customizing

Buckley

member
Δημοσιεύσεις
860
Ηλικία
58
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Husky wr 390
Όνομα
Παναγιώτης

BMW R 18 Magnifica, από τη Radikal Chopper​













Μια ιδιαίτερη custom δουλειά στην R 18 παρουσιάστηκε στην έκθεση Top Marques στο Μονακό.
Χειροποίητη και κατασκευασμένη με υλικά όπως το μπρούτζος, το αλουμίνιο και το ξύλο, η BMW R 18 Magnifica αποτελεί έμπνευση του Raffaello Polchi, ιδιοκτήτη της Officine Riunite Milanesi, ο οποίος ανέθεσε τη δουλειά αυτή Andrea Radaelli της Radikal Chopper.

Όπως λέει σχετικά ο Andrea, "η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι δική μου δημιουργία, δε θέλω να τροποποιήσω υπάρχοντα στοιχεία, όπως έχουν κάνει πολλοί άλλοι και τόσο καλά”.
Η πηγή της έμπνευσής του είναι οι προπολεμικές μοτοσυκλέτες και κυρίως η BMW R 37, δηάδή αντικείμενα που “διαθέτουν μια μοναδική γοητεία που οι σημερινές μοτοσυκλέτες δε μπορούν να αναπαράξουν”.

Σε αυτή τη λογική εντάσσεται και η χρήση ξύλου, το οποίο μπήκε στη Magnifica για να της δώσει ένα “ζωντανό” εξάρτημα, μια αύρα που θυμίζει τα ξύλινα τιμόνια των προπολεμικών αυτοκινήτων, εκφρασμένη εδώ με ένα μεγάλο κομμάτι μαόνι στην ουρά.
Η δουλειά που έγινε σε αυτήν την custom R 18 δεν πέρασε από σύγχρονα σχεδιαστικά λογισμικά, μα κυρίως από το σχέδιο στο χέρι του Radaelli και την ικανότητα και φαντασία του στην κατασκευή. Σχεδόν τίποτα πάνω στη Magnifica δε βρίσκεται στα ράφια του εμπορίου, καθώς στην πλειοψηφία τους κατασκευάστηκαν στο χέρι από τη Radikal Chopper, ακόμη και το billet μπροστινό σύστημα ανάρτησης, οι δισκόπλακες και οι δαγκάνες των φρένων – εξαιρούνται μόνο οι ζάντες.
Μηχανολογικώς δε θα βρούμε αλλαγές στο R 18, τα ηλεκτρονικά του είναι απολύτως εργοστασιακά, ομοίως και το θερμικό του κομμάτι (κινητήρας), ενώ δεν σημειώνεται καμιά απολύτως αλλαγή στη γεωμετρία: διαστάσεις, τροχοί και αναρτήσεις έχουν ακριβώς ως και στο μοντέλο μαζικής παραγωγής.

Αυτό που άλλαξε δραματικά ωστόσο στο συνεργείο της Radikal Chopper ωστόσο είναι το βάρος, καθώς η Magnifica ζυγίζει γύρω στα 250 κιλά, δηλαδή σχεδόν 100 λιγότερα από τα 345 του στοκ μοντέλου!
Δείτε στη συνέχεια το βίντεο της BMW R18 Magnifica


Πηγη www.bikeit.gr
Κάηκε το βίντεο, γλυτώσαν τα ματάκια μας Banging head
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

BMW R 18 Magnifica, από τη Radikal Chopper​













Μια ιδιαίτερη custom δουλειά στην R 18 παρουσιάστηκε στην έκθεση Top Marques στο Μονακό.
Χειροποίητη και κατασκευασμένη με υλικά όπως το μπρούτζος, το αλουμίνιο και το ξύλο, η BMW R 18 Magnifica αποτελεί έμπνευση του Raffaello Polchi, ιδιοκτήτη της Officine Riunite Milanesi, ο οποίος ανέθεσε τη δουλειά αυτή Andrea Radaelli της Radikal Chopper.

Όπως λέει σχετικά ο Andrea, "η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι δική μου δημιουργία, δε θέλω να τροποποιήσω υπάρχοντα στοιχεία, όπως έχουν κάνει πολλοί άλλοι και τόσο καλά”.
Η πηγή της έμπνευσής του είναι οι προπολεμικές μοτοσυκλέτες και κυρίως η BMW R 37, δηάδή αντικείμενα που “διαθέτουν μια μοναδική γοητεία που οι σημερινές μοτοσυκλέτες δε μπορούν να αναπαράξουν”.

Σε αυτή τη λογική εντάσσεται και η χρήση ξύλου, το οποίο μπήκε στη Magnifica για να της δώσει ένα “ζωντανό” εξάρτημα, μια αύρα που θυμίζει τα ξύλινα τιμόνια των προπολεμικών αυτοκινήτων, εκφρασμένη εδώ με ένα μεγάλο κομμάτι μαόνι στην ουρά.
Η δουλειά που έγινε σε αυτήν την custom R 18 δεν πέρασε από σύγχρονα σχεδιαστικά λογισμικά, μα κυρίως από το σχέδιο στο χέρι του Radaelli και την ικανότητα και φαντασία του στην κατασκευή. Σχεδόν τίποτα πάνω στη Magnifica δε βρίσκεται στα ράφια του εμπορίου, καθώς στην πλειοψηφία τους κατασκευάστηκαν στο χέρι από τη Radikal Chopper, ακόμη και το billet μπροστινό σύστημα ανάρτησης, οι δισκόπλακες και οι δαγκάνες των φρένων – εξαιρούνται μόνο οι ζάντες.
Μηχανολογικώς δε θα βρούμε αλλαγές στο R 18, τα ηλεκτρονικά του είναι απολύτως εργοστασιακά, ομοίως και το θερμικό του κομμάτι (κινητήρας), ενώ δεν σημειώνεται καμιά απολύτως αλλαγή στη γεωμετρία: διαστάσεις, τροχοί και αναρτήσεις έχουν ακριβώς ως και στο μοντέλο μαζικής παραγωγής.

Αυτό που άλλαξε δραματικά ωστόσο στο συνεργείο της Radikal Chopper ωστόσο είναι το βάρος, καθώς η Magnifica ζυγίζει γύρω στα 250 κιλά, δηλαδή σχεδόν 100 λιγότερα από τα 345 του στοκ μοντέλου!
Δείτε στη συνέχεια το βίντεο της BMW R18 Magnifica


Πηγη www.bikeit.gr


Ειναι .... απο μια μερια το λες και μεγαλη .... αλλα οτι ειναι .... ειναι σιγουρο .....!facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ειναι .... απο μια μερια το λες και μεγαλη .... αλλα οτι ειναι .... ειναι σιγουρο .....!facepalm 2
Καλα ωρε τη αλλα φορα θα σου βαζω μονο DYKATI
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

10 custom Honda Rebel για το Wheels and Waves​

Η Honda παρουσιάζει 10 custom παραλλαγές βασισμένες στα Rebel 500 και Rebel 1100 για το ετήσιο γαλλικό φεστιβάλ.
Το Wheels and Waves επιστρέφει στην επικαιρότητα μετά από δύο χρόνια απραξίας λόγω των γνωστών covid προβλημάτων και περιορισμών, όπως πάντα στο γαλλικό θέρετρο Biarritz στη Βασκική ακτή της Γαλλίας στον Ατλαντικό Ωκεανό, από 29 Ιουνίου ως 3 Ιουλίου. Εκεί η Honda θα εκθέσει 10 custom μοτοσυκλέτες χτισμένες στη βάση των Rebel και προερχόμενες από επαγγελματίες δημιουργούς custom από Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Γαλλία και Αγγλία.

Εκτός της φυσικής παρουσίας των 10 μοτοσυκλετών στο φεστιβάλ Wheels and Waves, αυτές θα συμπεριληφθούν και στην ιστοσελίδα www.hondacustoms.com, η οποία είναι διαθέσιμη σε Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ισπανικά και Πορτογαλικά.
Honda Customs Promo - EN Σε αυτήν οι επισκέπτες μπορούν να ψηφίζουν τα custom που τους αρέσουν (thumbs up/down) και να κατεβάσουν wallpapers, ενώ οι ψήφοι τους θα προσμετρήσουν στο τελικό αποτέλεσμα για το ποια είναι η δημοφιλέστερη δημιουργία όλων που θα ανακοινωθεί στα τέλη Αυγούστου.
Ας δούμε τις 10 custom Rebel αναλυτικότερα:
Motoveiga

Motoveiga Honda Customs
Κατασκευαστής: Motoveiga, Braga, Portugal
Ο συνεργάτης της Honda από την Πορτογαλία, Motoveiga εμπνεύστηκε από μεσαιωνικές ισπανικές πανοπλίες και τον διάκοσμό τους, για να μετατρέψει το CMX500 Rebel σε ένα έργο τέχνης. Βαμμένο στο χέρι, ολοκληρώνεται με τελικό εξάτμισης Vance and Hines και δερμάτινη σέλα.

Lucy
Lucy Honda Customs

Κατασκευαστής: Honda Garonda, Portugal
Η Lucy εμπνέεται από το ηλιοβασίλεμα της πατρίδας της, Πορτογαλίας, σε έναν χρωματικό συνδυασμό χρυσού με λευκό και ασορτί δίχρωμα λάστιχα, ενώ οι δημιουργοί του μας λένε πως εμπνεύστηκαν επίσης από τα κλασικά CB175 των τελών της δεκαετίας του 1960. Η δουλειά που έκαναν περιλαμβάνει ακόμη αναβαθμισμένη πίσω ανάρτηση, σίτα ψυγείου και τελικό εξάτμισης Vance and Hines.
5Four Honda Rebel Street
5Four Honda Rebel Street Honda Customs
Κατασκευαστής: Guy Willison, 5four Motorcycles, UK

Ο Άγγλος Guy Willison μας έχει ήδη χαρίσει custom σχέδια βασισμένα στα CB1100RS και CB1000R, ενώ τώρα πιάνει το CMX500 Rebel για να το μετατρέψει σε 5Four Honda Rebel Street, μια εκδοχή που θυμίζει ελαφριές flat track δρόμου. Η βαφή της Pro Kustom που λαμπυρίζει στον ήλιο συνδυάζεται με χειροποίητες επιλογές όπως το κάτω μέρος της ουράς που είναι γυαλισμένο ως καθρέπτης και τα γκριπ από βραζιλιάνικο ξύλο, ενώ η εξάτμιση από τιτάνιο είναι η μικροσκοπική Racefit Urban Growler.
Mannboard
Maanboard Honda Customs
Κατασκευαστής: MAAN, Motocicli Audaci, Sardinia
Μια ακόμη custom βασισμένη στο Rebel 500, αυτής της Motocicli Audaci από τη Σαρδηνία, βασίζεται σχεδιαστικά σε μοτοσυκλέτες που έτρεχαν σε αγώνες στην άμμο τη δεκαετία του 1930. Πιστοί στη τεχνολογία της εποχής που τους εμπνέει, φορούν μπροστά ένα τετρακάλαμο Springer πιρούνι, τροχούς 19 ιντσών με ακτίνες και μια ολόσωμη ανοξείδωτη εξάτμιση της SC-Project.
Akaimoto
Akaimoto Honda Customs
Κατασκευαστής: Akaimoto, Barcelona, Spain
Έχοντας ήδη δουλέψει με τα CB1000R και CB650R, η Akaimoto από τη Βαρκελώνη καταπιάνεται τώρα με το μεγάλο CMX1100 Rebel, το οποίο μετατρέπει σε ρετρό αγωνιστικό. Ως έμπνευσή τους δηλώνουν τις παλιές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες και τη Neo Sports Café σχεδιαστική σχολή της Honda, επενδεδυμένη με μια custom βαφή με την υπογραφή του σχεδιαστή Chopinart.
Mikuniguro
Mikuniguro Honda Customs
Κατασκευαστής: Ikono Motorbike, Madrid, Spain
Το Mikuniguro βαπτίζεται από το άλογο του θρυλικού σαμουράι Honda Tadakatsu, το οποίο σύμφωνα με τον θρύλο δεν τραυματίστηκε ποτέ σε μάχη. Χρησιμοποιώντας στοιχεία από την πρώτη μοτοσυκλέτα της Honda, D-Type, και την ιαπωνική σχολή των Bobber, αυτό το Rebel 500 βάφτηκε από τη Dave Designs που επιμελείται τα κράνη των Mark Marquéz και Pol Espargaró, φορά τελικό Vance and Hines, αναβαθμισμένες αναρτήσεις και ψηλότερο τιμόνι, μεταξύ πολλών άλλων στοιχείων.
Mallorca Moto
Mallorca Motos Honda Customs
Κατασκευαστής: Mallorca Moto, Mallorca, Spain
Το CMX1100 Rebel της Mallorca Motos με την έντονη πράσινη βαφή δύσκολα παραπέμπει στο μοντέλο από το οποίο ξεκίνησε. Επενδύεται με πολλά custom κομμάτια σε στυλ νεο-ρετρό, με μια εξάτμιση που κάποτε ξεκίνησε ως εργοστασιακό κομμάτι του CB300R πριν παραλλαχθεί για αυτήν την custom.
The Sport
The Sport Honda Customs
Κατασκευαστής: FCR Original, Chauvigny, France
Η FCR Original από τη Γαλλία απλά οραματίστηκε να πάρει το μεγάλο Rebel 1100 και να το κάνει πιο σπορ, μυώδες και παιχνιδιάρικο. Τροποποίησε το ψαλίδι για να του φορέσει ένα ζευγάρι αμορτισέρ Öhlins, πίσω τροχό από CB500F και λάστιχο Dunlop D212 190/55-ZR17. Το πολυεστερικό ρεζερβουάρ είναι ένα μοναδικό κομμάτι γι’ αυτήν την κατασκευή, όπως και αρκετά άλλα στοιχεία όπως τα φτερά και η σέλα από δέρμα Alcantara, ενώ η εξάτμιση έχει κατασκευαστεί επίσης από την FCR Original.
The Bobber
Bobber Honda Customs
Κατασκευαστής: FCR Original, Chauvigny, France
Δεύτερη custom υλοποίηση βασισμένη στο CMX1100 Rebel, αυτή τη φορά σε μια bobber κατεύθυνση. Αν και τίποτε δεν έχει αλλάξει σε πλαίσιο και ψαλίδι, το μπροστινό μέρος έχει χαμηλώσει κατά 25 mm και προστέθηκαν μαύροι ακτινωτοί τροχοί με χοντρά λάστιχα της Bridgestone. Το ρεζερβουάρ από πολυεστέρα είναι μοναδικό γι’ αυτή τη μοτοσυκλέτα (όπως και με τη The Sport), ενώ η εξάτμιση είναι κατασκευασμένη από την FCR Original.
Honda CMX Rebel Waves
Honda CMX Rebel Waves Honda Customs
Builder: FCR Original, Chauvigny, France
Το τρίτο custom της γαλλικής FCR Original είναι η άτυπη εργοστασιακή συμμετοχή της Honda Wheels and Waves, εξ ου και το όνομά του. Βασίζεται στο μικρότερο CMX500 και με τα γαλάζια κύματα σε λευκό φόντο ουσιαστικά παίζει με το όνομα του Wheels and Waves σε ένα καλιφορνέζικο πνεύμα με ένα skate board στην αρμόδια θήκη του στην ουρά.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Monkey Racer Replica - Με βάση ένα Honda Monkey και έμπνευση από Moto-Guzzi V8​


Η φίρμα custom μοτοσυκλετών Ganesha Custom του ιαπωνικού μαγαζιού μοτοσυκλέτας DOPE της Yokohama, παρουσίασε μια υπέροχη ιδιοκατασκευή με βάση ένα Honda Monkey 125 και έμπνευση από το Moto-Guzzi V8 της δεκαετίας του 1950 αλλά και από την παρόμοια μοτοσυκλέτα της Anime σειράς Dragonball που οδηγούσε η Bulma.

H Ganesha Custom έχει κυκλοφορήσει και ένα κιτ με το οποίο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μετατρέψουν ένα Honda Grom σε Adventure μοντέλο, όμως όσον αφορά στο Monkey V8 η εταιρεία δεν παρέχει, τουλάχιστον όχι ακόμα, κιτ, αλλά ολοκληρωμένη τη μοτοσυκλέτα με αρκετά αλμυρή τιμή στα 11.615 ευρώ.

Το Moto-Guzzi V8, γνωστό και ως “Otto”, ήτοι οκτώ, σχεδιάστηκε από τον Cesare Carcano για την εργοστασιακή ομάδα της φίρμας στα GP, για τις σεζόν 1955-1957. Με έμπνευση από το δίχρονο γυμνό V8 με κομπρέσορα του 1938 από την επίσης ιταλική φίρμα Galbusera, το Otto αντιπροσωπεύει μια ιστορική μοτοσυκλέτα, ιδιαίτερα χάρη στο ολόσωμο dustbin φαίρινγκ, που της χάριζε εξωπραγματικές επιδόσεις για την εποχή και όχι μόνο.

Ο κινητήρας του V8 ήταν τετράχρονος, υγρόψυκτος V-8 500 κ.εκ., με δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 8 καρμπιρατέρ, ένα για κάθε κύλινδρο. Ο κινητήρας ζύγιζε 45 κιλά, και ολόκληρη η μοτοσυκλέτα… 148 μόλις κιλά!

Η απόδοση έφτανε τους 78 hp / 12.000 rpm, με την αεροδυναμική του φαίρινγκ να είναι υπεύθυνη για την επίτευξη τελικής ταχύτητας 280 χλμ/ώρα. Σημειώστε πως χρειάστηκαν 20 ακόμα χρόνια για να επιτευχθεί ξανά τέτοια ταχύτητα στους αγώνες GP.

Όμως η τεχνολογία ελαστικών, φρένων και αναρτήσεων βρισκόταν τότε πολύ πίσω για τέτοιες ταχύτητες, οδηγώντας σε επικίνδυνες καταστάσεις και σε αρκετά ατυχήματα. Χαρακτηριστικά, ο αγωνιζόμενος Fergus Anderson έπεσε με τη μοτοσυκλέτα στην παρθενική της βόλτα στη Modena, ενώ ατυχήματα με το V8 είχαν πολλοί ακόμα αγωνιζόμενοι.

Επιπλέον ο κινητήρας ήταν πολύπλοκος και ακριβός, και καθώς οι αναβάτες ο ένας μετά τον άλλο αρνούνταν να οδηγήσουν το V8 στους αγώνες, η Moto-Guzzi αποσύρθηκε από τους αγώνες στη σεζόν του 1957.

Δυο αυθεντικά παραδείγματα της μοτοσυκλέτας παραμένουν στην κατοχή της Moto-Guzzi, με τους φαν να μπορούν να τα δουν στο μουσείο της φίρμας στο Mandllo.

Επιστρέφοντας στο μοτοσυκλετάκι της Ganesha Customs, η δουλειά που έχει γίνει είναι πραγματικά αξιοθαύμαστη, με τη μοτοσυκλέτα να διατηρεί τα μηχανικά μέρη του Monkey 125, με χειροποίητο φαίρινγκ που διαθέτει ακόμα και τα… πολυβόλα της μοτοσυκλέτας του DragonBall, πολυβόλα που εδώ είναι προβολάκια!

Μοναδική είναι και η δερμάτινη καπιτονέ σέλα, και τα πλαϊνά πανέμορφα καπάκια, ενώ custom είναι και οι καθρέπτες στα κλιπ-ον.

Για περισσότερες πληροφορίες και για να παραγγείλετε μια Monkey Racer Replica, δείτε ΕΔΩ.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R 18 με αίσθηση… BMW 328​



Το πάντρεμα των 4 με τους 2 τροχούς δεν είναι εύκολη υπόθεση, ειδικά αν μιλάμε για custom και retro δημιουργίες.
Κάπου εδώ όμως έρχεται η ShiftCustom από τη Λευκορωσία, της οποίας οι άνθρωποι συνδύασαν όχι μόνο τους δυο κόσμους των 4 και των 2 τροχών, αλλά και δυο εποχές, του παρόντος με το μακρινό 1932.
Τότε, η BMW είχε κυκλοφορήσει το 328. Ένα σπορ αυτοκίνητο –για τα τότε δεδομένα πάντα- με εξακύλινδρο κινητήρα 1.971 κ.εκ. που απέδιδε 79 ίππους και τελική λίγο πάνω από τα 150 χλμ/ώρα.

shft2.jpg

Μερικά χρόνια μετά, θα κυκλοφορούσε και το R5, o εμβληματικός δίτροχος πρόγονος του νυν R 18, ο οποίος του «δώρησε» και το σχεδιαστικό DNA. Οι εποχές άλλαξαν όμως, με το R 18 να πλησιάζει πια τα κυβικά του 328 και οπωσδήποτε να το ξεπερνά σε επιδόσεις.
Μετά τις απαραίτητες διευκρινήσεις λοιπόν, επιστρέφουμε στο έργο της ShiftCustom. Οι λευκορώσοι πήραν το R 18 και το μετέτρεψαν σε τρίκυκλο, με τη μορφή του να θυμίζει Can-Am.

shft3.jpg

Σχεδίασαν ψηφιακά το εμπρός σύστημα το οποίο περιλαμβάνει διπλές αναρτήσεις και υποπλαίσιο, έπειτα πρόσθεσαν τροχούς αυτοκινήτου και φρένα της Nissin.
shft4.jpg


Τέλος, τοποθετήθηκε και καπό από 328 συνοδευόμενο με τα σχετικά φτερά γύρω από την –πρώην πια- μοτοσυκλέτα. Οι τεράστιες γρίλιες, οι διπλοί προβολείς και ο χρωματικός συνδυασμός των λεγόμενων satin silver και navy blue με το καφέ δέρμα και τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες, έδεσαν το γλυκό που έρχεται σχεδόν από ένα αιώνα πίσω.

Πηγη www.bikeit.gr

cdefghicdefghiooopsooops
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Tετοιο δεν εχω αξιωθει να δω ακομα ... αλλα μολις ειδα σημερα στην Θησεως στο υψος της Αγ. Ελεουσας ενα CAN AM ... σταυροκοπηθηκα...! abcdeabcdefghgk

yellowspyder.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Derringer Cycles – Από άλλες, μακρινές εποχές​



Τα μοτοποδήλατα ζουν ακόμα κάπου εκεί έξω, με τη Derringer να διαιωνίζει το είδος αθεράπευτα ρομαντικά.
Τα συγκεκριμένα custom δίτροχα δεν έρχονται βέβαια παρά σαν προτάσεις μετακίνησης από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και με την έμπνευση να έρχεται από τα boardtrack racers, ένα αιώνα πριν - στυλιστικά τουλάχιστον.

der2.jpg

Μηχανικά, έχουμε ένα υβρίδιο ποδηλάτου και μοτοσυκλέτας, με διπλή μετάδοση αποτελούμενη από δυο αλυσίδες. Η μια μεταφέρει κίνηση από ένα τετράχρονο κινητήρα 50 κ.εκ. (με κατανάλωση περί τα 2 λίτρα στα 100χλμ) και η άλλη από τα γνωστά σε όλους μας πετάλια.

Η τελική των 60 και κάτι χλμ/ώρα επιβραδύνεται από ένα ταμπούρο στα 70χλστ. και ένα κόντρα πίσω φρένο. Σημασία άλλωστε έχει το στυλ και όχι το φρενάρισμα.
der3.jpg

Κάθε δίκυκλο της Derringer είναι και μοναδικό, με τον χαλκό, το δέρμα και άλλα παραδοσιακά υλικά να συνιστούν όχι μόνο τις λεπτομέρειες αλλά και τα αξεσουάρ όπως σαμάρια και εργαλειοθήκες.

Τέλος, custom είναι φυσικά το χρώμα παντού, ως και εκείνο των ελαστικών το οποίο ξεκάθαρα δεν χρειάζεται να είναι μαύρο. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε εδώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati 1100 Fuse: Κόστισε για να φτιαχτεί 500.000 δολάρια!​

Υψηλή ραπτική και γλυπτική επί τροχών…

Μόνο που διαβάζεις το ποσό που σπατάλησαν για να φτιάξουν αυτή την custom Ducati θέλεις να μάθεις περισσότερα, και κυρίως γιατί στοίχισε έναν περίδρομο λεφτά;
Οι μάστορες της Revival Cycles από το Όστιν του Τέξας μόλις παρουσίασαν την τελευταία τους δημιουργία-παραγγελία: το Ducati 1100 Fuse.

Δημιουργός “αρχιτέκτονας” της μοτοσυκλέτας, μετά από χιλιάδες ώρες εργασίας σε 3D, είναι ο Alan Stulberg. Ο κύριος αυτός είναι γνωστός, μεταξύ πολλών άλλων και για την κατασκευή του Birdcage 2019. Ήταν η μοτοσυκλέτα που ξεκίνησε την “κινητικότητα” που οδήγησε στο επίσημο λανσάρισμα της BMW R18.

Η σχεδίαση και το συνολικό στυλ αυτού του μοναδικού κομματιού οφείλονται στον Ed Boyd, έναν λάτρη της μοτοσυκλέτας, που διετέλεσε αντιπρόεδρος σχεδιασμού για μεγάλες μάρκες, όπως η Nike, η Sony και η Dell.

Ο Ed στράφηκε στην Revival Cycles για να σχεδιάσει μια μοτοσυκλέτα γύρω από ένα πλαίσιο Yamaha Virago που του είχε ξεμείνει… αλλά φαίνεται ότι τελικά η ιστορία ξέφυγε τελείως.

Η Ducati 1100 Fuse παρουσιάστηκε πρόσφατα από τον διάσημο τηλεπαρουσιαστή και λάτρη μοτοσυκλετών/αυτοκινήτων Jay Leno, στη σειρά Jay Leno’s Garage. “Όπως και να το κάνουμε, αυτή η μοτοσυκλέτα δίνει την εντύπωση, ακόμα και σταματημένη, ότι πηγαίνει με 300 χιλιόμετρα την ώρα, κι εύκολα μπορώ να τη δω μέσα σε μουσείο”, είπε ο Leno.

Η Ducati Fuse ξεχωρίζει από την καθαρότητα των γραμμών και την άπειρη φροντίδα σε όλες τις λεπτομέρειες της κατασκευής της, αλλά και τη δεξιοτεχνία των τεχνικών που τη δημιούργησαν, σε συνδυασμό με ένα πολύ αποτελεσματικό βιομηχανικό σχέδιο.


Η Fuse κατασκευάστηκε από την αρχή γύρω από έναν αερόψυκτο κινητήρα ενός Ducati Monster 1100 που αγοράστηκε από δεύτερο χέρι.

Γύρω του ξεπροβάλλει ένα πρωτόγνωρο πλαίσιο από πανάκριβους σωλήνες ανοξείδωτου ατσαλιού.
Η πίσω ανάρτηση φοράει πολύ κεκλιμένα αμορτισέρ για να δείχνει πιο κλασική, ενώ το υπέροχο ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από CNC (ενιαίο κομμάτι αλουμινίου).
Καμία λεπτομέρεια δεν παραβλέπεται στη σχεδίασή του. Το τμήμα ρεζερβουάρ/σέλας είναι μερικώς βαμμένο και γυαλισμένο.
Το τιμόνι φέρει τα χειριστήρια και τους διακόπτες, που διαθέτουν ένα περίβλημα αλουμινίου στην κορυφή του τιμονιού, με πρωτοφανή σχεδίαση.

Ο στρογγυλός προβολέας Led βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο, ευθυγραμμισμένος με το αεροδυναμικό φέρινγκ.
Για να δημιουργηθούν οι τέλειες αναλογίες, χρησιμοποιούνται μεγάλοι τροχοί διαμέτρου 18” με ακτίνες.
Τα φρένα και οι δαγκάνες είναι μοναδικά, κατασκευάζονται από τη Hayes, καθώς και τα μαρσπιέ, το τιμόνι, οι μανέτες και η εξάτμιση «2 σε 1» στο χέρι, από δεκάδες κομμάτια από ανοξείδωτο ατσάλι.

Ο κινητήρας ανακατασκευάστηκε και βελτιώθηκε και μαζί με μια νέα ρύθμιση του ψεκασμού η ιπποδύναμη φτάνει σχεδόν τους 120 ίππους.
Η Ducati 1100 Fuse, όπως λένε οι Αμερικάνοι που την έφτιαξαν, κόστισε κατά προσέγγιση 500.000 δολάρια!
Εντάξει, δεν διαφωνούμε, η Fuse είναι κούκλα, είναι και πολύ προσεγμένη, αλλά μισό εκατομμύριο;
Αμερικάνοι είναι, ό,τι θέλουνε λένε.


Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW K 1600 R – «Τερατώδης» Γαλλογερμανική σύμπραξη​


Το K 1600 R είναι η απόδειξη του όταν οι αντιπροσωπείες ευλογούν τις custom κατασκευές, άκρως ενδιαφέροντα πράγματα μπορούν να συμβούν.
Όπως συνέβη με την περίπτωση της γαλλικής αντιπροσωπείας της BMW, που επέτρεψε στον όμιλο BΥmyCAR τη δημιουργία του K 1600 R. Το project πήρε πάνω από 2 χρόνια ήτοι 400 εργατοώρες, ενώ «φοράει» εξαρτήματα που είτε σχεδιάστηκαν και δοκιμάστηκαν από την BMW είτε είναι τρίτων κατασκευαστών.

Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 225 κιλά, με τον κινητήρα να αποδίδει 170 ίππους και 200Nm ροπής, αριθμοί που καταλήγουν στα 302χλμ/ώρα της τελικής.
Το δυνατό concept μάλιστα, έδωσε το παρών και στα φετινά BMW Motorrad Days, αποτελώντας ένα από τα οπτικοακουστικά highlights τους.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Οποιος γελασει ... θα του πεταξω περισσευουμενα εμβολοχιτωνια απο την custom 6κυλινδρη Κ ...! Hateabcdefghgkabcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Mac Motorcycles Ruby – Αντίπαλον δέος της CCM​

url=https://postimg.cc/7J6vbyb8]
[/url]





Μια νέα αγγλική εταιρεία κάνει τα πρώτα της βήματα ακολουθώντας το παράδειγμα των CCM Spitfire από πολύ κοντά.
Η Mac Motorcycles γεννήθηκε ως ιδέα το 2009 και από το 2017 στήθηκε ως εταιρεία στην Αγγλία και άρχισε να δουλεύει πάνω στο πρώτο της πρωτότυπο.

Η κεντρική ιδέα ήταν μια απλή, ελαφριά και λιτή roadster, ιδανικά μονοκύλινδρη και οικονομικά προσιτή. Στα πρώιμα στάδια ο ιδρυτής της Mac, Ellis Pitt, είχε σκοπό να χρησιμοποιήσει τον μονοκύλινδρο κινητήρα του Buell Blast (492 cc), ωστόσο η απόφαση της Harley-Davidson να εγκαταλείψει την υποστήριξη στη Buell ανάγκασε την αγγλική ομάδα να ψάξει αλλού για κινητήρια μονάδα.
mac ruby 5

Κάπως έτσι κατέληξε στην SWM και τον μονοκύλινδρο 600 cc που προέρχεται από τις Husqvarna της εποχής BMW (2013) και ο οποίος επίσης χρησιμοποιείται από τη CCM σε όλες τις εκδόσεις του Spitfire. Η μέγιστη απόδοσή του φτάνει στους 52 ίππους στον στρόφαλο.
Το πλαίσιο, ατσάλινο περιμετρικό μονής ραχοκοκαλιάς, εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου στην Αγγλία από τη Mac, μπροστά συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 47 mm της Ταϊβανέζικης Fastace, πλήρως ρυθμιζόμενο, ενώ πίσω έχουμε ένα αμορτισέρ της αγγλικής Nitron, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο. Στα φρένα η Brembo αναλαμβάνει δράση με μια ακτινική τετραπίστονη μπροστά.
mac ruby 2

Τα πλαστικά της μοτοσυκλέτας κατασκευάζονται στην Αγγλία, εκτός από 12λιτρο ρεζερβουάρ βενζίνης που φτιάχτηκε από την Acerbis κατά παραγγελία και αποκλειστικά για τη Mac.
Από την Ιταλία έρχεται και η δίκαννη εξάτμιση που φέρει την υπογραφή της QD.
mac ruby 14

Με ύψος σέλας 760 mm, μεταξόνιο 1,430 mm και τελική ταχύτητα περίπου 160 km/h, το Ruby είναι επιτέλους έτοιμο για παραγωγή και η επίσημη παρουσίασή του θα γίνει στην αγγλική έκθεση Motorcycle Live στο Birmingham NEC, από 19 ως 27 Νοεμβρίου.
Η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί, υπάρχει ωστόσο μια φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα της εταιρείας, για όσους θέλουν να μάθουν περισσότερα και ενδεχομένως να προβούν σε μια προκράτηση μιας από τις πρώτες Ruby που θα παραχθούν.

Ιστοσελίδα Mac Motorcycles

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha XSR700 Bodykit: Mεταμόρφωση σε RD350 YPVS!​

Τιμή και δόξα στο δίχρονο παρελθόν της Yamaha

Μια ιδιοφυής αισθητική μετατροπή. Ένα σπέσιαλ Βodykit που μεταμορφώνει τη δικύλινδρη Yamaha XSR700 σε RD350 YPVS! Οι Βρετανοί custom-άδες, που δημιούργησαν στο παρελθόν τις “Yamaha XSR900-RD350LC”, επανέρχονται με μια παρόμοια εξαίσια ιδέα.
Οι άνθρωποι που είχαν δημιουργήσει το bodykit για το Yamaha XSR900, μετατρέποντάς το σε δίχρονο RD350LC (ως προς την εμφάνιση έτσι;) επιστρέφουν με ένα νέο σύνολο πλαστικών τμημάτων, που ταιριάζει στο μικρότερο XSR700, κάνοντάς το να μοιάζει και πάλι με RD 350, αλλά με το μοντέλο YPVS αυτή τη φορά!

Έχοντας ξεκινήσει με το XSR900LC το 2018, η Velocity-Moto (πρώην Extreme Performance) αποκάλυψε τώρα την “XSR700LC YPVS Edition”, η οποία μεταμορφώνει το δικύλινδρο γυμνό των 689cc σε άξιο διάδοχο του θρυλικού RD 350 YPVS.

Τα τμήματα που απαρτίζουν το κιτ είναι έργο των ειδικών δυο βελτιωτικών οίκων στη Μ. Βρετανία, του Surrey Performance και του LC Velocity-Moto, και επικεφαλής είναι ένας γνωστός κατασκευαστής σπέσιαλ μοτοσυκλετών, ο Hag Hughes.
Μιλώντας στη βρετανική εφημερίδα μοτοσυκλέτας MCN, ο Huges είπε: “Το 900 ήταν μια μεγάλη επιτυχία. Πωλήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Αυστραλία, στην Ισπανία, στη Γαλλία, τη Νέα Ζηλανδία, τις Ηνωμένες Πολιτείες… παντού”.

Το 700 απευθύνεται σε ένα κάπως διαφορετικό κοινό. Αρκετοί άνθρωποι που απέκτησαν το 900 είπαν πως ήταν πολύ νευρικό και ισχυρό για τα γούστα τους και ήθελαν να οδηγούν κάτι πιο εύκολο”.

Μετά από έρευνα του Huges σχετικά με την τοποθέτηση του κιτ του 350 LC στο 700, αποφάσισε να το διαχωρίσει από το 900 και να το κάνει “powervalve” δηλαδή μοντέλο YPVS.
Όπως έγινε και με το 900LC του παρελθόντος, το “700 YPVS” δημιουργήθηκε παίρνοντας ένα συνηθισμένο Yamaha XSR700, αντικαθιστώντας το στοκ κουστούμι με το κιτ του Velocity-Moto και στη συνέχεια προσθέτοντας τα αυθεντικά χρώματα, όπως και αξεσουάρ, βελτιώσεις στην απόδοση και πολλά άλλα που ταιριάζουν με το προσωπικό γούστο (ή τον προϋπολογισμό) του καθενός.

Το κιτ που τοποθετείται από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους πάνω στη μοτοσυκλέτα τους, περιλαμβάνει φέρινγκ τιμονιού και ζελατίνα, καρίνα, πλαϊνά καπάκια, βάση/αφρό/κάλυμμα σέλας, ουρά, πίσω φτερό, φωτιστικό σώμα και όλα τα στηρίγματα, λάστιχα και βάσεις που απαιτούνται για την τοποθέτηση.
Το αντίτιμο για όλα αυτά; Ξεκινάει από τις 1.200 λίρες και διατίθεται σε άβαφα μαύρα πλαστικά. Τα άβαφα κιτ είναι ήδη σε απόθεμα, με τις βαμμένες εκδόσεις να απαιτούν χρόνο περίπου τεσσάρων εβδομάδων για να ολοκληρωθούν. “Η χειρολαβή στην ουρά ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι για να φτιαχτεί λόγω του βραχίονα που εμπλέκεται για τη στήριξή του. Αποτελείται από περίπου έξι κομμάτια και αποδείχθηκε μπελάς”, πρόσθεσε ο Hughes.
Η ανταπόκριση του κόσμου για τα bodykit ήταν πολύ καλή. Τα πρώτα κομμάτια έχουν ήδη αρχίσει να φεύγουν για διάφορα σημεία του πλανήτη.

To 900LC του 2018
Τα κιτ αυτά εμπίπτουν σε ένα είδος συλλεκτικής φιλοσοφίας, αφού μεταμορφώνουν τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες σε παλαιότερες, που λόγω του ότι είναι εμβληματικές και σημαντικές, αυξάνουν την αξία των μοτοσυκλετών που τα φορούν.
Η τοποθέτηση του κιτ είναι απλή, αν και λίγο χρονοβόρα, οπότε το Velocity Moto προσφέρει επίσης στους πελάτες μια υπηρεσία τοποθέτησης «ride in-ride out» που κοστίζει 600 λίρες Αγγλίας.
Η βαφή στοιχίζει επιπλέον 1.100 λίρες, όπως και οι έξτρα παραγγελίες, όπως πλαίσια βαμμένα με ειδικές επεξεργασίες, η βαφή των ζαντών, ανάρτηση K-tech, επαναπρογραμματισμός ECU και εξατμίσεις Akrapovic/Yoshimura ή ό,τι άλλο ζητήσει ο ενδιαφερόμενος πελάτης.
Περισσότερες πληροφορίες: velocity-moto.com


Πηγη https://motorbike.gr

abcdeabcdeabcde
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha TMAX Titan από την Ortolani Customs​


Σε συνεργασία με τη Yamaha Γαλλίας, ο βελτιωτικός οίκος Ortolani Customs σπρώχνει στα άκρα την συνταγή του Yamaha TMAX, εξοπλίζοντας μεταξύ άλλων το ιαπωνικό scooter με τροχούς 17 ιντσών, αλυσίδα στην τελική μετάδοση, Malossi kit στον κινητήρα και εμφάνιση με έμπνευση από hypercar της Lotus και της Porsche.

Στόχος της Ortolani ήταν η ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και στιλ, με τους Γάλλους να προσέχουν να μην βελτιώσουν το ένα εις βάρος του άλλου.

Για να βελτιώσει το TMAX, ο Olivier Ortolani πρώτα το έγδυσε, το παρατήρησε και αποφάσισε να ξεκινήσει σχεδιάζοντας ένα νέο υποπλαίσιο σε δύο μέρη, ένα για να στηρίζει το νέο αλουμινένιο ρεζερβουάρ πάνω από τον κινητήρα, και ένα ακόμα πιο πίσω για να στηρίζει τη σέλα.

Η μεγάλη αλλαγή ήρθε με την αντικατάσταση των 15άρηδων τροχών με άλλους 17 ιντσών, από Aprilia RSV4, ενώ τα Power Cup 2 ελαστικά ανήκουν στη Michelin. Η αλλαγή αυτή δεν έγινε αναίμακτα, και ο Ortolani χρειάστηκε να δημιουργήσει επεκτάσεις για το ψαλίδι ώστε να μπει ο μεγαλύτερος τροχός.

Στη συνέχεια ο ιμάντας της τελικής μετάδοσης αντικαταστάθηκε από μια αλυσίδα, για αίσθηση μοτοσυκλέτας και βελτιωμένες επιδόσεις, ενώ έγινε επέμβαση και στα φρένα, με δίσκους-μαργαρίτες της Braking.

Για να φέρνει στο μυαλό το YZF-R1, ο Ortolani πρόσθεσε στρογγυλά LED προβολάκια μπροστά, ενώ ανάλογη μετατροπή έγινε και στο πίσω μέρος του ΤΜΑΧ.

Οι μινιμαλιστικοί και αναδιπλούμενοι καθρέπτες της Rizoma θυμίζουν αεροδυναμικά φτερά, ενώ η επιλογή των χρωμάτων αποτίει φόρο τιμής σε συγκεκριμένα hypercars, με το πράσινο να προέρχεται από την Porsche GT3RS και το κίτρινο από τα χρώματα της Lotus.

Custom είναι ακόμα και η TFT έγχρωμη οθόνη οργάνων από την DEV’MOTO, ενώ η μοναδική σέλα είναι δουλειά της NMB Design.

Για τη βελτίωση των επιδόσεων του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 560 κ.εκ., τοποθετήθηκε ένα πλήρες kit της Malossi, μαζί με μια custom εξάτμιση που καταλήγει σε σιγαστήρα της HPCorse. Το φίλτρο είναι της BMC.

Το TMAX Titan πωλήθηκε ήδη, με τον νέο ιδιοκτήτη του να πληρώνει 45.000 ευρώ στην Ortolani για το μοναδικό αυτό hyper-scooter.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW K 1600 R Bymycar - Εξακύλινδρο γυμνό streetfighter​

Αφού δεν το βγάζει η BMW, το έβγαλαν οι Γάλλοι “καστομάδες”

Θυμάστε τα K 1200 R και K 1300 R; Έκτοτε, η BMW παρουσίασε την εξακύλινδρη μοτοσυκλέτα K 1600 σε διάφορες παραλλαγές, όμως απέφυγε να την... ξεγυμνώσει όπως έκανε παλαιότερα με τα αντίστοιχα τετρακύλινδρα μοντέλα τουριστικά μοντέλα της. Τη σκυτάλη από τους απρόθυμους Βαυαρούς πήρε η πολύ πρόθυμη γαλλική Bymycar, που έπραξε τα δέοντα.

Θυμίζουμε πως πριν η BMW παρουσιάσει τις K 1600 GT και K 1600 GTL, είχε δείξει το Concept 6, ένα πανέμορφο ημίγυμνο εξακύλινδρο μοντέλο που δυστυχώς δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή. Στη συνέχεια, και παρόλο που οι Βαυαροί παρουσίασαν διάφορες επιπλέον εκδόσεις της K1600 (B, Grande America), δεν έκαναν ποτέ το βήμα για μια K 1600 R.

Στο πρόσφατο παρελθόν υπήρξαν κι άλλοι βελτιωτές που παρουσίασαν τα δικά τους custom μοντέλα με βάση την σειρά K1600, ενώ τώρα σειρά είχε ο Γάλλος dealer της BMW, Bymycar.

Οι άνθρωποι της Bymycar έπιασαν λοιπόν ένα K 1600 GT και ξεκίνησαν να το ελαφραίνουν. Του κόντυναν το πίσω μέρος, κάνοντας το μονόσελο, πέταξαν τις βαλίτσες, αφαίρεσαν ένα μεγάλο μέρος του φέρινγκ, και επανασχεδίασαν αυτό που είχε μείνει, και τοποθέτησαν δυο υπέροχες φιλτροχοάνες πάνω από τα πλαϊνά πλαστικά και μια μικρή εξάτμιση κάτω από τον κινητήρα που αφήνει να αναδειχθεί το μονόμπρατσο ψαλίδι, με την απόδοση του μοτέρ να ανεβαίνει από τους 160 στους 170 hp. Μετά την δίαιτα, το K 1600 R ζυγίζει “μόνο” 240 κιλά, ενώ η Bymacar συνέχισε με τις ζάντες, αλλάζοντας τις χυτές ζάντες με τα μπράτσα με άλλες ακτινωτές, κι έβαψε κόκκινο το πλαίσιο, το Duolever, την κόντρα του πίσω φρένου, και το όρθιο τιμόνι, για έντονη αντίθεση με τη γκρίζα υπόλοιπη εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.

Κι αν είστε έτοιμοι να αναφωνήσετε… “τιμούλα;” μάθετε πως η K 1600 R της Bymycar τιμάται στα 65.000 ευρώ.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ανακοινώθηκε ο νικητής του διαγωνισμού Honda Customs 2022​

Το ιταλικό Maanboard πήρε τα περισσότερα "μου αρέσει"​




Το «Maanboard», το CMX500 Rebel δημιούργημα των customisers Motocicli Audaci από τη Σαρδηνία, στέφθηκε ο νικητής του διαγωνισμού Honda Customs 2022
Περισσότεροι από 8.000 μοναδικοί χρήστες «ψήφισαν» με ένα «μου αρέσει» ή «δεν μου αρέσει» τα δέκα καλύτερα custom CMX500 και CMX1100 Rebel στον ιστότοπο της Honda Customs ( www.hondacustoms.com ), με μοτοσυκλέτες που προέρχονταν από την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Ισπανία και τη Γαλλία. Και τα δέκα παρουσιάστηκαν στο ετήσιο φεστιβάλ Wheels and Waves στο Biarritz τον Ιούλιο. Οι τρεις νικητής συγκέντρωσαν από 5.175, 4.823 και 4.335 «μου αρέσει» – που ισοδυναμούν με το 63%, το 59% και το 53% του συνόλου των μοναδικών χρηστών.
Οι νικητές, εμπνεύστηκαν από τους Sand Racers της δεκαετίας του 1930. Οι αλλαγές ήταν πολλές και σημαντικές. Μπροστινή ανάρτηση τύπου springer, αμορτισέρ Ohlins, ζάντες με ακτίνες 19 ιντσών και πλήρες σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα, που συνδυάζεται με τελικό SC-Project. Η βαφή της μοτοσυκλέτας (caramel blue) με φύλλα χρυσού να κοσμούν το ρεζερβουάρ, το custom ουραίο τμήμα, η τιμονόπλακα και η δερμάτινη σέλα, σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για το Maanboard.
Δεύτερο στην κατάταξη με μικρή διαφορά ήταν « 5Four Honda Rebel Street» από το εργαστήριο του βρετανού Guy Willison. Η πορτογαλική αντιπροσωπεία, Honda Garonda, κέρδισε την τρίτη θέση με το χρυσό και λευκό Rebel « Lucy» , εμπνευσμένο από το CB175 του τέλους της δεκαετίας του '60 και των αρχών του '70.
Και τα τρία βασίστηκαν στο CMX500 Rebel.
Όσοι επιθυμούν να ρίξουν μια πιο προσεκτική ματιά και στις δέκα custom μοτοσυκλέτες και να κατεβάσουν wallpapers, μπορούν να κάνουν κλικ εδώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Από την Κύπρο με αγάπη: Honda Silverwing 600 by Immortals Custom​



Ο Γιάννης «Immortal» Αθάνατος είναι Κύπριος Μηχανολόγος και στον ελεύθερο χρόνο του ασχολείται με μετατροπές πάσης φύσεως μοτοσυκλετών
Εδώ και 15 χρόνια έχει ξεδιπλώσει το ταλέντο του δημιουργώντας μοναδικές κατασκευές. Από cafe racer, chopper, street fighter, flat track μέχρι scooter. Προ ημερών παρουσιάσαμε το Yamaha TMAX Titan των 45.000 ευρώ της Ortolani Custom.
Με αφορμή τον «Τιτάνα», ο Γιάννης «Immortal» Αθάνατος θέλησε να μοιραστεί μαζί μας το δικό του custom maxi scooter το οποίο σχεδίασε και κατασκεύασε ο ίδιος, ξοδεύοντας αμέτρητες εργατοώρες μέχρι να το ολοκληρώσει. Και το αποτέλεσμα, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι, είναι άκρως εντυπωσιακό.
Honda Silverwing 600 by Immortals Custom 5

Ως βάση για το project χρησιμοποιήθηκε ένα Honda Silverwing 600 (FJS600) του 2002. Από κει και πέρα ανέλαβε δράση η... φαντασία και η ικανότητα του δημιουργού μέχρι να φτάσει στο τελικό αποτέλεσμα που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το πρωτότυπο πολυτελές scooter.
«Ό,τι κατασκευάζω θέλω να είναι ξεχωριστό, μοναδικό», αναφέρει χαρακτηριστικά στο 2wo.gr ο Γιάννης.

Ο δρόμος μέχρι το -65!​

Τόσο το πλαίσιο όσο και το ψαλίδι στο οποίο έχει εφαρμοστεί πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Showa είναι custom κατασκευές. Μπροστά έχει χρησιμοποιηθεί το εργοστασιακό πιρούνι στο οποίο έχει γίνει επέκταση και έχει τοποθετηθεί custom τιμονόπλακα.
Για την κατασκευή των φέρινγκ που «ντύνουν» αριστοτεχνικά το πλαίσιο χρησιμοποιήθηκαν ανθρακονήματα και υαλοβάμβακας, ενώ εντύπωση προκαλούν τα αεροδυναμικά πτερύγια που υπάρχουν πάνω σε αυτά.
Honda Silverwing 600 by Immortals Custom 2

Έχει τοποθετεί καρίνα στο εμπρόσθιο τμήμα της κατασκευής, πάνω από την οποία εδράζεται το ευμέγεθες ψυγείο. Τα προστατευτικά κινητήρα, πλαισίου όπως και τα μαρσπιέ είναι της R&G.
Οι δαγκάνες είναι της Nissin και συνδυάζονται με δίσκους της Galfer, ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες φέρουν την υπογραφή της Brembo. Οι τροχοί είναι οι εργοστασιακοί (14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω με ελαστικά διαστάσεων 120/80 και 150/70 αντίστοιχα).
Σε ό,τι αφορά στα μηχανικά μέρη, οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ολόσωμη εξάτμιση από την Two Brothers, φίλτρο της K&N για την καλύτερη «αναπνοή» του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα, συμπλέκτη της Malossi και βαριατόρ της J-Costa που βελτιώνουν την μετάδοση.
Το ουραίο τμήμα παραπέμπει σε supersport μοτοσυκλέτα (σ.σ. θυμίζει MV Agusta F4 1000), με τον μπροστινό προβολέα που «ντύνεται» με διακριτικό μασκάκι μαύρου χρώματος να αποτελούν το κερασάκι στην τούρτα.
Honda Silverwing 600 by Immortals Custom 4

Το αποτέλεσμα των μετατροπών είναι ένα supersport maxi scooter βάρους μόλις 153 κιλών με το κέρδος σε σχέση με το αρχικό μοντέλο να είναι 65 ολόκληρα κιλά!
Πληροφορίες για την απόδοση δεν υπάρχουν, ωστόσο αξίζει να αναφέρουμε ότι στην εργοστασιακή του μορφή ο υγρόψυκτος οχταβάλβιδος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 582 κ. εκ. αποδίδει 50.7 hp @ 7.000 σ.α.λ και 54 Nm ροπής @ 5.500 σ.α.λ. Προφανώς και οι αναβαθμίσεις που έγιναν σε συνδυασμό με την δραστική μείωση του βάρους θα χαρίζουν εκρηκτικές επιδόσεις στο scooter.
Το κόστος της μετατροπής, σύμφωνα με τον δημιουργό του, ανήλθε περίπου στα 13.000 ευρώ

Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom