customizing

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
22.084
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha Virago 500 #BOLT51 Transformers μια φουτουριστική custom μοτοσυκλέτα από την Bolt Motor Co​

«Η ιδέα ήταν να αναζητήσουμε ένα πολύ ριζοσπαστικό, σχεδόν φουτουριστικό σχέδιο.»

Η Bolt Motor Company είναι γνωστή για την ποιότητα της δουλειάς που κάνουν εκεί. Σήμερα πρωταγωνιστής είναι αυτό το Yamaha Virago 500, το οποίο η ομάδα που πραγματοποίησε την προσαρμογή βάφτισε χαϊδευτικά ως «The Transformer», αφού η μάσκα φαίνεται να είναι βγαλμένη από αυτό το κινηματογραφικό έπος.
Για άλλη μια φορά η ομάδα του Bolt Motor Co , το εργαστήριο custom με έδρα την Alzira της Βαλένθια, μας εκπλήσσουν με μια από αυτές τις δουλειές στις οποίες το μόνο που μπορούμε να θαυμάσουμε κάθε λεπτομέρεια.

Μιλάμε για το νέο #BOLT51 , που κατασκευάστηκε με βάση ένα Yamaha Virago 500 , το οποίο έχει επίσης μια πραγματικά περίεργη ιστορία όσον αφορά τη διαδικασία, αφού αυτή η μοτοσυκλέτα έφτασε στις εγκαταστάσεις της Bolt Motor σε κουτιά. Ναι, σωστά διαβάσατε, η μοτοσυκλέτα παραδόθηκε πλήρως αποσυναρμολογημένη και όπως εξήγησε το ίδιο το συνεργείο: «Για την ακρίβεια, μας ήρθε συσκευασμένη σε κουτιά, χωρίς καμία αναφορά και χωρίς εγγυήσεις ότι όλα τα εξαρτήματα ήταν εκεί.».

Έτσι, επειδή ο ιδιοκτήτης ήθελε κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτά που είχε δει έως τώρα, με βάση το κλασικό Virago, η ομάδα του Bolt κατάφερε να επικεντρωθεί στο να φτιάξει κάτι που να είναι διαμετρικά αντίθετα με την κλασική έννοια, από αυτή του Virago που έχουμε γνωρίσει.
Για να γίνει αυτό, το πρώτο πράγμα που έκαναν ήταν να συναρμολογήσουν πλήρως την μοτοσυκλέτα, μεταξύ άλλων, για να ελέγξουν αν ήταν όλα εκεί και δεν έλειπε τίποτα που μπορεί να είναι απαραίτητο σε όλη τη διαδικασία.

«Η ιδέα ήταν ξεκάθαρη. έπρεπε να πετύχουμε μια ριζοσπαστική, σχεδόν φουτουριστική μοτοσυκλέτα.» Γι’ αυτό, όπως εξήγησε το τεχνικό τιμ, πήραν την απόφαση να ξεκινήσουν τη διαμόρφωση του μετώπου. Αυτή η εργασία επικεντρώθηκε όχι μόνο με ελεύθερο σχέδιο στο χέρι αλλα και μέσω της απόδοσης ορισμένων σχεδίων που θα μπορούσαν να ταιριάξουν με την τελική εικόνα που έψαχναν. Έφτιαξαν επίσης μερικά πρότυπα από χαρτόνι έτσι ώστε όλα τελικά να ταιριάζουν τέλεια μεταξύ τους.

Αλλά αυτή ήταν μόνο η αρχή, αφού αργότερα θα αποφάσιζαν ποια κομμάτια θα χρησιμοποιούσαν για να του δώσουν αυτή την ιδιαίτερη πινελιά που ήθελαν αρχικά.
Στο #BOLT51 έβαλαν ένα πλήρες μπροστινό μέρος σύστημα από ένα Yamaha R6 , που περιλαμβάνει στοιχεία όπως οι μπουκάλες, τους τριπλούς σφιγκτήρες, τις δαγκάνες και τους δίσκους.

Για να εξασφαλίσει τέλεια εφαρμογή, η Bolt Motor σχεδίασε και κατασκεύασε διάφορα αξεσουάρ, όπως άξονες διεύθυνσης ή άξονες τροχών. Ενσωμάτωσαν επίσης ένα ντεπόζιτο βενζίνης από ένα Kawasaki KZ550 , αν και έπρεπε να τροποποιηθεί ουσιαστικά για να ταιριάζει στη γενική γραμμή της μοτοσυκλέτας.

Άλλες λεπτομέρειες που ενδιαφέρουν είναι η χειροποίητη κατασκευή μιας εισαγωγής αέρα που θα επιτρέπει στα φίλτρα, που βρίσκονται ακριβώς κάτω από το ντεπόζιτο, να παίρνουν καθαρό αέρα.
Επίσης σχεδίασαν και επεξεργάστηκαν ένα νέο υποπλαίσιο, κατασκευασμένο από ένα συμπαγές μπλοκ χάλυβα.

Από την αρχή και το πλήρες σύστημα εξάτμισης που έφτιαξε η ομάδα της Bolt Company και που ήταν δύσκολο να καταφέρουν το αποτέλεσμα που ήθελαν, τόσο αισθητικά όσο και δυναμικά, αφού έπρεπε να είναι απόλυτα αποδοτικό.
Αναμφίβολα μία από τις πτυχές όπου έχει γίνει περισσότερη δουλειά σε αυτή την κατασκευή ήταν τα ηλεκτρονικά. Για αυτό, έχουν εγκατασταθεί διάφορα στοιχεία που βοηθούν στον εκσυγχρονισμό αυτού του Yamaha Virago 500 , χάρη στην τεχνολογία Motogadget.

Επιπλέον, ο κινητήρας υποβλήθηκε σε ενδελεχή ανανέωση και έχουν γίνει κάποιες τροποποιήσεις στις κυλινδροκεφαλές και στο καρμπυρατέρ, που σε συνδυασμό με τα νέα ηλεκτρονικά, κάνουν αυτή την μοτοσυκλέτα πολύ πιο ριζοσπαστική από ότι ήταν στην αρχική της κατάσταση.

Τέλος, κάποιες λεπτομέρειες που βάζουν το τελευταίο κερασάκι στην τούρτα, όπως η βάση πινακίδας “house brand” ή το χρωματικό σχέδιο όπου ο πελάτης ήθελε ένα σχέδιο που να μοιάζει με αυτό που χρησιμοποιείται στα μονοθέσια της στην Formula 1 η Aston Martin. Η επίτευξη του τελικού αποτελέσματος δεν ήταν εύκολο, καθώς έπρεπε να συνδυάσουν τα γραφικά ανάλογα με τα μεγέθη του #BOLT51.

Μια πραγματικά προσεγμένη δουλειά που η ομάδα έχει ονομάσει χαϊδευτικά το παρατσούκλι «https://albumizr.com/ia/81cdc5c9d8b29f04ee5ce41ac61acc95.jpgThe Transformer» , αφού σύμφωνα με τους ίδιους: «η μάσκα φαίνεται να είναι βγαλμένη από αυτό το κινηματογραφικό έπος».
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
22.084
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R100 Custom «Hommage» - Ένας ύστατος φόρος τιμής​











Πως ο Dirk Oehlerking τιμά την γνωριμία και την φιλία του με τον Bobby Haas, ο οποίος έφυγε από την ζωή ξαφνικά το 2021.
Το όνομα του Bobby Haas είναι γνωστό, σε όσους ασχολούνται με την custom σκηνή της μοτοσυκλέτας. Ο Haas ήταν ο ιδρυτής του ομώνυμου μουσείου μοτοσυκλέτας στο Texas της Αμερικής και, ως λάτρης των custom μοτοσυκλετών ο ίδιος, είχε συνεργαστεί με πολλούς builders για αυτό.

Ένας από αυτούς είναι και ο Dirk Oehlerking, γνωστός για τις δουλειές του πάνω σε μοτοσυκλέτες BMW μέσω του δικού του οίκου, Kingston Customs. Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε εδώ, έχει μία ιδιαίτερη συναισθηματική αξία για τον Oehlerking:

Πρόκειται για την τελευταία «παραγγελία» του Bobby Haas, πριν φύγει από την ζωή αιφνίδια το 2021, από λοίμωξη του αναπνευστικού.

Ο Oehlerking υπήρξε, εκτός από στενός συνεργάτης του Haas, και καλός του φίλος. Το project που βλέπουμε εδώ, ξεκίνησε να παίρνει σάρκα και οστά τον Ιούλιο του 2021, μετά από την παραγγελία του Bobby Haas για μία BMW R100 Custom στο χαρακτηριστικό στυλ του Oehlerking. Ο customizer ξεκίνησε την δουλειά στην σχεδίαση αλλά και στα πρώτα προπλάσματα της μοτοσυκλέτας και να δείχνει υλικό από την δουλειά στον Haas. Η έμπνευση ερχόταν από την σχολή της Art Deco, την δεκαετία του 30 και την αναζήτηση αεροδυναμικών και κομψών γραμμών. Είχε πάρει το όνομα «Eleganza».

Δυστυχώς, ο θάνατος του Haas βύθισε τον Oehlerking σε πένθος και αναγκάζοντας τον να εγκαταλείψει προσωρινά την δουλειά του, μέχρι που ένα τηλεφώνημα από την σύντροφο του Haas, Stacey Mayfield του αναζωπύρωσε το πάθος. Η Mayfield ζήτησε από τον Oehlerking να συνεχίζει το project, όπως θα επιθυμούσε ο Bobby Haas. Η μοτοσυκλέτα απέκτησε έτσι μια νέα ονομασία: Hommage, φόρος τιμής.
Πρόκειται ίσως για την μεγαλύτερη σε μήκος custom μοτοσυκλέτα, που έχει κατασκευάσει ποτέ ο Oehlerking. Το αεροδυναμικό φέρινγκ της, είναι κατασκευασμένο από φύλλα αλουμινίου πάχους 2 χιλιοστών, ενώ είναι χωρισμένο σε 4 τμήματα για ευκολότερη αφαίρεση του.

Ο εμπρός τροχός καλύπτεται από δύο ακόμα τμήματα αλουμινίου, τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να στρίβουν μαζί με τον τροχό. Στο εμπρός μέρος, την παράσταση κλέβει η γρίλια «νεφρό» της BMW, με τον μονό στρογγυλό προβολέα κρυμμένο από πίσω της, ενώ στο πίσω μέρος τοποθετήθηκε ένα φωτιστικό σώμα από ένα BMW 700 αυτοκίνητο. Ο κινητήρας μπορεί να είναι καλυμμένος από τα fairing, αλλά οι κύλινδροι του προβάλλουν εκατέρωθεν της αεροδυναμικής σιλουέτας θυμίζοντας την Βαυαρική καρδιά, που χτυπάει στην κατασκευή.

Τα μαρσπιέ, το τιμόνι, οι μανέτες και τα γκριπ είναι custom κατασκευές, όπως επίσης και το κοντέρ, ενώ ο μονός καθρέφτης είναι δανεισμένος από μία Porsche 356 Speedster! Κάτω από το κομψότατο αλουμινένιο κοστούμι, οι μηχανολογικές αλλαγές δεν είναι πολλές, αλλά το ρεζερβουάρ είναι νέο, αλουμινένιο, ενώ η πίσω ανάρτηση έχει καταργηθεί και το «ψαλίδι» έχει επιμηκυνθεί.

Μπορεί η μοτοσυκλέτα να μοιάζει με ένα μουσειακό έργο τέχνης, όμως μη γελιέστε: Όπως ξεκάθαρα έχει πει ο Oehlerking, η κατασκευή του μπορεί να οδηγηθεί κανονικά! Φαντάσου να σκας Lavo, μια Κυριακή πρωί, με ένα τέτοιο πράγμα...

Πηγή: Bikeexif
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
22.084
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benelli BN 302: Υπέροχο American Flat Track από την Eng Custom​

Άριστο από την αρχή μέχρι το τέλος!

Το Eng Custom Project είναι ένα συνεργείο βελτιώσεων-customizing μοτοσυκλετών στην Ταϊλάνδη που χρησιμοποίησε σαν βάση ένα Benelli BN 302 και το μετέτρεψε σε ένα υπέροχο αμερικάνικο Flat Track.
To Flat Track είναι ένα αμερικάνικο άθλημα που γίνεται σε μεγάλες χωμάτινες πίστες με καλά πατημένο χώμα (παρόμοιο, ας πούμε, με την ελληνική γλιστερή άσφαλτο) πάνω στις οποίες γίνονται αγώνες με μοτοσυκλέτες που κινούνται συνήθως πλαγιολισθαίνοντας.

Πρόκειται για τη μετεξέλιξη του αυστραλιανού-αγγλικού αθλήματος του Speedway, την αμερικάνικη βερσιόν, που πραγματοποιείται σε οβάλ χωμάτινες πίστες 400m, ίδιες με αυτές του στίβου, συχνά γύρω από ποδοσφαιρικά γήπεδα.


Το Speedway είναι δημοφιλές στην Ευρώπη και το Flat Track στις ΗΠΑ, με τις μοτοσυκλέτες να τρέχουν συνήθως 4,6 ή 8 γύρους αριστερόστροφα.

Είναι όμως η αισθητική των μοτοσυκλετών Flat Track που είναι ιδιαίτερη, με το “flat” να περνάει και στο συνολικό σχεδιασμό, με επίπεδο ντεπόζιτο και την ουρά, ενώ γίνεται σαφές πως μιλάμε για χαμηλού συνολικού ύψους μοτοσυκλέτες. Επίσης οι Flat Track έχουν αυτό το “Sleek”, πολύ ελκυστικό design που “ρέει”.

Το “Eng Customs Project” του μηχανικού Khun Torsak Wisuttimark είναι ένα συνεργείο, ένας βελτιωτικός οίκος μοτοσυκλετών καλύτερα, που δημιουργεί πολλές Custom αμερικανικού τύπου Flat Track σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αρχιμηχανικού Khun.

Γοητευμένος από την αμερικανική κουλτούρα αγώνων Flat Track, ο Khun επέλεξε αυτή τη φορά μια πολύ αξιόλογη μοτοσυκλέτα, η οποία πέρασε κι από την Ελλάδα και πιστεύουμε ότι δεν εισέπραξε τη δημοφιλία και τις πωλήσεις που της άξιζαν.
H Benelli TNT 300 με τον πολύ καλό δικύλινδρο κινητήρα της έγινε, λοιπόν, η βάση για να φτιαχτεί αυτό το άριστης αισθητικής BN 302 Flat Track.


Από συνηθισμένη μοτοσυκλέτα παραγωγής, η Benelli μεταμορφώθηκε, άλλαξε τα πάντα επάνω της για να φτάσει στη συγκεκριμένη αυτή μορφή.
Ξεκινώντας από το ρεζερβουάρ, το μπροστινό φτερό, το μονόσελο, κ.λπ. Το μονόσελο μάλιστα είναι από σφυρηλατημένο μέταλλο και όχι πλαστικό και φτιάχτηκε στο χέρι.

Για να ταιριάζει στο στυλ του American Flat Track, η σέλα είναι και αυτή χειροποίητη, με τις πτυχές της να προέρχονται από τις αντίστοιχες αγωνιστικές, ενώ συνάμα προσθέτουν και μια νότα ’70s.
Ακολουθεί ένα όμορφο ζευγάρι εξατμίσεων από ανοξείδωτο ατσάλι, που κατασκευάστηκαν από την ίδια την Eng Custom Project με φάλτσες απολήξεις, ενώ χειροποίητη είναι και η αλουμινένια ποδιά που προστατεύει το κάτω τμήμα του κινητήρα.

Δισκόφρενα και πιρούνι Up Side Down παρέμειναν τα ίδια όπως στο μοντέλο παραγωγής, όπως και το μονό, παράκεντρα τοποθετημένο (άριστο σε αυτή την περίπτωση), ενώ οι τροχοί των 17 ιντσών διαθέτουν ένα ζευγάρι ελαστικά μικτής χρήσης εντός-εκτός δρόμου σε διαστάσεις 130/80 και 150/70 για μπροστινό και πίσω τροχό αντίστοιχα.
Νέα είναι και η “μάσκα” της 302, που φοράει δύο προβολάκια και είναι επίπεδη για να θυμίζει number plate (βάση αριθμού συμμετοχής) για τους αγώνες Flat Track.

Η τελική πινελιά είναι και η πιο σημαντική. Πρόκειται για το βάψιμο στα χρώματα της ομάδας Martini Racing, που “απογειώνει” τη μοτοσυκλέτα αισθητικά και της δίνει ακόμα περισσότερους πόντους στο μάτι του παρατηρητή.
Λευκή πέρλα η βάση και εμβληματικές μπλε/γαλάζιες/κόκκινες γραμμές, φιλέτα στο ρεζερβουάρ και σιρίτια στις μαύρες (πολλών μπράτσων και απόλυτα ταιριαστές) ζάντες.

Η Benelli BN 302 Eng Custom Project αποδεικνύει αυτό που λέμε ότι οφείλει να υπάρχει σε μια custom κατασκευή: όραμα, μαστοριά/ικανότητα, έμπνευση και κυρίως πάθος, αφού στο συγκεκριμένο παράδειγμα, πατώντας πάνω σε ένα πολύ κατάλληλο – για την επίτευξη του στόχου – μοντέλο δημιουργείται ένα αριστούργημα με πέντε-έξι μόνο καίριες παρεμβάσεις.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
22.084
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R 18 «Heavy Duty» custom - Η... σαύρα!​











Μία δουλειά «οικογενειακή υπόθεση» των πασίγνωστων στην Αμερική, Fred και Len Kodlin που εντυπωσιάζει. Μα τι βάψιμο είναι αυτό!

Ο Fred Kodlin είναι ένας από τους κορυφαίους customizers στην Αμερική και έχει καταφέρει επιτυχώς, να μεταφέρει το… μικρόβιο, και στον γιό του Led. Το παρόν BMW R 18 που βλέπουμε εδώ, είναι λοιπόν μία δουλειά πατέρα-γιού και μάλιστα με ιδιαίτερα εκτεταμένες επεμβάσεις, προκειμένου να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, οι Kodlin χρειάστηκε να αλλάξουν το ίδιο το πλαίσιο της R 18, κατασκευάζοντας εκ νέου τους άνω σωλήνες, αλλά και την έδραση και τον σταυρό του τιμονιού, ώστε να μην αλλοιωθεί τελείως η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας λόγω του χαμηλώματος που ήθελαν να πετύχουν.

Εκτεταμένες ήταν οι εργασίες «φανοποιίας» για το μοντέλο, με ένα νέο ρεζερβουάρ καυσίμου και νέα συνδετικά τμήματα του με το υποπλαίσιο, κατασκευάστηκαν. Με τον ίδιο τρόπο οι Kodlin έφτιαξαν και νέα φτερά εμπρός και πίσω, ενώ νέες είναι και οι custom πλαϊνές βαλίτσες και οι βάσεις τους.

Βάψιμο που βγάζει μάτι!
Το artwork του μοντέλου ανέλαβε ο καλλιτέχνης τατουάζ Marcel Sinnwell, εξολοκλήρου στο χέρι, με την βοήθεια αερογράφου και pinstriping τεχνικών. Η παλέτα περιείχε το πολύ ζωηρό τιρκουάζ ως χρώμα βάσης, με μια απίστευτα λεπτομερή δουλειά αντίθεσης σε αποχρώσεις του κόκκινου και του πορφυρού, με το μαύρο του κινητήρα, της σέλας και της ζελατίνας να προσθέτουν σε αντιθέσεις.

Ο εμπρός τροχός είναι διαμέτρου 21 ιντσών, ενώ το μοντέλο έχει εξοπλιστεί με… αερανάρτηση, ώστε να χαμηλώνει για την στάθμευση και να σηκώνεται για την οδήγηση. Stance, baby!

O εξοπλισμός της Heavy Duty περιλαμβάνει επίσης σύστημα φωτισμού «πατώματος» σε 3 χρώματα, ενώ μέσα στις βαλίτσες υπάρχουν ηχεία της Marshall και ο κατάλληλος ενισχυτής. Η σέλα είναι επίσης χειροποίητη, όπως είναι και η εξάτμιση αλλά και το τιμόνι, ενώ το άνω κάλυμμα των οργάνων είναι επενδεδυμένο με συνθετικό δέρμα και alcantara.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
22.084
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CX500 Kaspeed - Προσεγγίζοντας την τελειότητα​











Μια μοτοσυκλέτα-οικογενειακή υπόθεση από την Kaspeed, που μεταμόρφωσε το «ασχημόπαπο» Honda CX 500 σε κύκνο!

H Honda CX 500 είναι μια μοτοσυκλέτα που δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα για την... εμφάνιση της, αλλά περισσότερο για την ιδιαίτερη διάταξη του κινητήρα της, κάτι που η Honda δεν ξανάκανε ποτέ. Σήμερα, το μοντέλο αποτελεί πλατφόρμα για μετατροπές και custom κάθε είδους και η Kaspeed το γνωρίζει πολύ καλά. Ο γερμανικός οίκος Kaspeed αποτελείται από πατέρα και δύο γιούς, με την τελειότητα της δουλειάς να αποτελεί τον πρωταρχικό στόχο των customs τους.

Η συγκεκριμένη CX500 ξεκίνησε να παίρνει μορφή, αρχικά με την αφαίρεση κάθε πλαστικού τμήματος του κατασκευαστή και την δημιουργία ενός ολοκαίνουργιου υποπλαισίου. Το πλαίσιο και το ψαλίδι της πίσω ανάρτησης βάφτηκαν σε μαύρο χρώμα, ενώ το μονό αμορτισέρ του πίσω μέρους αντικαταστάθηκε από ένα custom built εξάρτημα της YSS, με νέο ελατήριο. Το πιρούνι και τα φρένα ανακατασκευάστηκαν, ενώ οι τροχοί αντικαταστάθηκαν από ένα ζευγάρι Comstars 18 ιντσών.

Το ρεζερβουάρ είναι το «μαμά», αλλά οι Kaspeed το έβαψαν εκ νέου, απλοποιώντας και βελτιώνοντας το look του χωρίς ιδιαίτερη φασαρία. Η σέλα και το τιμόνι είναι νέα, ενώ το εμπρός φωτιστικό σώμα είναι LED. Ο κινητήρας υπέστη ολική ανακατασκευή στο εσωτερικό του, με επίσης ανακατασκευασμένα και βελτιωμένα καρμπυρατέρ, εξάτμιση της Arrow και φίλτα αέρα από την ελληνική DNA. Το τελικό αποτέλεσμα, είναι μια μοτοσυκλέτα που θυμίζει κάτι από scrambler και bobber, αλλά με γονίδια δρόμου.

Πηγή
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
22.084
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ultracker 57 by Lord Drake Kustoms - Αλητεία στο κόκκινο​





Μια ακόμα φοβερή δουλειά από τον γνωστό οίκο.

Οι μοτοσυκλέτες της Harley-Davidson ήταν ανέκαθεν συνυφασμένες με την ελευθερία και την «αλητεία», με την κακή αλλά και την καλή έννοια. Η σχεδιαστική και όχι μόνο, άποψη, που τις συνοδεύει αποτελεί έμπνευση για πολλούς customizers που «παίζουν» πάνω στις αμερικανικές μοτοσυκλέτες, για να εκφράσουν την δική τους άποψη. Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε εδώ, είναι η νέα «Bultracker 57» από την

Lord Drake Kustoms.
H βάση της υπέροχης δουλειάς του Francisco Ali Manen είναι μία H-D Sportster Scrambler 1200. Το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας ανακατασκευάστηκε εκ νέου, με «κομμένο» υποπλαίσιο, ενώ τα δύο πίσω αμορτισέρ προέρχονται από την Ohlins. Το πίσω φτερό, αλλά και η βάση της πινακίδας, είναι χειροποίητα για να επιτευχθεί το επιθυμητό σχήμα τους.

Στο εμπρός μέρος, τοποθετήθηκε ένα τιμόνι τύπου BMX πάχους 25,4 χιλιοστών, ενώ το πιρούνι επωφελήθηκε από τροποποιήσεις και το εμπρός φτερό έδωσε την θέση του σε ένα τύπου scrambler.

Οι τροχοί διαμέτρου 21 και 18 ιντσών (!) εμπρός και πίσω, τονίζουν περαιτέρω τον scrambler χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, ενώ ιδιαίτερη μνεία αξίζει η εξάτμιση: Από την RSD, μόνο σε όσο μήκος χρειάζεται, ώστε να παράγει τον απαραίτητο ήχο μοτερικής απόλαυσης, σε συνδυασμό με το custom Sportster φίλτρο αέρα στην εισαγωγή.

Το βάψιμο της μοτοσυκλέτας έχει γίνει φυσικά στο χέρι, με αποχρώσεις του Candy Red και του Cream White, σε συνδυασμό με λεπτομέρειες σε χρυσό και πορτοκαλί και φυσικά με το μαύρο να σιγοντάρει το όλο Look. Η σέλα είναι ντυμένη με μαύρο διάτρητο δέρμα, ραμμένη με κόκκινες κλωστές για την απαραίτητη αντίθεση.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
22.084
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha – Simone Conti: Αγνώριστο το XS 650!​

Η σύγκρουση του παλιού με το καινούργιο, και η ενσωμάτωσή τους

Τι εξαιρετική ιδέα να δημιουργήσει κάποιος ένα κομψοτέχνημα, χρησιμοποιώντας “διαστημική” εμφάνιση και ζευγαρώνοντάς την με έναν καθ’ όλα κλασικό κινητήρα! Ο Ιταλός καλλιτέχνης Simone Conti πιάνει στα χέρια του ένα Yamaha XS 650 και παίρνει το λόγο.
Ξεκίνησε τη ζωή του σαν ένα απλό,
Yamaha XS 650 παραγωγής του 1971. Μπορεί η μοτοσυκλέτα να ήταν πολύ σημαντική για τη γιαπωνέζικη εταιρία δεν έπαυε όμως να είναι ένα “συνηθισμένο” μοντέλο παραγωγής. Πού να ήξερε πώς θα κατέληγε;

Δύσκολο να πιστέψει κάποιος ότι πίσω από το αλουμίνιο και τα ανθρακονήματα, κι αυτή τη λαμπερή εμφάνιση κρύβεται ένας απλός, δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας του ’70.

Πολύ σωστά θα μπορούσε να σχολιάσει κάποιος πως μια τέτοια εμφάνιση θα ταίριαζε περίφημα σε μια ηλεκτροκίνητη και όχι συμβατική μοτοσυκλέτα. Από την άλλη, η τέχνη και το μεράκι του δημιουργού επέλεξαν αυτόν (και συμφωνούμε απόλυτα) τον δρόμο.

Η Yamaha XS 650 ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα με τετράχρονο κινητήρα της Yamaha, που κατασκευάστηκε από το 1969 έως το 1984 και το μόνο που έμεινε από αυτή τη μοτοσυκλέτα παραγωγής είναι ο κινητήρας, το πίσω φρένο και ο μπροστινός τροχός.

Ο Ιταλός καλλιτέχνης-customizer Simone Conti άλλαξε όλα τα υπόλοιπα. Έβαλε ένα πλαίσιο αλουμινίου με έναν ψαλίδι ειδικά κατασκευασμένο για τη μετατροπή. Αυτό με τη σειρά του συνδέεται με ένα αμορτισέρ της Öhlins.

Ο πίσω τροχός διατήρησε το αρχικό ταμπούρο, ενώ μπροστά δέχτηκε εξαρτήματα της Brembo. Το ελαστικό μπροστά είναι Avon Speedmaster και πίσω Dunlop K825.
Τα καλύμματα είναι από ανθρακονήματα, ενώ υπάρχουν και μικρότερα εξαρτήματα που δεν τραβούν το μάτι κατευθείαν, καθιστώντας τη μετατροπή ένα ομοιογενές σύνολο καλά τακτοποιημένο.

Εντύπωση προκαλεί το μινιμαλιστικό κουστούμι, αλλά και το “μηδαμινό” ντεπόζιτο και ουρά της μοτοσυκλέτας, αλλά κυρίως οι δυο σωλήνες της εξάτμισης που περνούν πολύ ψηλά και κοντά στα πόδια του αναβάτη.
Το ότι ο παλιός κινητήρας έχει “περικυκλωθεί” από μοντέρνες λύσεις δεν σημαίνει ότι χάνει τη γοητεία του. Δείτε τα πλαϊνά καπάκια του: το οβάλ σχήμα τους κοντράρει τις μοντέρνες αιχμές, αλλά παράλληλα ενσωματώνεται στο design. Δείτε επίσης τις ψύκτρες των κυλίνδρων που είναι εμφανείς και φορούν περήφανα τα στρογγυλά τους καπάκια.
Αν κοιτάξετε τη μοτοσυκλέτα από το πλάι αντιλαμβάνεστε και το μεγαλείο της ιδέας και της σχεδίασης του Simone Conti: Κοντό, “αρπακτικό”, αιχμηρό το μπροστινό τμήμα… κι ένας γυμνός, λιτός και απλός τροχός πίσω… Μεγαλείο.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
22.084
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Lord Drake Kustoms OM Tibetan – «Αλητεία» και διαλογισμός​

OM_TIBETAN_SOFATIL_DELUXE_1.jpg


Οι Ισπανοί customάδες από τη Μάλαγα έδωσαν άλλη χροιά σε ένα Softail Deluxe Black της Harley-Davidson.
Μεγαλύτερη αλλαγή στο μάτι είναι η όμορφη βαφή που συνδυάζει διαφορετικές αποχρώσεις του μαύρου και του σκούρου γκρι, με τα εμβλήματα και τα γραφικά που έχουν τοποθετηθεί με το σύμβολο OM που δίνει και το όνομά του «OM Tibetan».
hdc24b.jpg

Για τον ιδιοκτήτη αυτής της custom μοτοσυκλέτας, ήταν απαραίτητο να υπάρχει το σύμβολο OM στη μοτοσυκλέτα, καθώς είναι ένα από τα πιο σημαντικά στην εκδήλωση της προσωπικής μας προστασίας και έχει την πνευματική δύναμη να είναι το ιερό σύμβολο του σύμπαντος, αναφέρουν μεταξύ άλλων οι Ισπανοί.
hdc24c.jpg

Ο Fran Manen (ιδιοκτήτης της Lord Drake Kustoms) σε συνεργασία με τον ιδιοκτήτη αυτής της Harley Davidson, ακολούθησε ένα ιδιαίτερο μοτίβο, με τις custom ζάντες με το φαρδύ πίσω ελαστικό, την υδραυλική ανάρτηση Legend για softtail, το τροποποιημένο και εκτεταμένο ρεζερβουάρ καυσίμου, το προσαρμοσμένο πίσω φτερό με τα ενσωματωμένα led, τις -επίσης custom- εξατμίσεις με τα τελικά της Vance Hines κ.α. Οι λεπτομέρειες δεν έχουν τελειωμό, όπως τα LED φλας στο άκρως «παχύ» τιμόνι των σχεδόν 3 ιντσών, η custom βάση για την πινακίδα κυκλοφορίας, η σέλα, ο χιλιομετρητής, το στροφόμετρο κτλ.
hdc24d.jpg

Ακόμα, στον κινητήρα, τη μπροστινή ανάρτηση, αλλά και σε άλλα στοιχεία, όλο το χρώμιο έχει εξαλειφθεί με ηλεκτροστατική βαφή σκούρου γκρι και μαύρου χρώματος. Η τελευταία πινελιά έχει δοθεί από τα σύμβολα OM που τοποθετούνται στη δεξαμενή καυσίμου και σε άλλα σημεία.
Άλλωστε, η.. ψαλμωδία του.. OM έχει καρδιαγγειακά οφέλη αφού η δόνηση χαλαρώνει το σώμα, μειώνει την αρτηριακή πίεση και η καρδιά χτυπά σε κανονικό ρυθμό, όπως λένε... Ένα ενδιαφέρον θα έχει ο συνδυασμός και με τις δονήσεις της Harley βέβαια.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
22.084
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Monkey 125 Paris-Dakar – Ιαπωνικό custom από τη Dirt Freak​













Ένας φόρος τιμής στα XL125R και XL250R Paris-Dakar που η Honda είχε κυκλοφορήσει το 1982 εμπνέουν μια σύγχρονη παραλλαγή βασισμένη στο Monkey 125.

Η ιαπωνική Dirt Freak ειδικεύεται στην εμπορία αξεσουάρ μοτοσυκλετών, τόσο για ασφάλτινη χρήση όσο και για χωμάτινη. Μια εξαιρετική ιδέα για την προώθηση των προϊόντων που εμπορεύεται έχει αποδειχθεί η δημιουργία custom μοντέλων που λειτουργούν ως κινητοί κατάλογοι των διαφόρων περιφερειακών – τακτική αποδοτικότατη που πολλάκις τιμούν επώνυμοι κατασκευαστές μοτοσυκλετιστικού εξοπλισμού, όπως οι Icon, Wunderlich και άλλοι.

Η Dirt Freak παρουσίασε πρόσφατα στην Ιαπωνία το καστομαρισμένο Monkey 125 Paris-Dakar στα αγωνιστικά χρώματα του HRC ως είχαν χρησιμοποιηθεί σε δύο ιστορικές on-off μοτοσυκλέτες της Honda, ρέπλικες των αγωνιστικών Dakar, τις XL125R / XL250R Paris-Dakar που παράχθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1980.
honda monkey paris dakar 04

Με βάση αυτόν τον χαρακτηριστικό χρωματισμό, η Dirt Freak έπιασε το Monkey 125 και του άλλαξε τα φώτα φορώντας του έναν σκασμό από εξαρτήματα, κυρίως στοιχεία που αφορούν την εμφάνιση με πολλά ανοδιωμένα κομμάτια, την προστασία (ποδιά, χούφτες), καθώς και την εργονομία (τιμόνι, μαρσπιέ), όλα προερχόμενα από δύο κυρίως εταιρείες: Zeta και DRC.
Στη μηχανική βάση του Monkey οι Ιάπωνες δεν επενέβησαν δραστικά, περιορίζοντας τις αλλαγές στην – νόμιμη για χρήση δρόμου – εξάτμιση Delta Barrel 4-S.
honda monkey paris dakar 10

Το αποτέλεσμα πάντως είναι χάρμα οφθαλμών, στήνοντας ένα Monkey Paris-Dakar που παραπέμπει απευθείας στα πρώτα χρόνια του διάσημου ράλι και τις ανάλογες μοτοσυκλέτες που είχε γεννήσει η συμμετοχή της Honda σε αυτό.

Το συγκεκριμένο Monkey 125 Paris-Dakar δεν πωλείται ως έχει, αλλά όλα τα εξαρτήματα που φορά μπορούν να παραγγελθούν, και μάλιστα στην ιστοσελίδα του συγκεκριμένου custom παρατίθεται ο πλήρης κατάλογος των αξεσουάρ που έχουν χρησιμοποιηθεί, με τους κωδικούς και τις τιμές τους (στην Ιαπωνία).

Δείτε το στην ιστοσελίδα της Dirt Freak: https://www.dirtfreak.co.jp/moto/gallery/custombike/monkey125.php

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
22.084
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μία μοναδική Indian Sport Chief για τον Daryl του Walking Dead​











Αρρωστήσαμε με το look αυτής της custom δουλειάς των Powerplant Vintage Cycles, που φτιάχτηκε για τον ηθοποιό και συλλέκτη μοτοσυκλετών Norman Reedus. Έτσι πρέπει να είναι οι custom!

O ηθοποιός Norman Reedus έχει γίνει γνωστός, και από την συμμετοχή του στην σειρά The Walking Dead, στην οποία έπαιξε τον ρόλο του Daryl Dixon. Ο Reedus αγαπά πολύ τις μοτοσυκλέτες και έχει ήδη στην κατοχή του, αρκετές Harley-Davidson τροποποιημένες από τον Yaniv Evan της Powerplant Vintage Cycles. Όταν η Indian έκανε πρόταση στον οίκο customizing για να δημιουργήσει μια μοναδική Sport Chief, ο Reedus δεν έχασε την ευκαιρία να την «καπαρώσει» προσθέτοντας την πρώτη Indian στο γκαράζ του!

Ο Evan θέλησε να τροποποιήσει την εμφάνιση του Sport Chief, ανασηκώνοντας ελαφρώς το ρεζερβουάρ και μείωσε τον όγκο που αυτό καταλαμβάνει, ενώ παράλληλα «πείραξε» και την ουρά, αλλάζοντας την θέση έδρασης των αμορτισέρ και χρησιμοποιώντας ένα διαφορετικό πίσω φτερό. Στο ρεζερβουάρ και στα πλαϊνά καλύμματα, ο Evan τοποθέτησε τμήματα με «περσίδες» δημιουργώντας ένα ιδιαίτερο look, ενώ η μοτοσυκλέτα έχει βαφτεί πλήρως σε μια γυαλιστερή «Root Beer» απόχρωση.

Η εξάτμιση είναι χειροποίητη με φινίρισμα χρωμίου, ενώ οι τροχοί είναι νέοι, Morris Mag Replica, επιχρωμιωμένοι και με δίσκους φρένων 11,5 ιντσών (292 χιλιοστών). Τέλος, η σέλα είναι custom made και το τιμόνι είναι τύπου Pullback 203 χιλιοστών, με την εργονομία να «χτίζεται» γύρω από τα σωματομετρικά δεδομένα του ίδιου του Reedus.

Εμείς θα σχολιάσουμε ότι, μέσα σε μία θάλασσα custom μοτοσυκλετών, από τις οποίες οι μισές είναι... «ό,τι να ‘ναι», αυτή η δουλειά είναι πραγματικά εκπληκτική!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
22.084
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Lord Drake Kustoms ανέστησε ένα «ρημάδι» XT600E από σχολή οδηγών​







Το αειθαλές μοντέλο της Yamaha συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στην επικαιρότητα ακόμα και 30 χρόνια μετά την παρουσίαση του.

Ο Fran Manen, ο ιδιοκτήτης της Lord Drake Kustoms, μας έχει παρουσιάσει πολλές από τις δουλειές του και, από ότι φαίνεται, δεν σταματά να βρίσκει μοτοσυκλέτες, να εμπνέεται και να τους δίνει μια νέα πνοή ζωής. H νέα του εργασία, έγινε πάνω σε ένα Yamaha XT600E, το οποίο ο Manen απέκτησε από μία σχολή οδηγών και, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στο δελτίο τύπου, ήταν «σε άθλια κατάσταση».

Ο Manen αποσυναρμολόγησε πλήρως την μοτοσυκλέτα και ξεκίνησε τις μετατροπές, τοποθετώντας ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, σε ασημί χρωματισμό, μαζί με έναν τροχό 19 ιντσών. Το πλαίσιο επιδέχθηκε και την κατάλληλη μετατροπή, ώστε το τεπόζιτο καυσίμου να τοποθετείται στην θέση του χωρίς να περιορίζει την πρόσβαση, στο δοχείο λαδιού που βρίσκεται εντός του ίδιου του πλαισίου.

Από το μηδέν κατασκευάστηκαν η σέλα, το εμπρός φτερό, ένα νέο φιλτροκούτι αλλά και τμήμα της εξάτμισης. Το τιμόνι είναι τύπου BMX, ενώ στο εμπρός μέρος ο Manen τοποθέτησε ένα κυκλικό φανάρι διαμέτρου 146 χιλιοστών, με κίτρινο κρύσταλλο. Πάρα πολλά τμήματα της μοτοσυκλέτα βάφτηκαν σε μαύρο χρώμα, ενώ το ρεζερβουάρ φινιρίστηκε στο ματ χακί-πράσινο που βλέπετε στις εικόνες, το οποίο ο Manen εμπνεύστηκε από τα ισπανικά στρατιωτικά οχήματα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
22.084
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R100R Lord Drake - Μινιμαλισμού το ανάγνωσμα​







Μία BMW R100R του 1992 με αέρα scrambler, είναι η τελευταία δουλειά του customization οίκου Lord Drake Kustoms, της Ισπανίας.
Αυτό το custom BMW είναι το αποτέλεσμα μιας ριζικής εργασίας αναπροσαρμογής, αφού πρακτικά το μόνο που έχει παραμείνει πρωτότυπο, είναι ο κινητήρας boxer και η ραχοκοκαλιά του πλαισίου. Όλη η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα έχει τροποποιηθεί πλήρως.

Το πρώτο πράγμα που ο Lord Drake έκανε με τη μοτοσυκλέτα, ήταν να την αποσυναρμολογήσει εντελώς για να προχωρήσει στις εργασίες. Το μπροστινό σύστημα αφαιρέθηκε εντελώς και αντικαταστάθηκε, από ανάρτηση ανεστραμμένου πιρουνιού Ohlins, με ανοδίωση σε χρυσό χρώμα. Το μπροστινό τμήμα ολοκληρώθηκε με προβολέα V-Rod, τιμόνι scrambler, κοντέρ Motogadget Digital Pro, φλας Motogadget m-blaze, καφέ γκριπ της Biltwell και ένα μικρό χειροποίητο φτερό.

Οι γνήσιες ζάντες της BMW με ακτίνες διατηρήθηκαν, αλλά ντύθηκαν με νέα, μικτής χρήσης ελαστικά. Το αρχικό ρεζερβουάρ καυσίμου BMW R100R αντικαταστάθηκε με ένα τεπόζιτο από BMW R65, με τάπα καυσίμου Monza. Στο πίσω μέρος, μια νέα βάση κατασκευάστηκε για την στήριξη του αμορτισέρ και της χειροποίητης σέλας, ενώ κάτω από αυτή, ένα φως LED για μοτοσικλέτες cafe racer τοποθετήθηκε.

Η δουλειά ολοκληρώθηκε με έναν μινιμαλιστικό φτερό πίσω στον μπροστινό τροχό, μια χειροποίητη βάση πινακίδας και νέα φλας LED. Άλλες λεπτομέρειες που πρέπει να επισημανθούν είναι η εξάτμιση Spark που, μετά από εργασίες τροποποίησης, έχει συνδυαστεί με τις αυθεντικές εξαγωγές της BMW. Τα νέα φίλτρα αέρα στα καρμπυρατέρ, είναι κωνικά.

Η μοτοσυκλέτα βάφτηκε με την τεχνική του powder coat στις ζάντες τα καπάκια του κινητήρα και αλλού. Το ρεζερβουάρ καυσίμου και το μπροστινό φτερό είναι φινιρισμένα σε γκρι γραφίτη, μεταλλικό. Η νέα σέλα έχει ντυθεί σε καφέ χρώμα, με ρομβοειδείς ραφές τύπου «μπακλαβά», που ταιριάζουν και με το φινίρισμα των γκριπ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
22.084
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati 1199 Panigale Ortolani Custom – Ο Terminator των Café Racer!​









Μία συγκλονιστική custom δουλειά, που μεταμόρφωσε το ακραίο superbike της Ducati σε... ακόμα περισσότερο ακραίο, αρρωστημένο, café racer που θυμίζει τον Τ-1000!

Όταν η Ducati παρουσίασε την 1199 Panigale, είχε κατασκευάσει την ελαφρύτερη και ισχυρότερη superbike της ιστορίας της, με την ίδια την μοτοσυκλέτα να αποτελεί την απαρχή της νέας εποχής της Ducati, στην κατηγορία της και όχι μόνο. Για κάποιους, όμως, ακόμα και αυτή η ακραία προσέγγιση κατασκευής της Ducati στην 1199 Panigale, δεν ήταν αρκετή – για παράδειγμα, στους Γάλλους customizers του οίκου Ortolani.

Το τελευταίο τους πόνημα, είναι αυτή η εκπληκτική café racer, τόσο καλοφτιαγμένη και καλοσχεδιασμένη, τόσο διαφορετική από την αρχική μορφή της Panigale 1199, που σε αφήνει με ανοικτό το στόμα.

Το πρώτο πράγμα που βλέπεις πάνω στην custom κατασκευή, είναι το φινίρισμα σε γυαλιστερό αλουμίνιο, στα μεταλλικά μέρη που αποτελούν το «νέο» κοστούμι της 1199 Panigale. Το ρεζερβουάρ, αλλά και τα μεταλλικά τμήματα που το «δένουν» με το πίσω υποπλαίσιο και το μπροστινό σύστημα, κατασκευάστηκαν στο χέρι από φύλλα αλουμινίου και γυαλίστηκαν στην τελειότητα.

Μάλιστα, το νέο ρεζερβουάρ δημιουργήθηκε έτσι ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει τόσο τα πολυάριθμα ηλεκτρονικά συστήματα της Panigale αλλά και την σωρεία καλωδίων της, όσο και το φιλτροκούτι για τον θηριώδη V2. Η καρίνα κατασκευάστηκε με τον ίδιο τρόπο, ενώ ο κινητήρας Superquadro είναι σε κοινή θέα, με τα χρυσά καπάκια του.

Το μοντέλο απέκτησε νέες ζάντες της OZ, νέους δίσκους φρένου carbon-ceramic εμπρός, αλλά και ελατήριο τιτανίου στο πίσω αμορτισέρ της Ohlins, μεταξύ άλλων σημαντικών αναβαθμίσεων. Η εντυπωσιακά σχηματισμένη εξάτμιση της Akrapovic φιγουράρει στην κατασκευή, ενώ, μιας και μιλάμε για... café racer, η σέλα και τα γκριπ είναι φινιρισμένα σε δέρμα καφέ χρώματος με ραφές αντίθεσης.

Σαν μία μάζα από υγρό μέταλλο, η Panigale Custom των Ortolani θυμίζει τον... ανταγωνιστή του Arnold Schwarzenegger στον «Εξολοθρευτή», τον αδίστακτο Τ-1000! Εμείς θα θέλαμε να ξέρουμε, πως είναι αυτό το κόσμημα και στο δρόμο!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
22.084
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Harley-Davidson V-Rod 360 – Με τις ευλογίες της Lord Drake Kustoms​







Όταν ένα Harley V-Rod βρέθηκε στα χέρια της Lord Drake Kustoms το μόνο σίγουρο ήταν πως δεν θα ήταν ποτέ ξανά το ίδιο..
Ο ιδιοκτήτης της μοτοσυκλέτας έψαξε πολλά εργαστήρια custom μοτοσυκλετών στην Ευρώπη για να εγκαταστήσει έναν «κτηνώδη» πίσω τροχό στη μοτοσυκλέτα του, κάτι που κανείς δεν ήθελε να κάνει… μέχρι που βρήκε τον Francisco Alí Manen, ιδιοκτήτη της LDK.
VROD_360_MUSCLE_γ.jpg

Κάπως έτσι, το Harley Davidson V-Rod Muscle υπέστη μια θεαματική μεταμόρφωση. Το πρώτο πράγμα που συνέβη ήταν η αντικατάσταση της αρχικής μπροστινής ανάρτησης με το ανεστραμμένο πιρούνι της Vrod. Ο προβολέας αντικαταστάθηκε από ένα μαύρο τεχνολογίας LED ενώ αντικαταστάθηκαν το τιμόνι και τα grips.
VROD_360_MUSCLE_δ.jpg

Ολοκληρώνοντας το μπροστινό μέρος, κατασκευάστηκε ένα χειροποίητο προσαρμοσμένο φτερό, ενώ τοποθετήθηκαν και δαγκάνες φρένων της Brembo. Το κάλυμμα του φίλτρου αέρα κατασκευάστηκε στο χέρι καθώς και άλλα εξαρτήματα, όπως τα πλαϊνά καλύμματα, που μαζί με το προσαρμοσμένο μονόσελο και την εξάτμιση Vance and Hines 2: 1 για τη Harley, διαμορφώνουν το κεντρικό μέρος και το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας.

Αλλά η μεγάλη μεταμόρφωση αυτής της Harley Davidson βρίσκεται στο πίσω μέρος της, όπου έχει χρησιμοποιηθεί ολόκληρο το οπλοστάσιο. Ένα εντυπωσιακό ελαστικό 360 Vee Ruber Monster τοποθετημένο στον custom πίσω τροχό. Για να μπει το εν λόγω ελαστικό χρειάστηκε να εγκατασταθεί ένα φαρδύ ψαλίδι, ενώ τροποποιήθηκε και μετακινήθηκε και το εμπρός γρανάζι.

Τέλος, δε χρησιμοποιήθηκε και τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από μια αερανάρτηση Legend για την εν λόγω μεταμορφωμένη Harley Davidson, η οποία ολοκληρώθηκε με έναν συνδυασμό μαύρης και κόκκινης απόχρωσης, προτού σταλεί στον ιδιοκτήτη της στο Μαρόκο.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom