customizing

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW K100 Custom «Racer» από τους Lord Drake Kustoms​













Μία ακόμα δουλειά του γνωστού οίκου, βασισμένη στην γνωστή και αρκετά ιδιαίτερη, πλατφόρμα των «K» της BMW από την δεκαετία του 80.
(ακολουθεί το δελτίο τύπου της Lord Drake Kustoms)

Αυτό το BMW K100 Racer είναι άλλη μια απόδειξη ότι ο κατασκευαστής μοτοσυκλετών Francisco Alí Manen και η ομάδα του, στο Lord Drake Kustoms στη Μάλαγα (Ισπανία) είναι επίσης ικανοί να κάνουν θεαματική δουλειά σε μοτοσυκλέτες όπως αυτό το μοντέλο K100 από τη γερμανική μάρκα.

Γι' αυτό ήταν λίγο δύσκολο να γίνει το τελικό αποτέλεσμα αυτής της BMW αισθητικά ευχάριστο τόσο για τον πελάτη όσο και για ολόκληρη την ομάδα της LDK.

Επί του παρόντος, οι BMW K100 και K75 ή «Ιπτάμενα τούβλα» όπως είναι επίσης γνωστές, ανήκουν στις πιο περιζήτητες μοτοσυκλέτες για customizing τα τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα, αυτό το μοντέλο είναι ένα K100 του 1984 και έφτασε σε άριστη μηχανική και αισθητική κατάσταση, οπότε βασικά ο Fran Manen και η ομάδα του δεν χρειάστηκε να ανησυχούν πολύ για την μηχανική ενημέρωση της μοτοσυκλέτας -όπως συμβαίνει συνήθως με μοτοσυκλέτες αυτού του τύπου.

Τα παιδιά του Lord Drake Kustoms ουσιαστικά άρχισαν να το αποσυναρμολογούν για να δουν πώς θα μπορούσαν να φτιάξουν κάτι αισθητικά όμορφο, αλλά πάνω από όλα σπορ και με μια κάποια αγωνιστική διάθεση.

Η πρώτη ιδέα ήταν να φτιαχτεί ένα τυπικό cafe racer BMW, αλλά ο Fran Manén αποφάσισε γρήγορα να αλλάξει την ιδέα και να φτιάξει κάτι λιγότερο εμφανές και πολύ ριζοσπαστικό.

Η δουλειά ξεκίνησε με την τροποποίηση της μπροστινής ανάρτησης, στη συνέχεια τοποθετήθηκαν τα κλιπ-ον, κατόποιν αφαιρέθηκε ολόκληρο το υποπλαίσιο και μέρος του πλαισίου κόπηκε και τροποποιήθηκε, για να αρχίσει να διαμορφώνεται το νέο πίσω μέρος αυτής της εντυπωσιακής μεταμορφωμένης BMW.

Το ρεζερβουάρ έπρεπε να τροποποιηθεί λίγο, για να επιτευχθεί η ριζοσπαστική γραμμή της μοτοσυκλέτας. Τοποθετήθηκε νέο πίσω αμορτισέρ με μπουκάλα αερίου, ενώ οι σέλες επενδύθηκαν με custom καλύμματα.

Όλη αυτή η δουλειά συνοδεύτηκε από ένα σετ οργάνων (χιλιόμετρο και στροφόμετρο) και μια βαφή εμπνευσμένη από τα γραφικά της σειράς BMW «M» αλλά σε κόκκινους, γκρι και ασημί τόνους.

Η τροποποιημένη εξάτμιση με την ουρά Supertrapp και έναν προβολέα τύπου Harley V-Rod είναι άλλες λεπτομέρειες που πρέπει να τονιστούν σε αυτή τη θεαματική BMW K100 RACER που μεταμορφώθηκε από τον Lord Drake Kustoms και η οποία ταξιδεύει τώρα σε άλλο μέρος του πλανήτη, καθώς o customizer στέλνει μοτοσυκλέτες σε όλο τον κόσμο.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Harley-Davidson «Daredevil» by Lord Drake Kustoms​



Ο απόλυτος φόρος τιμής στον Evel Knievel, από τους Lord Drake Kustoms, με μία Harley-Davidson κατάλληλα τροποποιημένη –και βαμμένη- για την περίσταση.

Ο ιδιοκτήτης του οίκου Lord Drake Kustoms, Francisco Alí Manén ήταν πάντα θαυμαστής του θρυλικού Αμερικανού κασκαντέρ μοτοσικλετιστή Evel Knievel. Μια μέρα ένας καλός του φίλος από το Βέλγιο, του είπε την ιδέα να του αναθέσει να φτιάξει ένα αφιέρωμα στον Evel Knievel στη Harley, στο εργαστήρι τροποποίησης μοτοσικλετών του στη Μάλαγα (Ισπανία) και στην συνέχεια να το πάει στο Βέλγιο.

Εβδομάδες αργότερα, κουβέντιαζαν για τα νέα ηλεκτρικά ποδήλατα και ξαφνικά ήρθε στο φως η σπίθα «Evel Knievel» που είχε σβήσει για πολύ καιρό. «Ήρθε η ώρα να κάνουμε κάτι με περισσότερη βενζίνη» και τότε ήταν όταν ο John (ένας Βέλγος φίλος) ανέθεσε στον Fran Manen, την έναρξη της διαμόρφωσης ενός νέου «Evel Knievel's Daredevil», ένα αφιέρωμα μοτοσικλέτας Scrambler στον διάσημο άλτη με μια βάση Sportster… μια μοτοσυκλέτα που αν την έβλεπε ο Evel Knievel έλεγε: «Θέλω να πηδήξω μαζί της»… και έτσι ξεκίνησε το ταξίδι του «Daredevil» πίσω στη γη!

Η βάση θα ήταν ένα Sportster 1200, αλλά αυτή τη φορά το ακρωνύμιο HD δεν σήμαινε Harley Davidson… αλλά «Harley Daredevil», που ταιριάζει σαν γάντι.

Για να δώσει μια πιο ρετρό εμφάνιση σε ένα Sportster Scrambler, το τροποποιημένο ρεζερβουάρ τύπου Peanut συνδυάστηκε με ένα μπροστινό ελαστικό 21 ιντσών. Τα γραφικά και τα χρώματα ήταν πολύ εύκολο στην επιλογή - το κράνος και η κάπα του Knievel χρησίμευσαν ως έμπνευση.Όπως πάντα, υπήρχαν τρεις απαιτήσεις από τον Lord Drake Kustoms για τις μοτοσυκλέτες του: Απλότητα, Κομψότητα και Class… "Less is More."

Αυτήν τη στιγμή, αυτή η Harley μεταμορφωμένη σε στυλ Scrambler, που θυμίζει τέλεια μοτοσυκλέτα Evel Knievel, βρίσκεται στο Βέλγιο όπου ο ιδιοκτήτης της την έχει στείλει για να παρυσιαστεί σε διάφορες εκδηλώσεις που σχετίζονται με τον κόσμο των δύο τροχών.
ΤΕΧΝΙΚΑ
  • Moto: HD Sportster 1200 Custom.
  • Έτος: 2005.
  • Κινητήρας: 1200 cc με καρμπυρατέρ
  • Ρεζερβουάρ: τροποποιημένο τύπου Peanut
  • Φίλτρο αέρα: Black Duck.
  • Πλαίσιο: Αρχικό, τροποποιημένο.
  • Εξάτμιση: 2:1 Vance & Hines.
  • Τιμόνι: Bmx 1″.
  • Μετάδοση: Αλυσίδα, από την LDK
  • Πίσω φτερό: Φτιαγμένο από την LDK σε μέταλλο.
  • Σέλα: Κατασκευή και επένδυση από την LDK
  • Μπροστινό φτερό: Κατασκευή LDK σε μέταλλο.
  • Μπροστινή ανάρτηση: Τροποποίηση στην αρχική
  • Πίσω ανάρτηση: Αμορτισέρ αέρα + 3 ιντσών
  • Τροχοί: 21″ και 18″ με ελαστικά εκτός δρόμου.
  • Άλλα: οδόμετρο, κάτω προβολείς, λαβές, υποπόδια, φλας, μπροστινά καλύμματα τροχών κ.λπ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ludovic Lazareth - Αποσύρεται ο μέγιστος πρέσβης της custom υπερβολής σε 2, 3 και 4 τροχούς​

Γνωστός για τις τρίκυκλες κατασκευές με V8 & V12 κινητήρες και την ιπτάμενη LMV 496!
Ludovic Lazareth


Το customizing όρια δεν γνωρίζει, όμως ο Γάλλος Lazareth θα μπορούσαμε να πούμε πως έσπασε κάθε όριο σε αυτά, με αχαλίνωτη φαντασία, ατελείωτη υπερβολή και δημιουργίες αν και όχι πάντα καλαίσθητες, εντούτοις εξωπραγματικές και θεαματικές.

Απόφοιτος της σχολής Espera Sbarro, ο Lazareth ήταν μαθητής του ίδιου του Franco Sbarro. Μετά από μερικά χρόνια στο τμήμα κατασκευής πρωτοτύπων της AIXAM-MEGA αποφάσισε το 1998 να δημιουργήσει την εταιρεία LAZARETH Auto-Moto για να εκφράσει ελεύθερα την οργιώδη φαντασία και την αστείρευτη δημιουργικότητά του.

Στη LAZARETH δεν υπήρχουν σχεδιαστές ή μολύβια. Κάθε όχημα δημιουργούνταν από τον ίδιο τον Ludovic Lazareth, σαν γλυπτό, με τον Γάλλο να εργάζεται κατευθείαν σε κλίμακα 1 προς 1. Από τα πρότυπα που δημιουργούσε κατασκευάζονταν καλούπια και στ συνέχεια χρησιμοποιούνταν για την κατασκευή των τελικών τμημάτων από fiberglass, kevlar και ανθρακονήματα. Μια μέθοδος δημιουργίας που συνδύαζε τη δεξιοτεχνία, την τέχνη και την τεχνογνωσία.
Lazareth Wazuma


Από το πρωτότυπο και την έγκρισή του μέχρι την κυκλοφορία εξαιρετικά μικρών σειρών παραγωγής, συχνά αριθμημένων και πάντα εξατομικευμένων σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη τους, η LAZARETH κατάφερε να στείλει τις δημιουργίες της τόσο σε Γάλλους πελάτες, όσο και στο εξωτερικό, και να γίνει γνωστή ως ο ναός της υπερβολής, με οχήματα που δεν είχαν όριο ούτε φαντασίας ούτε όμως και κόστους.
Ludovic Lazareth

Στις δημιουργίες του Lazareth ξεχώρισαν μεταξύ άλλων η Leaning Wheel τετράτροχη μοτοσυκλέτα LM 847 στα πρότυπα του Yamaha NIKEN, με V8 κινητήρα 4.700 κ.εκ. από... Maserati, απόδοσης 470 hp και 63 kgm, και τιμής σχεδόν 200.000 ευρώ, το τρίκυκλο streetfighter κατασκεύασμα Wazuma V8M με ίδιο κινητήρα, η τετράτροχη LMV 496 που…. φιλοδοξούσε να πετάξει (όντως) αλλά δεν, αμφίβια οχήματα, μια μοτοσυκλέτα με αστεροειδή κινητήρα από αεροπλάνο, Turbo V-Max, μια retro-naked μοτοσυκλέτα με βάση ένα Suzuki RG 500 Gamma, και πολλά ακόμη.
Ludovic Lazareth

Τα χρόνια πέρασαν, και τώρα, ο Ludovic αποφάσισε πως ήρθε η ώρα να αποσυρθεί. Για τον λόγο αυτό έγραψε στα social media το κάτωθι αποχαιρετιστήριο μήνυμα: “Πριν από 25 χρόνια, ρίχτηκα με την καρδιά και την ψυχή μου σε κάτι πολύ περισσότερο από μια δουλειά, σε έναν πραγματικό στόχο ζωής: την κατασκευή οχημάτων, αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών ως επί το πλείστον, που ξεχώριζαν για τον σχεδιασμό τους, την τεχνική τους αντίληψη και τις επιδόσεις τους. Δούλευα πάνω σε αυτό 365 ημέρες το χρόνο, 15 ώρες την ημέρα, κοιμόμουν πάνω από το εργαστήριο (!) για να μη δημιουργείται διαχωισμός μεταξύ των ονείρων μου και της πραγματικότητας, ως ένας τρόπος να είμαι σε άμεση επαφή με τις δημιουργίες μου, επιτρέποντάς μου να ακολουθήσω τις πιο τρελές ιδέες, τα πιο τολμηρά έργα και τα πιο πολύπλοκα σχέδια.

Δεν ήταν όλα απλά, κάθε άλλο, γιατί εξερευνήσαμε και πειραματιστήκαμε με πολλά πράγματα, προβλέποντας το μέλλον και οραματιζόμενοι καινοτόμες λύσεις. Με γνώμονα το πάθος, πήγαινα πάντα μπροστά, με το μυαλό στο τιμόνι, οδηγώντας την ομάδα μου σε ξέφρενους ρυθμούς και εξαιρετικές μηχανικές οδύσσειες. Στην ηλικία των 55 ετών, ήρθε η ώρα να κάνω ένα διάλειμμα και για διάφορους λόγους είμαι αναγκασμένος να ανακοινώσω το κλείσιμο του εργαστηρίου. Ωστόσο, το πνεύμα που κινεί τη Lazareth Auto Moto παραμένει άθικτο, όπως και η επιθυμία μου να δημιουργήσω, σε μια νέα μορφή που δεν έχει ακόμη καθοριστεί.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους όσους με στήριξαν σε αυτό το πρώτο τέταρτο του αιώνα: τους γονείς μου και την αμέριστη υποστήριξή τους, την οικογένειά μου και τους αγαπημένους μου που με ενθάρρυναν καθημερινά, την ομάδα μου, τους πελάτες μου, τους προμηθευτές και τους τεχνικούς μου συνεργάτες, τις αρχές έγκρισης τύπου, τους δημοσιογράφους και τους φωτογράφους που έδωσαν προβολή στο έργο μου και όλους εκείνους, συμπεριλαμβανομένων των χιλιάδων οπαδών μου, που μου έδωσαν φτερά και μου επέτρεψαν να ζήσω το όνειρο μου. Τα λέμε σύντομα, για νέες περιπέτειες, και μακάρι τα όνειρα να συνεχίσουν να ζουν...”

Ludovic Lazareth

Πηγη www.motomag.grhttps:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ransom Archangel – H custom μοτοσυκλέτα που κοστίζει 1 εκατομμύριο​

7954585530d5d7c06fb272f1d4c1c388_XL.jpg

Εντάξει, ξέρουμε ότι τα χειροποίητα ξεφεύγουν σε τιμή, αλλά... όχι και έτσι.

Αν θέλετε να λέτε ότι έχετε ξοδέψει 1 εκατομμύριο για να αγοράσετε μία μοτοσυκλέτα, η Ransom έχει την λύση για εσάς. Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε εδώ ονομάζεται Archangel, είνια φυσικά κατασκευασμένη στο χέρι και... δεν έχουμε κάνει λάθος για την τιμή της. Αλλά ας το δούμε λίγο πιο αναλυτικά.

Η εντελώς αντισυμβατική μορφή της μοτοσυκλέτας σε κάνει να πιστεύεις ότι είναι κάτι που έχει βγει από ταινία ή από κάποιο κόμικ και θυμίζει biomech φόρμες. Το πίσω ελαστικό είναι πλάτους 300 (!!!) χιλιοστών, ενώ το εμπρός πιρούνι έχει υποστεί... θανατηφόρο χαμήλωμα με μηδενική διαθέσιμη διαδρομή.

Ο κινητήρας είναι 4κύλνδρος εν σειρά στα 1.000 κυβικά, προερχόμενος πιθανότατα από κάποιο superbike της Kawasaki και δηλώνεται ότι αποδίδει 185 ίππους, έχοντας να κινήσει μία κατασκευή 200 περίπου κιλών. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια να καταλάβεις, βέβαια, ότι εδώ μιλάμε για μία μοτοσυκλέτα με σαφή προτεραιότητα στο να είναι ένα «εκθεσιακό» κομμάτι και όχι ένα οδηγήσιμο όχημα...

Οι φήμες για την τιμή του, την τοποθετούν στο επίπεδο του 1 εκατομμυρίου λιρών Αγγλίας (ή με απλούστερα λόγια, σίγουρα παραπάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ), ενώ για να κλείσεις θέση στην λίστα αναμονής, πρέπει να καταβάλλεις 2.000 λίρες -χωρίς δυνατότηα επιστροφής χρημάτων... Τα σχόλια δικά σας.

Δείτε περισσότερα για την μοτοσυκλέτα με ένα κλικ εδώ.
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.513
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πέρα από την ματαιοδοξία του ανθρώπινου είδους, δεν ξέρω τι εξυπηρετεί αυτή η αηδία
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Game Over Cycles – Νέο custom αριστούργημα-αναφορά στον James Hetfield​







Μία θεαματική «low rider» μοτοσυκλέτα, εμπνευσμένη από ένα από τα αυτοκίνητα του κιθαρίστα και τραγουδιστή της μεγαλύτερης heavy μπάντας στην ιστορία, Metallica.

Η Game Over Cycles, μια εταιρεία custom μοτοσυκλετών από την Πολωνία, παρουσιάζει την τελευταία της προσαρμοσμένη μοτοσυκλέτα, εμπνευσμένη από τον James Hetfield των Metallica και το Auburn 852 Boattail Speedster του 1936 του, με το όνομα "Slow Burn".
Σχεδιαστές από την Πολωνία κατασκεύασαν την custom μοτοσυκλέτα ως «αδελφό όχημα» στο κλασικό αυτοκίνητο του διάσημου μουσικού.

Οι γραμμές του αμαξώματος της μοτοσικλέτας αντικατοπτρίζουν ακριβώς το σχήμα του Slow Burn και η κατασκευή του απηχεί τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου.

Το μπροστινό φωτιστικό μιμείται το μπροστινό μέρος ενός αυτοκινήτου με ψυγείο, τα πίσω φώτα μοιάζουν με φώτα αυτοκινήτου και το τιμόνι και οι μοχλοί είναι κατασκευασμένα στο στυλ του πλαισίου του παρμπρίζ. Επιπλέον, το μπροστινό φτερό είναι φινιρισμένο με χρωμιωμένο κάλυμμα, όπως και τα φτερά του Slow Burn, ο μπροστινός τροχός 30 ιντσών είναι εμπνευσμένος από την εμφάνιση ενός τροχού αυτοκινήτου και ολόκληρο το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας σχηματίζει μια συμμετρική γραμμή με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Η μεγαλύτερη τεχνική πρόκληση του έργου ήταν η αναπαραγωγή των γραμμών του αυτοκινήτου στη μοτοσυκλέτα.

Οι σχεδιαστές του Game Over Cycles φρόντισαν για κάθε λεπτομέρεια, συνδέοντας οπτικά το εξωτερικό του οχήματος (τα στοιχεία που αναφέρθηκαν παραπάνω) και το εσωτερικό (το δέρμα της μοτοσικλέτας αντανακλά την ταπετσαρία του αυτοκινήτου). Μια άλλη πρόκληση ήταν η κλίμακα.

Η μοτοσικλέτα έπρεπε να έχει αρκετά μεγάλες αναλογίες ώστε να αντικατοπτρίζει το σχήμα της γραμμής του Slow Burn, και λαμβάνοντας υπόψη ποιος είναι ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, η ομάδα Game Over Cycles προσάρμοσε τις αναλογίες της μοτοσυκλέτας στο ύψος του James Hetfield (185 cm/6 ft 1), η οποία ήταν μια ιδιαίτερη πρόκληση στο πλαίσιο της διατήρησης των αναλογιών ολόκληρου του οχήματος.

Ταυτόχρονα, ολόκληρη η δομή έπρεπε να διατηρηθεί στο πνεύμα του στυλ με το οποίο κατασκευάστηκε το αρχικό όχημα, το Auburn Speedster του 1936, που έχει ένα χαρακτηριστικό στυλ Art Deco. Αυτό το στυλ, τόσο στην τέχνη όσο και στην αρχιτεκτονική, εκφράστηκε με μια τακτική και συνεκτική μορφή. Χαρακτηρίζεται από συμμετρικά σχέδια, τόξα, οβάλ και ελλείψεις. Η ομάδα εμπνεύστηκε από τη μορφή και τη λειτουργία του κινήματος Art Deco, από οχήματα, μόδα και εσωτερικό σχεδιασμό, όπου τα έργα διακρίνονταν για τη μοναδική αισθητική, τη δεξιοτεχνία και τη χρήση υλικών υψηλής ποιότητας.

Ολόκληρη η δομή της μοτοσυκλέτας είναι κατασκευασμένη από χάλυβα. Δεν περιέχει πλαστικά στοιχεία. Το όχημα χαρακτηρίζεται από καθαρή γραμμή αμαξώματος, που σημαίνει ότι όλες οι βίδες είναι καλυμμένες. Το μηχάνημα έχει μήκος 3,3 μέτρα (10,8 πόδια) και ζυγίζει 400 κιλά (880 λίβρες). Ο χρόνος που δαπανήθηκε για την κατασκευή του οχήματος ανήλθε σε 7.000 ανθρωποώρες.

Ο Rick Dore, ένας Αμερικανός σχεδιαστής προσαρμοσμένων αυτοκινήτων, ο οποίος μαζί με τον James Hetfield αποκατέστησαν το Auburn 852, είπε:

«Όταν είδαμε τις φωτογραφίες της μοτοσικλέτας που κατασκεύασε η Game Over Cycles, βρεθήκαμε νοκ άουτ. Είναι ένα απίστευτο όχημα, ειδικά όταν το συγκρίνετε με το αυτοκίνητο του James. Το αμάξωμα, οι τροχοί, το χρώμα, ακόμη και οι μοχλοί, όλα ήταν σωστά με το Slow Burn. Βγάζω το καπέλο μου στους Game Over, έκαναν εξαιρετική δουλειά και η δεξιοτεχνία ήταν έξω από αυτόν τον κόσμο.»
Ο Stanisław Myszkowski, ιδρυτής και ιδιοκτήτης του Game Over Cycles, εξηγεί τη γένεση του έργου: "Οι Metallica ήταν πάντα μια τεράστια καλλιτεχνική έμπνευση για μένα.

Είμαι θαυμαστής τόσο της μουσικής του συγκροτήματος όσο και των εικαστικών που συνοδεύουν την τέχνη τους. Ο James Hetfield είναι ένας τεράστιος λάτρης της αυτοκινητοβιομηχανίας, συλλέγει και αποκαθιστά vintage αυτοκίνητα, έτσι αποφασίσαμε να συνδυάσουμε αυτούς τους δύο κόσμους και να φτιάξουμε μια μοτοσυκλέτα εμπνευσμένη από το όχημα του James."

Η πρεμιέρα της μοτοσικλέτας θα γίνει στις 9 Μαρτίου 2024 στις ΗΠΑ στο Rat's Hole Custom Bike Show, έναν κατασκευαστικό διαγωνισμό που διοργανώνεται από το Daytona Bike Week 2024, ένα από τα μεγαλύτερα ράλι μοτοσυκλέτας στον κόσμο που διεξάγεται κάθε χρόνο στη Φλόριντα.

Μπορείτε να δείτε την πλήρη εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, μαζί με μια παρουσίαση αναφορών στο αυτοκίνητο, στο παρακάτω βίντεο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας:
Είδη που αγοράστηκαν:
1. Μηχανή RavTech 115'' - Custom Chrome Europe (CCE)
2. Κιβώτιο ταχυτήτων Rav Tech 5 σχέσεων - CCE
3. Συμπλέκτης BDL - CCE
4. Καρμπυρατέρ Mikuni
5. Υποπόδια με αξεσουάρ – Performance Machine CCE
6. Αξεσουάρ τιμονιού - Performance Machine (PM)
7. Μετρητής με ηλεκτρονικά – Dacota Digital
8. Μπροστινά και πίσω φανάρια με φλας - CCE
9. Μπροστινή ανάρτηση - Legend Air
10. Δαγκάνες φρένων - PM Works
Στοιχεία που δημιουργούνται από τους εταίρους του έργου:
1. Πίνακας: Novol + Anest Iwata
2. Δερμάτινο κάθισμα: WB-Line
Στοιχεία κατασκευασμένα από την GOC:
1. Μπροστινός τροχός 30''
2. Πλαίσιο
3. Πίσω ανάρτηση με ψαλίδι
4. Μπροστινό φτερό, πίσω φτερό, πλαϊνά κουτιά, ρεζερβουάρ, κονσόλα, προβολέας, τιμόνι, μοχλοί, δίσκοι φρένων, κάλυμμα μπροστινής ανάρτησης, κάλυμμα συμπλέκτη, κάλυμμα φίλτρου, σύστημα αερανάρτησης, δοχείο λαδιού, εξάτμιση, διακόπτης ανάφλεξης.
Πρόσθετα χαρακτηριστικά και λειτουργίες οχήματος που έχει εγκαταστήσει η GOC:
1. Το σύστημα εξάτμισης ενσωματωμένο με πλαϊνά κουτιά
2. Κάθισμα από το ίδιο δέρμα με την ταπετσαρία του Slow Burn
3. Τα μπαούλα ανοίγουν ηλεκτρικά
4. Η πινακίδα είναι ηλεκτρικά ανασυρόμενη
5. Το πτερύγιο στη δεξαμενή που καλύπτει το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο περιέχει τους μετρητές, ανοίγει ηλεκτρικά
6. Το κάλυμμα του φίλτρου αέρα είναι κατασκευασμένο σε στυλ Slow Burn
7. Η μπροστινή και η πίσω ανάρτηση ρυθμίζονται πνευματικά, όπως και στο αυτοκίνητο
Σχέδιο: GOC + Lfant Design

Η Game Over Cycles (GOC) είναι ένας Πολωνός κατασκευαστής προσαρμοσμένων μοτοσυκλετών που ιδρύθηκε το 2012. Η εταιρεία είναι γνωστή για τις πρωτότυπες δημιουργίες της, όπως η The Recidivst - η πρώτη μοτοσικλέτα με τατουάζ στον κόσμο. Οι μηχανές που δημιουργήθηκαν από την Game Over Cycles έχουν κερδίσει βραβεία στους μεγαλύτερους διαγωνισμούς custom μοτοσυκλετών στον κόσμο. Η εταιρεία έχει ήδη κερδίσει 25 βραβεία, συμπεριλαμβανομένων 18 διεθνών, εκ των οποίων τα 8 τρόπαια έλαβαν στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μοτοσυκλέτας (EBW), το μεγαλύτερο φεστιβάλ μοτοσυκλέτας στην Ευρώπη.

Η εταιρεία κέρδισε επίσης βραβεία στην πατρίδα της προσαρμογής ποδηλάτων, τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Το 2017 The Recidivist έλαβε το τρόπαιο της πρώτης θέσης στην κατηγορία "Most Unusual" στο Rats Hole Custom Bike Show - τον πιο διάσημο διαγωνισμό custom μοτοσυκλετών στον κόσμο που διοργανώνεται κάθε χρόνο στο Sturgis Motorcycle Rally - το μεγαλύτερο ράλι μοτοσυκλέτας στον κόσμο (458 000 οχήματα το 2023).


Πηγη www.gameovercycles.com
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.129
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Η πενία τεχνας κατεργαζεται....όπου η λέξη πενία βάλτε τώρα την λεξη μλκ...

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CX 500 Motoism: Από την αφάνεια στην αριστοτεχνία​

Κοίτα πώς έγινε το CX!

Το καστομαρισμένο Honda CX 500 των Γερμανών βελτιωτών Motoism-Customs είναι η απόδειξη ότι μπορείς να πάρεις ένα αδιάφορου χαρακτήρα μοντέλο του παρελθόντος και να δημιουργήσεις ένα εξαιρετικό σύνολο. Αρκεί να υπάρχει έμπνευση και μαστοριά…

Ο κινητήρας του Honda CX 500 λόγω του όγκου του και της συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής του, που είναι V-2 90 μοιρών, εγκάρσια τοποθετημένος, δεν είχε πολλούς φίλους όταν παρουσιάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1970 (1978-1983), ενώ το αντίθετο συμβαίνει σήμερα με τους customizers.

Oι “καστομάδες”, όπως τους λέμε ελληνικά, προτιμούν αυτόν τον ογκώδη και “εμφανή”, δωρικού ρυθμού κινητήρα γιατί κάνει αισθητή την παρουσία του και χαρακτηρίζεται σαν “μοτερούκλα” λόγω του σχήματός του.

Με κενό καμβά ως σημείο εκκίνησης, οι μάστορες του Motoism ξεγύμνωσαν τη μοτοσυκλέτα και κλασικά έκοψαν την ουρά του υποπλαισίου, έβαλαν ένα χρυσό ανάποδο πιρούνι, τροχούς με ακτίνες και τρακτερωτά λάστιχα.

Μετά άρχισαν να κατασκευάζουν και να προσθέτουν πράγματα πάνω στη μοτοσυκλέτα.

Η σέλα είναι “ρηχή”, κοντή και μονή, και η δύο σε μία εξάτμιση βγάζει ένα τελικό στη δεξιά πλευρά, διαγώνια τοποθετημένο.

Το περίβλημα των προβολέων LED είναι από fiberglass, δίνοντας στο 500 μοναδική εμφάνιση και υποστηρίζεται από το ανεστραμμένο πιρούνι και τα φρένα, τα οποία δανείζεται από ένα CBR600RR. Στον πίσω τροχό υπάρχει ένα αμορτισέρ Ohlins, ενώ αν προσέξετε το πίσω φρένο είναι ταμπούρο!

Ο δικύλινδρος κινητήρας των 497 cc παράγει μόλις 50hp στις 9.000 rpm, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία, τη δουλειά του – να ενσωματώνεται, δηλαδή, στο design – την κάνει μια χαρά.

Ό,τι άλλο βλέπετε πάνω στη μοτοσυκλέτα των Motoism είναι δικής τους κατασκευής και πωλούνται όλα στο διαδίκτυο για κάθε ενδιαφερόμενο.

Επίσης, όποιος θέλει, μπορεί να παραγγείλει ένα έτοιμο custom σαν αυτό των φωτογραφιών, με το αντίτιμο να είναι αρκετά υψηλό. Από την άλλη, όμως, δεν χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα: μόνο να πληρώσετε…
 
Top Bottom