Crash bars και θεμα με το πλαισιο?

thimiospoul

member
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
46
Περιοχή
ΚΟΖΑΝΗ
Μοτοσυκλέτα
fz6 s2 2007
Όνομα
ΘΥΜΙΟΣ
Μου επεσε απο σταση τις προαλλες και ειπα να επενδυσω.Αλλα διαβαζω κατι φρικιαστικα για πλαισια που ραγιζουν 'ή σπανε αν χτυπησουν εκει που δεν πρεπει.Συγκεκριμενα στο fz6 ενα σημειο εδρασης ειναι πανω στη μυτη-τελειωμα του πλαισιου που θεωρητικα ειναι πιο ευαλωτο.Να ανησυχω?
 
Τελευταία επεξεργασία:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.166
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.285
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Σε στρητ μηχανάκι θα προτιμούσα μανιτάρια Θύμιο.
Κάγκελα βάζουμε στα ον οφ επειδή θεωρητικά πάνε χώμα. Θεωρητικά αν πέσουν στο χώμα, επειδή το έδαφος έχει πέτρες ανομοιογένειες κλπ τα κάγκελα θα προστατέψουν .
Στα στρητ η πτώση είναι σε ίσιο μέρος, οπότε με ένα μανιτάρι σε σωστό σημείο καθάρισες.
Γνώμη μου να βάλεις μανιτάρι από *****ό υλικό, ώστε να διαλυθεί το ίδιο αποσβένοντας την κρούση και όχι πολύ σκληρό για να μην μεταδώσει μέρος της κρούσης στο πλαίσιο.

Τώρα σχετικά με το αν αρπάζει το σημείο στο πλαίσιο, αν θες μονολεκτική απάντηση, ναι, μπορεί να αρπάξει.
Αλλά υπο προϋποθέσεις και σπάνια.
 

thimiospoul

member
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
46
Περιοχή
ΚΟΖΑΝΗ
Μοτοσυκλέτα
fz6 s2 2007
Όνομα
ΘΥΜΙΟΣ
Ειδικα για τα μανιταρια διαβαζω τα χειροτεραεπειδη ακριβως δεν διαχεουν την προσκρουση και τραβαει το ζορι μια πολυ μικρη επιφανεια.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ειδικα για τα μανιταρια διαβαζω τα χειροτεραεπειδη ακριβως δεν διαχεουν την προσκρουση και τραβαει το ζορι μια πολυ μικρη επιφανεια.


Αυτό μπορεί να είναι ενδεχομένως και καλό (ανάλογα το μοντέλο)
Το να σου κάνει διάχυση της κρούσης σε τρια σημεία πχ, στραβώνοντας το πλαίσιο, μπορεί σε κάποια μοντέλα να είναι χειρότερο απο το να σου στραβώσει το σημείο μιας βίδας, ή ακόμη και να στο κόψει, αφήνοντας το υπόλοιπο πλαίσιο άθικτο.
Εχει να κάνει με το τι πλαίσιο έχεις (σιδερένιο, αλουμινίου, χωροδικτύωμα κλπ) και το που θα βάλεις το μανιτάρι (κάποιες εταιρίες σε πολλά τους μοντέλα αφήνουν αναμονές για μανιτάρια που και να σπάσουν στο σημείο δεν επηρεάζουν το υπόλοιπο πλαίσιο)
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πάντως το καλύτερο είναι σαμάρια πίσω σε κάγκελα.
Κάνουν τρομερή απόσβεση κρούσης!

Κανα δυο φορές σε στατικές ή με λίγα χλμ με το τρανσαλπ στα χώματα, η μηχανη ούτε που ακούμπησε σε κάποιο σημείο. Ακουμπούσε το σαμάρι και με τα ρούχα μέσα έκανε αερόσακο!DancingDancingDancing
 
N

notakos600

Guest
Απείρως πιο ασφαλή τα κάγκελα που ή θα στραβώσουν ή θα σπάσουν εκείνα, αντί του πλαισίου
Τα μανιτάρια με πολλά χιλιόμετρα έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να κόψουν πλαίσιο αλουμινίου.
Σε στατικές πτώσεις γλιτώνεις τα καπάκια του μοτέρ.
Τιμόνια, μανετες, λεβιεδες κλαιν μαιν, αναλώσιμα είναι έτσι κι αλλιώς.
Στα ss βάζουν μανιτάρια για να γλιτώσουν τα πανάκριβα fairings περισσότερο.
 

thimiospoul

member
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
46
Περιοχή
ΚΟΖΑΝΗ
Μοτοσυκλέτα
fz6 s2 2007
Όνομα
ΘΥΜΙΟΣ
Απείρως πιο ασφαλή τα κάγκελα που ή θα στραβώσουν ή θα σπάσουν εκείνα, αντί του πλαισίου
Τα μανιτάρια με πολλά χιλιόμετρα έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να κόψουν πλαίσιο αλουμινίου.
Σε στατικές πτώσεις γλιτώνεις τα καπάκια του μοτέρ.
Τιμόνια, μανετες, λεβιεδες κλαιν μαιν, αναλώσιμα είναι έτσι κι αλλιώς.
Στα ss βάζουν μανιτάρια για να γλιτώσουν τα πανάκριβα fairings περισσότερο.
Καπως ετσι το σκεφτομαι κι εγω.Giving
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Απείρως πιο ασφαλή τα κάγκελα που ή θα στραβώσουν ή θα σπάσουν εκείνα, αντί του πλαισίου
Τα μανιτάρια με πολλά χιλιόμετρα έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να κόψουν πλαίσιο αλουμινίου.
Σε στατικές πτώσεις γλιτώνεις τα καπάκια του μοτέρ.
Τιμόνια, μανετες, λεβιεδες κλαιν μαιν, αναλώσιμα είναι έτσι κι αλλιώς.
Στα ss βάζουν μανιτάρια για να γλιτώσουν τα πανάκριβα fairings περισσότερο.

Ναι ε;cdefghigi
Πάντα θεωρούσα πως καλύτερα να σου κάνει μοχλό σένα μόνο σημείο ακόμη και σπάζοντας το, παρά να σου κάνεις σε τρία σημεία και να σου παραμορφώσει το πλαίσιο.
Στην πρώτη περίπτωση μπορεί να σου κόψει ένα σημείο που δεν παίζει κάποια δομική σημασία ενώ στην δεύτερη πας για καλίμπρα.

Αλλά για να το λες εσύ που είσαι και στρητάς, κατι παραπάνω θα ξέρεις.Yes
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.485
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Για τα street μηχανακια,τα μανιταρια ειναι μονοδρομος.Τα καγκελα κανουν καλυτερη δουλεια αλλα αισθητικα δεν στεκουν.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Όπως προαναφέρθηκε και από τα παλικάρια παραπάνω, η ιδέα του μανιταριού είναι να προστατέψει ακριβά μέρη (πχ fairing) από στατικές πτώσεις αλλά και πτώσεις σε μικρές ταχύτητες. Όταν ασκηθούν μεγαλύτερες δυνάμεις, η ιδέα είναι είτε να σπάσει το μανιτάρι οπότε να τη γλιτώσει το πλαίσιο, ή αν πρόκειται για μανιτάρια τύπου "γέφυρας" με διπλή έδραση, να γλιστρήσει στο δρόμο όσο γίνεται τελικά όμως να σπάσει και αυτό πριν κάνει ζημιά σε πλαίσιο. Αναφέρομαι στην περίπτωση των street μηχανών, καθώς για τα on - off - όπως το είπε ο Απόστολος - παίζουν άλλοι παράγοντες βάσει της υποτιθέμενης χρήσης τους.
Θυμάμαι τις εποχές εις τη γηραιά Αλβιόνα που είχε γίνει πολύς ντόρος με τις ζημιές που προκαλούσαν σε σκελετούς σε πτώση κάτι θηριώδη μανιτάρια που έβγαιναν για τα sport της εποχής, γεγονός που οδήγησε στη βελτίωση των υλικών τους προς αποφυγήν ....

Φυσικά όλα αυτά στη θεωρία, στην πράξη κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για τπτ καθώς κάθε περίπτωση πεσίματος - κρούσης χαρακτηρίζεται από τις δικές της παραμέτρους. Για τάσεις και στατιστικές συμπεριφορές αναφερόμαστε.

Προσωπικά έχω κάγκελα / μανιτάρια στα μηχανάκια μου - εκτός από το K που πρέπει να τρυπήσεις πλαστικά γμτ γμτ ....
(απλά κατά κανόνα δεν τοποθετώ τα πιο χοντρά / ισχυρά της αγοράς - μου βγαίνει και φθηνότερο έτσι άλλωστε)
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.166
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τα καλύτερα είναι τα sliders τα οποία δεν μαγκώνουν πουθενά κατά την πτώση και είναι τα μόνα που συνιστά η Yamaha...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Στο Fazer είχα φτιάξει δικά μου μανιτάρια σε τόρνο.
Μακρύτερα και με απορρόφηση 3 σημείων. Πλαστικό ABS, δακτύλιος αλουμινίου, παχύτερο πλαστικό ABS.

Δεν είχα πτώση να τα δοκιμάσω, αλλά θεωρητικά σε στατική θα έσπαγε το πρώτο πλαστικό, σε πιο ζόρικη θα τράβαγε παραμόρφωση και το δεύτερο πλαστικό μετα το αλουμινένιο δακτυλίδι αλλά πριν το αλουμινένιο πλαίσιο.

Ήδη είχα ξεκινήσει παρόμοια μελέτη για το bandit αλλά πρόλαβε και πουλήθηκε.
 

thimiospoul

member
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
46
Περιοχή
ΚΟΖΑΝΗ
Μοτοσυκλέτα
fz6 s2 2007
Όνομα
ΘΥΜΙΟΣ
Να μια καλη ιδεα απο Αμερικα.Με δυο σημεια εδρασης αρκετα συμμαζεμενο.Και κατα τα λεγομενα τους μελετημενο στα υλικα του.Κατι παρομοιο απο Ευρωπη μερια?

 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Γέφυρα, με δύο σημεία έδρασης, βγάζει για αρκετά μοντέλα η SW-Motech, καθώς και η Givi για μερικά μοντέλα .... πρέπει να το ψάξεις για το δικό σου βάσει μοντέλου / χρονολογίας ......
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Να μια καλη ιδεα απο Αμερικα.Με δυο σημεια εδρασης αρκετα συμμαζεμενο.Και κατα τα λεγομενα τους μελετημενο στα υλικα του.Κατι παρομοιο απο Ευρωπη μερια?


Απο τι υλικό είναι μπορούμε να μάθουμε;
Θέλω να δω κάτι...
 

thimiospoul

member
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
46
Περιοχή
ΚΟΖΑΝΗ
Μοτοσυκλέτα
fz6 s2 2007
Όνομα
ΘΥΜΙΟΣ
Απο τι υλικό είναι μπορούμε να μάθουμε;
Θέλω να δω κάτι...
The sliders are made of UHMW-PE (ultra high molecular weight polyethylene), a tough plastic with good strength, wear resistance and dimensional stability. It is more dimensionally stable than Nylon and used in many industrial ball bearing and friction reducing applications. The bolts are made of highest grade commercially available 12.9(177,000 psi in tensile strength). Rest assured that you are getting the best material commercially available.
 
Top Bottom