CFMOTO 700CL-X

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
Δημοσιεύσεις
1.339
Ηλικία
56
Περιοχή
Καβάλα
Μοτοσυκλέτα
F 800 GS
Όνομα
Κώστας
Περιοχή
Καβάλα
Έρχεται στην Ελλάδα στα 5.990€ και με πλούσιο σύγχρονο εξοπλισμό
Το πρώτο της νέας εποχής

CFMOTO έχει ήδη προετοιμάσει μια ολόκληρη γενιά νέων μοντέλων στη μεσαία κατηγορία κυβισμού, με πολύ πλούσιο εξοπλισμό και σύγχρονη τεχνολογία σε όλους τους τομείς, ενώ την ίδια στιγμή κρατά τη φιλοσοφία των ανταγωνιστικών τιμών. Το πρώτο δείγμα από αυτή την νέα εποχή που ξεκινά για την CFMOTO είναι φυσικά το 700CL-X, το οποίο είχαμε παρουσιάσει αναλυτικά όταν παρουσιάστηκε στην τελευταία έκθεση της EICMA και τώρα έρχεται στη Ελλάδα στην τιμή των 5.990€. Στο Δελτίο Τύπου της ελληνικής αντιπροσωπείας που ακολουθεί θα βρείτε όλες τις λεπτομέρειες για τη φιλοσοφία και την τεχνολογία αυτής της νέας μοτοσυκλέτας:



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



700CL-X Heritage——ENJOY THE MOMENT



ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ

Η CFMOTO εγκαινιάζει την νέα οικογένεια μοντέλων 700CL-X, με ολοκαίνουργιο πλαίσιο, ολοκαίνουργιο κινητήρα και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Τι είναι αυτό που συμβολίζει ο χαρακτήρας Χ? Είναι ο άγνωστος Χ ή κάτι που μας δείχνει ότι υπάρχουν άπειρες δυνατότητες;

Η 700CL-X θα έχει τρεις εκδόσεις : Την Heritage που είναι άμεσα διαθέσιμη, και τις Sport και Adventure που αναμένονται στο επόμενο διάστημα. Κάθε μια από τις τρεις εκδόσεις της 700CL-X αποτελεί και μια διαφορετική λύση στις επιθυμίες του κάθε αναβάτη. Η Heritage είναι κατασκευασμένη για χρήση 80% Δρόμου και 20% εκτός δρόμου, ποσοστό που διαφοροποιείται αντίστοιχα στις υπόλοιπες εκδόσης, με την Sport να είναι πιο ασφάλτινη και την Adventure πιο Off road.



DESIGN

Γωνίες που τραβάνε το βλέμμα και ρευστές γραμμές συνδυάζονται αρμονικά για να δημιουργήσουν μια μοναδική προσωπικότητα με στυλ μοντέρνο αλλά και κλασικό. Την εμφάνιση της 700CL-X τονίζουν ιδιαίτερα premium στοιχεία όπως ο νέο-ρετρό εμπρός στρογγυλός προβολέας, τα αλουμινένια πλευρικά πάνελ, η δερμάτινη σέλα, οι πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου και τα ελαστικά της Pirelli. Τα υπερσύγχρονα στοιχεία της 700CL-X σπάνε το κατεστημένο με την σχεδίαση τους που ακολουθεί την αισθητική των κλασικών μοτοσυκλετών και εγγυάται την διαχρονική αντοχή της ομορφιάς της.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ο κινητήρας που εφοδιάζει την 700CL-X είναι ένας ολοκαίνουριος υγρόψυκτος εν-σειρά δικύλινδρος 693cc που αποδίδει 55kW (74hp) και 68 Nm ροπής. Εφοδιάζεται με σφυρήλατα (forged) έμβολα για χαμηλότερο βάρος και μικρότερη αδράνεια, που εξασφαλίζει μικρότερες παραμορφώσεις, λιγότερους κραδασμούς και μεγαλύτερες ταχύτητες περιστροφής του κινητήρα. Το σύστημα εισαγωγής είναι μελετημένο ώστε να εξασφαλίζει την βέλτιστη ροή του αέρα στις υψηλές στροφές λειτουργίας και την άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, χαρίζοντας γρήγορες επιταχύνσεις και ακαριαίες προσπεράσεις. Ο ψεκασμός και ο έλεγχος της πεταλούδας καυσίμου είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι από την μονάδα της BOSCH, με υψηλής ακρίβειας αισθητήρες που διασφαλίζουν καθαρή αποδοτική καύση, άρα και οικονομία καυσίμου και ελαχιστοποιημένες εκπομπές ρύπων. Συνδυάζεται με 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και Συμπλέκτη Ολίσθησης (SLIPPER CLUTCH)



ΠΛΑΙΣΙΟ

Το πλαίσιο της 700CL-X είναι ολοκαίνουριο, διαιρούμενο, κατασκευασμένο από κράμα υψηλής αντοχής με χρωμομολυβδένιο και εξαιρετικά ελαφρύ ζυγίζοντας μόλις 16,5 κιλά.

Συνδυάζεται με ένα χυτό, κοίλο (hollow) αλουμινένιο ψαλίδι βάρους μόλις 6,7 κιλών, συγκρατώντας το συνολικό βάρος της μηχανής στα 196kg. Οι διαστάσεις της είναι 2100 × 860 × 1150 χιλ, με μεταξόνιο 1435χιλ.



ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ

Η CFMOTO εξέλιξε την 700CL-X Heritage για να καλύπτει κάθε ανάγκη καθημερινής οδήγησης, αλλά και να έχει κάποιες ικανότητες σε εκτός δρόμου οδήγηση. Το πλαίσιο έχει εξελιχθεί με στόχο τον καλύτερο συνδυασμό της οδικής συμπεριφοράς με την μέγιστη άνεση και την εργονομία, έχοντας 800χιλ ύψος σέλας και υψηλή θέση τιμονιού

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Η 700CL-X φοράει εμπρός ανεστραμμένα πιρούνια KYB 41mm και πίσω ανάρτηση ΚΥΒ monoshock έκκεντρα τοποθετημένο με πολλαπλό σύνδεσμο. Οι αναρτήσεις ρυθμίζονται πλήρως σε 20 στάδια, ώστε να μπορεί ο οδηγός να επιλέξει ακριβώς τις ρυθμίσεις που επιθυμεί. Η εμπρός ανάρτηση ρυθμίζεται σε προφόρτιση, συμπίεση και ανάδραση, και η πίσω σε προφόρτιση και ανάδραση. Η επιλογή των κορυφαίων αναρτήσεων της ΚΥΒ, εκτός από εντυπωσιακή εμφάνιση χαρίζει και μεγάλες διαδρομές 150mm και εμπρός και πίσω. Αυτό ενισχύει τις εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά και την άνεση στην οδήγηση σε άσχημους δρόμους με ανωμαλίες και λακκούβες, χωρίς το κίνδυνο να «χτυπήσει» ή να τελειώσει η ανάρτηση. Οι τροχοί είναι Αλουμινίου, 110/80 R18 εμπρός και 180/55-R17 πίσω, με ελαστικά διπλής χρήσης Pirelli MT60RS που εξασφαλίζουν εξαιρετικό κράτημα στον δρόμο και την βασική χρήση εκτός δρόμου.



LED ΦΩΤΑ

Τα LED εμπρός φώτα του 700CL-X Heritage είναι εφοδιασμένα με ένα αυτορυθμιζόμενο σύστημα που αυτόματα ενεργοποιεί και απενεργοποιεί τα φώτα ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου, εξασφαλίζοντας καθαρή και ευρεία όραση σε κάθε συνθήκες, ακόμα και στα τούνελ με την έντονη εναλλαγή φωτεινότητας. LED είναι και τα φλας, που σβήνουν αυτόματα μετά την στροφή, επιτρέποντας στον οδηγό να παραμείνει αφοσιωμένος στον δρόμο. Το ρετρό-μοντέρνο στρογγυλό εμπρός φωτιστικό και το ενσωματωμένο στο πλαίσιο πίσω φωτιστικό συμβάλουν στην διαφοροποίηση και στο ιδιαίτερο άμεσα αναγνωρίσιμο στυλ του 700CL-X.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ & CRUISE CONTROL

Το στρογγυλό όργανο των 75mm με την ρετρό εμφάνιση φιλοξενεί μια LCD οθόνη με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης: Ταχύμετρο, στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου, ολικό & μερικό χιλιομετρητή, αλλά και τις ενδείξεις των Προγραμμάτων λειτουργίας του κινητήρα.

Τα δύο προγράμματα (Economic & Sport) χρησιμοποιούν διαφορετικά την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πεταλούδα του γκαζιού, με αποτέλεσμα τον διαφορετικό τρόπο απόδοσης της ισχύος και την διαφοροποίηση της συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας, με το απλό πάτημα ενός κουμπιού, ακόμα και εν κινήσει. Επιπλέον η 700CL-X Heritage εφοδιάζεται με cruise control που διατηρεί σταθερή την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας όποτε το επιλέξει ο οδηγός.



ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Η 700CL-X Heritage χρησιμοποιεί σύστημα φρένων της J.JUAN , που αποτελεί θυγατρική της Brembo. Μπροστά υπάρχει δίσκος 320χιλ με ακτινικά τοποθετημένη 4-πίστονη σιαγόνα, και πίσω δίσκος 260χιλ με διπίστονη σιαγόνα. Αξίζει να αναφερθεί πως η χρήση ενός δίσκου εμπρός αντί για δύο είναι συνειδητή επιλογή κατόπιν εκτεταμένων δοκιμών, που εξασφαλίζει καλύτερη οδική συμπεριφορά και ευελιξία. Παρόλα αυτά για όσους ιδιοκτήτες επιθυμούν, έχει προβλεφθεί η διάθεση ενός κιτ για retrofit τοποθέτηση δεύτερου δίσκου (σύντομα διαθέσιμο). Σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους και τις αναρτήσεις της KYB, η CL-X φρενάρει πολύ δυνατά, ομαλά και με απόλυτο έλεγχο από τον οδηγό. Στον βασικό εξοπλισμό της 700CL-X ανήκει ένα πλήθος συστημάτων προστασίας, όπως το ABS της Continental.



ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Η 700CL-X Heritage είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελίες στο δίκτυο της CFMOTO, με τις παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του Σεπτεμβρίου και για τα δύο χρώματα Twilight Blue και Coal Grey .

Η τιμή της 700CL-X Heritage ειδικά για την περίοδο του λανσαρίσματος είναι 5.990€ , αποτελώντας μια πρόταση που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο!

 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.636
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Ο ιδιος κινητηρας αντιγραφο του ερ-6 της καβασακι υπερκυβισμενος απο τα 649 στα 693 εκατοστα.Αριστη προσπαθεια , χαρακτηριστικο παραδειγμα του ''παιρνω κατι καλο και το καλυτερευω '' Ευγε στην CF MOTO .Και με πολυ καλη τιμη.Σιγουρη επιτυχια.
 

Kapas

new member
Δημοσιεύσεις
289
Ηλικία
34
Περιοχή
Thessaloniki
Μοτοσυκλέτα
Africa twin 750 rd07
Όνομα
Θεόφιλος
Παρακολουθω την κινεζική αγορά τον τελευταίο χρόνο...οι τύποι το δίνουν κοψοχρονια και αν αναλογιστούμε ότι πάνω κάτω θα έχει ίδια ποιότητα με τον ανταγωνισμό είσαι ανάμεσα σε αυτό και σε ένα 500ρι με 50 άλογα σε αυτά τα χρήματα. Μπράβο την cfmoto που κοιτάει και επιδόσεις.
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Τι είναι αυτό το στυλ με το κακομούτσουνο ντεπόζιτο μπροστά, και πίσω λες και έχει καταρεύσει η ανάρτηση-σπάσει το υποπλαίσιο;

Σας αρέσει αυτό το στυλ;
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.468
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Τι είναι αυτό το στυλ με το κακομούτσουνο ντεπόζιτο μπροστά, και πίσω λες και έχει καταρεύσει η ανάρτηση-σπάσει το υποπλαίσιο;

Σας αρέσει αυτό το στυλ;

To ζητουμενο δεν ειναι αν αρεσει σε εμας αλλα σε αυτους που απευθυνεται.
 

nassos

new member
Δημοσιεύσεις
45
Ηλικία
34
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νάσος
Τι είναι αυτό το στυλ με το κακομούτσουνο ντεπόζιτο μπροστά, και πίσω λες και έχει καταρεύσει η ανάρτηση-σπάσει το υποπλαίσιο;

Σας αρέσει αυτό το στυλ;
Νομίζω σε όσους αρέσει το στυλ cafe Racer θα τους αρέσει,κ γενικά το στυλ scramblers/vintage θα το βλέπουν με πολύ θετικό μάτι.
Εγώ το είδα από κοντά μου άρεσε.κ αντο συνδυάσεις με σχέση τιμή, κυβικά ιπποδύναμη, εξοπλισμός νομίζω το πακέτο είναι αρκετά ενδιαφέρον.
Επιπλεον να αναφέρω είναι αρκετά ελαφρύ.
 

nassos

new member
Δημοσιεύσεις
45
Ηλικία
34
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νάσος
Παρακολουθω την κινεζική αγορά τον τελευταίο χρόνο...οι τύποι το δίνουν κοψοχρονια και αν αναλογιστούμε ότι πάνω κάτω θα έχει ίδια ποιότητα με τον ανταγωνισμό είσαι ανάμεσα σε αυτό και σε ένα 500ρι με 50 άλογα σε αυτά τα χρήματα. Μπράβο την cfmoto που κοιτάει και επιδόσεις.
Κ εγώ πιστεύω η τιμή δεν υπάρχει,κ υποθέτω ότι είναι είναι προσωρινή κι όποιος προλάβει!
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Τι είναι αυτό το στυλ με το κακομούτσουνο ντεπόζιτο μπροστά, και πίσω λες και έχει καταρεύσει η ανάρτηση-σπάσει το υποπλαίσιο;

Σας αρέσει αυτό το στυλ;

στο δρομο που χαραξαν τα caferacer
ουτε topcase παιρνει, ουτε χειρολαβες..ουτε φερινγκ εχει
Αμα αυτη η νεα ταση (this is sparta), χεστηκαμε που κλαναμε ωχωχ
 

motopsyxi

new member
Δημοσιεύσεις
4
Ηλικία
29
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΠΛ
Καλησπέρα στην μεγάλη παρέα. Ακολουθεί περιγραφή του μοντέλου από προσωπική άποψη. Βρήκα την ευκαιρία τελευταίας στιγμής να κάνω μια δοκιμή (test ride) το μοντέλο στα κεντρικά στην Κερατέα.

Βρήκα που λέτε το μοντέλο διαθέσιμο για test ride εντελώς τυχαία καθώς ήταν μία μέρα μακρυά για να φύγει εκτος Αθηνών για δημοσιογραφικούς σκοπούς. Ακούω στο τηλέφωνο "δεν ξέρω μέχρι τι ώρα θα το έχω αύριο" και αμέσως η απάντηση μου ήταν "τι ώρα ανοίγετε;"

Την επόμενη μέρα βρίσκομαι έξω από την αντιπροσωπεία σαν Άγγλος βλέποντας τους ανθρώπους να βγάζουν για δοκιμή τα μοντέλα (μεταξύ άλλων και ATV). Πουθενά το 700άρι και λέω έχει πλάκα όλο αυτό το ταξίδι για το τίποτα. Ξαφνικά, ρίχνω μια ματία μέσα και το βλέπω να με κοιτάζει με ένα αθώο βλέμμα.

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ

Αρχικά να πω πως οι άνθρωποι ήταν ευγενικοί και πρόθυμοι να απαντήσουν σε οποιαδήποτε απορία. cdefg
Η μηχανή με μία πρώτη ματιά φαίνεται ελκυστική και ταιριαστή στο Ευρωπαικό κοινό. Πλαστικά με καλό τελείωμα και όμορφοι συνδιασμοί χρωμάτων (προσωπικά το γκρι με χρυσό είναι μούρλια).

Στην θέση οδήγησης, όταν πρωτό ανεβαίνεις νιώθεις ότι κάθεσαι σε στάση που δεν έχεις συνηθίσει χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι αρνητικό. Με ύψος 1.75, τα χέρια είναι σε ευθέια γραμμή, τα γόνατα σε ορθή φωνία και αγκαλίαζουν το ντεπόζιτο και όσο περισσότερο χρόνο περνάς μαζί της σε αγκαλιάζει! Τα κουμπιά ικανοποιητικά, τα αλάρμ σε λίγο περίεργη θέση και το τιμόνι φαρδύ και καλαίσθητο.

Η μεγάλη έκπληξη ήρθε στην επιλογή driving mode που το μηχανάκι αλλάζει εντελώς συμπεριφορά, από ένα χαλαρό commuter, σε μία κραυγαλέα έκρηξη που θα το χαρακτήριζα FUN BIKE, κάτι αντίστοιχο του MT-07. Εν ολίγης, αναλόγως την διάθεση που βρίσκεσαι με ένα κουμπί αλλάζεις τον χαρακτήρα του.

Οι καθρέπτες λίγο μικροί αλλά βολικοί και η ανάρτηση όπως θα την ήθελα. Ερχόμενος από 125, πιστεύω είναι μια άξια αλλαγή για καθημερινό και γιατί όχι για ένα ταξιδάκι μέχρι τα Βίλια ή έναν κοντινό προορισμό εκτός πόλης.

Η συνεργασία της αντιπροσωπείας με διάφορα συνεργεία στην Αττική βοηθάει στο θέμα του service και δεν ξέρω αν σας το είπα, 3 χρόνια εγγύηση!
 

Attachments

  • EA6D1E0E-086B-4570-80C3-A678080ED524-min-min.jpeg
    EA6D1E0E-086B-4570-80C3-A678080ED524-min-min.jpeg
    583,5 KB · Προβολές: 20
  • A62F9BED-21FC-4273-B066-E39B841F628A-min-min.jpeg
    A62F9BED-21FC-4273-B066-E39B841F628A-min-min.jpeg
    582,4 KB · Προβολές: 20
  • 83BC0CD3-3D5B-4978-B923-0C695526247F-min-min.jpeg
    83BC0CD3-3D5B-4978-B923-0C695526247F-min-min.jpeg
    884,5 KB · Προβολές: 19

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.468
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Καλησπέρα στην μεγάλη παρέα. Ακολουθεί περιγραφή του μοντέλου από προσωπική άποψη. Βρήκα την ευκαιρία τελευταίας στιγμής να κάνω μια δοκιμή (test ride) το μοντέλο στα κεντρικά στην Κερατέα.

Βρήκα που λέτε το μοντέλο διαθέσιμο για test ride εντελώς τυχαία καθώς ήταν μία μέρα μακρυά για να φύγει εκτος Αθηνών για δημοσιογραφικούς σκοπούς. Ακούω στο τηλέφωνο "δεν ξέρω μέχρι τι ώρα θα το έχω αύριο" και αμέσως η απάντηση μου ήταν "τι ώρα ανοίγετε;"

Την επόμενη μέρα βρίσκομαι έξω από την αντιπροσωπεία σαν Άγγλος βλέποντας τους ανθρώπους να βγάζουν για δοκιμή τα μοντέλα (μεταξύ άλλων και ATV). Πουθενά το 700άρι και λέω έχει πλάκα όλο αυτό το ταξίδι για το τίποτα. Ξαφνικά, ρίχνω μια ματία μέσα και το βλέπω να με κοιτάζει με ένα αθώο βλέμμα.

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ

Αρχικά να πω πως οι άνθρωποι ήταν ευγενικοί και πρόθυμοι να απαντήσουν σε οποιαδήποτε απορία. cdefg
Η μηχανή με μία πρώτη ματιά φαίνεται ελκυστική και ταιριαστή στο Ευρωπαικό κοινό. Πλαστικά με καλό τελείωμα και όμορφοι συνδιασμοί χρωμάτων (προσωπικά το γκρι με χρυσό είναι μούρλια).

Στην θέση οδήγησης, όταν πρωτό ανεβαίνεις νιώθεις ότι κάθεσαι σε στάση που δεν έχεις συνηθίσει χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι αρνητικό. Με ύψος 1.75, τα χέρια είναι σε ευθέια γραμμή, τα γόνατα σε ορθή φωνία και αγκαλίαζουν το ντεπόζιτο και όσο περισσότερο χρόνο περνάς μαζί της σε αγκαλιάζει! Τα κουμπιά ικανοποιητικά, τα αλάρμ σε λίγο περίεργη θέση και το τιμόνι φαρδύ και καλαίσθητο.

Η μεγάλη έκπληξη ήρθε στην επιλογή driving mode που το μηχανάκι αλλάζει εντελώς συμπεριφορά, από ένα χαλαρό commuter, σε μία κραυγαλέα έκρηξη που θα το χαρακτήριζα FUN BIKE, κάτι αντίστοιχο του MT-07. Εν ολίγης, αναλόγως την διάθεση που βρίσκεσαι με ένα κουμπί αλλάζεις τον χαρακτήρα του.

Οι καθρέπτες λίγο μικροί αλλά βολικοί και η ανάρτηση όπως θα την ήθελα. Ερχόμενος από 125, πιστεύω είναι μια άξια αλλαγή για καθημερινό και γιατί όχι για ένα ταξιδάκι μέχρι τα Βίλια ή έναν κοντινό προορισμό εκτός πόλης.

Η συνεργασία της αντιπροσωπείας με διάφορα συνεργεία στην Αττική βοηθάει στο θέμα του service και δεν ξέρω αν σας το είπα, 3 χρόνια εγγύηση!
Praising
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Πολύ όμορφο μηχανάκι το χεριτεϊτζ ,περιμένουμε να δούμε και την έκδοση σε αντβεντσιουρ.
Λογικά θα έχει και πολύ ανταγωνιστική τιμή
 
Top Bottom