Casey Stoner rates 10 motorcycle scenes in movies for realism

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Αγαπάμε Casey Stoner. Δείτε πόσο λογικά και συγκροτημένα μιλάει, έτσι ήταν και η καριέρα του στο GP. Ωραίος!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Casey Stoner στην Ελλάδα​

Από τον BikerSpirit

Ο Θρύλος του MotoGP και δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP, Casey Stoner κάνει διακοπές αυτές τις ημέρες στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα ο ίδιος ανέβασε δυο Video στα Social media του οπού βρίσκεται στην Αθήνα, στο Παναθηναϊκό Στάδιο, αλλα και στην περιοχή της Ακρόπολης.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
147659.big.jpg

Stoner: Μετά τους πρώτους γύρους είπα «Έκανα τεράστιο λάθος!»
Για την GP7


Στα χαρτιά, ο Casey Stoner και η Ducati Desmosedici ήταν φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον κατά τη διάρκεια της σεζόν MotoGP του 2007.
Ο νεαρός Αυστραλός είχε μεταπηδήσει στο ιταλικό εργοστάσιο για τη δεύτερη χρονιά του στην κορυφαία κατηγορία και ξεκίνησε τη σεζόν δυναμικά, κερδίζοντας τον πρώτο αγώνα στο Qatar.
Θα ήταν η πρώτη από τις δέκα νίκες και τα 14 βάθρα που έφεραν στον Stoner και στη Ducati το πρώτο τους Πρωτάθλημα στα MotoGP.

Αλλά ο #27 αποκάλυψε ότι οι πρώτες του εντυπώσεις από τη νέα μοτοσυκλέτα των 800cc δεν ήταν καθόλου θετικές.
"Έμοιαζε πολύ καλύτερη στα χαρτιά, στα αποτελέσματα, από ό,τι φάνηκε σε εμάς", είπε ο Stoner στο MotoGP.com, σκεπτόμενος το 2007 στα πλαίσια του «MotoGP Stories: The Resurrection of Ducati».
"Όταν υπέγραψα στη Ducati, ήταν πολύ συναρπαστικό. Πήγαινα σε μια εργοστασιακή ομάδα. Αλλά μετά τους πρώτους μου γύρους στη μοτοσυκλέτα, η σκέψη μου ήταν: «Τι έχω κάνει; Έκανα τεράστιο λάθος!»".

Ο λόγος που η GP7 ήταν τόσο δύσκολη στην οδήγηση βρισκόταν στην «ακραία» σχεδιαστική προσέγγιση της Ducati για τη νέα εποχή των κινητήρων 800cc, η οποία ήταν σε πλήρη αντίθεση με την ομαλή, επικεντρωμένη στην ταχύτητα στη στροφή, φιλοσοφία που επέλεξαν οι Ιάπωνες ανταγωνιστές της.

"Εκείνη τη χρονιά, η μοτοσυκλέτα μας ήταν πολύ, πολύ δύσκολη στην οδήγηση. Ήταν μια ακραία μοτοσυκλέτα λόγω ενός ακραίου κινητήρα", δήλωσε ο αρχιμηχανικός του Stoner, Cristian Gabarrini.

Ο Stoner πρόσθεσε: "Πολλοί άνθρωποι σκέφτηκαν: «τα 800cc θα κάνουν αυτές τις μοτοσυκλέτες πολύ εύκολες στο χειρισμό». Ειδικά οι Ιάπωνες κατασκευαστές είπαν: «Θέλουμε μια ελαφριά μοτοσυκλέτα, κάτι που στρίβει πολύ όμορφα»".

"Η Ducati πήγε εντελώς προς την άλλη κατεύθυνση και είπε: «Δεν μας ενδιαφέρει το πλαίσιο αυτή τη στιγμή, ας προσπαθήσουμε να την κάνουμε γρήγορη στην ευθεία!»".

"Παλεύαμε όλο το χρόνο προσπαθώντας να κάνουμε τη μοτοσυκλέτα να στρίψει".

Ο Loris Capirossi, ο οποίος ήταν ο κορυφαίος αναβάτης της Ducati και στις τέσσερις προηγούμενες σεζόν MotoGP (990cc), είπε: "Φαινόταν ότι ο Casey γεννήθηκε για αυτή τη μοτοσυκλέτα. Για μένα, αυτή η μοτοσυκλέτα είχε πολλά προβλήματα".

Ο Capirossi κέρδισε μόνο έναν αγώνα εκείνη τη χρονιά, παίρνοντας την 7η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και έφυγε στο τέλος της χρονιάς για τη Suzuki.

Ήταν ίσως μια σοφή επιλογή, με τους μηχανικούς της Ducati να παραδέχονται ότι οι Desmosedici παρέμειναν «πολύ επιθετικές» και «δύσκολες στο χειρισμό» το 2008 και το 2009.

"Δεν είχαμε μπάτζετ, οπότε η μοτοσυκλέτα με την οποία ξεκινήσαμε τη χρονιά είναι ακριβώς η ίδια μοτοσυκλέτα με την οποία τελειώσαμε.

Δεν πήραμε νέο πλαίσιο, νέα ανταλλακτικά, νέο κινητήρα. Τίποτα", αποκάλυψε ο Stoner. "Συχνά ήμουν η μόνη Ducati που έτρεχε μπροστά, η μόνη Ducati με πιθανότητες για βάθρο. Ένιωθα λοιπόν το βάρος όλης της εταιρίας, όλων, στους ώμους μου".

Ο Stoner κέρδισε άλλους 13 αγώνες την περίοδο 2008-2010, μετά την οποία έφυγε για να ενταχθεί στην Repsol Honda παίρνοντας αμέσως ένα δεύτερο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πριν αποσυρθεί στα τέλη του 2012.

"Δεν ήμασταν αρκετά κοντά του", είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Ducati, Claudio Domenicali, σχετικά με την αποχώρηση του Stoner. "Κάναμε κάποια λάθη εκείνη τη στιγμή. Είναι κυρίως δική μας ευθύνη. Όταν έφυγε ο Casey, καταλάβαμε ότι είχαμε μεγάλο πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα".

Η Ducati δεν κέρδισε άλλον αγώνα παρά μόνο αρκετά χρόνια αργότερα, στην εποχή του Gigi Dall'Igna, με τον Andrea Iannone, στο Red Bull Ring το 2016.

Αφού τερμάτισε δεύτερη με τον Andrea Dovizioso την περίοδο 2017-2019, η Ducati κέρδισε τελικά το πρώτο της Πρωτάθλημα στα MotoGP μετά τον Stoner με τον Francesco Bagnaia την περασμένη σεζόν.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Casey Stoner - Οδήγησε πρώτη φορά αγωνιστικό δίχρονο 500​

Στο Goodwood Festival με τις Suzuki RGV500 των Kenny Roberts Jr. και Kevin Schwantz
Casey Stoner on an RGV


Το απόγευμα της Κυριακής 16/7, ο Casey Stoner βρέθηκε στο Goodwood Festival οδηγώντας τη Ducati GP7, στη σέλα της οποίας κέρδισε τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο του το 2007. Παράλληλα ο Αυστραλός εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να οδηγήσει για πρώτη φορά ένα δίχρονο 500 κυβικών από την εποχή των 500GP.

Ο δις πρωταθλητής του MotoGP, έχει στο παρελθόν δηλώσει την αγάπη του για τα θρυλικά δίχρονα αγωνιστικά 500 κυβικών που μεσουρανούσαν τις δεκαετίες του ’80 και του ’90, μέχρι να αντικατασταθούν το 2002 από τα τετράχρονα των 990 κυβικών. Ο ίδιος πρόλαβε την εποχή των δίχρονων, στις μικρότερες κατηγορίες των 125 και 250 κυβικών (2ος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 250 το 2005 πίσω από τον Dani Pedrosa), προτού ανέβει στην μεγάλη κατηγορία, το 2006 με την LCR Honda, τέσσερα χρόνια αφού τα τελευταία 500GP έκαναν την εμφάνισή τους στην πίστα.
Casey Stoner on RGV

Ένας λάτρης λοιπόν, των δίχρονων και παράλληλα “πολέμιος” της υπέρμετρης χρήσης ηλεκτρονικών και αεροδυναμικών βοηθημάτων από τη σύγχρονη γενιά MotoGP μοτοσυκλετών, δεν θα μπορούσε να χάσει την ευκαιρία να οδηγήσει τις δίχρονες Suzuki RGV500 των Kenny Roberts Jr. και Kevin Schwantz. Μετά από αυτή την εμπειρία του, στην προσωρινή πίστα που δημιουργείται για τις ανάγκες του Goodwood Festival of Speed, ο Stoner έδωσε μία αποκλειστική συνέντευξη στο Speedweek.com.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: “Θα έλεγα ότι ήταν μία από τις καλύτερες ημέρες μου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Όχι μόνο οδήγησα για πρώτη φορά μία μοτοσυκλέτα GP 500, αλλά ήταν αυτές των Kevin και Kenny! Ήμουν τεσσάρων χρονών όταν ο Kenny έτρεχε με αυτήν. Δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να δοκιμάσω μία δίχρονη μοτοσυκλέτα 500 κυβικών. Αν και όλη μου τη ζωή είχα ως στόχο να αγωνιστώ στο παγκόσμιο πρωτάθλημα 500GP. Έχασα τον στόχο αυτό για λίγα χρόνια.”
Casey Stoner on RGV

Η πίστα του Goodwood, όμως όπως ήδη αναφέραμε, δημιουργείται αποκλειστικά για τις ανάγκες του φεστιβάλ, και δεν πληρεί τους βασικούς κανόνες ασφαλείας για οδήγηση στο όριο. Όπως είναι λογικό, λοιπόν, ο Stoner δεν πίεσε καταστάσεις, δηλώνοντας κατόπιν ότι θα ήθελε να δοκιμάσει τι μπορεί να κάνει το RGV στο κλειστό περιβάλλον μίας πίστας προδιαγραφών GP.

“Μπόρεσα τουλάχιστον να πάρω μία γεύση από τα δίχρονα, εδώ, στην Αγγλία. Μπορούσα να νιώσω την ωμή δύναμη και πόσο ελαφριές και ευέλικτες είναι αυτές οι μοτοσυκλέτες. Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψουν τις διαφορές μεταξύ των σημερινών MotoGP και εκείνων της δεκαετίας του 1990.”

Πηγη www.motomag.gr
 
Top Bottom