Caponord ETV 1000 -2001 mini long term review

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Praising .... οποιος ενδιαφερεται για το μηχανακι που γουσταρει πραγματικα μονο μεσα απο τα φορουμ ελληνικα και ξενα περισσοτερο θα μπορεσει να βρει πληροφοριες για να γιατρεψει τις αδυναμιες του.
Ειπαμε ΟΛΑ χαλανε καποτε ή καπου χαζο-πασχουν απο καινουργια, τα υπολοιπα ...... ειναι για να γελαμε μεταξυ μας ή να κλαιμε ...! Tooth
Έτσι
Ειδικά τώρα που στα καινούρια έχουμε γίνει εμείς οι BETA tester και δεν μας πειράζει κιόλας να δώσουμε 10-15-20κ για καινούριο μηχανάκι αφου και να βγάλει κάτι θα το κάνουν ανάκληση ή θα το περάσουν εγγύηση. Την επίσκεψη στο συνεργείο δεν την γλυτώνουμε
Ε απλά με το Capo αντι για καινούριο περνάς τα ίδια σαν μεταχειρισμένο, με την διαφορά πως δεν κάνει ανάκληση αλλά επισκευή, αλλά δεν το πλήρωσες και 15κeye

Όλα είναι state of mind. Έχοντας μείνει στον δρόμο και με Ιαπωνέζικα αρκετές φορές, πλέον δεν πιστεύω σε υπερΜάρκες. Ότι το προσέχεις, σε προσέχει
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Η αλήθεια ειναι οτι ειδα κ εγω μερικα raid στις αγγελιες αλλα οι τιμες τους ηταν λίγο ψηλά..
Για μοντελο του 2004 πανω κατω να δωσεις κοντα στα 6000ευρω είναι λίγο κάπως..
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Η αλήθεια ειναι οτι ειδα κ εγω μερικα raid στις αγγελιες αλλα οι τιμες τους ηταν λίγο ψηλά..
Για μοντελο του 2004 πανω κατω να δωσεις κοντα στα 6000ευρω είναι λίγο κάπως..
Οι κάτοχοι πιστεύουν πως παράχθηκαν 500 κομμάτια Raid παγκοσμίως (επειδή υπάρχουν νούμερα παραγωγής έως 428, αλλά ακόμη κανένα πάνω απο 500)
Η ίδια η Απρίλια σε επικοινωνία κατόχου του είπε πως παράχθησαν 250 κομμάτια το 2003 και άλλα 50 το 2004

Όπως και να έχει, μιλάμε για ένα κομμάτι με κορυφαίες λύσεις περιφερειακά, και εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής. Για κάποιον που θέλει αυτό το μοντέλο θα το ζυγίσει αλλιώς. Δεν είναι φτηνό πάντως.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Τι κορυφαίο έχει δηλαδή το raid σε σχέση με το απλό;
πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Sachs εμπρός και πίσω με 50 χιλιοστά περισσότερη διαδρομή.
Fat bar τιμόνι με άλλους αποστάτες ενιισχυμένους
μπάρες προστασίας και χούφτες
Προστατευτικό ψυγείου και μπαράκι στο κεντρικό προβολέα
Hepco-Becker 41L αλουμινίου + 30L top box αλουμινίου
Διαφορετικό σχήμα της σέλας
Επιλογές χαμηλή/ψήλη θέση σέλας



και κάποια άλλα ψιλά που ξεχνάω
 
Τελευταία επεξεργασία:

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Ξεχνας το πιο σημαντικο προτέρημα του raid...
Το χρώμα του!
Εμενα μονο αυτο με τρελαινει!
Βαλιτσες χουφτες κτλ ειναι σαν αναλώσιμα δε με νοιαζουν...ασε που οι περισσότεροι δεν τα εχουν πια τα γνησια , αλλα το πουλανε με αφτερμαρκετ βαλιτσες κτλ..
Αυτο το χρωμα ομως δεν το πετυχαίνεις ευκολα..
Αναρτησεις αμα βαλεις ολινς πχ παλι εισαι πληρως καλυμμένος..
Οπότε η διαφορά στα 3000€ σχεδόν παραπάνω για raid είναι κυρίως για το χρωμα του!
 

Le Tavernier

member
Δημοσιεύσεις
854
Ηλικία
48
Περιοχή
Κατωχώρι Πορταριάς
Μοτοσυκλέτα
Aprilia ETV1000 Raid
Όνομα
Νικόλας
Περιοχή
Βόλος
πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Sachs εμπρός και πίσω με 50 χιλιοστά περισσότερη διαδρομή.
Fat bar τιμόνι με άλλους αποστάτες ενιισχυμένους
μπάρες προστασίας και χούφτες
Προστατευτικό ψυγείου και μπαράκι στο κεντρικό προβολέα
Hepco-Becker 41L αλουμινίου + 30L top box αλουμινίου
Διαφορετικό σχήμα της σέλας
Επιλογές χαμηλή/ψήλη θέση σέλας



και κάποια άλλα ψιλά που ξεχνάω
Επειδή έχω Ρειντ, δεν ειναι ρυθμιζόμεη η σέλα, Βρήκα μια νορμάλ και εβαλα γιατι με ζορίζει η ψηλη ειδικα στα καθημερινα, το τοπ μποξ δεν ηταν στανταρ.

Δυστυχώς ή ευτυχώς το δικό μου ειναι Ρέιντ μεν βαμμένο μαυρο δε εξ ιταλίας, (βάφτηκε μαυρο το 2003 συμφωνα με το ιστορικο του , με πολλα καρμπον κομμάτια
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ξεχνας το πιο σημαντικο προτέρημα του raid...
Το χρώμα του!
Εμενα μονο αυτο με τρελαινει!
Βαλιτσες χουφτες κτλ ειναι σαν αναλώσιμα δε με νοιαζουν...ασε που οι περισσότεροι δεν τα εχουν πια τα γνησια , αλλα το πουλανε με αφτερμαρκετ βαλιτσες κτλ..
Αυτο το χρωμα ομως δεν το πετυχαίνεις ευκολα..
Αναρτησεις αμα βαλεις ολινς πχ παλι εισαι πληρως καλυμμένος..
Οπότε η διαφορά στα 3000€ σχεδόν παραπάνω για raid είναι κυρίως για το χρωμα του!
Ναι συμφωνώ. Φανταστικό το χρώμα.
Βέβαια δεν αρέσει σε όλους.
Μερικοί πηγαίνουν και το βάφουν. Εγω δεν θα το πείραζα.

Όμως και όλα τα υπόλοιπα δεν είναι αμελητέα. Φουλ κάγκελα, φουλ αλουμινιου βαλίτσες και διαφορετικές αναρτήσεις πλήρως ρυθμιζόμενες είναι στανταρ 2κ πάνω σε πραγματική αξία αν υπάρχουν. Και δεν είναι μόνο τα ελατήρια αν θυμάμαι καλά μπροστά, αλλά και οι μπουκάλες είναι διαφορετικές.

Αν κάτι λείπει απο το Raid είναι το ABS
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Επειδή έχω Ρειντ, δεν ειναι ρυθμιζόμεη η σέλα, Βρήκα μια νορμάλ και εβαλα γιατι με ζορίζει η ψηλη ειδικα στα καθημερινα, το τοπ μποξ δεν ηταν στανταρ.

Δυστυχώς ή ευτυχώς το δικό μου ειναι Ρέιντ μεν βαμμένο μαυρο δε εξ ιταλίας, (βάφτηκε μαυρο το 2003 συμφωνα με το ιστορικο του , με πολλα καρμπον κομμάτια
Σαν κάτοχος ξέρεις καλύτερα eye
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Sachs εμπρός και πίσω με 50 χιλιοστά περισσότερη διαδρομή.
Fat bar τιμόνι με άλλους αποστάτες ενιισχυμένους
μπάρες προστασίας και χούφτες
Προστατευτικό ψυγείου και μπαράκι στο κεντρικό προβολέα
Hepco-Becker 41L αλουμινίου + 30L top box αλουμινίου
Διαφορετικό σχήμα της σέλας
Επιλογές χαμηλή/ψήλη θέση σέλας



και κάποια άλλα ψιλά που ξεχνάω
Και κόκκινη σέλα !!! Smileys drinking beer Emoticon
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.


Δεν θα έλεγα όχι...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Επίσης μιας και το είδα τώρα μετά απο καιρό.
Διαφορετική ζελατίνα το Raid απο το στανταρ. eye
 

stavrouliasp

new member
Δημοσιεύσεις
138
Ηλικία
45
Στο χώμα, με ένα ζευγάρι χωμάτινα λάστιχα, τι λέει το καπό;

(ένα ένα τα ρωτάω... )
 

stavrouliasp

new member
Δημοσιεύσεις
138
Ηλικία
45
Μιλάμε για βατους χωματοδρομους, σπαστηρια, μέχρι και πιο ζόρικα κομμάτια. Ας το πω όμως ως εξής. Το καπονορντ σε σχέση με ένα παλιό αφρικα ή ενα 1100-1150gs, πως πάει στο χώμα;
 
Τελευταία επεξεργασία:

nister

new member
Δημοσιεύσεις
137
Περιοχή
Φωκίδα
Μοτοσυκλέτα
Dl 650 V-strom k9
Όνομα
Νίκος
Από ό,τι έχω καταλάβει από αυτά που έχω διαβάσει, το Raid έχει Cartridge στο μπροστινό, ενώ το απλό damping rod.
Για να βάλεις στο απλό Cartridge, aftermarket βέβαια, θέλεις γύρω στα 700€.
Για μένα, που πραγματικά γουστάρω να πάρω Capo, το μεγαλύτερο αρνητικό που βρίσκω είναι το γεγονός ότι δε βρίσκεις εύκολα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά ή αξεσουάρ, μιας και δεν έχουν κυκλοφορήσει πολλά, σε αντίθεση με αυτό που έχω τώρα που βρίσκεις τα πάντα ανα πάσα στιγμή και απλά εξετάζεις την κατάσταση και την τιμή.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μιλάμε για βατους χωματοδρομους, σπαστηρια, μέχρι και πιο ζόρικα κομμάτια. Ας το πω όμως ως εξής. Το καπονορντ σε σχέση με ένα παλιό αφρικα ή ενα 1100-1150gs, πως πάει στο χώμα;
Βατούς χωματόδρομους και δασικούς πατημένους, άνετα και με καλές ταχύτητες
Ζόρικα κομμάτια, όποιος μπορεί να πάει ένα GS1150 σε ζόρικο κομμάτι, μπορεί να πάει και ένα Caponord. Μάλλον παραπάνω με τον οδηγό έχει να κάνει. Aν έχεις χέρια να πας ένα μηχανακι 250 κιλά σε χώμα με αξιώσεις, το Capo θα σε πάει όπως όλα σχεδόν της κατηγορίας.
Το Αφρικα καλύτερο απο όλα τα παραπάνω στο χώμα.

Επίσης το απλό Capo έχει και εκτεθειμένο τον δείκτη λαδιού σε τυχόν πέσιμο (το Raid το έχει καλυμμένο). Είναι σημείο που οριοθετεί και τον χαρακτήρα του σε σχέση με το raid
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Από ό,τι έχω καταλάβει από αυτά που έχω διαβάσει, το Raid έχει Cartridge στο μπροστινό, ενώ το απλό damping rod.
Για να βάλεις στο απλό Cartridge, aftermarket βέβαια, θέλεις γύρω στα 700€.
Για μένα, που πραγματικά γουστάρω να πάρω Capo, το μεγαλύτερο αρνητικό που βρίσκω είναι το γεγονός ότι δε βρίσκεις εύκολα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά ή αξεσουάρ, μιας και δεν έχουν κυκλοφορήσει πολλά, σε αντίθεση με αυτό που έχω τώρα που βρίσκεις τα πάντα ανα πάσα στιγμή και απλά εξετάζεις την κατάσταση και την τιμή.
Είναι μια πραγματικότητα αυτό
Πχ έβαλα μεταχειρισμένα κάγκελα για βαλίτσες πίσω, όχι επειδή δεν ήθελα καινούρια, αλλα επειδή σταμάτησε η παραγωγή τους και δεν έβρισκα.
Πήρε η Givi τα νούμερα απο την Απρίλια, σου λέει τόσα Capo πουλήθηκαν. Εβαλαν κάτω τα δικά τους νούμερα και είδαν πως ότι ήταν να δώσουν, έδωσαν. Αυτό στα αξεσουάρ
Στα ανταλλακτικά πάντως είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Υπάρχει πλήρες στοκ, τόσο σε μαμα όσο και σε αφτερ μάρκετ.
 
Top Bottom