Caponord ETV 1000 -2001 mini long term review

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.945
Ηλικία
46
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Ναι.
Γυρίσαμε από την εκδρομή και για τρεις μέρες δεν μπορούσα ούτε να σβήσω τα φλας στην πάπια στις καθημερινές μου μετακινήσεις.
Είχε πάθει αγκύλωση το χέρι.
Είναι πρόβλημα.
Λύνεται, αλλά τα λεφτα που θέλει για να λυθεί είναι δυσανάλογα πολλά της λύσης.

Πάντως για να καταλάβεις, όσοι αναφέρουν σκορτσάρισμα ή που θα συμβαίνει το παραπάνω που σου αναφέρω, ή θα τους συμβαίνει μέσα στην πόλη σε παρόμοιες συνθήκες με συνεχή φρεναρίσματα, επιταχύνσεις και ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων.
Τώρα για ποιον λόγο να πάρει κάποιος Caponord για να το δουλεύει στην πόλη, είναι υπεράνω της αντίληψης μου. Εχει τις ευχές μου και να ψάξω να του βρω ένα καλό γιατρό όταν πάθει τενοντίτιδα.

Το Caponord ΔΕΝ κάνει για πόλη.
ελα ρε που ειναι βαρυς ο συμπλεκτης...προπονηση θελει το χερι...:D:D:D
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.389
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Το σκορτσάρισμα γενικά οφείλεται και σε άλλο λόγο: Πολλοί βάζουν μία σχέση παραπάνω στο κιβώτιο είτε γιατί δεν θέλουν το μοτέρ να τρέμει,είτε γιατί νομίζουν ότι άμα αυτό δουλεύει χαμηλά θα έχει και λιγώτερες φθορές.
Έχω πετύχει αναβάτες που βγαίνοντας από στροφή με δευτέρα πχ (ή με τρίτη) ανεβάζουν κατευθείαν ταχύτητα ενώ η επόμενη στροφή είναι στα 50 μέτρα.Τις περισσότερες φορές κατεβάζουν μεν αλλά όταν αυτό επαναλαμβάνεται τότε βαριούνται και παίρνουν τη στροφή ρολλάροντας με 4η! Και η έξοδος φυσικά είναι τίγκα στο σκορτσάρισμα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
ελα ρε που ειναι βαρυς ο συμπλεκτης...προπονηση θελει το χερι...:D:D:D

Γαμοβαρύς είναι! Όχι απλά βαρύς.:p

Τώρα με το γρανάζι θα στρώσει η κατάσταση.

Για τον συμπλέκτη θα προχωρήσω αρχικά σε αλλαγή slave cylinder με Oberon (κανα 100 ευρώ) και όσο *****ώσει. Ακούω για 30-35% βελτίωση.
Σε συνδυασμό με το γρανάζι θα είμαι ξεκούραστος πιστεύω.

Με τα ελατήρια του συμπλέκτη δεν θα παίξω, επειδή μετά αν τα αλλάξω με *****ότερα θα πατινάρει και δεν το θέλω.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το σκορτσάρισμα γενικά οφείλεται και σε άλλο λόγο: Πολλοί βάζουν μία σχέση παραπάνω στο κιβώτιο είτε γιατί δεν θέλουν το μοτέρ να τρέμει,είτε γιατί νομίζουν ότι άμα αυτό δουλεύει χαμηλά θα έχει και λιγώτερες φθορές.
Έχω πετύχει αναβάτες που βγαίνοντας από στροφή με δευτέρα πχ (ή με τρίτη) ανεβάζουν κατευθείαν ταχύτητα ενώ η επόμενη στροφή είναι στα 50 μέτρα.Τις περισσότερες φορές κατεβάζουν μεν αλλά όταν αυτό επαναλαμβάνεται τότε βαριούνται και παίρνουν τη στροφή ρολλάροντας με 4η! Και η έξοδος φυσικά είναι τίγκα στο σκορτσάρισμα.

Ναι, το έχω πετύχει σε κάποιους.
Εγώ την μηχανή την δουλεύω στις ροπές της σε κάθε ταχύτητα. Θέλω να κινούμαι απο 20-30% πριν την μέγιστη ροπή στο πιο χαμηλό, έως το σημείο πριν τα κόκκινα. Αυτό είναι το φάσμα που μου αρέσει όπως τραβάει και οδηγείται μια μοτο (για εμένα). Στο Caponord αυτό είναι απο τις 4500 έως τις 8500 στροφές. Εκεί δουλεύει γ*******ώντας. Ειδικά μετά τις 7000 είναι σαν να μπαίνει turbo!Stoned Emoticon
Αν με δευτέρα ήμουν μέσα στις ροπές στο άνω άκρο των χλμ αυτών των περιπτώσεων, θα το δούλευα εκει.
Αλλά στις επιταχύνσεις μπαίνω στα κόκκινα αν είμαι με δευτέρα και δεν θέλω να το δουλεύω βαθιά μέσα στα κόκκινα.


Υ.Γ Αυτό που κάνουν κάποιοι και το δουλευουν χαμηλά σαν αυτοκίνητο είναι για γέλια και για κλάματα μαζί.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
80
Ναι, το έχω πετύχει σε κάποιους.
Εγώ την μηχανή την δουλεύω στις ροπές της σε κάθε ταχύτητα. Θέλω να κινούμαι απο 20-30% πριν την μέγιστη ροπή στο πιο χαμηλό, έως το σημείο πριν τα κόκκινα. Αυτό είναι το φάσμα που μου αρέσει όπως τραβάει και οδηγείται μια μοτο (για εμένα). Στο Caponord αυτό είναι απο τις 4500 έως τις 8500 στροφές. Εκεί δουλεύει γ*******ώντας. Ειδικά μετά τις 7000 είναι σαν να μπαίνει turbo!Stoned Emoticon
Αν με δευτέρα ήμουν μέσα στις ροπές στο άνω άκρο των χλμ αυτών των περιπτώσεων, θα το δούλευα εκει.
Αλλά στις επιταχύνσεις μπαίνω στα κόκκινα αν είμαι με δευτέρα και δεν θέλω να το δουλεύω βαθιά μέσα στα κόκκινα.


Υ.Γ Αυτό που κάνουν κάποιοι και το δουλευουν χαμηλά σαν αυτοκίνητο είναι για γέλια και για κλάματα μαζί.
Με φώναξε κανεις; Bye
χαμηλόμεσαιες παίζω μπάλα. Πάνω από 6000 μόνο σε καμία εθνικη.

2α και κόκκινα παίζει να μην τοχω κάνει ποτε
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
80

Με φώναξε κανεις; Bye
χαμηλόμεσαιες παίζω μπάλα. Πάνω από 6000 μόνο σε καμία εθνικη.

2α και κόκκινα παίζει να μην τοχω κάνει ποτε

Στην Εθνική βάζω τελευταία σχέση και παρκάρω στις 5000-5500 στα 140-150 να μην καίει και πολύ.

Οδηγάμε τελείως διαφορετικά.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Στην Εθνική βάζω τελευταία σχέση και παρκάρω στις 5000-5500 στα 140-150 να μην καίει και πολύ.

Οδηγάμε τελείως διαφορετικά.
Περα απ το προσωπικό στυλ, παίζει ρόλο και η μηχανή..

Κ100 - 1100 κόκκινο 8.500.
Paneuropian 8000
1100rt 7500.
Africa δε θυμάμαι αλλά κάπου εκεί κοντά.Σε αυτό τα έχωνα που και που

Οι μέγιστες ροπές είναι κάπου 5.500 με 6000..δε θέλω να το σπάω τα λυπάμαι τα μοτορια..ουτε το παπί πάω τερματα
 
Τελευταία επεξεργασία:

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.389
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
80

Με φώναξε κανεις; Bye
χαμηλόμεσαιες παίζω μπάλα. Πάνω από 6000 μόνο σε καμία εθνικη.

2α και κόκκινα παίζει να μην τοχω κάνει ποτε
Κι εγώ ρε φίλε.Άλλη λειτουργία τα μπόξερ.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Κι εγώ ρε φίλε.Άλλη λειτουργία τα μπόξερ.
.

Σιγουρα παίζει ρόλο η μηχανή.. Και τα 4κυλινδρα που ανάφερα πρινδε στροφαριζαν.. Βαριές μάζες μέσα στο μοτερ..

ακραίο παράδειγμα η 6κυλινδρη goldwing με κόκκινο στις 5500
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
.

Σιγουρα παίζει ρόλο η μηχανή.. Και τα 4κυλινδρα που ανάφερα πρινδε στροφαριζαν.. Βαριές μάζες μέσα στο μοτερ..

ακραίο παράδειγμα η 6κυλινδρη goldwing με κόκκινο στις 5500

Να σου πω όμως κάτι κουφό με το τετρακύλινδρο. Πχ με το bandit. Είχα περισσότερη ροή στην κίνηση και σχεδόν καθόλου χρήση συμπλέκτη με μια τρίτη. Μηδέν σκορτσαρίσματα είτε πήγαινα με 50 είτε με 120 με τρίτη.
Και ένας συμπλέκτης βούτυρο (σε σχέση με το Κάπονορντ) επειδή στα Honda που είχα ήταν ακόμη πιο βούτυρο και απο τον ληστή.

Τα ίδια περίπου θυμαμαι και με το fazer.

Για πιο πίσω σε χρόνια (πριν το μιλένιουμ) όταν είχα 250άρια και 400άρια παραεισαγωγής στρητάκια τετρακύλινδρα με κόκκινο σε εξωφρενικά νούμερα, δεν θυμάμαι.
Οι πιθανότητες ήταν πως τότε δεν ήξερα και να οδηγώ σωστά. Απλά πήγαινα όσο μου επέτρεπε ο φόβος στις στροφές (κότα) και μετά το λύσσαγα στην ευθεία. Τότε δεν είχε και φόρουμ να μάθουμε τα counter steering. :p
Η εμπειρία έρχεται με τα χρόνια, με διάβασμα και πρακτική.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Να σου πω όμως κάτι κουφό με το τετρακύλινδρο. Πχ με το bandit. Είχα περισσότερη ροή στην κίνηση και σχεδόν καθόλου χρήση συμπλέκτη με μια τρίτη. Μηδέν σκορτσαρίσματα είτε πήγαινα με 50 είτε με 120 με τρίτη.
Και ένας συμπλέκτης βούτυρο (σε σχέση με το Κάπονορντ) επειδή στα Honda που είχα ήταν ακόμη πιο βούτυρο και απο τον ληστή.

Τα ίδια περίπου θυμαμαι και με το fazer.

Για πιο πίσω σε χρόνια (πριν το μιλένιουμ) όταν είχα 250άρια και 400άρια παραεισαγωγής στρητάκια τετρακύλινδρα με κόκκινο σε εξωφρενικά νούμερα, δεν θυμάμαι.
Οι πιθανότητες ήταν πως τότε δεν ήξερα και να οδηγώ σωστά. Απλά πήγαινα όσο μου επέτρεπε ο φόβος στις στροφές (κότα) και μετά το λύσσαγα στην ευθεία. Τότε δεν είχε και φόρουμ να μάθουμε τα counter steering. :p
Η εμπειρία έρχεται με τα χρόνια, με διάβασμα και πρακτική.
Τα 4κυλινδρα δε σκορτσαρουν χαμηλά σαν τα δυκιλινδρα.. Απλά ανοίγεις και δεν πάνε. Το μπιελωμα όμως το τρώνε
Είμαι τελειωμένος τετρακυλινδρακιας.. .
Το βιβλίο του keith code το πήρα δεκαετία 90 απ το no limits.. Δεν έγινα γρήγορος αλλά έμαθα βασικές αρχές.Πριν ήμουν βόδι
 

nister

new member
Δημοσιεύσεις
137
Περιοχή
Φωκίδα
Μοτοσυκλέτα
Dl 650 V-strom k9
Όνομα
Νίκος
Το capo με το abs πόσο πιο βαρύ είναι από το 1ης γενιάς; Σε σχέση με το Varadero και το Vstrom 650 υποθέτω ότι είναι κάπου ανάμεσα, αλλά σε ποιο από τα δύο πλησιάζει περισσότερο;
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το capo με το abs πόσο πιο βαρύ είναι από το 1ης γενιάς; Σε σχέση με το Varadero και το Vstrom 650 υποθέτω ότι είναι κάπου ανάμεσα, αλλά σε ποιο από τα δύο πλησιάζει περισσότερο;
Στεγνό υγρών το ABS Caponord 2ης γενιάς και το Caponord 1ης γενιάς έχουν ίδιο βάρος στα χαρτιά. 215 κιλά.
Το Vstrom 650 πρώτης και δεύτερης γενιάς αν θυμάμαι καλά ήταν 195-200 κιλά στεγνό
Το Varadero με ABS θυμάμαι πως είναι 235 κιλά στεγνό

Αρα καλά τα υπολόγισες. Είναι ακριβώς στην μέση το Caponord
Για την αίσθηση μπορώ να σου πω πως 1ης γενιά Caponord και 2ης γενιάς είναι ολόιδια. Πρακτικά είναι το ίδιο μοντέλο με διαφορετικό μούτρο. Θεωρώ πως το πρώτης γενιάς δίνει καλύτερη ανεμοκάλυψη.

Αυτό πάντως που δεν φαίνεται στα χαρτιά με τα χαρακτηριστικά για το βάρος είναι η αίσθηση που παίρνεις απο το μηχανάκι. Το Caponord σε αντίθεση με το Varadero έχει εντελώς άκαμπτο στρητάδικο πλαίσιο, επειδή ακριβώς είναι απο αλουμίνιο. Αυτό δίνει πολύ καλύτερη σταθερότητα και μηδενικές ελαστικότητες. Παρότι μοιάζουν ίδια και έχουν ίδια κιλά και ιπποδύναμη και απευθύνονται στο ίδιο κοινό, το Caponord με το Varadero είναι διαφορετικά μηχανάκια.
 

nister

new member
Δημοσιεύσεις
137
Περιοχή
Φωκίδα
Μοτοσυκλέτα
Dl 650 V-strom k9
Όνομα
Νίκος
Ενώ πίστευα ότι είχα κατασταλάξει με το Vstrom, πάλι μου μπαίνουν ιδέες στο μυαλό για κάτι, μάλλον στην ίδια κατηγορία, με περισσότερη δύναμη, αλλά σίγουρα λιγότερα κιλά από το Varadero, μιας και το βάρος μαζί με το ύψος και το γεγονός ότι σου άνοιγε πολύ τα πόδια όταν βρισκόσουν στη σέλα, ήταν οι λόγοι που το άλλαξα. Εν κινήσει, έστω και με 5 χλμ/ώρα, δε με ενοχλούσε, αλλά όποτε έμπλεκα σε τίποτα χωμάτινες κακοτοπιές ή ακόμα και σε ασφάλτινες ανηφόρες που δεν οδηγούσαν πουθενά, βλαστημούσα. Η σέλα έχει αρκετό υλικό ώστε να υπάρχει περιθώριο να σκαφτεί; Στα χαρτιά, αλλού δίνουν ύψος σέλας στα 820 χιλ. και αλλού στα 825. Σε κάθε περίπτωση, κατιτίς λιγότερο από τα 838 του Varadero (Vstrom: 820). Ελπίζω κάποια στιγμή να βρω κάποιο να το καβαλήσω, έστω στατικά, για να δω πώς νιώθω το βάρος του. Μέχρι τότε, μπορώ να ονειρεύομαι πως ίσως είναι το επόμενο μηχανάκι!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Τα έχω σχετικά πρόσφατα μια και πριν ξαναπάρω Caponord είχα σαν υποψήφια και το Vstrom και το Varadero.

Το Caponord είναι μια πολύ καλή επιλογή, αν είναι μια κατασταλαγμένη επιλογή. Επίσης είναι το πιο "sport" απο τα 3, με αρκετή διαφορά.

Η σέλα έχει πολύ ψωμί για να σκαφτεί, αλλά είναι τόσο άνετη όπως είναι απο το εργοστάσιο που θεωρώ πως θα χάσεις αυτή την εκπληκτική της άνεση αν την σκάψεις. Πάντως χαλαρά κατεβάζεις 2-3 πόντους και έχει ακόμη πολύ ψωμί.
Αν και 820 το ύψος της σέλας του, είναι πιο φαρδύ απο το Vstrom έχω την εντύπωση και θα ανοίγεις παραπάνω τα πόδια. Αν και όχι όσο το Varadero.
Σε χωμάτινες κακοτοπιές με λίγα χλμ δεν θα έχεις πρόβλημα με το βάρος, αλλά θα έχεις πρόβλημα με τον συμπλέκτη που είναι βαρύς. Ξέχνα την ευκολία του strom και του Varadero στους βουτυρένιους συμπλέκτες τους.

Θα σου πρότεινα να βρεις κάποιο και να το οδηγήσεις. Τώρα τα λέμε λίγο σε θεωρητικό επίπεδο, μιας και μιλάμε για υποκειμενικές γνώμες όπως το βόλεμα σε μια μοτοσυκλέτα.

Εχε στο νου σου όμως πως το Caponord δεν έχει την care free κατάσταση των Ιαπωνικών που βάζεις βενζίνη και πάει, και κάνεις ένα σέρβις κάθε όποτε τύχει. Δεν βγάζει θέματα, αλλά πρέπει να είσαι επιμελής στα σέρβις του και να διορθώσεις και κάποια πράγματα με το που θα το πάρεις στα χέρια σου για να γίνει υπεραξιόπιστο (αν δεν τα έχει διορθώσει ο προηγούμενος). Αν διαβάσεις το νημα απο την αρχη θα δεις για ποια λέω.

Δοκίμασε ένα και εδώ είμαστε για όποια άλλη πληροφορία.
 

nister

new member
Δημοσιεύσεις
137
Περιοχή
Φωκίδα
Μοτοσυκλέτα
Dl 650 V-strom k9
Όνομα
Νίκος
Σ' ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Το έχω διαβάσει όλο το θέμα και όποιο άλλο θέμα έχω βρει σε forum εκτός Aprilia. Γενικά, επειδή το μηχανάκι το θέλω για ταξίδια, κάνω τα πάντα πολύ πιο συχνά από ό,τι προβλέπεται προκειμένου να μειωθούν οι πιθανότητες να προκύψει οτιδήποτε στο δρόμο. Το μόνο θέμα μου είναι ότι τώρα το φτιάχνουμε μαζί με φίλο που έχει μάθει το manual απ' έξω, μιας και δεν έχω πολύ εμπιστοσύνη σε μαστόρια, ενώ με το Capo θα αναγκαστώ να διαλέξω ανάμεσα σε 1-2 μηχανικούς. Επίσης δεν ξέρω τι γίνεται με ανταλλακτικά ή αξεσουάρ. Θα δούμε. Όταν ανοίξουν οι μετακινήσεις θα προσπαθήσω να βρω κάποιο μεταχειρισμένο να καβαλήσω, έστω για λίγο, αλλιώς δεν κάνω κίνηση.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Σ' ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Το έχω διαβάσει όλο το θέμα και όποιο άλλο θέμα έχω βρει σε forum εκτός Aprilia. Γενικά, επειδή το μηχανάκι το θέλω για ταξίδια, κάνω τα πάντα πολύ πιο συχνά από ό,τι προβλέπεται προκειμένου να μειωθούν οι πιθανότητες να προκύψει οτιδήποτε στο δρόμο. Το μόνο θέμα μου είναι ότι τώρα το φτιάχνουμε μαζί με φίλο που έχει μάθει το manual απ' έξω, μιας και δεν έχω πολύ εμπιστοσύνη σε μαστόρια, ενώ με το Capo θα αναγκαστώ να διαλέξω ανάμεσα σε 1-2 μηχανικούς. Επίσης δεν ξέρω τι γίνεται με ανταλλακτικά ή αξεσουάρ. Θα δούμε. Όταν ανοίξουν οι μετακινήσεις θα προσπαθήσω να βρω κάποιο μεταχειρισμένο να καβαλήσω, έστω για λίγο, αλλιώς δεν κάνω κίνηση.

Αν φτιάχνεις τώρα το Vstrom μαζί με φίλο (υποθέτω πέραν των βασικών σέρβις), το ίδιο μπορείς να κάνεις και με το Caponord αφου πιάνουν τα χέρια σου. Δεν είναι πυρηνική φυσική. Ένας V2 κινητήρας είναι.
Manual υπάρχει το επίσημο και σε μορφή pdf. Είμαι σίγουρος πως το έχω σε κάποιον σκληρό δίσκο για να στο δώσω αν και πάρεις το Capo.

Δεν χρειάζεται πάντως σε καμία περίπτωση να διαλέξεις μεταξύ 1-2 μηχανικών. Ο οποιοσδήποτε καλός μηχανικός μπορεί να το σερβισάρει και να το ρυθμίσει το μηχανάκι ανετότατα. Ψαγμένους μηχανικούς θα χρειαστείς αν αρχίσεις να ψάχνεσαι με προγράμματα και λοιπές βελτιώσεις.

Σε ταξίδια το μηχανάκι δεν παίζεται. Προσωπικά, ειδικά σε αυτόν τον τομέα το θεωρώ το καλύτερο της κατηγορίας του μέχρι το 2010 και ισάξιο με πολλά μεταγενέστερα (ας με συγχωρήσουν οι φίλοι με τα λοιπά μαστόδοντα της εποχής. Πρόκειται για προσωπική άποψη )

Ανταλλακτικά μέχρι στιγμής υπάρχουν τα πάντα. Δεν έχει τύχει να μην βρω κάτι. Σκέψου πως κατα βάση όλοι οι V60 1000 cc κινητήρες της Απρίλια που είναι κατά 98% με κοινά εξαρτήματα έτρεξαν για μια δεκαετία και φορέθηκαν σε αρκετά μοντέλα. Δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα σε αυτόν τον τομέα.

Στα αξεσουάρ υπάρχει ένα μικρό θεματάκι αν θέλεις να βρεις μεταχειρισμένα εργοστασιακά. Πχ εγώ τώρα ψάχνω πίσω κάγκελά και δεν βρίσκω τίποτα σε μεταχειρισμένα. Καινούρια βρίσκω, μεταχειρισμένα εδώ και 4-5 μήνες που ψάχνω, τίποτα. Ο φίλος @Le Tavernier έψαχνε εργοστασιακή ζελατίνα RAID μεταχειρισμένη και βρήκε τελικά στην Ιταλία. Αν ψάχνεις λοιπόν για μεταχειρισμένο εργοστασιακό εξοπλισμό, είναι δύσκολο μηχανάκι σε σχέση με το Vstrom, επειδή κυκλοφόρησε σε πολύ λιγότερα κομμάτια. Σε καινούρια και άφτερμαρκετ πάντως υπάρχουν τα πάντα.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.945
Ηλικία
46
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Βάλτε μια τρόμπα συμπλέκτη από dorsoduro και γίνεται καλύτερο
Το βαραντερο είναι καμιά 20ρια κιλά βαρύτερο μετρημένο κάποτε σε κάποια τέστ..
Επίσης οι ζάντες με τις ακτίνες δεν κολωνουν στις γούβες,σε αντίθεση με τις χυτές...
Με ελάχιστα χρήματα και όταν λέμε ελάχιστα το εννοούμε γίνεται αθραυστο ... υπάρχει ολόκληρη βιβλιογραφία για αυτό και στην Ελλάδα ειδικά οι κάτοχοι έχουν βρει πολλές πατέντες που έχουν ταξιδέψει εξωτερικό..
 
Top Bottom