Caponord ETV 1000 -2001 mini long term review

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.







Λίγα λόγια για το Κάπονορντ λοιπόν, μετά από λαϊκή απαίτηση. Πάνε 5-6 χρόνια που το έδωσα, οπότε αν ξεχνάω κάτι συγχωρέστε με.

Εισαγωγή
Το ETV1000 έκδοση του 2001 χωρίς ABS το πήρα από πρώτο χέρι, αγρατζούνιστο και ατρακάριστο και σχεδόν αβάδιστο. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν πολύ θετικές. Κινητήρας υπεργαμάτος. Ροπάκλα! Βαρύ σε στάση αλλά στον δρόμο γινόταν πούπουλο (σε αντίθεση με άλλα μαστόδοντα της εποχής που δοκίμασα). Πρώτη αρνητική εντύπωση ο δείκτης λαδιού. Πολύ πολύ χρήσιμος για να βλέπεις που είναι τα λάδια σου, αλλά απολύτως εκτεθειμένος αν έπεφτες και ειδικά αν έπεφτες σε χώμα. Ευτυχώς όσο καιρό το είχα δεν είχα κάποιο τέτοιο σκηνικό, αλλά σε σχέση με το τρανσαλπ που είχα πριν, όταν έμπαινα σε χώμα ήμουν πολύ πιο μαζεμένος.

Αναρτήσεις - Φρένα - Λάστιχα
-Οι αναρτήσεις μπροστά παρόλο το θηριώδες 50αρι πηρούνι δεν μπορώ να πω πως με ικανοποίησαν με το καλημέρα. Πρέπει από την μάνα του να είχε λεπτό λαδάκι ή να έβαλε λεπτό ο προηγούμενος. Όταν το άλλαξα με 15αρι (τότε ήμουν 130-135 κιλά κι έπρεπε) το μηχανάκι βελτιώθηκε κατά πολύ. Η πίσω ανάρτηση ήταν Sachs με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Καλή ανάρτηση, μέτρια λειτουργία προφόρτισης που δούλευε και καταλάβαινες διαφορά μόνο στα τελευταία κλικ. Πάντως ακόμη και με αυτές τις αναρτήσεις το μηχανάκι στον δρόμο ήταν τρένο.
-Ζάντολάστιχα παίρνει tubeless με σύστημα ακτινών παρόμοιο με τα BMW GS για να ρυθμίζονται από τα πλάγια. Ενταξει, φανταστικό αποτέλεσμα και όψη και αρκετά σωστό για εκδρομικό χώμα. Δεν έχω λόγια.
-Μπροστινό φρένο αρκετά καλό. Τόσο όσο χρειαζόταν να είναι . Είχα πει σε κάποια φάση να βάλω σωληνάκια υψηλής αλλά δεν πρόλαβα και δεν χρειάστηκε. Το πίσω φρένο απαράδεκτο. Πειραματίστηκα και με διαφορετικά σωληνάκια, και με διαφορετικά τακάκια και με διαφορετικού τύπου DOT υγρά. Τίποτα. Σε γρήγορες ορεινές καταβάσεις το πίσω φρένο μετά από μερικά δαγκώματα σταματούσε να λειτουργεί και το έχανα. Δεν πρόλαβα να πειραματιστώ παραπάνω. Φίλοι με το μοντέλο με ABS μου ειπαν πως είναι καλύτερο. Αν δεν οδηγήσω ο ίδιος όμως για να συγκρίνω, δεν ξέρω πως μετριέται το «καλύτερο». Άρα δεν έχω άποψη για το ABSάτο μοντέλο.

Κάλυψη - θέση οδήγησης - κραδασμοί - πλαίσιο
Αριστα σε όλα. Βασιλιάς και λίγα λέω! Απλά λόγω του 1,94 ύψους έφτιαξα φρυδάκι για την ζελατίνα και με κάλυπτε σωστά. Όσοι είστε σε νορμάλ διαστάσεις και όχι αρκούδας θα βολευτείτε μια χαρά και με την μαμά ζελατίνα.
Κραδασμοί σε σχέση με Βαρκαδέρνω ανυπαρκτοι. Σε σχέση με τετρακύλινδρο στρητ νιώθεις κάτι ψιλά στις λίγες στροφές και πάλι στις πολλές. Αμελητέα πράγματα. Στις λίγες θα το νιώσεις αν οδηγάς στην πόλη με πρώτη δευτέρα φρενο.
Πλαίσιο ΠΛΑΙΣΙΑΡΑ! Μπροστά του αντίστοιχα ον οφ της εποχής απο 650 κυβικά και πάνω ήταν σαν να οδηγούσες λάστιχο πάνω σε ρόδες. Στρητάδικο στρίψιμο.

Οδήγηση στην πόλη - σε ταξίδι - Συμπλέκτης
Όποιος παίρνει Caponord για μέσα στην πόλη δεν έχει καν την συμπάθεια μου. Ο συμπλέκτης του είναι για αγοράκια που το τρώνε το φαί τους και μετά πηγαίνουν στο γυμναστήριο για προπόνηση στο wrestling. Εξαιρετικά βαρύς. Υπάρχουν λύσεις, αλλά και κοστίζουν και η διαφορά που κάνουν είναι της τάξεως του 20%. Για εμένα δεν αξίζει να δώσει κάποιος λεφτά εκεί. Στο ταξίδι δεν υπάρχει θέμα. Βαρύς μεν αλλά οι αλλαγές είναι τόσο αραιές μεταξύ τους που δεν το καταλαβαίνεις.

Στο ταξίδι είναι ίσως το υπέρτατο Ον οφ (απο όσα οδήγησα) . Μάλλον είναι περισσότερο τούρερ παρά ον οφ. Και στρίβει καλύτερα από τα περισσότερα της κατηγορίας του.

Κινητήρας - κατανάλωση - Επιδόσεις

Κατανάλωση με την μαμά χαρτογράφηση τσιμπημένη. Αν βάλεις και πιο κοντό γρανάζι μπροστά για να γίνει σωστό το μηχανάκι (το RAID φοράει ήδη κοντύτερο γρανάζι από μαμα) ακόμη μεγαλύτερη κατανάλωση. ΚΛΑΜΑ! Με κοντό γρανάζι για αρπάγματα και μαμα πρόγραμμα έβλεπα σταθερά 6,5-7 λιτρα στα 100χλμ ακόμη και αν οδηγούσα σαν θείτσα. Αν το έστυβα ανέβαινε και στα 8 και στα 9 λίτρα. ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑ! Αλλα μπρος στην καύλα τι είν’ τα φράγκα; Τότε υπήρχαν κιόλας και τα κάναμε μπεντζίνες! Μιας και μιλάμε για προγράμματα. Κυκλοφορεί το πρόγραμμα του catfish, θα το δείτε και σε πολλές αγγελίες. Το αναφέρουν. Ο τύπος είναι ένας Αμερικάνος που έφτιαξε χάρτη στο λαπτοπ του και τον μοίρασε. Πήραμε λοιπόν όσοι έπιαναν τα χέρια μας και φτιάξαμε φύσες OBD, περάσαμε τον χάρτη από τα λάπτοπ μας και κάναμε ρύθμιση με καυσανάλυση. Άλλοι είχαμε καλύτερα αποτελέσματα, άλλοι χειρότερα. Εγώ είχα καλά επειδή έκανα σωστή καυσανάλυση για το μίγμα. Τυραννήθηκα όμως αρκετά. Αν στην Αθήνα τα πράγματα είναι μια φορά δύσκολα για να βρεις συνεργείο όπως το θέλεις, στην επαρχία είναι δύο φορές δύσκολα. Η αντιπροσωπεία της Απρίλια στην πόλη αρνούνταν να μου κάνει καυσανάλυση για να ρυθμίζω επι τόπου. Ούτε επί πληρωμή. Μέχρι και καυσαναλυτη σκέφτηκα να αγοράσω (άσχημο πράγμα ο εθισμός παιδιά αν αρχίσεις να κατσαβιδιάζεις το μηχανάκι. Ξεκινάνε τα έξοδα και δεν σταματάνε ποτέ). Την έκανα τελικά σε αυτοκινητάδικο συνεργείο.Τι συνέβη λοιπόν με αυτό το πρόγραμμα. Καλύτερο άρπαγμα χαμηλά και μεσαία, και χαμηλή κατανάλωση γύρω στα 5 λιτρα στα 100 χλμ, όσο κρατούσες την ταχύτητα γύρω στα 140 χλμ/ώρα. Αν ανέβαινες στα 180 χλμ/ώρα η κατανάλωση ανέβαινε στα 6-6,5 λίτρα στα 100 χλμ που και πάλι ήταν αρκετά χαμηλή για το μοντέλο. Υποθέτω πως το μίγμα γινόταν αρκετά φτωχό σε όλο το φάσμα των στροφών με την χαρτογράφηση του catfish. Προσωπικά επειδή ταξιδεύω «αρχοντικά» και όχι επιθετικά δεν χρειάστηκε ποτέ να προσέξω κάτι σχετικά με το πρόγραμμα και στους ελέγχους μπουζί που έκανα κατά καιρούς είχα μια κανονική καύση. Παρόλα αυτά έχω ακούσει για σκηνικά που έσπασαν κινητήρες με το πρόγραμμα του catfish πάνω. Δεν έχω γνώση των συνθηκών που συνέβη αυτό, όμως υποθέτω οδήγηση στο όριο για πολλή ώρα με το πρόγραμμα (άρα φτωχό μίγμα). Επίσης μιας και είχαμε όλοι τον χάρτη και μπορούσαμε να πειράξουμε τις τιμές (πολλοί χωρίς να γνωρίζουν τι κάνουν) κάποιοι ίσως φτώχυναν πάρα πολύ το μίγμα. Αυτά είναι εικασίες. Το θέμα είναι πως υπάρχει πρόγραμμα και τώρα πλέον και άλλοι χάρτες ακόμη ακριβέστεροι που κάνουν το μηχανάκι ότι θες. Οικονομικό θες; Πάρε! Γρήγορο θες; Πάρε! Οικονομικό και γρήγορο θες; Πάρε…τον κινητήρα στο χέρι! Από άποψη κινητήρα πάντως ήμουν ευχαριστημένος και με το παλιό πρόγραμμα και με το νέο. Όποιος πάρει Caponord με το πρόγραμμα πάνω να διασφαλίσει πως ο προηγούμενος δεν το έβαλε μόνος του. Ξέρω αυτό που λέω είναι κουλό, αλλά είναι καλύτερα να του το έβαλε ένας μάστορας και να του έδωσε 5 οδηγίες και τέλος, παρά να πειραματίζεται κάθε σαββατοκύριακο με άλλον χάρτη ο ίδιος στο γκαράζ του. Φαντάζομαι καταλαβαίνετε τον λόγο.

Συνεχίζεται...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Προβλήματα και αντιμετώπιση

Τα προβλήματα που βγάζει το Caponord είναι πολύ συγκεκριμένα και έχουν επίσης πολύ συγκεκριμένες λύσεις που στο σύνολο κοστίζουν όλες μαζι κάπου 200-300 ευρώ (ανάλογα από πού θα αγοράσεις.Πάμε να τα δούμε:
1. Ταχυσύνδεσμοι βενζίνης. Το Κάπονορντ φοράει από μαμά πλαστικούς που με τον καιρό από τις αλλαγές θερμοκρασίας σκληραίνουν και σπάνε. Χύνεται η βενζίνη στον κινητήρα και …well…όλοι έχουμε δει φώτο με καμμένα Κάπονορντ. Εγκληματικό από μέρους της Απρίλια. Λύση αγορά από την ίδια την Απρίλια του σετ έτοιμου με μεταλλικούς (κάπου 150 ευρώ) ή αγορά μεταλλικών ταχυσυνδέσμων και νέων σωληνακίων (αφού τα αλλάζουμε που τα αλλάζουμε) και DIY φάση. Προτίμησα το δεύτερο με κόστος 25 ευρώ. Υπάρχει λίστα στο Apriliabikers με τους κωδικούς και το κατάστημα που παραγγέλνουμε εμείς της επαρχίας.
2. Ανορθωτής. Εγώ δεν το λέω καν πρόβλημα μιας και τα περισσότερα μοντέλα θα κάψουν ανορθωτή σε κάποια φάση, αλλά τέλοσπάντων. Το απρίλια τον καίει κάθε 50κ-60κ και αν έχεις και μάπα μπαταρία νωρίτερα. Λύση με άφτερμάρκετ sx electronics τότε, κάπου 120-130 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Αγόρασα έναν αλλά δεν το έβαλα ποτέ μιας και δεν κάηκε ο μαμα. Τον πούλησα αργότερα.
3. Πολλαπλασιαστές. Ούτε και αυτό είναι πρόβλημα που σε αφήνει. Το Κάπο έχει 2 πολλαπλασιαστές ανα κύλινδρο και χρειάζεται μόνο έναν. Αυτό σημαίνει πως για να ακινητοποιηθείς πρέπει να σου καούν ταυτόχρονα οι 3 τουλάχιστον ή οι δύο του ίδιου κυλίνδρου και να μην ξέρεις πώς να κάνεις τράμπα από έναν σε κάθε κύλινδρο. Εμένα μου έβγαλε πολλαπλασιαστή όταν χτύπησα κάτω από την σέλα με το πιεστικό νερό. Οι μαμα δεν αγαπάνε υγρασία (είναι ίδιοι με του Renault megane του παλιού που εβγαζαν ακριβώς την ίδια βλάβη). Το θέμα είναι πως το πήγαινα κάπου 3-4 μήνες με 3 πολλαπλασιαστές μέχρι να αλλάξω.Και ταξίδια και όλα. Κανένα θέμα. 4 πολλαπλασιαστές της JCI αφτερμαρκετ κοστος 30-35 ευρώ έκαστος. Σε τρία χρόνια μου έκαψε μόνο τον έναν με το πιεστικό που είπα. Αγόρασα και έναν ακόμη σαν ανταλλακτικό και τον είχα μαζί μου στα ταξίδια δίπλα στον ανορθωτή. Δεν χρειάστηκε ποτέ και πουλήθηκε επίσης αχρησιμοποίητος στον ίδιο που πήρε και τον ανορθωτή.
*Αυτά τα δύο ανταλλακτικά (2 και 3) τα πήρα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο σε περίπτωση βλάβης, και κυρίως επειδή είχα και την γνώση να τα αλλάξω στον δρόμο σε περίπτωση βλάβης. Κυρίως επειδή έμπαινα και στο χώμα και εκεί δεν έρχεται εύκολα οδική. Για έναν χρήστη Ον οφ που πάει δρόμο κυρίως είναι αχρείαστα. Μια καλή οδική είναι σαφώς προτιμότερη.
4. Σπασμένο υποπλαίσιο. Σοβαρό θέμα μεν, με εύκολη λύση δε. Το υποπλαίσιο πιάνει κυρίως με δύο βίδες κάτω από την σέλα στο πάνω μέρος του. Αυτές λόγο του τρόπου τοποθέτησης με τους κραδασμούς χαλαρώνουν και ξεκινάνε να ξεβιδώνουν. Όταν ξεβιδώσουν αρκετά και αρχίσει το υποπλαίσιο να πλέει ουσιαστικά και να κρατιέται απλώς πάνω στο πλαίσιο, αν φορτωθεί και μπει σε μέρος με ανωμαλίες στο οδόστρωμα (χώμα) κάνουν μοχλό και σπάνε την βάση που στηρίζεται το υποπλαίσιο. Η λύση είναι loctite στις βίδες με κόστος 4-5 ευρώ και δεν ξανακουνιέται ποτέ. Έλεγχος μια φορά τον χρόνο ή τα δύο χρόνια και τέλος. Έβαλα κόλλα την μέρα που το πήρα και χρόνια μετά δεν χρειάστηκε να σφίξω ούτε μια φορά.

Αυτά είναι όλα τα προβλήματα του Κάπο και οι λύσεις του. Η αλήθεια είναι πως τότε το έδωσα λόγο οικονομικών λόγων και ασθένειας που μου φρέναρε τα μεγάλα ταξίδια για μεγάλο διάστημα. Ήταν το μόνο μηχανάκι που είχα από το οποίο ήμουν υπερευχαριστημένος και πέρασαν από τα χέρια μου πάρα πολλά. Θα το ξαναγόραζα…αλλά μόνο το δικό μου όπως το είχα. Πλέον πέρασαν και πολλά χρόνια από την παύση του μοντέλου και τα διαθέσιμα έχουν αρκετά χλμ στην πλάτη τους για να τα κοιτάξω σοβαρά. Η αλήθεια είναι πως λόγο περιορισμένου χρόνου δεν έχω την διάθεση να πιάσω και να διορθώσω ένα τέτοιο μηχανάκι απο την αρχή για να το φέρω εκει που πρέπει. Δεν είμαι στην φάση που κάθε ΣΚ που δεν ήμουν βόλτα ή όλο τον χειμώνα μαστόρευα.

Όποιος θέλει να πάρει όμως Κάπονορντ και θέλει βοήθεια στον έλεγχο είμαι στην διάθεση του να ελέγξουμε εξονυχιστικά όποιο θέλει. Αρκεί να μπορώ να το κάνω από χιλιομετρική άποψη. Όπως και κάθε άλλη μηχανή φυσικά.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Good post







Λίγα λόγια για το Κάπονρντ λοιπόν, μετά από λαϊκή απαίτηση. Πάνε 5-6 χρόνια που το έδωσα, οπότε αν ξεχνάω κάτι συγχωρέστε με.

Εισαγωγή
Το ETV1000 έκδοση του 2001 χωρίς ABS το πήρα από πρώτο χέρι, αγρατζούνιστο και ατρακάριστο και σχεδόν αβάδιστο. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν πολύ θετικές. Κινητήρας υπεργαμάτος. Ροπάκλα! Βαρύ σε στάση αλλά στον δρόμο γινόταν πούπουλο (σε αντίθεση με άλλα μαστόδοντα της εποχής που δοκίμασα). Πρώτη αρνητική εντύπωση ο δείκτης λαδιού. Πολύ πολύ χρήσιμος για να βλέπεις που είναι τα λάδια σου, αλλά απολύτως εκτεθειμένος αν έπεφτες και ειδικά αν έπεφτες σε χώμα. Ευτυχώς όσο καιρό το είχα δεν είχα κάποιο τέτοιο σκηνικό, αλλά σε σχέση με το τρανσαλπ που είχα πριν, όταν έμπαινα σε χώμα ήμουν πολύ πιο μαζεμένος.

Αναρτήσεις - Φρένα - Λάστιχα
-Οι αναρτήσεις μπροστά παρόλο το θηριώδες 50αρι πηρούνι δεν μπορώ να πω πως με ικανοποίησαν με το καλημέρα. Πρέπει από την μάνα του να είχε λεπτό λαδάκι ή να έβαλε λεπτό ο προηγούμενος. Όταν το άλλαξα με 15αρι (τότε ήμουν 130-135 κιλά κι έπρεπε) το μηχανάκι βελτιώθηκε κατά πολύ. Η πίσω ανάρτηση ήταν Sachs με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Καλή ανάρτηση, μέτρια λειτουργία προφόρτισης που δούλευε και καταλάβαινες διαφορά μόνο στα τελευταία κλικ. Πάντως ακόμη και με αυτές τις αναρτήσεις το μηχανάκι στον δρόμο ήταν τρένο.
-Ζάντολάστιχα παίρνει tubeless με σύστημα ακτινών παρόμοιο με τα BMW GS για να ρυθμίζονται από τα πλάγια. Ενταξει, φανταστικό αποτέλεσμα και όψη και αρκετά σωστό για εκδρομικό χώμα. Δεν έχω λόγια.
-Μπροστινό φρένο αρκετά καλό. Τόσο όσο χρειαζόταν να είναι . Είχα πει σε κάποια φάση να βάλω σωληνάκια υψηλής αλλά δεν πρόλαβα και δεν χρειάστηκε. Το πίσω φρένο απαράδεκτο. Πειραματίστηκα και με διαφορετικά σωληνάκια, και με διαφορετικά τακάκια και με διαφορετικού τύπου DOT υγρά. Τίποτα. Σε γρήγορες ορεινές καταβάσεις το πίσω φρένο μετά από μερικά δαγκώματα σταματούσε να λειτουργεί και το έχανα. Δεν πρόλαβα να πειραματιστώ παραπάνω. Φίλοι με το μοντέλο με ABS μου ειπαν πως είναι καλύτερο. Αν δεν οδηγήσω ο ίδιος όμως για να συγκρίνω, δεν ξέρω πως μετριέται το «καλύτερο». Άρα δεν έχω άποψη για το ABSάτο μοντέλο.

Κάλυψη - θέση οδήγησης - κραδασμοί - πλαίσιο
Αριστα σε όλα. Βασιλιάς και λίγα λέω! Απλά λόγω του 1,94 ύψους έφτιαξα φρυδάκι για την ζελατίνα και με κάλυπτε σωστά. Όσοι είστε σε νορμάλ διαστάσεις και όχι αρκούδας θα βολευτείτε μια χαρά και με την μαμά ζελατίνα.
Κραδασμοί σε σχέση με Βαρκαδέρνω ανυπαρκτοι. Σε σχέση με τετρακύλινδρο στρητ νιώθεις κάτι ψιλά στις λίγες στροφές και πάλι στις πολλές. Αμελητέα πράγματα. Στις λίγες θα το νιώσεις αν οδηγάς στην πόλη με πρώτη δευτέρα φρενο.
Πλαίσιο ΠΛΑΙΣΙΑΡΑ! Μπροστά του αντίστοιχα ον οφ της εποχής απο 650 κυβικά και πάνω ήταν σαν να οδηγούσες λάστιχο πάνω σε ρόδες. Στρητάδικο στρίψιμο.

Οδήγηση στην πόλη - σε ταξίδι - Συμπλέκτης
Όποιος παίρνει Caponord για μέσα στην πόλη δεν έχει καν την συμπάθεια μου. Ο συμπλέκτης του είναι για αγοράκια που το τρώνε το φαί τους και μετά πηγαίνουν στο γυμναστήριο για προπόνηση στο wrestling. Εξαιρετικά βαρύς. Υπάρχουν λύσεις, αλλά και κοστίζουν και η διαφορά που κάνουν είναι της τάξεως του 20%. Για εμένα δεν αξίζει να δώσει κάποιος λεφτά εκεί. Στο ταξίδι δεν υπάρχει θέμα. Βαρύς μεν αλλά οι αλλαγές είναι τόσο αραιές μεταξύ τους που δεν το καταλαβαίνεις.

Στο ταξίδι είναι ίσως το υπέρτατο Ον οφ (απο όσα οδήγησα) . Μάλλον είναι περισσότερο τούρερ παρά ον οφ. Και στρίβει καλύτερα από τα περισσότερα της κατηγορίας του.

Κινητήρας - κατανάλωση - Επιδόσεις

Κατανάλωση με την μαμά χαρτογράφηση τσιμπημένη. Αν βάλεις και πιο κοντό γρανάζι μπροστά για να γίνει σωστό το μηχανάκι (το RAID φοράει ήδη κοντύτερο γρανάζι από μαμα) ακόμη μεγαλύτερη κατανάλωση. ΚΛΑΜΑ! Με κοντό γρανάζι για αρπάγματα και μαμα πρόγραμμα έβλεπα σταθερά 6,5-7 λιτρα στα 100χλμ ακόμη και αν οδηγούσα σαν θείτσα. Αν το έστυβα ανέβαινε και στα 8 και στα 9 λίτρα. ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑ! Αλλα μπρος στην καύλα τι είν’ τα φράγκα; Τότε υπήρχαν κιόλας και τα κάναμε μπεντζίνες! Μιας και μιλάμε για προγράμματα. Κυκλοφορεί το πρόγραμμα του catfish, θα το δείτε και σε πολλές αγγελίες. Το αναφέρουν. Ο τύπος είναι ένας Αμερικάνος που έφτιαξε χάρτη στο λαπτοπ του και τον μοίρασε. Πήραμε λοιπόν όσοι έπιαναν τα χέρια μας και φτιάξαμε φύσες OBD, περάσαμε τον χάρτη από τα λάπτοπ μας και κάναμε ρύθμιση με καυσανάλυση. Άλλοι είχαμε καλύτερα αποτελέσματα, άλλοι χειρότερα. Εγώ είχα καλά επειδή έκανα σωστή καυσανάλυση για το μίγμα. Τυραννήθηκα όμως αρκετά. Αν στην Αθήνα τα πράγματα είναι μια φορά δύσκολα για να βρεις συνεργείο όπως το θέλεις, στην επαρχία είναι δύο φορές δύσκολα. Η αντιπροσωπεία της Απρίλια στην πόλη αρνούνταν να μου κάνει καυσανάλυση για να ρυθμίζω επι τόπου. Ούτε επί πληρωμή. Μέχρι και καυσαναλυτη σκέφτηκα να αγοράσω (άσχημο πράγμα ο εθισμός παιδιά αν αρχίσεις να κατσαβιδιάζεις το μηχανάκι. Ξεκινάνε τα έξοδα και δεν σταματάνε ποτέ). Την έκανα τελικά σε αυτοκινητάδικο συνεργείο.Τι συνέβη λοιπόν με αυτό το πρόγραμμα. Καλύτερο άρπαγμα χαμηλά και μεσαία, και χαμηλή κατανάλωση γύρω στα 5 λιτρα στα 100 χλμ, όσο κρατούσες την ταχύτητα γύρω στα 140 χλμ/ώρα. Αν ανέβαινες στα 180 χλμ/ώρα η κατανάλωση ανέβαινε στα 6-6,5 λίτρα στα 100 χλμ που και πάλι ήταν αρκετά χαμηλή για το μοντέλο. Υποθέτω πως το μίγμα γινόταν αρκετά φτωχό σε όλο το φάσμα των στροφών με την χαρτογράφηση του catfish. Προσωπικά επειδή ταξιδεύω «αρχοντικά» και όχι επιθετικά δεν χρειάστηκε ποτέ να προσέξω κάτι σχετικά με το πρόγραμμα και στους ελέγχους μπουζί που έκανα κατά καιρούς είχα μια κανονική καύση. Παρόλα αυτά έχω ακούσει για σκηνικά που έσπασαν κινητήρες με το πρόγραμμα του catfish πάνω. Δεν έχω γνώση των συνθηκών που συνέβη αυτό, όμως υποθέτω οδήγηση στο όριο για πολλή ώρα με το πρόγραμμα (άρα φτωχό μίγμα). Επίσης μιας και είχαμε όλοι τον χάρτη και μπορούσαμε να πειράξουμε τις τιμές (πολλοί χωρίς να γνωρίζουν τι κάνουν) κάποιοι ίσως φτώχυναν πάρα πολύ το μίγμα. Αυτά είναι εικασίες. Το θέμα είναι πως υπάρχει πρόγραμμα και τώρα πλέον και άλλοι χάρτες ακόμη ακριβέστεροι που κάνουν το μηχανάκι ότι θες. Οικονομικό θες; Πάρε! Γρήγορο θες; Πάρε! Οικονομικό και γρήγορο θες; Πάρε…τον κινητήρα στο χέρι! Από άποψη κινητήρα πάντως ήμουν ευχαριστημένος και με το παλιό πρόγραμμα και με το νέο. Όποιος πάρει Caponord με το πρόγραμμα πάνω να διασφαλίσει πως ο προηγούμενος δεν το έβαλε μόνος του. Ξέρω αυτό που λέω είναι κουλό, αλλά είναι καλύτερα να του το έβαλε ένας μάστορας και να του έδωσε 5 οδηγίες και τέλος, παρά να πειραματίζεται κάθε σαββατοκύριακο με άλλον χάρτη ο ίδιος στο γκαράζ του. Φαντάζομαι καταλαβαίνετε τον λόγο.

Συνεχίζεται...
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Σ' ευχαριστούμε πολύ Αποστόλη για τις πολύτιμες πληροφορίες!

Στάλθηκε από το COL-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.945
Ηλικία
46
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
ο catfish εχει εξελιχθει και χαμηλα εχει το προγραμμα του φουτουρα,ενω ψηλα κρατησαν τον μαμα,δηλ καναν εναν συνδιασμο..
τα abs μοντελα,εχουν τους μεταλλικους ταχυδεσμους απο τη μανα τους..
ο catfish για να δουλεψει τελεια ,θελει φιλτρο αερα και τελικα..
το 16αρι ειναι ταμαμ για επαρχιακους ,αλλα για καπποιον π.χ που θα βγει πολυ αουτομπαν σε ενα ταξιδι,καλυτερα το 17αρι..το 16αρι ουσιαστικα ανεβαζει 1000 στροφες παραπανω το μοτερ..
με το 17αρι εχει μεγαλυτερη τελικη,κοντα 230,περιπου 225 πραγματικα,που μεταφραζεται σε υψηλη μουαγιε και χαμηλη καταναλωση,ενω το 16αρι σκαει στα 210 χλμ και στις ιδιες μουαγιε καιει πιο πολυ,οπως ειναι φυσικο..
η θεση οδηγησης βελτιωνεται τα μαλα απο το σετ καβαλετα-τιμονιου απ το raid...
τα abs μοντελα εχουν πιο αναβαθμισμενες αναρτησεις,γινεται ακομα πιο συμπαγες το μηχανακι,αλλα ρυθμιζομενο μπροστινο εχει μονο το raid.
τα φρενα βελτιωνονται και αλλο με τετραπιστονες μπρεμπο,ακτινικες και μη,με τους καταλληλους αποστατες που ειναι διαθεσιμοι σε διαστασεις αν δεν τους παρει καποιος ετοιμους.αυτο δε στο μοντελο abs που εχει μεταλλικα σωληνακια απ τη μανα του κανουν ενα πολυ καλο πακετο....

γενικως οποιος θελει να επεμβει και αλλο,μπαινουν τα πραματα απ το τουονο ταμαμ στον κινητηρα,αλλα εκει παει μακρια η βαλιτσα και χανει τον χαρακτηρα το μηχανακι...
για οτι δεν βλεπουμε πολλα στο δρομο,φταιει η αντιπροσωπεια καθαρα και ξαστερα..αυτα...
τα ειπα καλα
Drake Ramore?
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
ο catfish εχει εξελιχθει και χαμηλα εχει το προγραμμα του φουτουρα,ενω ψηλα κρατησαν τον μαμα,δηλ καναν εναν συνδιασμο..
τα abs μοντελα,εχουν τους μεταλλικους ταχυδεσμους απο τη μανα τους..
ο catfish για να δουλεψει τελεια ,θελει φιλτρο αερα και τελικα..
το 16αρι ειναι ταμαμ για επαρχιακους ,αλλα για καπποιον π.χ που θα βγει πολυ αουτομπαν σε ενα ταξιδι,καλυτερα το 17αρι..το 16αρι ουσιαστικα ανεβαζει 1000 στροφες παραπανω το μοτερ..
με το 17αρι εχει μεγαλυτερη τελικη,κοντα 230,περιπου 225 πραγματικα,που μεταφραζεται σε υψηλη μουαγιε και χαμηλη καταναλωση,ενω το 16αρι σκαει στα 210 χλμ και στις ιδιες μουαγιε καιει πιο πολυ,οπως ειναι φυσικο..
η θεση οδηγησης βελτιωνεται τα μαλα απο το σετ καβαλετα-τιμονιου απ το raid...
τα abs μοντελα εχουν πιο αναβαθμισμενες αναρτησεις,γινεται ακομα πιο συμπαγες το μηχανακι,αλλα ρυθμιζομενο μπροστινο εχει μονο το raid.
τα φρενα βελτιωνονται και αλλο με τετραπιστονες μπρεμπο,ακτινικες και μη,με τους καταλληλους αποστατες που ειναι διαθεσιμοι σε διαστασεις αν δεν τους παρει καποιος ετοιμους.αυτο δε στο μοντελο abs που εχει μεταλλικα σωληνακια απ τη μανα του κανουν ενα πολυ καλο πακετο....

γενικως οποιος θελει να επεμβει και αλλο,μπαινουν τα πραματα απ το τουονο ταμαμ στον κινητηρα,αλλα εκει παει μακρια η βαλιτσα και χανει τον χαρακτηρα το μηχανακι...
για οτι δεν βλεπουμε πολλα στο δρομο,φταιει η αντιπροσωπεια καθαρα και ξαστερα..αυτα...
τα ειπα καλα
Drake Ramore?

Όπως είπα, το έδωσα πριν μια 6ετία, οπότε ότι έχει συμβεί απο τότε σε θέμα χαρτών κλπ δεν το γνωρίζω. Πόσο μάλλον που το πρόγραμμα το είχα πάνω κανα δύο χρόνια ήδη. Αρα είμαι 8 χρόνια πίσω από τις σημερινές εξελίξεις χαρτών. Ξανατονίζω πως γραφω το ποστ με δεδομένα που γνώριζω απο εκείνη την εποχή.
Υποθέτω πως το φτιάξανε το πράγμα μετά απο τόσο καιρό. Ακόμη καλύτερο για τους κατόχους λοιπόν.

Για το γρανάζι εμένα δεν με βόλεψε καθόλου το μακρύ. Ειδικά σε στροφιλίκι δεν μπορούσα να αποφασίσω με ποια σχέση να πηγαίνω το μηχανάκι. Πάντα ένιωθα πως το οδηγάω με λάθος σχέση. Μια σχέση κάτω δούλευε πολύ ψηλά. Μια σχέση πάνω δούλευε πολύ χαμηλά. Έχει να κάνει και με το οδηγικό στυλ του καθενός, υποθέτω. Με το κοντό γρανάζωμα ησύχασα, μου ταίριαξε.

Το ABS μοντέλο όπως και το Raid μοντέλο δεν τα έχω οδηγήσει σε συνθήκες αρκετών χλμ για να έχω ολοκληρωμένη άποψη για τα φρένα τους. Οι κάτοχοι όντως έλεγαν αυτά που γράφεις, έχεις δίκιο. Δεν έχω προσωπική εμπειρία για να ξέρω κατα πόσο ισχύουν. Υποθέτω πως ισχύουν. Πάντως σίγουρα τα ABS μοντέλα όπως σωστά λες έχουν απο μαμα μεταλικούς ταχυσυνδέσμους (έφτιαξε η Απρίλια σιωπηλά την *****ία της στο νεώτερο μοντέλο)

Στην τελευταία σου παράγραφο συμφωνώ με όλα. Ναι γίνεται Capotourbono σχετικά εύκολα και μοιράζει πόνο. Και ναι, σαφώς η αντιπροσωπεία φταίει που για χαζοπροβλήματα που θα διορθωνόταν με ελάχιστο απο αυτούς κόστος, όλα σε μια ανάκληση, άφησαν να λυμαίνεται την κατηγορία το Βαραντέρο που υπολείπεται σε όλα του Caponord.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Ωραίος!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Peiraiwths

new member
Δημοσιεύσεις
186
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
Fazer s2
Όνομα
Σπυρος
Εδω και πολλα χρονια μεγαλη τουριστικη μορφη απριλιανος με RAID κ FUTURA με ολα τα σερβις στον Bill...

Βεβαια τον εχω χασει αλλα ισως δει το μυνημα εδω.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.945
Ηλικία
46
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
2 ωραιες φωτο που τσιμπησα απο το fb των κατοχων

 

Arisxios

member
Δημοσιεύσεις
1.845
Ηλικία
56
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Πατίνι
Όνομα
Αρης
Περιοχή
Πειραιας
Δεν τον γνωρίζω, ούτε μου λέει κάτι το όνομα. Παρότι είχα Απρίλια δεν είχα ένα τεράστια συμμετοχή στο εκεί φόρουμ ούτε κάποιο ειδικό κόλλημα με την μάρκα ή το μοντέλο.




Θωμάς στο όνομα από Κρήτη με πολλά , πολλά χιλιομετρα, και από όσο ξέρω απροβλημάτιστα χιλιομετρα Giving
 
Top Bottom