BMW R1200GS ADVENTURE 2018

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Kλείσαμε 6μηνο συμβίωσης με το ΒΜW R 1200 GS Adventure και κάνοντας περίπου 3000χλμ στο μηχανάκι θα προσπαθήσω να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου για το συγκεκριμένο.

Το μηχανάκι αγοράστηκε με 4500 χλμ είναι το τελευταίο 1200 που βγήκε στην παραγωγή (Απρίλιος του 2018), είναι με την έγχρωμη οθόνη και έχει όλα τα πακέτα εξοπλισμού.

Η πρώτη εντύπωση όταν το καβάλησα, ήταν ότι όλα ήταν πελώρια, η μηχανή, το μοτέρ, το τιμόνι όλα, δεν σας κρύβω ότι ψιλοαπελπίστηκα όταν πρωτοανέβηκα, γιατί σε σχέση με το Tracer που είχα ήταν όλα διπλάσια χωρίς υπερβολή.

Συμπλέκτης- πρώτη και ξεκινήσαμε, με το που ξεκίνησε έφυγαν όλα, εξαφανίστηκε το βάρος, το μηχανάκι έγινε ανάλαφρο (όχι όμως σαν το tracer) και γενικά ήταν ευκολοδήγητο τηρουμένων των αναλογιών, στην κίνηση με δυσκόλεψε και ακόμα με δυσκολεύει (δεν είναι για την πόλη ότι και να λέμε) σε αντίθεση με το Tracer που οδηγιέται σαν 500αράκι, βγαίνοντας όμως από την πόλη ξεδιπλώνει όλα τα χαρίσματα που φτιάχτηκε να δώσει, είναι στιβαρό, πολύ στιβαρό στα λίγα και στα πολλά εκεί που με το Tracer είχαμε ένα θεματάκι.

Οι αναρτήσεις εξαιρετικές (White Power μπρός πίσω ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες και αυτορυθμιζόμενες σε actual χρόνο, έχει ρύθμιση Auto) αν και σε συνεχόμενες εγκάρσιες ανωμαλίες έχω παράπονο στην θέση Road, με χαμηλές ταχύτητες δεν έχει τις αποσβέσεις που περιμένεις, όσο αυξάνει η ταχύτητα στρώνει, αλλά πόσο να πάς σε σφικτές φουρκέτες π.χ του Μπάρου;

Σε σφικτό ορεινό είναι όνειρο, αν και το Τρέϊσο ήταν πιο όνειρο, πιό ανάλαφρο το adve θέλει λίγο περισσότερη προσπάθεια, αλλά σε αποζημιώνουν οι αναρτήσεις, περνάς τις λακούβες και δεν τις καταλαβαίνεις (όχι όλες), Θέση οδήγησης άριστη όσο αφορά τις γωνίες των ποδιών, μέτρια όσο αφορά την καρατιμόνα μετά από ώρες την ακούω στους ώμους τίποτα σπουδαίο, αλλά είναι μεγάλο το άνοιγμα των χεριών και η σέλα σηκώνει βελτίωση.

Το μοτέρ είναι ένα κεφάλαιο μόνο του, είχα και στο παρελθόν δικύλινδρα μοτέρ αλλά κανένα σαν τον BOXER, Ροπή, πολύ ροπή, δεν έχει το νεύρο του Tracer αλλά δεν σου λείπει το γκάζι, μαζεύει χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβεις γιαυτό στην είσοδο της στροφής καλό είναι να ρίχνεις μία ματιά και στο κοντέρ.

Η συμπεριφορά της στο στροφιλίκι είναι αυτή του τραίνου, άπαξ και μπεί στην τροχιά στρίβει και στρίβει πολύ,με διαφορετικό τρόπο απ’ αυτόν που έστριβε το Tρέϊσο, με το Τρέϊσο χόρευες έκανες ότι ήθελες επάνω στην στροφή, η Γερμανίδα βάζει την κεφάλα κάτω και σου λέει τώρα στρίβω και δεν βγαίνω από την τροχιά μου που να βαράς τον κόλο σου κάτω, τσαρουχώνεις τα φρένα με κλίση και δεν κάνει κιχ.

Μιάς και είπαμε για φρένα, τα χρυσά Brembo αυτό τα λέει όλα στην Αμερική πάνε τ’Αμερικανάκια και βγάζουν τα φρένα από τα 1250 και βάζουν τα χρυσά του 1200, ικανοποιητικά, όπου τα χρειάστηκα πήγαν καλά, πάντως με τα φρένα ούτε στο Tracer είχα παράπονο.

Η ποιότητα κατασκευής είναι ανάλογη της τιμής της αν και στα 5100χλμ μου άλλαξε η μαμά Πενφέ άξονα γιατί είχαν κολλήσει τα καρέ μπρός πίσω.

Γιατί την Adventure; ‘Οχι επειδή θα γίνω εντουράς ή θα πάω σύντομα στο Παμίρ, αλλά είναι πρώτη φορά στην ζωή μου που ξεκινάω να πάω κάπου και δεν με ενδιαφέρει τι τερέν θα συναντήσω, το χτήνος θα πάει, Τέλος...

Αυτά.

Αν μούρθει κάτι άλλο θα σας πώ.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Kλείσαμε 6μηνο συμβίωσης με το ΒΜW R 1200 GS Adventure και κάνοντας περίπου 3000χλμ στο μηχανάκι θα προσπαθήσω να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου για το συγκεκριμένο.

Το μηχανάκι αγοράστηκε με 4500 χλμ είναι το τελευταίο 1200 που βγήκε στην παραγωγή (Απρίλιος του 2018), είναι με την έγχρωμη οθόνη και έχει όλα τα πακέτα εξοπλισμού.

Η πρώτη εντύπωση όταν το καβάλησα, ήταν ότι όλα ήταν πελώρια, η μηχανή, το μοτέρ, το τιμόνι όλα, δεν σας κρύβω ότι ψιλοαπελπίστηκα όταν πρωτοανέβηκα, γιατί σε σχέση με το Tracer που είχα ήταν όλα διπλάσια χωρίς υπερβολή.

Συμπλέκτης- πρώτη και ξεκινήσαμε, με το που ξεκίνησε έφυγαν όλα, εξαφανίστηκε το βάρος, το μηχανάκι έγινε ανάλαφρο (όχι όμως σαν το tracer) και γενικά ήταν ευκολοδήγητο τηρουμένων των αναλογιών, στην κίνηση με δυσκόλεψε και ακόμα με δυσκολεύει (δεν είναι για την πόλη ότι και να λέμε) σε αντίθεση με το Tracer που οδηγιέται σαν 500αράκι, βγαίνοντας όμως από την πόλη ξεδιπλώνει όλα τα χαρίσματα που φτιάχτηκε να δώσει, είναι στιβαρό, πολύ στιβαρό στα λίγα και στα πολλά εκεί που με το Tracer είχαμε ένα θεματάκι.

Οι αναρτήσεις εξαιρετικές (White Power μπρός πίσω ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες και αυτορυθμιζόμενες σε actual χρόνο, έχει ρύθμιση Auto) αν και σε συνεχόμενες εγκάρσιες ανωμαλίες έχω παράπονο στην θέση Road, με χαμηλές ταχύτητες δεν έχει τις αποσβέσεις που περιμένεις, όσο αυξάνει η ταχύτητα στρώνει, αλλά πόσο να πάς σε σφικτές φουρκέτες π.χ του Μπάρου;

Σε σφικτό ορεινό είναι όνειρο, αν και το Τρέϊσο ήταν πιο όνειρο, πιό ανάλαφρο το adve θέλει λίγο περισσότερη προσπάθεια, αλλά σε αποζημιώνουν οι αναρτήσεις, περνάς τις λακούβες και δεν τις καταλαβαίνεις (όχι όλες), Θέση οδήγησης άριστη όσο αφορά τις γωνίες των ποδιών, μέτρια όσο αφορά την καρατιμόνα μετά από ώρες την ακούω στους ώμους τίποτα σπουδαίο, αλλά είναι μεγάλο το άνοιγμα των χεριών και η σέλα σηκώνει βελτίωση.

Το μοτέρ είναι ένα κεφάλαιο μόνο του, είχα και στο παρελθόν δικύλινδρα μοτέρ αλλά κανένα σαν τον BOXER, Ροπή, πολύ ροπή, δεν έχει το νεύρο του Tracer αλλά δεν σου λείπει το γκάζι, μαζεύει χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβεις γιαυτό στην είσοδο της στροφής καλό είναι να ρίχνεις μία ματιά και στο κοντέρ.

Η συμπεριφορά της στο στροφιλίκι είναι αυτή του τραίνου, άπαξ και μπεί στην τροχιά στρίβει και στρίβει πολύ,με διαφορετικό τρόπο απ’ αυτόν που έστριβε το Tρέϊσο, με το Τρέϊσο χόρευες έκανες ότι ήθελες επάνω στην στροφή, η Γερμανίδα βάζει την κεφάλα κάτω και σου λέει τώρα στρίβω και δεν βγαίνω από την τροχιά μου που να βαράς τον κόλο σου κάτω, τσαρουχώνεις τα φρένα με κλίση και δεν κάνει κιχ.

Μιάς και είπαμε για φρένα, τα χρυσά Brembo αυτό τα λέει όλα στην Αμερική πάνε τ’Αμερικανάκια και βγάζουν τα φρένα από τα 1250 και βάζουν τα χρυσά του 1200, ικανοποιητικά, όπου τα χρειάστηκα πήγαν καλά, πάντως με τα φρένα ούτε στο Tracer είχα παράπονο.

Η ποιότητα κατασκευής είναι ανάλογη της τιμής της αν και στα 5100χλμ μου άλλαξε η μαμά Πενφέ άξονα γιατί είχαν κολλήσει τα καρέ μπρός πίσω.

Γιατί την Adventure; ‘Οχι επειδή θα γίνω εντουράς ή θα πάω σύντομα στο Παμίρ, αλλά είναι πρώτη φορά στην ζωή μου που ξεκινάω να πάω κάπου και δεν με ενδιαφέρει τι τερέν θα συναντήσω, το χτήνος θα πάει, Τέλος...

Αυτά.

Αν μούρθει κάτι άλλο θα σας πώ.
Αν έπαιρνες την απλή εξκλούσιβ θα είχες και πλεονέκτημα λόγω όγκου.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
1)Μάνο οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται..

2)Ήσουν έτοιμος για κάτι πιο τουριστικό οπότε ήρθε κι έδεσε το γλυκό.

3)Όσο θα περνάει ο καιρός τόσο θα σε κερδίζει πιστεύω..

Να το χαίρεσαι..
Smileys drinking beer Emoticon
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Αν έπαιρνες την απλή εξκλούσιβ θα είχες και πλεονέκτημα λόγω όγκου.
Μονο adve όπως και το επόμενο.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Θα χρειαστεί λες;

Είναι τούμπανο αυτό που έχεις...
Βλέπω να κάθομαι κάμποσο μαζί της, μου κάνει όλα τα χατήρια...
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Βλέπω να κάθομαι κάμποσο μαζί της, μου κάνει όλα τα χατήρια...

Μεινε εκει που εισαι και ασε τα 1300αρια Tooth
Τα specs δεν τα λενε ολα...ουτε ενα test ride..Θελει χιλιομετρο για να καταλαβεις..
ενα κατιτις να σε χαλασει στην επομενη, και θα ψαχνεσαι παλι για 1200αρι adv
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.500
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Στο είπα και στο ξαναλέω εντελώς φιλικά γιατί ξέρεις την συμπάθεια που σου έχω.... υπάρχει ένα μ@μημενο κουμπάκι στο δεξί χέρι που λέει Mode...... πατήσετο και βάλε το στην ένδειξη dynamic pro και μετά έλα να ξαναμιλήσουμε για το πως μπαίνει και ανταποκρίνεται εκεί που σε χαλάει το μηχανάκι έχοντας το mode στο road. Επίσης βάλε την ανάρτηση στο αuto να ρυθμίζει συνέχεια την προφορτιση της ανάρτησης αυτόματα. Περιμένω εντυπώσεις και τα σχόλια σου αφού δοκιμάσεις ότι σου λέω.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
..υπάρχει ένα μ@μημενο κουμπάκι στο δεξί χέρι που λέει Mode...... πατήσετο και βάλε το...
Πες του τα ρε Γρηγόρη.. Bcdefghg

Φοβάται γιατί έχει μείνει στο:
Πατάς ένα κουμπί και βγαίνει μια χοντρή...

Πήρε μία.Σκιαζεται μην του βγεί κι άλλη. Tooth
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.513
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Προσωπικά την ανάρτηση την έχω μόνιμα στο high και στο dynamic, γιατί το road δεν μου εμπνέει καμμία εμπιστοσύνη όπως οδηγώ.
Το dynamic pro όπως λέει και ο Γρηγόρης, μετατρέπει την μηχανή σε άγριο γκάζι, σε κλειστά στροφιλίκια αν μπαίνεις με δευτέρα, (πρβτη σπάνια βάζω) βγαίνοντας αν ξεχαστείς και επιταχύνσεις ο μπροστινός τροχός σηκώνεται χαλαρά, χωρίς να καταλαβαίνει από τα κιλά της ίδιας της μηχανής.
Το 2018 είναι το καλύτερο απο οποία τους προκατόχους του.

Όσο για το απλό σε σχέση με το adve, όσοι φίλοι είχαν απλό και έκαναν το λάθος να κάνουν βόλτα με adve, τα πούλησαν και αναβαθμίστηκαν.
Από τότε το λένε συνεχώς και οι ίδιοι, ότι είναι εντελώς άλλη μηχανή.
Μάνο να την ευχαριστηθείς και θα καβαλάς χωρίς να σε νοιάζει τίποτε. Το κυριότερο δε, είναι ότι ξεκινάς ταξίδι και δεν σε νοιάζει να ψάχνεις για βενζινάδικο γιατί σε χαλαρή οδήγηση, βγάζει κοντά στα 500 χιλιόμετρα, αν το πηγαίνεις και πολύ χαλαρά σε βόλτα, όπως εγώ χθες στη Χαλκιδική, είχα 4,1 l/100.
Πήγα γύρισα από Θεσσαλονίκη και έχω ακόμα μισό ντεπόζιτο. Άλλη μια φορά με βγάζει άνετα. Στο πήγαινε η ταχύτητα ήταν σταθερά 120-130 και στο γυρνά 100-110 λόγω κίνησης, κατανάλωση 4,6 l/100.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Σαββα???
Τι βλεπουν τα ματακια μου...
τι καταναλωσεις ειναι αυτες απο 1200αρι 260 κιλων...με αλογατα εεεε???
το πατινι σου...βαφτο πλε....ξερεις εσυRollingRollingRollingRolling
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Σαββα???
Τι βλεπουν τα ματακια μου...
τι καταναλωσεις ειναι αυτες απο 1200αρι 260 κιλων...με αλογατα εεεε???
το πατινι σου...βαφτο πλε....ξερεις εσυRollingRollingRollingRolling
1250 είναι.
Δεν τίθεται κανένα μέτρο σύγκρισης ρε Μπάμπη ,τι του λες του ανθρώπου;
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
1250 είναι.
Δεν τίθεται κανένα μέτρο σύγκρισης ρε Μπάμπη ,τι του λες του ανθρώπου;
Βασικά στους περισσότερους μη GSάδες, όλα (απο τα πρώτα GS1200 το 2004) μας φαίνονται ίδια.ooops
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ίδια είναι (ίδια λογική έχουν),απλά από το '04 έχει βελτιωθεί δύο φορές και από το '13 ,άλλες δύο συν ότι είναι κι καινούριο εντελώς μοντέλο ,με ότι αυτό συνεπάγεται
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Προσωπικά την ανάρτηση την έχω μόνιμα στο high και στο dynamic, γιατί το road δεν μου εμπνέει καμμία εμπιστοσύνη όπως οδηγώ.
[......]
Κι εγώ στο high την έχω ενώ το mode στο Enduro.Ο λόγος είναι ότι δεν θέλω το traction να είναι τόσο παρεμβατικό όσο στα road και dynamic.
Παραφλώρεψα 5 χρόνια τώρα με τα antispin και όποτε έφευγε λίγο ο κώλος με τρόμαζε.Τώρα στο enduro τραβάει μια μεγαλόπρεπη πάντα και σε μαζεύει ύστερα! Tooth
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Στο είπα και στο ξαναλέω εντελώς φιλικά γιατί ξέρεις την συμπάθεια που σου έχω.... υπάρχει ένα μ@μημενο κουμπάκι στο δεξί χέρι που λέει Mode...... πατήσετο και βάλε το στην ένδειξη dynamic pro και μετά έλα να ξαναμιλήσουμε για το πως μπαίνει και ανταποκρίνεται εκεί που σε χαλάει το μηχανάκι έχοντας το mode στο road. Επίσης βάλε την ανάρτηση στο αuto να ρυθμίζει συνέχεια την προφορτιση της ανάρτησης αυτόματα. Περιμένω εντυπώσεις και τα σχόλια σου αφού δοκιμάσεις ότι σου λέω.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Προσωπικά την ανάρτηση την έχω μόνιμα στο high και στο dynamic, γιατί το road δεν μου εμπνέει καμμία εμπιστοσύνη όπως οδηγώ.
Το dynamic pro όπως λέει και ο Γρηγόρης, μετατρέπει την μηχανή σε άγριο γκάζι, σε κλειστά στροφιλίκια αν μπαίνεις με δευτέρα, (πρβτη σπάνια βάζω) βγαίνοντας αν ξεχαστείς και επιταχύνσεις ο μπροστινός τροχός σηκώνεται χαλαρά, χωρίς να καταλαβαίνει από τα κιλά της ίδιας της μηχανής.
Το 2018 είναι το καλύτερο απο οποία τους προκατόχους του.

Όσο για το απλό σε σχέση με το adve, όσοι φίλοι είχαν απλό και έκαναν το λάθος να κάνουν βόλτα με adve, τα πούλησαν και αναβαθμίστηκαν.
Από τότε το λένε συνεχώς και οι ίδιοι, ότι είναι εντελώς άλλη μηχανή.
Μάνο να την ευχαριστηθείς και θα καβαλάς χωρίς να σε νοιάζει τίποτε. Το κυριότερο δε, είναι ότι ξεκινάς ταξίδι και δεν σε νοιάζει να ψάχνεις για βενζινάδικο γιατί σε χαλαρή οδήγηση, βγάζει κοντά στα 500 χιλιόμετρα, αν το πηγαίνεις και πολύ χαλαρά σε βόλτα, όπως εγώ χθες στη Χαλκιδική, είχα 4,1 l/100.
Πήγα γύρισα από Θεσσαλονίκη και έχω ακόμα μισό ντεπόζιτο. Άλλη μια φορά με βγάζει άνετα. Στο πήγαινε η ταχύτητα ήταν σταθερά 120-130 και στο γυρνά 100-110 λόγω κίνησης, κατανάλωση 4,6 l/100.
Να το βάλω στο dynamic Auto ή high?
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Βασικά στους περισσότερους μη GSάδες, όλα (απο τα πρώτα GS1200 το 2004) μας φαίνονται ίδια.ooops
απ το 94, μεχρι και το 2012, το μηχανακι δεχεται αλλαγες -.βελτιωσεις.
Απο το 2013 και μετα μιλαμε για εντελως αλλο μηχανακι
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.500
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Να το βάλω στο dynamic Auto ή high?
Dynamic auto την ανάρτηση και θα ρυθμίζει αυτοματα το βάρος πάνω στην σέλα. Και dynamic pro το οδηγικό mode από το κουμπί που λέει Mode. Μάνο αν έχεις απορία πάρε με το απόγευμα στο τηλέφωνο να κατέβω στο γκαράζ και να κάνουμε τις ρυθμίσεις ταυτόχρονα .

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom