Bmw R1200GS '04 πρόβλημα μπαταρίας

panian_R1200GS2004

new member
Δημοσιεύσεις
8
Ηλικία
46
Περιοχή
Νέα Σμύρνη
Όνομα
Πάνος
Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα.

Θα ήθελα ρε παιδιά τα φώτα σας διότι ανησυχώ αν το κορίτσι μου είναι σοβαρά άρρωστο ή όχι.

Έχω βάλει BS μπαταρία πέρυσι και οι μετρήσεις από τον κατάστημα είναι ιδανικές:
12,7 φορτισμένη
8,5-9 στην ανάφλεξη
14-14,8 ρελαντί και φόρτιση

Σε μονοκόματη διαδρομή 20 χιλιομέτρων και σβήσιμο κινητήρα μέσα στην ίδια μέρα θα ανάψει κανονικά.
Αν τώρα την αφήσω 2 μέρες χωρίς να την ανάψω η τάση πέφτει στο 12,4 και η μπουμπού δεν ανάβει!!!

Άρα 2 μέρες μετά αφημένη στο κρύο και στην υγρασία μοναχούλα της μάλλον στενοχωριέται και δεν ανάβει!
Βάζω κροκοδειλάκια στο αυτοκίνητο και χωρίς να ανάψω καν το αυτοκίνητο η μηχανή παίρνει.

Τι στον κόρακα λέτε να συμβαίνει?
Διαροή?
Υπάρχει κάποιος αξιόλογος ηλεκτρολόγος μοτοσακό να την πάω?

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Πάνος
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Προσφατα ειχα παρομοιο θεμα με ολοκαινουργια μπαταρια.Δοκιμασε να φυρισεις κα να κλεισεις με το κλειδι με μια κινηση.Μην κλεισεις και ξαναγυρισεις μεχρι την μεση το κλειδι και να ξανακλεισεις.

Αν εχεις κατω απο την σελα βισμα μετρησε το ποτε σταματαει να δινει ρευμα.Λογικα σε 30 δευτερα θα σου δειχνει 0.
 

panian_R1200GS2004

new member
Δημοσιεύσεις
8
Ηλικία
46
Περιοχή
Νέα Σμύρνη
Όνομα
Πάνος
Προσφατα ειχα παρομοιο θεμα με ολοκαινουργια μπαταρια.Δοκιμασε να φυρισεις κα να κλεισεις με το κλειδι με μια κινηση.Μην κλεισεις και ξαναγυρισεις μεχρι την μεση το κλειδι και να ξανακλεισεις.

Αν εχεις κατω απο την σελα βισμα μετρησε το ποτε σταματαει να δινει ρευμα.Λογικα σε 30 δευτερα θα σου δειχνει 0.
Ευχαριστώ συνονόματε!
Θα δοκιμάσω και αυτό το κολπάκι!

Αφού σβήσω να συνεχίσω να μετράω? Στα 30 πρέπει να δείχνει 0 ή εκει γύρω νομίζω ε?
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.420
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
H συγκεκριμενη ειχε θεμα με το μικρο της δυναμο απο καινουργια

Η θα φορτιζεις συχνα ή θα βαλεις ενα απο πιο καινουργιο μοντελο με περισσοτερα βαττ.

Επισης μειωσε τις καταναλωσεις με λαμπες Λεντ σε καντραν και φωτα, κ βαλε διακοπτη να σβηνει η μεσαια σκαλα φωτων για να μην "καιει" τοσο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ευχαριστώ συνονόματε!
Θα δοκιμάσω και αυτό το κολπάκι!

Αφού σβήσω να συνεχίσω να μετράω? Στα 30 πρέπει να δείχνει 0 ή εκει γύρω νομίζω ε?

Ναι 30 στο περιπου.Αν συνεχισει να δειχνει volt θα πει οτι καπου συνεχιζει να δινει ρευμα και στο τρωει.Αν δεν κλεισει σε ενα λογικο διαστημα ξαναανοιξε και κλεισε διακοπτη.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.274
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Από μίζα πως είσαι;
Αν δεν την έχεις κάνει σέρβις ποτέ ,λογικό να σε γοναταει την μπαταρία.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.389
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Τα 12,4 V είναι μια χαρά,δεν δικαιολογεί τα συμπτώματα που παρουσιάζει.
Όταν λες η μηχανή δεν παίρνει εννοείς η μίζα γυρίζει ξεψυχισμένα ή δεν δίνει καν εντολή να γυρίσει? Σε ρωτάω γιατί στο '08 που είχα με το που 'εβλεπε' η ecu χαμηλό βολτάζ ή ανεπαρκή Αμπέρ σταματούσε την παροχή εντελώς,όχι γρρρ γρρ η μίζα όπως τα παλιότερα μηχανάκια.Εσένα τι σου κάνει?

Πάντως υποψιάζομαι σερβις στη μίζα όπως είπε κι ο απάν.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τα 12,4 V είναι μια χαρά,δεν δικαιολογεί τα συμπτώματα που παρουσιάζει.
Όταν λες η μηχανή δεν παίρνει εννοείς η μίζα γυρίζει ξεψυχισμένα ή δεν δίνει καν εντολή να γυρίσει? Σε ρωτάω γιατί στο '08 που είχα με το που 'εβλεπε' η ecu χαμηλό βολτάζ ή ανεπαρκή Αμπέρ σταματούσε την παροχή εντελώς,όχι γρρρ γρρ η μίζα όπως τα παλιότερα μηχανάκια.Εσένα τι σου κάνει?

Πάντως υποψιάζομαι σερβις στη μίζα όπως είπε κι ο απάν.
Νικόλα έχει ξαναφερθεί και αλλού με BS ενός έτους αν θυμάσαι
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Ξεκινάμε με τα βασικά και απλά, διότι πολλές φορές το πρόβλημα είναι μπροστά μας και δεν το βλέπουμε.

Δες τι Αh είναι η μπαταρία που έβαλες. Πολλές φορές λόγω μεγέθους από τα μαγαζιά βάζουν μπαταρία που ταιριάζει στο μεγέθος αλλά όχι στα Αh που χρειάζεται η μοτοσυκλέτα σου.

Μετά, πόσο συχνά κινείς την μοτοσυκλέτα; Αν μου πεις οτι την βάζεις μπροστά το Σάββατο και ξανά το άλλο Σάββατο, τότε είναι αναγκαία η αγορά ενός φορτιστή και όχι νέας μπαταρίας.

Επειτα Κάνε αυτό που σου ειπε ο @Pan-dvs (σχεδόν). Μπροστά και κάτω αριστερά από την τιμονόπλακα έχει μια αναμονή ρεύματος (για GPS). Βάλε το πολυμέτρο εκεί. Ανοιξε τον διακοπτή και δες τι γράφει το πολύμετρο, κλείσε τον διακόπτη και περίμενε 30" και δες τι γράφει το πολύμετρο.

Αν μετά από αυτά παραμένει να υπάρχει πρόβλημα τοτε το προβλημα σου δεν είναι στην μπαταρία αλλά στην μίζα. Χαρακτηριστικό του μοντέλου σου για να διαπιστώσεις ακουστικά αν είναι από μπατάρια πεθαμένη ή μίζα είναι πως αν είναι πεθαμένη η μπαταρια σου τότε η μίζα κάνει ένα χτύπημα τακ τακ τακ μέχρι να μην έχει άλλη δύναμη η μπαταρία. Αν γυρίζει αργά και δεν παίρνει μπροστά ο κινητήρας τότε ειναι η μίζα.


Καπου διάβασα πως εχεις προβλημα με το ABS. Δυστυχώς φίλε μου η μοτοσυκλέτα αυτή χωρίς ABS δεν οδηγείται (λόγω telelever δεν έχεις την άμεση ενημερώση όπως θα είχες με συμβατικό πηρούνι). Το ABS μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό ως κάτι πολύ συνθέτο. Δυστυχώ ΜΑΓΟΙ δεν υπάρχουν και ακόμη πιο δυστυχώς δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για την μονάδα. Με απλά λογιά θα σου πω πως η μονάδα ABS χωρίζεται σε τρια τμήματα. Το ηλεκτρονικο, το υδραυλικό, και το ηλεκτρικό.

Ξεκινώντας από το τέλος, το ηλεκτρικό κομμάτι είναι εν μέρη επισκευάσιμο. Βλέπεις μέσα στην μονάδα έχει δυο ηλεκτρικά μοτέρ του σεβρό. Υπάρχει περίπτωση κάποιο από τα μοτέρ να έχει καεί και ως αποτέλεσμα να μην μηδενίζει η μονάδα σωστά. Αυτό επισκευάζεται είτε με καινούργιο μοτέρ είτε με περιέλιξη του παλιού σε κάποιο καλό ηλεκτρολόγο. Πως το διαπιστώνεις αν έχεις πρόβλημα; Πάτα το μπροστινό φρένο και μετά το πίσω και άκου αν παιρνει μπροστά το ηλεκτρικό μοτεράκι (ακούγεται ένας ηλεκτρικός ήχος) κάθε φοράς που πατάς την μανέτα του φρένου ή το ποδόφρενο. Ενα άλλο κομμάτι του ηλεκτρικού είναι οι διακόπτες στην μανέτα του φρένου και στο ποδωστήριο του πίσω φρένου. Αν ο συμπλέκτης σου δουλεύει σωστά και με πατημένο συμπλέκτη και ταχύτητα παίρνει μπροστά η μοτοσυκλέτα τότε κάνε ενα γύρισμα στους διακοπτες μανέτας συμπλέκτη και φρένου (του συμπλέκτη στο φρένο και το ανάποδο αφού είναι ίδιοι και βγαίνουν με ένα allen και ξεπρίζωμα) και δες οτι δουλεύει σωστά και στο φρένο. Ενας κολλημένος διακόπτης μανέτας, θα δείχνει ότι έχεις πατημένο φρένο και δεν θα μηδενίζει την μονάδα. Στο πίσω φρένο ο διακόπτης (από την μέσα μεριά του πεντάλ) έχει μια μικρή λάμα που πολλές φορές από στραβωμένο ποδωστήριο αυτή η λάμα του διακόπτη δεν εφάπτεται σωστά και έτσι συμβαινει να βλέπει η μονάδα πως είναι πατημένο το φρένο. Η μονάδα βλέπει πως πατάς φρένο και δεν μηδενίζει. Εχω πετύχει περίπτωση που είχε γυρίσει λίγο η χούφτα και ακουμπούσε την μανέτα του φρένου. Η μονάδα έβλεπε πατημένο φρένο και έτσι δεν μηδένιζε. "Μάγος" των μονάδων επέμενε πως είχε πρόβλημα η μονάδα ABS.

Το υδραυλικό κομμάτι της μονάδας εκεί που υπάρχουν τα υγρά, επίσης μπορεί να παρουσιάσει πρόβλημα. Βλέπεις στην πάνω μεριά έχει 4 βαλβίδες που από την μάκα που μαζεύει μπορεί να κολλήσουν, αλλά καθαρίζονται και έτσι επανέρχεται η μονάδα. Υπάρχει επίσης περίπτωση από ακινησία της μοτοσυκλέτας, και μη αλλαγή υγρών φρένων να έχουν χαλάσει η φλάντζες και τα oring με αποτέλεσμα να χάνεις πίεση και να μην μηδενίζει η μονάδα. Ως αποτέλεσμα δεν μηδενίζει η μονάδα, αλλά και πάλι επισκευάζεται αφού βρίσκεις στο εμποριο oring.

Στο ηλεκτρονικό κομμάτι υπάρχει το βασικό πρόβλημα. Υπάρχουν δυο κεραμικές πλάκες πίεσης, με το ολοκληρωμένο γραμμένο πάνω σε αυτές. Κάθε φορά που πατάς φρένο η πλάκα διαβάζει πόσο φρένο πατάς και αναλόγως δίνει εντολή στα υγρά πιέσουν τα έμβολα. Αυτές οι πλάκες ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Αν σου έχει χαλάσει μια από αυτές πας για αλλαγή. Σήμερα που σου γράφω καλή μεταχειρισμένη μονάδα με σώστη πλάκα πίεσης δεν υπάρχει. Εχω ακούσει του κόσμου τις παπάτζες σκεχετικά με την μονάδα. Οτι εγγράφουν πόση ωρά πατάς το φρένο (το κάνουν για άλλο λόγο) γιατί η μονάδα έχει συγκεκριμένες ώρες λειτουργίας και μετά θέλει πεταμα. Οτι αν πατάς συνέχει φρένα πανικού τότε χαλάει η μονάδα. Οτι αν πατάς συνεχώς το μπροστά φρένο χαλάνε πιο γρήγορα οι πλάκες πίεσης. ΠΩΣ ΜΟΝΟ ΟΔΗΓΟΙ ΜΟΤΟGP μπορούν να δοκιμάσουν τα όρια της μονάδας σου. ΕΧΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΓΟΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ, και πως πρέπει να τους πετύχεις σε καλό mood, να έχουν κάνει καλό σεξ το προηγούμενο βράδυ, να έχουν φάει καλό πρωινό, και ο Ερμής να μην είναι ανάδρομος αλλά και η Αφροδίτη να μην είναι στον Κρόνο, για να σου μιλήσουν σοβαρά, και να κοιτάξουν την μονάδα σου. Το πιο απλό που μπορεί να κάνεις είναι να πας σε ενα εξουσιοδοτημένο και να διάβασουν την μονάδα. Ζητησε να σου πουν πόσα bar πίεσης σου βγάζει το μπροστινό και πόσα το πίσω. Οτιδηποτε πάνω από 20 bar και κάτω από 12 bar, σημαίνει πως έχεις πρόβλημα στην συγκεκριμένη πλάκα. Από εκεί θα καταλάβεις αν ειναι πρόβλημα του ηλεκτρονικού κομματιού ή όχι.

Η λύση στην τελική είναι μια καινούργια μονάδα με εγγυηση αντιπροσωπείας και επειτα καθε δυο χρόνια (μαξ) αν η μηχανή δεν κυκλοφορεί καθημερινά αλλαγή υγρών φρενών.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
384
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
8,5 με 9 στην ανάφλεξη ΔΕΝ είναι καλά για ενός έτους μπαταρία. Πήγαινε σε κάποιον να σου τη μετρήσει. Πιθανόν να έχει καμμένα στοιχεία.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

panian_R1200GS2004

new member
Δημοσιεύσεις
8
Ηλικία
46
Περιοχή
Νέα Σμύρνη
Όνομα
Πάνος
Τα 12,4 V είναι μια χαρά,δεν δικαιολογεί τα συμπτώματα που παρουσιάζει.
Όταν λες η μηχανή δεν παίρνει εννοείς η μίζα γυρίζει ξεψυχισμένα ή δεν δίνει καν εντολή να γυρίσει? Σε ρωτάω γιατί στο '08 που είχα με το που 'εβλεπε' η ecu χαμηλό βολτάζ ή ανεπαρκή Αμπέρ σταματούσε την παροχή εντελώς,όχι γρρρ γρρ η μίζα όπως τα παλιότερα μηχανάκια.Εσένα τι σου κάνει?

Πάντως υποψιάζομαι σερβις στη μίζα όπως είπε κι ο απάν.
Καλημέρα σε όλους,

παιδιά δυστυχώς δεν μπορώ να συμπεράνω τι ακριβώς έχει και είμαι σε αναζήτηση ηλεκτρολόγου μηχανών!!!

Ενώ μιζάρει φαίνεται ότι η μπαταρία δεν μπορεί να δώσει την τελική μιζιά να ανάψει...
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Καλημέρα σε όλους,

παιδιά δυστυχώς δεν μπορώ να συμπεράνω τι ακριβώς έχει και είμαι σε αναζήτηση ηλεκτρολόγου μηχανών!!!

Ενώ μιζάρει φαίνεται ότι η μπαταρία δεν μπορεί να δώσει την τελική μιζιά να ανάψει...
Δώσε με καλώδια να δεις
 

panian_R1200GS2004

new member
Δημοσιεύσεις
8
Ηλικία
46
Περιοχή
Νέα Σμύρνη
Όνομα
Πάνος
Τελικά αγαπητοί μου σύντροφοι ήταν θέμα μπαταρίας. Μου σύστησε φίλος από εδώ μέσα ένα αστέρι ηλεκτρολόγο (αυτόν που φωνάζουν και στα συνεργεία και στον χρεώνουν ο κούκος αηδόνι) και είδε ότι τελικά η μπαταρία φτάσει.
Με συμβούλεψε ότι η μάρκα BSbaterry δεν είναι ιδανική για την μπουμπού μου και να πάρω είτε yuasa είτε λιθίου lfp+...
Βέβαια η (η)λιθίου είναι λίγο ταιμπημενη... Η yuasa πιο προσιτή.

Εσείς τι λέτε?
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εγώ έβαλα αυτή στην μπουμπού 90 γιευρά Made in Germany μου την συνέστησαν οι σύντροχοι από βόρεια...BATTERY.jpg
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.478
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Εγώ θα σου πω ότι δεν χρειάζεσαι λιθίου. Τώρα αν θέλεις να την πάρεις και διαθέσεις τα χρήματα, με χαρά σου.
Θα κάνεις άψογα την δουλειά σου με την απλή.
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
10 - Αλλαξε μπαταρία τώρα, και σε λίγο καιρό που θα στο ξανακάνει, ξαναφέρε το αστέρι ηλεκτρολόγο να τον ξαναπληρώσεις να σου κάνει νέα διάγνωση.

20 goto 10

30 REM για αστέρι νάνο τον κόβω

run
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
10 - Αλλαξε μπαταρία τώρα, και σε λίγο καιρό που θα στο ξανακάνει, ξαναφέρε το αστέρι ηλεκτρολόγο να τον ξαναπληρώσεις να σου κάνει νέα διάγνωση.

20 goto 10

30 REM για αστέρι νάνο τον κόβω

run

Ρε συ Μιχαλη,πες στον ανθρωπο με απλα λογια τι εννοεις.
 
Top Bottom