bmw με telelever χωρις ABS

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Τοχα ρωτησει και σε αλλο φορουμ και το ξαναρωταω ΑΠΛΑ και ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ
Μουχε πει πολυ παλαιοτερα ιδιοκτητης οτι οσα εχουν το παραπανω μπροστινο συστημα και ΔΕΝ εχουν ή δεν λειτουργει το ABS , δυσκολα οδηγουνται φρεναροντας με ασφαλεια ,λογω ελλιπους πληροφορησης του μπροστινου, εν σχεσει με αλλη μηχανη με κλασσικο μπροστινο χωρις ABS.
ΙΣΧΥΕΙ ή ΟΧΙ?
Διοτι πολλες μπεμπες πωλουνται σχετικα φτηνα με βλαβη στο ABS ,με ή χωρις τελελεβερ και καμμια φορα με βαζουν σε πειρασμο.
Ειμαι ασχετος με μπεμπες δεν ειχα ποτε μου γι αυτο δειχτε kατανοηση στοργη και προδερμ.
Δεν ρωτησα να μαθω τα πλεονεκτηματα ή οχι του ABS ή τις διαδικασιες επισκευης του και το κοστος σε περιπτωση βλαβης του.
Ρωτησα να μαθω ΑΝ η οδηγηση χωρις ABS σε μια μπεμπα,που φερει το συστημα τελελεβερ στο μπροστινο πηρουνι,εμπεριεχει κινδυνους, εν σχεσει με μια μηχανη χωρις παλι ABS που ΔΕΝ φερει αυτο το συστημα στο μπροστινο πηρουνι.
Η απαντηση του Μπαμπη που εχει οδηγησει και στις δυο καταστασεις νομιζω οτι ειναι η πιο κατατοπιστικη και ακριβης.
θεωρει λοιπον ο Μπαμπης απ οτι καταλαβα οτι λογω αυξημενης γωνιας ΚΑΣΤΕΡ που εμφανιζει το τελελεβερ οταν φρεναρεις, εν σχεσει με μια συμβατικη μηχανη,το μπλοκαρισμα
θα το σωσεις ευκολοτερα,και ο τροχος θα διπλωσει δυσκολοτερα.

Η ερωτηση εγινε διοτι εκτιμω την ανθρωποκεντρικη φιλοσοφια των μπεμπών,πιστευω στα πολυ καλα οδικα τους χαρακτηριστικα,και παντα ηθελα να δοκιμασω να αγορασω μια,αλλα οι ενδοιασμοι μου ηταν τα διαφορα προβληματα στο abs και στον αξονα,καθως και η αναγκη στα μποξερ να λυσεις ολη την μηχανη για να αλλαξεις δισκους συμπλεκτη.
Επισης ειναι σημαντικη η μειωση τιμης στις μεταχειρισμενες που εχουν το προβλημα
μη λειτουργιας του ABS που με βαζει στον πειρασμο αγορας.
Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
Παναγιώτη αν οι ανάγκες κι ο σωματότυπός σου μπορούν να υποστηρίξουν ένα BMW τότε στο εύχομαι να έρθει.
Γράφω τις ανάγκες κι εξηγώ.
Δεν είναι,για εμένα με το gs1150,το boxer σύνολο ένα μηχανακι που θα το βάλεις μπροστά για 2-5χλμ,oύτε για πολλά σταμάτα ξεκίνα.
Είναι μοτοσυκλέτα για να απολαύσεις δρόμο,βόλτα,ταξίδι..
Τα του σωματότυπου τα γράφω γιατί έχουν να κάνουν με το βάρος/εμπειρία/κουράγιο στατικά και τις όποιες μανούβρες.Στο 1,76 μου έχει τύχει να νοιώσω ανασφάλεια.


Μια κουβέντα για τα φρένα.Η αίσθηση φρένου με μονάδσ integral στο δικό μου όταν είναι σβηστή η μηχανή είναι ίδια με την αίσθηση αυτοκινήτου μετά από δύο πεταλιές ενώ το έχεις σβήσει.Χάλι..

Λέω το λοιπόν.Αν με κατάργηση της μονάδας η αίσθηση παραμένει έτσι,το βρίσκω απαγορευτικό για χρήση μιας κι ασκώ πολύ δύναμη με δυσανάλογο αποτέλεσμα.

Αν η κατάργηση συνοδεύεται με νέα ελεύθερη γραμμή προς τις δαγκάνες κι αίσθηση στη μανέτα(φρενάρισμα) ανάλογο των συμβατικών κατασκευών που γνωρίζαμε θα ήθελα να το δω.

Τα φρένα με ύπαρξη μονάδας είναι κορυφαία και το όλο σύνολο της μοτοσυκλέτας συγχωρεί λάθη.


Ένα συμβατικό,ούτε καν CBS σύστημα πιστεύω θα θέλει πολύ προσοχή κι εμπειρία.Πιθανολογώ δε ότι δεν θα συγχωρήσει λάθος,ειδικά σε νερό.

Λυπάμαι που δεν μπορώ να προσφέρω παραπάνω Παναγιώτη στον προβληματισμό σου. Bcdefgh
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Παναγιώτη αν οι ανάγκες κι ο σωματότυπός σου μπορούν να υποστηρίξουν ένα BMW τότε στο εύχομαι να έρθει.
Γράφω τις ανάγκες κι εξηγώ.
Δεν είναι,για εμένα με το gs1150,το boxer σύνολο ένα μηχανακι που θα το βάλεις μπροστά για 2-5χλμ,oύτε για πολλά σταμάτα ξεκίνα.
Είναι μοτοσυκλέτα για να απολαύσεις δρόμο,βόλτα,ταξίδι..
Τα του σωματότυπου τα γράφω γιατί έχουν να κάνουν με το βάρος/εμπειρία/κουράγιο στατικά και τις όποιες μανούβρες.Στο 1,76 μου έχει τύχει να νοιώσω ανασφάλεια.


Μια κουβέντα για τα φρένα.Η αίσθηση φρένου με μονάδσ integral στο δικό μου όταν είναι σβηστή η μηχανή είναι ίδια με την αίσθηση αυτοκινήτου μετά από δύο πεταλιές ενώ το έχεις σβήσει.Χάλι..

Λέω το λοιπόν.Αν με κατάργηση της μονάδας η αίσθηση παραμένει έτσι,το βρίσκω απαγορευτικό για χρήση μιας κι ασκώ πολύ δύναμη με δυσανάλογο αποτέλεσμα.

Αν η κατάργηση συνοδεύεται με νέα ελεύθερη γραμμή προς τις δαγκάνες κι αίσθηση στη μανέτα(φρενάρισμα) ανάλογο των συμβατικών κατασκευών που γνωρίζαμε θα ήθελα να το δω.

Τα φρένα με ύπαρξη μονάδας είναι κορυφαία και το όλο σύνολο της μοτοσυκλέτας συγχωρεί λάθη.


Ένα συμβατικό,ούτε καν CBS σύστημα πιστεύω θα θέλει πολύ προσοχή κι εμπειρία.Πιθανολογώ δε ότι δεν θα συγχωρήσει λάθος,ειδικά σε νερό.

Λυπάμαι που δεν μπορώ να προσφέρω παραπάνω Παναγιώτη στον προβληματισμό σου. Bcdefgh
Το πουλάς;
 
Top Bottom