Benelli: Προσφορές

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benelli: Νέος τιμοκατάλογος με το TRK 702 και μειωμένες τιμές​

Σε όλα τα μοντέλα​



H εταιρεία Motoway, που αντιπροσωπεύει στην χώρα μας την Benelli, έδωσε στην δημοσιότητα το νέο τιμοκατάλογο της Ιταλικής μάρκας στον οποίο περιλαμβάνεται και το πολυαναμενόμενο TRK 702 σε δύο εκδόσεις

Η τιμή του TRK 702 διαμορφώνεται στις 8.549 ευρώ και αυτή του TRK 702 X στις 8.799 ευρώ.
Ευχάριστη έκπληξη και η μείωση τιμών στο best seller της Benelli, TRK 502. Η έκδοση με τους τροχούς 17 ιντσών κοστίζει πλέον 6.299 ευρώ (από 6.981 ευρώ) και η «Χ» 6.600 ευρώ (από 7.294 ευρώ).
Μειώσεις επίσης παρατηρούμε στο Leoncino 800 που κοστίζει 8.400 ευρώ (από 9.200 ευρώ) και στο Leoncino 800 Trail που είναι πλέον σχεδόν 1.000 ευρώ φτηνότερο (8.800 ευρώ από 9.820 ευρώ).
Όπως διαπιστώσαμε όλα τα μοντέλα της Benelli έχουν μειωμένες τιμές.
benelli times jan 2023 2


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benelli TRK 702 – Διαθέσιμο με… τρομακτικά δώρα​

cc862cf72f4699611675d9e2da4031d4_XL.jpg


Η ιταλική εταιρεία βρισκόμενη στο «εορταστικό» mood του Halloween προχώρησε σε μια συμφέρουσα προσφορά του TRK 702.
Τι και αν το Halloween δε συγκαταλέγεται στις «δικές μας» παραδόσεις; H Benelli το γιορτάζει και κάνει δώρο το επίσημο τριβάλιτσο της με κάθε αγορά του μεσαίου της On/Off, του TRK 702!

Θα το βρείτε στη Motoway, Λεωφόρο Αλίμου 76 . Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 216 100 4229.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.274
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ουσιαστικά αν το δούμε οικονομιτεχνικα η τιμή του 702 κατεβαίνει στα επίπεδα του 502 ,γιατί όσο και να'ναι ένα 1500αρι θα έκανε το τριβαλιτσο .
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.656
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Όλα καλά, όλα χρυσά επί των TRK σε διάφορες εκδόσεις κυβικών και προπαντός στο θέμα των τιμών, αλλά ......
(και το σχόλιο που ακολουθεί δεν αναφέρεται μόνο στην περίπτωση των Benelli ή των κινέζικων μικρομεσαίων ευρύτερα αλλά σε πολλά από τα νέα προσφερόμενα από όλες τις πάντες και για όλα τα βαλάντια).

Άνετα μπορεί να είναι και καμία αντίρρηση, ο συνδυασμός όμως των 230 κιλών γεμάτα με κάτω από 50 αλόγατα ή 240+ κιλών γεμάτα με καμιά 70αρία αλόγατα ....... cdefghigi cdefghigi cdefghigi

Για να μην μιλήσουμε για κάποιες μικρότερες περιπτώσεις περί τα 180 - 190 κιλά με 30 άλογα άντε μέχρι 37 σε κάποιες περιπτώσεις ......

Δεν κολλάω τόσο στο απόλυτο νούμερο ισχύος αλλά στην αναλογία ισχύος / βάρους που δεν μου κάθεται καλά.
Πολύ εξοπλισμός αξεσουάρ και ηλεκτρονικών πλέον τα οποία αυξάνουν το βάρος αισθητά και τελικά αναρρωτιέται κανείς για τον ουσιαστικό λόγο ύπαρξής τους πέρα από τον μαρκετίστικο !!!!
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.615
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Όλα καλά, όλα χρυσά επί των TRK σε διάφορες εκδόσεις κυβικών και προπαντός στο θέμα των τιμών, αλλά ......
(και το σχόλιο που ακολουθεί δεν αναφέρεται μόνο στην περίπτωση των Benelli ή των κινέζικων μικρομεσαίων ευρύτερα αλλά σε πολλά από τα νέα προσφερόμενα από όλες τις πάντες και για όλα τα βαλάντια).

Άνετα μπορεί να είναι και καμία αντίρρηση, ο συνδυασμός όμως των 230 κιλών γεμάτα με κάτω από 50 αλόγατα ή 240+ κιλών γεμάτα με καμιά 70αρία αλόγατα ....... cdefghigi cdefghigi cdefghigi

Για να μην μιλήσουμε για κάποιες μικρότερες περιπτώσεις περί τα 180 - 190 κιλά με 30 άλογα άντε μέχρι 37 σε κάποιες περιπτώσεις ......

Δεν κολλάω τόσο στο απόλυτο νούμερο ισχύος αλλά στην αναλογία ισχύος / βάρους που δεν μου κάθεται καλά.
Πολύ εξοπλισμός αξεσουάρ και ηλεκτρονικών πλέον τα οποία αυξάνουν το βάρος αισθητά και τελικά αναρρωτιέται κανείς για τον ουσιαστικό λόγο ύπαρξής τους πέρα από τον μαρκετίστικο !!!!
Εχω το voge500s με 47 αλογα,που σηκωνουν ΚΑΤ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ τα 210 της μηχανης (γεματης),και τα 140 κιλα του αναβατη,και τα 20 κιλα της κεντρικης μεταλλικης μπαγκαζιερας, με τον μεταλλικο σκελετο του τριβαλιτσου, και καποια πραγματα μεσα στην κεντρικη μεταλλικη βαλιτσα.Συνολον 370 κιλα.Ποτε δεν μου ελειψε η δυναμη ή η ροπη της ,μεχρις τα 140 που συνηθως παω το ανωτερο,σε εθνικη,καθως και σε συνηθεις ταχυτητες σε ορεινες ή πεδινες διαδρομες απο περιφερειακους δρομους.Τωρα αν θελεις να πας παραπανω ,σαφως και θελεις περισσοτερα αλογα.Ομως αυτες τις μοτο,τις αγοραζει η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ,που ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.656
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Εχω το voge500s με 47 αλογα,που σηκωνουν ΚΑΤ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ τα 210 της μηχανης (γεματης),και τα 140 κιλα του αναβατη,και τα 20 κιλα της κεντρικης μεταλλικης μπαγκαζιερας, με τον μεταλλικο σκελετο του τριβαλιτσου, και καποια πραγματα μεσα στην κεντρικη μεταλλικη βαλιτσα.Συνολον 370 κιλα.Ποτε δεν μου ελειψε η δυναμη ή η ροπη της ,μεχρις τα 140 που συνηθως παω το ανωτερο,σε εθνικη,καθως και σε συνηθεις ταχυτητες σε ορεινες ή πεδινες διαδρομες απο περιφερειακους δρομους.Τωρα αν θελεις να πας παραπανω ,σαφως και θελεις περισσοτερα αλογα.Ομως αυτες τις μοτο,τις αγοραζει η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ,που ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Δεν αμφιβάλω και χαίρομαι που σου αρέσει και που το δικό σου μηχανάκι είναι ελαφρύτερο από αυτά που ανέφερα. Είμαι σίγουρος ότι κάνει μια χαρά τη δουλειά του. Προφανώς όμως ακόμα και έτσι ούτε ισχυρό το λες ούτε ελαφρύ. Το κατά πόσο η πλειοψηφία θέλει ή όχι κάτι παραπάνω δεν το γνωρίζω ούτε εγώ ούτε όμως και εσύ. Απλά εικάζεις προς χάριν του επιχειρήματος σου.
Η διαφορά μας είναι ότι μίλησα για ότι αρέσει σε εμένα ή όχι ενώ εσύ για ότι θέλει ή όχι η πλειοψηφία, σαν να σου έχει ανατεθεί ο ρόλος.

Καθότι ιντερνετικά σε κείμενα η χρήση κεφαλαίων ισοδυναμεί με το να φωνάζει κανείς θα σε παρακαλούσα να το σταματήσεις ως προς εμένα τουλάχιστον. Αν δεν σου αρέσουν οι απόψεις ή τα επιχειρήματά μου, τι κρίμα.

Αυτά ......
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.615
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Δεν αμφιβάλω και χαίρομαι που σου αρέσει και που το δικό σου μηχανάκι είναι ελαφρύτερο από αυτά που ανέφερα. Είμαι σίγουρος ότι κάνει μια χαρά τη δουλειά του. Προφανώς όμως ακόμα και έτσι ούτε ισχυρό το λες ούτε ελαφρύ. Το κατά πόσο η πλειοψηφία θέλει ή όχι κάτι παραπάνω δεν το γνωρίζω ούτε εγώ ούτε όμως και εσύ. Απλά εικάζεις προς χάριν του επιχειρήματος σου.
Η διαφορά μας είναι ότι μίλησα για ότι αρέσει σε εμένα ή όχι ενώ εσύ για ότι θέλει ή όχι η πλειοψηφία, σαν να σου έχει ανατεθεί ο ρόλος.

Καθότι ιντερνετικά σε κείμενα η χρήση κεφαλαίων ισοδυναμεί με το να φωνάζει κανείς θα σε παρακαλούσα να το σταματήσεις ως προς εμένα τουλάχιστον. Αν δεν σου αρέσουν οι απόψεις ή τα επιχειρήματά μου, τι κρίμα.

Αυτά ......
1)Οσον αφορα τα κεφαλαία, δεν φωναζω,απλως τονιζω.
2)Ολες οι αποψεις και τα γουστα δεκτα.
3)η πλειοψηφια εκφραζεται συνηθως απο τα αποτελεσματα των αγορων.
4)δεν μου εχει ανατεθει κανενας ρολος,μια γνωμη εξεφρασα.Τελειως προσωπικη,και υποκειμενικη.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.656
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
1)Οσον αφορα τα κεφαλαία, δεν φωναζω,απλως τονιζω.
2)Ολες οι αποψεις και τα γουστα δεκτα.
3)η πλειοψηφια εκφραζεται συνηθως απο τα αποτελεσματα των αγορων.
4)δεν μου εχει ανατεθει κανενας ρολος,μια γνωμη εξεφρασα.Τελειως προσωπικη,και υποκειμενικη.

Δια 1, 2, 4 ουδέν σχόλιον.

Οσον αφορά στο 3, το μόνο που επί της ουσίας γνωρίζουμε είναι οι ταξινομήσεις καινούργιων όπως εκφράζονται από τα στατιστικά που δημοσιεύει το υπουργείο. Αυτό δεν λαμβάνει υπόψη το ιδιαίτερα σημαντικό μέρος της αγοράς των μεταχειρισμένων και όχι μόνο μεταξύ ιδιωτών αλλά και των παραεισαγωγών κλπ κλπ. Επίσης αυτά τα στατιστικά αντικατοπτρίζουν πολύ περισσότερο το τι μπορεί να αγοράσει κανείς με τη δεδομένη οικονομική του κατάσταση παρά το τι θα ήθελε ή θα τον ικανοποιούσε οδηγητικά.
Όπως το αντιλαμβάνομαι, είναι άλλο πράγμα το τι μπορώ να αγοράσω για να κάνω τη δουλειά μου και πολύ διαφορετικό το τι θα ήθελα ή τι θα με έκανε να νιώσω οδηγητηκή απόλαυση και πρόκληση. Φαντάζομαι πως κάποιοι μπορούν να τα συνδυάσουν, κάποιοι όχι. Οπότε δεν θεωρώ πολύ αντιπροσωπευτικά αυτά τα στατιστικά πέρα από το VFM της υποθέσεως ή την έλλειψη αυτού σε ορισμένες περιπτώσεις.

Σαφώς και υπάρχουν οι υπερβολές εξωτικών μοτό τις οποίες δεν θα αγόραζα ανεξάρτητα από την οικονομική μου κατάσταση.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.615
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Όπως το αντιλαμβάνομαι, είναι άλλο πράγμα το τι μπορώ να αγοράσω για να κάνω τη δουλειά μου και πολύ διαφορετικό το τι θα ήθελα ή τι θα με έκανε να νιώσω οδηγητική απόλαυση και πρόκληση.
Επι της ουσιας λοιπον,η οποια περιγραφεται στην ανωθεν επισυναπτομενη προταση σου,αλλο το
ΘΥΜΙΚΟ (η συναισθηματική αιτιότητα-αφετηρία της θέλησης) και αλλο το ΔΥΝΗΤΙΚΟ (το εφικτό υπό προϋποθέσεις)
Η πλειοψηφια σε ολα τα θεματα της ζωης ακολουθει εξ αναγκης την δευτερη οδο ,και μαθαινει σιγα σιγα, οτι η απολαυση υπαρχει και στα σεμνα ταπεινα και καθημερινα.
Και γω ηθελα lamborgini,αλλα εμαθα να ''στιβω'' το ταπεινο fiesta μου στις στροφες,και το απολαμβανω απολυτα.
Το ιδιο συμβαινει και με την γυναικα μου,παρ οτι ηθελα την ΜΟΝΙΚΑ ΜΠΕΛΟΥΣΣΙ.

ΥΓ.
Οποια γυναικα και ναχεις,παντα ''θα εχει σε ολα δικηο'' ειτε Μπελουσσι λεγεται ειτε Κατινα.
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.420
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Καταλαβαίνω τι λες angel thing
Και το ένιωσα ξανά όταν πριν πολλά χρόνια έκανα ανακατασκευή ένα παλιό γκουτσι που είχα (πρίν γίνουν μόδα τα παλιά) ....τότε.λοιπον όλες μου οι μοτοσυκλέτες ήταν 1100 κ 1200 κυβικά, μεγάλες δικυλινδρες ο τετρακύλινδρες με άλογα κ ροπές κ τελικές κ.....κιλά...

Όταν ανέβηκα πάνω στο γκουτσι λοιπόν....με 162 κιλά πλήρες υγρών κ 55 αλόγων .....ξανανιωσα....ανακάλυψα τι καλά που πάει, πόσο ανάλαφρα στρίβει κ πόσο αβίαστα φρενάρει δίχως να αντιπωσιαζει με τις.... προδιαγραφές του.....

Έχεις δίκιο...τα νέα μηχανάκια είναι βαρίδια δίχως λόγο, 500 άρια με κάγκελα κ κοκοψινια άχρηστα ....με 45 άλογα κ 240 κιλά....

Καλά για πουλ Μουρ αλλά μέχρι εκεί....

Καβάληστε ένα 2 χρονακι δεκαετίας 80 στα 100 κιλά κ θα με θυμηθείτε...
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.656
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Επι της ουσιας λοιπον,η οποια περιγραφεται στην ανωθεν επισυναπτομενη προταση σου,αλλο το
ΘΥΜΙΚΟ (η συναισθηματική αιτιότητα-αφετηρία της θέλησης) και αλλο το ΔΥΝΗΤΙΚΟ (το εφικτό υπό προϋποθέσεις)
Η πλειοψηφια σε ολα τα θεματα της ζωης ακολουθει εξ αναγκης την δευτερη οδο ,και μαθαινει σιγα σιγα, οτι η απολαυση υπαρχει και στα σεμνα ταπεινα και καθημερινα.
Και γω ηθελα lamborgini,αλλα εμαθα να ''στιβω'' το ταπεινο fiesta μου στις στροφες,και το απολαμβανω απολυτα.
Το ιδιο συμβαινει και με την γυναικα μου,παρ οτι ηθελα την ΜΟΝΙΚΑ ΜΠΕΛΟΥΣΣΙ.

ΥΓ.
Οποια γυναικα και ναχεις,παντα ''θα εχει σε ολα δικηο'' ειτε Μπελουσσι λεγεται ειτε Κατινα.

Σαφέστατα. Απλά το Θυμικό και το Δυνητικό του καθενός διαφέρει. Αυτό που για κάποιον είναι αποδεκτό για τον άλλο είναι τελικά ένας απαράδεκτος συμβιβασμός τον οποίο προτιμά να μην κάνει. Το επίπεδο σεμνού, ταπεινού και καθημερινού που μπορεί να ευχαριστήσει κάποιον διαφέρει ανά περίπτωση. Δεν είμαστε ίδιοι άλλωστε. Το ότι εμένα με προβληματίζει ο συνδυασμός βάρους / ισχύος ενός TRK π.χ. ή κάποιου ανάλογων χαρακτηριστηκών, σε σχέση με αυτό που έχω αυτή τη στιγμή, δεν σημαίνει ότι δεν καλύπτουν τις ανάγκες και τα θέλω κάποιου άλλου. Για εμένα όμως σε αυτή τη φάση, όχι !

Πάντως προσωπικά ούτε Lambo ονειρεύτικά ποτέ, ούτε την Μπελούτσι (είτε ένα εκ των δύο είτε συνδυασμό) - ελάχιστη χρηστικότητα και πολύ υψηλό maintenance - Tooth Tooth Tooth
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.656
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Καταλαβαίνω τι λες angel thing
Και το ένιωσα ξανά όταν πριν πολλά χρόνια έκανα ανακατασκευή ένα παλιό γκουτσι που είχα (πρίν γίνουν μόδα τα παλιά) ....τότε.λοιπον όλες μου οι μοτοσυκλέτες ήταν 1100 κ 1200 κυβικά, μεγάλες δικυλινδρες ο τετρακύλινδρες με άλογα κ ροπές κ τελικές κ.....κιλά...

Όταν ανέβηκα πάνω στο γκουτσι λοιπόν....με 162 κιλά πλήρες υγρών κ 55 αλόγων .....ξανανιωσα....ανακάλυψα τι καλά που πάει, πόσο ανάλαφρα στρίβει κ πόσο αβίαστα φρενάρει δίχως να αντιπωσιαζει με τις.... προδιαγραφές του.....

Έχεις δίκιο...τα νέα μηχανάκια είναι βαρίδια δίχως λόγο, 500 άρια με κάγκελα κ κοκοψινια άχρηστα ....με 45 άλογα κ 240 κιλά....

Καλά για πουλ Μουρ αλλά μέχρι εκεί....

Καβάληστε ένα 2 χρονακι δεκαετίας 80 στα 100 κιλά κ θα με θυμηθείτε...

Ακριβώς σε αυτά τα πλαίσια βρισκόταν το σχόλιό μου παραπάνω. Διαπιστώνω πλέον μια "κιλο-λατρία" στο βωμό του υπέρμετρου εξοπλισμού και μεγάλης φυσικής παρουσίας σε αρκετές νέες προτάσεις και με προβληματίζει ως σημείο των καιρών.
Για να μην μείνουμε σε παραδείγματα από χώρες ανατέλοντος Ηλίου, να αναφέρω π.χ. τη διαφορά επ αυτών των παραμέτρων μεταξύ μοντέλων όπως το F700GS και το F750GS της BMW. Το δεύτερο κατά την άποψή μου έχει βαρύνει πλέον υπέρμετρα χάριν εξοπλισμού / μπλιμπλικίων / φυσικής έκτασης.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ζεδλεμεν συνοψίζοντας για τα 500ρια γενικώς και έχοντας το ... top μοντελο .... tongue ....Honda Cbr 500 , των 42 ίππων στο τροχό, βάρους 195 κιλά wet , μετά από 13.000 km βάζοντας στο χέρι στην καρδιά λέω .... Πραγματικη τελική φορτωμένο σε χοντρή ανηφόρα Εγνατίας μόνον 140 km/h .... τώρα τι παραμύθια λέμε για 150 και 160 στον γκρεμό είναι μεταξύ μας. (Εξάλλου στο κενό όλα τα αντικείμενα πέφτουν με την ίδια ταχύτητα... Tooth )
Για γρήγορη προσπέραση στην αντίθετη λωρίδα νταλικας με διπλο συρόμενο κινούμενη με 95 km/h πρέπει να το μελετήσεις πολύ καλά ....γιατί έρχεται πολύ πίκρα όταν νοιώθεις να τερματίζει το γκρίπ ...!

Όλα αυτά λοιπόν συγκρίνοντας τα με το αρχαίο μου Ducati των 60 ίππων ή γαιδουριων καταλήγω ότι το minimum μιας ελαφριάς (κάτω των 200 κιλών οπωσδήποτε) μοτοσυκλέτας είναι τα 60 άλογα τουλάχιστον γιατί αλλοιως έχουμε ένα πολύ καλό ... μηχανάκι , που δε'ναι κακό αλλωστε ....! ooops

s-l1600.jpg Bon voyage
 
Δημοσιεύσεις
717
Ηλικία
43
Μοτοσυκλέτα
Honda CB 500 X 2016 Warp Drive MK IX
Όνομα
Θοδωρής
Ζεδλεμεν συνοψίζοντας για τα 500ρια γενικώς και έχοντας το ... top μοντελο .... tongue ....Honda Cbr 500 , των 42 ίππων στο τροχό, βάρους 195 κιλά wet , μετά από 13.000 km βάζοντας στο χέρι στην καρδιά λέω .... Πραγματικη τελική φορτωμένο σε χοντρή ανηφόρα Εγνατίας μόνον 140 km/h ... Bon voyage

Εμένα είναι πιο τοπ μοντέλο και η τεράστια ιπποδύναμη φαίνεται ειδικά στις ανηφόρες Tooth

Δια του λόγου το αληθές :

 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.274
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εμένα είναι πιο τοπ μοντέλο και η τεράστια ιπποδύναμη φαίνεται ειδικά στις ανηφόρες Tooth

Δια του λόγου το αληθές :

Ο Σάββας έβαλε 8 ταχύτητες για να σε φτάσει ,αλλά που;
Rolling
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.615
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Σε κατηφόρα το έχεις μετρήσει, γιατί εμένα το voge,με τα κιλά μου ,-που είναι για δύο άτομα - και με την ζελατίνα σε ψηλή θέση και με το φρυδακι ,σε κατηφόρα πιάνει 170.
 
Top Bottom