Behind the Dream: Marc Marquez

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.520
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Έπρεπε να πει : πως ο Βαλεντίνο ήταν τυχερός που τρέξαμε μαζί και απέτυχα να τον δολοφονήσω μετά από αρκετές προσπάθειες !
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Έπρεπε να πει : πως ο Βαλεντίνο ήταν τυχερός που τρέξαμε μαζί και απέτυχα να τον δολοφονήσω μετά από αρκετές προσπάθειες !

... κι εμεις οι θεατες ατυχοι ...! Tooth
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.410
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Νικόλα μια λέξη μόνο, ΔΙΔΑΣΚΕΙΣ !
Γιάννο έχω κι άλλα αλλά δεν τα λέω γιατί θα με περάσουνε για γέρο Tooth

Την καλημέρα μου.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Γιάννο έχω κι άλλα αλλά δεν τα λέω γιατί θα με περάσουνε για γέρο Tooth
Δεν σ'εχουν δει να οδηγεις τη "μπεμπα".PraisingΜη μασας
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP 2024 - Πως σχολίασε ο Marc Marquez τις πρώτες επιδόσεις του Pedro Acosta​

af5e9e42915ae68fb7fa9fa10bb10d69_XL.jpg


Ο Marc Marquez... προειδοποιεί πως ο Pedro Acosta μπορεί «σύντομα» να διεκδικήσει το πρωτάθλημα στο MotoGP.

Η εμφάνιση του νεαρού rookie στη μεγάλη κατηγορία θυμίζει την άφιξη του ίδιου του Marquez στο MotoGP με τον Acosta, 19 ετών, είναι ο πρωταθλητής της Moto2 και με τον διακαή του πόθο περί ανόδου κατηγορίας, να "αναγκάζει" την KTM σε αλλαγές που είχαν ως αποτέλεσμα και την υποβάθμιση του Pol Espargaro, προκειμένου να βρεθεί μια θέση στη Tech3 GASGAS.

Εντωμεταξύ, υπενθυμίζουμε πως ο Acosta έγινε αμέσως ο δεύτερος ταχύτερος την πρώτη ημέρα του Test στη Sepang. Ίσως είναι μια επανάληψη της ιστορίας όπως το 2013, όταν ο πρωταθλητής τότε της Moto2, Marc Marquez ανέβηκε και κέρδισε τον τίτλο του MotoGP στην πρώτη του χρονιά. Στη συνέχεια κέρδισε έξι από τις πρώτες επτά σεζόν του στο MotoGP.

Ο Marquez σχολιάζοντας τις επιδόσεις του νεότερου alter ego του, είπε για τον Acosta: «Θα είναι πολύ γρήγορος κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Ήδη τα παιδιά που φτάνουν στο MotoGP είναι πολύ γρήγορα. Ο Quartarar... Ο Pecco, όταν έφτασε στο MotoGP στις δοκιμές προετοιμασίας, ήταν πρώτος. Ήταν ο πιο γρήγορος σε μια μέρα. Ο Pedro ήταν εξαιρετικά γρήγορος. Έπεσε, αλλά είναι ο τρόπος να μάθεις. "Επιτίθεται" και αυτή είναι μια καλή νοοτροπία. Πάντα θα υπερασπίζομαι αυτή τη νοοτροπία! Είναι γρήγορος. Είναι μεγάλο ταλέντο. Ίσως χρειαστεί περισσότερος ή λιγότερος χρόνος, αλλά αργά ή γρήγορα θα παλέψει για ένα πρωτάθλημα».

Ο Pedro Acosta με τη σειρά του, σχολίασε το ντεμπούτο του παραπάνω από αισιόδοξα, δηλώνοντας:

«Η πίεση είναι μόνο μια λέξη. Αν πιστεύεις σε αυτό, τότε το έχεις. Το έζησα τα τελευταία τρία χρόνια, καθημερινά είχα πίεση. Αυτό είναι πλέον φυσιολογικό».
Τι λέτε, θα είναι ο rookie του 2024 ο νέος Marc Marquez;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez “Προτιμώ να ζητήσω συγγνώμη παρά την άδεια για προσπέραση, ακόμα κι αν πρόκειται για τον αδελφό μου”​

Κανένας από τα αδέλφια Marquez δεν πρόκειται να κάνει πίσω σε μία οικογενειακή εντός πίστας μονομαχία
motomag Marc Marquez “Προτιμώ να ζητήσω συγγνώμη παρά να ζητήσω άδεια για προσπέραση, ακόμα κι αν πρόκειται για τον αδελφό μου”


Τα αδέρφια Marc και Alex Marquez βρέθηκαν σε ισπανική εκπομπή προκειμένου να μιλήσουν για τη νέα αγωνιστική σεζόν του MotoGP η οποία ξεκινά την επόμενη εβδομάδα στο Qatar.

Στην συγκεκριμένη εκπομπή ο Marc Marquez εκτός των άλλων ρωτήθηκε πως θα συμπεριφερθεί αν βρεθεί στη δεύτερη θέση σε έναν αγώνα, πίσω από τον μικρότερο αδελφό του. Θα προσπαθούσε να προσπεράσει ακόμη και αν διακινδύνευε να πέσουν και οι δύο, απάντησε γελώντας ο Marc.
Marc Marquez “Προτιμώ να ζητήσω συγγνώμη παρά να ζητήσω άδεια για προσπέραση, ακόμα κι αν πρόκειται για τον αδελφό μου”

"Πήρα το ρίσκο να τερματίσω έβδομος πέρυσι, είναι ενστικτώδες, αλλά σε κάθε περίπτωση προτιμώ να πρέπει να ζητήσω συγγνώμη παρά να ζητήσω άδεια για να προσπεράσω, ακόμα κι αν πρόκειται για τον αδελφό μου".
Ο Alex λίγο αργότερα αναφέρθηκε και στην συμβίωση των δύο Marquez εντός του box, με τον Alex να λέει γελώντας πως αυτός κάνει κουμάντο.

Ο Marc πρόσθεσε: "Στο πρώτο τεστ είχαμε την πρώτη συζήτηση, επειδή, όταν μπαίνεις στο box, ο ένας αναβάτης είναι στη δεξιά πλευρά και ο άλλος στην αριστερή. Εγώ σε όλη μου την καριέρα βρισκόμουν στη δεξιά πλευρά του box, οπότε διαπραγματευόμενος με τον team manager του είπα ότι θα ήθελα να έχω τη δεξιά πλευρά. Αλλά μου είπε ότι ο αδελφός μου δεν ήθελε να αλλάξει πλευρά και ως εκ τούτου εγώ θα έχω την αριστερή πλευρά του box”.
Τα αδέρφια Marquez ρωτήθηκαν και για το πως τα πάνε τώρα που είναι ξανά teammate με τον Marc να απαντά. Πάντα προσπαθείς να βοηθήσεις τον teammate σου, ακόμη και αν υπάρχει αντιπαλότητα γιατί στην τελική ο πρώτος αντίπαλος ενός αναβάτη είναι ο teammate του. Και οι δύο θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι στην πίστα, αλλά σε αυτή την περίπτωση είναι διαφορετικό, επειδή είμαστε αδέρφια. Μπορεί τα αδέρφια Marquez να είναι στην ίδια ομάδα ωστόσο εντός πίστας τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.

Τα αδέρφια Marquez ρωτήθηκαν και για το πως τα πάνε τώρα που είναι ξανά teammate με τον Marc να απαντά.

"Πάντα προσπαθείς να βοηθήσεις τον teammate σου, ακόμη και αν υπάρχει αντιπαλότητα γιατί στην τελική ο πρώτος αντίπαλος ενός αναβάτη είναι ο teammate του. Και οι δύο θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι στην πίστα, αλλά σε αυτή την περίπτωση είναι διαφορετικό, επειδή είμαστε αδέρφια".

Μπορεί τα αδέρφια Marquez να είναι στην ίδια ομάδα ωστόσο εντός πίστας τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Marc Marquez “Προτιμώ να ζητήσω συγγνώμη παρά την άδεια για προσπέραση, ακόμα κι αν πρόκειται για τον αδελφό μου”​

Κανένας από τα αδέλφια Marquez δεν πρόκειται να κάνει πίσω σε μία οικογενειακή εντός πίστας μονομαχία
motomag Marc Marquez “Προτιμώ να ζητήσω συγγνώμη παρά να ζητήσω άδεια για προσπέραση, ακόμα κι αν πρόκειται για τον αδελφό μου”


Τα αδέρφια Marc και Alex Marquez βρέθηκαν σε ισπανική εκπομπή προκειμένου να μιλήσουν για τη νέα αγωνιστική σεζόν του MotoGP η οποία ξεκινά την επόμενη εβδομάδα στο Qatar.

Στην συγκεκριμένη εκπομπή ο Marc Marquez εκτός των άλλων ρωτήθηκε πως θα συμπεριφερθεί αν βρεθεί στη δεύτερη θέση σε έναν αγώνα, πίσω από τον μικρότερο αδελφό του. Θα προσπαθούσε να προσπεράσει ακόμη και αν διακινδύνευε να πέσουν και οι δύο, απάντησε γελώντας ο Marc.
Marc Marquez “Προτιμώ να ζητήσω συγγνώμη παρά να ζητήσω άδεια για προσπέραση, ακόμα κι αν πρόκειται για τον αδελφό μου”

"Πήρα το ρίσκο να τερματίσω έβδομος πέρυσι, είναι ενστικτώδες, αλλά σε κάθε περίπτωση προτιμώ να πρέπει να ζητήσω συγγνώμη παρά να ζητήσω άδεια για να προσπεράσω, ακόμα κι αν πρόκειται για τον αδελφό μου".
Ο Alex λίγο αργότερα αναφέρθηκε και στην συμβίωση των δύο Marquez εντός του box, με τον Alex να λέει γελώντας πως αυτός κάνει κουμάντο.

Ο Marc πρόσθεσε: "Στο πρώτο τεστ είχαμε την πρώτη συζήτηση, επειδή, όταν μπαίνεις στο box, ο ένας αναβάτης είναι στη δεξιά πλευρά και ο άλλος στην αριστερή. Εγώ σε όλη μου την καριέρα βρισκόμουν στη δεξιά πλευρά του box, οπότε διαπραγματευόμενος με τον team manager του είπα ότι θα ήθελα να έχω τη δεξιά πλευρά. Αλλά μου είπε ότι ο αδελφός μου δεν ήθελε να αλλάξει πλευρά και ως εκ τούτου εγώ θα έχω την αριστερή πλευρά του box”.
Τα αδέρφια Marquez ρωτήθηκαν και για το πως τα πάνε τώρα που είναι ξανά teammate με τον Marc να απαντά. Πάντα προσπαθείς να βοηθήσεις τον teammate σου, ακόμη και αν υπάρχει αντιπαλότητα γιατί στην τελική ο πρώτος αντίπαλος ενός αναβάτη είναι ο teammate του. Και οι δύο θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι στην πίστα, αλλά σε αυτή την περίπτωση είναι διαφορετικό, επειδή είμαστε αδέρφια. Μπορεί τα αδέρφια Marquez να είναι στην ίδια ομάδα ωστόσο εντός πίστας τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.

Τα αδέρφια Marquez ρωτήθηκαν και για το πως τα πάνε τώρα που είναι ξανά teammate με τον Marc να απαντά.

"Πάντα προσπαθείς να βοηθήσεις τον teammate σου, ακόμη και αν υπάρχει αντιπαλότητα γιατί στην τελική ο πρώτος αντίπαλος ενός αναβάτη είναι ο teammate του. Και οι δύο θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι στην πίστα, αλλά σε αυτή την περίπτωση είναι διαφορετικό, επειδή είμαστε αδέρφια".

Μπορεί τα αδέρφια Marquez να είναι στην ίδια ομάδα ωστόσο εντός πίστας τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.
Ειναι αυτο που λεμε <<Απο την στιγμη που ελεχθη η συγνωμη, χαθηκε το φιλοτιμο>> Γεια σου ρε λιτλ Μαρκ.Δεν προκειται ποτε να αλλαξεις!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Márquez: “Η πτώση ήταν πιο κοντά απο το βάθρο και ετσι σταμάτησα να πιέζω, θα προσπαθήσω ξανά στο Portimao ”​


Ο Marc Márquez μπορεί να κοιτάξει πίσω με ικανοποίηση το πρώτο του αγωνιστικό Σαββατοκύριακο με την Gresini Ducati.

Η 4η θέση στο Grand Prix, με 3,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή Bagnaia, και μόλις 1,5 μακριά από τον τερματισμό στο βάθρο και μετά την χθεσινή πέμπτη θέση, μπορούν να κάνουν τον έξι φορές παγκόσμιο πρωταθλητή MotoGP χαρούμενο.
Ο Márquez αγωνίστηκε για το βάθρο μέχρι τα τελευταία στάδια του αγώνα, αλλα στο τέλος φάνηκε να το εγκαταλείπει. «Το δοκίμασα.

Αλλά, ήταν αρκετά ένας αγώνας στρατηγικής. ειδικά για τη διατήρηση των ελαστικών. Στην περίπτωσή μου έπρεπε να κρατήσω το μπροστινό, στην περίπτωση των άλλων, το πίσω ίσως. Πήγα όλο τον αγώνα αρκετά προσεκτικά. Ήξερα ότι, με το στυλ οδήγησης μου, το μπροστινό κράτησε περίπου οκτώ γύρους, όπως μου κράτησε χθες στον Αγώνα Σπριντ, και αυτό έκανα. Μπόρεσα να κυνηγήσω λίγο τον Μαρτίν, αλλά αντέδρασε πολύ καλά.»


«Στους τελευταίους δέκα γύρους άρχισα να επιτίθεμαι για το βάθρο. Αλλά στους δύο τελευταίους γύρους σταμάτησα να πιέζω γιατί ένιωθα ότι ήμουν πιο κοντά σε μια πτώση παρά στο βάθρο. Προτιμώ να χάσω μερικούς βαθμούς και να προσπαθήσω ξανά στο Portimao.»

O Márquez εξήγησε γιατί έπρεπε να είναι πιο προσεκτικός με το μπροστινό του ελαστικό. «Εξαρτάται από το στυλ, εξαρτάται από τον αναβάτη, εξαρτάται από τη μοτοσυκλέτα. Αλλά σε αυτό το σιρκουί, πάντα, με τη Honda, ταλαιπωρήθηκα με το μπροστινό ελαστικό. Και η φετινή χρονιά δεν ήταν διαφορετική. Υπήρχαν όμως και άλλοι οδηγοί που υπέφεραν, δεν ήμουν ο μόνος. Ήταν ένας αγώνας όπου ήταν δύσκολο να προσπεράσεις γιατί με τόση αεροδυναμική, οι πιέσεις ανεβαίνουν πολύ, δεν μπορείς να φρενάρεις καλά. Και αυτό είναι κάτι που πρέπει να διαχειριστείς, αυτή ήταν η στρατηγική».

Ο Márquez παραδέχτηκε επίσης ότι, από φυσικής άποψης, ο αγώνας με τη Ducati δεν ήταν τόσο δύσκολος όσο με τη Honda. «Όχι, σε φυσικό επίπεδο με την Ducati είναι πιο εύκολα, σωματικά δεν απαιτεί τόση προσπάθεια. Τουλάχιστον πηγαίνεις με περισσότερη αυτοπεποίθηση, υπάρχουν στιγμές που μπορείς να χαλαρώσεις στο σιρκουί. Είναι αλήθεια όμως ότι σήμερα πάλεψα περισσότερο με την μοτοσυκλέτα παρά χθες. Κάναμε μια μικρή αλλαγή που πιστεύαμε ότι θα μπορούσε να μας βοηθήσει, αλλά είδαμε ότι δεν ήταν σωστή. Πρέπει να διερευνήσουμε τα μονοπάτια, με αυτή τη βάση που έχουμε, να δούμε ποια κατεύθυνση να ακολουθήσουμε».

Ο Márquez εκμεταλλεύτηκε τη θέση του για να μελετήσει τον Martin αν και δεν είναι αναφορά του. «Πήγαινε γρήγορα. Πάνω απ’ όλα έβγαινε καλά από τις στροφές, φρέναρε αργά, και είχε τη δυνατότητα να ανοίξει καλά το γκάζι. Αλλά τελικά, σήμερα η αναφορά ήταν ο Pecco [Bagnaia], ο οποίος ήταν αυτός που πήγε πολύ γρήγορα. Μας έχει «ρίξει» τρία δευτερόλεπτα και είναι αυτός με τον οποίο πρέπει να δούμε τι έχει κάνει καλύτερα για να μάθουμε από αυτόν, γιατί είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, το φαβορί φέτος και αυτός που γνωρίζει την Ducati καλύτερα από τον καθένα».

Ο Márquez έχει επίσης εμπλακεί σε μια μικρή μάχη με τον Acosta, στην οποία ο πρωτάρης κατάφερε να τον προσπεράσει. «Με προσπέρασε και το περίμενα, γιατί χθες είχε ήδη έναν καλό αγώνα σπριντ. Πάνω απ ‘όλα, όταν ο ρυθμός δεν είναι πολύ γρήγορος, περιμένεις να έρθουν οδηγοί από πίσω. – Όταν ήμουν εγώ πρωτάρης, δεν έκανα μεγάλη οικονομία στα ελαστικά και μετα… – και τελικά δεν ξέρω αν έκανε λάθος ή κάτι τέτοιο, αλλά….. έτσι μαθαίνεις. Η στάση που είχε σήμερα ο Acosta ήταν στάση αυθάδειας, στάση πρωταθλητή, ήταν αυτό που έκανε πέρυσι στο Moto2. Και η αλήθεια είναι ότι πήγαινε γρήγορα, είχε πολύ δυνατά σημεία και θα τα δουλέψει. Σύντομα θα παλέψει για το βάθρο και θα προκαλέσει τρόμο σε κάποιους αγώνες».

Ο Márquez πιστεύει πως το Γκραν Πρι του Κατάρ ήταν θετικό. «Το Σαββατοκύριακο ήταν καλό. Πάει καιρός που είχα ένα Σαββατοκύριακο χωρίς πτώσεις, και σταθερό.»
«Θα υπάρξουν πτώσεις; Ναι, αλλά για να έρθουν οι πτώσεις, πρέπει να πιέσω την μοτοσυκλέτα και να προσπαθήσω να βρω τα όρια όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Τότε θα δούμε που θα κολλήσουμε. Το σημαντικό είναι ότι βελτιωνόμαστε σιγά σιγά. Τώρα θα έρθει ένα σημείο που θα σταματήσουμε, και εκεί θα δούμε πού βρισκόμαστε και θα ολοκληρώσουμε την ανάλυση των λεπτομερειών. Αυτή τη στιγμή, εξακολουθώ να νιώθω ότι δεν αποκομίζω τα μέγιστα από την μοτοσυκλέτα. Αν και σήμερα, επειδή είναι το Κατάρ, έχουμε κάνει καλή δουλειά».


«Τι με κάνει αισιόδοξο; Μαθαίνω βήμα βήμα. Ένα δέκατο του δευτερολέπτου εδώ, ένα δέκατο του δευτερολέπτου εκεί». Επίσης παραδέχεται ότι δεν είναι ακόμα τόσο γρήγορος με την Ducati όσο ο Bagnaia και ο Martin και αυτό δεν συμβαίνει μόνο επειδή, σε αντίθεση με αυτόν, έχουν μοτοσυκλέτες του 2024: «Ο ένας είναι παγκόσμιος πρωταθλητής, ο άλλος είναι δεύτερος. Ήταν ήδη οι πιο γρήγοροι αναβάτες με την Ducati πέρυσι. Όχι, είμαι ευχαριστημένος με το υλικό μου και την ομάδα».
«Η ομάδα δεν ξέρει ακόμα το στυλ μου στον αγώνα, οπότε πήραμε την ασφαλή διαδρομή όσον αφορά την πίεση των ελαστικών για να αποφύγουμε με κάθε κόστος μια ποινή για την ελάχιστη πίεση.»


Αυτή τη στιγμή, ο Márquez δεν έχει ξεκάθαρο στόχο για τον Portimao. «Δεν ξέρω. Πάνω απ’ όλα δεν ξέρω γιατί και στη Μαλαισία και στο Κατάρ έχουμε κάνει δοκιμές και μας βοήθησαν για τον αγώνα. Το Portimao θα είναι η πρόκληση για να δούμε πραγματικά πού βρισκόμαστε. Θα ξεκινήσουμε από το μηδέν, αλλά και πάλι ο στόχος είναι να είμαστε στις πρώτες τέσσερις, πέντε ή έξι θέσεις».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.520
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

Marc Márquez: “Η πτώση ήταν πιο κοντά απο το βάθρο​

Αυτή και αν είναι είδηση
Ο cdefghi να τον ευλογεί να μην του ξαναματασυμβεί πάλι
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.410
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Για πρώτη φορά με Ducati μια χαρά τα πήγε,αναγνωριστική θα το 'λεγα γιατί έχει δυναμική μέσα του και περιμένω πολλά μέσα στη σεζόν.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Φανηκε πως το εχει αλλα μαλλον οι πιτσιρικαδες εχουν ξεφυγει πλεον οποτε για να δουμε και σε αλλες πιστες που θα ειναι και πιο αργες και πιο απαιτητικες στο στριψιμο. Τουλαχιστον να υπαρχει ενα σασπενς ... μην μας παρει ο υπνος με το εννιαιο .....! Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez - Από το “ταπεινό” Honda HR-V στο εντυπωσιακό Audi RS6 Avant​

Με τον Alex Marquez να παίρνει στα χέρια του ένα Audi RS4 Avant
motomag Από το “ταπεινό” Honda HR-V στο εντυπωσιακό Audi RS6 Avant o Marc Marquez


Ως επακόλουθο της υπογραφής του Marc Marquez με την Gresini Racing που χρησιμοποιεί μοτοσυκλέτες της Ducati, ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, μαζί με τον αδελφό του Alex, προχώρησε και σε συμφωνία χορηγίας με την Audi που βρίσκεται στο ίδιο Group (Volkswagen), με τους αναβάτες της Gresini Racing Team να αποκτούν δυο νέα εξωτικά αυτοκίνητα.

Μέχρι πρότινος τα αδέρφια Marquez στην καθημερινότητα τους οδηγούσαν αυτοκίνητα της Honda ωστόσο πλέον αυτά θα μείνουν κλειδωμένα στο γκαράζ τους, καθώς οι Ισπανοί προχώρησαν σε συμφωνία με την Audi, με τον Marc Marquez να κάνει δικό του ένα Audi RS6 Avant και τον Alex Marquez να παραλαμβάνει ένα Audi RS4 Avant.
Από το “ταπεινό” Honda HR-V στο εντυπωσιακό Audi RS6 Avant o Marc Marquez


Όσον αφορά το Audi RS6 Avant που έλαβε ο Marc Marquez, να αναφέρουμε πως στη βασική του έκδοση κοστίζει 142.000 ευρώ, με την απόδοση να φτάνει τους 630 ίππους.

Λίγο... παραπονεμένος θα πρέπει να αισθάνεται ο Alex Marquez καθώς σε αυτόν δόθηκε ένα πιο “ταπεινό” Audi RS4 Avant, το οποίο ξεκινά από τα 118.000 ευρώ, με την απόδοση να φτάνει τους 450 ίππους.

Αναβάθμιση λοιπόν και για τα δύο αδέρφια Marquez όσον αφορά τα αυτοκίνητα που θα έχουν στην καθημερινότητα τους, ενώ και η Audi θα είναι χαρούμενη καθώς αποκτά δύο ακόμη Παγκόσμιους Πρωταθλητές του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στην φαρέτρα του εταιρικού marketing της.
Από το “ταπεινό” Honda HR-V στο εντυπωσιακό Audi RS6 Avant o Marc Marquez
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
I knew it .... τον βαλανε να πει το "απεταξαμην" οι γερμανοι .....! Samurai suicide ToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Frankie Carchedi, αρχιμηχανικός του Marc Márquez: “Στο Τέξας πρέπει να φοβάται μόνο τον εαυτό του”​


Ο Frankie Carchedi μίλησε στο ‘MowMag’ μετά τον αγώνα της Κυριακής στο Portimao.

«Ατυχές τέλος», έτσι σχολίασε το τελευταίο Σαββατοκύριακο στο Portimao. Η αναφορά, είναι σαφές, είναι στη σύγκρουση μεταξύ του αναβάτη του και του Pecco Bagnaia. Μια ατυχής κατάληξη, στην πραγματικότητα, η οποία όμως δεν αναιρεί την απίστευτη δουλειά που έχει γίνει από τον Márquez και την ομάδα και το γεγονός ότι ο Marc Marquez, μετά από μόλις δύο αγώνες με τη νέα μοτοσικλέτα, αποτελεί μεγάλη έκπληξη για όλους. Για όλους, αλλά όχι για όσους εργάζονται κοντά του.

Τόσο πολύ που ο Frankie Carchedi είχε ήδη ξεκαθαρίσει από τις πρώτες ημέρες τη σημασία του γύρου του Portimao. «Το να κάνεις μια δοκιμή πριν το Κατάρ στην ίδια πίστα που θα αγωνιστείς βοηθάει, αλλά όταν πας στο Portimão, έχεις περίπου 20 γύρους και μετά πρέπει να κάνεις αμέσως το Q2, τότε καταλαβαίνεις πόσο προετοιμασμένος είσαι, γιατί πρέπει να έχεις ένα πακέτο, μια βάση, για να δουλέψουν όλα αμέσως.»

Και δεν υπάρχει αμφιβολία, «ότι όλα λειτούργησαν. Οι χρόνοι του Marc Marquez το απέδειξαν και, εν τέλει, και τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν , παρά το ατύχημα με τον Bagnaia στον μεγάλο αγώνα της Κυριακής, όταν οι δύο τους μάχονταν για την πέμπτη και την έκτη θέση
Ο Frankie Carchedi σκέφτεται επίσης ήδη το επόμενο Grand Prix, το οποίο θα γίνει στο Circuit of the Americas, και θέλει να τονίσει: «Τώρα έρχεται το Τέξας, μια πίστα όπου ο Marc Márquez δεν είχε ουσιαστικά ποτέ αντιπάλους. Ή μάλλον, μια πίστα όπου ο Marc Márquez τον μόνο που έχει να φοβηθεί είναι μόνο ο εαυτός του.»

Ο αρχιμηχανικός του “93” είναι ξεκάθαρος για το τι πρέπει να βελτιώσει ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής: «Το επόμενο βήμα είναι ξεκάθαρο: να προσπαθήσει να βρεθεί σε θέση να εκκινήσει πιο μπροστά, είναι να εκκινήσει πιο κοντά στην πρώτη σειρά και να έχεις καθαρό αέρα στη μοτοσικλέτα. Πάμε βήμα, βήμα. Ο Marc μπορεί να έχει τον καλύτερο ρυθμό όσον αφορά τον χρόνο, αλλά σε μια κατάσταση αγώνα είναι πολύ διαφορετικά: αν είσαι εμπρός στο γκρουπ ή στο πίσω μέρος του γκρουπ, το μπροστινό μέρος υπερθερμαίνεται και όλα γίνονται πιο δύσκολα.»

Ένα πρόβλημα, που είναι ήδη κάτι παραπάνω από γνωστό στο σύγχρονο MotoGP, με πολλούς αναβάτες να παραπονιούνται για την περίεργη συμπεριφορά των μοτοσικλετών όταν βρίσκονται μέσα στο γκρουπ. Το κλειδί, λοιπόν, είναι να ξεκινήσει όσο το δυνατόν πιο μπροστά.
Ο Marc Marquez θα προσπαθήσει να γράψει μια ακόμα νίκη ξανά στο Τέξας, το Σαββατοκύριακο 12-14 Απριλίου, σε μια πίστα όπου πάντα έκανε τη διαφορά. Το να βρει έναν τρόπο να ξεκινήσει από την πρώτη θέση θα μπορούσε να φέρει τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στην κατάσταση, στην οποία έχει βρεθεί σχεδόν σε όλη του την καριέρα: να έχει να φοβάται μόνο τον εαυτό του.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez – Συνέντευξή του έβαλε φωτιά στα μεταγραφικά σενάρια με την Aprilia ξανά στο προσκήνιο​

Η εργοστασιακή ομάδα της Aprilia παραμένει πιθανή επιλογή του 8 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή για το 2025
motomagMarc Marquez – Συνέντευξή του έβαλε φωτιά στα μεταγραφικά σενάρια!


Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Marc Marquez στο TNT Sports δήλωσε ότι “όλες οι πόρτες είναι ανοιχτές”, ξεκαθαρίζοντας ότι θα ακούσει όλους του κατασκευαστές πριν αποφασίσει τον σταθμό του για την επόμενη χρονιά, με την Aprilia να έχει μία θέση στις πιο δυνατές υποψηφιότητες, μαζί με την Ducati.

Το 2024 είναι μία χρονιά που τα συμβόλαια πολλών από τους αναβάτες του grid λήγουν, με την μεταγραφική περίοδο (γνωστή και ως silly season) να έχει ξεκινήσει από πολύ νωρίς. Ήδη στο τραπέζι έχουν πέσει οι υπογραφές των Quartararo και Bagnaia, οι οποίο ανανέωσαν με Yamaha και Ducati, αντίστοιχα. Για πολλούς, όμως, τα πράγματα παραμένουν ακόμα αρκετά ρευστά, όσον αφορά το μέλλον τους στα MotoGP.
Marc Marquez – Συνέντευξή του έβαλε φωτιά στα μεταγραφικά σενάρια!

Ο Marquez, ένας από τους καλύτερους αναβάτες στην ιστορία των MotoGP, παραμένει ένας από τους αναβάτες του μεταγραφικού πυρετού, καθώς το μονοετές συμβόλαιό του με την Gresini Ducati λήγει στο τέλος του 2024, χωρίς ακόμα να υπάρχουν καθαρές ενδείξεις για το μέλλον του. Μπορεί στην συνείδηση όλων το πέρασμα από την Gresini να είναι απλά η πύλη εισόδου για την εργοστασιακή ομάδα, ωστόσο

ο Marquez θέλει να αφήσει όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά, ή πολύ απλά να πιέσει καταστάσεις από τώρα. Σε κάθε περίπτωση τα πρώτα δείγματα που έχει να επιδείξει με την μοτοσυκλέτα του Borgo Panigale, είναι αρκετά θετικά, με δεδομένο ότι ο Ισπανός τρέχει με την GP23, καταφέρνοντας να μείνει στο γκρουπ των πρωτοπόρων και βάζοντας δύσκολα στους αναβάτες της GP24 στον τελευταίο αγώνα.
Από την μία θα μπορούσε να επεκτείνει την συνεργασία του με την δορυφορική Gresini. Η αλήθεια όμως είναι ότι μία εργοστασιακή ομάδα ή τουλάχιστον η τελευταία έκδοση της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας θα βοηθήσει πολύ περισσότερο τον Marquez, ώστε να είναι ανταγωνιστικός.

Στην εξίσωση έρχεται να προστεθεί και ο Fermin Aldeguer, τον οποίο έχει ήδη αποκτήσει η Ducati για την σεζόν του 2025. Οι πιθανότητες τον θέλουν εκτός εργοστασιακής ομάδας, τουλάχιστον για την πρώτη του σεζόν στα MotoGP, όμως ακόμα δεν είναι σίγουρο αν θα κατευθυνθεί προς Pramac ή προς Gresini, με την Pramac επίσης να μην έχει ξεκάθαρο πλάνο για τη νέα σεζόν.
Marc Marquez – Συνέντευξή του έβαλε φωτιά στα μεταγραφικά σενάρια!


Η Ducati είναι αυτή την στιγμή η ταχύτερη μοτοσυκλέτα στο grid, είναι όμως ταυτόχρονα και αρκετά ιδιόρρυθμη, απαιτώντας ένα ιδιαίτερο στυλ οδήγησης. Ήδη ο Marquez προσπαθεί να συνηθίσει τα νέα δεδομένα και είναι λογικό ότι μετά από ένα χρόνο, πρώτη του προτεραιότητα θα είναι να παραμείνει στην Ducati, γιατί σε διαφορετική περίπτωση όλη η δουλειά που έχει κάνει να συνηθίσει την νέα του μοτοσυκλέτα θα πάει στράφι. Έχει όμως απέναντί του πολλούς μνηστήρες, με τους Jorge Martin και Enea Bastianini να είναι δύο από τους βασικούς διεκδικητές της μίας εργοστασιακής θέσης που απομένει.

Το εργοστάσιο του Borgo Panigale έχει τα δεδομένα από τις τηλεμετρίες όλων των αναβατών της, εργοστασιακούς και δορυφορικούς. Μετά από τρεις γύρους γνωρίζει ήδη αν οι τραυματισμοί έχουν επηρεάσει τον Marquez και κατά πόσο μπορεί να είναι περισσότερο ανταγωνιστικός από τους υπόλοιπους διεκδικητές του θρόνου της GP25, όπως θα ονομάζεται το πρωτότυπο την επόμενη χρονιά. Επομένως η Ducati αυτή την στιγμή κρατά και το καρπούζι και το μαχαίρι, έχοντας την επιλογή να κόψει το πιο γλυκό κομμάτι για τον εαυτό της, σε μία περίοδο που βλέπει ότι οι δύο άλλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αρχίζουν να απειλούν την απόλυτη κυριαρχία της.
Marc Marquez – Συνέντευξή του έβαλε φωτιά στα μεταγραφικά σενάρια!

Αν όμως ο Marquez θέλει μία εργοστασιακή σέλα, αλλά δεν βρει την απάντηση στην Ducati, τότε μια πιθανή επιλογή είναι αυτή της Aprilia, η οποία φέτος έχει να επιδείξει μία αξιοσημείωτη πορεία, ιδιαίτερα μετά την επιτυχία του Vinales στην πίστα των ΗΠΑ. Αν συνεχίσει έτσι, τότε σίγουρα θα μπει στο ραντάρ του Marquez, σε μία περίοδο που ο Aleix Espargaro θα μπορούσε να κρεμάσει την φόρμα του, αφήνοντας την μία θέση κενή. Το “Μυρμήγκι” έχει και την προϊστορία του με το Noale, έχοντας κερδίσει τον τίτλο στα 125GP πάνω σε μία Derbi (σαν να λέμε Aprilia με άλλο όνομα).
Marc Marquez – Συνέντευξή του έβαλε φωτιά στα μεταγραφικά σενάρια!

Σε κάθε περίπτωση ο Marc Marquez δεν θα δυσκολευτεί να βρει στέγη την νέα χρονιά με τα δεδομένα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή και με την προϋπόθεση πως δεν θα υπάρξει νέος τραυματισμός.

Πηγη www.motomag.gr
 
Top Bottom