Behind the Dream: Marc Marquez

Manolis

new member
Δημοσιεύσεις
119
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CB500X
Όνομα
Manolis
Episode 1 in the exclusive behind the scenes documentary from HRC and the Repsol Honda Team. Go Behind the Dream and discover the unique human stories behind the most success team in MotoGP history. Join Marc Marquez as he visits the Repsol Honda Team at the Austrian GP and shares his thoughts on fear, the future and what it takes to be a Champion.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δωρεά αλληλεγγύης εκατό χιλιάδων ευρώ του Marc Márquez για τη βελτίωση της οφθαλμολογικής υγείας στην Αϊτή​


Ο Marc Márquez έχει γίνει πρεσβευτής του έργου Learn for sight που επιδιώκει να βελτιώσει την υγεία των ματιών στην Αϊτή. Ο οδηγός έκανε μια γενναιόδωρη δωρεά εκατό χιλιάδων ευρώ για αυτό τον σκοπό.
Το πρωί της Δευτέρας το έργο Learn for sight παρουσιάστηκε στο Hospital Clínic Barcelona, ένα πρόγραμμα διεθνούς συνεργασίας που στοχεύει στη βελτίωση της οφθαλμολογικής υγείας των ανθρώπων στην Αϊτή.

Ο Marc Márquez γνωρίζει από πρώτο χέρι τη σημασία της φροντίδας της υγείας των ματιών. Ο οδηγός υπέστη ένα επεισόδιο διπλωπίας στα τέλη της περασμένης χρονιάς που τον εμπόδισε να αγωνιστεί στον τελευταίο γύρο της σεζόν στη Βαλένθια.
Το 2022, ο Márquez είχε μια υποτροπή μετα από μια σφοδρή πτώση κατά τη διάρκεια της προθέρμανσης του GP της Ινδονησίας. Ωστόσο, ο Marquez ταλαιπωρείται από επεισόδια αυτού του τύπου εδώ και χρόνια. Το πιο σημαντικό ήταν το 2011, την εποχή του στο Moto2.

Το Ινστιτούτο Οφθαλμολογίας Hospital Clínic Barcelona ήταν το κλειδί για την ανάρρωση του πιλότου, που αποφάσισε να συνεισφέρει σε αυτό το φιλανθρωπικό έργο με δωρεά 100.000 ευρώ.
Στην Αϊτή υπάρχει σημαντική έλλειψη οφθαλμίατρων, με μόνο τριάντα επαγγελματίες για περίπου δώδεκα εκατομμύρια κατοίκους. Αυτό καθιστά εξαιρετικά δύσκολη τη φροντίδα για την οπτική υγεία των κατοίκων του.

«Στην Αϊτή, σχεδόν 100.000 άνθρωποι είναι τυφλοί, αριθμός που αυξάνεται λόγω της δυσκολίας πρόσβασης σε βασικές υπηρεσίες υγείας και θα ήταν αναστρέψιμος εάν υπήρχαν τα απαραίτητα μέσα για την αντιμετώπισή του», δήλωσε ο Δρ. Jorge Peraza, οφθαλμίατρος και συντονιστής του Learn for Sight.

Μέσω αυτού του προγράμματος συνεργασίας, αναμένεται να προωθηθούν δράσεις που επιτρέπουν την εκπαίδευση, τη φροντίδα των ματιών και την καινοτομία. Ένα έργο που, στο μέλλον, ελπίζει να φτάσει πέρα από την Αϊτή .

Ο Marc Márquez, από την πλευρά του, έχει ασχοληθεί πολύ με αυτό το έργο. «Είμαι υπερήφανος να είμαι πρεσβευτής αυτού του έργου και να μπορώ να βοηθήσω στη βελτίωση της οπτικής υγείας πολλών ανθρώπων. Το να βλέπεις είναι ένας θησαυρός, και μετά από όλα τα προβλήματα όρασης που είχα, το εκτιμώ ακόμη περισσότερο και είμαι ακόμη πιο ενθουσιασμένος που θα είμαι μέρος αυτής της πρωτοβουλίας» .

«Η βοήθειά μας θα φτάσει άμεσα σε πολλούς ασθενείς, αλλά και σε επαγγελματίες στην Αϊτή που θα μπορούν να εκπαιδεύουν και να φροντίζουν περισσότερους ανθρώπους. Θα είμαι πάντα ευγνώμων στη Hospital Clínic Barcelona για όλη τη βοήθεια που έλαβα με τον τραυματισμό του οφθαλμού μου, γι’ αυτό και τους έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Όταν με ρώτησαν αν ήθελα να συμμετάσχω σε αυτό το έργο συνεργασίας, δεν δίστασα ούτε στιγμή . Ήταν ξεκάθαρο ότι η κλινική και η οφθαλμολογία ήταν ο τέλειος συνδυασμός» , κατέληξε.


Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Alex Marquez – «Αλήθειες» για Marc και Honda​

3e61df368ec7c25ef9d94895c75f6e43_XL.jpg

Ο Marc Marquez θα άφηνε τη Honda εάν δεν του δώσει μια μοτοσυκλέτα που θα κερδίσει τον τίτλο και είναι ήδη «θυμωμένος» για την επόμενη σεζόν, δήλωσε ο Alex Marquez.
Ο μικρότερος αδερφός του Marc Λοιπόν, ο Alex εγκατέλειψε την LCR Honda και θα συμμετάσχει στο MotoGP του 2023 με την ομάδα της Gresini Ducati, μια κίνηση που θα γίνει ακόμη πιο κομβική εάν καταφέρει να δελεάσει και τον Marc.

Το τεστ μετά τη σεζόν στη Valencia «δίχασε» τα αδέρφια - ο Alex ήταν ενθουσιασμένος με το ντεμπούτο του στην Ducati, ενώ ο Marc έμεινε άφωνος με την έλλειψη προόδου στη μοτοσυκλέτα της Repsol Honda του 2023.
«Ήμασταν μαζί στο αυτοκίνητο και δεν είπαμε λέξη», είπε ο Alex στη La Gazzetta dello Sport για τη δοκιμή της Valencia. «Ο Marc ήταν θυμωμένος. Τον ρώτησα αν είχε δοκιμάσει νέα πράγματα, είπε ναι, αλλά ότι τίποτα δεν λειτούργησε, και αυτό ήταν.»

Όπως γνωσρίζουμε, ο Marc Marquez έχει κερδίσει έξι πρωταθλήματα στην κατηγορία του MotoGP, αλλά για να ισοφαρίσει τα επτά του Valentino Rossi πρέπει να ξεπεράσει τους περιορισμούς της μοτοσυκλέτας του και τους δικούς του τραυματισμούς. Όλα αυτά ενώ η Honda προσπαθεί να ξεχάσει το 2022. Ενδεικτικό της κατάστασης είναι το ότι στον αγώνα της Γερμανίας, τερμάτισε για πρώτη φορά εδώ και 40 χρόνια χωρίς να κερδίσει ούτε ένα βαθμό. Παραδόξως ωστόσο, αν και πάλι έχασε ένεκα χειρουργείων, ο Marc Marquez ήταν πάλι ο καλύτερος αναβάτης της Honda στην κατάταξη του MotoGP στο τέλος του έτους.

«Νομίζω ότι εάν η Honda κάνει τα βήματα προς τα εμπρός που πρέπει να κάνει, ο Marc δεν θα φύγει. Επειδή είναι η ομάδα με την οποία αγωνιζόταν πάντα, που τον περίμενε και τον σεβάστηκε όταν τραυματίστηκε. Αλλά αν η μοτοσυκλέτα δεν είναι αυτή για το παγκόσμιο πρωτάθλημα, τότε θα είναι δυνατό.»
am23a.jpg

Μια πρώτη ρήξη άλλωστε μεταξύ της Honda και του διδύμου Marquez υπάρχει ήδη, λόγω της εμπειρίας του Alex. «Χρειαζόμουν μια αλλαγή, το να μείνω θα σήμαινε ότι θα «πεθάνω». Ξέρω ότι έχω μια γρήγορη μοτοσυκλέτα (με τη Ducati). Και αυτό είναι σημαντικό για έναν αναβάτη.
Τότε, το τι θα συμβεί θα εξαρτηθεί από τον δεξιό καρπό. Τρία δύσκολα χρόνια με τη Honda; Ειδικά το τελευταίο. Δεν είναι εύκολο για έναν αναβάτη να οδηγήσει την ίδια μοτοσυκλέτα από το Qatar στη Valencia. Την ίδια! Αν μια μοτοσυκλέτα είναι ανταγωνιστική, εντάξει, αλλά αν έχεις πολλά προβλήματα, είναι δύσκολο να κάνεις 20 αγώνες σαν αυτόν. Αν βλέπεις άλλους να λαμβάνουν υλικό και τις μοτοσυκλέτες τους να βελτιώνονται, δεν είναι εύκολο να το αποδεχτείς. Τότε, μόλις ανακοίνωσα ότι θα πάω στη Gresini, δεν έλαβα τίποτα. Δεν λέω ότι δεν λειτούργησαν, αλλά δεν λειτούργησαν όπως θα έπρεπε σαν Honda».

Στον αντίποδα, όταν ο Alex ξεκίνησε συνομιλίες με τον εγκέφαλο της Ducati, Gigi Dall'Igna, έγινε αμέσως ευπρόσδεκτος, καθώς χαρακτηριστικά δήλωσε: «Ειλικρινά ήταν το καλύτερο πράγμα: στη Valencia ήρθε στο γκαράζ, με σύστησε στην ομάδα του, ήθελε να έχουμε μια συνάντηση. Δεν είχα συμβόλαιο με τη Ducati, δεν ήταν υποχρεωμένος να το κάνει, αλλά θέλει να τους ακούει όλους για να βελτιώσει τη μοτοσυκλέτα. Πριν φτάσω στο γκαράζ, βρήκα τον τεχνικό μου και τέλος. Υπήρχαν αυτοί της LCR, όχι της Honda. Με εξέπληξε η μέθοδος της Ducati.»
Αναφερόμενος δε στο χρόνο του στο μεγάλο «Η» είπε τα εξής: «Την πρώτη χρονιά ένιωσα σημαντικός και είχα καλά αποτελέσματα, με έκαναν επίσης να δοκιμάσω ό,τι είχαν κάνει για τον Jorge Lorenzo, και λειτούργησε μαζί μου. Είχα μεγαλώσει, έκανα δύο βάθρα, αλλά όταν με έβαλαν στην LCR ένιωσα μοναξιά και ασήμαντος. Από τη Honda, όχι από την ομάδα, με την οποία είχα πάντα εξαιρετική σχέση».
Τάδε έφη λοιπόν ο Alex, με δηλώσεις που ακούγονται αρκούντος ενδιαφέρουσες για το πως λειτουργεί στα ενδότερα του το HRC το οποίο από ότι φαίνεται περνάει τη μεγαλύτερη κρίση του εδώ και μισό αιώνα. Θα την ξεπεράσει μες το 2023, ή θα είναι μια ακόμα χρονιά επιδείνωσης;

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Marc Marquez: Το χέρι δεν θα είναι ποτέ φυσιολογικό
Αλλά πρέπει να αποδεχτώ αυτούς τους περιορισμούς


Ο Marc Marquez έσπασε άσχημα το δεξί του χέρι το 2020 στο ισπανικό Grand Prix και τελικά έχασε ολόκληρη τη σεζόν αφού αναγκάστηκε να υποβληθεί σε απανωτές χειρουργικές επεμβάσεις.
Αυτές οι επεμβάσεις του άφησαν ένα δεξιό βραχιόνιο που είχε περιστραφεί πάνω από 30 μοίρες από την αρχική του θέση, κάτι που τον εμπόδιζε στη μοτοσυκλέτα όταν έκανε την επιστροφή στο τρίτο Grand Prix του 2021.
Παρά το γεγονός ότι κέρδισε τρεις φορές εκείνη τη σεζόν, ο Marquez ένιωσε ότι χρειαζόταν μια τέταρτη μεγάλη επέμβαση στο χέρι στα μέσα του 2022 για να επανέλθει στην πρότερη κατάστασή του – κάτι που τον ανάγκασε να χάσει έξι αγώνες μετά το ιταλικό Grand Prix.

Επιστρέφοντας τον Σεπτέμβριο στην Aragon, ο Marquez πήρε την pole position στην Ιαπωνία, κατέκτησε το 100ο βάθρο της καριέρας του στα MotoGP στην Αυστραλία και τελείωσε τη σεζόν 57 βαθμούς μπροστά από τον επόμενο καλύτερο αναβάτη της Honda.
Ο Marquez τώρα λέει ότι «πρέπει να αποδεχτεί» τους περιορισμούς που θα έχει πάντα στο δεξί του χέρι, παρά το γεγονός ότι είναι σωματικά καλύτερα από ό, τι ήταν το 2020.
"Φυσικά, πολλές φορές σκέφτομαι πολλά πράγματα για το χέρι μου", είπε. "Και πολλές φορές, είναι δύσκολο να συνειδητοποιήσω μερικές φορές ή να παραδεχτώ ότι έχω αυτόν τον τραυματισμό".

"Αλλά, στο τέλος πρέπει να πω, "Εντάξει, αυτό έχω". Είναι αλήθεια ότι έκανα την τέταρτη χειρουργική επέμβαση, είναι αλήθεια ότι ένα χέρι που έχει ανοίξει τέσσερις φορές δεν θα είναι ποτέ κανονικό χέρι, γιατί έχει κάποιους περιορισμούς".
"Αλλά τότε πρέπει να αποδεχτώ αυτούς τους περιορισμούς, να προσπαθήσω να αντισταθμίσω το σώμα μου, με διαφορετικά πράγματα".
"Δεν το σκέφτομαι πολύ, απλώς σκέφτομαι περισσότερο πώς να βελτιωθώ, πώς να το διαχειριστώ, πώς να προσαρμοστώ".
Αναλογιζόμενος την απόφαση να κάνει μια τέταρτη επέμβαση στο χέρι του και να χάσει περισσότερους αγώνες, ο Marquez έκρινε ότι ήταν σωστό καθώς διανοητικά δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει άλλον έναν χειμώνα ανάρρωσης.

"Για μένα, κοιτάζοντας αυτή τη σεζόν, ισχύει το εξής: Πήρα τη σωστή απόφαση, γιατί μια επιλογή ήταν να τελειώσω τη σεζόν και να δούμε", πρόσθεσε. "Αλλά τώρα, σκεπτόμενος ότι θα μπορούσε να ήταν η Valencia και μετά μια εγχείρηση και μετά ένας πλήρης χειμώνας με αποθεραπεία, δεν ήμουν έτοιμος να το κάνω - και από ψυχολογική πλευρά".
"Έτσι, έκανα τη σωστή επιλογή για να κάνω την επέμβαση".
"Για το μέλλον, θα δούμε αν έχω αρκετή δύναμη, αρκετές δυνατότητες για να παλέψω για το Πρωτάθλημα. Η ζωή όμως είναι καλύτερη, έρχεται με φυσιολογικό τρόπο".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Alberto Puig: “Ο Márquez είναι ο ίδιος όπως πάντα, τώρα πρέπει να δούμε τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας”​

Σε συνέντευξη του στο Motorsport.com, ο Alberto Puig, ο διευθυντής της Honda στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, μίλησε εκτός της αναδιάρθρωσης που έχει υποστεί η ιαπωνική δομή, και για τον Marc Marquez, τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας αλλα και για τις προσδοκίες που έχουν από νέους οδηγούς της φίρμας!

Ερώτηση: Ο Márquez ήταν πολύ δραστήριος αυτόν τον χειμώνα. Πώς είναι η κατάσταση?
Puig: «Αυτός ήταν ένας από τους καλύτερους χειμώνες που είχε ο Marc. Για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό δεν έχει υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Έχει ξεκουραστεί, αλλά παράλληλα έχει προπονηθεί και πολύ. Έχει οδηγήσει μοτοσυκλέτα και έχει πάει πολύ γρήγορα. Ο Marc είναι ο ίδιος όπως πάντα, με την ίδια νοοτροπία να πηγαίνει για όλα από την αρχή. Τώρα αυτό που μένει είναι να ελέγξουμε τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.»

Ερώτηση:
Στην επόμενη δοκιμή στο Sepang, τον Φεβρουάριο, όλοι πιστεύουν πως διακυβεύεται η Honda. Η μοτοσυκλέτα που βλέπουμε εκεί όχι μόνο θα επαναπροσδιορίσει τους στόχους σε επίπεδο αποτελεσμάτων, αλλά μπορεί επίσης να επηρεάσει τα σχέδια του Márquez για το μέλλον. Έχεις την ίδια εντύπωση;
Puig: «Αυτό για το οποίο είμαστε ξεκάθαροι είναι ότι πρέπει να βελτιώσουμε τη μοτοσυκλέτα. Η δοκιμή της Βαλένθια δεν ήταν αυτό που περιμέναμε. Αλλά ταυτόχρονα, σας λέω επίσης ότι η Honda δεν σταματά ούτε τα παρατά. Θα χρειαστεί περισσότερο ή λιγότερο χρόνο, αλλά θα βρούμε μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Προφανώς το τεστ στο Sepang είναι πολύ σημαντικό, αλλά το αποτέλεσμα που θα έχουμε εκεί, όποιο κι αν είναι, δεν θα μας αποθαρρύνει. Η προτεραιότητα είναι ο Marc να έχει μια μοτοσυκλέτα για να κερδίσει.»

Ερώτηση: Θα είναι η μοτοσυκλέτα του 2023 τόσο διαφορετική από αυτή του 2022 όσο του 2022 συγκρίθηκε με την προηγούμενη;
Puig: «Η αλλαγή δεν θα είναι τόσο ριζική, αλλά είναι αλήθεια ότι πρέπει να βελτιωθούμε σε διάφορους τομείς, όχι μόνο σε έναν. Σε κάθε περίπτωση, ούτε το περσινό μοντέλο ήταν και τόσο διαφορετικό. Ήταν λίγο διαφορετικό από άποψη γεωμετρίας και κατανομής, αλλά ήταν πάντα ένα Honda RCV, με την ίδια διαμόρφωση κινητήρα.»

Ερώτηση: Πώς θα ταιριάξει ο Joan Mir;
Puig: «Ο Joan προπονήθηκε ήδη μαζί μας στη Βαλένθια, αλλά αυτή η μοτοσυκλέτα δεν έδειξε αυτό που περιμέναμε. Ο Mir πήρε μια κατά προσέγγιση εντύπωση για το τι είναι το Honda και μας έδωσε την άποψή του όταν τη συνέκρινε με αυτή που οδηγούσε μέχρι τότε (Suzuki). Λογικά, όταν ένας αναβάτης προέρχεται από μια μοτοσυκλέτα που έχει κερδίσει δύο από τους τρεις τελευταίους αγώνες, παρατηρεί την αλλαγή.»

Ερώτηση: Τι σας ζήτησε;
Puig: «Αυτό που περιμένει η Honda από τους αναβάτες της είναι να κερδίζουν αγώνες, αλλά για αυτό πρέπει να τους δώσουμε μια μοτοσυκλέτα που να λειτουργεί. Αν είσαι σε μια επίσημη ομάδα όπως το HRC, αυτό που περιμένεις είναι να κερδίσεις. Αλλά πρέπει επίσης να είστε δίκαιοι και συνεπείς, και πρέπει να βρείτε ένα ισορροπημένο πακέτο που να λειτουργεί.»
Ερώτηση:
Πώς θα καταφέρει η Honda να διπλασιάσει τις προσπάθειές της και να κρατήσει τον Márquez ικανοποιημένο και, ταυτόχρονα, να υπηρετήσει έναν παγκόσμιο πρωταθλητή όπως ο Mir όπως του αξίζει;
Puig: «Αυτή είναι η Honda. Είμαστε σε όλα τα μέτωπα: μοτοκρός, δοκιμαστικά, Ντακάρ, Formula 1, MotoGP. Αυτό είναι πολύ πιο περίπλοκο από ό,τι αν ήμασταν επικεντρωμένοι μόνο στο MotoGP. Αλλά γι’ αυτό είμαστε η παρέα που είμαστε.»

Ερώτηση: Η LCR φέρνει τον Alex Rins , ο οποίος έχει κερδίσει δύο από τα τρία τελευταία Grand Prix (Αυστραλία και Βαλένθια).
Puig: «Ο Rins είχε υπογράψει με την LCR, αλλά, προφανώς, είναι και οδηγός του HRC. Ο Alex είχε την ευκαιρία να πάει στην Aprilia και αποφάσισε να έρθει στη Honda. Από εκεί και πέρα, είμαστε ενθουσιασμένοι και θα προσπαθήσουμε να βγάλουμε τα πάντα προς όφελος της Honda, κατανοώντας ότι η εργοστασιακή ομάδα είναι η Repsol Honda.»
Ερώτηση:
Και τι γίνεται με το υλικό που θα λάβετε;
Puig: «Στους αγώνες οι προτεραιότητες τίθενται από τα αποτελέσματα και την κατάταξη. Η Honda, από φιλοσοφία, θέλει όλοι οι οδηγοί της να έχουν το ίδιο υλικό. Ένα άλλο πράγμα είναι ότι δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για την παραγωγή των ανταλλακτικών, και σε αυτήν την περίπτωση, τα νέα εξαρτήματα θα δοθούν στον προπορευόμενο οδηγό.»

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Marc Márquez συνέχισε τη φυσική του προετοιμασία στο στο κέντρο υψηλών επιδόσεων της Red Bull για τη σεζόν MotoGP του 2023 – Φωτογραφίες – Video​

Ο Marc Márquez συνέχισε τη φυσική του προετοιμασία για τη σεζόν MotoGP του 2023 .

Αν πριν από πέντε ημέρες οδήγησε το Honda CBR600 RR για να ολοκληρώσει μια μέρα προπόνησης στην πίστα, ταξίδεψε στην συνέχεια στο κέντρο υψηλών επιδόσεων που έχει η Red Bull στις Άλπεις (Red Bull APC – Sportsman Training Center) στο Thalgau στην Αυστρία για να δοκιμάσει τον εαυτό του.

Το προαναφερθέν κέντρο είναι διεθνώς αναγνωρισμένο στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αφού οι αθλητές που καλύπτονται υπό την ομπρέλα της Red Bull συνήθως το επισκέπτονται τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, όπου υποβάλλονται σε φυσικό έλεγχο με διάφορες δοκιμές.

O Marc Marquez έκανε διάφορα stress tests , όπως μετρήσεις διατροφής, χωρητικότητα των πνευμόνων, διαχείριση ύπνου, απόδοση μετάλλων, ισοκινητικά τεστ για τα κάτω και άνω άκρα, εργομετρία ή ανάλυση ΗΜΓ συγκεκριμένων κινήσεων στη μοτοσυκλέτα.

Ο Marquez συνόψισε στα social media του. «Είχα μερικές πολύ παραγωγικές μέρες στο APC Center με την οικογένεια της Red Bull».
Στις εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα, μπορείτε να δείτε έναν Marc Márquez με καλό μυϊκό τόνο, τονίζοντας τη συμμετρία μεταξύ των δύο χεριών που έλειπε στο παρελθόν.

Στις ίδιες αυτές φωτογραφίες φαίνονται καθαρά και οι πολυάριθμες ουλές που είναι στο πάνω μέρος του δεξιού του χεριού, όπου χρειάστηκε να επέμβουν έως και τέσσερις φορές.

Το χέρι του Marc Márquez είναι ήδη τρομακτικό! Η σωματική διάπλαση του Marc Márquez αρχίζει να “τρομάζει”. Ο ίδιος έχει πει ότι το δεξί του χέρι δεν θα είναι το ίδιο όπως πριν από τις τέσσερις επεμβάσεις, αλλά και μόνο που το βλέπεις είναι τρομακτικό. Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής φαίνεται ικανός σχεδόν 100% να αντιμετωπίσει τη σεζόν του MotoGP 2023, κυρίως μετά από έναν χειμώνα, χωρίς να περάσει από το χειρουργείο.

Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους για τη φυσική κατάσταση του Ισπανού και για το πώς ήταν σε αυτές τις δοκιμασίες.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
93-marc-marquez_lgz8383.gallery_full_top_fullscreen.jpg

Marquez: Με αυτή τη μοτοσυκλέτα δεν μπορώ να κερδίσω το Πρωτάθλημα

Ο Marc Marquez δεν έχει ενθουσιαστεί με την πρόοδο που έχει κάνει η Honda με την προβληματική μοτοσυκλέτα της από τη δοκιμή της Valencia τον περασμένο Νοέμβριο.

Μετά την πρώτη μέρα του τεστ Sepang, ο Marquez ένιωσε ότι ήταν «ακόμα μακριά από την κορυφή» με τη Honda του 2023.
Ο Ισπανός ξεκίνησε τη δοκιμή με τέσσερις RC213V για να δοκιμάσει, ενώ το μεσημέρι τηε Κυριακής έμεινε με 1, που δείχνει ότι θα είναι η βάση με την οποία θα συνεχίσει στο τεστ του Portimao τον επόμενο μήνα.

Ωστόσο, παραδέχεται ότι δεν είναι τόσο διαφορετική από τη μοτοσυκλέτα του 2023 που δοκίμασε τον περασμένο Νοέμβριο και «χρειάζεται άλλο ένα βήμα» για να κλείσει την διαφορά με τους πρώτους.

"Ξεκινήσαμε τη δοκιμή με τέσσερις μοτοσυκλέτες, τη δεύτερη μέρα είχαμε τρεις, σήμερα (Κυριακή) ξεκινήσαμε με δύο μοτοσυκλέτες και το απόγευμα ήταν μόνο μια", είπε ο Marquez αφού τερμάτισε στην 10η θέση των φύλλων χρόνου, 0,777 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.
"Έτσι, αποφάσισα ήδη ότι αυτό είναι η μοτοσυκλέτα, αυτή είναι η κατεύθυνση. Αλλά δεν είναι η μοτοσυκλέτα που χρειάζομαι για να κερδίσω το Πρωτάθλημα, χρειάζομαι άλλο ένα βήμα από αυτή τη μοτοσυκλέτα. Αλλά είναι σημαντικό να έχουμε μια βάση ξεκαθαρή και να ξεχνάμε τις άλλες".

Ο Marquez πρόσθεσε ότι η Honda "δεν έχει χρόνο να φέρει άλλες τρεις μοτοσυκλέτες" στη δοκιμή της Πορτογαλίας, αλλά "ήταν σημαντικό να επιλέξεις μια κατεύθυνση, μια μοτοσυκλέτα" για να επικεντρωθείς.

"Βασικά, μοιάζει πολύ με τη μοτοσυκλέτα της Valencia", πρόσθεσε. "Δεν είναι μεγάλη διαφορά, το concept είναι το ίδιο και έχουμε τα ίδια προβλήματα. Λοιπόν, τώρα ήρθε η ώρα να διορθώσουμε αυτά τα προβλήματα. Δεν ξέρω πώς, απλά δίνω τα σχόλιά μου, δίνω τις απόψεις μου για το πώς να βελτιώσω τον χρόνο του γύρου".

"Και για μένα ήταν αρκετά καλό γιατί ήταν εύκολο να το καταλάβω… φυσικά είσαι πιο γρήγορος ή πιο αργός, αλλά ήταν σημαντικό για μένα να ξέρω πότε ήθελα να είμαι γρήγορος και πότε να είμαι αργός".

"Λοιπόν, σήμερα το πρωί, αν δείτε τους χρόνους των γύρων μου, άρχισα να είμαι πιο συνεπής γιατί αρχίσαμε να δουλεύουμε. Όταν οδηγούσα καλά, οι χρόνοι των γύρων ήταν λίγο πολύ καlοί, αλλά πολύ μακριά από τους πρώτους πέντε αναβάτες".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
93-marc-marquez_lg98534.gallery_full_top_lg.jpg

Χρόνια πολλά Marc!
Ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής γίνεται 30!


O Marc Marquez γεννήθηκε στις 17 Φεβρουαρίου του 1993 στη Cervera της Ισπανίας. Γιος της Roser Alenta και του Julia Marquez, ο Marcέδειξε από νωρίς την κλίση του, συμμετέχοντας στα Εθνικά Πρωταθλήματα της Ισπανίας, αυτό το πρόσφορο έδαφος ανάπτυξης αναβατών.

Το 2008, σε ηλικία μόλις 15 χρονών και 56 ημερών, ο Marc Marquez έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, στην κατηγορία των 125cc. To πρώτο βάθρο ήρθε στη μέση της σεζόν, στο Donington Park και σε αυτή τη σεζόν "μαθητείας", ο Marquez τερμάτισε 13ος. Το 2009 ο νεαρός Ισπανός συνέχισε να μαθαίνει, φτάνοντας στην τρίτη θέση στη Jerez και τερματίζοντας 8ος στη βαθμολογία.

Το 2010 ήταν η χρονιά που ο Marc Marquez (μετακομίζοντας από την ΚΤΜ στη Derbi) θα περνούσε στα βιβλία των Πρωταθλητών αγώνων ταχύτητας. Ξεκίνησε με την τρίτη θέση στο Qatar, ενώ 10 νίκες και άλλο ένα βάθρο ήταν αρκετά ώστε ο Marc Marquez να γίνει ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής 125cc, σε ηλικία 17 ετών και 263 ημερών.

Tην επόμενη χρονιά ο Marquez ανεβαίνει στη Moto2 και από την αρχή δείχνει ότι δεν αστειεύεται. Η πρώτη νίκη έρχεται στον τέταρτο αγώνα, στο Le Mans της Γαλλίας, ενώ άλλες 6 νίκες αφήνουν τον Marc στη δεύτερη θέση, πίσω από τον Stefan Bradl. Το 2011 περιλαμβάνει επίσης 2 σημαντικά στιγμιότυπα στην καριέρα του Marquez. Το 1 λεπτό ποινή στο Grand Prix της Αυστραλίας διασφαλίζει ότι ο Μarquez θα ξεκινήσει τον αγώνα από την τελευταία θέση, καταφέρνει όμως να τερματίσει τρίτος μετά από μια εκπληκτική οδήγηση. Στο προτελευταίο Grand Prix, στη Μαλαισία, ο Marc Marquez είχε μια πτώση που για πρώτη φορά έφερε το πρόβλημα της διπλωπίας, ένα πρόβλημα που θα επανεμφανιζόταν στο μέλλον.


Το 2012 ξεκινάει σε καλύτερη νότα, με τη νίκη του Marc στον πρώτο αγώνα του Qatar. H χρονιά συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο, με τον Marquez να ανεβαίνει στο βάθρο σε κάθε αγώνα που τερμάτισε πέραν του Mugello (5oς). Με 9 νίκες συνολικά, ο Marc Marquez έγινε Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2. Eίχε έρθει η ώρα πλέον να παίξει με τα μεγάλα παιδιά.

Το 2013 ο Marc Marquez ανεβαίνει στα MotoGP με την Repsol Honda και η θρυλική αυτή συνεργασία ξεκινά δυναμικά με την τρίτη θέση στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Qatar. H νίκη θα έρθει μόλις στον δεύτερο αγώνα, στο Texas, και θα ακολουθήσουν άλλες 6, μαζί με πληθώρα βάθρων, επιτρέποντας στον Ισπανό να γίνει ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP, στην πρώτη του μόλις σεζόν!

Το 2014 δεν ήταν διαφορετικό, με τον Marquez να κερδίζει τους 10 πρώτους αγώνες της χρονιάς (!) και να φτάνει άνετα στο δεύτερο Πρωτάθλημά του στη μεγάλη κατηγορία.

Το 2015 ήταν ιο σκληρό, η απώλεια του Πρωταθλήματος από τον Jorge Lorenzo, η διάρρηξη των σχέσεων με τον Valentino Rossi ήταν τα αρνητικά μιας σεζόν όπου ο αναβάτης της Repsol Honda πήρε πέντε νίκες.

Επέστρεψε δυναμικά το 2016 και μέχρι το 2019 ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος της κατηγορίας, προσθέτοντας στα ρεκόρ του και φτάνοντας τα 8 Παγκόσμια Πρωταθλήματα.

Το 2020 ξεκίνησε με τον τραυματισμό του Marquez στη Jerez, έναν τραυματισμό που άνοιξε τον ασκό του Αιόλου για τον Ισπανό, ο οποίος ακόμα και σήμερα ταλαιπωρείται από τις συνέπειες αυτού του τραυματισμού και από την επανεμφάνιση της διπλωπίας, που προήλθε από μια άλλη πτώση.

Σε κάθε περίπτωση, ο Marc Marquez φαίνεται αυτή τη στιγμή να επανέρχεται στην καλή φυσική του κατάσταση, την πρότερη των τραυματισμών, και σίγουρα οι 85 νίκες και τα 139 βάθρα που έχει ήδη μαζέψει θα αυξηθούν.

Σήμερα, 17/2 το μυρμήγκι της Cervera γίνεται 30 χρονών. Χρόνια πολλά Marc!

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
93-marc-marquez_lg99631.gallery_full_top_lg.jpg

Marquez: Ως αναβάτης μου αρέσει να είμαι ριψοκίνδυνος
Δεν μπορείς να είσαι καλός με τους αντιπάλους σου


Ο Marc Marquez εξήγησε τη φιλοσοφία του όσον αφορά την οδήγηση και την ανάληψη ρίσκου και μας έδωσε μια εικόνα για τη στάση του στην πίστα, στο ντοκιμαντέρ του Amazon Prime Video «Marc Marquez: All In».
Το στυλ του αναβάτη της Repsol Honda έχει επαινεθεί για τη γενναιότητά του και έχει επικριθεί για την επιθετικότητά του, αλλά σε κάθε περίπτωση του έχει προσφέρει 8 Παγκόσμια Πρωταθλήματα μέχρι στιγμής.

Συνέβαλε επίσης σε δύο χρόνια ουσιαστικής αποχής λόγω τραυματισμών, μια αποχή που προκλήθηκε εν μέρει από την πτώση του στη Jerez και την απόφασή του να επιστρέψει πιο νωρίς από ότι του επέτρεπε ο βαθμός ανάρρωσής του.
"Τα καλά παιδιά δεν τα καταφέρνουν", είπε ο Marquez. "Δεν μπορείς να είσαι καλός με τους αντιπάλους σου. Λένε «μπορεί να υπάρξει επαφή». Λοιπόν, θα υπάρξει επαφή και ακόμα περισσότερα".
Ο Jorge Lorenzo, ο αντίπαλος του που αργότερα έγινε ομόσταυλός του, πρόσθεσε: "Δεν ξέρει να οδηγεί με άλλο τρόπο".

Ο Marquez συνέχισε: "Είσαι στον τελευταίο γύρο, ή στους τελευταίους δύο ή τρεις, παλεύοντας με τον Jorge Lorenzo, τον Dani Pedrosa ή τον Valentino Rossi. Δεν υπάρχει κενό (για να προσπεράσεις). Δεν θα το επιτρέψουν. Μερικές φορές πρέπει να δημιουργήσεις αυτό το κενό. Πρέπει να το δημιουργήσεις, να σπρώξεις τον εαυτό σου μέσα στο κενό ή και οι δύο πρέπει να κουνηθείτε".

"Μερικοί αναβάτες το έκαναν λάθος και δεν τα κατάφεραν. Άλλοι αναβάτες οδηγούν στο όριο και πετυχαίνουν. Αυτό είναι που κάνει τη διαφορά στον τελευταίο γύρο. Ως αναβάτης, μου αρέσει, μου αρέσει να είμαι ριψοκίνδυνος".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marquez - Νόμιζα ότι είμαι υπερήρωας, πήρα το μάθημα μου​

3bWi_683mos_lo.jpg

Ένας τελείως διαφορετικός Marc Marquez θα βρίσκεται στις πίστες πλέον.

Η τεράστια περιπέτεια του Marc Marquez, που ξεκίνησε το 2020, μάλλον δεν έχει τελειώσει ακόμα. Και αυτό διότι, παρά το ότι ο τραυματισμός στο χέρι του Ισπανού superstar έχει πλέον αντιμετωπιστεί, ο Marquez δεν έχει επανέλθει στην πρότερη κατάσταση του αγωνιστικά, ίσως όχι και ψυχολογικά.

Σε συνέντευξη του στην στον δημοσιογράφο της Corriere della Sera, Daniele Sparisci, o Marquez παραδέχεται ότι ξεπέρασε όλα τα όρια του, στην ιστορία με τον τραυματισμό του. «Μετανιώνω κάποια πράγματα, πήρα το μάθημα μου. Δεν σεβάστηκα τον τραυματισμό μου. Οι επισφαλείς αποφάσεις έτσι είναι: Κάποιες φορές βγαίνουν καλά, κάποιες άσχημα. Ο μοτοσυκλετισμός ήταν πάντα κάτι επικό, ήθελε υπερήρωες.

Πόσες φορές έχουμε δει αναβάτες πίσω στην σέλα, μετά από 24 ώρες από μία επέμβαση; Αν όλα πάνε καλά, παίρνουν το χειροκρότημα. Αλλιώς, όπως στην περίπτωση μου που αποφάσισα να αγωνιστώ αμέσως, θα υποστείς τις συνέπειες. (…) Δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. Πέρασα άσχημες στιγμές, συμβαίνει σε όλους, αλλά εξακολουθώ να είμαι σε καλύτερη θέση από πολλούς. Ζω με το πάθος μου».

Ο Marquez δεν την … γλίτωσε και ερωτήθηκε από τον Sparisci για την πιθανότητα του να επικοινωνήσει ξανά με τον Rossi: «Ποτέ μην λες ποτέ. Δεν θα γίνει αύριο, αλλά σε 20-30 χρόνια, ποιος μπορεί να ξέρει…». Και ο νοών, νοείτω.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Marquez δέχεται τις ευθύνες: “Έκανα μεγάλο λάθος – Λυπάμαι πολύ για τον Oliveira και ζητώ συγνώμη από αυτόν, την ομάδα του και τους θαυμαστές του”​

“Έκανα ένα σοβαρό λάθος, έχω τιμωρηθεί και συμφωνώ με αυτό”

Ο Marc Márquez μίλησε στα μέσα ενημέρωσης μετά τον τερματισμό του αγώνα Grand Prix της Πορτογαλίας, στον οποίο ήταν κακός πρωταγωνιστής χωρίς να το θέλει, συγκρουόμενος με τον Jorge Martin και τον Miguel Oliveira, κάτι που κόστισε τον Πορτογάλο έναν χαμένο αγώνα και στον Martin μια καθυστέρηση στον αγώνα που του στοίχησε περισσότερο στην πορεία, αλλα και σε αυτόν το χάσιμο του αγώνα, μια διπλή ποινή μεγάλου γύρου Race για τον επόμενο αγώνα της Αργεντινής και ένα κάταγμα στον αντίχειρα..

Γνωρίζοντας ότι τιμωρήθηκε για τον αγώνα της επόμενης Κυριακής στην Αργεντινή με διπλό μακρύ γύρο, που ουσιαστικά τον αφήνει εκτός μάχης για τη νίκη, ο Marc συμφώνησε με την τιμωρία και είπε ότι ανησυχούσε περισσότερο για τη ζημιά που προκλήθηκε, πάρα για την ποινή.
«Πρώτα θέλω να πω ότι λυπάμαι πολύ για τον Oliveira και ζητώ συγνώμη από αυτόν, την ομάδα του και τους θαυμαστές του γιατί ήταν ο αγώνας μέσα στην χώρα του»

«Έκανα ένα μεγάλο λάθος, προφανώς δεν είχα πρόθεση να γίνει κάτι τέτοιο. Δεν ήταν πρόθεσή μου να προσπεράσω τον Martin σε εκείνο το σημείο, αλλα μπλόκαρε το μπροστινό μου, ίσως το σκληρό μπροστινό λάστιχο να μην ήταν έτοιμο ακόμα. Μετα το μπλοκάρισμα άφησα τα φρένα αλλά η μοτοσυκλέτα στράφηκε προς τα μέσα και μπόρεσα να αποφύγω τον Martin με μια μικρή επαφή, αλλα δεν μπόρεσα να αποφύγω τον Oliveira.»

«Στην αρχή αυτό που ήθελα να δω είναι η φυσική κατάσταση του Oliveira, και αφού φάνηκε να είναι καλά σιώπησα, ήταν κάτι που είχε πολύ άσχημη γεύση και γι’ αυτό ζήτησα συγγνώμη»,
«Έκανα ένα μεγάλο λάθος και πήρα μια ποινή για την Αργεντινή, και συμφωνώ με αυτό, αυτά συμβαίνουν μερικές φορές στους αγώνες και αυτή την φορά έκανα εγώ ένα μεγάλο λάθος»

Σε ερώτηση για την δική του κατάσταση είπε: «Έχω μερικά θέματα με το χέρι μου αλλα δεν με νοιάζει αυτή την στιγμή, αυτό που με ενδιαφέρει είναι ο Miguel Oliveira είναι καλά. Το δικό μου θέμα θα το αντιμετωπίσω.»

Πηγη https://bikerspirit.net
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.444
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Θα βάλω το σκύλο μου να κλαίει.
Νίκο, να χαμε να λέγαμε και να χαμε να πούμε...να αφήσει τις συγνώμες και να αλλάξει τρόπο οδήγησης ή να κοιτάξει να προχωρήσει τεχνολογικά η ομάδα του. Το τρένο έχει ήδη ξεκινήσει με τι άλλες ομάδες!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δυστυχώς θα πάει χαμένος, έχει ικανότητες αλλά όχι την στόφα του πρωταθλητή...
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.017
Όνομα
George
Δυστυχώς θα πάει χαμένος, έχει ικανότητες αλλά όχι την στόφα του πρωταθλητή...
εγω θα το εγραφα καπως ετσι..
διοτι αυτο που τον ξεχωρισε ειναι αυτη η στοφα που ειχε κ εξου τα 8 η΄9 κυπελα
αυτη η στοφα ομως πηγαζει κ απο εναν ακρατητο εγωισμο ο οποιος αποτελει την αιτια παρακμης..
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Πιστευω ο πουιτσ ειναι σκυλι μαυρο και θα παιζει μπαλα για καιρο ακομη και αν δεν του φτιαξει μοτερ η χοντα θα ψαχτει για αλλο
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.017
Όνομα
George
Πιστευω ο πουιτσ ειναι σκυλι μαυρο και θα παιζει μπαλα για καιρο ακομη και αν δεν του φτιαξει μοτερ η χοντα θα ψαχτει για αλλο
απολυτα σωστο!
μην ξεχναμε οτι ο ΜΜ ειναι η μονη προβολη/διαφημιση της Ισπανικης Repsol, καθως οι αλλοι δεν...
αλιμονο εαν η Dorna θελει να χασει τετοιο πελατη....

σιγουρα αυτο δεν δικαιολογει την *****ια που εκανε ο 93 αλλα εστω κ ετσι για αυτους ειναι μια (αρνητικη μεν) διαφιμηση δε.
ολες οι φωτο την Repsol δειχνουν,,,
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.444
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
εγω θα το εγραφα καπως ετσι..
διοτι αυτο που τον ξεχωρισε ειναι αυτη η στοφα που ειχε κ εξου τα 8 κυπελα
αυτη η στοφα ομως πηγαζει κ απο εναν ακρατητο εγωισμο ο οποιος αποτελει την αιτια παρακμης..
fixed..... Μην του βαλουμε και κυπελα που δεν εχει παρει Γιωργη.
Ενας 8 φορες συνεχομενος πρωταθλητης ειναι λογικο να εχει τον εγωισμο του σε ψηλο βαθμο. Ωστοσο αυτο που λες εχεις δικιο. Ποτε δεν μπορεσε να μετριασει τον εγωισμο του ακομα και μετα το σοβαρο ατυχημα που ειχε με το χερι του!
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.478
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Εντάξει αφού αποδέχτηκε το οφθαλμοφανές θα περιμένει να ακούσει και μπράβο ο τσομπάνης.
Ας πάει να κάνει τζετ σκι, αλλά και εκεί μπορεί να πετύχει κανένα σκυλόψαρο και να το βγάλει ΠΕ.
 
Top Bottom