Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Στο πνεύμα των ημερών που ανεβαίνουν βιντεάκια μέσα απο γραμμές παραγωγής εργστασίων, ας μάθουμε και λίγα πράγματα για τον ιστορικό κινητήρα V60 της Aprilia.
Αντιγράφω απο:

Η δικύλινδρη σειρά RSV Mille, Tuono, Falco, Caponord και Futura γεννήθηκε και πέθανε μέσα σε μια δεκαετία αλλά αξίζει την αιώνια δόξα!

Στην αυγή της νέας χιλιετίας, η Aprilia παρήγαγε μια νέα γκάμα αφιερωμένη στην σπορ οδήγηση, συνδυάζοντας τον δικύλινδρο κινητήρα Rotax V60 των 1000cc με ένα εκλεπτυσμένο και τεχνικά σχεδόν τέλειο πλαίσιο. Ο στόχος ήταν να υπερέχει σε όλες τις κατηγορίες έναντι του ανταγωνισμού με τα μοντέλα της σειράς που λάνσαρε. Για μια δεκαετία το πέτυχαν ... αλλά μόνο λίγοι το έχουν παρατηρήσει. Η ιστορία του θρυλικού Aprilia V60 μοιάζει να είναι σαν ένα παραμύθι με γλυκόπικρη γεύση.

Ο Ivano Beggio και η συμφωνία με τη Rotax

Όλα ξεκίνησαν από έναν άνθρωπο: τον Ivano Beggio. Ο ιστορικός ηγέτης της Aprilia, ο οποίος διαδέχθηκε τον πατέρα του το 1968, οδήγησε την εταιρεία σε μια σταθερή ανάπτυξη από μια μικρή εταιρεία σε έναν ηγέτη σε διεθνές επίπεδο ανταγωνισμού, όταν στα τέλη της δεκαετίας του '80 άρχισε να κερδίζει όλα τα έπαθλα στις μικρότερες κατηγορίες του Πρωταθλήματος.

Η Aprilia έμοιαζε πάντα με μια διχασμένη προσωπικότητα: από τη μία τίποτα λιγότερο από μιά τέλεια διαχείριση στον κόσμο των αγώνων, με μοτοσυκλέτες που έμοιαζε αδύνατο να ηττηθούν και σημείο αναφοράς για όλους τους κατασκευαστές στον κόσμο, και από την άλλη η μαζική παραγωγή που προσπαθουσε να ισορροπήσει μεταξύ μοτοσυκλετών επιδόσεων για πενηντάρηδες ή για δεκατετράχρονα. Η ιστορία έπρεπε να αλλάξει! Έγινε ένα άλμα προς τους κινητήρες μεγάλου κυβισμού και η ευκαιρία ήρθε στις αρχές της δεκαετίας του '90 όταν προέκυψε η ευκαιρία να αναπτυχθεί ένα προτότυπο με τον αυστριακό κατασκευαστή κινητήρων Rotax.


ΠΗΓΗ









συνεχίζεται....
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
RSV Mille: Ένας επαναστατικός δικύλινδρος V60 κινητήρας!

Κυοφορούνταν για καιρό, αλλά το 1998 ήταν το έτος της επίσημης γέννησης του πρώτου RSV Mille, ενός καθαρού Superbike με κινητήρα 60 ° V-twin και 998cc με αποδιδόμενη ισχύ 128 HP και περίπου 200 kg βάρους στεγνό . Ο νέος αυτός κινητήρας ήταν κάτι απολύτως καινοτόμο: η διάμετρος του κυλίνδρου (bore) και το εύρος κίνησης του πιστονιού (stroke) είχαν πολύ τετράγωνες διαστάσεις και οι διαστάσεις αυτές ήταν πολύ συμπαγείς. Χρησιμοποιούσε τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, ελεγχόμενες από έναν διπλό εκκεντροφόρο άξονα κινούμενο από ένα μικτό σύστημα γραναζιών και αλυσίδας. Η ηλεκτρονική ανάφλεξη ήταν δύο σπινθήρων, με δύο μπουζί ανά κύλινδρο.

Το πλαίσιο αλουμινίου διπλής δοκού, το ψαλίδι μπανάνας (επίσης σε αλουμίνιο), οι αναρτήσεις της Marzocchi, οι ζάντες Marchesini και το σύστημα πέδησης της Brembo αποτελούσαν τα κορυφαία των εξαρτημάτων της εποχής. Ένα αληθινό SBK που είχε έναν και μόνο στόχο: να γίνει το σημείο αναφοράς μεταξύ των δικύλινδρων σπόρ κινητήρων της εποχής.

Φαίνεται παράλογο, αλλά έγινε δεκτό από τον τύπο και τους οπαδούς με κρύα καρδιά για έναν μόνο λόγο ... ήταν περίεργο.
Αυτό το χοντρό παρμπρίζ, αυτό το μπροστινό φανάρι με τις καμπύλες και με τρία "εξωγήινα" μάτια μέσα, αυτός ο πληθωρικός κώλος και η εξάτμιση που έμοιαζε με θερμοσίφωνα.

Όποιος το σχεδίασε δεν είχε την ίδια άποψη δυναμισμού με τους σχεδιαστές - για παράδειγμα - της Ducati, οι οποίοι με μια μοτοσικλέτα με λίγα μόνο χρόνια στην πλάτη της, όπως το 996, εξακολουθούσαν να ξεπερνούν όλους τους ανταγωνιστές σε όρους sex appeal.










συνεχίζεται...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Η γέννηση της γκάμας των V60!

Ωστόσο, παραβλέποντας το αισθητικό κομμάτι, ήταν το RSV Mille αυτό που νίκησε την Ducati: ο πληρέστερος και ομαλότερος κινητήρας, η περισσότερη ροπή από χαμηλά, το μεγαλύτερο εύρος, και το πιο ευέλικτο πλαίσιο του... Ήταν πραγματικά ο τέλειος δικύλινδρος για εκείνα τα χρόνια.

Τα συγκριτικά των περιοδικών εκείνης της εποχής είχαν μόνο τρία γράμματα στην κορυφή της λίστας: R, S και V, αλλά δυστυχώς η υποστήριξη μετά τις πωλήσεις δυσκολεύτηκε να ακολουθήσει και να απογειωθεί. Τα πρώτα χρόνια ήταν δυνατό να μιλήσουμε ανοιχτά για μια αποτυχία και δυστυχώς η εταιρεία δεν ήταν σε θέση να αντικρούσει τη φήμη του "bad bike" που βγήκε για τα RSV λόγω των σφαλμάτων ενός τμήματος μάρκετινγκ που δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και για την ανύπαρκτη υποστήριξη μετά την πώληση (after-sales support) που δυστυχώς έμπαζε νερά από όλες τις πλευρές.

Ως εκ τούτου, η Aprilia αποφάσισε να παίξει νέα φύλλα και να δημιουργήσει, στις αρχές της δεκαετίας του 2000, μια σειρά από νέα μοντέλα εξοπλισμένα με τον κινητήρα Rotax V60 και με τα καλύτερα περιφερειακά εξαρτήματα στην αγορά. Το Tuono στην κατηγορία των γυμνών σπόρ μοτοσυκλετών, το SL 1000 Falco στην κατηγορία των street σπόρ μοτοσυκλετών, το RST 1000 Futura στην κατηγορία των σπορ τούρερ και το ETV 1000 Caponord στην κατηγορία των mega On/Off.

Μια πολύ ολοκληρωμένη γκάμα από εξαιρετικές μοτοσυκλέτες, καθεμιά από τις οποίες θα μπορούσε με ασφάλεια να καθίσει στο θρόνο της καλύτερης μοτοσυκλέτας στην αγορά για την αντίστοιχη κατηγορία, αλλά δυστυχώς αυτό δεν συνέβη καθώς επηρεάζονταν από τα ίδια προβλήματα με το RSV: υπερβολικά εξεζητημένη και με ρίσκο αισθητική και ένα τμήμα μάρκετινγκ που δεν κατάφερε ποτέ να ανταποκριθεί στις προσδοκίες.








συνεχίζεται...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Η aprilia θα ασχοληθεί με τις πωλήσεις!

Τα επόμενα χρόνια η κατάσταση της εταιρείας δεν βελτιώθηκε πολύ. Δεν υπήρξε πραγματική αλλαγή στη διαχείριση από την εταιρεία και οι πωλήσεις των RSV, Tuono και Caponord ήταν αρκετές και αυξανόμενες μόνο χάρη στη διαφήμιση στόμα με στόμα των ίδιων των οπαδών της μάρκας, οι οποίοι αναγνώρισαν την πραγματική αξία αυτών των φανταστικών μοτοσυκλετών.

Εν τω μεταξύ, το Falco και το Futura θυσιάστηκαν στο βωμό των μεγάλων προσδοκιών και των λαθών, με την απόφαση της εταιρείας να τα αποσύρει από την παραγωγή μετά από μόλις τρία χρόνια. Από το 2000 έως το 2003 το πρώτο, από το 2001 έως το 2004 το δεύτερο. Με το Falco, να είναι αυτό που έχει πλέον αναγνωριστεί ως η καλύτερη μοτοσυκλέτα μισού φέρινγκ της περιόδου, έτη φωτός μπροστά από τους Ιάπωνες (Honda Firestorm, Suzuki TL1000S) και πολύ πιο ευχάριστο από το Ducati Supersport που στο μεταξύ έφυγε από τη σκηνή.

Η απόσυρση από τον τιμοκατάλογο του Futura καρατόμησε τον μοναδικό Ευρωπαίο ανταγωνιστή του Honda VFR 800, ανώτερο από την Ιαπωνική πρόταση (και τη Γερμανική BMW) σε οδηγική αίσθηση και απόδοση. Για να είμαστε ειλικρινείς, το RST 1000 είχε επίσης μια πολύ ριζοσπαστική, ακραία και γωνιώδη αισθητική, πολύ μπροστά από την εποχή του που δύσκολα γινόταν κατανοητό από το κοινό της εποχής.

To RSV Mille έγινε λίγο πιο όμορφο με το πρώτο facelift και με την άφιξη της έκδοσης R, αγωνιστικό αντίγραφο (με αναρτήσεις Ohlins, λεπτομέρειες από ανθρακονήματα) της μοτοσυκλέτας που συμμετείχε στο πρωτάθλημα Superbike με τους Troy Corser και Noriyuki Haga. Μια περιορισμένη έκδοση Haga Replica βγήκε επίσης στην αγορά και έγινε ανάρπαστη αποτελώντας σύντομα ένα αντικείμενο λατρείας.








συνεχίζεται...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Κι άλλες λανθασμένες επιλογές και το κλείσιμο του project

Μεταξύ των θετικών απόψεων των περιοδικών και των ενθουσιωδών οπαδών της μάρκας και των ενοχλητικών επιχειρηματικών επιλογών για να τις χαρακτηρίσουμε κομψά, το έπος του V60 συνεχίστηκε ακάθεκτο.

Με το μισό εύρος της γκάμας ήδη εκτός παιχνιδιού, δεν υπήρχαν πολλά να δουλευτούν.
Το 2003 η σούπερ σπορ μοτοσυκλέτα της Aprilia άλλαξε και μετονομάστηκε σε RSV 1000.

Με νέο πλαίσιο και τη νέα βελτιωμένη αισθητική το σύνολο βελτιώθηκε περαιτέρω, ο κινητήρας απέδιδε 143 HP και συνέχισε να διατηρεί την ηγεμονία του καλύτερου σπορ δίκυκλου στην αγορά, αν και εδώ η αισθητική επικρίθηκε για την ομοιότητα του εμπρός τμήματος με εκείνο του VTR 1000 SP1 της Honda. Ακόμα και με αυτό το μοντέλο, η Aprilia νίκησε την Ducati (η οποίο βγήκε αμέσως μετά το 999) και από πλευράς απόδοσης αλλά και οδηγικής απόλαυσης. Το tuono ανανεώθηκε επίσης, το οποίο παραδοσιακά μοιράστηκε το πλαίσιο και μέρος της αισθητικής με το RSV, αλλά ήταν γυμνό και με ψηλό τιμόνι.

Μετά τα μέσα της δεκαετίας του 2000, το βάρος του έργου άρχισε να μειώνεται αισθητά και οι λογαριασμοί της Aprilia στέγνωσαν από το project MotoGP RS Cube, το οποίο απέτυχε από όλες τις απόψεις. Άλλη μια λάθος επιλογή της εταιρείας που οδήγησε στην πώληση της μάρκας το 2004 στον όμιλο Piaggio, μαζί με τις θυγατρικές Moto Guzzi και Gilera / Derbi.

Μέσα σε λίγα χρόνια, το επιχειρηματικό σχέδιο επανασχεδιάστηκε εκ νέου και το 2008 το RSV 1000 βγήκε εκτός σκηνής, δημιουργώντας χώρο για το 4-κύλινδρο RSV4, το οποίο είναι μέρος μιας εντελώς διαφορετικής ιστορίας. Λίγο μεγαλύτερη ζωή δόθηκε στο Caponord, το οποίο παρέμεινε σε παραγωγή μέχρι το 2011.










συνεχίζεται...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Η εργοστασιακή παραγωγή τελειώνει, αλλά ξαναγεννιέται στα μεταχειρισμένα


Ήρθε το τέλος του project V60 και μιας δεκαετίας γεμάτης αντιφάσεις. Η δυναστεία του Aprilia V60 ήταν πιθανώς η υψηλότερη έκφραση της μηχανικής και της μοτοσυκλετιστικής τεχνής που εφαρμόστηκε στο concept των δικύλινδρων, σε ένα εύρος με τόσο μεγάλη ποικιλία, η οποία θα μπορούσε να ικανοποιήσει μια μεγάλη γκάμα πελατών τόσο μεγάλη ώστε να καταστεί δυνατό να οδηγήσει σε εντυπωσιακούς αριθμούς πωλήσεων.


Η βασική ιδέα του project ήταν εξίσου τέλεια με την κακή εφαρμογή της στην πράξη. Η εταιρεία σχεδόν αγνόησε εντελώς το μάρκετινγκ και η υποστήριξη μετα την πώληση ήταν εντελώς ανεπαρκής για την ποιότητα των μοτοσικλετών και ειδικά για την τιμή καταλόγου, η οποία ήταν σαφώς υψηλή για όλες τις V60.

Η κληρονομιά αυτής της ημιτελούς επιτυχίας, ωστόσο, είναι ένα πλεονέκτημα μετά από αρκετά χρόνια. Με μια τέτοια ιστορία, τα μεταχειρισμάνα υποτιμήθηκαν με υπερβολικό τρόπο και σε βαθμό τέτοιο που τώρα μπορείτε να βρείτε τα Aprilia V60 σε πολύ χαμηλές τιμές και με λίγα χιλιόμετρα. Falco και Futura για 1.500 ευρώ, RSV Mille και Tuono για 2.000 ευρώ και Caponord για λιγότερα από 4.000 ευρώ.

Όποιος έχει πάθος αλλά και ευαισθησία για αυθεντική μηχανική, με λίγα χρήματα, μπορεί να προσθέσει στο γκαράζ του, ένα όχημα που εξακολουθεί να είναι ακόμα επικαιρο από όλες τις απόψεις με στιβαρό πλαίσιο αλλά και μηχανολογικά. Το μόνο ελάττωμα αυτών των μοτοσυκλετών είναι ένα ελαφρώς ασθενές ηλεκτρικό σύστημα, αλλά τίποτα που δεν μπορεί να λυθεί με έναν καλό μηχανικό και με σχετικά χαμηλό κόστος. Σκεφτείτε το, αγοράζοντας ένα μεταχειρισμένο κομμάτι της ιταλικής ιστορίας μοτοσικλετών της γκάμας των V60 και παίρνοντας το σπίτι σας στην τιμή μιας συσκευής θα μπορούσε να είναι το deal της ζωής σας.










Τέλος.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Η aprilia θα ασχοληθεί με τις πωλήσεις!

Τα επόμενα χρόνια η κατάσταση της εταιρείας δεν βελτιώθηκε πολύ. Δεν υπήρξε πραγματική αλλαγή στη διαχείριση από την εταιρεία και οι πωλήσεις των RSV, Tuono και Caponord ήταν αρκετές και αυξανόμενες μόνο χάρη στη διαφήμιση στόμα με στόμα των ίδιων των οπαδών της μάρκας, οι οποίοι αναγνώρισαν την πραγματική αξία αυτών των φανταστικών μοτοσυκλετών.

Εν τω μεταξύ, το Falco και το Futura θυσιάστηκαν στο βωμό των μεγάλων προσδοκιών και των λαθών, με την απόφαση της εταιρείας να τα αποσύρει από την παραγωγή μετά από μόλις τρία χρόνια. Από το 2000 έως το 2003 το πρώτο, από το 2001 έως το 2004 το δεύτερο. Με το Falco, να είναι αυτό που έχει πλέον αναγνωριστεί ως η καλύτερη μοτοσυκλέτα μισού φέρινγκ της περιόδου, έτη φωτός μπροστά από τους Ιάπωνες (Honda Firestorm, Suzuki TL1000S) και πολύ πιο ευχάριστο από το Ducati Supersport που στο μεταξύ έφυγε από τη σκηνή.

Η απόσυρση από τον τιμοκατάλογο του Futura καρατόμησε τον μοναδικό Ευρωπαίο ανταγωνιστή του Honda VFR 800, ανώτερο από την Ιαπωνική πρόταση (και τη Γερμανική BMW) σε οδηγική αίσθηση και απόδοση. Για να είμαστε ειλικρινείς, το RST 1000 είχε επίσης μια πολύ ριζοσπαστική, ακραία και γωνιώδη αισθητική, πολύ μπροστά από την εποχή του που δύσκολα γινόταν κατανοητό από το κοινό της εποχής.

To RSV Mille έγινε λίγο πιο όμορφο με το πρώτο facelift και με την άφιξη της έκδοσης R, αγωνιστικό αντίγραφο (με αναρτήσεις Ohlins, λεπτομέρειες από ανθρακονήματα) της μοτοσυκλέτας που συμμετείχε στο πρωτάθλημα Superbike με τους Troy Corser και Noriyuki Haga. Μια περιορισμένη έκδοση Haga Replica βγήκε επίσης στην αγορά και έγινε ανάρπαστη αποτελώντας σύντομα ένα αντικείμενο λατρείας.








συνεχίζεται...
Πλησιασα αλλα δεν ακουμπησα σε μια Futura στην Αθηνα.
Πριν 5 χρονια αν θυμαμαι καλα με μολις 4500 χιλ.
Σε γνωστη αντιπροσωπεια της BMW και τιμη πατωμα.
Με κερδισε το FJR.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πλησιασα αλλα δεν ακουμπησα σε μια Futura στην Αθηνα.
Πριν 5 χρονια αν θυμαμαι καλα με μολις 4500 χιλ.
Σε γνωστη αντιπροσωπεια της BMW και τιμη πατωμα.
Με κερδισε το FJR.
Τα Futura έβλεπα σε μια φάση πριν 2-3 χρόνια τα έδιναν 2000-2500 ευρώ και με χλμ ελάχιστα.
Ευκαιριάρα!
Καμιά σχέση με το FJR. Λιγότερο tourer, περισσότερο σπορτ.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Τα Futura έβλεπα σε μια φάση πριν 2-3 χρόνια τα έδιναν 2000-2500 ευρώ και με χλμ ελάχιστα.
Ευκαιριάρα!
Καμιά σχέση με το FJR. Λιγότερο tourer, περισσότερο σπορτ.
To ιδιο λεμε μαλλον Αποστολε. Εχει μαλλον 4 χρονια οσο εχω το FJR.
Καλημερα.Αργησε να πουληθει παρα πολυ.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
To ιδιο λεμε μαλλον Αποστολε. Εχει μαλλον 4 χρονια οσο εχω το FJR.
Καλημερα.Αργησε να πουληθει παρα πολυ.
Τέτοια μηχανάκια είναι συνειδητές αγορές. Με λίγα φράγκα παίρνεις καινούριο μηχανάκι, αλλά απο μεταπώληση ...το παντρεύεσαι.
Πάντως ακόμη και έτσι αξίζει. 2000 ευρώ για μηχανάκι με...πόσο είχε; 20000 χλμ; 25000 χλμ;
Κι άσε άλλους να αγοράζουν μεταχειρισμένα με καρμπυρατέρ του 1996 με αυτά τα λεφτά και 198000 χλμ
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Τέτοια μηχανάκια είναι συνειδητές αγορές. Με λίγα φράγκα παίρνεις καινούριο μηχανάκι, αλλά απο μεταπώληση ...το παντρεύεσαι.
Πάντως ακόμη και έτσι αξίζει. 2000 ευρώ για μηχανάκι με...πόσο είχε; 20000 χλμ; 25000 χλμ;
Κι άσε άλλους να αγοράζουν μεταχειρισμένα με καρμπυρατέρ του 1996 με αυτά τα λεφτά και 198000 χλμ



Ναι ένα αφρικα με 200.000χλμ είναι πιο εμπορευσιμο.. Δεν είναι όμως κουτορνιθι αυτός που θα το πάρει. Τι να το κάνει το φουτουρα όταν ζητάει αλλά πράγματα από μια μηχανή;

Απευθύνονται σε πολύ ειδικό κοινό, γι αυτό είναι στα αζήτητα. Μήπως και τα vfr είναι εμπορευσιμα;
Ούτε είναι τυχαίο ότι έχουν λίγα χλμ.. Τίποτα δεν είναι τυχαίο
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ναι ένα αφρικα με 200.000χλμ είναι πιο εμπορευσιμο.. Δεν είναι όμως κουτορνιθι αυτός που θα το πάρει. Τι να το κάνει το φουτουρα όταν ζητάει αλλά πράγματα από μια μηχανή;

Απευθύνονται σε πολύ ειδικό κοινό, γι αυτό είναι στα αζήτητα. Μήπως και τα vfr είναι εμπορευσιμα;.
Δεν ειναι μονο τα Vfr σπορτ touring. Υπάρχουν και XX110 και ΖΖR1100 και πάει λέγοντας. Και πολλοί τα προτιμούν όταν ψάχνουν σε αυτές τις κατηγορίες.

Το Αφρικα δεν ξέρω πως κολλάει στην συζήτηση για το Futura
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Δεν ειναι μονο τα Vfr σπορτ touring. Υπάρχουν και XX110 και ΖΖR1100 και πάει λέγοντας. Και πολλοί τα προτιμούν όταν ψάχνουν σε αυτές τις κατηγορίες.

Το Αφρικα δεν ξέρω πως κολλάει στην συζήτηση για το Futura
Ναι πάω πάσο για το αφρικα..
Απ την άλλη, τα zzr και xx έχουν άλλη φιλοσοφία, μακριά μεταξόνια με 4κυλινδρα δυνατά μοτέρ που 300αριζουν...Πιο ταξιδιάρικα δικαβαλο αποσκευές κλπ..
Εγω ας πούμε τέτοιο θα προτιμούσα...
Πιο playbike το futura.. Και κουκλί όμως!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.430
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Αξιόλογες μοτοσυκλέτες

Ειδικα το τουονο, οσο ασχημο ειναι αλλο τοσα καλα εχει....στριβει, παει, φρεναρει κ κάθεσαι και σαν άνθρωπος...
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.472
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Τέτοια μηχανάκια είναι συνειδητές αγορές. Με λίγα φράγκα παίρνεις καινούριο μηχανάκι, αλλά απο μεταπώληση ...το παντρεύεσαι.
Πάντως ακόμη και έτσι αξίζει. 2000 ευρώ για μηχανάκι με...πόσο είχε; 20000 χλμ; 25000 χλμ;
Κι άσε άλλους να αγοράζουν μεταχειρισμένα με καρμπυρατέρ του 1996 με αυτά τα λεφτά και 198000 χλμ

Καλα το παιρνεις φθηνα,αλλα αμα χρειαστεις ανταλλακτικα?
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Απο μηχανολογικά ανταλλακτικά και ηλεκτρολογικά ανταλλακτικά υπάρχουν τα πάντα.
Πιο πολύ θα φοβόμουν πχ που θα βρω κάποιο πλαστικό φέρινγκ αν πάθαινε κάτι. Αλλα κι εκει πλέον υπάρχουν λύσεις. Όσοι φτιάχνουν πολυεστερικά έχουν έτοιμα πατρόν.
Γενικά δεν θα το φοβόμουν σε τέτοια θέματα. Μπορεί το futura να μην κυκλοφόρησε όσο το Caponord για να πεις έχω τελείως το κεφάλι μου ήσυχο, αλλά υπάρχουν λύσεις. Απλά θα ψάξεις λίγο περισσότερο.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.472
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Kαι θα σου κοστισει αρκετα περισσοτερο Αποστολη.Δεν ειναι τυχαιο που καποια μηχανακια και να τα χαριζεις δεν τα παιρνουν.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Kαι θα σου κοστισει αρκετα περισσοτερο Αποστολη.Δεν ειναι τυχαιο που καποια μηχανακια και να τα χαριζεις δεν τα παιρνουν.
Όπως όλα, έχει τα πλεονεκτήματα του και τα μειονεκτήματά του.
Falco kai Futura δεν πούλησαν πολύ και για αυτό θα τα βρεις σε τιμές χώμα.
Caponord και Tuono που πούλησαν πολύ υπάρχει επάρκεια ανταλλακτικών για την επόμενη 20ετία, και πολλά μεταχειρισμένα ανταλλακτικα΄, αλλά τα μηχανάκια κρατάνε αξία.
Έτσι έχουν τα πράγματα.

Προσωπικά αν έψαχνα στην κατηγορία του Futura, δεν θα το προσπερνούσα εύκολα. Αλλά εντάξει, εγώ και Ιταλικό μοτόρι έχω, και κινέζικο παπί έχω...δεν αντιπροσωπεύω τον μέσο αγοραστή που θα κοιτάξει και εταιρική αξιοπιστία, θα κοιτάξει και μεταπώληση. Το βλέπω αλλιώς το πράγμα.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Αυτή τη στιγμή στο car δεν υπάρχει ούτε ένα futura.. Μεταπώληση φαντάζομαι δεν υφίσταται... Μόνο χάρισμα..την αξιοπιστία οκ την προσπερνάς, τη μεταπώληση οχι
Capo. Tuono δεν πωλούνται εύκολα, αλλά έχουν το κοινό τους
Πάντως είναι κουκλί..
 

thenos

member
Δημοσιεύσεις
1.332
Ηλικία
48
Όνομα
Θανάσης
Αυτή τη στιγμή στο car δεν υπάρχει ούτε ένα futura.. Μεταπώληση φαντάζομαι δεν υφίσταται... Μόνο χάρισμα..την αξιοπιστία οκ την προσπερνάς, τη μεταπώληση οχι
Capo. Tuono δεν πωλούνται εύκολα, αλλά έχουν το κοινό τους
Πάντως είναι κουκλί..
Υπάρχει ένα το οποίο πωλείται σαν ανταλλακτικά (αλλά η άδεια του υπάρχει κανονικά) από ότι γράφει ο πωλητής αλλά το πρόβλημά του είναι σε έναν πολλαπλασιαστή και σε ένα κομμάτι της πλεξούδας που έχει καεί.
Θεωρητικά εάν επισκευαστούν αυτά η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα λειτουργεί κανονικά...
Θεωρητικά πάντα...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom