Drake Ramore
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 10.891
- Όνομα
- .
Στο πνεύμα των ημερών που ανεβαίνουν βιντεάκια μέσα απο γραμμές παραγωγής εργστασίων, ας μάθουμε και λίγα πράγματα για τον ιστορικό κινητήρα V60 της Aprilia.
Αντιγράφω απο:
Η δικύλινδρη σειρά RSV Mille, Tuono, Falco, Caponord και Futura γεννήθηκε και πέθανε μέσα σε μια δεκαετία αλλά αξίζει την αιώνια δόξα!
Στην αυγή της νέας χιλιετίας, η Aprilia παρήγαγε μια νέα γκάμα αφιερωμένη στην σπορ οδήγηση, συνδυάζοντας τον δικύλινδρο κινητήρα Rotax V60 των 1000cc με ένα εκλεπτυσμένο και τεχνικά σχεδόν τέλειο πλαίσιο. Ο στόχος ήταν να υπερέχει σε όλες τις κατηγορίες έναντι του ανταγωνισμού με τα μοντέλα της σειράς που λάνσαρε. Για μια δεκαετία το πέτυχαν ... αλλά μόνο λίγοι το έχουν παρατηρήσει. Η ιστορία του θρυλικού Aprilia V60 μοιάζει να είναι σαν ένα παραμύθι με γλυκόπικρη γεύση.
Ο Ivano Beggio και η συμφωνία με τη Rotax
Όλα ξεκίνησαν από έναν άνθρωπο: τον Ivano Beggio. Ο ιστορικός ηγέτης της Aprilia, ο οποίος διαδέχθηκε τον πατέρα του το 1968, οδήγησε την εταιρεία σε μια σταθερή ανάπτυξη από μια μικρή εταιρεία σε έναν ηγέτη σε διεθνές επίπεδο ανταγωνισμού, όταν στα τέλη της δεκαετίας του '80 άρχισε να κερδίζει όλα τα έπαθλα στις μικρότερες κατηγορίες του Πρωταθλήματος.
Η Aprilia έμοιαζε πάντα με μια διχασμένη προσωπικότητα: από τη μία τίποτα λιγότερο από μιά τέλεια διαχείριση στον κόσμο των αγώνων, με μοτοσυκλέτες που έμοιαζε αδύνατο να ηττηθούν και σημείο αναφοράς για όλους τους κατασκευαστές στον κόσμο, και από την άλλη η μαζική παραγωγή που προσπαθουσε να ισορροπήσει μεταξύ μοτοσυκλετών επιδόσεων για πενηντάρηδες ή για δεκατετράχρονα. Η ιστορία έπρεπε να αλλάξει! Έγινε ένα άλμα προς τους κινητήρες μεγάλου κυβισμού και η ευκαιρία ήρθε στις αρχές της δεκαετίας του '90 όταν προέκυψε η ευκαιρία να αναπτυχθεί ένα προτότυπο με τον αυστριακό κατασκευαστή κινητήρων Rotax.
ΠΗΓΗ
συνεχίζεται....
Αντιγράφω απο:
Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
Aprilia V60: H ιστορία μιας αμφιλεγόμενης επιτυχίας
www.apriliabikers.gr
Η δικύλινδρη σειρά RSV Mille, Tuono, Falco, Caponord και Futura γεννήθηκε και πέθανε μέσα σε μια δεκαετία αλλά αξίζει την αιώνια δόξα!
Στην αυγή της νέας χιλιετίας, η Aprilia παρήγαγε μια νέα γκάμα αφιερωμένη στην σπορ οδήγηση, συνδυάζοντας τον δικύλινδρο κινητήρα Rotax V60 των 1000cc με ένα εκλεπτυσμένο και τεχνικά σχεδόν τέλειο πλαίσιο. Ο στόχος ήταν να υπερέχει σε όλες τις κατηγορίες έναντι του ανταγωνισμού με τα μοντέλα της σειράς που λάνσαρε. Για μια δεκαετία το πέτυχαν ... αλλά μόνο λίγοι το έχουν παρατηρήσει. Η ιστορία του θρυλικού Aprilia V60 μοιάζει να είναι σαν ένα παραμύθι με γλυκόπικρη γεύση.
Ο Ivano Beggio και η συμφωνία με τη Rotax
Όλα ξεκίνησαν από έναν άνθρωπο: τον Ivano Beggio. Ο ιστορικός ηγέτης της Aprilia, ο οποίος διαδέχθηκε τον πατέρα του το 1968, οδήγησε την εταιρεία σε μια σταθερή ανάπτυξη από μια μικρή εταιρεία σε έναν ηγέτη σε διεθνές επίπεδο ανταγωνισμού, όταν στα τέλη της δεκαετίας του '80 άρχισε να κερδίζει όλα τα έπαθλα στις μικρότερες κατηγορίες του Πρωταθλήματος.
Η Aprilia έμοιαζε πάντα με μια διχασμένη προσωπικότητα: από τη μία τίποτα λιγότερο από μιά τέλεια διαχείριση στον κόσμο των αγώνων, με μοτοσυκλέτες που έμοιαζε αδύνατο να ηττηθούν και σημείο αναφοράς για όλους τους κατασκευαστές στον κόσμο, και από την άλλη η μαζική παραγωγή που προσπαθουσε να ισορροπήσει μεταξύ μοτοσυκλετών επιδόσεων για πενηντάρηδες ή για δεκατετράχρονα. Η ιστορία έπρεπε να αλλάξει! Έγινε ένα άλμα προς τους κινητήρες μεγάλου κυβισμού και η ευκαιρία ήρθε στις αρχές της δεκαετίας του '90 όταν προέκυψε η ευκαιρία να αναπτυχθεί ένα προτότυπο με τον αυστριακό κατασκευαστή κινητήρων Rotax.
ΠΗΓΗ
συνεχίζεται....