Καλοτάξιδο Νίκο(σωστά;; )..1600 χιλιόμετρα και ολα σουπερ.
Τοσο ευκολο,διαχειρησιμο .......... Ο λόγος που δεν πηρα τον τιγρη ηταν αυτος να ξερετε.
Το Τ7 είναι ΙταλικοΕχμμμ....δεν είναι Κινέζικο, γκουχ γκουχ! k
Κάτσε να δούμε πρώτα τι θα φοράει απο περιφερειακά, τι κινητήρα θα έχει ακριβώς και με ποια ιπποδύναμη και θα δούμε αν η τιμή του πρέπει να είναι 2000 ευρώ κάτω ή 2000 ευρώ πάνω απο το Τενερε.
Αν έχει πολύ συμβατικές λύσεις, δοκιμασμένες και με μηδενική καινοτομία, λογικά θα παίξει χαμηλά, όπως ο προηγούμενος πήγασος.
Αν όμως είναι όπλο, δύσκολα να μείνει κάτω απο το Τενερε. Θα μιλάμε για ευκαιριάρα.
1600 χιλιόμετρα και ολα σουπερ.
Τοσο ευκολο,διαχειρησιμο εντος πόλης νοιωθεις οτι εισαι σε σκουτερ που δεν χρειαζεται να αλλαζει ταχυτητες (4ρτη με 30-35 και δινεις γκαζι και δεν σκορτσαρει καθολου) ο τροπος που στριβει, το πως αλλαζει κατευθηνσνη αλλα και οπου κοιτας εκει παει σαν διαβητης παρολο τον 21μπροστα μηχανακι σε επαρχιακο.
Ηροπή του γεματη απο χαμηλα χωρις ξεσπασματα, και ο ηχος της εξατμισης οταν φορτωνεις τις στροφες ειναι αλλο πραμα.
Νομιζω οτι ο προσανατολισμος του ειναι πρωτα για επαρχιακά κομματια και μετα για χωμα.
Η αληθεια ειναι οτι σε χωμα εχω μπει πολυ πολυ λιγο, και σε πατημενο χωματοδρομο {και πραγματικα καταπινε οτι εβρισκε μπροστα του}, μιας και το στρωνο αλλα και για το γεγονος οτι θα χρειαστει να κανω καποια μαθηματα πρωτα για τα off teren.
Οπότε εκ καιρο θα τα πουμε για της off του καταβολες.
Στην εθνική μια Τριπολη -Πατρα που εκανα(200 χιλιόμετρα) για να παω για το service τον 1000 χιλιομετρον ημουν τοσο ανετα εκει κοντα στα 120-130-140 και τοσο ξεκουραστα(Ισως να παιζει και ρόλο η comfort σελα που εχω βαλει παιδια) που πραγματικα δεν το πιστευα.
Το cruise control κυριως σε τετοια ταξιδια με την δεουσα ομως προσοχη, πόσο σε ξεκουραζει εστω και παροδικα οταν εισαι επανω στην μηχανη και δεν θες να σταματησεις.
Πραγματικα πολυτιμο.
Φρενα πολυ καλά και σε καποια δυσκολα κατηφορικα κομματια(Κολοσουρτης για οσους ξερουν) που τα ψιλοζορισα δεν καταλαβαν τιποτα,αλλα θελουν τραβηγμα.Ο ρόλος του off το επιτασει.
Αλλα ειναι πολυ καλα και σε αισθηση αλλα και σε απόδοση.
Ταχυτητες μεχρι στιγμής βουτηρο(Περιμενω και το swifter απο βδομαδα)
Χαρτες 4 συνολικα,μονο τους δυο εχω δουλεψει(urban -explorer) και την καταλαβαινεις την διαφορα μεταξυ τους κατευθειαν.
Γκαζι ride by wire αμεσω και ακριβες.
Λαστιχα χωρις σαμπρελα.
Γενικα τα ηλεκτρονικα του ειναι κορυφη.
Τελος η ποιοτητα κατασκευης ειναι με αριστα το 10 ακόμα πιο ψηλα παιδια.
Τα πλαστικα του οι ενωσεις του τα τελειωματτα του ολα εξαιρετικα.
Δεν ακους τιποτα απο πλαστικα η οτι αλλο.
Αντε να δουμε ελλπιζω και απο πλευρας αξιοπιστιας να μας βγει δυναττο.
Εξαλλου εχει και 4 χρονια εγγυηση, οπότε αχρειαστη να ειναι υπαρχει ομως και αυτή.
Μολις τελειωσει το στρωσιμο και μόλις παρω και τα εξτρα μαθηματα για το Off της υποθεσης και μπαινω και πιο καλα στο χωμα θα εχουμε να πουμε πιο πολλα.
Επισης θα επανελθω και με τεστ τριβαλιτσο και δικαβαλο, να δουμε τι ψαρια θα πιανει και κατω απο αυτη την κατηγορια ,αλλα μετα το στρωσιμο ολα αυτα.
Edit
Δεν εχει καθολου χωρο η σελα απο κατω ουτε για τα χαρτια που λεει ο λόγος.
Την ζεστουλα του καποιες φορες την νοιωθεις οταν δουλευουν εκει μπροστα στα βεντιλατερ σε αστικο περιβαλον 1ή-2α
Μολις ομως προχωρησεις εξαφανιζονται οι οποιες ζέστες.
Ελπίζω με τις πολλες ζέστες να μην ειναι ενοχλητικό.
Σε σχεση με τον Tiger 900 που ειχα κανει test ride ειναι πολυ πιο διαχειρισιμο.
Ολόγος που δεν πηρα τον τιγρη ηταν αυτος να ξερετε.
Καλα ακούσματα να έχεις Bike
Ναι με εντυπωσίασε και εμένα .Αυτό με την προειδοποίηση του πίσω φρένου δεν το ήξερα ότι το έχει το εργαλείο.
Πολύ χρήσιμο ,σε σώζει από υπερθέρμανση και ολική απώλεια του πίσω φρένου.
* Σε μεγάλη κατηφόρα αν αφήνουμε να ρισκάρει,και μαζεύει χλμ,είναι λογικό να δουλεύουμε τα φρένα ( έχω κάψει φρένα σε αυτόματο αυτοκίνητο κατεβαίνοντας από Καϊμακτσαλάν και αφήνοντας το στο auto).
Στην επόμενη κατάβαση είχα βάλει τον λεβιέ στο 2 ,σε χειροκίνητο δεν αφήνω ποτέ στην μεγάλη ταχύτητα ( 5η)
Βάζουμε 1- 2 η και τρεις ταχύτητες κάτω..
Για να εκμεταλλευτούμε το φρένο του κινητήρα
Ναι με εντυπωσίασε και εμένα .
ειχε πολύ μεγάλη κλίση η κατηφόρα και αρκετή διάρκεια , φαντάσου είχα 1η μέσα για να φρενάρει ο κινητήρας και απλά τσίμπαγα το πίσω φρένο για να δώσω χρόνο στο μπροστά αν το χρειαστώ να σταματησω .
Μετά από λίγο μου άναψε ένδειξη και έγραφε ότι ζεσταίνετε το πίσω φρένο !
Κάτι που μου την σπάει όμως είναι ότι ενώ έχει brake alarm , δεν έχει alarm κουμπάκι αν το χρειαστείς να σταματήσεις κάτι .. έλεος
Ισως να έχεις δίκιο ναι !Θάνο
Χωρίς να το παίζω ειδήμων.
Λάθος λογική να δουλεύεις το πίσω φρένο και όχι το εμπρός..
Ειδικά σε μεγάλη κατωφέρεια πατώντας το πίσω ανασηκώνεται όλη η μότο και το βάρος πέφτει μπροστά..
Γι αυτό υπάρχουν οι δύο δίσκοι μπροστά.
Σε μότο με συνδυασμένα είναι μύθος ότι εμπλέκονται και τα δύο κυκλώματα ( ας με διορθώσει κάποιος αν γνωρίζει κάτι άλλο)στο φρενάρισμα που κάνουμε για επιβράδυνση και όχι ακινητοποίηση,το ποσοστό εμπλοκής είναι μικρό ως μηδαμινό,στο φρενάρισμα ανάγκης η πανικού επενεργεί το σύστημα και μοιράζει την δύναμη
Σχετικά δεν είναι περίπλοκο , ούτε σου αποσπά την προσοχή . Ίσα ίσα είναι πολύ εύκολο στην οθόνη να βρεις χιλιομετρινες , καταναλωσεισ Κτλ . Το μόνο που έκανα εξαρχής ήταν να φτιάξω το individual στα μέτρα μου και τέλος το έχω συνέχεια ενεργοποιημένο .Θυμάμαι κάποιος μουχεπει στο παρελθόν προτιμώ να πάω κολια παρά να πάρω τ μπουκάλες αγκαλιά..πάντως μουχει γίνει κάνα 2-3 φορές το πίσω φρένο συμπλέκτης και είπα πάει ήρθε το τέλος..
Υ.γ.παντως με τόσα λαμπάκια,κουμπάκια,ήχους,πολυοργανα ιστορίες απορώ αν κοιτάει κάποιος και τον δρόμο...
Σε συνδυασμενα C-ABS; Τι εννοεις "μυθος";Θάνο
Χωρίς να το παίζω ειδήμων.
Λάθος λογική να δουλεύεις το πίσω φρένο και όχι το εμπρός..
Ειδικά σε μεγάλη κατωφέρεια πατώντας το πίσω ανασηκώνεται όλη η μότο και το βάρος πέφτει μπροστά..
Γι αυτό υπάρχουν οι δύο δίσκοι μπροστά.
Σε μότο με συνδυασμένα είναι μύθος ότι εμπλέκονται και τα δύο κυκλώματα ( ας με διορθώσει κάποιος αν γνωρίζει κάτι άλλο)στο φρενάρισμα που κάνουμε για επιβράδυνση και όχι ακινητοποίηση,το ποσοστό εμπλοκής είναι μικρό ως μηδαμινό,στο φρενάρισμα ανάγκης η πανικού επενεργεί το σύστημα και μοιράζει την δύναμη
Το ακριβώς αντίθετο.Με το μπροστά φρένο πέφτει όλο το βάρος μπροστά, λόγω πολύ ισχυρότερης επιβράδυνσης και γονατισμστος της μπροστινής ανάρτησης.Θάνο
Χωρίς να το παίζω ειδήμων.
Λάθος λογική να δουλεύεις το πίσω φρένο και όχι το εμπρός..
Ειδικά σε μεγάλη κατωφέρεια πατώντας το πίσω ανασηκώνεται όλη η μότο και το βάρος πέφτει μπροστά..
Γι αυτό υπάρχουν οι δύο δίσκοι μπροστά.
Σε μότο με συνδυασμένα είναι μύθος ότι εμπλέκονται και τα δύο κυκλώματα ( ας με διορθώσει κάποιος αν γνωρίζει κάτι άλλο)στο φρενάρισμα που κάνουμε για επιβράδυνση και όχι ακινητοποίηση,το ποσοστό εμπλοκής είναι μικρό ως μηδαμινό,στο φρενάρισμα ανάγκης η πανικού επενεργεί το σύστημα και μοιράζει την δύναμη