Aprilia Tuareg 660!

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
1600 χιλιόμετρα και ολα σουπερ.
Τοσο ευκολο,διαχειρησιμο .......... Ο λόγος που δεν πηρα τον τιγρη ηταν αυτος να ξερετε.
Καλοτάξιδο Νίκο(σωστά;; )..
Να συνεχίσει αυτός ο ενθουσιασμός,τα χαμόγελα και φυσικά όλα με ασφάλεια!!!

Smileys drinking beer Emoticon
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.508
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μεγειες καλοτάξιδο το νέο σου μοτορι. Σου εύχομαι από καρδιάς να το γεμίσεις με πολλά χλμ και όμορφα ταξίδια.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.700
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Καλοτάξιδο το εργαλείο ! Προσωπικά μου αρέσει πολύ !
Το καβάλησα και στην έκθεση και μπορώ να πω κούμπωσα πολύ καλύτερα από όλα τα υπόλοιπα.

έχω πάρει τηλέφωνα ποτέ θα είναι διαθέσιμο για τεστ ραιντ , θα το κάνω σίγουρα !
μου έχει κανεί κλικ
Περιμένουμε και στην συνεχεία να μας πεις περαιτέρω !
Και πάλι καλοριζικο Smileys drinking beer Emoticon
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.166
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εχμμμ....δεν είναι Κινέζικο, γκουχ γκουχ! cdefghigik

Κάτσε να δούμε πρώτα τι θα φοράει απο περιφερειακά, τι κινητήρα θα έχει ακριβώς και με ποια ιπποδύναμη και θα δούμε αν η τιμή του πρέπει να είναι 2000 ευρώ κάτω ή 2000 ευρώ πάνω απο το Τενερε.
Αν έχει πολύ συμβατικές λύσεις, δοκιμασμένες και με μηδενική καινοτομία, λογικά θα παίξει χαμηλά, όπως ο προηγούμενος πήγασος.
Αν όμως είναι όπλο, δύσκολα να μείνει κάτω απο το Τενερε. Θα μιλάμε για ευκαιριάρα.
Το Τ7 είναι Ιταλικο
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.485
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
1600 χιλιόμετρα και ολα σουπερ.
Τοσο ευκολο,διαχειρησιμο εντος πόλης νοιωθεις οτι εισαι σε σκουτερ που δεν χρειαζεται να αλλαζει ταχυτητες (4ρτη με 30-35 και δινεις γκαζι και δεν σκορτσαρει καθολου) ο τροπος που στριβει, το πως αλλαζει κατευθηνσνη αλλα και οπου κοιτας εκει παει σαν διαβητης παρολο τον 21μπροστα μηχανακι σε επαρχιακο.
Ηροπή του γεματη απο χαμηλα χωρις ξεσπασματα, και ο ηχος της εξατμισης οταν φορτωνεις τις στροφες ειναι αλλο πραμα.
Νομιζω οτι ο προσανατολισμος του ειναι πρωτα για επαρχιακά κομματια και μετα για χωμα.
Η αληθεια ειναι οτι σε χωμα εχω μπει πολυ πολυ λιγο, και σε πατημενο χωματοδρομο {και πραγματικα καταπινε οτι εβρισκε μπροστα του}, μιας και το στρωνο αλλα και για το γεγονος οτι θα χρειαστει να κανω καποια μαθηματα πρωτα για τα off teren.
Οπότε εκ καιρο θα τα πουμε για της off του καταβολες.
Στην εθνική μια Τριπολη -Πατρα που εκανα(200 χιλιόμετρα) για να παω για το service τον 1000 χιλιομετρον ημουν τοσο ανετα εκει κοντα στα 120-130-140 και τοσο ξεκουραστα(Ισως να παιζει και ρόλο η comfort σελα που εχω βαλει παιδια) που πραγματικα δεν το πιστευα.
Το cruise control κυριως σε τετοια ταξιδια με την δεουσα ομως προσοχη, πόσο σε ξεκουραζει εστω και παροδικα οταν εισαι επανω στην μηχανη και δεν θες να σταματησεις.
Πραγματικα πολυτιμο.
Φρενα πολυ καλά και σε καποια δυσκολα κατηφορικα κομματια(Κολοσουρτης για οσους ξερουν) που τα ψιλοζορισα δεν καταλαβαν τιποτα,αλλα θελουν τραβηγμα.Ο ρόλος του off το επιτασει.
Αλλα ειναι πολυ καλα και σε αισθηση αλλα και σε απόδοση.
Ταχυτητες μεχρι στιγμής βουτηρο(Περιμενω και το swifter απο βδομαδα)
Χαρτες 4 συνολικα,μονο τους δυο εχω δουλεψει(urban -explorer) και την καταλαβαινεις την διαφορα μεταξυ τους κατευθειαν.
Γκαζι ride by wire αμεσω και ακριβες.
Λαστιχα χωρις σαμπρελα.
Γενικα τα ηλεκτρονικα του ειναι κορυφη.
Τελος η ποιοτητα κατασκευης ειναι με αριστα το 10 ακόμα πιο ψηλα παιδια.
Τα πλαστικα του οι ενωσεις του τα τελειωματτα του ολα εξαιρετικα.
Δεν ακους τιποτα απο πλαστικα η οτι αλλο.
Αντε να δουμε ελλπιζω και απο πλευρας αξιοπιστιας να μας βγει δυναττο.
Εξαλλου εχει και 4 χρονια εγγυηση, οπότε αχρειαστη να ειναι υπαρχει ομως και αυτή.

Μολις τελειωσει το στρωσιμο και μόλις παρω και τα εξτρα μαθηματα για το Off της υποθεσης και μπαινω και πιο καλα στο χωμα θα εχουμε να πουμε πιο πολλα.
Επισης θα επανελθω και με τεστ τριβαλιτσο και δικαβαλο, να δουμε τι ψαρια θα πιανει και κατω απο αυτη την κατηγορια ,αλλα μετα το στρωσιμο ολα αυτα.

Edit
Δεν εχει καθολου χωρο η σελα απο κατω ουτε για τα χαρτια που λεει ο λόγος.
Την ζεστουλα του καποιες φορες την νοιωθεις οταν δουλευουν εκει μπροστα στα βεντιλατερ σε αστικο περιβαλον 1ή-2α
Μολις ομως προχωρησεις εξαφανιζονται οι οποιες ζέστες.
Ελπίζω με τις πολλες ζέστες να μην ειναι ενοχλητικό.
Σε σχεση με τον Tiger 900 που ειχα κανει test ride ειναι πολυ πιο διαχειρισιμο.
Ολόγος που δεν πηρα τον τιγρη ηταν αυτος να ξερετε.

Eχω ακουσει πολυ καλα λογια απο ατομα που το βολταραν.Καλοταξιδο.Smileys drinking beer Emoticon
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.700
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Συνολικά χλμ σήμερα 500 .
Μέση κατανάλωση 5λ /100χλμ
Ταχύτητες ταξιδιού 110-130 χλμ/ω με 140-150 προσπεράσεις και ξεσπάσματα .
μια χαρά άνετο . Μετά τα 130 καλύτερα για εμένα να είχε ενα φρύδι ή μια πιο ψηλή ζελατίνα .
το επαρχιακό σφιχτό στροφιλικη είναι το φαΐ του !
Στο τέλος της βόλτας πρώτα ο θεός να πάνε όλα καλά θα γράψω όλες τις πρώτες εντυπώσεις από το ταξίδι.

πρώτη μέρα στάση Αγίους σαράντα. .
Falemderit shum
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.700
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Τέλος του επεισοδιακού ταξιδιού λοιπόν με συνολικά 1,800 χλμ .
Να γράψω δυο λόγια και εδώ για την μηχανή.

Μέση κατανάλωση ταξιδιού ήταν από 4,7λ έως 5,1λ / 100χλμ το μεγαλύτερο που είδα .

Οι ταχύτητες κυμάνθηκαν από 110 έως 150 χλμ/ω στις εθνικές οδούς (τα 150 ήταν στην Ελλάδα ) , αστικό και επαρχιακό δίκτυο .
Η θέση οδήγησης σε εμένα είναι πολύ καλή και άνετη , άνετο στο ταξίδι ακόμα και στα 150χ μπορείς να ταξιδέψεις . Η μηχανή είναι βιδώμενη κάτω και δείχνει πολύ στιβαρή . Αυτό που θα χρειαστεί αν είσαι ψηλός σίγουρα μια μεγαλύτερη ζελατίνα . Όχι ότι μου έφερε ιδιαίτερο πρόβλημα στο ταξίδι .
Εμείς βέβαια ταξιδεύαμε με ταχύτητες 110-130-140 στις εθνικές .
Μετά τα 160χλμ/ω περίπου η απόδοση τις επιτάχυνσης αρχίζει και μειώνεται μέχρι και τα 180που το άνοιξα στιγμιαία παραμένει όμως η στιβαρότητα .
Όσο ανεβαίνουν τα χλμ και οι στροφές κάπου μετά τις 6.000 υπάρχουν κάποιοι κραδασμοί κυρίως στα μαρσπιέ οι οποίοι είναι υποφερτοί και όχι ιδιαίτερης σημασίας .

Θετική εντύπωση μου έχουν κάνει και τα ελαστικά του ώσπου μέχρι τώρα σου δίνουν εμπιστοσύνη σε επαρχιακό στροφηλικη να πλαγιάσεις όσο εσυ μπορείς .

Στα αρνητικά του θα πω για το βεντιλατερ όπου με το που μπεις σε αστικό δίκτυο ξεκινάει τις υπερωρίες .
Μια να σταματήσεις στο φανάρι , βεντιλατερ . Λίγο να έχει κίνηση , λιγο να μαρσάρεις βεντιλατερ ! Βεντιλατερ βεντιλατερ .
Το οποίο ευθύνεται και για την ζεστη που ια νιώσεις μες την πόλη καθώς χτυπάει στα πόδια σου . ( όχι τόσο αν φοράς εξοπλισμό ) Μέσα σε αστικό δίκτυο και με 35 βαθμούς Κελσίου , σταματά ξεκινα κτλ μέχρι που μπορεί στιγμιαία να σου ανάψει και η Τρίτη στάθμη θέρμοκρασιας στο κοντέρ .

Επίσης Έχει κάποια ώραια ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως αν ξεχάσεις το φλας αναμμένο μετά από λίγη ωρα σβήνει μόνο του , αν μπεις σε τούνελ ή βραδιάσει τα φώτα ανάβουν μόνα τους από τα led ημέρας , όπως επίσης σε μια πολυ απότομη κατηφόρα κάποιας αρκετής διαρκείας είχα μονίμως πατημένο το πίσω φρένο και μου εβγαλε ενδυξη στην οθόνη ότι ξεκινάει να ζεσταίνετε το πίσω φρένο .

Αυτά λοιπόν σαν αρχή κι στα πρώτα σχεδόν 4.000 χλμ μαζί του . Θέλω να κάνω και έναν έλεγχο μετά το ταξίδι στην στάθμη των λαδιών να δω σε τι κατάσταση είναι .


 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αυτό με την προειδοποίηση του πίσω φρένου δεν το ήξερα ότι το έχει το εργαλείο.
Πολύ χρήσιμο ,σε σώζει από υπερθέρμανση και ολική απώλεια του πίσω φρένου.



* Σε μεγάλη κατηφόρα αν αφήνουμε να ρισκάρει,και μαζεύει χλμ,είναι λογικό να δουλεύουμε τα φρένα ( έχω κάψει φρένα σε αυτόματο αυτοκίνητο κατεβαίνοντας από Καϊμακτσαλάν και αφήνοντας το στο auto).
Στην επόμενη κατάβαση είχα βάλει τον λεβιέ στο 2 ,σε χειροκίνητο δεν αφήνω ποτέ στην μεγάλη ταχύτητα ( 5η)
Βάζουμε 1- 2 η και τρεις ταχύτητες κάτω..
Για να εκμεταλλευτούμε το φρένο του κινητήρα
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.700
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Αυτό με την προειδοποίηση του πίσω φρένου δεν το ήξερα ότι το έχει το εργαλείο.
Πολύ χρήσιμο ,σε σώζει από υπερθέρμανση και ολική απώλεια του πίσω φρένου.



* Σε μεγάλη κατηφόρα αν αφήνουμε να ρισκάρει,και μαζεύει χλμ,είναι λογικό να δουλεύουμε τα φρένα ( έχω κάψει φρένα σε αυτόματο αυτοκίνητο κατεβαίνοντας από Καϊμακτσαλάν και αφήνοντας το στο auto).
Στην επόμενη κατάβαση είχα βάλει τον λεβιέ στο 2 ,σε χειροκίνητο δεν αφήνω ποτέ στην μεγάλη ταχύτητα ( 5η)
Βάζουμε 1- 2 η και τρεις ταχύτητες κάτω..
Για να εκμεταλλευτούμε το φρένο του κινητήρα
Ναι με εντυπωσίασε και εμένα .
ειχε πολύ μεγάλη κλίση η κατηφόρα και αρκετή διάρκεια , φαντάσου είχα 1η μέσα για να φρενάρει ο κινητήρας και απλά τσίμπαγα το πίσω φρένο για να δώσω χρόνο στο μπροστά αν το χρειαστώ να σταματησω .
Μετά από λίγο μου άναψε ένδειξη και έγραφε ότι ζεσταίνετε το πίσω φρένο !

Κάτι που μου την σπάει όμως είναι ότι ενώ έχει brake alarm , δεν έχει alarm κουμπάκι αν το χρειαστείς να σταματήσεις κάτι .. έλεος Banging head
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ναι με εντυπωσίασε και εμένα .
ειχε πολύ μεγάλη κλίση η κατηφόρα και αρκετή διάρκεια , φαντάσου είχα 1η μέσα για να φρενάρει ο κινητήρας και απλά τσίμπαγα το πίσω φρένο για να δώσω χρόνο στο μπροστά αν το χρειαστώ να σταματησω .
Μετά από λίγο μου άναψε ένδειξη και έγραφε ότι ζεσταίνετε το πίσω φρένο !

Κάτι που μου την σπάει όμως είναι ότι ενώ έχει brake alarm , δεν έχει alarm κουμπάκι αν το χρειαστείς να σταματήσεις κάτι .. έλεος Banging head


Θάνο
Χωρίς να το παίζω ειδήμων.
Λάθος λογική να δουλεύεις το πίσω φρένο και όχι το εμπρός..
Ειδικά σε μεγάλη κατωφέρεια πατώντας το πίσω ανασηκώνεται όλη η μότο και το βάρος πέφτει μπροστά..
Γι αυτό υπάρχουν οι δύο δίσκοι μπροστά.
Σε μότο με συνδυασμένα είναι μύθος ότι εμπλέκονται και τα δύο κυκλώματα ( ας με διορθώσει κάποιος αν γνωρίζει κάτι άλλο)στο φρενάρισμα που κάνουμε για επιβράδυνση και όχι ακινητοποίηση,το ποσοστό εμπλοκής είναι μικρό ως μηδαμινό,στο φρενάρισμα ανάγκης η πανικού επενεργεί το σύστημα και μοιράζει την δύναμη
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.700
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Θάνο
Χωρίς να το παίζω ειδήμων.
Λάθος λογική να δουλεύεις το πίσω φρένο και όχι το εμπρός..
Ειδικά σε μεγάλη κατωφέρεια πατώντας το πίσω ανασηκώνεται όλη η μότο και το βάρος πέφτει μπροστά..
Γι αυτό υπάρχουν οι δύο δίσκοι μπροστά.
Σε μότο με συνδυασμένα είναι μύθος ότι εμπλέκονται και τα δύο κυκλώματα ( ας με διορθώσει κάποιος αν γνωρίζει κάτι άλλο)στο φρενάρισμα που κάνουμε για επιβράδυνση και όχι ακινητοποίηση,το ποσοστό εμπλοκής είναι μικρό ως μηδαμινό,στο φρενάρισμα ανάγκης η πανικού επενεργεί το σύστημα και μοιράζει την δύναμη
Ισως να έχεις δίκιο ναι !
Το έκανα απλά για να βοηθήσω την επιβρανδυση με την 1η σχέση μέσα και ήθελα να κρατήσω έτοιμα τα μπροστά αν χρειαστούν γιατί είχε και άνοδο αυτοκινήτων σε αυτό το μικρό κομμάτι .
Είχα διαβάσει ότι έχουν χρησιμοποιήσει τους πιο λεπτούς δίσκους τις brembo για να κρατήσουν το βάρος χαμηλά της μηχανής . Με αυτό στο μυαλό σκέφτηκα ότι μπορεί να ζεσταίνονται εύκολα και να μην έχω φρένα ;!
Κάτι που βέβαια δεν συνέβη ποτέ καθόλη την διαρκεία του ταξιδιού
 

tedvj23

member
Δημοσιεύσεις
859
Περιοχή
Patra City
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Θυμάμαι κάποιος μουχεπει στο παρελθόν προτιμώ να πάω κολια παρά να πάρω τ μπουκάλες αγκαλιά..πάντως μουχει γίνει κάνα 2-3 φορές το πίσω φρένο συμπλέκτης και είπα πάει ήρθε το τέλος..Tooth

Υ.γ.παντως με τόσα λαμπάκια,κουμπάκια,ήχους,πολυοργανα ιστορίες απορώ αν κοιτάει κάποιος και τον δρόμο...cdefghig
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.700
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Θυμάμαι κάποιος μουχεπει στο παρελθόν προτιμώ να πάω κολια παρά να πάρω τ μπουκάλες αγκαλιά..πάντως μουχει γίνει κάνα 2-3 φορές το πίσω φρένο συμπλέκτης και είπα πάει ήρθε το τέλος..Tooth

Υ.γ.παντως με τόσα λαμπάκια,κουμπάκια,ήχους,πολυοργανα ιστορίες απορώ αν κοιτάει κάποιος και τον δρόμο...cdefghig
Σχετικά δεν είναι περίπλοκο , ούτε σου αποσπά την προσοχή . Ίσα ίσα είναι πολύ εύκολο στην οθόνη να βρεις χιλιομετρινες , καταναλωσεισ Κτλ . Το μόνο που έκανα εξαρχής ήταν να φτιάξω το individual στα μέτρα μου και τέλος το έχω συνέχεια ενεργοποιημένο .
Μόνο αν μπω χώμα θα πατήσω 2 φορές το κουμπί του χαρτη που μπαίνει σε off road mode που σημαίνει απενεργοποιημενα abs και traction control .

η ένδειξη ότι ζεστάθηκε το φρένο το είδα τυχαία γιατί μου το πέταξε στην οθόνη με πορτοκαλί φόντο γράμματα , πηγε το μάτι μόνο του
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Θάνο
Χωρίς να το παίζω ειδήμων.
Λάθος λογική να δουλεύεις το πίσω φρένο και όχι το εμπρός..
Ειδικά σε μεγάλη κατωφέρεια πατώντας το πίσω ανασηκώνεται όλη η μότο και το βάρος πέφτει μπροστά..
Γι αυτό υπάρχουν οι δύο δίσκοι μπροστά.
Σε μότο με συνδυασμένα είναι μύθος ότι εμπλέκονται και τα δύο κυκλώματα ( ας με διορθώσει κάποιος αν γνωρίζει κάτι άλλο)στο φρενάρισμα που κάνουμε για επιβράδυνση και όχι ακινητοποίηση,το ποσοστό εμπλοκής είναι μικρό ως μηδαμινό,στο φρενάρισμα ανάγκης η πανικού επενεργεί το σύστημα και μοιράζει την δύναμη
Σε συνδυασμενα C-ABS; Τι εννοεις "μυθος";
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.647
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Θάνο
Χωρίς να το παίζω ειδήμων.
Λάθος λογική να δουλεύεις το πίσω φρένο και όχι το εμπρός..
Ειδικά σε μεγάλη κατωφέρεια πατώντας το πίσω ανασηκώνεται όλη η μότο και το βάρος πέφτει μπροστά..
Γι αυτό υπάρχουν οι δύο δίσκοι μπροστά.
Σε μότο με συνδυασμένα είναι μύθος ότι εμπλέκονται και τα δύο κυκλώματα ( ας με διορθώσει κάποιος αν γνωρίζει κάτι άλλο)στο φρενάρισμα που κάνουμε για επιβράδυνση και όχι ακινητοποίηση,το ποσοστό εμπλοκής είναι μικρό ως μηδαμινό,στο φρενάρισμα ανάγκης η πανικού επενεργεί το σύστημα και μοιράζει την δύναμη
Το ακριβώς αντίθετο.Με το μπροστά φρένο πέφτει όλο το βάρος μπροστά, λόγω πολύ ισχυρότερης επιβράδυνσης και γονατισμστος της μπροστινής ανάρτησης.
 
Top Bottom