Aprilia Tuareg 660!

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.809
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Αμα παιξει κανα 2χιλιαρο κατω απο το Τ7 μπορει και να περπατησει.
Επισης αν παιξει εξ αρχης με ατοκο χρηματοδοτικο.
Αλλιως εδω δεν θα εχει καμια τυχη
Άμα πέσει 2χιλιαρο κάτω νομίζω θα είναι φάουλ!!! Πρέπει να είναι στην ίδια τιμή μίας και προσφέρει περισσότερα όπως ιπποδύναμη κιλά λιγότερα και σίγουρα εξοπλισμό. Αν έχει και δύο χρόνια εγγύηση πάει το Τ 7 που όμως είναι πολύ ικανό και αξιόπιστο μηχανάκι αν και από εξοπλισμό είναι φτωχό!! Η τιμή του δε για εμένα ακριβή.
Αλλά αυτά είναι άποψης και γούστα προσωπικά η ουσία είναι τι σου κάνει κέφι και κλικ στο μάτι χαχαχααχ
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.393
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia Tuareg 660 - Video για το design της μοτοσυκλέτας​


Δείτε το τρίτο κατά σειρά σύντομο teaser-video της Aprilia για το νέο Tuareg 660, video που ασχολείται με την αισθητική και το design της νέας ιταλικής Adventure μοτοσυκλέτας.
Στο βίντεο βλέπουμε τον Mirko Zocco, Senior Designer της Aprilia, να μας αναλύει τον τρόπο με τον οποίο το σχεδιαστικό τμήμα του Noale επικεντρώθηκε στην δημιουργία χρηστικότητας σε κάθε λεπτομέρεια του νέου Tuareg.

Λίγη υπομονή ακόμα, για να δούμε τη μοτοσυκλέτα να παρουσιάζεται επίσημα στο σαλόνι του Μιλάνου.

Πηγη www.bikeit.gr
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα

Aprilia Tuareg 660 - Video για το design της μοτοσυκλέτας​


Δείτε το τρίτο κατά σειρά σύντομο teaser-video της Aprilia για το νέο Tuareg 660, video που ασχολείται με την αισθητική και το design της νέας ιταλικής Adventure μοτοσυκλέτας.
Στο βίντεο βλέπουμε τον Mirko Zocco, Senior Designer της Aprilia, να μας αναλύει τον τρόπο με τον οποίο το σχεδιαστικό τμήμα του Noale επικεντρώθηκε στην δημιουργία χρηστικότητας σε κάθε λεπτομέρεια του νέου Tuareg.

Λίγη υπομονή ακόμα, για να δούμε τη μοτοσυκλέτα να παρουσιάζεται επίσημα στο σαλόνι του Μιλάνου.

Πηγη www.bikeit.gr
Για εκεί είμαστε !!!! Όχημα παντός εδάφους !!!!
Και αν κάνει και βγάλει κάνα 900 rally με τέτοια εμφάνιση, πάμε για δάνειο!!!! Tooth
aprilia_tuareg_900_bezzi_1612020_1.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.393
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia Tuareg 660: Πλαίσιο & Αναρτήσεις - Video​

Στη σειρά των teaser-video της Aprilia για το Tuareg 660 του 2022 δείτε το επεισόδιο που ασχολείται με το πλαίσιο και τις αναρτήσεις της μοτοσυκλέτας. Μάθετε τον κύριο λόγο για τη χρήση tubeless ελαστικών στο Tuareg, δείτε νέες φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης και επισκεφθείτε το microsite του μοντέλου.
Χαιρόμαστε τη συγκεκριμένη σειρά βίντεο, γιατί κάθε επεισόδιο έχει κάτι ουσιαστικό να πει, και δεν αναλώνεται απλώς σε οδηγικά πλάνα και λόγια του αέρα.

Ακούστε τον τεχνικό Nicholas Dalla Costa να μας λέει για πλαίσιο, αναρτήσεις, σέλα, και ρεζερβουάρ του Tuareg, και να μιλά για τους στόχους των τεχνικών, και την αποστολή της μοτοσυκλέτας σύμφωνα με τη δική του γνώμη.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.393
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia Tuareg 660 - Ridability - Νέο video​

"Έπρεπε να είναι μία εξαιρετική μοτοσυκλέτα" τέτοια που “ο καθένας θα μπορούσε να την απολαμβάνει κατά την οδήγηση”.
Ο πρώην αναβάτης της Aprilia και παγκόσμιος πρωταθλητής enduro, Stefano Passeri και ο αναβάτης εξέλιξης Daniele Veghini, έχουν αναλάβει να κάνουν την Tuareg 660 εύκολη σε κάθε διαδρομή, εντός και εκτός δρόμου.

Στο video που ακολουθεί μας δίνουν μία γεύση από τις δοκιμές για την διπλή χρήση της μοτοσυκλέτας που αναμένεται με έντονο ενδιαφέρον από το αγοραστικό κοινό.
Πίσω τους, στέκονται τόσο η νέα όσο και μία παλιά Tuareg.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.393
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia Tuareg 660 - Ανοίγουν οι προκρατήσεις - Χρώματα & τιμές!​

783e6b0afd16157ddbede8f084f0b5dd_XL.jpg
Η πολυαναμενόμενη Aprilia Tuareg 660 βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά μας, με την ιταλική εταιρεία να ανακοινώνει πως ξεκινούν οι προκρατήσεις, μέσω διαδικτύου. Δείτε τα χρώματα που θα διατεθεί η μοτοσυκλέτα, τις τιμές τους, και πότε ανοίγει το σύστημα προκρατήσεων.
Αν όλα πάνε καλά με την παραγωγή, καθώς ακόμα η παγκόσμια αγορά ταλαιπωρείται από την έλλειψη ημιαγωγών, η νέα Tuareg 660 θα βρίσκεται στους dealer της εταιρείας μέσα στον Δεκέμβριο του 2021.

Οι πρώτοι που θα κάνουν δική τους την νέα Adventure μοτοσυκλέτα του Noale θα είναι εκείνοι που θα την προκρατήσουν μέσω διαδικτύου.
Το συγκεκριμένο online σύστημα προκρατήσεων ανοίγει στις 3 Νοεμβρίου του 2021, και θα το βρείτε στο microsite της μοτοσυκλέτας ΕΔΩ.

Μέσω διαδικτύου θα επιλέξετε το χρώμα της επιλογής σας αλλά και τον dealer από τον οποίο επιθυμείτε να παραλάβετε τη μοτοσυκλέτα. Οι πρώτες μοτοσυκλέτες θα κρατηθούν για όσους τις παραγγείλουν με τον συγκεκριμένο τρόπο.
Η βάση της Tuareg 660 είναι όπως γνωρίζουμε όλη αυτή των RS 660 & Tuono 660, με τις απαραίτητες αλλαγές για τον νέο της ρόλο.
Μια μοτσυκλέτα 187 κιλών και 80 hp, με κορυφαίο εξοπλισμό για ασφάλτινη και χωμάτινη οδήγηση, με full LED φώτα με DRL φωτιστικό σώμα, με TFT έγχρωμη οθόνη οργάνων 5 ιντσών, με την πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων APRC που περιλαμβάνει Ride by wire, 4 customisable riding modes, traction control, cruise control, engine brake, κ.α.

Η Aprilia έχει ήδη εξελίξει μια πλήρη γκάμα εργοστασιακών αξεσουάρ για μετά την αγορά, αλλά και γκάμα ρουχισμού για τον αναβάτη της Tuareg.
Τα 3 χρώματα της περιπέτειας και οι τιμές τους
Αποτελώντας ιστορικά έμπνευση και για άλλους, το Indaco Tagelmust αποτελεί τη δήλωση του κινήματος Tuareg: ένας χρωματικός φόρος τιμής στη γενεαλογία Dakar της Aprilia. Το ίδιο χρώμα που τυλίγει το πρόσωπο των Tuareg, πάνω στη μοτοσυκλέτα ενισχύει την έντονη εμφάνιση των φώτων DRL. 12.890€ (ενδεικτική τιμή λιανικής με ΦΠΑ και τέλη ταξ/σης)

Το Acid Gold είναι η υπογραφή της οικογένειας 660: έντονο, εξωστρεφές, αιχμηρό, είναι παντού αναγνωρίσιμο, ακόμα και στο πυκνό δάσος. 12.190€ (ενδεικτική τιμή λιανικής με ΦΠΑ και τέλη ταξ/σης)
Το Martian Red είναι ο περήφανος σημαιοφόρος του σθένους της Aprilia που, μετά από 54 παγκόσμιους τίτλους, τώρα σε συντροφεύει σε κάθε τοπίο που θέλεις να εξερευνήσεις. 12.190€ (ενδεικτική τιμή λιανικής με ΦΠΑ και τέλη ταξ/σης)

Πηγη www.bikeit.gr
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.

12.190€ (ενδεικτική τιμή λιανικής με ΦΠΑ και τέλη ταξ/σης)​

1 χιλιάρικο πάνω απο το σπαρτιάτικο Τενερέ 700. Καλά είναι για αυτά που κουβαλάει μεν, αλλά είναι σεβαστό ποσό και αν δεν είσαι ταγμένος χωμάτινος δεν θα κάνεις απόσβεση
Περιμένω να δω και μια στρητ/μοταρντοτουρινγκ έκδοση του (στα πρότυπα του Πήγασου strada) με τιμή ελαφρώς χαμηλότερη. Εχει κοινό που περιμένει εναγωνίως κάτι τέτοιο.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
1 χιλιάρικο πάνω απο το σπαρτιάτικο Τενερέ 700. Καλά είναι για αυτά που κουβαλάει μεν, αλλά είναι σεβαστό ποσό και αν δεν είσαι ταγμένος χωμάτινος δεν θα κάνεις απόσβεση
Περιμένω να δω και μια στρητ/μοταρντοτουρινγκ έκδοση του (στα πρότυπα του Πήγασου strada) με τιμή ελαφρώς χαμηλότερη. Εχει κοινό που περιμένει εναγωνίως κάτι τέτοιο.
καλυτερα να το συγκρινουμε με τα ραλυ εκδοση του τενερε,αποψη μου αποστολη..εκει ειναι στα ισα η τιμη ,αλλα απο εξοπλισμο το γιαμαχα στο ναδιρ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.393
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia Tuareg 660 - Οι λεπτομέρειες - Video​


Δείτε ένα walkaround video με το Aprilia Tuareg και ξεψαχνίστε τις λεπτομέρειες της μοτοσυκλέτας πάνω-κάτω, δεξιά κι αριστερά!
Και όργανα έχουμε, και εξάτμιση, και προβολέα, και πίσω φωτιστικό σώμα, και...

Ακολουθεί το βίντεο, ενώ όπως σας έχουμε ήδη γράψει, οι προ-παραγγελίες ξεκίνησαν ήδη ΕΔΩ, από τις 3/11/2021.

Πηγη www.bikeit.gr
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Φανταστικό μηχανάκι, σύγχρονο με τα όλα του..χάνει πολύ στις φωτό, ζωντανό είναι πολύ ομορφο.μινι τεστ ride


Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

galanakop

new member
Δημοσιεύσεις
57
Ηλικία
53
1600 χιλιόμετρα και ολα σουπερ.
Τοσο ευκολο,διαχειρησιμο εντος πόλης νοιωθεις οτι εισαι σε σκουτερ που δεν χρειαζεται να αλλαζει ταχυτητες (4ρτη με 30-35 και δινεις γκαζι και δεν σκορτσαρει καθολου) ο τροπος που στριβει, το πως αλλαζει κατευθηνσνη αλλα και οπου κοιτας εκει παει σαν διαβητης παρολο τον 21μπροστα μηχανακι σε επαρχιακο.
Ηροπή του γεματη απο χαμηλα χωρις ξεσπασματα, και ο ηχος της εξατμισης οταν φορτωνεις τις στροφες ειναι αλλο πραμα.
Νομιζω οτι ο προσανατολισμος του ειναι πρωτα για επαρχιακά κομματια και μετα για χωμα.
Η αληθεια ειναι οτι σε χωμα εχω μπει πολυ πολυ λιγο, και σε πατημενο χωματοδρομο {και πραγματικα καταπινε οτι εβρισκε μπροστα του}, μιας και το στρωνο αλλα και για το γεγονος οτι θα χρειαστει να κανω καποια μαθηματα πρωτα για τα off teren.
Οπότε εκ καιρο θα τα πουμε για της off του καταβολες.
Στην εθνική μια Τριπολη -Πατρα που εκανα(200 χιλιόμετρα) για να παω για το service τον 1000 χιλιομετρον ημουν τοσο ανετα εκει κοντα στα 120-130-140 και τοσο ξεκουραστα(Ισως να παιζει και ρόλο η comfort σελα που εχω βαλει παιδια) που πραγματικα δεν το πιστευα.
Το cruise control κυριως σε τετοια ταξιδια με την δεουσα ομως προσοχη, πόσο σε ξεκουραζει εστω και παροδικα οταν εισαι επανω στην μηχανη και δεν θες να σταματησεις.
Πραγματικα πολυτιμο.
Φρενα πολυ καλά και σε καποια δυσκολα κατηφορικα κομματια(Κολοσουρτης για οσους ξερουν) που τα ψιλοζορισα δεν καταλαβαν τιποτα,αλλα θελουν τραβηγμα.Ο ρόλος του off το επιτασει.
Αλλα ειναι πολυ καλα και σε αισθηση αλλα και σε απόδοση.
Ταχυτητες μεχρι στιγμής βουτηρο(Περιμενω και το swifter απο βδομαδα)
Χαρτες 4 συνολικα,μονο τους δυο εχω δουλεψει(urban -explorer) και την καταλαβαινεις την διαφορα μεταξυ τους κατευθειαν.
Γκαζι ride by wire αμεσω και ακριβες.
Λαστιχα χωρις σαμπρελα.
Γενικα τα ηλεκτρονικα του ειναι κορυφη.
Τελος η ποιοτητα κατασκευης ειναι με αριστα το 10 ακόμα πιο ψηλα παιδια.
Τα πλαστικα του οι ενωσεις του τα τελειωματτα του ολα εξαιρετικα.
Δεν ακους τιποτα απο πλαστικα η οτι αλλο.
Αντε να δουμε ελλπιζω και απο πλευρας αξιοπιστιας να μας βγει δυναττο.
Εξαλλου εχει και 4 χρονια εγγυηση, οπότε αχρειαστη να ειναι υπαρχει ομως και αυτή.

Μολις τελειωσει το στρωσιμο και μόλις παρω και τα εξτρα μαθηματα για το Off της υποθεσης και μπαινω και πιο καλα στο χωμα θα εχουμε να πουμε πιο πολλα.
Επισης θα επανελθω και με τεστ τριβαλιτσο και δικαβαλο, να δουμε τι ψαρια θα πιανει και κατω απο αυτη την κατηγορια ,αλλα μετα το στρωσιμο ολα αυτα.

Edit
Δεν εχει καθολου χωρο η σελα απο κατω ουτε για τα χαρτια που λεει ο λόγος.
Την ζεστουλα του καποιες φορες την νοιωθεις οταν δουλευουν εκει μπροστα στα βεντιλατερ σε αστικο περιβαλον 1ή-2α
Μολις ομως προχωρησεις εξαφανιζονται οι οποιες ζέστες.
Ελπίζω με τις πολλες ζέστες να μην ειναι ενοχλητικό.
Σε σχεση με τον Tiger 900 που ειχα κανει test ride ειναι πολυ πιο διαχειρισιμο.
Ολόγος που δεν πηρα τον τιγρη ηταν αυτος να ξερετε.
 
Τελευταία επεξεργασία:
N

notakos600

Guest
1600 χιλιόμετρα και ολα σουπερ.
Τοσο ευκολο,διαχειρησιμο εντος πόλης νοιωθεις οτι εισαι σε σκουτερ που δεν χρειαζεται να αλλαζει ταχυτητες (4ρτη με 30-35 και δινεις γκαζι και δεν σκορτσαρει καθολου) ο τροπος που στριβει, το πως αλλαζει κατευθηνσνη αλλα και οπου κοιτας εκει παει σαν διαβητης παρολο τον 21μπροστα μηχανακι σε επαρχιακο.
Ηροπή του γεματη απο χαμηλα χωρις ξεσπασματα, και ο ηχος της εξατμισης οταν φορτωνεις τις στροφες ειναι αλλο πραμα.
Νομιζω οτι ο προσανατολισμος του ειναι πρωτα για επαρχιακά κομματια και μετα για χωμα.
Η αληθεια ειναι οτι σε χωμα εχω μπει πολυ πολυ λιγο, και σε πατημενο χωματοδρομο {και πραγματικα καταπινε οτι εβρισκε μπροστα του}, μιας και το στρωνο αλλα και για το γεγονος οτι θα χρειαστει να κανω καποια μαθηματα πρωτα για τα off teren.
Οπότε εκ καιρο θα τα πουμε για της off του καταβολες.
Στην εθνική μια Τριπολη -Πατρα που εκανα(200 χιλιόμετρα) για να παω για το service τον 1000 χιλιομετρον ημουν τοσο ανετα εκει κοντα στα 120-130-140 και τοσο ξεκουραστα(Ισως να παιζει και ρόλο η comfort σελα που εχω βαλει παιδια) που πραγματικα δεν το πιστευα.
Το cruise control κυριως σε τετοια ταξιδια με την δεουσα ομως προσοχη, πόσο σε ξεκουραζει εστω και παροδικα οταν εισαι επανω στην μηχανη και δεν θες να σταματησεις.
Πραγματικα πολυτιμο.
Φρενα πολυ καλά και σε καποια δυσκολα κατηφορικα κομματια(Κολοσουρτης για οσους ξερουν) που τα ψιλοζορισα δεν καταλαβαν τιποτα,αλλα θελουν τραβηγμα.Ο ρόλος του off το επιτασει.
Αλλα ειναι πολυ καλα και σε αισθηση αλλα και σε απόδοση.
Ταχυτητες μεχρι στιγμής βουτηρο(Περιμενω και το swifter απο βδομαδα)
Χαρτες 4 συνολικα,μονο τους δυο εχω δουλεψει(urban -explorer) και την καταλαβαινεις την διαφορα μεταξυ τους κατευθειαν.
Γκαζι ride by wire αμεσω και ακριβες.
Γενικα τα ηλεκτρονικα του ειναι κορυφη.
Τελος η ποιοτητα κατασκευης ειναι με αριστα το 10 ακόμα πιο ψηλα παιδια.
Τα πλαστικα του οι ενωσεις του τα τελειωματτα του ολα εξαιρετικα.
Δεν ακους τιποτα απο πλαστικα η οτι αλλο.
Αντε να δουμε ελλπιζω και απο πλευρας αξιοπιστιας να μας βγει δυναττο.
Εξαλλου εχει και 4 χρονια εγγυηση, οπότε αχρειαστη να ειναι υπαρχει ομως και αυτή.

Μολις τελειωσει το στρωσιμο και μόλις παρω και τα εξτρα μαθηματα για το Off της υποθεσης και μπαινω και πιο καλα στο χωμα θα εχουμε να πουμε πιο πολλα.
Επισης θα επανελθω και με τεστ τριβαλιτσο και δικαβαλο, να δουμε τι ψαρια θα πιανει και κατω απο αυτη την κατηγορια ,αλλα μετα το στρωσιμο ολα αυτα.

Edit
Δεν εχει καθολου χωρο η σελα απο κατω ουτε για τα χαρτια που λεει ο λόγος.
Την ζεστουλα του καποιες φορες την νοιωθεις οταν δουλευουν εκει μπροστα στα βεντιλατερ σε αστικο περιβαλον 1ή-2α
Μολις ομως προχωρησεις εξαφανιζονται οι οποιες ζέστες.
Ελπίζω με τις πολλες ζέστες να μην ειναι ενοχλητικό.
Σε σχεση με τον Tiger 900 που ειχα κανει test ride ειναι πολυ πιο διαχειρισιμο.
Ολόγος που δεν πηρα τον τιγρη ηταν αυτος να ξερετε.
Όμορφη και αναλυτική περιγραφή.
Από ανεμοκάλυψη τι λέει?
Θα χρειαστείς άλλη ζελατίνα?
Κάποια γνώμη Vs Tenere 700?
 

galanakop

new member
Δημοσιεύσεις
57
Ηλικία
53
Όμορφη και αναλυτική περιγραφή.
Από ανεμοκάλυψη τι λέει?
Θα χρειαστείς άλλη ζελατίνα?
Κάποια γνώμη Vs Tenere 700?
Αν εισαι μεχρι 1.80 εισαι μια χαρα. Για πιο πανω σε ταξιδι σε εθνική θελεις βοηθεια η με φρυδι ή με after market
Αν η χρηση σου ειναι 60-40 on τοτε το Aprilia απο οπου και αν το δεις ειναι η επιλογη σου.(Πολλα τα καλουδια σε σχεση με τον Σπαρτιατη)
Αν η χρηση σου ειναι 60-40 off τοτε ισως δεν χρειαζεται να δωσεις το επιπλεον 1200ρι για ολα τα καλουδια του Tuareg.
Ο σπαρτιατης θα τα κανει ολα σωστα και καλα.
Αυτη ειναι η διαφορα για μενα.
Για τους σκληροπυρινηκους στο χωμα εγω θα πηγαινα σε τενερε
Για all arount χρηση δεν θα αλλαζα το tuareg για το τενερε με τιποτα
 
N

notakos600

Guest
Αν εισαι μεχρι 1.80 εισαι μια χαρα. Για πιο πανω σε ταξιδι σε εθνική θελεις βοηθεια η με φρυδι ή με after market
Αν η χρηση σου ειναι 60-40 on τοτε το Aprilia απο οπου και αν το δεις ειναι η επιλογη σου.(Πολλα τα καλουδια σε σχεση με τον Σπαρτιατη)
Αν η χρηση σου ειναι 60-40 off τοτε ισως δεν χρειαζεται να δωσεις το επιπλεον 1200ρι για ολα τα καλουδια του Tuareg.
Ο σπαρτιατης θα τα κανει ολα σωστα και καλα.
Αυτη ειναι η διαφορα για μενα.
Για τους σκληροπυρινηκους στο χωμα εγω θα πηγαινα σε τενερε
Για all arount χρηση δεν θα αλλαζα το tuareg για το τενερε με τιποτα
Οπότε μένει να δούμε πόσο αξιόπιστο είναι.
Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.370
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αν εισαι μεχρι 1.80 εισαι μια χαρα. Για πιο πανω σε ταξιδι σε εθνική θελεις βοηθεια η με φρυδι ή με after market
Αν η χρηση σου ειναι 60-40 on τοτε το Aprilia απο οπου και αν το δεις ειναι η επιλογη σου.(Πολλα τα καλουδια σε σχεση με τον Σπαρτιατη)
Αν η χρηση σου ειναι 60-40 off τοτε ισως δεν χρειαζεται να δωσεις το επιπλεον 1200ρι για ολα τα καλουδια του Tuareg.
Ο σπαρτιατης θα τα κανει ολα σωστα και καλα.
Αυτη ειναι η διαφορα για μενα.
Για τους σκληροπυρινηκους στο χωμα εγω θα πηγαινα σε τενερε
Για all arount χρηση δεν θα αλλαζα το tuareg για το τενερε με τιποτα
Καλοταξιδο το νέο σου απόκτημα ,ωραία η πρώτη εικόνα που μας δινεις
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.393
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
1600 χιλιόμετρα και ολα σουπερ.
Τοσο ευκολο,διαχειρησιμο εντος πόλης νοιωθεις οτι εισαι σε σκουτερ που δεν χρειαζεται να αλλαζει ταχυτητες (4ρτη με 30-35 και δινεις γκαζι και δεν σκορτσαρει καθολου) ο τροπος που στριβει, το πως αλλαζει κατευθηνσνη αλλα και οπου κοιτας εκει παει σαν διαβητης παρολο τον 21μπροστα μηχανακι σε επαρχιακο.
Ηροπή του γεματη απο χαμηλα χωρις ξεσπασματα, και ο ηχος της εξατμισης οταν φορτωνεις τις στροφες ειναι αλλο πραμα.
Νομιζω οτι ο προσανατολισμος του ειναι πρωτα για επαρχιακά κομματια και μετα για χωμα.
Η αληθεια ειναι οτι σε χωμα εχω μπει πολυ πολυ λιγο, και σε πατημενο χωματοδρομο {και πραγματικα καταπινε οτι εβρισκε μπροστα του}, μιας και το στρωνο αλλα και για το γεγονος οτι θα χρειαστει να κανω καποια μαθηματα πρωτα για τα off teren.
Οπότε εκ καιρο θα τα πουμε για της off του καταβολες.
Στην εθνική μια Τριπολη -Πατρα που εκανα(200 χιλιόμετρα) για να παω για το service τον 1000 χιλιομετρον ημουν τοσο ανετα εκει κοντα στα 120-130-140 και τοσο ξεκουραστα(Ισως να παιζει και ρόλο η comfort σελα που εχω βαλει παιδια) που πραγματικα δεν το πιστευα.
Το cruise control κυριως σε τετοια ταξιδια με την δεουσα ομως προσοχη, πόσο σε ξεκουραζει εστω και παροδικα οταν εισαι επανω στην μηχανη και δεν θες να σταματησεις.
Πραγματικα πολυτιμο.
Φρενα πολυ καλά και σε καποια δυσκολα κατηφορικα κομματια(Κολοσουρτης για οσους ξερουν) που τα ψιλοζορισα δεν καταλαβαν τιποτα,αλλα θελουν τραβηγμα.Ο ρόλος του off το επιτασει.
Αλλα ειναι πολυ καλα και σε αισθηση αλλα και σε απόδοση.
Ταχυτητες μεχρι στιγμής βουτηρο(Περιμενω και το swifter απο βδομαδα)
Χαρτες 4 συνολικα,μονο τους δυο εχω δουλεψει(urban -explorer) και την καταλαβαινεις την διαφορα μεταξυ τους κατευθειαν.
Γκαζι ride by wire αμεσω και ακριβες.
Λαστιχα χωρις σαμπρελα.
Γενικα τα ηλεκτρονικα του ειναι κορυφη.
Τελος η ποιοτητα κατασκευης ειναι με αριστα το 10 ακόμα πιο ψηλα παιδια.
Τα πλαστικα του οι ενωσεις του τα τελειωματτα του ολα εξαιρετικα.
Δεν ακους τιποτα απο πλαστικα η οτι αλλο.
Αντε να δουμε ελλπιζω και απο πλευρας αξιοπιστιας να μας βγει δυναττο.
Εξαλλου εχει και 4 χρονια εγγυηση, οπότε αχρειαστη να ειναι υπαρχει ομως και αυτή.

Μολις τελειωσει το στρωσιμο και μόλις παρω και τα εξτρα μαθηματα για το Off της υποθεσης και μπαινω και πιο καλα στο χωμα θα εχουμε να πουμε πιο πολλα.
Επισης θα επανελθω και με τεστ τριβαλιτσο και δικαβαλο, να δουμε τι ψαρια θα πιανει και κατω απο αυτη την κατηγορια ,αλλα μετα το στρωσιμο ολα αυτα.

Edit
Δεν εχει καθολου χωρο η σελα απο κατω ουτε για τα χαρτια που λεει ο λόγος.
Την ζεστουλα του καποιες φορες την νοιωθεις οταν δουλευουν εκει μπροστα στα βεντιλατερ σε αστικο περιβαλον 1ή-2α
Μολις ομως προχωρησεις εξαφανιζονται οι οποιες ζέστες.
Ελπίζω με τις πολλες ζέστες να μην ειναι ενοχλητικό.
Σε σχεση με τον Tiger 900 που ειχα κανει test ride ειναι πολυ πιο διαχειρισιμο.
Ολόγος που δεν πηρα τον τιγρη ηταν αυτος να ξερετε.
Καλοταξιδη & καλοστριφτη με ομορφες διαδρομες Smileys drinking beer Emoticon
 
Top Bottom