Aprilia Tuareg 660!

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ο κινητηρας ειναι απριλια?
Ας δούμε τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής.

Μετά τις RS 660 & Tuono 660, η νέα Tuareg είναι η τρίτη μοτοσυκλέτα στην οικογένεια που χρησιμοποιεί τον νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 660 κ.εκ. που βασίζεται στον μισό κινητήρα του RSV4 1100. Ο κινητήρας έχει χάσει 20+ άλογα για τη νέα του, χωμάτινη αποστολή, καθώς εδώ θέλουμε έμφαση σε ροπή και ελαστικότητα και στη δύναμη σε χαμηλές και μεσαίες στροφές. Τα 100+ άλογα των Tuono και RS θα έκαναν απαιτητικό τον έλεγχο στην εκτός δρόμου οδήγηση, και η Aprilia έκρινε πως δεν χρειαζόταν τέτοια νούμερα. Έτσι το Tuareg 660 αποδίδει 80 hp για την offroad αποστολή του, με ροπή 7,14 kgm. Συγκριτικά, η Yamaha Tenere 700 αποδίδει 72 hp και 6,93 kgm. Η Aprilia αναφέρει πως η νέα ελαιολεκάνη μειώνει τις κάθετες διαστάσεις, δίνοντας απόσταση από το έδαφος πάνω από 240
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτό είναι το Aprilia Tuareg 660! Οδηγείται στην Ιταλία​

Μοντέλο προ-παραγωγής με ελάχιστες διαφορές

Η Aprilia εμφάνισε με μία σύντομη ανάρτηση το νέο Tuareg 660 που πρώτη φορά εμφανίστηκε ως μοντέλο δίχως όνομα, επιμελώς κρυμμένο μέσα σε γυάλα με φύλλα λες και είναι στον Αμαζόνιο, στην EICMA 2019. Από τότε υπάρχουν μονάχα φωτογραφίες χαμηλής ανάλυσης από δοκιμές στον δρόμο με την μεγαλύτερη εικασία όλων να είναι στο μέγεθος του εμπρός τροχού.
Στοιχείο που εμείς είχαμε ξεκαθαρίσει καιρός τώρα, λέγοντας πως θα είναι 21 ιντσών και να μην ξεχνάμε πως είμασταν οι πρώτοι στον κόσμο που είπαμε πως το μοντέλο αυτό θα λέγεται Tuareg. Τώρα ήρθε η ώρα να συστηθεί και επίσημα και μάλιστα οι συνάδελφοι στο Ιταλικό περιοδικό MOTOCICLISMO είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν το μοντέλο προ-παραγωγής μόλις για εκατό χιλιόμετρα, μία απόσταση που δεν ανταποκρίνεται στα πρότυπα του περιοδικού για να είναι δοκιμή αλλά απλά να έχουν μία πρώτη εικόνα των δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας, και ταυτόχρονα επιβεβαίωσαν πως το πλαίσιο τιμής είναι αυτό που ξέρουμε ήδη, περίπου 12.000 στην Ιταλία. Είμαστε αισιόδοξοι πως θα δούμε κι εδώ μία κοντινή τιμή παρά την υψηλότερη φορολογία, τους δασμούς και όλα τα κρυφά κόστη με τα οποία το κράτος -τιμωρεί- χρεώνει κάθε έναν που εισάγει μοτοσυκλέτες σε αυτή την χώρα!


Όπως λένε και οι Ιταλοί, μεγάλος αντίπαλος του νέου Tuareg θα είναι το Yamaha Tenere 700 στο οποίο αντιπροτείνεται ως ακριβότερα αλλά με καλύτερο εξοπλισμό και τον εκπληκτικό κινητήρα της Aprilia. Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με διαδρομή 240mm και μία TFT οθόνη 5 ιντσών που χρειάζεται για να ελέγξεις την πληθώρα ηλεκτρονικών:
Διαφορετικές χαρτογραφήσεις κινητήρα, ρυθμιζόμενο traction control, ρυθμιζόμενο ABS, ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα, και cruise control και πρόσθετο quickshifter διπλής κατεύθυνσης, δείχνουν τον πλούσιο εξοπλισμό του Tuareg 660. Με δεδομένο την εμπειρία της Aprilia στην διαχείριση των ηλεκτρονικών, αναμένουμε το ABS και το traction control να έχουν προγράμματα και για το χώμα και να τα απενεργοποιείς μονάχα σε ειδικές περιπτώσεις -ας μην ξεχνάμε πως έχουμε γράψει πως η τελευταία γενιά Caponord είχε τις καλύτερες ημι-ενεργητικές αναρτήσεις ξεπερνώντας κατά πολύ την Ducati, την BMW και όλους τους άλλους. Άλλοι ήταν οι λόγοι που δεν κρατήθηκε στην μάχη του ανταγωνισμού εκείνη η μοτοσυκλέτα, έχοντας κερδίσει όλους τους υπόλοιπους σε ένα πρόωρο -τότε- στάδιο της τεχνολογίας. Η Aprilia από τότε χρησιμοποιούσε την δική της ECU και έθετε τους μηχανικούς των MotoGP στην διάθεση κάθε τμήματος εξέλιξης για την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών… Με 4 χάρτες οδήγησης και APRC traction control το Tuareg φαίνεται πως δέχτηκε όλη αυτή την χάρη και την προσοχή που περιμένει κανείς από την Aprilia. Η ιπποδύναμη που ανακοινώνεται είναι 80 άλογα και 7,138Kg.m ροπής, όταν εμείς έχουμε δυναμομετρήσει το Tuono 660 στους 89,2 ίππους και το RS660 στους 83,3 που αμφότερα έχουν σαφώς μικρότερη ροπή. Ξεκάθαρα λοιπόν φαίνεται η κατεύθυνση που πήρε η Aprilia για την τρίτη εφαρμογή αυτού του κινητήρα.

Με όλα αυτά επάνω ως εξοπλισμό, το νέο Tuareg θα ζυγίζει 187 κιλά άδειο, μία καλή απόδοση αν αποδειχτεί κι ως τέτοια στην δική μας ζυγαριά, όταν το παραλάβουμε στην Ελλάδα.
Οι τροχοί 21-18 εμπρός και πίσω εξοπλίζονται με Pirelli Scorpion Rally STR ως πρώτη τοποθέτηση που σημαίνει καλή πρόσφυση στην άσφαλτο και σε στεγνούς χωματόδρομους χωρίς σαθρό έδαφος, με τους Ιταλούς να δηλώνουν εντυπωσιασμένοι από την πρώτη τους επαφή μαζί της. Ιδιαίτερα στις απότομες εναλλαγές κλίσης, από στροφή σε στροφή. Ζήτησαν από αυτή την πρώτη επαφή μία καλύτερη απόκριση στις χαμηλές στροφές με το εργοστάσιο του Noale να απαντά πως θα βελτιώσουν περισσότερο την χαρτογράφιση όταν έρθει η ώρα της μαζικής παραγωγής προς το τέλος του χρόνου, όταν θα είναι και η μοτοσυκλέτα έτοιμη για τα καταστήματα.
Μιλώντας μαζί τους, όλα όσα ξέρουμε ήδη από τις street εκδόσεις για αυτόν τον κινητήρα παραμένουν αυτούσια στο Tuareg εστιάζοντας όμως στην απόδοση χαμηλά. Ζέστη από τον κινητήρα χαμηλά στα πόδια και κραδασμοί στο δεύτερο μισό του στροφόμετρου είναι τα σημεία που παρατηρούν οι Ιταλοί συνάδελφοι κι αυτό έρχεται σε συμφωνία με τα street μοντέλα. Εκεί από όπου περνά ο λαιμός των εξατμίσεων η ζέστη γίνεται εμφανής χωρίς να γίνεται και προβληματική. Βέβαια μιλάμε για την αίσθηση που έχει ένας εξοπλισμένος αναβάτης με adventure παντελόνι και μπότες, ακριβώς όπως κάνουμε και εμείς στις δικές μας δοκιμές και όχι με τζιν και αθλητικά παπούτσια όπου αντιλαμβάνεσαι την ζέστη ακόμη περισσότερο. Οι Ιταλοί στο τεύχος Αυγούστου που δοκιμάζουν το νέο Tuareg κάνουν λόγο για μία εξαιρετική κάλυψη από τον αέρα και με τους κραδασμούς να μην είναι έντονοι σε ταχύτητες περίπου 140km/h ενώ η εργονομία είναι εξαιρετική για να ταξιδεύεις. Στο χώμα μπήκαν μονάδα σε έναν εξαιρετικά βατό χωματόδρομο και για λίγο, οπότε κάθε αναφορά είναι τώρα ιδιαίτερα πρώιμη.

Η εμφάνιση, το αφήσαμε τελευταίο, είναι σχεδόν βέβαιο πως θα διχάσει τον κόσμο με βάση τους προβολείς, αλλά για να εκφέρουμε άποψη θα πρέπει να το δούμε από κοντά ολοκληρωμένο, και όχι κρυμμένο πίσω από φύλλα. Σε κάθε περίπτωση θέλουμε να βλέπουμε νέα σχέδια και τελείως διαφορετικές προτάσεις. Η εμφάνιση επίσης είναι τελείως διαφορετική υπόθεση όταν κάθεσαι στην σέλα και όταν κάθεσαι στο πεζοδρόμιο, κοιτώντας την μοτοσυκλέτα παρκαρισμένη και υπάρχουν υποστηρικτές και των δύο περιπτώσεων.

Πηγη www.motomag.gr
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Ας δούμε τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής.

Μετά τις RS 660 & Tuono 660, η νέα Tuareg είναι η τρίτη μοτοσυκλέτα στην οικογένεια που χρησιμοποιεί τον νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 660 κ.εκ. που βασίζεται στον μισό κινητήρα του RSV4 1100. Ο κινητήρας έχει χάσει 20+ άλογα για τη νέα του, χωμάτινη αποστολή, καθώς εδώ θέλουμε έμφαση σε ροπή και ελαστικότητα και στη δύναμη σε χαμηλές και μεσαίες στροφές. Τα 100+ άλογα των Tuono και RS θα έκαναν απαιτητικό τον έλεγχο στην εκτός δρόμου οδήγηση, και η Aprilia έκρινε πως δεν χρειαζόταν τέτοια νούμερα. Έτσι το Tuareg 660 αποδίδει 80 hp για την offroad αποστολή του, με ροπή 7,14 kgm. Συγκριτικά, η Yamaha Tenere 700 αποδίδει 72 hp και 6,93 kgm. Η Aprilia αναφέρει πως η νέα ελαιολεκάνη μειώνει τις κάθετες διαστάσεις, δίνοντας απόσταση από το έδαφος πάνω από 240
Μην ξαναγράφουμε τα ίδια και τα ίδια.

Ο κινητήρας του 660 είναι ο μισός V4 είναι μια μαρκετίστικη βλακεία, και τίποτα από αυτό δεν ισχύει στην πραγματικότητα.

Έχει ίδια διάμετρο εμβόλων. Και λένε και τα δύο APRILIA στα καπάκια τους. Εκεί τελειώνει και η όποια ομοιότητα.

Είναι ΑΛΛΟ κάρτερ που ούτε καν οπτικά δεν μοιάζει, ΑΛΛΟΙ κύλινδροι που επίσης ούτε καν οπτικά δεν μοιάζουν, ΑΛΛΑ ΚΛΙΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ (του 660 και των μπροστά του V4) ως προς την κατακόρυφο, ΑΛΛΗ κεφαλή, άλλος στροφαλοφόρος με άλλη γωνία κομβίων, γενικά είναι ένα ΑΛΛΟ πράγμα.

Το λένε τα προσπέκτους, το λένε τα χαζοπεριοδικά, ε εμείς, ας είμαστε λίγο πιο της πραγματικότητας.

Ακολουθούν φωτό, από τους δύο κινητήρες, για της θέας το αληθές.


 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Όπως λένε και οι Ιταλοί, μεγάλος αντίπαλος του νέου Tuareg θα είναι το Yamaha Tenere 700 στο οποίο αντιπροτείνεται ως ακριβότερα αλλά με καλύτερο εξοπλισμό και τον εκπληκτικό κινητήρα της Aprilia. Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με διαδρομή 240mm και μία TFT οθόνη 5 ιντσών που χρειάζεται για να ελέγξεις την πληθώρα ηλεκτρονικών:

Θα προτιμούσα να ηταν πιο φειδωλοί οι Ιταλοί στις δηλώσεις τους για να μην εκτεθούν..

Επίσης γιατί "την πέφτουν" στη Yamaha κι όχι στην ΚΤΜ που μας είχατε πάρει το κεφάλι πόσο κορυφαίσ εργαλεία έβγαλε στα μεσαία κυβικά κλπ;

Αφού η Yamaha λέγατε/νε είναι αδύναμη,με όχι καλές αναρτήσεις κλπ..

Απέναντι στα "φαντάσματα" η Aprilia;

Ο χωμάτινος με φρύδια θέλει απόλαυση κι όχι φρουφρού κι αρώματα... Λέω εγώ που είμαι γκαβός...

Υ.Γ.Για τους πολέμιους τις Ιαπωνικής απλότητας .. Bcdefgh
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.477
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Θα προτιμούσα να ηταν πιο φειδωλοί οι Ιταλοί στις δηλώσεις τους για να μην εκτεθούν..

Επίσης γιατί "την πέφτουν" στη Yamaha κι όχι στην ΚΤΜ που μας είχατε πάρει το κεφάλι πόσο κορυφαίσ εργαλεία έβγαλε στα μεσαία κυβικά κλπ;

Αφού η Yamaha λέγατε/νε είναι αδύναμη,με όχι καλές αναρτήσεις κλπ..

Απέναντι στα "φαντάσματα" η Aprilia;

Ο χωμάτινος με φρύδια θέλει απόλαυση κι όχι φρουφρού κι αρώματα... Λέω εγώ που είμαι γκαβός...

Υ.Γ.Για τους πολέμιους τις Ιαπωνικής απλότητας .. Bcdefgh
Μην παιρνεις και ορκο.Οι μισοι που θα το αγορασουν δεν θα πατησουν ποτε χωμα.Οποτε τα εξτρα θα ειναι βασικο τους κριτηριο για την αγορα.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Θα προτιμούσα να ηταν πιο φειδωλοί οι Ιταλοί στις δηλώσεις τους για να μην εκτεθούν..

Επίσης γιατί "την πέφτουν" στη Yamaha κι όχι στην ΚΤΜ που μας είχατε πάρει το κεφάλι πόσο κορυφαίσ εργαλεία έβγαλε στα μεσαία κυβικά κλπ;

Αφού η Yamaha λέγατε/νε είναι αδύναμη,με όχι καλές αναρτήσεις κλπ..

Απέναντι στα "φαντάσματα" η Aprilia;

Ο χωμάτινος με φρύδια θέλει απόλαυση κι όχι φρουφρού κι αρώματα... Λέω εγώ που είμαι γκαβός...

Υ.Γ.Για τους πολέμιους τις Ιαπωνικής απλότητας .. Bcdefgh
αν ειναι ιαπωνικη απλοτητα να πουλας μηχανακι χωματινο χωρις αφαιρουμενο υποπλαισιο και με εν ετη 2021 ζαντες με σαμπρελες και να ζητας 11000ε χωρις ιχνος ηλεκτρονικων,τοτε μαλλον κοτσο πιανεις του πελατες...

την ιδια βλακεια με το πλαισιο ειχε κανει στο αφρικα 1000 η χοντα,αλλα το αλλαξε στο 1100,οπως και την εκδοση tubelles...
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Επίσης γιατί "την πέφτουν" στη Yamaha κι όχι στην ΚΤΜ που μας είχατε πάρει το κεφάλι πόσο κορυφαίσ εργαλεία έβγαλε στα μεσαία κυβικά κλπ;
Γιατί Yamaha έχει γεμίσει ο τόπος, ΚΤΜ είναι μόνο για γραφικά τυπάκια που περιγράφει το ''ας το πούμε'' τραγούδι. Με ποιούς θα ήθελες να συγκριθείς δλδ, με τους τελευταίους εμπορικά της μοτοκοινωνίας ή με τον κυρίαρχο της αγοράς;

Αλλά αυτό ήθελες να πεις με την ερώτηση, έτσι κι αλλοιώς.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Θα προτιμούσα να ηταν πιο φειδωλοί οι Ιταλοί στις δηλώσεις τους για να μην εκτεθούν..

Επίσης γιατί "την πέφτουν" στη Yamaha κι όχι στην ΚΤΜ που μας είχατε πάρει το κεφάλι πόσο κορυφαίσ εργαλεία έβγαλε στα μεσαία κυβικά κλπ;

Αφού η Yamaha λέγατε/νε είναι αδύναμη,με όχι καλές αναρτήσεις κλπ..

Απέναντι στα "φαντάσματα" η Aprilia;

Ο χωμάτινος με φρύδια θέλει απόλαυση κι όχι φρουφρού κι αρώματα... Λέω εγώ που είμαι γκαβός...

Υ.Γ.Για τους πολέμιους τις Ιαπωνικής απλότητας .. Bcdefgh
Και τους είπα στην προπαρουσίαση του μοντέλου που έγινε επιλεκτικά σε Απριλιάκηδες "Να είστε φειδωλοί! Θα δει ο Μήτσος τι γράφετε και θα εκτεθείτε!"
Είναι όμως τόσο σίγουροι για το όπλο που έφτιαξαν που το έγραψαν στα μπομπόλια τους

ooops
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Και τους είπα στην προπαρουσίαση του μοντέλου που έγινε επιλεκτικά σε Απριλιάκηδες "Να είστε φειδωλοί! Θα δει ο Μήτσος τι γράφετε και θα εκτεθείτε!"
Είναι όμως τόσο σίγουροι για το όπλο που έφτιαξαν που το έγραψαν στα μπομπόλια τους

ooops
Ε άμα είναι τόσο σίγουροι να ξεκινήσω οικονομία!!!
Εσύ πάντως καλά τους είπες...


αν ειναι ιαπωνικη απλοτητα να πουλας μηχανακι χωματινο χωρις αφαιρουμενο υποπλαισιο και με εν ετη 2021 ζαντες με σαμπρελες και να ζητας 11000ε χωρις ιχνος ηλεκτρονικων,τοτε μαλλον κοτσο πιανεις του πελατες...

την ιδια βλακεια με το πλαισιο ειχε κανει στο αφρικα 1000 η χοντα,αλλα το αλλαξε στο 1100,οπως και την εκδοση tubelles...
Εκεί είναι η μαγκιά της απλότητας Μανώλη μου.

Εσύ που μπορεί να θες μηχαναρα για ασφαλτο και δε θα τρελαθείς να πας χώμα το βλέπεις κοροϊδία.
Ο άλλος όμως που θέλει να οργώσει το σύμπαν,να χαρεί και να μην έχει πολλά να σκέφτεται εκεί θα πάει να τα δώσει.

Πώς ας πούμε εσύ δεν θα ασχοληθείς με το MT09 tracer γιατί η Ευρώπη βγάζει "καλύτερα" εργαλεία..
Έτσι κάποιοι άλλοι θα ασχοληθούν με τη Yamaha και τη Ηonda που βγάζει "χειροτερα" εργαλεία... Για φουκαραδες... Tooth Τώρα για τα ηλεκτρονικά τα έχω ξαναπεί.
Μην ξαναγράφω..

Ελπίζω το λοιπόν να έχουμε ένα εργαλείο που θα δώσει χαρά σε χωμάτινους χωρίς πολλά "Τσικ" κλπ ξεπαταδιασματα "για γνώστες".

Η αγορά έχει ανάγκη μηχανακια σαν το πολλά υποσχόμενο Aprilia Τuareg.

"Χτυπάτε" ελεύθερα..
Ανοίγω πάντα. Bcdefghg
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Μην παιρνεις και ορκο.Οι μισοι που θα το αγορασουν δεν θα πατησουν ποτε χωμα.Οποτε τα εξτρα θα ειναι βασικο τους κριτηριο για την αγορα.
Έτσι κάπως το σκέφτομαι Πάνο.

Τώρα είσαι ύποπτος για κοινές σκέψεις με τον Ω. Joy

Ωωωωχ abcdefghgk
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Ε άμα είναι τόσο σίγουροι να ξεκινήσω οικονομία!!!
Εσύ πάντως καλά τους είπες...



Εκεί είναι η μαγκιά της απλότητας Μανώλη μου.

Εσύ που μπορεί να θες μηχαναρα για ασφαλτο και δε θα τρελαθείς να πας χώμα το βλέπεις κοροϊδία.
Ο άλλος όμως που θέλει να οργώσει το σύμπαν,να χαρεί και να μην έχει πολλά να σκέφτεται εκεί θα πάει να τα δώσει.

Πώς ας πούμε εσύ δεν θα ασχοληθείς με το MT09 tracer γιατί η Ευρώπη βγάζει "καλύτερα" εργαλεία..
Έτσι κάποιοι άλλοι θα ασχοληθούν με τη Yamaha και τη Ηonda που βγάζει "χειροτερα" εργαλεία... Για φουκαραδες... Tooth Τώρα για τα ηλεκτρονικά τα έχω ξαναπεί.
Μην ξαναγράφω..

Ελπίζω το λοιπόν να έχουμε ένα εργαλείο που θα δώσει χαρά σε χωμάτινους χωρίς πολλά "Τσικ" κλπ ξεπαταδιασματα "για γνώστες".

Η αγορά έχει ανάγκη μηχανακια σαν το πολλά υποσχόμενο Aprilia Τuareg.

"Χτυπάτε" ελεύθερα..
Ανοίγω πάντα.
το χωμα θελει αφαιρουμενο υποπλαισιο ειδικα στα μεγαλα,,,δεν υπαρχει περιπτωση να μην ξαπλωσουν και το ενιαιο πλαισιο υποπλαισιο ειναι μπελας..δεν ειναι απλοτητα,τσιγκουνια ειναι στη γραμμη παραγωγης
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
το χωμα θελει αφαιρουμενο υποπλαισιο ειδικα στα μεγαλα,,,δεν υπαρχει περιπτωση να μην ξαπλωσουν και το ενιαιο πλαισιο υποπλαισιο ειναι μπελας..δεν ειναι απλοτητα,τσιγκουνια ειναι στη γραμμη παραγωγης
Το ενιαίο πλαίσιο είναι όντως θέμα,ανάλογο έχει και το 800άρι tiger.Τωρα πόσα tiger βάζουν αρκετά χώμα δεν ξέρω.

Όταν όμως Μανώλη μου ο "τσιγκούνης" είναι ο στόχος της Aprilia, τότε μάλλον κάτι κάνει πολύ καλά η Yamaha και σίγουρα δεν κάνουν οι κορυφαίοι ανοιχτοχέρηδες της Ευρωπαϊκής γειτονιάς μας.

Λογικό μου ακούγεται..
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Το ενιαίο πλαίσιο είναι όντως θέμα,ανάλογο έχει και το 800άρι tiger.Τωρα πόσα tiger βάζουν αρκετά χώμα δεν ξέρω.

Όταν όμως Μανώλη μου ο "τσιγκούνης" είναι ο στόχος της Aprilia, τότε μάλλον κάτι κάνει πολύ καλά η Yamaha και σίγουρα δεν κάνουν οι κορυφαίοι ανοιχτοχέρηδες της Ευρωπαϊκής γειτονιάς μας.

Λογικό μου ακούγεται..
η γιαμαχα πουλαει γιατι ειναι το πιο φθηνο ον-οφ με τη σημασια της λεξεως στο κουρμπετι...
η απριλια θελει να χτυπησει αυτο και με την τιμη,γι αυτο πχ η ραλυ γιαμαχα κανει στην ιταλια 11500ε και η απριλια ανακοινωσε 12000ε
ολοι οι υπολοιποι ειναι πιο ψηλα απ τιμες...

για το υποπλαισιο τωρα μετα το κραξιμο η τριουμφ το εχει αλλαξει σε αφαιρουμενο ,οπως εκανε και η χοντα στο αφρικα..
γενικως εξαρταται απ πια οπτικη βλεπει καποιος τα πραγματα..αν το δουμε απ την οπτικη που προκρινεις,τοτε η απριλια εχει δωσει και αν δουμε αντιστοιχη τιμη ελλαδα που ακουγεται ενα εξαιρετικο πακετο τιμης-χαρακτηριστικων...γιατι με 1000ε πανω θα δινει φουλ ηλεκτρονικα,αεροστεγεις ζαντες κτλπ...στην ιταλια παντως που ειναι μια τεραστια αγορα το πετυχαινει απολυτα αυτο
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia Tuareg 660: Νέο video του Ιταλικού Adventure​

Στην EICMA 2021 η παγκόσμια πρεμιέρα του​



Ένα από τα μοντέλα που αναμένεται να κλέψουν την παράσταση στην EICMA 2021 είναι το Aprilia Tuareg, το νέο Adventure της ιταλικής μάρκας που βασίζεται στην πλατφόρμα 660.
Η εταιρεία μας έχει δώσει μια πρώτη γεύση από το νέο της δημιούργημα όπως επίσης και κάποιες βασικές πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό του.
Τώρα στο νέο video που δημοσίευσε το εργοστάσιο του Noale, o marketing manager Cristian Romeo Barelli καθισμένος σε ένα συνεργείο και με φόντο το πρώτο Τuareg μαζί με το καινούργιο, μας μιλά για το σκεπτικό της εταιρείας πάνω στο οποίο βασίστηκε η αναβίωση του θρυλικού μοντέλου.

«Το όνομα Tuareg φέρνει στις μνήμη αξίες από μια χρυσή εποχή που σημαδεύτηκε από εκτός δρόμου οχήματα και Rally-Raids όπως το Paris-Dakar ή το Rally Pharaohs. H Aprilia δημιούργησε το Tuareg 660 για να είναι ελαφρύ αλλά όχι εύθραυστο, άνετο, πολυλειτουργικό και φυσικά με δυναμικά τεχνικά χαρακτηριστικά που θα υποστηρίζουν την επιθυμία του αναβάτη για εξερεύνηση», αναφέρει μεταξύ άλλων ο Ιταλός. Την ίδια στιγμή στο video προβάλλονται εικόνες του νέου Tuareg να ξεδιπλώνει τις αρετές του διασχίζοντας κυρίως χωμάτινες επιφάνειες.


Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom