Aprilia History

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Aprilia είναι Ιταλός κατασκευαστής μοτοσικλετών που ιδρύθηκε αμέσως μετά τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο στο Noale της Ιταλίας από τον Alberto Beggio. Η εταιρεία ξεκίνησε ως κατασκευαστής ποδηλάτων και προχώρησε στην κατασκευή σκούτερ και μοτοσικλετών μικρής χωρητικότητας. Τον τελευταίο καιρό η Aprilia έχει κατασκευάσει μεγάλες σπορ μοτοσικλέτες , όπως το RSV Mille 1000-cc V-twin και το V4 RSV4 .

Η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Piaggio το 2004.

Ιστορικό
Η Aprilia ιδρύθηκε μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο από τον Cavaliere Alberto Beggio ως εργοστάσιο παραγωγής ποδηλάτων στο Noale της Ιταλίας στην επαρχία της Βενετίας . Ο γιος του Alberto, Ivano Beggio , ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας το 1968 και κατασκεύασε ένα 50 cc «μοτοσικλέτα» Η πρώτη παραγωγή της Aprilia μοτοποδήλατα ονομάστηκε Colibrì, Daniela και Packi. Η Aprilia παρήγαγε αργότερα μια μοτοσικλέτα το 1970 που ονομάζεται Scarabeo. Παράγεται μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1970, το Scarabeo κυκλοφόρησε σε εκδόσεις 50 και 125 cc.

Το 1977 ο Ivan Alborghetti από το Μιλάνο, η Ιταλία κέρδισε το ιταλικό πρωτάθλημα μοτοκρός 125 και 250 κ.εκ. στην Απρίλια. Το 1978 η Alborghetti έκλεισε τη σεζόν με δύο τρίτες θέσεις σε μεμονωμένους αγώνες και έκτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Στη δεκαετία του 1980 η Aprilia πρόσθεσε enduro, δοκιμές και ποδήλατα δρόμου μεταξύ 50 και 600 cc. Το 1981 η Aprilia παρουσίασε τη δοκιμαστική μηχανή TL320. Το 1983 η Aprilia κυκλοφόρησε τη μοτοσυκλέτα δρόμου St 125. Το 1984 η Aprilia ξεκίνησε ένα μοντέλο που ονομάζεται STX και ένα enduro, που ονομάζεται ET 50.

Το 1985, η Aprilia ξεκίνησε την εξωτερική ανάθεση κινητήρων για ορισμένα μοντέλα στην αυστριακή εταιρεία Rotax . Το 1985 η Aprilia παρουσίασε 125 STX και 350 STX. Το 1986 η Aprilia ξεκίνησε το AF1. ένα μοντέλο το Tuareg για αφρικανικά ράλι όπως το Ράλι Ντακάρ . Ο αναβάτης του εργοστασίου της Aprilia Philippe Berlatier διεκδίκησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα δοκιμών που έφτασε στην πέμπτη θέση και ο Loris Reggiani οδήγησε το Aprilia GP 250 με τον κινητήρα Rotax στην έκτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αγώνων δρόμου. Δύο σεζόν αργότερα, στις 30 Αυγούστου 1987, στο Grand Prix του Αγίου Μαρίνου στο Misano Loris Reggiani, το AF1 κέρδισε το πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.

Το 1990 η Aprilia ξεκίνησε το Pegaso 600, Αργότερα, το 1992 ο αναβάτης της Aprilia, Alessandro Gramigni, κέρδισε τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αγώνων 125. Επίσης το 1992, ο Tommy Ahvala κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Δοκιμών σε Aprilia Climber. Από τότε, η Aprilia έχει κερδίσει 124 φορές Grand Prix κατηγορίας 125 και 250 κ.εκ., 15 τίτλους Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Road Racing και 16 ευρωπαϊκούς τίτλους ταχύτητας. Πολλοί παγκόσμιοι πρωταθλητές ξεκίνησαν την Aprilia, όπως Biaggi , Capirossi , Gramigni, Locatelli, Sakata και Rossi .

Επίσης τη δεκαετία του 1990, η Aprilia εισήλθε στην αγορά σκούτερ ξεκινώντας το 1990 με το πρώτο σκούτερ της Ιταλίας, το Amico. Το 1992, η Aprilia παρουσίασε το Amico LK και το δίχρονο Pegaso 125, και τα δύο με καταλυτικούς μετατροπείς . Το 1993 η Aprilia ξεκίνησε ένα σκούτερ τροχού μεγάλης διαμέτρου, επαναχρησιμοποιώντας το όνομα Scarabeo με έναν τετράχρονο, τετρα βαλβίδα. Αργότερα η Aprilia ξεκίνησε περισσότερα σκούτερ όπως το Leonardo, το SR και το Gulliver.

Το 1995, η Aprilia ανέθεσε στον Philippe Starck να σχεδιάσει το Motò που παρουσιάστηκε στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης . Επίσης, το 1995 η Aprilia κυκλοφόρησε τα δίχρονα σπορ RS 125 και RS 250. Το 1998 η Aprilia ξεκίνησε το RSV Mille , ένα 1000cc V-Twin Superbike και το Falco , ένα 1000cc V-Twin sport tourer με έμφαση στον αθλητισμό. Και οι δύο μοτοσυκλέτες χρησιμοποίησαν μια παραλλαγή ενός κινητήρα Rotax 1000cc.

Το 1999 η Aprilia μπήκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike αγωνιστικά με το RSV Mille, και κατά τη διάρκεια του 2000, η Aprilia απέκτησε το Moto-Guzzi και το Laverda, και τα δύο ιστορικά κληρονομιά ιταλικών μαρκών. Το 2000 η Aprilia κυκλοφόρησε τον δίχρονο κινητήρα DiTech (Direct Injection Technology) 50 στροφών για σκούτερ που παρέχει υψηλή απόσταση σε μίλια και χαμηλές εκπομπές, καθώς και το RST Futura τουρίστα, και το ETV 1000 Caponord μοτοσικλέτα περιοδείας . Και οι δύο τελευταίες δύο μοτοσικλέτες χρησιμοποίησαν μια παραλλαγή του Rotax 1000 cc V-Twin.

Πιο πρόσφατα, το 2003, η Aprilia κυκλοφόρησε το RSV Mille Tuono, Τα περισσότερα από τα μεγάλα περιοδικά μοτοσικλετών το επέλεξαν για το καλύτερη μοτό της χρονιάς. Το 2004 η Aprilia εξαγοράστηκε από την Piaggio & C. SpA, για να δημιουργήσει τον τέταρτο μεγαλύτερο όμιλο μοτοσικλετών στον κόσμο με πωλήσεις 1,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, ετήσια παραγωγική ικανότητα άνω των 600.000 οχημάτων και παρουσία σε 50 χώρες.

Με την εξαγορά από τον Piaggio, ο νέος Πρόεδρος της Aprilia είναι ο Roberto Colaninno (Πρόεδρος της Piaggio & C.) και ο Διευθύνων Σύμβουλος είναι ο Rocco Sabelli. Ο γιος του ιδρυτή, Ivano Beggio, ήταν ο Επίτιμος Πρόεδρος και πέθανε στις 13 Μαρτίου 2018. Στις 15 Αυγούστου 2010, η Aprilia έγινε η πιο επιτυχημένη μάρκα αγωνιστικών μοτοσικλετών στην ιστορία, ξεπερνώντας τους συναδέλφους Ιταλούς MV Agusta με 276η νίκη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

Η Aprilia
είναι Ιταλός κατασκευαστής μοτοσικλετών που ιδρύθηκε αμέσως μετά τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο στο Noale της Ιταλίας από τον Alberto Beggio. Η εταιρεία ξεκίνησε ως κατασκευαστής ποδηλάτων και προχώρησε στην κατασκευή σκούτερ και μοτοσικλετών μικρής χωρητικότητας. Τον τελευταίο καιρό η Aprilia έχει κατασκευάσει μεγάλες σπορ μοτοσικλέτες , όπως το RSV Mille 1000-cc V-twin και το V4 RSV4 .

Η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Piaggio το 2004.

Ιστορικό
Η Aprilia ιδρύθηκε μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο από τον Cavaliere Alberto Beggio ως εργοστάσιο παραγωγής ποδηλάτων στο Noale της Ιταλίας στην επαρχία της Βενετίας . Ο γιος του Alberto, Ivano Beggio , ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας το 1968 και κατασκεύασε ένα 50 cc «μοτοσικλέτα» Η πρώτη παραγωγή της Aprilia μοτοποδήλατα ονομάστηκε Colibrì, Daniela και Packi. Η Aprilia παρήγαγε αργότερα μια μοτοσικλέτα το 1970 που ονομάζεται Scarabeo. Παράγεται μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1970, το Scarabeo κυκλοφόρησε σε εκδόσεις 50 και 125 cc.

Το 1977 ο Ivan Alborghetti από το Μιλάνο, η Ιταλία κέρδισε το ιταλικό πρωτάθλημα μοτοκρός 125 και 250 κ.εκ. στην Απρίλια. Το 1978 η Alborghetti έκλεισε τη σεζόν με δύο τρίτες θέσεις σε μεμονωμένους αγώνες και έκτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Στη δεκαετία του 1980 η Aprilia πρόσθεσε enduro, δοκιμές και ποδήλατα δρόμου μεταξύ 50 και 600 cc. Το 1981 η Aprilia παρουσίασε τη δοκιμαστική μηχανή TL320. Το 1983 η Aprilia κυκλοφόρησε τη μοτοσυκλέτα δρόμου St 125. Το 1984 η Aprilia ξεκίνησε ένα μοντέλο που ονομάζεται STX και ένα enduro, που ονομάζεται ET 50.

Το 1985, η Aprilia ξεκίνησε την εξωτερική ανάθεση κινητήρων για ορισμένα μοντέλα στην αυστριακή εταιρεία Rotax . Το 1985 η Aprilia παρουσίασε 125 STX και 350 STX. Το 1986 η Aprilia ξεκίνησε το AF1. ένα μοντέλο το Tuareg για αφρικανικά ράλι όπως το Ράλι Ντακάρ . Ο αναβάτης του εργοστασίου της Aprilia Philippe Berlatier διεκδίκησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα δοκιμών που έφτασε στην πέμπτη θέση και ο Loris Reggiani οδήγησε το Aprilia GP 250 με τον κινητήρα Rotax στην έκτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αγώνων δρόμου. Δύο σεζόν αργότερα, στις 30 Αυγούστου 1987, στο Grand Prix του Αγίου Μαρίνου στο Misano Loris Reggiani, το AF1 κέρδισε το πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.

Το 1990 η Aprilia ξεκίνησε το Pegaso 600, Αργότερα, το 1992 ο αναβάτης της Aprilia, Alessandro Gramigni, κέρδισε τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αγώνων 125. Επίσης το 1992, ο Tommy Ahvala κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Δοκιμών σε Aprilia Climber. Από τότε, η Aprilia έχει κερδίσει 124 φορές Grand Prix κατηγορίας 125 και 250 κ.εκ., 15 τίτλους Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Road Racing και 16 ευρωπαϊκούς τίτλους ταχύτητας. Πολλοί παγκόσμιοι πρωταθλητές ξεκίνησαν την Aprilia, όπως Biaggi , Capirossi , Gramigni, Locatelli, Sakata και Rossi .

Επίσης τη δεκαετία του 1990, η Aprilia εισήλθε στην αγορά σκούτερ ξεκινώντας το 1990 με το πρώτο σκούτερ της Ιταλίας, το Amico. Το 1992, η Aprilia παρουσίασε το Amico LK και το δίχρονο Pegaso 125, και τα δύο με καταλυτικούς μετατροπείς . Το 1993 η Aprilia ξεκίνησε ένα σκούτερ τροχού μεγάλης διαμέτρου, επαναχρησιμοποιώντας το όνομα Scarabeo με έναν τετράχρονο, τετρα βαλβίδα. Αργότερα η Aprilia ξεκίνησε περισσότερα σκούτερ όπως το Leonardo, το SR και το Gulliver.

Το 1995, η Aprilia ανέθεσε στον Philippe Starck να σχεδιάσει το Motò που παρουσιάστηκε στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης . Επίσης, το 1995 η Aprilia κυκλοφόρησε τα δίχρονα σπορ RS 125 και RS 250. Το 1998 η Aprilia ξεκίνησε το RSV Mille , ένα 1000cc V-Twin Superbike και το Falco , ένα 1000cc V-Twin sport tourer με έμφαση στον αθλητισμό. Και οι δύο μοτοσυκλέτες χρησιμοποίησαν μια παραλλαγή ενός κινητήρα Rotax 1000cc.

Το 1999 η Aprilia μπήκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike αγωνιστικά με το RSV Mille, και κατά τη διάρκεια του 2000, η Aprilia απέκτησε το Moto-Guzzi και το Laverda, και τα δύο ιστορικά κληρονομιά ιταλικών μαρκών. Το 2000 η Aprilia κυκλοφόρησε τον δίχρονο κινητήρα DiTech (Direct Injection Technology) 50 στροφών για σκούτερ που παρέχει υψηλή απόσταση σε μίλια και χαμηλές εκπομπές, καθώς και το RST Futura τουρίστα, και το ETV 1000 Caponord μοτοσικλέτα περιοδείας . Και οι δύο τελευταίες δύο μοτοσικλέτες χρησιμοποίησαν μια παραλλαγή του Rotax 1000 cc V-Twin.

Πιο πρόσφατα, το 2003, η Aprilia κυκλοφόρησε το RSV Mille Tuono, Τα περισσότερα από τα μεγάλα περιοδικά μοτοσικλετών το επέλεξαν για το καλύτερη μοτό της χρονιάς. Το 2004 η Aprilia εξαγοράστηκε από την Piaggio & C. SpA, για να δημιουργήσει τον τέταρτο μεγαλύτερο όμιλο μοτοσικλετών στον κόσμο με πωλήσεις 1,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, ετήσια παραγωγική ικανότητα άνω των 600.000 οχημάτων και παρουσία σε 50 χώρες.

Με την εξαγορά από τον Piaggio, ο νέος Πρόεδρος της Aprilia είναι ο Roberto Colaninno (Πρόεδρος της Piaggio & C.) και ο Διευθύνων Σύμβουλος είναι ο Rocco Sabelli. Ο γιος του ιδρυτή, Ivano Beggio, ήταν ο Επίτιμος Πρόεδρος και πέθανε στις 13 Μαρτίου 2018. Στις 15 Αυγούστου 2010, η Aprilia έγινε η πιο επιτυχημένη μάρκα αγωνιστικών μοτοσικλετών στην ιστορία, ξεπερνώντας τους συναδέλφους Ιταλούς MV Agusta με 276η νίκη.
Ιστορική εταιρεία την έχει χαντακώσει η piaggio...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
APRILIA RC 125 – (1977-1982) 125cc 23hp/10000rpm. 6 speed 88kg

Οι ρίζες της Aprilia χρονολογούνται από την εποχή αμέσως μετά το τέλος του Βʼ Παγκόσμιου Πολέμου , όταν o αξιωματικός του Ιταλικού ιππικού, Alberto Beggio ίδρυσε ένα εργοστάσιο κατασκευής ποδηλάτων στο Noale στα προάστια της Βενετίας.

Τα προϊόντα της μικρής βιοτεχνίας, από εξαρτήματα μέχρι τελικό προϊόν, γνώρισαν αρκετή επιτυχία ώσπου το 1962, η βιοτεχνία του ενός ιδιοκτήτη έγινε εταιρεία.

Ο Ivano Beggio γιος του Alberto , ανέλαβε μαζί με τον πατέρα του, επικεφαλής της μικρής εταιρείας το 1968. Από εκείνη την εποχή φάνηκε ότι ο Ivano , δεν ενδιαφερόταν ιδιαίτερα για τα ποδήλατα, και έτσι μαζί με μερικούς βοηθούς του από το εργοστάσιο, έφτιαξαν την πρώτη τους μοτοσικλέτα Aprilia , ένα χρυσό και μπλε μοντέλο 50 cc . Το προϊόν εκείνο έτυχε καλής αποδοχής. Colibr ì και Daniela ήταν τα ονόματα των πρώτων μοτοποδηλάτων, αλλά το μοντέλο που τράβηξε ιδιαίτερα την προσοχή, ήταν το Scarabeo cross του 1970. Η μοτοσικλέτα εκείνη, και ειδικά η έκδοση cross , ήταν πραγματικά ένα αληθινό πάθος, για εκείνους που ονειρεύονταν να λάβουν μέρος σε εθνικούς αγώνες, μίας κατηγορίας, της οποίας η δημοτικότητα, αυξανόταν ολοένα και περισσότερο εκείνη την εποχή.

Παραμένοντας στη παραγωγή μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 70, το Scarabeo , παρουσίασε διάφορες παραλλαγές κινητήρων, από 50 έως 125 cc , και μοναδικά εμφανισιακά χαρακτηριστικά, που για εκείνη την εποχή ήταν πράγματι πρωτοποριακά. (Πράγμα το οποίο άρχισε να γίνεται παράδοση για όλα τα μετέπειτα προϊόντα της Aprilia ), όπως για παράδειγμα στην περίπτωση του μοντέλου του 1971, που ξεχώρισε για το χρυσό μεταλλικό του βάψιμο.Η πρώτη cross μοτοσικλέτα, γεννήθηκε το 1974, και δόθηκε για τεστ στον Maurizio Sgarzani , έναν νέο οδηγό αγώνων που είχε αρκετά καλή φήμη εκείνη την εποχή. Τα μηνύματα ήταν αρκετά ενθαρρυντικά.

Από εκείνη την μηχανή οι τεχνικοί της Aprilia δημιούργησαν την RC 125, η οποία παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Μιλάνου. Το μοντέλο αυτό εγκαινίασε και το μοναδικό «πάντρεμα» μεταξύ της αγωνιστικής τεχνολογίας σε μοντέλα παραγωγής , κάτι για το οποίο διακρίνεται μέχρι και σήμερα, το εργοστάσιο του Noale.

122889434_1692874567540598_429234200092373559_o.jpg 122889434_1692874654207256_5093078794130064898_o.jpg 416be0c2022af2a11e77ba40bba151de.jpg
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Η Απρίλια είναι μια φανταστική εταιρία, που με το που πέρασε στα χέρια της Piaggio καταστράφηκε η γκάμα της.
Βλέπετε κανέναν απόγονο του Caponord; Βλέπετε μικρά μοτοσυκλετάκια στα οποία είχε παράδοση. ΌΧΙ.

Αυτό διότι η Piaggio έχει κάνει την εξής ηλίθια σκέψη πως όλα στο γκρουπ της δεν πρέπει να κανιβαλίζουν το ένα το άλλο.
Εχει πχ τώρα η Απρίλια σούπερ σπορ 650άρι; Δεν πρόκειται να δείτε κάτι σε αυτά τα κυβικά σε σπορ απο Moto Guzzi. Ουτε σε 1000άρι σπορτ αφου εκει η Απρίλια κάνει πάρτυ! Ουτε street fighter.
Ανάποδα τώρα, δεν θα δουμε μεγάλο On Off απο Απρίλια, αφου έχει η Guzzi. Ούτε σκουτερ απο καμία, αφου έχει η μαμα Piaggio.

Εντελώς ηλίθιο σκεπτικό, μιας και ο Γκουτσίστας, δεν έχει καμιά σχέση με τον Απριλιανό και πόσο μάλλον οι παραπάνω με τον Βεσπάκια σε φιλοσοφία.abcdefgh
Οτι πχ ο κάτοχος Caponord 1200 θα μεταπηδήσει Guzzi...

Αστεία πράγματα!Samurai suicide
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.945
Ηλικία
46
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Η Απρίλια είναι μια φανταστική εταιρία, που με το που πέρασε στα χέρια της Piaggio καταστράφηκε η γκάμα της.
Βλέπετε κανέναν απόγονο του Caponord; Βλέπετε μικρά μοτοσυκλετάκια στα οποία είχε παράδοση. ΌΧΙ.

Αυτό διότι η Piaggio έχει κάνει την εξής ηλίθια σκέψη πως όλα στο γκρουπ της δεν πρέπει να κανιβαλίζουν το ένα το άλλο.
Εχει πχ τώρα η Απρίλια σούπερ σπορ 650άρι; Δεν πρόκειται να δείτε κάτι σε αυτά τα κυβικά σε σπορ απο Moto Guzzi. Ουτε σε 1000άρι σπορτ αφου εκει η Απρίλια κάνει πάρτυ! Ουτε street fighter.
Ανάποδα τώρα, δεν θα δουμε μεγάλο On Off απο Απρίλια, αφου έχει η Guzzi. Ούτε σκουτερ απο καμία, αφου έχει η μαμα Piaggio.

Εντελώς ηλίθιο σκεπτικό, μιας και ο Γκουτσίστας, δεν έχει καμιά σχέση με τον Απριλιανό και πόσο μάλλον οι παραπάνω με τον Βεσπάκια σε φιλοσοφία.abcdefgh
Οτι πχ ο κάτοχος Caponord 1200 θα μεταπηδήσει Guzzi...

Αστεία πράγματα!Samurai suicide
γι αυτο εκοψε η πιατζιο τα σκουτερ της απριλια....
τι να λεμε τωρα,οταν εβαζε χαρτες στα μηχανακια της για ολο τον λαο,οι αλλοι πεταγαν χαρταετο....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia All Stars 2023 – Ραντεβού τον Μάιο στο Misano​

99ee91ffde3cfe182d9398bf6a3cc26d_XL.jpg

Το μεγάλο ετήσιο πάρτι της Aprilia έρχεται στην πίστα Misano World Circuit στις 27 Μαΐου 2023.
Το Σάββατο 27 Μαΐου η Aprilia καλεί όλους τους φίλους της στην πίστα του Misano για την ετήσια γιορτή της, η οποία φέτος υπόσχεται ένα πρόγραμμα γεμάτο ενδιαφέροντα και εκπλήξεις.
Παραδοσιακά όλοι οι αγωνιζόμενοι αναβάτες της θα βρίσκονται εκεί: Aleix Espargaró, Maverick Viñales, Lorenzo Savadori, Miguel Oliveira και Raúl Fernandez από τον κόσμο των Grand Prix, ενώ φυσικά δε θα μπορούσαν να λείψουν οι θρύλοι Max Biaggi και Loris Capirossi που συνέβαλαν τα μέγιστα στη συλλογή των 54 παγκοσμίων πρωταθλημάτων που απολαμβάνει η ιταλική εταιρεία.
aprilia all stars 1

Φυσικά το παρόν θα δώσουν και όλες οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του παρόντος και παρελθόντος, μεταξύ τους και η νέα ομάδα Rally της Aprilia με τους αναβάτες Jacopo Cerutti και Francesco Montanari και την αγωνιστική Tuareg 660 που ξεκίνησε νικηφόρα της συμμετοχή της στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Motorally, προετοιμασμένη από τη GCorse και την Aprilia Racing.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει πολλές δραστηριότητες, τόσο μέσα όσο και έξω από την πίστα, όπου θα υπάρχει ένας χώρος αφιερωμένος στην Tuareg 660, με έμπειρους εκπαιδευτές της Enduro Republic να διδάσκουν τα μυστικά της εκτός δρόμου οδήγησης όπως κάνουν τακτικά στις Tuareg Experience Days.
aprilia all stars 3

Παραδοσιακά στον χώρο της πίστας θα βρίσκεται μια εντυπωσιακή συλλογή μοτοσυκλετών της Aprilia, με θρυλικές ιστορικές παγκόσμιες πρωταθλήτριες του παρελθόντος, όλη την τρέχουσα γκάμα της, την οποία μάλιστα μπορούν να γνωρίσουν εγγύτερα οι επισκέπτες κλείνοντας ένα test ride.

Το μεγάλο πάρτι Aprilia All Stars 2023 είναι ανοικτό σε όλους, καθώς το πλήρες πρόγραμμά του θα ανακοινωθεί σύντομα από την ιταλική εταιρεία στην κεντρική της ιστοσελίδα, Aprilia.com.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia All Stars – Μεγάλη γιορτή και στήριξη στην πλημμυροπαθή Emilia-Romagna​







Πάνω από 15,000 φίλοι της Aprilia έδωσαν το παρόν στην ετήσια γιορτή της στο Misano συμβάλλοντας στη συγκέντρωση χρηματικού ποσού για την ενίσχυση της πολιτικής προστασίας της επαρχίας που χτυπήθηκε από φονικές πλημμύρες.

Το Σάββατο 27 Μαΐου ήταν μια μέρα γιορτής για την Aprilia, καθώς το μεγάλο ετήσιο και ολοήμερο πάρτι, All Stars, διοργανώθηκε στην πίστα Misano World Circuit Marco Simoncelli, συγκεντρώνοντας πάνω από 15,000 επισκέπτες.

Πέραν της παραδοσιακής γιορτής ωστόσο, η φετινή εκδήλωση έγινε υπό τη σκιά των πλημμυρών που έπληξαν πριν δυο εβδομάδες την επαρχία Emilia-Romagna με δυσβάσταχτο κόστος δεκάδων ανθρώπινων ζωών και ανυπολόγιστων υλικών καταστροφών.
AAS23 01

Έτσι, μετά τη Ducati που πριν λίγες μέρες ανακοίνωσε ένα πακέτο βοήθειας για την Emilia-Romagna, και η Aprilia έσπευσε να εκμεταλλευτεί την εκδήλωση All Stars για να συγκεντρώσει βοήθεια για την πληγείσα περιοχή.

Το Piaggio Group και η Aprilia δέσμευσαν 10 ευρώ από κάθε εισιτήριο που εισέπραξαν, ενώ έτρεξαν και αρκετές άλλες δράσεις συγκέντρωσης πόρων στη διάρκεια της εκδήλωσης, με τελικό αποτέλεσμα ένα κονδύλι περίπου €200,000 που θα προσφερθεί στην υπηρεσία πολιτικής προστασίας της Emilia-Romagna.
AAS 11

Αρκετές από αυτές τις δράσεις κατέστησαν εφικτές χάρη στις πρωτοβουλίες των αναβατών της Aprilia, οι οποίοι δώρισαν εξοπλισμό τους (κράνη, φόρμες, μπότες κλπ) προς δημοπράτηση στην εκδήλωση με τα χρήματα αυτά να προστίθενται στο κεφάλαιο που συγκέντρωσε η Aprilia.

Στη γιορτή καθαυτή, η παρουσία του Ιταλικού Ναυτικού με ένα σόου ελικοπτέρων έκλεψε την παράσταση, τουλάχιστον μέχρι να εμφανιστούν στην πίστα οι αναβάτες του εργοστασίου Aleix Espargaró, Maverick Viñales, Lorenzo Savadori, Miguel Oliveira και Raul Fernandez, παρέα με πρωταθλητές και θρύλους της Aprilia από το παρελθόν, όπως οι κ.κ. Max Biaggi, Loris Capirossi και Alex Gramigni.
AAS23 04

Μέσα στην πίστα οι προαναφερθέντες αναβάτες προσέφεραν στο κοινό την ευκαιρία να δουν ταυτόχρονα τις RS-GP του MotoGP μαζί με RSV4 superbikes αλλά και τα θρυλικά δίχρονα 250 των GP – δηλαδή την αφρόκρεμα των μοτοσυκλετών που έχουν συνεισφέρει σε 143 νίκες σε GP και 18 παγκόσμια πρωταθλήματα.

Με πρόγραμμα γεμάτο μουσική και διάφορους εκθέτες αξεσουάρ και εξοπλισμού, ο κόσμος που κατέκλυσε το Misano είχε ακόμη την ευκαιρία να οδηγήσει σε test rides διάφορα μοντέλα της Aprilia από τη γκάμα του 2023, με έναν τυχερό εξ αυτών να κερδίζει μετά από κλήρωση μια Aprilia Tuareg 660.
AAS23 02


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

To αδικημένο Αprilia SL 1000 Falco ήταν μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα​

2000-2004​




Από το 2000 έως το 2004 στην γκάμα της Aprilia υπήρχε μια σπορ μοτοσυκλέτα με κινητήρα V2 που μπορούσε να κάνει πολλά πράγματα εύκολα

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 αρκετοί κατασκευαστές βασιζόμενοι στα superbike μοντέλα τους παρουσίασαν πιο «γήινες» μοτοσυκλέτες, με υποδεέστερες τεχνικές προδιαγραφές που ήταν όμως «εύκολες» και πιο ανταποδοτικές στο δρόμο. Περιέργως, αυτή η τάση ίσχυσε μόνο για δικύλινδρα μοντέλα. Η Ducati είχε το 916 και το 900 Super Sport, η Suzuki το TL 1000 R και το TL 1000 S, η Honda το VTR1000SP και το VTR1000F και η Aprilia το RSV Mille και το SL 100 Falco.

Το sport touring της εταιρείας του Noale είχε «πιασάρικο» όνομα, ήταν καλοσχεδιασμένο, όπως η πλειοψηφία των ιταλικών μοτοσυκλετών και ήταν ευχάριστο στην οδήγηση. Έφερε μια ελαφρώς πιο αδύναμη εκδοχή του V2 που χρησιμοποιήθηκε στο Mille (118 αντί για 128 ίππους), είχε όμως το δικό του αλουμινένιο πλαίσιο, τα clip on του ήτα 50 χλστ. πιο ψηλά τοποθετημένα από αυτά του Mille και η σέλα του ήταν 20 χλστ. χαμηλότερα τοποθετημένη από αυτήν του superbike του Noale.
Aprilia Falco 3

Ήταν σχετικά μια ελαφριά (190 κιλά) σπορ μοτοσυκλέτα, με ισχύ που στην εποχή μας συναντάμε σε μεσαίου κυβισμού, που διέθετε πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Μπορούσε άνετα να προσφέρει ευχαρίστηση ακόμη και μέσα στην πίστα και ήταν μια από τις ομορφότερες μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούσαν στον δρόμο.

Μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να σταθεί στην σημερινή εποχή με τον ισορροπημένο χαρακτήρα που διέθετε. Ωστόσο την δεκαετία του 2000 τέτοιου είδους μοτοσυκλέτες δεν είχαν κοινό, αφού οι αναβάτες επέλεγαν ακραία χιλιάρια superbike ακόμη και για τις βόλτες τους εντός πόλης. Επιπλέον η Aprilia, παρ’ ότι πρωταγωνιστούσε στους αγώνες ταχύτητας στις «δίχρονες» κατηγορίες (GP125 και GP250) δεν είχε την φήμη της εταιρείας που έφτιαχνε μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτες με τετράχρονους κινητήρες. Για αυτό τον λόγο δεν πούλησε και το RSV Mille που ήταν αναμφισβήτητα μια πολύ αξιόλογη superbike. Το Falco απέτυχε. Κρίμα
 
Top Bottom