Aπαγορευση μοτο που κανουν θορυβο!!

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Γερμανία: Υπό απειλή απαγόρευσης η «Κυριακάτικη βόλτα» με μοτοσυκλέτα!​

1626186039686.png

Στα κάγκελα οι Γερμανοί αναβάτες και με το δίκιο τους! Αντιδρούν ζητώντας να λήξει η άνιση μεταχείριση των μοτοσυκλετιστών που φτάνει έως και στην πρόταση απαγόρευσης κυκλοφορίας τις Κυριακές!​

Στην Γερμανία, το ζήτημα της άνισης μεταχείρισης μεταξύ μοτοσυκλετών και άλλων οχημάτων, στις διατάξεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας είναι φλέγον τον τελευταίο καιρό. Αναβάτες από την χώρα αντιδρούν πλέον σε ποικιλία μέτρων που έχουν ληφθεί, τα οποία στοχεύουν μόνο τους μοτοσυκλετιστές, με διάφορους τρόπους.

Πιο συγκεκριμένα, πέρα από απαγορεύσεις κυκλοφορίας σε διάφορα σημεία ελέω ρύπων, οι Γερμανοί μοτοσυκλετιστές αντιδρούν και στην εφαρμογή ορίου ταχύτητας 50 χλμ/ώρα αποκλειστικά στις μοτοσυκλέτες, στον αυτοκινητόδρομο B500. Ο δρόμος αυτός αποτελεί έναν από τους «καλύτερους δρόμους για οδήγηση μοτοσυκλέτας» στην χώρα και οι αναβάτες υποστηρίζουν ότι το μέτρο όχι απλά καταστρέφει την ευχαρίστηση των μοτοσυκλετιστών, αλλά και τους θέτει σε κίνδυνο μειώνοντας τις δυνατότητες τους να αποφύγουν έκτακτες καταστάσεις! Παράλληλα, η απαγόρευση κυκλοφορίας μοτοσυκλετών στον δρόμο L687 είναι ολοκληρωτική, με τον επίσημο λόγο να είναι η «μείωση του θορύβου στην περιοχή»!

Tα μέτρα που έχουν προταθεί έχουν φτάσει ακόμη και σε σημείο… να πέσει στο τραπέζι η απαγόρευση κυκλοφορίας μοτοσυκλετών τις Κυριακές, σε συγκεκριμένες περιοχές και ώρες! Σκεφτείτε απλά, εδώ στην Ελλάδα, να απαγόρευαν π.χ. την εξόρμηση στην Επίδαυρο ή στο Σούνιο στους μοτοσυκλετιστές, την μοναδική ημέρα που είναι εφικτό για τους περισσότερους, ως δραστηριότητα ελεύθερης αναψυχής, μετά από μία εργάσιμη εβδομάδα!

Όπως είναι φυσικό, τα μέτρα φτάνουν να είναι έως και προκλητικά και οι Γερμανοί αναβάτες αντιδρούν ήδη σε συλλογικό και ατομικό επίπεδο. Στόχος τους είναι να επιτύχουν διάλογο και διαπραγματεύσεις, έτσι ώστε να βρεθεί η χρυσή τομή και να σταματήσουν να επιβάλλονται στοχευμένες απαγορεύσεις. Το θέμα μάλιστα έχει λάβει αρκετή έκταση, ώστε να απασχολήσει και την ευρωπαϊκή ομοσπονδία μοτοσυκλετιστών FEMA. Τι πιστεύετε εσείς; Μιλάμε πια για κατάφωρες παραβιάσεις ελευθεριών μας; Τελικά, στον βωμό της ασφάλειας και της «ησυχίας» μας, θυσιάζουμε κεκτημένα αιώνων;

Πηγη www.mototriti.gr
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.017
Όνομα
George
Έχοντας κάνει 2 φορές τον δρόμο 500 που κυριολεκτικά διασχίζει ολόκληρο τον Μελλανα Δρυμό (Μαύρο Δάσος) μια από τις ομορφότερες κ γραφικοτερες περιοχές της Ευρώπης θα πω ότι έχουν δίκιο για την απαγόρευση.
Όντως τις Κυριακές γίνεται χαμός κ οι Γερμανοί μαρσαρουν αβέρτα με τα στρεετ καθότι είναι η μοναδική τους ημέρα για βολτα την εβδομάδα.
Οποίος ξέρει την διαδρομή θα καταλάβει τι εννοώ..
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.445
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Απ οτι ακουσα το πηραν πισω σαν "ρατσιστικο".Λογικα θα επιτρεπεται η κινηση αλλα θα τους ξεσκισουν στους ελεγχους και στα προστιμα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δανία - Καθιερώνει τους ελέγχους μοτοσυκλετών στον δρόμο αντί για ΚΤΕΟ​

fb795282ef9b18166c8976a2921c5b1a_XL.jpg
Από την 1η Ιανουαρίου 2022, η Δανία θα ξεκινήσει να διενεργεί επιτόπιους ελέγχους μοτοσυκλετών στον δρόμο, με έμφαση στον θόρυβο, αντί για να τις ελέγχει περιοδικά σε ΚΤΕΟ.
Στις 21 Δεκεμβρίου του 2021 η δανέζικη Βουλή ψήφισε έναν νέο νόμο για ελέγχους μοτοσυκλετών στον δρόμο, για να διαπιστωθεί αν έχουν ελλείψεις που τις κάνουν παράνομες ή επικίνδυνες και αν προκαλούν περισσότερο θόρυβο από τα επιτρεπόμενα επίπεδα.

Από την 1η Ιανουαρίου 2022, όλες οι χώρες της Ε.Ε. θα πρέπει να διενεργούν περιοδικούς ελέγχους στις μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν σε αυτές. Κάποιες ήδη το κάνουν, όπως η Ελλάδα με τα ΚΤΕΟ, ενώ κάποιες άλλες, όπως η Δανία, επιλέγουν διαφορετικούς τρόπους για να ελέγξουν τα δίκυκλα τους.
Η Δανία επέλεξε τους τυχαίους ελέγχους στον δρόμο, με το επιπρόσθετο επιχείρημα πως εκεί οι αναβάτες μοτοσυκλέτας δεν μπορούν να σταματήσουν και να αλλάξουν την θορυβώδη εξάτμιση τους με την “μαμά”, όπως γίνεται πολλές φορές με τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ.

“Ο θόρυβος από τις μοτοσυκλέτες είναι πρόβλημα. Πιστεύω πως με τους τυχαίους ελέγχους στους δρόμους, και με τα υψηλά πρόστιμα που προβλέπονται, θα μειώσουμε τον αριθμό των μοτοσυκλετών που θορυβούν. Την ίδια ώρα πιστεύω πως αυτός ο τρόπος ελέγχου είναι λιγότερο παρεμβατικός και ενοχλητικός από τα ΚΤΕΟ”, δήλωσε ο Υπουργός Μεταφορών Benny Engelbrecht.
Ικανοποιημένη δηλώνει όμως και η ένωση των Δανών μοτοσυκλετιστών MCTC με τους ελέγχους στους δρόμους, προτιμώντας τους από τα ΚΤΕΟ. Η πρόεδρος της ένωσης, Lene Michelsen δήλωσε μεταξύ άλλων πως “δεν υπάρχει καμία στατιστική που να δείχνει πως τα ατυχήματα είναι αποτέλεσμα τεχνικών προβλημάτων, που κάποιος έλεγχος στα ΚΤΕΟ θα διόρθωνε. Τα ΚΤΕΟ είναι απλώς ένα έξτρα κόστος και μια έξτρα ενόχληση για τους αναβάτες.”
Όπως φαίνεται πάντως το βάρος στους ελέγχους στον δρόμο θα πέσει στον θόρυβο με τα πρόστιμα να είναι πραγματικά τσουχτερά, καθώς την πρώτη φορά που θα πιάσουν κάποιον με θορυβώδη εξάτμιση θα τον χρεώσουν με 336 ευρώ, τη δεύτερη φορά με 739, κ.ο.κ., με το πρόστιμο για μια 6η ίδια παράβαση να φτάνει τα 2.353 ευρώ.

Πηγή: FEMA
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κάμερες κατά της ηχορύπανσης στην Γαλλία​

Προκαλούν αντιδράσεις​

Sound-radars-france (1).jpg

H Γαλλία γίνεται η πρώτη χώρα η οποία τοποθετεί κάμερες με μικρόφωνα, πράγμα που σημαίνει ότι αν τα ντεσιμπέλ είναι περισσότερα από το κανονικό, ο αναβάτης ή οδηγός του οχήματος θα φωτογραφίζεται και μια κλήση των 135euro θα αποστέλλεται στο σπίτι του

Τα πολλαπλά μικρόφωνα αναγνωρίζουν την κατεύθυνση από την οποία έρχεται ο ήχος και αν ξεπεράσει το όριο, τότε η κάμερα ενεργοποιείται.
Οι συγκεκριμένες κάμερες έχουν στόχο όλους τους χρήστες τροχοφόρων, όμως δεν είναι λίγοι οι μοτοσυκλετιστές της Γαλλίας που θεωρούν ότι στοχοποιούνται περισσότερο από τους αυτοκινητιστές. Την ίδια ώρα, λέσχες της χώρας δηλώνουν ότι παρόλο που καταλαβαίνουν ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα σε αρκετές γειτονιές, ζητάνε άλλους τρόπους αστυνόμευσης, αφού είναι βέβαιοι ότι με τις συγκεκριμένες κάμερες θα αδικηθούν σε πολλές περιπτώσεις, όπως όταν κινούνται σε μη κατοικημένες περιοχές ή όταν οδηγούν σε γκρουπ, αφού κανείς δεν μπορεί να τους εξασφαλίσει ότι το πρόστιμο θα πάει όντως στη θορυβώδη μοτοσυκλέτα. Πράγμα απολύτως λογικό, αφού μια θορυθώδης μοτοσυκλέτα στα φανάρια θα ενεργοποιήσει την κάμερα και θα τραβήξει φωτογραφία, όμως οι αρχές δεν θα μπορούν να γνωρίζουν ποια από τις εικονιζόμενες μοτοσυκλέτες παράγει θόρυβο πάνω από τα επιτρεπτά όρια.
Την ίδια ώρα, η Αστυνομία του Παρισιού εγκαινιάζει περιπολίες κατά της ηχορύπανσης με μοτοσυκλετιστές της Τροχαίας.

Πηγη https://2wo.gr

Σουλταν μερεμετ Yes
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δανία: Κατάσχεση μοτοσυκλέτας για “παρανοϊκή οδήγηση”​

92077d36e33f13f66a2607f70957543b_XL.jpg

Εδώ και μερικούς μήνες στη Δανία ισχύει ένας νέος νόμος που πρέπει να έχουν υπόψη όλοι όσοι σκοπεύουν να καβαλήσουν μοτοσυκλέτα στη χώρα.
Σύμφωνα με αυτή τη νομοθεσία, που τέθηκε σε ισχύ τον περασμένο Μάρτιο, συγκεκριμένα παραπτώματα που συνιστούν “παρανοϊκή οδήγηση” (insane driving) επισύρουν βαρύτατες ποινές που προβλέπουν κατάσχεση της άδειας οδήγησης για τουλάχιστον τρία χρόνια και μπορούν να φτάσουν ως και τη φυλάκιση εφόσον το παράπτωμα κριθεί πολύ σοβαρό.

Επιπλέον, η αστυνομία έχει το δικαίωμα να κατασχέσει το όχημα και να το πουλήσει σε δημοπρασία.
Ένα ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο είναι πως ο νέος νόμος δεν διακρίνει αν το όχημα είναι ιδιοκτησίας του παραβάτη ή όχι, ούτε αν αυτός είναι Δανός ή ξένος υπήκοος. Σε κάθε περίπτωση οι παραπάνω διατάξεις θα εφαρμοστούν ως προβλέπονται.

Στις "παρανοϊκές" παραβάσεις πρωταγωνιστούν περιεκτικότητα αλκοόλ στο αίμα του οδηγού άνω του 2.0 και ταχύτητα άνω των 200 km/h ή, αν το νόμιμο όριο ταχύτητας είναι άνω των 100 km/h, οποιαδήποτε υπέρβαση άνω του 100% (δηλαδή διπλάσιο) του ορίου ταχύτητας.
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της FEMA ο νόμος δεν περιορίζεται στις παραπάνω παραβάσεις, χωρίς να αναλύεται διεξοδικά τι άλλο μπορεί να θεωρηθεί “παρανοϊκό”. Φανταζόμαστε ωστόσο πως εύκολα η διάταξη θα συμπεριλαμβάνει φαινόμενα όπως οι σούζες, οι κόντρες και παρεμφερείς δραστηριότητες που κρίνονται ως επικίνδυνες για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου.
Κατά τους πρώτους μήνες εφαρμογής του μέτρου η αστυνομία της Δανίας έχει ήδη κατασχέσει συνολικά 510 οχήματα σε 586 υποθέσεις και έχουν απαγγελθεί κατηγορίες σε 623 άτομα. Το πιο εντυπωσιακό νούμερο ωστόσο είναι ο μέσος όρος, καθώς οι δανέζικες αρχές ισχυρίζονται πως έχουν φτάσει πλέον να κατάσχουν περίπου τρία οχήματα κάθε μέρα!

Πηγή: FEMA
>>> Στην κεντρική φωτογραφία η αστυνομία της Δανίας επιδεικνύει ένα φορητό δυναμόμετρο με το οποίο επιβεβαιώνει κατά πόσο ένα μοτοποδήλατο παραμένει ως είχε ή έχει σκαλιστεί από τον ιδιοκτήτη του άνω των ορίων που προβλέπει ο νόμος.

Πηγη BIKEIT.GR

Ωρε να ειχε η τροχαια τετοιο δυναμομετρο εκει να δεις γελιο ToothTooth
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Το σκούτερακι βρήκαν να δυναμομετρησουν .....! abcdefghgk
Τι μου θύμισες τώρα, όχι εντελώς σχετικό με το θέμα εδώ, αλλά είναι εξίσου αστείο σαν εικόνα.

Πριν μερικά χρόνια, σε παράδρομο της λεωφόρου Βουλιαγμένης, έξω από ένα ροκόμπαρο, έκανε μάζωξη γνωστό μοτοσυκλετιστικό-καστομ-ριστορινγκ γκρουπ του facebook. Είχαν μαζευτεί καμιά 200 μοτοσυκλέτες ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΕΣ στην άκρη, και οι οδηγοί τους πεζοί χαβαλεδιάζανε στο πεζοδρόμιο, στο μπαρ μέσα και στην άκρη του δρόμου.

Γύρω γύρω είχε πολυκατοικίες, κάποιος κλασσικός Νεοελληνάρας μίζερος παρεξηγήθηκε και φώναξε αστυνομία, ήρθε η αστυνομία, και τι να ελέγξει η αστυνομία, τις σταματημένες-παρκαρισμένες μοτό ή τους πεζούς που κοίταγαν με άγριο βλέμμα ''τουτοι οι μπάτσοι πούρθαν τώρα, τι γυρεύουν τέτοια ώρα'';

Ετυχε να περνάει ένας ΑΣΧΕΤΟΣ με ΣΚΟΥΤΕΡ που πήγαινε στην δουλειά του, στο σπίτι του, στον σκοπό του τέλος πάντων, και είχε την ατυχία να περάσει από τον δρόμο αυτόν, και ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝΕ ΑΥΤΟΝ να τον ελέγξουνε. Αδεια, δίπλωμα, ασφάλεια, όλα καλά, έφυγε, έκανε η αστυνομία την δουλειά της, ήρθε, έλεγξε.

Αυτό που λέμε ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ δουλειά.
 

Διαμαντής

new member
Δημοσιεύσεις
75
Ηλικία
54
Περιοχή
Ελλάδα
Όνομα
Διαμαντής
Ελπίζω να εφαρμόσουν αυστηρά μέτρα για το θόρυβο των οχημάτων. Κάποιοι ξυπνάμε με τα κοκκόρια για να πάμε στη δουλειά μας. Κάποιοι έχουν αρρώστους και ηληκιωμένους. Έχει ξεχειλώσει το θέμα με τα γαιδούρια κάθε είδους τιμονιού.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ραντάρ ήχου και στη Nέα Υόρκη​

Μέρος ενός γενικότερου πιλοτικού προγράμματος​




Mπορεί πολλοί μοτοσυκλετιστές να λένε “Loud Pipes Save Lives” αλλά κάτι τέτοιο μάλλον δεν βρίσκει πολλούς σύμφωνους ούτε στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Έτσι λοιπόν, μετά το Παρίσι, η αμερικανική μητρόπολη ξεκινάει το κυνήγι εναντίον των ανοικτών εξατμίσεων και όσων οχημάτων ξεπερνούν τα προβλεπόμενα όρια θορύβου, με το πρόστιμο να αγγίζει ακόμα και τα 875 δολλάρια!
Με το άρθρο 386 και τον νόμο περί οχημάτων και οδικής κυκλοφορίας, η Νέα Υόρκη τοποθετεί κάμερες με ραντάρ ήχου σε πέντε δήμους του Μεγάλου Μήλου, σε μια προσπάθεια περιορισμού του θορύβου, ειδικά στο Μανχάταν όπου εδώ και πολλά χρόνια, αρκετοί οργανισμοί και επιτροπές κατοίκων διαμαρτύρονται για τον υπερβολικό θόρυβο ορισμένων οχημάτων.
Αυτό που είναι πραγματικά ενδιαφέρον είναι η διαφορά νοοτροπίας, αφού μέσω ενός πιλοτικού προγράμματος που τέθηκε σε ισχύ το φθινόπωρο του 2021, ο παραβάτης καλείται να μεταφέρει το όχημα του σε συγκεκριμένο μέρος για έλεγχο και αν τα πράγματα είναι όπως πρέπει, τότε το πρόστιμο δεν ισχύει. Διαφορετικά, θα κληθεί να πληρώσει έως 875δολλάρια συν τόκους.
Η αποτελεσματικότητα του προγράμματος θα αξιολογηθεί στις 30 Ιουνίου και τότε θα κριθεί αν είναι αποτελεσματική ή όχι και αντίσχοιχα θα επεκταθεί ή θα ακυρωθεί.

Πηγη BIKEIT.GR
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.615
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Τιποτα απ ολα αυτα ΔΕΝ προκειται να ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ στην ΠΡΑΞΗ στην ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ,γιατι ΔΕΝ υπαρχει ΕΛΕΓΧΟΣ.Η αστυνομια ειναι ΑΠΟΥΣΑ,διοτι αν και η πολυπληθεστερη στην ευρωπη αναλογικα με τον πληθυσμο,ειναι ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ,για τους γνωστους λογους που εχουν πολλακις,αναφερθει.Οδηγω στην Αθηνα 44 χρονια μηχανακι,και δεν με εχουν σταματησει ποτε ουτε για θορυβο,ουτε για καυσαερια,αν και νεωτατος ημουν πολλες φορες παρανομος στο θεμα θορυβου.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ραντάρ ταχύτητας με αισθητήρες φρεναρίσματος στην Ισπανία​

Τα ραντάρ ταχύτητας εξελίσσονται​




Oι αρχές της Ισπανίας δοκιμάζουν κάμερες ταχύτητας οι οποίες έχουν τη δυνατότητα να αντιλαμβάνονται ότι ένα όχημα φρενάρει ούτως ώστε όταν περάσει από μπροστά τους, να μην κινείται πάνω από το όριο ταχύτητας

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Το νέο σύστημα λοιπόν, έχει την ικανότητα να βλέπει αν κάποιο όχημα έρχεται προς μια κατεύθυνση μειώνοντας ταχύτητα. Για να το καταφέρει αυτό, χρησιμοποιεί δύο κάμερες οι οποίες καλύπτουν μεγαλύτερο εύρος και απόσταση και συγκρίνει τα διαφορετικά δεδομένα, βγάζοντας μια μέση ωριαία.
Το συγκεκριμένο σύστημα δοκιμάζεται αυτή την περίοδο στην Ισπανία και αν είναι αποτελεσματικό και αξιόπιστο, όλα δείχνουν ότι θα αρχίσει να χρησιμοποιείται και αλλού.
Έχοντας να αντιμετωπίσουν αρκετά θανατηφόρα τροχαία σε εθνικές οδούς όπου πολλοί οδηγοί και αναβάτες κινούνται υπερβολικά γρήγορα, οι ισπανικές αρχές έχουν επικεντρωθεί στο να αποτρέψουν την υπερβολική ταχύτητα. Για τον λόγο αυτό, πολλοί αυτοκινητόδρομοι είναι ήδη εξοπλισμένοι με κάμερες ταχύτητας, ενώ τα τελευταία χρόνια έχουμε δει ακόμα και drone.
Όμως δεν είναι λίγοι αυτοί που ενώ κινούνται υπερβολικά γρήγορα, γνωρίζουν τα σημεία όπου έχουν τοποθετηθεί κάμερες και μειώνουν ταχύτητα εγκαίρως.
Παρόλο που η κίνηση αυτή έχει θετικό αντίκτυπο, αφού πολλοί είναι οι Ισπανοί μοτοσυκλετιστές οι οποίοι θέλουν ασφαλέστερους δρόμους (ας μην ξεχνάμε ότι η χώρα διαθέτει τόσες πίστες που πραγματικά δεν έχεις ανάγκη να χρησιμοποιήσεις τους δρόμους πέραν για τις ανάγκες της μετακίνησης), δεν είναι λίγοι αυτοί που έχουν πληροφορηθεί τα σημεία όπου οι δύο κάμερες βγάζουν μια μουαγιέν, οπότε ... φρενάρουν πριν πλησιάσουν την πρώτη.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυστρία – Μεγάλα πρόστιμα για σούζες και παρεμφερείς επιδείξεις​



Αν φέτος το καλοκαίρι έχεις στο πρόγραμμα οδήγηση στην Αυστρία υπάρχουν 10,000 λόγοι να αποφύγεις τα πάσης φύσεως κασκαντεριλίκια με τη μοτοσυκλέτα.
Ενόψει της καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου, που παραδοσιακά προσελκύει χιλιάδες μοτοσυκλετιστές, είτε στις πολυάριθμες εκδηλώσεις που φιλοξενούνται στις πανέμορφες Άλπεις, ή απλά για να οδηγήσουν στις φιδίσιες αλπικές διαδρομές, ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας της χώρας ενημερώθηκε με φρέσκιες ποινές για κολάσιμες οδηγικές πράξεις.

Έτσι απαγορεύεται η “ηθελημένη χρήση του μηχανοκίνητου οχήματος με τρόπο κατά τον οποίο δεν έχουν επαφή όλοι οι τροχοί του με το έδαφος ανά πάσα στιγμή,” φωτογραφίζοντας σούζες και έντο.
Επίσης, σε άλλα σημεία η αναθεώρηση του νόμου συμπαρασύρει κάθε μορφής επικίνδυνη, προκλητική ή ενοχλητική μορφή χρήσης του δικύκλου: πλαγιολισθήσεις, burn out, ντόνατς και λοιπές ευγενείς δράσεις επίσης τιμωρούνται αυστηρά.

Πόσο αυστηρά; Τα πρόστιμα ξεκινούν από €300 και φτάνουν ως και €10,000, ενώ σε περίπτωση που η αστυνομία κρίνει πως ο παραβάτης ενδέχεται να επαναλάβει το “έγκλημά” του μπορούν να κατάσχουν το όχημα για τρεις μέρες.
Παράλληλα οι μοτοσυκλετιστές θα πρέπει να έχουν υπόψη τους πως την καλοκαιρινή περίοδο οι αρχές συχνά κλείνουν ολόκληρες περιοχές για τα δίκυκλα προκειμένου να προστατεύσουν από ηχητική ρύπανση τους κατοίκους τους, ενώ δεν αποκλείεται ο επισκέπτης να αντιμετωπίσει πρόβλημα αν φορά μια μη εγκεκριμένη και θορυβώδη εξάτμιση.
Πριν ταξιδέψετε στην Αυστρία – λ.χ. για ένα άψογο αυγουστιάτικο ταξιδάκι που να περιλαμβάνει και το αυστριακό GP στην πίστα Red Bull Ring (19-21/8) – καλό θα ήταν να ενημερωθείτε για όλες τις υποχρεώσεις που αυτό περιλαμβάνει – ανακλαστικό γιλέκο, αυστριακό σήμα τελών κυκλοφορίας κ.ο.κ.

Πηγή: Αγγλική Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστών (BMF)
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.271
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Αυστρία – Μεγάλα πρόστιμα για σούζες και παρεμφερείς επιδείξεις​



Αν φέτος το καλοκαίρι έχεις στο πρόγραμμα οδήγηση στην Αυστρία υπάρχουν 10,000 λόγοι να αποφύγεις τα πάσης φύσεως κασκαντεριλίκια με τη μοτοσυκλέτα.
Ενόψει της καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου, που παραδοσιακά προσελκύει χιλιάδες μοτοσυκλετιστές, είτε στις πολυάριθμες εκδηλώσεις που φιλοξενούνται στις πανέμορφες Άλπεις, ή απλά για να οδηγήσουν στις φιδίσιες αλπικές διαδρομές, ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας της χώρας ενημερώθηκε με φρέσκιες ποινές για κολάσιμες οδηγικές πράξεις.

Έτσι απαγορεύεται η “ηθελημένη χρήση του μηχανοκίνητου οχήματος με τρόπο κατά τον οποίο δεν έχουν επαφή όλοι οι τροχοί του με το έδαφος ανά πάσα στιγμή,” φωτογραφίζοντας σούζες και έντο.
Επίσης, σε άλλα σημεία η αναθεώρηση του νόμου συμπαρασύρει κάθε μορφής επικίνδυνη, προκλητική ή ενοχλητική μορφή χρήσης του δικύκλου: πλαγιολισθήσεις, burn out, ντόνατς και λοιπές ευγενείς δράσεις επίσης τιμωρούνται αυστηρά.

Πόσο αυστηρά; Τα πρόστιμα ξεκινούν από €300 και φτάνουν ως και €10,000, ενώ σε περίπτωση που η αστυνομία κρίνει πως ο παραβάτης ενδέχεται να επαναλάβει το “έγκλημά” του μπορούν να κατάσχουν το όχημα για τρεις μέρες.
Παράλληλα οι μοτοσυκλετιστές θα πρέπει να έχουν υπόψη τους πως την καλοκαιρινή περίοδο οι αρχές συχνά κλείνουν ολόκληρες περιοχές για τα δίκυκλα προκειμένου να προστατεύσουν από ηχητική ρύπανση τους κατοίκους τους, ενώ δεν αποκλείεται ο επισκέπτης να αντιμετωπίσει πρόβλημα αν φορά μια μη εγκεκριμένη και θορυβώδη εξάτμιση.
Πριν ταξιδέψετε στην Αυστρία – λ.χ. για ένα άψογο αυγουστιάτικο ταξιδάκι που να περιλαμβάνει και το αυστριακό GP στην πίστα Red Bull Ring (19-21/8) – καλό θα ήταν να ενημερωθείτε για όλες τις υποχρεώσεις που αυτό περιλαμβάνει – ανακλαστικό γιλέκο, αυστριακό σήμα τελών κυκλοφορίας κ.ο.κ.

Πηγή: Αγγλική Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστών (BMF)
Μια ζωή ξενερα αυτοί οι Βολιώτες
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Γερμανία απαγορεύει όλους τους τύπους μοτοσυκλετών στην ορεινή περιοχή Taunus​

Από τον BikerSpirit

Άλλο ένα νέο μας έρχεται από τη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης που μόλις έχει εγκρίνει διάφορες απαγορεύσεις για μοτοσικλέτες, παρόλο που είναι μια χώρα που παράγει μοτοσυκλέτες, αποδεικνύοντας έτσι την παράνοια που διακατέχει αυτούς που καταρτίζουν νομούς και την παντελή άγνοια και επαφή με την πραγματικότητα!

Μετά την απαγόρευση των θορυβωδών μοτοσυκλετών, στην ορεινή περιοχή Taunus, επιβεβαιώνει ότι η διέλευση στο Taunus απαγορεύεται για όλους τους τύπους μοτοσυκλετών.

Εδώ και αρκετό καιρό έχει γίνει σύνηθες να βρίσκουμε ειδήσεις για απαγορεύσεις εισόδου ή κυκλοφορίας οχημάτων. Οι αντιρρυπαντικοί κανονισμοί είναι η ημερήσια διάταξη και όχι μόνο όσον αφορά τις εκπομπές αλλά και την ηχορύπανση. Διάφορες χώρες λαμβάνουν μέτρα ως προς αυτό, συμπεριλαμβανομένων ισπανικών πόλεων όπως η Βαρκελώνη, οι οποίες σύντομα θα έχουν «ραντάρ θορύβου».

Αυτό που δεν έχουμε δει μέχρι σήμερα είναι απαγορεύσεις στα ηλεκτρικά οχήματα και πολύ λιγότερο στις μοτοσυκλέτες. Ωστόσο, μόλις μάθαμε για την πρώτη απαγόρευση των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, η οποία μας έρχεται από τη Γερμανία και πιο συγκεκριμένα από την περιοχή Taunus όπου σε ορισμένες από τις διαδρομές της απαγορεύεται η διέλευση μοτοσυκλετών. Μιλάμε για μια ορεινή περιοχή στα δυτικά της γερμανικής χώρας και της οποίας η υψηλότερη κορυφή φτάνει μόλις τα 878 μέτρα.

Όπως είπαμε, οι απαγορεύσεις ξεκίνησαν αρχικά για τις μοτοσυκλέτες με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αφήνοντας κατά μέρος τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Ωστόσο, ήταν μια λάθος εκτίμηση από την πλευρά των υπευθύνων για τη δημιουργία αυτού του κανονισμού που προσπάθησε να προστατεύσει τους ποδηλάτες και τη διαφορά στην ταχύτητα με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Γι’ αυτό τα μοτοποδήλατα δεν επηρεάστηκαν γιατί ο περιορισμός αφορούσε μοτοσυκλέτες άνω των 50 cc, αλλά δεν έλαβαν υπόψη ότι υπάρχουν όλο και περισσότερες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες που μπορούν να ξεπεράσουν κατά πολύ αυτές τις χαμηλές ταχύτητες. Στην πραγματικότητα, κάθε ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που ισοδυναμεί με 125 μπορεί να το κάνει άνετα.

Για να διορθωθεί λοιπόν αυτή η κατάσταση, αφού σε αυτή την περίπτωση το πρόβλημα δεν ήταν ο θόρυβος αλλά η ταχύτητα, αναδιαρθρώθηκε ο τρόπος που γράφτηκε. Μέχρι τώρα, ο περιορισμός περιοριζόταν σε μοτοσυκλέτες άνω των 50 cc και μέγιστη ταχύτητα άνω των 45 km/h , οπότε αν δεν πληρούνταν μία από τις δύο προϋποθέσεις, μπορούσε να κυκλοφορήσει. Τώρα προστέθηκε ένα «και/ή» έτσι ώστε μια μοτοσυκλέτα που είτε υπερβαίνει τα 50 cc είτε τα 45 km/h να απαγορεύεται να περάσει, επηρεάζοντας έτσι όλους τους τύπους μοτοσυκλετών ανεξάρτητα από τον τύπο κίνησης που χρησιμοποιούν. Ετσι απαγόρευσαν ακόμα και τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες με πλάγιό τρόπο, ενώ κατά τα αλλα θέλουν να προωθήσουν την οικολογική μετακίνηση με ηλεκτρικά οχήματα!

Πηγη https://bikerspirit.net
 
Top Bottom