Aμορτισερ

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Φίλος καλος,αδερφος,πήρε μηχανή με αλλαγμένη πίσω ανάρτηση με ohlins και πειραγμένα τα μπροστινά.Ο άνθρωπος κεντάει στα μηχανολογικά,τόσο σε μοτοσυκλέτες,όσο και σε αυτοκίνητο μιας και είναι μηχανικός και "πιλότος".

Η πίσω ohlins τον χτίκιασε για μήνες... Το μαμά αμορτισέρ δεν του δόθηκε.
Πέραν ότι σήκωσε το πίσω μέρος αλλάζοντας το πάτημα της μηχανής,ΔΕΝ βρέθηκε γνώστης να τον βοηθήσει.
Έψαξε να βρει ανάλογη μοτοσυκλέτα με μαμά στήσιμο για να τη μετρήσει,έκανε πόσες δοκιμές με ότι παραλλαγές υπήρχαν ακόμα και στο μοχλικό και το έφερε μετά από μήνες μόνος του.

Οι επισκευαστές αμορτισέρ μοτοσυκλετών το λοιπόν ξέρουν να επισκευάζουν.
Έχουν ένα γενικό μπουσουλα,τα ανταλλακτικά και εξυπηρετούν.Καποιοι πιο δραστήριοι παντρεύουν αμορτισέρ κλπ,όπως του @Pan-dvs .
Σεβαστό και μπράβο στο δουλειά τους.Σεβαστες και οι προτάσεις τους..
ΠΡΕΠΕΙ να πληρωθούν..


Χωρίς να βγω εκτός θέματος θα πω ότι στην Θεσπρωτία υπάρχει σπουδαγμένος άνθρωπος που συνεργάζεται με εταιρία επισκευών αμορτισέρ αυτοκινήτων του εξωτερικού.
Πήγα το οχημά μου.Ο ίδιος το σήκωσε κι έβγαλε τα φασόν αμορτισέρ μου.Τα έκοψε/άνοιξε σε τορνο,έφτιαξε βόλτες εσωτερικά,τάπες,άλλαξε τα εσωψυχα,τα κούμπωσε,τα πέρασε το καθένα τουλάχιστον από 6-7-8 φορές σε μηχανημα απόσβεσης επαναφοράς της bitubo(με γράφημα),ανοίγοντας κι επεμβαίνοντας ξανά,προκειμένου να τα φέρει εκεί που του ζητήθηκε.Μέτρια προς σκληρά.
Τα κούμπωσε επάνω ξανά στο αυτοκίνητο και είδα άλλο αμάξι.Άλλο αμάξι. Το πάτημα επιπέδου bilstein κίτρινα θα έλεγα!!
Πλέον είναι ανοιγόμενα/επισκευαζόμενα κι αν χρειαστεί τα κάνω *****ά ή πιο σκληρά..

Υποσημείωση:Ο άνθρωπος έχει συνεργαστεί με την Ferarri κι όχι μόνο,έχει υπάρξει μέλος σε αγωνιστικές ομάδες του εξωτερικού και του στέλνουν από όλη την Ελλάδα απλά η αγωνιστικά αμορτισέρ να τα σετάρει.
Έχει κατασκευάσει δικό του αυτοκίνητο όταν ήταν νεαρός κι έχει στημένο ένα αγωνιστικό Lancia integrale για προσωπική χρήση/συμμετοχή σε αγώνες.

Ερώτηση:
Είναι ή όχι Μάστορας με @@@;
Πόσο
θα έπρεπε να μου πάρει ο άνθρωπος που αναφέρω;

Απο την στιγμη που στα εφτιαξε όπως ακριβώς ήθελες, πρεπει να πληρωθει
Οι περισσότεροι "μαστορες" ειναι πλέον απλά τοποθετητες. Αυτός που αναφέρεις είναι κανονικός μάστορας, απο τους σωστούς
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Απο την στιγμη που στα εφτιαξε όπως ακριβώς ήθελες, πρεπει να πληρωθει
Οι περισσότεροι "μαστορες" ειναι πλέον απλά τοποθετητες. Αυτός που αναφέρεις είναι κανονικός μάστορας, απο τους σωστούς
Τοποθετητές? Αμ δε!!.... Ούτε αυτό κάνουν... Ούτε Καβαλάνε την μοτο για να δούνε τι γίνεται .... Ούτε τπτ.... Σου λένε βγάλε το αμορτισέρ και φέρε το για επισκευή.... Και το κερασάκι στην τούρτα είναι όταν σου λένε... Χρειάζεται ελατήριο...(έχουν και μαντικές ιδιότητες) ... Μετά σου το δίνουν και το πας στο συνεργείο για τοποθέτηση.... Εκεί να δεις γέλιο.... Το βάζουν επάνω και έφυγες....

Ο καλός Μάστορας πρέπει

Να ακούσει τι θέλεις

Να δοκιμάσει την μοτο (εδώ γελάμε)

Να προσπαθήσει να την ρυθμίσει (γιατί εκεί συνήθως είναι το πρόβλημα) χωρίς επισκευή ή αντικατάσταση

Να τη δοκιμάσει για λίγο ο ίδιος ο Αναβάτης (2-3 μέρες)

Να ξανακούσει τον Αναβάτη αν συνεχίζει να έχει κάποιο πρόβλημα

Να τον κατευθύνει σωστά και όχι με γνώμονα το κέρδος

Να προχωρήσει σε τυχόν επισκευή ή αντικατάσταση

Να κάνει ο ίδιος τοποθέτηση

Να ρυθμίσει την ανάρτηση

Να δοκιμάσει πρώτος

Να ξανακάνει τυχών μικρορυθμισεις

Να δοκιμάσει ο Αναβάτης και να κρίνει αν του κάνει ή όχι

Να γίνουν τυχών μικρορυθμισεις σύμφωνα με τις ανάγκες του αναβάτη

Να πληρωθεί για ότι έκανε και όχι για αυτά που δεν έκανε

Αυτός είναι για εμένα ο σωστός Μάστορας.....

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Παιδες εχω φιλο που ηταν πωλητης στα ohlins.Παλια ετρεχε σε enduro.
μου εχει πει ...μακρια απο ohlins.Βαλε αλλη μαρκα.
O λογος? Οι αποσβεσεις και οι ρυθμισεις ειναι για πιστα, δε δουλευουν καλα στο δρομο
Εγω παντως δεν ειχα ποτε μηχανακι με ohlins, για να εχω αποψη
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Τοποθετητές? Αμ δε!!.... Ούτε αυτό κάνουν... Ούτε Καβαλάνε την μοτο για να δούνε τι γίνεται .... Ούτε τπτ.... Σου λένε βγάλε το αμορτισέρ και φέρε το για επισκευή.... Και το κερασάκι στην τούρτα είναι όταν σου λένε... Χρειάζεται ελατήριο...(έχουν και μαντικές ιδιότητες) ... Μετά σου το δίνουν και το πας στο συνεργείο για τοποθέτηση.... Εκεί να δεις γέλιο.... Το βάζουν επάνω και έφυγες....

Ο καλός Μάστορας πρέπει

Να ακούσει τι θέλεις

Να δοκιμάσει την μοτο (εδώ γελάμε)

Να προσπαθήσει να την ρυθμίσει (γιατί εκεί συνήθως είναι το πρόβλημα) χωρίς επισκευή ή αντικατάσταση

Να τη δοκιμάσει για λίγο ο ίδιος ο Αναβάτης (2-3 μέρες)

Να ξανακούσει τον Αναβάτη αν συνεχίζει να έχει κάποιο πρόβλημα

Να τον κατευθύνει σωστά και όχι με γνώμονα το κέρδος

Να προχωρήσει σε τυχόν επισκευή ή αντικατάσταση

Να κάνει ο ίδιος τοποθέτηση

Να ρυθμίσει την ανάρτηση

Να δοκιμάσει πρώτος

Να ξανακάνει τυχών μικρορυθμισεις

Να δοκιμάσει ο Αναβάτης και να κρίνει αν του κάνει ή όχι

Να γίνουν τυχών μικρορυθμισεις σύμφωνα με τις ανάγκες του αναβάτη

Να πληρωθεί για ότι έκανε και όχι για αυτά που δεν έκανε

Αυτός είναι για εμένα ο σωστός Μάστορας.....

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
οπως το περιγραφεις..μου ηρθε στο μυαλο στησιμο μοτοσυκλετας πιστας ..
Δε νομιζω να μπορει να γινει για τον καθημερινο αναβατη κατι τετοιο..γιατι αλλος θελει ανεση με θυσιες στο κρατημα..και αλλος το αντιθετο..
Το ποσο θα υπερισχυει το ενα του αλλου.., ειναι προσωπικη επιλογη
Μεχρι και το sag, και αυτο προσωπικη επιλογη ειναι.Δεν βολευει το ιδιο νουμερο ολους..
 
N

notakos600

Guest
Παιδες εχω φιλο που ηταν πωλητης στα ohlins.Παλια ετρεχε σε enduro.
μου εχει πει ...μακρια απο ohlins.Βαλε αλλη μαρκα.
O λογος? Οι αποσβεσεις και οι ρυθμισεις ειναι για πιστα, δε δουλευουν καλα στο δρομο
Εγω παντως δεν ειχα ποτε μηχανακι με ohlins, για να εχω αποψη
Ελατήρια στο ΧΤ έβαλα Wilbers, ενώ όλοι πρότειναν Ohlins... Δεν παίζω εγώ.
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
οπως το περιγραφεις..μου ηρθε στο μυαλο στησιμο μοτοσυκλετας πιστας ..
Δε νομιζω να μπορει να γινει για τον καθημερινο αναβατη κατι τετοιο..γιατι αλλος θελει ανεση με θυσιες στο κρατημα..και αλλος το αντιθετο..
Το ποσο θα υπερισχυει το ενα του αλλου.., ειναι προσωπικη επιλογη
Μεχρι και το sag, και αυτο προσωπικη επιλογη ειναι.Δεν βολευει το ιδιο νουμερο ολους..
Οι κανόνες είναι οι ίδιοι σε ότι αφορά τους μηχανικούς και τον τρόπο που γίνεται σέρβις σε μια ανάρτηση ....Η Μόνη διαφορά είναι ότι τον μέσο αναβάτη τον έχουν χεσμενο και μόνο για να τον αρμεγουνε... Και τον οδηγό Αγώνων.. Ναι κάνουν τα προβλεπόμενα για τζάμπα διαφήμιση.... Γιατί ακόμα και εκεί αρμέγουν....

Και ναι γίνεται.... Υπάρχουν ακόμα μερικοί σοβαροί επαγγελματίες που το κάνουν.... Υπάρχουν και αυτοί που σου λένε βάλτο και φέρτο.... Σίγουρα θα σου πουλήσουν ελατήριο και revalving και βρες το μόνος σου....

Διαλέγεις και παίρνεις.... Δυστυχώς έτσι είναι στο Ελλάντα μας....

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Ελατήρια στο ΧΤ έβαλα Wilbers, ενώ όλοι πρότειναν Ohlins... Δεν παίζω εγώ.
Ειναι αξιολοξα μπορώ να πω κι εγώ αυτα εχω μπροστα
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.472
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Παιδες εχω φιλο που ηταν πωλητης στα ohlins.Παλια ετρεχε σε enduro.
μου εχει πει ...μακρια απο ohlins.Βαλε αλλη μαρκα.
O λογος? Οι αποσβεσεις και οι ρυθμισεις ειναι για πιστα, δε δουλευουν καλα στο δρομο
Εγω παντως δεν ειχα ποτε μηχανακι με ohlins, για να εχω αποψη

Οι γνώμες διίστανται. Δεν ξέρω για ποιο λόγο είπε τέτοιο πράγμα. Προσωπικά έχω διαφορετική άποψη. Με το που τα έβαλα μπρος πίσω, είχα καινούρια μηχανή. Είμαι πολύ ευχαριστημένος.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Έτσι για την εμπειρία...

Ένα τέτοιο παλιότερης τεχνολογίας έχει το παλικάρι που έγραψα.


Μπορείς πραγματικά να δεις σε τι κατάσταση είναι το αμορτισέρ σου.

Για σκεφτείτε να στο επισκευάζει και κατόπιν ανοίγει/κλείνει/τεστάρει για να το πάει εκεί που πρέπει...!!!
Έχετε δει σε πολλούς τέτοιες δουλειές;
 
Τελευταία επεξεργασία:

thimiospoul

member
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
46
Περιοχή
ΚΟΖΑΝΗ
Μοτοσυκλέτα
fz6 s2 2007
Όνομα
ΘΥΜΙΟΣ
Απο μοτο και αναρτηση δεν ξερω,αλλα στο αυτοκινητο που δοκιμαζα συχνα σεταρισματα,κατεληγα να προσαρμοζομαι εγω στην αναρτηση και οχι η αναρτηση σε μενα.Και συνεργαζομουνα αποκλειστικα με γνωστο -μαγο- της Θεσσαλονικης και καλα.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Πάντως εγώ πιστεύω ότι το βασικό είναι να έχουμε ρυθμίσει όσο πιο σωστά μπορούμε το sag στην ανάρτηση μας ! Ωραία κάτι xt550 και κάτι xr600αρια που χαζεύουμε έξω από καφετέριες και είναι ρυθμισμένα τέρμα Θεό πάνω και δεν κάθονται με τίποτα ούτε τέσσερις να ανέβουμε επάνω, αλλα μόνο για τη μόστρα.... δεν θέλω να φανταστώ πως θα τα καταφέρει να πάει ένα έτσι ρυθμισμενο οχημα, αν όχι γρήγορα, έστω σβέλτα και με ασφάλεια σε εδάφη για τον οποίο κατασκευαστήκε !!
Και καθότι καραντίνα εν όψει όπου θα πέσει απομόνωση μιας και θα είναι δύσκολες οι ρυθμίσεις από ένα άτομο, με μέτρα/χαρακες κλπ, :p
Έχει δοκιμασει κάνεις το συγκεκριμένο οργανακι μέτρησης sag??fc99bc8d-7ef3-48b7-ad4d-8e29ef71690d.jpg
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Πάντως εγώ πιστεύω ότι το βασικό είναι να έχουμε ρυθμίσει όσο πιο σωστά μπορούμε το sag στην ανάρτηση μας ! Ωραία κάτι xt550 και κάτι xr600αρια που χαζεύουμε έξω από καφετέριες και είναι ρυθμισμένα τέρμα Θεό πάνω και δεν κάθονται με τίποτα ούτε τέσσερις να ανέβουμε επάνω, αλλα μόνο για τη μόστρα.... δεν θέλω να φανταστώ πως θα τα καταφέρει να πάει ένα έτσι ρυθμισμενο οχημα, αν όχι γρήγορα, έστω σβέλτα και με ασφάλεια σε εδάφη για τον οποίο κατασκευαστήκε !!
Και καθότι καραντίνα εν όψει όπου θα πέσει απομόνωση μιας και θα είναι δύσκολες οι ρυθμίσεις από ένα άτομο, με μέτρα/χαρακες κλπ, :p
Έχει δοκιμασει κάνεις το συγκεκριμένο οργανακι μέτρησης sag??View attachment 22494
Όσο προφορτιση και να βάλεις (άρα ψηλωνεις τη μοτο) το ελατήριο δεν σκληραίνει.

Καλό το sag και πρέπει να είναι περίπου σωστό αλλά δεν είναι πανάκεια.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Πάντως εγώ πιστεύω ότι το βασικό είναι να έχουμε ρυθμίσει όσο πιο σωστά μπορούμε το sag στην ανάρτηση μας ! Ωραία κάτι xt550 και κάτι xr600αρια που χαζεύουμε έξω από καφετέριες και είναι ρυθμισμένα τέρμα Θεό πάνω και δεν κάθονται με τίποτα ούτε τέσσερις να ανέβουμε επάνω, αλλα μόνο για τη μόστρα.... δεν θέλω να φανταστώ πως θα τα καταφέρει να πάει ένα έτσι ρυθμισμενο οχημα, αν όχι γρήγορα, έστω σβέλτα και με ασφάλεια σε εδάφη για τον οποίο κατασκευαστήκε !!
Και καθότι καραντίνα εν όψει όπου θα πέσει απομόνωση μιας και θα είναι δύσκολες οι ρυθμίσεις από ένα άτομο, με μέτρα/χαρακες κλπ, :p
Έχει δοκιμασει κάνεις το συγκεκριμένο οργανακι μέτρησης sag??View attachment 22494

Να αρχισω με το οτι το δοκιμασαμε και καταληξαμε να την κανουμε με τον παλιο καλο τροπο.:D

Οταν επισκευασα πισω αναρτηση θελησα να κανω καποια πειραματα για να κατανοησω καποια πραγματα.Την "παλια"μου την ειχα πολυ καλα ρυθμισμενη.Βαζοντας την επισκευασμενη δεν εκανα καμμια ρυθμιση και εκανα καπου 1000 χλμ σε διαφορα τερεν.Παρολο που ηταν εντελως αρυθμιστη,σωβρακοφανελα κατα τον Ωμεγα,πηγαινε παρα πολυ καλα η μηχανη ακομη και οταν ξεπερνουσα τα ορια.

Κατεληξα λοιπον στο συμπερασμα οτι αν εχεις μια καλη αναρτηση το sag ειναι δευτερευον ζητημα.Σιγουρα απαραιτητο αλλα η καλη αναρτηση αντισταθμιζει αρκετα πραγματα.

Αποστολη εχει νοημα κατα την αποψη μου να ρυθμισεις το sag μονο αν εχεις σωστη αναρτηση.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Να αρχισω με το οτι το δοκιμασαμε και καταληξαμε να την κανουμε με τον παλιο καλο τροπο.:D

Οταν επισκευασα πισω αναρτηση θελησα να κανω καποια πειραματα για να κατανοησω καποια πραγματα.Την "παλια"μου την ειχα πολυ καλα ρυθμισμενη.Βαζοντας την επισκευασμενη δεν εκανα καμμια ρυθμιση και εκανα καπου 1000 χλμ σε διαφορα τερεν.Παρολο που ηταν εντελως αρυθμιστη,σωβρακοφανελα κατα τον Ωμεγα,πηγαινε παρα πολυ καλα η μηχανη ακομη και οταν ξεπερνουσα τα ορια.

Κατεληξα λοιπον στο συμπερασμα οτι αν εχεις μια καλη αναρτηση το sag ειναι δευτερευον ζητημα.Σιγουρα απαραιτητο αλλα η καλη αναρτηση αντισταθμιζει αρκετα πραγματα.

Αποστολη εχει νοημα κατα την αποψη μου να ρυθμισεις το sag μονο αν εχεις σωστη αναρτηση.

Κι εγώ κάπου εκει έχω καταλήξει.
Μια καλή ανάρτηση είναι καλή ακόμη και ρυθμισμένη σε ένα γενικό sag.

Βεβαια με σωστή ρυθμιση θα συμπεριφερθεί πολύ σωστότερα στα όρια της.
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Κι εγώ κάπου εκει έχω καταλήξει.
Μια καλή ανάρτηση είναι καλή ακόμη και ρυθμισμένη σε ένα γενικό sag.

Βεβαια με σωστή ρυθμιση θα συμπεριφερθεί πολύ σωστότερα στα όρια της.
σωστό επειδή αυτό που κάνει στην ουσία το sag είναι να βάζει την ανάρτηση να δουλεύει στο ωφέλιμο εύρος διαδρομής. άρα σε οριακές καταστάσεις θα έχει περιθώριο να λειτουργει.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Με το sag εννοώ να "κάθετε" το μηχανάκι στο σωστό του ύψος!! Αν σφιξω/ψηλωσω το ελατήριο μου δεν έρχομαι στο σωστό ύψος (εκτός και αν το φορτώσω) οπότε βγαίνω εκτός "σωστής" ρύθμισης. Και αυτό το βλέπω πιο έντονο στο εντουρακι όπου και πιο μεγάλη διαδρομή έχει η ανάρτηση και πιο απαιτητικό είναι το έδαφος. Εγώ πιστεύω ότι μια ανάρτηση πρέπει να έχει σχεδόν την ίδια διαδρομή προς τα επάνω με προς τα κάτω (λίγο μεγαλύτερη προς τα κάτω) το έμβολο δηλαδή να είναι σχεδόν στη μέση του φυσιγγιου, τώρα το ποσό γρήγορα η αργά θα την κάνει αυτή τη διαδρομή είναι θέμα των υπολοίπων ρυθμίσεων απόσβεσης/ επαναφοράς!!
:D
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Με το sag εννοώ να "κάθετε" το μηχανάκι στο σωστό του ύψος!! Αν σφιξω/ψηλωσω το ελατήριο μου δεν έρχομαι στο σωστό ύψος (εκτός και αν το φορτώσω) οπότε βγαίνω εκτός "σωστής" ρύθμισης. Και αυτό το βλέπω πιο έντονο στο εντουρακι όπου και πιο μεγάλη διαδρομή έχει η ανάρτηση και πιο απαιτητικό είναι το έδαφος. Εγώ πιστεύω ότι μια ανάρτηση πρέπει να έχει σχεδόν την ίδια διαδρομή προς τα επάνω με προς τα κάτω (λίγο μεγαλύτερη προς τα κάτω) το έμβολο δηλαδή να είναι σχεδόν στη μέση του φυσιγγιου, τώρα το ποσό γρήγορα η αργά θα την κάνει αυτή τη διαδρομή είναι θέμα των υπολοίπων ρυθμίσεων απόσβεσης/ επαναφοράς!!
:D

Το σωστό sag δεν έχει να κάνει με το που κάθεται το μηχανάκι σε ύψος. Εχει να κάνει σε ποιο εύρος δουλεύει η ανάρτηση με εσένα και τα δικά σου κιλά πάνω. Γι' αυτό και η ρυθμιση απο αναβάτη σε αναβάτη αλλάζει. Και γι' αυτο δεν μπορούν να ρυθμίζουν ανάρτηση σε μηχανάκι αν δεν είσαι κι εσύ εκεί να κάθεσαι πάνω.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Το σωστό sag δεν έχει να κάνει με το που κάθεται το μηχανάκι σε ύψος. Εχει να κάνει σε ποιο εύρος δουλεύει η ανάρτηση με εσένα και τα δικά σου κιλά πάνω. Γι' αυτό και η ρυθμιση απο αναβάτη σε αναβάτη αλλάζει. Και γι' αυτο δεν μπορούν να ρυθμίζουν ανάρτηση σε μηχανάκι αν δεν είσαι κι εσύ εκεί να κάθεσαι πάνω.
Μάλλον λέμε το ίδιο πράγμα αλλά ο καθένας το προσεγγίζει με άλλες λέξεις :p
Αυτό εννοώ κ εγώ λέγοντας sag ή το δυναμικό sag όπως κυκλοφορεί!!
Να κάθεται η μηχανή με τον αναβάτη /ες /μπαγκάζια στο σωστό ύψος για τη βέλτιστη λειτουργία της διαδρομής της Smileys drinking beer Emoticon
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μάλλον λέμε το ίδιο πράγμα αλλά ο καθένας το προσεγγίζει με άλλες λέξεις :p
Αυτό εννοώ κ εγώ λέγοντας sag ή το δυναμικό sag όπως κυκλοφορεί!!
Να κάθεται η μηχανή με τον αναβάτη /ες /μπαγκάζια στο σωστό ύψος για τη βέλτιστη λειτουργία της διαδρομής της Smileys drinking beer Emoticon
Οκ, δεν το κατάλαβα όπως το έγραψες.Smileys drinking beer Emoticon
 
Top Bottom