Aλλα Μοτερια.....

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Σαν να αργει λιγο να παρει μπροστα το μοτερ , μηπως του πεφτει μικρη η μιζα ή πολυ μεγαλο ..... το turbo? .....! Tooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Για τοσα λεφτα που εδωσε κριμα , εξαλλου φανταζεσαι καθε πρωι πηγαινοντας για δουλεια να συναντας αυτο το .... τριτοκοσμικο ....! abcdefghgk

 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Για τοσα λεφτα που εδωσε κριμα , εξαλλου φανταζεσαι καθε πρωι πηγαινοντας για δουλεια να συναντας αυτο το .... τριτοκοσμικο ....! abcdefghgk

Ααα πολύ φαρδιά λάστιχα έχει μπροστά και θα λερώνει εύκολα τα πλαϊνά άμα περνάει από νερά!!!μα καλά, πως τα φτιάχνουν έτσι!!! Tooth Tooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Θα βαλουμε εξτρα φτερουδακια σαν τα Μini ..... δες στο 0:31πως πρεπει να μιζαρει o κινητηρας o τελειος , ο σωστος , ο .... κ.λ.π κ.λ.π .....! Tooth

 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Με βλέπω με κινέζικο (όταν θα με πιέσουν με αυξημένα τέλη βενζινοκίνητου) στο εγγύς μέλλον!
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Με βλέπω με κινέζικο (όταν θα με πιέσουν με αυξημένα τέλη βενζινοκίνητου) στο εγγύς μέλλον!
Τιμουλα το et.....εχουμε, ας ειναι και κινεζικη. cdefghi
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Renault 19: Ο πρόγονος του Megane​

1-renault-19-0904mk.jpg

Το Renault 19 αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία του Megane και έμεινε στην ιστορία χάρη στην έκδοση 16S των 137 ίππων. Κάνουμε αναδρομή στο παρελθόν και σας παρουσιάζουμε το γαλλικό μοντέλο που πλέον είναι cult.​

Το Megane είναι ένα δημοφιλές μοντέλο της Renault, το οποίο βρίσκεται σε παραγωγή από το 1995. Μέσα σε αυτά τα χρόνια, έχουν δημιουργηθεί 4 γενιές, η πρώτη εκ των οποίων έχει τις ρίζες της στο Renault 19. Κάνουμε αναδρομή στην ιστορία και τον cult πρόγονου των Megane.

Το Renault 19 παρουσιάστηκε το 1988, ως ο αντικαταστάτης των δίδυμων μοντέλων 9 και 11. Η εξέλιξή του project X53, όπως ονομαζόταν, είχε ξεκινήσει αρκετά νωρίτερα, και πιο συγκεκριμένα από το 1983. Για το σχεδιασμό του χρησιμοποιήθηκαν προγράμματα CAD, κάτι που συνέβη για πρώτη φορά σε όχημα της γαλλικής εταιρείας. Παρόλο που το πρωτότυπο ήταν έτοιμο από το 1986, οι Γάλλοι έκαναν εκτεταμένες και σκληρές δοκιμές που διήρκησαν 2 χρόνια, πριν προχωρήσουν στο λανσάρισμα του μοντέλου.



Σχεδιασμένο από τον Giugiaro, το αυτοκίνητο ήταν αρχικά διαθέσιμο ως 3θυρο και 5θυρο hatchback, ενώ την επόμενη χρονιά παρουσιάστηκε και η sedan έκδοση, η οποία έγινε γνωστή ως «19 Chamade». Ο λόγος πίσω από την πρόσθετη ονομασία κρύβεται στο γεγονός πως η Renault ήθελε να αλλάξει την πολιτική χαρακτηρισμού των μοντέλων της, από απλά νούμερα σε κανονικά ονόματα.

Το εξωτερικό ήταν διακριτικό και δεν πρωτοτύπησε όπως τα παλαιότερα R5 και R16. Παρόλα αυτά, το R19 εγκωμιάστηκε για το ευρύχωρο εσωτερικό του, ένα σημαντικό προτέρημα, αφού απευθυνόταν σε οικογενειάρχες. Εκτός αυτού, η καμπίνα είχε καλή ποιότητα κατασκευής, μοντέρνο σχεδιασμό και πλήρη πίνακα οργάνων.

Στην αρχή, γκάμα των κινητήρων περιελάμβανε μοτέρ βενζίνης χωρητικότητας από 1,2 έως 1,7 λίτρων, με ισχύ που ξεκινούσε από 55 και έφτανε ως τα 90 άλογα, ενώ παράλληλα υπήρχε διαθέσιμο και ένα diesel μηχανικό σύνολο με απόδοση 64PS.



Τα γαλλικά μοντέλα φημίζονται για τις γρήγορες εκδόσεις τους, κι έτσι η Renault δεν άργησε να δημιουργήσει ένα σβέλτο 19, προκειμένου να εισβάλλει στην κατηγορία των οικογενειακών GTI. Αυτό έκανε την εμφάνισή του στο τέλος του 1988, και έγινε γνωστό ως 19 16S ή 16V. Εμπρός, το ήπιο αμάξωμα των απλών μοντέλων είχε επιπλέον δυναμισμό, χάρη στον νέο εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος διέθετε ένα αιχμηρό spoiler χαμηλά, και προβολείς ομίχλης στο θρυλικό κίτρινο χρώμα.
Παράλληλα, τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα έγιναν μεγαλύτερα και διπλά, αναγκάζοντας τα φλας να μετακομίσουν χαμηλότερα στον προφυλακτήρα. Το καπό απέκτησε έναν αεραγωγό στην πλευρά του συνοδηγού, ενώ στο πλάι, τα παχύτερα sideskirts συνόδευαν τις εμβληματικές ζάντες 15 ιντσών της Speedline.



Στο πίσω μέρος, μία αεροτομή, μαζί με τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα πρόδιδαν τα sport χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σε αυτούς που το ακολουθούσαν.
Εσωτερικά, τα άνετα καθίσματα έδωσαν τη θέση τους σε πιο σφιχτά bucket της Recaro, τα οποία προαιρετικά μπορούσαν να είναι δερμάτινα. Στον extra εξοπλισμό υπήρχαν επίσης υπολογιστής ταξιδίου, air condition και ηλιοροφή.

10-renault-19-0904mk.jpg

Τα χαρακτηριστικά του 19 16S και το facelift​

Διαβάστηκε από 2083 αναγνώστες - 20/9/2021
Όπως πρόδιδε η ονομασία, ο κινητήρας του Renault 19 16S ήταν 16βάλβιδος. Το μοτέρ του αυτοκινήτου που ήρθε να αντικαταστήσει τα 9 και 11 turbo ήταν ατμοσφαιρικό, 1800 κυβικών και απέδιδε 137 ίππους στις καταλυτικές εκδόσεις. Αυτός ο αριθμός στρογγυλοποιούταν στα 140 άλογα για όσα οχήματα ήταν διαθέσιμα χωρίς καταλύτη.

Χάρη στον κινητήρα F7P, το αυτοκίνητο επιτάχυνε από τα 0 στα 100km/h σε 8,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα ήταν 215km/h.

Εκτός από το εύστροφο μοτέρ, το γρήγορο Renault διέθετε αναβαθμισμένη και χαμηλότερη ανάρτηση, καθώς και εμπρόσθια μπάρα θόλων, τροποποιήσεις οι οποίες χάριζαν στο αυτοκίνητο εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά, αντάξια ενός μοντέλου με καταγωγή από τη Γαλλία. Τέλος, βελτιωμένα ήταν και τα φρένα, με τους εμπρός δίσκους να έχουν διάμετρο 259mm και τους πίσω 239mm.
Το Renault 19 16S ήταν διαθέσιμο ως τρίθυρο hatchback και πεντάθυρο sedan. Το 1991, δημιουργήθηκε από τον οίκο Karmann μία ανοιχτή έκδοση, που εφοδιαζόταν με τον ίδιο κινητήρα, καθώς και με έναν 8βάλβιδο, επίσης 1800 κυβικών.



Το 1992, η εταιρεία με σήμα το Ρόμβο ανανέωσε το μοντέλο. Εμφανισιακά, οι διαφορές ήταν πολλές, αφού πλέον το αμάξωμα ήταν αρκετά πιο στρογγυλεμένο. Αμφότεροι οι πρόβολοι διέθεταν νέους προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα. Εμπρός, η καινούργια γρίλια είχε μεγαλύτερα ανοίγματα, και πίσω, τα φιμέ φώτα ενώνονταν με ένα σκούρο πλαίσιο.

Το εσωτερικό του Renault 19 Phase 2 ήταν επίσης επανασχεδιασμένο. Όπως έγινε και με το εξωτερικό, έτσι και εδώ οι ευθείες γραμμές αντικαταστήθηκαν από τις καμπύλες. Παράλληλα, ο εξοπλισμός εμπλουτίστηκε με αερόσακο οδηγού, καθώς και με ABS. Αυτό που αφαιρέθηκε, ήταν η ονομασία «Chamade» από τις sedan εκδόσεις των περισσότερων χωρών.



Η κορυφαία έκδοση διέθετε τους ίδιους προφυλακτήρες με τις απλές, αλλά ξεχώριζε από τα υπόλοιπα μοντέλα χάρη στον αεραγωγό του καπό, το πρόσθετο spoiler στον εμπρός πρόβολο και τα side skirts. Πίσω, δέσποζε μία αεροτομή, ενώ οι ζάντες ήταν πλέον πεντάμπρατσες.

Το Renault 19 αντικαταστήθηκε στις αγορές της Ευρώπης το 1996 από το Megane. Η cabrio έκδοση ήταν διαθέσιμη έως το 1997, ενώ για την Νότιο Αμερική, η παραγωγή του αυτοκινήτου συνεχίστηκε μέχρι το 2000.
Αξίζει να αναφερθεί πως η πρώτη γενιά του Megane ήταν ουσιαστικά μία βελτιωμένη έκδοση του 19, αφού ως βάση χρησιμοποιήθηκε το αμάξωμα και οι κινητήρες του προκατόχου της. Πλέον, το μοντέλο εκλείπει από τους δρόμους, και η γρήγορη έκδοση, το διάσημο Renault 19 16S, είναι κλασσική και σπάνια.

Πηγη www.autoagora.gr
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Hennessey Venom F5
HENNESSEY-VENOM-F5-1.jpg

Hayabusa με 4 ρόδες Tooth
6.6 λίτρα V8 (αμερικανιά) 1817 αλογατα 1617 Nm ροπής
0-100 2,6 δευτ
0-200 4,7 δεττ
0-300 8,4 δευτ
Κάτσε έχει και άλλο...
0-400 15,4 δευτ
όταν ο μόνος ανταγωνιστής του ή Bugatti Chirion χρειάζεται 32,6 δευτ για τα 400 (ψοφιο)Tooth
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Το Τέσλα T model πόσο τα έχει τα ο-400?
δεν τα φτάνει τα 400χλμ το τεσλα
Άσε που θα έχει μείνει από μπαταρία μέχρι να φτάσει κει πάνω Tooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.371
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
δεν τα φτάνει τα 400χλμ το τεσλα
Άσε που θα έχει μείνει από μπαταρία μέχρι να φτάσει κει πάνω Tooth
Έλα ,κάτι βρηκαScreenshot_2021-10-07-21-27-03-408_com.android.chrome.jpg
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Top Bottom