Aλλα Μοτερια.....

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Όλι Ρεν
Ολι Ρεν
Όχι άλλα cittoen
Μετα τα PEUGEOT που ηδη εχετε παρει....ακολουθουν OPEL και MAZDA πιθανον,
ιδια αφεντικα ειναι...ο Γιαννης και ο Πολυχρονης! Yes
 
Τελευταία επεξεργασία:

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Το αυτοκίνητο των ονείρων μου...

Subaru Impreza WRX STi 22B





Το 22Β έκανε το ντεμπούτο του, το 1998. Ήτανε μια ξεχωριστή έκδοση της σειράς Impreza, και έβγαινε ως 2πορτο κουπέ μόνο. Η παραγωγή έλαβε χώρα μεταξύ τον Μάρτιο και τον Αύγουστο του 1998, με μόλις 400 αυτοκίνητα μόνο να έχουν παραχθεί.

Το συγκεκριμένο μοντέλο βγήκε ως επετειακό για τα 40 χρόνια που έκλεισε η εταιρία τότε, όπως και για την 3η συνεχόμενη νίκη στο WRC. Αξίζει να σημειωθεί οτι σε μόλις 48 ώρες, και τα 400 κομμάτια είχαν ήδη πουληθεί!

Πέρα όμως απο τα 400 κομμάτια για την εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας, παράχθηκαν άλλα 16 για την Αγγλία, 5 για την Αυστραλία και 3 πρωτότυπα μοντέλα. Τα 16 Subaru που είχαν προορισμό την Αγγλία τροποποιήθηκαν για να αποκτήσουν μεγαλύτερη κλιμάκωση στο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και φώτα συμβατά με την νομοθεσία της χώρας.



Το 22Β χρησιμοποιούσε τον κινητήρα EJ22G της Subaru ο οποίος ήτανε βασισμένος σε μια τροποποιημένη έκδοση του EJ20G. Φυσικά και ήτανε μπόξερ μοτέρ. Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κυβισμός: 2212 ccm

Τύπος Κινητήρα: Flat-4

Διάμετρος x Διαδρομή: 96.9mm x 75.0mm (υπετετράγωνος!)

Σύστημα Βαλβίδων: 16-βάλβιδος, DOHC με 4 βαλβίδες ανα κύλινδρο

Μέγιστη Ιπποδύναμη: 280PS @ 6000RPM / 124.8 άλογα ανα λίτρο

Μέγιστη Ροπή: 363Nm (ή 37kgm) @ 3200RPM / 164.1Nm ανα λίτρο

Σχέση Συμπίεσης: 8 : 1

Τροφοδοσία Καυσίμου: Multi-point EFI

Τούρμπο: Ναι, συγκεκριμένα ένα IHI RHF 5HB turbocharger με intercooler

0-100 km/h: 5.3 δευτερόλεπτα

Τελική ταχύτητα: 248 km/h

Το αυτοκίνητο ζύγιζε 1.2 τόνους και οι αναρτήσεις ήτανε της Bilstein.



To συγκεκριμένο μοντέλο είχε ένα μοναδικό και ξεχωριστό μεταλλικό μπλε χρώμα και τα φτερά ήτανε τα ίδια με την WRC έκδοση του Peter Stevens, με αποτέλεσμα να έχει 80mm μεγαλύτερο φάρδος το αυτοκίνητο. Διαθέτει ξεχωριστό καπό, μπρος και πίσω φτερά όπως και έναν μπροστινό προφυλακτήρα βασισμένο στην WRC έκδοση. Επίσης η αεροτομή ήτανε ρυθμιζόμενη!



Ένα πανέμορφο Ιαπωνικό μηχάνημα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Το αυτοκίνητο των ονείρων μου...

Subaru Impreza WRX STi 22B





Το 22Β έκανε το ντεμπούτο του, το 1998. Ήτανε μια ξεχωριστή έκδοση της σειράς Impreza, και έβγαινε ως 2πορτο κουπέ μόνο. Η παραγωγή έλαβε χώρα μεταξύ τον Μάρτιο και τον Αύγουστο του 1998, με μόλις 400 αυτοκίνητα μόνο να έχουν παραχθεί.

Το συγκεκριμένο μοντέλο βγήκε ως επετειακό για τα 40 χρόνια που έκλεισε η εταιρία τότε, όπως και για την 3η συνεχόμενη νίκη στο WRC. Αξίζει να σημειωθεί οτι σε μόλις 48 ώρες, και τα 400 κομμάτια είχαν ήδη πουληθεί!

Πέρα όμως απο τα 400 κομμάτια για την εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας, παράχθηκαν άλλα 16 για την Αγγλία, 5 για την Αυστραλία και 3 πρωτότυπα μοντέλα. Τα 16 Subaru που είχαν προορισμό την Αγγλία τροποποιήθηκαν για να αποκτήσουν μεγαλύτερη κλιμάκωση στο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και φώτα συμβατά με την νομοθεσία της χώρας.



Το 22Β χρησιμοποιούσε τον κινητήρα EJ22G της Subaru ο οποίος ήτανε βασισμένος σε μια τροποποιημένη έκδοση του EJ20G. Φυσικά και ήτανε μπόξερ μοτέρ. Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κυβισμός: 2212 ccm

Τύπος Κινητήρα: Flat-4

Διάμετρος x Διαδρομή: 96.9mm x 75.0mm (υπετετράγωνος!)

Σύστημα Βαλβίδων: 16-βάλβιδος, DOHC με 4 βαλβίδες ανα κύλινδρο

Μέγιστη Ιπποδύναμη: 280PS @ 6000RPM / 124.8 άλογα ανα λίτρο

Μέγιστη Ροπή: 363Nm (ή 37kgm) @ 3200RPM / 164.1Nm ανα λίτρο

Σχέση Συμπίεσης: 8 : 1

Τροφοδοσία Καυσίμου: Multi-point EFI

Τούρμπο: Ναι, συγκεκριμένα ένα IHI RHF 5HB turbocharger με intercooler

0-100 km/h: 5.3 δευτερόλεπτα

Τελική ταχύτητα: 248 km/h

Το αυτοκίνητο ζύγιζε 1.2 τόνους και οι αναρτήσεις ήτανε της Bilstein.



To συγκεκριμένο μοντέλο είχε ένα μοναδικό και ξεχωριστό μεταλλικό μπλε χρώμα και τα φτερά ήτανε τα ίδια με την WRC έκδοση του Peter Stevens, με αποτέλεσμα να έχει 80mm μεγαλύτερο φάρδος το αυτοκίνητο. Διαθέτει ξεχωριστό καπό, μπρος και πίσω φτερά όπως και έναν μπροστινό προφυλακτήρα βασισμένο στην WRC έκδοση. Επίσης η αεροτομή ήτανε ρυθμιζόμενη!



Ένα πανέμορφο Ιαπωνικό μηχάνημα!
Κουκλί και θηρίο.

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Νew model Citroen C5 X ! Tρις κατηγοριες στην συσκευασια της μιας λενε οι Γαλλοι!
View attachment 30537

..... Σιτγοεν χωρις ελαιο-πνευματικες αναρτησεις δεν ειναι .... Σιτγοεν πλεον.
Απορω γιατι η Πεζω κραταει αυτο το ονομα και το θιγει στα ματια των παλαιων φιλων της Citroen ....!cdefghig
 

Timos_Tsamis

member
Δημοσιεύσεις
559
Ηλικία
26
Περιοχή
Agrinio
Μοτοσυκλέτα
Honda CBR600 F4i 2002
Honda CB400 Super Four 1992
Όνομα
Tsamis Timoleon
Περιοχή
Agrinio
Το αυτοκίνητο των δικών μου ονείρων...

NISSAN SKYLINE R32

Ο απόγονος…

Μετά το… μαγικό R32, ακολούθησε το R33, το οποίο και προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων! Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, αρκετά πιο βαρύ, με τη ρύθμιση της ανάρτησης να έχει κάνει σαφείς συμβιβασμούς προς χάριν της άνεσης στην καθημερινότητα, δεν εκτιμήθηκε σε μεγάλο βαθμό από τους φίλους της Nissan, αλλά και τους απανταχού petrolhead. Οι Ιάπωνες τεχνικοί δεν έκαναν χαρακίρι, αλλά το 1998 παρουσίασαν τη νεότερη γενιά με τον κωδικό «R34», την οποία και χαρακτήρισαν γνήσιο απόγονο του R32. Σε σχέση με το R33, ήταν κατά 75 χλστ. πιο κοντό, αλλά κατά 5 χλστ. πιο φαρδύ. Παρ’ όλες τις αντιδράσεις για το αυξημένο βάρος της προηγούμενης γενιάς, το R34 ήταν ακόμα βαρύτερο, αγγίζοντας σχεδόν τα 1.650 κιλά! Όμως, οι βελτιώσεις στα μηχανικά μέρη ήταν τέτοιες, που δεν άφηναν περιθώρια για παράπονα. Το αμάξωμα ήταν κατά 56% πιο άκαμπτο, ενώ για πρώτη φορά επιλέχθηκε η λύση των γονάτων ΜακΦέρσον μπροστά, αφού μέχρι τότε το Skyline είχε διπλά ψαλίδια εμπρός και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Ο κινητήρας παρέμεινε ο γνωστός και θρυλικός RB26DETT, o 6κύλινδρος των 2,6 λίτρων, αλλά με διαφορές στο τούρμπο και με την απόδοσή του να παραμένει θεωρητικά, λόγω της ιαπωνικής νομοθεσίας, στους 280 ίππους, αφού ήταν πλέον γνωστό ότι ξεπερνούσε τους 320…

Nissan Skyline GT-R R34


Στο σύστημα μετάδοσης η διαφορά εντοπίζεται στη χρήση κιβωτίου 6 σχέσεων για πρώτη φορά σε Skyline, με τις 5 πρώτες σχέσεις να είναι αρκετά κοντές και την 6η να έχει χαρακτήρα overdrive. Ο τομέας όπου το R34 «φώναζε» από μακριά ότι έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές ήταν αυτός της αεροδυναμικής. Οι Ιάπωνες είχαν αξιοποιήσει την εμπειρία τους από τους αγώνες, με οποιοδήποτε στοιχείο επάνω στο αμάξωμα να έχει λειτουργικό χαρακτήρα. Πρωτόγνωρη για την εποχή ήταν η ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, με εύρος ρύθμισης από 10 έως 30 μοίρες, αλλά και η παρουσία δύο ειδικά σχεδιασμένων ποδιών κάτω από τον κινητήρα και τον πίσω άξονα, αντίστοιχα, για τη μείωση της άντωσης στις υψηλές ταχύτητες.

Nissan Skyline GT-R R34


Το R34 αποτελεί το πλέον αναγνωρίσιμο της σειράς. Βλέπετε, στην εποχή της άνθησης της βελτίωσης, η συγκεκριμένη γενιά… πήρε πρωταγωνιστικό ρόλο στο «Fast & Furious». Το R34 μπήκε και στα όνειρα της νεότερης γενιάς, με αποτέλεσμα σήμερα να εξακολουθεί να αποτελεί πόλο έλξης για μικρούς και μεγάλους. Κάτι απολύτως φυσιολογικό… Η επιβλητική του σχεδίαση, με το αμάξωμα που μοιάζει να έχει δεχθεί μπόλικα στεροειδή, κάνει αδύνατο το να περάσει απαρατήρητο. Έχοντας ήδη οδηγήσει μία φορά από τη δεξιά πλευρά, είναι εμφανές ότι έχουμε πάρει θάρρος. Σε σχέση με το R32, το εσωτερικό είναι σαφώς αναβαθμισμένο και πιο κοντά στα σημερινά πρότυπα, διαθέτοντας μάλιστα και οθόνη στην κεντρική κονσόλα. Το R34 του Φραντσέσκο είναι V-Spec, κάτι που μεταφράζεται σε μία σειρά από αναβαθμίσεις σε τετρακίνηση και διαφορικό. Οι διαφορές αρχίζουν να γίνονται αντιληπτές από τον επιλογέα, ο οποίος και φέρει την υπογραφή της Nismo. Σκληρός, με μεταλλική αίσθηση και τόσο μικρή διαδρομή, που απαιτεί απλώς τη μετακίνηση του καρπού για την επιλογή της επόμενης σχέσης. Η ανάρτηση είναι πιο σκληρή, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος σαφώς περιορισμένες.

Nissan Skyline GT-R R34


Τι παραμένει το ίδιο; Η υστέρηση στις χαμηλές στροφές. Ειδικά στην περίπτωση του «δικού μας» R34, το οποίο φοράει και μεγαλύτερη τουρμπίνα, ο χρόνος που περιμένεις υπομονετικά μέχρι το στροφόμετρο να πλησιάσει στις 3.500 στροφές μοιάζει βασανιστικός! Όμως, όταν ο δείκτης του στροφομέτρου σκαρφαλώσει κοντά στις 4.000 σ.α.λ., κινδυνεύεις να… χάσεις το τιμόνι από τα χέρια. Λες και το lag είναι η αντίστροφη μέτρηση μέχρι την έκρηξη της ωρολογιακής βόμβας που ενεργοποιείται αμέσως μετά. Η επιτάχυνση είναι καταιγιστική, με το εμπρός μέρος να ανασηκώνεται ελαφρώς και το 6κύλινδρο σύνολο να φτάνει στις 8.000 σ.α.λ. εν ριπή οφθαλμού. Σπαζοκεφαλιά αποτελεί ο τρόπος που θα προσεγγίσεις το στροφιλίκι, αφού ναι μεν τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ υψηλά για δημόσιο δρόμο, αλλά η λειτουργία του κινητήρα απαιτεί γρήγορα αντανακλαστικά. Αρχικά είναι ουδέτερο, και εντέλει θα υπερστρέψει αν εξακολουθήσεις να επιμένεις στο γκάζι. Η ουρά θα γυρίσει πιο απότομα σε σχέση με το R32, λόγω φυσικά της αυξημένης ισχύος του δικού μας V-Spec GT-R, και εν συνεχεία πρέπει να ρυθμίσεις τη γωνία και την πλαγιολίσθηση με το πεντάλ της βενζίνης.

Nissan Skyline GT-R R34


Σημείο-κλειδί που κάνει την εξίσωση δύσκολη; Οι στροφές του κινητήρα, αφού, αν βρεθείς κάτω από τις 3.500 σ.α.λ., δεν έχεις σχεδόν καθόλου δύναμη για να διατηρήσεις την ιδανική τροχιά. Ιδανικός τρόπος οδήγησης; Αυτός της τοποθέτησης, με ένα μικρό γλίστρημα στην είσοδο, έτσι ώστε να βρεθείς στην έξοδο της στροφής με τους τροχούς να κοιτούν ευθεία και το R34 να μπορεί με άνεση να εκτοξευθεί στην πραγματική ευθεία που ακολουθεί. Με λίγα λόγια; Αγωνιστικών προδιαγραφών και απαιτήσεων μοντέλο και σε καμία περίπτωση… PlayStation.

Nissan Skyline GT-R R34


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 2.568 κ.εκ.

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 280 ίπποι/6.800 σ.α.λ.

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 353 Nm/4.400 σ.α.λ.

ΚΙΒΩΤΙΟ: Χειροκίνητο 5 σχέσεων

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Διπλά ψαλίδια

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων

ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.545×1.755×1.341

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.615 χλστ.

ΒΑΡΟΣ: 1.430 κιλά

ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 225/50/16

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 6,2 δλ.

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 248 χλμ./ώρα
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Skyline R34....άλλο πάθος αυτό.

Το είχα δει πρώτη φορά στην ζωή μου στο Gran Turismo 2 στο PS1 όταν έπαιζα μικρός με τον χαρακτηριστικό ήχο του να είναι ακόμα και σήμερα υπέροχος.

Επίσης η τουρμπίνα του είχε ατσάλινη φτερωτή. Αυτός ήτανε και ο λόγος που είχε μεγαλύτερο lag αλλά άντεχε πολύ περισσότερη βελτίωση και εύκολα έφτανε τα 450 άλογα!
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Και μιας και πιάσαμε τα Ιαπωνικά, δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί αυτό εδω:





To Suzuki Escudo. Ένα πραγματικό τέρας που κατέκτησε τις κορυφές στο Pikes Peak!

Τροφοδοτούνταν απο έναν twin-turbo εξακύλινδρο V6 κινητήρα, ικανό να παράγει 985 άλογα στις 8100RPM!

Πραγματικά ένα θρυλικό rally car.
 

Timos_Tsamis

member
Δημοσιεύσεις
559
Ηλικία
26
Περιοχή
Agrinio
Μοτοσυκλέτα
Honda CBR600 F4i 2002
Honda CB400 Super Four 1992
Όνομα
Tsamis Timoleon
Περιοχή
Agrinio
Αφού έκανα το λάθος και αποκαλύπτω όνειρα, δεν θα αφήσω απ'έξω αυτό που θέλω να ολοκληρώσω σύντομα...

Mazda MX-5


Κοιτάζουμε το πρώτο Miata (1989-1997), το κόκκινο NA ή Μk1 αν προτιμάτε, που μας εμπιστεύθηκε ο εξαιρετικός φίλος και αναγνώστης του περιοδικού Χάρης Λάμαρης, και σκεφτόμαστε πόσο μπροστά ήταν από την εποχή του. Θυμόμαστε μάλιστα ότι τα αρχικά σχέδια προέκυψαν από μια ομάδα νεαρών Αμερικανών σχεδιαστών, οι οποίοι συναγωνίστηκαν και κέρδισαν μια αντίστοιχη ομάδα στην Iαπωνία. H εξέλιξη του αυτοκινήτου διήρκεσε σχεδόν μία δεκαετία και το αποτέλεσμα… άξιζε τον κόπο!

Περισσότερα στο: https://www.4troxoi.gr/4t-classic/stin-parnitha-me-mazda-mx-5-na-kai-nd/
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Newsauto: KTEO από Βουλγαρία με ότι χιλιόμετρα θέλεις έναντι 100 ευρώ! | NewsAuto.gr.

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Newsauto: KTEO από Βουλγαρία με ότι χιλιόμετρα θέλεις έναντι 100 ευρώ! | NewsAuto.gr.

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

.... δεν το πιστευω , αμα εχει γινει κι αυτο .......... θα πεθααααανωωωωω ......! abcdefghgk
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Newsauto: KTEO από Βουλγαρία με ότι χιλιόμετρα θέλεις έναντι 100 ευρώ! | NewsAuto.gr.

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολλα τα βασανα, απο τους γειτονες μας, να προσεχουν και οι συντροχοι
τα σκουτεροειδη, που ερχονται απο εκει! Ακουστηκαν πολλα.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Jean Ragnotti
οι παλαιοτεροι θα τον θυμουνται απο τις καλες εποχες group B με το renault 5 turbo !
αυτο το clio maxi καποιο προβλημα πρεπει να εχει καi μπλοκαρουν συνεχεια οι πισω τροχοι Tooth ToothTooth

 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Jean Ragnotti
οι παλαιοτεροι θα τον θυμουνται απο τις καλες εποχες group B με το renault 5 turbo !
αυτο το clio maxi καποιο προβλημα πρεπει να εχει καi μπλοκαρουν συνεχεια οι πισω τροχοι Tooth ToothTooth

Πολλοι οι Γαλλοι μετρ στην Ασφαλτο. Μπουγκαλσκι, Ρανιοτι,Οριολ, κλπ!
Το Clio αν εχει προβλημα, πες να το στειλει! Happy Happy Happy
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τα πιο περίεργα τιμόνια που έμειναν στην ιστορία της αυτοκίνηση​

Δεν έχεις πιάσει ποτέ σου τέτοια τιμόνια.


Παράξενα, φουτουριστικά, αθάνατα, αγωνιστικά, πανέμορφα και ιδιαίτερα. Αυτά είναι τα πιο εμβληματικά τιμόνια που έχουν γράψει τη δική τους αυτοκινητιστική ιστορία.

Τιμόνια έργα τέχνης, επιθετικά, φουτουριστικά, φτιαγμένα από τα καλύτερα υλικά. Ο νους του οδηγού δεν σταματά να ξαναορίζει τον κύκλο. Συκγεντρώσαμε μερικά απ’ αυτά που μας άφησαν άφωνους όταν τα είδαμε.

Το τιμόνι είναι το πρώτο, ιεραρχικά, υλικό που νιώθουν τα μέλη του οδηγού. Άλλο είναι να πιάνεις ένα δερμάτινο μικρής διαμέτρου, όπως μίας Ferrari, κι άλλο ένα φτηνιάρικο πλαστικό πράγμα. Το τιμόνι σε συνδέει με το μηχάνημα. Οπότε αυτομάτως λέει και την ιστορία του ή την ποιότητα του.

Citroen-Karin-700x524.jpg

Citroen Karin​


1957_citroen_ds_19_16_sb-700x460.jpg

Citroen DS​


1985_Mazda_MX-03_interior_011-700x525.jpg

Mazda MX-03​


ferrari-458-italia-700x393.jpg

Ferrari 458 Italia​


Aston-Martin-Lagonda-steering-wheel1-700x393.jpg

Aston Martin Lagonda​


Honda-EV-STER-700x465.jpg

Honda EV-STER​

Συνεχιζεται....

Πηγη www.ratpack.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο θρύλος της Lamborghini Countach 25th Anniversary​

02_countach_posta-da-VIP.jpg
Αυτό είναι ένα από τα πιο μυθικά μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Παραδεχτείτε το, εσείς/εμείς οι πάνω-κάτω 40άρηδες είχαμε αφίσα της Lamborghini Countach στο δωμάτιο μας. Η ιστορία του μοντέλου είναι γνωστή, όμως αυτή η έκδοση 25th Anniversary είναι ένα όνειρο βγαλμένο από τα παιδικά μας χρόνια.

Η πιο τρελή Lamborghini

Όταν η Lamborghini θέλησε να αντικαταστήσει τη Miura απευθύνθηκε στον φημισμένο σχεδιαστή Marcello Gandini. Σε περίπτωση που δε γνωρίζεται τον Gandini, σίγουρα θα γνωρίζετε μερικά από τα “έργα” του. Αυτός είναι υπεύθυνος, μέσω του οίκου Bertone, για αυτοκίνητα όπως η Lancia Stratos, η Bugatti EB110 και η Alfa Romeo Montreal. Ο Gandini είχε σχεδιάσει και τη Miura, οπότε και ήταν ο τέλειος υποψήφιος για να δημιουργήσει την επόμενη μεγάλη Lambo.

Η σχεδιαστική “γλώσσα” που χρησιμοποίησε ο Gandini έδωσε στον κόσμο της αυτοκίνησης το σχήμα που ακολούθησαν πολλά ακόμη supercar για δεκαετίες μετά. Μάλιστα ο ίδιος ήταν ο εμπνευστής των κάθετα ανοιγόμενων πορτών, τις οποίες ακόμη και σήμερα ονομάζουμε “Lambo doors”. Κι αυτό γιατί τις χρησιμοποιούν όλες οι κορυφαίες Lamborghini που ακολούθησαν.

Lamborghini Countach 25th Anniversary

Η πρώτη Lamborghini με τις “Lambo doors”.

Βεβαίως το τελικό σχέδιο της Countach ήταν απίστευτο για τα δεδομένα της εποχής. Ακόμη και η ονομασία αποδεικνύει ακριβώς αυτό, αφού σε διάλεκτο της βόρειας Ιταλίας το “κούντας” είναι ένα επιφώνημα εξαιρετικού θαυμασμού. Σαν αυτό που φωνάζουν οι άντρες όταν βλέπουν μια εντυπωσιακή γυναίκα. Η Countach είναι μάλιστα η μοναδική της σειράς των 12-κύλινδρων Lamborghini που δε συνδέει την ονομασία της με ταύρους. Κάτι που συμβαίνει βεβαίως με τις Miura, Diablo, Murcielago και Aventador.

Το σχέδιο το βρήκαμε. Τι γίνεται με τις επιδόσεις;

Με το σχέδιο να είναι παραπάνω από εντυπωσιακό, η Lamborghini έπρεπε να βελτιώσει σημαντικά τις επιδόσεις σε σύγκριση με την Miura. Η πρώτη γενιά της Countach χρησιμοποιούσε τον ίδιο V12 3,9 lt και 370hp της Muira. Ωστόσο, όσο το αυτοκίνητο εξελισσόταν, το ίδιο συνέβαινε και στον κινητήρα. Όταν λανσαρίστηκε η Countach Quattrovalvole στα μέσα των 80s, ο κινητήρας της ήταν ένας V12 των 5,2 lt με 455 ίππους.


Ο V12 της Countach 25th Anniversary αποδίδει 455 ίππους.

Γιατί όμως η Countach 25th Anniversary είναι τόσο ξεχωριστή;

Στα 25α γενέθλια της Lamborghini, η φίρμα ήθελε κάτι το ξεχωριστό για να το γιορτάσει. Η προφανής επιλογή ήταν βεβαίως η Countach, όμως έπρεπε να γίνει κάτι που να σηματοδοτήσει την ιδιαιτερότητα της στιγμής. Έτσι, αναβάθμισε το μοντέλο σε όλους τους τομείς και κυρίως στη σχεδίαση της. Κι εδώ είναι το σημείο-κλειδί που λίγοι γνωρίζουν. Το τελικό σχέδιο της Countach 25th Anniversary δεν ήταν του Gandini, αλλά ενός άλλου διάσημου Ιταλού σχεδιαστή. Του Horacio Pagani. Σήμερα ο Pagani είναι γνωστός για τη δική του μάρκα από supercars, ίσως τα πιο εξωτικά που έβγαλε ποτέ η Ιταλία. Αυτό λοιπόν που έκανε ο Pagani στην Countach ήταν να της δώσει ένα facelift με αλλαγές σχεδόν σε 500 σημεία. Η επιτυχία του ήταν ότι όχι μόνο δε χάλασε το αρχικό design, αλλά κυρίως διατήρησε και αύξησε όλο αυτό το σχεδιαστικό “ουάου” (σ.σ. κούντας).


Lamborghini Countach


Οι πιο ορατές αλλαγές στην 25th Anniversary είναι στους αεραγωγούς. Το αρχικό σχέδιο είχε απλά μεγάλα ανοίγματα και τώρα με την αναβάθμιση του Pagani ο αέρας έμπαινε σε κανάλια που διοχέτευαν την ψύξη πιο αποτελεσματικά στον κινητήρα. Μαζί βελτιώθηκε και η συνολική αεροδυναμική, βοηθώντας το αυτοκίνητο να πετύχει υψηλότερη τελική ταχύτητα. Την εικόνα συμπλήρωσαν σχεδιαστικές αλλαγές στους προφυλακτήρες, η χρήση πλευρικών μαρσπιέ και βεβαίως το νέο σχέδιο στις ζάντες.




1979-Lamborghini-Countach-LP400-S-7.jpg

Οι επιδόσεις της Countach 25th Anniversary

Πρακτικά, η 25th Anniversary ήταν η ταχύτερη Countach που βγήκε ποτέ από τη Sant’ Agata. Ο κινητήρας της ήταν ακριβώς ίδιος με αυτόν της QV με 455 ίππους και 500 Nm ροπής. Όμως οι επιδόσεις της ήταν ελαφρώς βελτιωμένες, με το 0-100 km/h να γίνεται σε 4,5 δευτερόλεπτα. Γεγονός που την καθιστούσε ταχύτερη από τον βασικότερο της ανταγωνιστή, τη Ferrari Testarossa.

Συνολικά κατασκευάστηκαν 658 μοντέλα 25th Anniversary, από το 1988 έως το 1990. Στη συνέχεια, η Lamborghini παρουσίασε το διάδοχο της Countach, τη Diablo. Ένα ακόμη μοντέλο που έμελλε να γράψει τη δική του μοναδική ιστορία στην αυτοκίνηση.

Πηγη https://trcoff.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... εγω μονο τρακτερ θα επαιρνα απο την μαρκα αυτη ..... γιατι τα Ι.Χ. της δεν φτασαν για ολους .....! abcdefghgk
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής

Ο θρύλος της Lamborghini Countach 25th Anniversary​

View attachment 31305
Αυτό είναι ένα από τα πιο μυθικά μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Παραδεχτείτε το, εσείς/εμείς οι πάνω-κάτω 40άρηδες είχαμε αφίσα της Lamborghini Countach στο δωμάτιο μας. Η ιστορία του μοντέλου είναι γνωστή, όμως αυτή η έκδοση 25th Anniversary είναι ένα όνειρο βγαλμένο από τα παιδικά μας χρόνια.

Η πιο τρελή Lamborghini

Όταν η Lamborghini θέλησε να αντικαταστήσει τη Miura απευθύνθηκε στον φημισμένο σχεδιαστή Marcello Gandini. Σε περίπτωση που δε γνωρίζεται τον Gandini, σίγουρα θα γνωρίζετε μερικά από τα “έργα” του. Αυτός είναι υπεύθυνος, μέσω του οίκου Bertone, για αυτοκίνητα όπως η Lancia Stratos, η Bugatti EB110 και η Alfa Romeo Montreal. Ο Gandini είχε σχεδιάσει και τη Miura, οπότε και ήταν ο τέλειος υποψήφιος για να δημιουργήσει την επόμενη μεγάλη Lambo.

Η σχεδιαστική “γλώσσα” που χρησιμοποίησε ο Gandini έδωσε στον κόσμο της αυτοκίνησης το σχήμα που ακολούθησαν πολλά ακόμη supercar για δεκαετίες μετά. Μάλιστα ο ίδιος ήταν ο εμπνευστής των κάθετα ανοιγόμενων πορτών, τις οποίες ακόμη και σήμερα ονομάζουμε “Lambo doors”. Κι αυτό γιατί τις χρησιμοποιούν όλες οι κορυφαίες Lamborghini που ακολούθησαν.

Lamborghini Countach 25th Anniversary

Η πρώτη Lamborghini με τις “Lambo doors”.

Βεβαίως το τελικό σχέδιο της Countach ήταν απίστευτο για τα δεδομένα της εποχής. Ακόμη και η ονομασία αποδεικνύει ακριβώς αυτό, αφού σε διάλεκτο της βόρειας Ιταλίας το “κούντας” είναι ένα επιφώνημα εξαιρετικού θαυμασμού. Σαν αυτό που φωνάζουν οι άντρες όταν βλέπουν μια εντυπωσιακή γυναίκα. Η Countach είναι μάλιστα η μοναδική της σειράς των 12-κύλινδρων Lamborghini που δε συνδέει την ονομασία της με ταύρους. Κάτι που συμβαίνει βεβαίως με τις Miura, Diablo, Murcielago και Aventador.

Το σχέδιο το βρήκαμε. Τι γίνεται με τις επιδόσεις;

Με το σχέδιο να είναι παραπάνω από εντυπωσιακό, η Lamborghini έπρεπε να βελτιώσει σημαντικά τις επιδόσεις σε σύγκριση με την Miura. Η πρώτη γενιά της Countach χρησιμοποιούσε τον ίδιο V12 3,9 lt και 370hp της Muira. Ωστόσο, όσο το αυτοκίνητο εξελισσόταν, το ίδιο συνέβαινε και στον κινητήρα. Όταν λανσαρίστηκε η Countach Quattrovalvole στα μέσα των 80s, ο κινητήρας της ήταν ένας V12 των 5,2 lt με 455 ίππους.


Ο V12 της Countach 25th Anniversary αποδίδει 455 ίππους.

Γιατί όμως η Countach 25th Anniversary είναι τόσο ξεχωριστή;

Στα 25α γενέθλια της Lamborghini, η φίρμα ήθελε κάτι το ξεχωριστό για να το γιορτάσει. Η προφανής επιλογή ήταν βεβαίως η Countach, όμως έπρεπε να γίνει κάτι που να σηματοδοτήσει την ιδιαιτερότητα της στιγμής. Έτσι, αναβάθμισε το μοντέλο σε όλους τους τομείς και κυρίως στη σχεδίαση της. Κι εδώ είναι το σημείο-κλειδί που λίγοι γνωρίζουν. Το τελικό σχέδιο της Countach 25th Anniversary δεν ήταν του Gandini, αλλά ενός άλλου διάσημου Ιταλού σχεδιαστή. Του Horacio Pagani. Σήμερα ο Pagani είναι γνωστός για τη δική του μάρκα από supercars, ίσως τα πιο εξωτικά που έβγαλε ποτέ η Ιταλία. Αυτό λοιπόν που έκανε ο Pagani στην Countach ήταν να της δώσει ένα facelift με αλλαγές σχεδόν σε 500 σημεία. Η επιτυχία του ήταν ότι όχι μόνο δε χάλασε το αρχικό design, αλλά κυρίως διατήρησε και αύξησε όλο αυτό το σχεδιαστικό “ουάου” (σ.σ. κούντας).


Lamborghini Countach


Οι πιο ορατές αλλαγές στην 25th Anniversary είναι στους αεραγωγούς. Το αρχικό σχέδιο είχε απλά μεγάλα ανοίγματα και τώρα με την αναβάθμιση του Pagani ο αέρας έμπαινε σε κανάλια που διοχέτευαν την ψύξη πιο αποτελεσματικά στον κινητήρα. Μαζί βελτιώθηκε και η συνολική αεροδυναμική, βοηθώντας το αυτοκίνητο να πετύχει υψηλότερη τελική ταχύτητα. Την εικόνα συμπλήρωσαν σχεδιαστικές αλλαγές στους προφυλακτήρες, η χρήση πλευρικών μαρσπιέ και βεβαίως το νέο σχέδιο στις ζάντες.




View attachment 31306

Οι επιδόσεις της Countach 25th Anniversary

Πρακτικά, η 25th Anniversary ήταν η ταχύτερη Countach που βγήκε ποτέ από τη Sant’ Agata. Ο κινητήρας της ήταν ακριβώς ίδιος με αυτόν της QV με 455 ίππους και 500 Nm ροπής. Όμως οι επιδόσεις της ήταν ελαφρώς βελτιωμένες, με το 0-100 km/h να γίνεται σε 4,5 δευτερόλεπτα. Γεγονός που την καθιστούσε ταχύτερη από τον βασικότερο της ανταγωνιστή, τη Ferrari Testarossa.

Συνολικά κατασκευάστηκαν 658 μοντέλα 25th Anniversary, από το 1988 έως το 1990. Στη συνέχεια, η Lamborghini παρουσίασε το διάδοχο της Countach, τη Diablo. Ένα ακόμη μοντέλο που έμελλε να γράψει τη δική του μοναδική ιστορία στην αυτοκίνηση.

Πηγη https://trcoff.gr
Γύρω στο 1992-1993 είχα πάει να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από μαντρά στην Αχαρνών. Το αγόρασα τελικά και για αρκετά χρόνια όποτε ήθελα να αγοράσω άλλο αυτοκίνητο πέρναγα και από εκεί να δω αν έχει κάτι που να μου αρέσει. Μέσα στο μαγαζί του είχε μια κόκκινη porsche 911 με την φτερούγα πίσω την οποία είχε αγοράσει από τον Μανωλά της ΑΕΚ και ακριβώς δίπλα την countach χωρίς μοτέρ λόγω βλάβης του. Γύρευε μοτέρ αρκετά χρόνια χωρίς να μπορεί να βρει και πάντα έλεγα καλά ΄πόσο δύσκολο είναι να βρεθεί ένα μοτέρ. Έλα όμως που δεν ήταν fiat ή alfa romeo αλλά πολύ σπάνιο να βρεθεί. Λοιπόν η εικόνα της countach ήταν πανέμορφη είχα την τύχη να μπω να κάτσω στο πιλοτήριο της (ναι θύμιζε αεροπλάνο μέσα) και εξωτερικά ήταν βγαλμένη από άλλο πλανήτη για τα δεδομένα πάντα εκείνης της εποχής.
 
Top Bottom