Aλλα Μοτερια.....

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.606
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Επίσης για όσους δεν γνωρίζουν υπήρχε και το μικρό EVO



Διλιτρο
Τετρακίνητο ,χωρίς όλα τα καλουδια του μεγάλου, και φυσικά έβγαινε για να χτυπήσει την εκδοση WRX της Subaru,υπολείπονταν όμως σε δυναμη κλπ με εκείνο.
Επίσης το μοτέρ του μικρού evo δεν είχε καμια σχέση με τον αδερφό του ,σε αντίθεση με του wrx της Subaru.
.
Όπως και το 1.6 της Subaru δεν ερχόταν turbo απο Ιαπωνία, αλλά η μετατροπή γινόταν απο την εδώ αντιπροσωπεία, ή οποία ηταν άρπα κόλα.
Γνωστος ο τεχνικος διευθηντης(απο σεμιναρια) που σκαρφιστηκε την μετατροπη! Μετα μερικα χρονια πηρε μεταγραφη στην CITROEN.(κεντρικα εννοειται) Yes
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
οδηγάρα ο Άραβας!

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

classic_renault_r4_1961-1967_2.jpg

Renault 4L 1961-1967: Μπλουτζίν​

Πρώτο προσθιοκίνητο για την Billancourt, το R4 ήταν ταυτόχρονα ένα από τα πιο ευφυή αυτοκίνητα της εποχής του. Και ένα από τα πιο λατρεμένα, επίσης.

«Ας το ονομάσουμε μπλουτζίν, όπως το ρούχο που μπορούμε να φορέσουμε σε κάθε περίσταση». Με αυτά τα λόγια περιέγραψε ο Pierre Dreyfus, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Régie Renault, το αυτοκίνητο που προοριζόταν να αντικαταστήσει το θρυλικό 4CV. Μια προδιαγραφή τόσο σύντομη όσο και απίστευτα φιλόδοξη που θα οδηγoύσε σε ένα άνευ προηγουμένου μείγμα στιβαρότητας και καινοτομίας.
Εκτός από δημοφιλές και οικονομικό, αυτό το μικρό Renault όφειλε επίσης να δώσει μια δυναμική εικόνα της Régie που ταίριαζε στην εποχή, σημαίνοντας με αυτόν τον τρόπο τη ρήξη με τα παρελθόντα μοντέλα της εταιρείας.

classic_renault_r4_1961-1967_4 (1).jpeg
Το τετράγωνο προφίλ και η τεράστια, ευήλια καμπίνα άλωσε επί 32 χρόνια μόδες και κοινωνικές τάξεις.

Εμπνευσμένοι από τον παράδειγμα του μεγάλου εθνικού αντιπάλου της με το φθηνό και χρηστικό Citroën 2CV, οι μηχανικοί του γραφείου μελετών της Renault βάλθηκαν να παρουσιάσουν χώρους και χρηστικότητα σε πρωτόγνωρο επίπεδο για την εποχή.
Από τα πρώτα βήματα του πρότζεκτ κιόλας, το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε με πέμπτη πόρτα, πίσω κάθισμα με εύκολη αναδίπλωση και πορτμπαγκάζ με επίπεδο πάτωμα που θα διασφάλιζε μεγάλη δυνατότητα φόρτωσης.
classic_renault_r4_1961-1967_11.jpg
Προερχόμενο από τον παλιό, καλό 4κύλινδρο «Billancourt» του 4CV, το μοτέρ του R4 όση δύναμη του έλειπε την αναπλήρωνε δηλώνοντας αγόγγυστα, καθημερινά και απροβλημάτιστα, «παρών».

Η βούληση να προσφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερο χώρο, απαιτούσε την τοποθέτηση του κινητήρα και της μετάδοσης εμπρός. Έτσι, το R4 κατέληξε να γίνει το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο της φίρμας. Με το μυαλό στη συμπίεση του κόστους εξέλιξης και παραγωγής, ο παλιός, καλός 4κύλινδρος «Billancourt» του 4CV κλήθηκε στην υπηρεσία και του R4, ενσωματώνοντας όμως μια μικρή επαναστατική καινοτομία.
classic_renault_r4_1961-1967_3.jpeg
Φιλόξενο, το R4 όφειλε επίσης να είναι εύκολο στην καθημερινή χρήση. Να είναι με άλλα λόγια, «voiture à vivre», κατά πώς έλεγε το μότο της Renault. Έτσι, εγκαινίασε ένα κλειστό, σφραγισμένο κύκλωμα ψύξης για να ξεχάσεις μια και καλή την αγγαρεία του ελέγχου και την επίσης επίπονη διαδικασία της αφαίρεσης του ψυκτικού την άνοιξη.
classic_renault_r4_1961-1967_6.jpg
Η πέμπτη πόρτα, πουθενά σχεδόν απαντώμενη εκείνη την εποχή, αποκάλυπτε ένα τεράστιο χώρο φόρτωσης με επίπεδο πάτωμα που ήταν και ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας του R4.

Δοκιμαζόμενο με απόλυτη μυστικότητα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες, το R4 παρουσιάστηκε στον Τύπο τον Ιούλιο του 1961, στους δρόμους της Camargue. Και παρά την αρνητική κριτική για την σιλουέτα του που ήταν λες και κομμένη με μαχαίρι και κάμποσους που ξενέρωσαν και χλεύασαν την πίσω πόρτα, η υποδοχή του από το κοινό ήταν θερμή.

Μέσα σε λίγες εβδομάδες, το R4 έγινε η καλοκαιρινή ατραξιόν, ενώ το κοινό ανυπομονούσε να το συναντήσει από κοντά στο Σαλόνι του Παρισιού τον Οκτώβριο. Εκεί, η Regie γέμισε το σταντ της με μια ολόκληρη γκάμα. Έτσι το γαλλικό «μπλουτζίν» περιελάμβανε μια οικονομική έκδοση R3 (3CV), της οποίας η καριέρα αποδείχτηκε εφήμερη, το R4 (4CV), το 4L με τα έξι πλευρικά τζάμια, το επαγγελματικό Fourgonnette και τέλος το R4 Super, πιο πολυτελές, με πίσω πόρτα που έφτανε μέχρι χαμηλά αντί της θρυλικής πέμπτης πόρτας.

classic_renault_r4_1961-1967_8.jpeg
Το εξαιρετικά σπάνιο R3 ήταν ένα απογυμνωμένο R4 με μοτέρ 603 cc. Με παραγωγή μόνο 2.571 κομμάτια σε ένα χρόνο, σήμερα στην αγορά του κλασικού αυτοκινήτου πιάνει τα 15 χιλιάρικα!

Αυτό το τελευταίο που λανσαρίστηκε εμπορικά τον Μάρτιο του '62, φορούσε μοτέρ με την ισχύ ανεβασμένη στα 32 άλογα. Εκτός από την πόρτα που κατέβαινε χαμηλότερα, ανακλινόμενο ήταν και το κρύσταλλό της, ενώ η καμπίνα πιο φροντισμένη με καθίσματα με πιο παχιά γέμιση και ανακλινόμενο το πίσω. Αργότερα, το R4 Super θα έφτανε φτάνει τα 845 cc χωρίς αύξηση στην ισχύ του, θα φορούσε (όπως και η υπόλοιπη γκάμα) σασμάν φουλ συγχρονιζέ, αλλά το 1963 θα εξαφανιζόταν από τον κατάλογο ύστερα από παραγωγή 33.000 μονάδ
classic_renault_r4_1961-1967_12.jpg
Τα καθίσματα του R4 ήταν ένας απλός σωληνωτός σκελετός, όπως απλό ήταν και το ταμπλό αλλά με δύο πολύ μεγάλους χώρους για μικροπράγματα.

Το μικρό Renault, πολιτογραφημένο γρήγορα υπό τη γενική ονομασία «4L», όργωνε τις πόλεις και τους κάμπους, άλωνε μόδες και κοινωνικές τάξεις, για να φτάσει τελικά να εξελιχτεί σε ιερό τέρας της γαλλικής αυτοκίνησης. Ύστερα από 32 χρόνια ευδοκίμου υπηρεσίας σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου όμως ήρθε η ώρα να αφυπηρετήσει. Το 1992 λοιπόν υποκλίθηκε στο κοινό του, καθώς πλέον δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει στις νέες αντιρρυπαντικές νόρμες. Το κοντέρ της παραγωγής είχε εν τω μεταξύ γράψει πάνω από οκτώ εκατομμύρια αυτοκίνητα!

classic_renault_r4_1961-1967_7.jpgclassic_renault_r4_1961-1967_1.jpeg
Το R4 με μια ματιά
Κινητήρας
4κύλινδρος σε σειρά, ατμοσφαιρικός, επικεφαλής βαλβίδες
Χωρητικότητα 747 cc
Τροφοδοσία Ένα καρμπιρατέρ Solex 26 IDS
Ισχύς* 27 PS/4.700 rpm
Ροπή* 57 Nm/2.600 rpm
Κιβώτιο Χειροκίνητο 3τάχυτο με λεβιέ στο ταμπλό
Διαστάσεις 3,61 x 1,49 x 1,53 m
Μεταξόνιο 2,42
Πορτμπαγκάζ 480 lt
Ρεζερβουάρ 26 lt
Βάρος 570 kg
Φρένα Ταμπούρα 180 mm εμπρός, ταμπούρα 160 mm πίσω
Λάστιχα 135-330
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*
0-100 km/h 37,1”
0-400 m 23,4” @ 88,5 km/h
0-1.000 m 45,3” @ 102 km/h
Τελική ταχύτητα 105 km/h
Κατανάλωση 5,7 lt/100 km
Παραγωγή 8.135.424 αυτοκίνητα (1961-1992)
Τιμή σήμερα Από €12.500 έως €20.000 (καλή έως κατάσταση Concours για πρώτης γενιάς ’61-’67)
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.606
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
964?

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι μετατροπη Ιταλια μερια, απο 2.7 αν θυμαμαι καλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
964?

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι μετατροπη Ιταλια μερια, απο 2.7 αν θυμαμαι καλα.
Νομίζω η 964 είχε άλλο προφυλακτήρα με τα προβολακιά πιο ψηλά στην ίδια ευθεία με τα φλας!!!
Όπως και να έχει είναι κουκλί!!!!
Αμέσως την έκανα εικόνα με μια CTR yellowbird δίπλα της έτσι για την αλητεία και για τη χρωματική αντίθεση!!! Smileys drinking beer Emoticon
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

.... οσα υπολοιπα βρισιδια δεν προλαβατε να ριξετε με τα παλαιοτερα .... τωρα εχετε αλλη μια ευκαιρια να το ευχαριστηθειτε ....! Tooth
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.480
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
.... οσα υπολοιπα βρισιδια δεν προλαβατε να ριξετε με τα παλαιοτερα .... τωρα εχετε αλλη μια ευκαιρια να το ευχαριστηθειτε ....! Tooth
Μου θυμίζει λίγο την τελευταία ταινία με το κατσαριδάκι και την Λίντσει Λόχαν.ToothToothTooth

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Όλες οι κορυφαίες εκδόσεις επιδόσεων του Focus, από το 2002 μέχρι το 2018.

ford_focus_rs_generations_1.jpg

Με τις τελευταίες πληροφορίες στα διεθνή μέσα να κάνουν λόγο για ματαίωση της τέταρτης γενιάς Focus RS, αποφασίσαμε να φτιάξουμε αυτή τη λίστα με όλα τα κορυφαία Focus που αγαπήσαμε στο παρελθόν. Ας θυμηθούμε λοιπόν όλα τα Focus RS που κυκλοφόρησαν από το 2002 μέχρι το 2018 - δηλαδή τις τρεις πρώτες γενιές και τις επιμέρους ειδικές εκδόσεις τους.

Ford Focus RS MK1 (2002-2003)

Ford-Focus-RS-MK1-5.jpg
Η πρώτη γενιά του Focus RS παρουσιάστηκε το 2002 σηματοδοτώντας την επιστροφή του εμβλήματος RS στη γκάμα της Ford, με αφορμή τις επιτυχίες του αγωνιστικού Focus στο WRC. Το Focus RS (MK1) παρήχθει μεταξύ 2002-2003 σε περιορισμένο αριθμό 4501 μονάδων αποκλειστικά για την αγορά της Ευρώπης, ως η πιο σκληροπυρηνική έκδοση του Focus πρώτης γενιάς (1998-2004).
Το μοντέλο φορούσε υπετροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων με απόδοση 215 PS και 310 Nm. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων έστελνε τη δύναμη στους εμπρός τροχούς με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτούσε 6,7" ενώ η τελική ταχύτητα έφτανε τα 232 km/h. Τα φρένα ήταν της Brembo ενώ η ανάρτηση είχε σαφώς πιο επιθετική ρύθμιση από το αντίστοιχο Focus ST170.
Αισθητικά, η έκδοση RS ξεχώριζε από την αποκλειστική απόχρωση Imperial Blue Metallic, τις πεντάκτινες ζάντες 18" OZ Racing και το ανασχεδιασμένο bodykit που παρέπεμπε στο αγωνιστικό του WRC, ενώ αντίστοιχες σπορ πινελιές είχαμε και στο εσωτερικό με επενδύσεις από δέρμα και alcantara και λεπτομέρειες από αλουμίνιο.

Ford Focus RS MK2 (2009-2010)

2009-ford-focus-rs-full-specifications-released-3638_1.jpg
Η δεύτερη γενιά Focus RS παρουσιάστηκε το 2009 εμπνευσμένη από το αγωνιστικό Focus που πρωταγωνιστούσε στο WRC. Το μοντέλο βασιζόταν στην ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Focus (2004-2011) και ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά με τρίθυρο αμάξωμα.
Κάτω από το καπό βρισκόταν ένας υπερτροφοδοτούμενος πεντακύλινδρος κινητήρας 2,5 λίτρων που απέδιδε 305 PS και 440 Nm. Η κίνηση μεταδιδόταν στον εμπρός άξονα με τη βοήθεια χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων και του μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης Quaife, καθιστώντας το Focus RS ένα από τα ισχυρότερα και ικανότερα προσθιοκίνητα μοντέλα της εποχής του. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτούσε 5,9" και η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 263 km/h. Εκτός από την σαφή αύξηση ισχύος χάρη σε εκτενέστατες επεμβάσεις στον κινητήρα, το RS είχε μεγαλύτερα φρένα από το αντίστοιχο ST, διαφορετική ρύθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων και πρωτοποριακό συστημα RevoKnuckle στην ανάρτηση εμπρός.
Αισθητικά ξεχώριζε από το πιο επιθετικό bodykit με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και προβολείς ομίχλης στον εμπρός προφυλακτήρα, προεκτάσεις των μαρσπιε, διάχυτη και μια εντυπωσιακή διπλή αεροτομή στο πίσω μέρος. Επίσης ήταν διαθέσιμο και στην αποκλειστική απόχρωση Ultimate Green και φορούσε πολυάκτινες ζάντες 19". Στο εσωτερικό είχαμε bucket καθίσματα της Recaro, εμβλήματα RS, τριάκτινο τιμόνι, κοντύτερο επιλογέα ταχυτήτων, αλουμινένια πεντάλ, επιπλέον όργανα στην κορυφή του ταμπλό και ανθρακονημάτινο look για την κεντρική κονσόλα.

Ford Focus RS500 (2010)

2011_ford_focus_rs500_9.jpg
Το Ford Focus RS500 ήταν μια ειδική έκδοση της δεύτερης γενιάς Focus RS που παρουσιάστηκε το 2010 και παρήχθει σε περιορισμένο αριθμό 500 μονάδων.
Χάρη σε μια σειρά επεμβάσεων από τους μηχανικούς της Ford Performance και της Mountune, η απόδοση του πεντακύλινδρου υπετρτροφοδοτούμενου κινητήρα 2,5 λίτρων αυξήθηκε στους 350 PS και 460 Nm. Ως αποτέλεσμα, βελτιωμένες ήταν και οι επιδόσεις με 0-100 km/h σε 5,7" και τελική ταχύτητα 265 km/h.
Εξωτερικά, όλα τα RS500 ήταν βαμμένα σε απόχρωση Panther Black με ματ επίστρωση της 3M και ασορτί μαύρη απόχρωση για τις λεπτομέρειες στο αεροδυναμικό πακέτο και τις ζάντες 19". Στο εσωτερικό κυριαρχούσε το μαύρο χρώμα που ερχόταν σε αντίθεση με τις κόκκινες δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα της Recaro και τις κόκκινες ραφές, ενώ υπήρχε μια αριθμημένη μεταλική πλακέτα στην κεντρική κονσόλα υποδεικνύοντας τον συλλεκτικό χαρακτήρα της έκδοσης.

Ford Focus RS MK3 (2016-2018)

Ford-Focus-RS-MK3-1-1.jpg
Η τρίτη γενιά του Ford Focus RS παρουσιάστηκε το 2015 ως ένα από τα ισχυρότερα και πιο ικανά hot hatch εκείνης της περιόδου. Το μοντέλο βασιζόταν στην ανανεωμένη έκδοση της τρίτης γενιάς Focus (2011-2018) και ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά με πεντάθυρο αμάξωμα.
Ο νέος τετρακύλινδρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας EcoBoost 2,3 λίτρων απέδιδε 350 PS και 470 Nm, και συνεργαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Για πρώτη φορά σε Focus RS, η κίνηση μεταδιδόταν και στους τέσσερις τροχούς, με το σύστημα τετρακίνησης GKN Twinster, τεχνολογία torque vectoring και drift mode που ενθάρυνε τις πλαγιολισθήσεις. Με τη βοήθεια Launch Control, η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτούσε 4,7" ενώ η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 266 km/h. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση είχε άκρως επιθετικό στήσιμο με σφιχτότερα αμορτισέρ, ενώ νέα ήταν επίσης η ρύθμιση για το τιμόνι και τα μεγαλύτερα φρένα της Brembo.
Αισθητικά, το Focus RS (MK3) είχε ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και σπλίτερ, ζάντες 19", σταθερή αεροτομή στην κορυφή της πίσω πόρτας και ένα διαχύτη που φιλοξενούσε δύο μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό είχαμε bucket καθίσματα της Recaro, επιπλέον όργανα στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, flat-bottom δερμάτινο τιμόνι, αουμινένια πεντάλ και επιλογέα ταχυτήτων και άλλες σπορ πινελιές που ενίσχυαν την πολεμική ατμόσφαιρα.

Ford Focus RS MK3 Edition (2018)

Ford-Focus-RS-MK3-6-1.jpg
Προς το τέλος της παραγωγής της τρίτης γενιάς Focus RS, η Ford Performance ανακοίνωσε την έκδοση Edition με μικρές προσθήκες που ενίσχυαν τον σκληροπυρηνικό χαρακτήρα του μοντέλου. Η Ford κατασκέυασε 1.000 μονάδες για τις ΗΠΑ, 500 για τον Καναδά και 800 για την Ευρώπη.
Παρόλο που ο κινητήρας 2,3 λίτρων απέδιδε τους ίδιους 350 PS και 470 Nm με το "απλό" Focus RS MK3, η σημαντικότερη προσθήκη στα μηχανικά μέρη αφορούσε το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Quaife που συνεργαζόταν με το σύστημα τετρακίνησης και το torque vectoring για ακόμα καλύτερο κράτημα.
Τα Focus RS Edition ήταν διαθέσιμα αποκλειστικά στις αποχρώσεις Race Red και Nitrous Blue, με οροφή, καθρέφτες και αεροτομή σε γυαλιστερή μαύρη απόχρωση. Οι ζάντες 19" ήταν βαμμένες σε Graphite Gray και έκρυβαν πίσω τους τις γαλάζιες δαγκάνες της Brembo. Στο εσωτερικό είχαμε στάνταρ bucket καθίσματα της Recaro και λεπτομέρειες από ανθρακονήματα.

Ford Focus RS MK3 Red Edition (2018)

1-ford-focus-rs-racerededition-uk-review-hero-front.jpg
Για το τελικό αντίο στην τρίτη γενιά Focus RS, η Ford παρουσίασε την ειδική έκδοση Red Edition σε περιορισμένο αριθμό 300 μονάδων για την αγορά της Μ.Βρετανίας.
Όπως και το Focus RS Edition, έτσι και το Red Edition είχε στάνταρ το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Quaife στον εμπρός άξονα, ενώ δεν υπήρχαν άλλες επεμβάσει στα μηχανικά μέρη (350 PS και 470 Nm ροπής).
Όπως υποδηλώνει και το όνομά της, η έκδοση ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά σε κόκκινη εξωτερική απόχρωση σε συνδυασμό με μαύρες ζάντες, και glossy black οροφή, καθρέφτες και αεροτομή. Παράλληλα, ο εξοπλισμός ήταν υπερ-πλήρης στο εσωτερικό με όλα τα διαθέσιμα καλούδια.

Ford Focus RS MK3 Heritage Edition (2018)

IMG_7872.jpg
Η απόλυτη έκδοση του Focus RS ήταν το Heritage Edition που παρήχθει σε περιορισμένο αριθμό 50 μόναδων αποκλειστικά για την αγορά της Μ.Βρετανίας.
Χάρη στο βελτιωτικό πακέτο της Mountune που τοποθετήθηκε με την έγκριση του εργοστασίου, η απόδοση του τετρακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 2,3 λίτρων αυξήθηκε στους 375 PS και τα 510 Nm, ενώ στάναρ ήταν και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Quaife. Χάρη στις αναβαθμίσεις, το αυτοκίνητο επιτάχυνε από τα 0-100 km/h σε 4,2" ενώ η τελική ταχύτητα είχε αυξηθεί στα 274 km/h.
Αισθητικά, η έκδοση Heritage ξεχώριζε από την πορτοκαλί απόχρωση Tief Orange προς τιμήν της συμπλήρωσης 50 ετών από την κυκλοφορία του Ecord RS στη βρετανική αγορά, που ερχόταν σε αντίθεση με τις μαύρες σφυρήλατες ζάντες 19" και τις μαύρες λεπτομέρειες. Ο πλούσιος εξοπλισμός περιλάμβανε επίσης τα πολεμικά bucket καθίσματα Recaro, ηλιοροφή και ακόμα περισσότερες ηλεκτρικές ευκολίες στην καμπίνα.

Πηγη www.drive.gr
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
AutoGreekNews: Μοτέρ Jeep εξερράγη στις 50.000 σ.α.λ.! (+video).

Γνώστης....

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.606
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
AutoGreekNews: Μοτέρ Jeep εξερράγη στις 50.000 σ.α.λ.! (+video).

Γνώστης....

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παραληλλισμος....φαντασου να ψηνεις αρνι, με μοτερ απο πλυντηριο ρουχων
και να μπει στο στυψιμο!! Tooth Tooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... με τιποτα τοσες στροφες κινητηρα ακομα και σε κατηφορα , κατι αλλο θα προλαβαινε να σπασει ( αξονας, σασμαν κ.λ.π) ....!:cool:
Αλλα το κοβω το αμερικλανακι να μην ειχε ουτε λαδια μεσα ...... δεν ειναι κακο , συμβαινει που και που ....! Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Alfa Romeo Tipo 33 Stradale 1967-1969​

alfa_romeo_tipo_33_stradale_prototipo_4.jpg
Με την Tipo 33 Stradale, η Alfa Romeo εξήψε τα πνεύματα λανσάροντας στο δρόμο ένα αγωνιστικό πρωτότυπο. Μεγαλειώδης αλλά και πανάκριβη, η εμπορική παρουσία της θα παρέμενε στοιχειώδης.

Δύο φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια στη Formula 1 το 1950 και το 1951 με τις ανίκητες Alfetta, η Alfa Romeo εγκατέλειψε τους αγώνες για να αφοσιωθεί στο στόχο της να γίνει μεγάλη κατασκευάστρια.
Με την εξαίρεση της επίσημης παρουσία τους σε διάφορες διοργανώσεις για να προωθήσουν της μπερλίνες και τα σπορ κουπέ της νέας γκάμας τους, οι Μιλανέζοι απείχαν ουσιαστικά από τους αγώνες για 15 χρόνια.

Αλλά, στην αυγή του 1967, η Casa del biscione ανακοίνωσε την επιστροφή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής με την 33, ένα πρωτότυπο με δίλιτρο μοτέρ V8. Στην ΙΑΑ του ίδιου χρόνου, στη Φρανκφούρτη, εμφανίστηκε η Tipo 33 Stradale. Mια μεγαλειώδης εκδοχή δρόμου του αγωνιστικού αυτοκινήτου.


Από αυτή την τελευταία πήρε την αρχιτεκτονική, αλλά δέκα πόντους πιο μακρύ -μονοκόκ σασί που ενσωμάτωνε λαστιχένια ρεζερβουάρ- και κινητήρα V8 από ελαφρύ κράμα του οποίου η ισχύς είχε κατέβει στα 230 άλογα από τα 250 του αγωνιστικού αυτοκινήτο

alfa_romeo_tipo_33_stradale_prototipo_3.jpg
Για να διευκολυνθεί η είσοδος, οι πόρτες πατούσαν σε φίνα σμιλεμένα «τέρματα» στην οροφή και άνοιγαν γενναιόδωρα προς τα πάνω και εμπρός.

Πέρα από τις απύθμενες οδικές υποσχέσεις, η σιλουέτα της Tipo 33 Stradale που υπέγραφε ο Franco Scaglione, πρώην αρχισχεδιαστής του οίκου Bertone, προκαλούσε… εγκεφαλικό. Με μια «πυκνή», σχετικά κοντή, ανάγλυφη ουρά, νευρώδη μουσούδα με πομπέ μοτίβα που κατέληγε σε ένα επίσης πομπέ παρμπρίζ που επεκτεινόταν από τα επίσης βολβοειδή πλευρικά κρύσταλλα και πόρτες-πεταλούδα, η 33 Stradale ήταν ένα αμάλγαμα αισθησιασμού και επιθετικότητας.

5a3cf15093f6eae18c213b73f3dd7e98.jpg
Η ωραία άγνωστη
Το αυτοκίνητο όμως δεν περιοριζόταν σε μια παγωμένη ομορφιά που στόχο είχε να περιδιαβαίνει τα λογής λογής Σαλόνια Αυτοκινήτου μέχρι να έρθει η ώρα που θα βρει τη γωνιά του σε κάποιο μουσείο. Ζυγίζοντας μόλις 700 kg στη ζυγαριά, κατάπινε απνευστί κάθε αντίπαλό του στην κατηγορία μέχρι τα δύο λίτρα και ειδικά την Porsche 911 που με 160 άλογά έμοιαζε και ήταν εμπρός στην 33 Stradale… ψωράλογο.
17_Alfa-Romeo-Tipo-33-Stradale.jpg
Χαμηλή, στους 99 πόντους, και παπουτσωμένη με τετράπαχα λάστιχα, η 33 διακήρυττε εύγλωττα τη δύναμή της.

Πιάνοντας στην ευθεία τα 260 km/h, η 33 Stradale μπορούσε ακόμα να βασίζεται στην κυρίαρχη οδική συμπεριφορά της, χάρη στο κεντρικά τοποθετημένο μοτέρ και τα αγωνιστικά άκρα.
Μολονότι όμως έδειχνε πειθήνια με το προοδευτικό συμπλέκτη και του φουλ συγχρονιζέ σασμάν, από κάτω κρυβόταν ένα κορυφαίο αγωνιστικό αυτοκίνητο, με παραπάνω απαιτήσεις από αυτές που ζητούσε μια τυπική σπορ οδήγηση.
alfa-romeo-33-stradale-supercar-sunday.jpg
Ταχύτατη, πανάκριβη και εκτός τόπου και χρόνου (με την καλή έννοια, καθότι πρώιμο σούπερκαρ), η Stradale συγκαταλέγεται ανάμεσα στα τρία πιο όμορφα αυτοκίνητα του κόσμου, αν όχι το πιο όμορφο.
Η προφανής σχεδιαστική ομοιότητα με τη σύγχρονη 8C Competizione παραγωγής επανέφερε το 2007 αυτό το υπέροχο αυτοκίνητο από τη λήθη στο προσκήνιο.
58272d4018c57915da7835261a27f6d6.jpg
Στις φωτογραφίες που βλέπετε, τα αυτοκίνητα με τα διπλά φανάρια είναι τα δύο αρχικά πρωτότυπα (#10533.01 και #10533.12) και τα μόνα με αυτή τη διάταξη στα φώτα. Η καροσερί του πρώτου ολοκληρώθηκε από τον Franco Scaglione, φυσικά με το μοντάρισμα των μηχανικών μερών πάνω στο σασί από την Autodelta στο ατελιέ της στο Settimo Milanese. Η καροσερί του δεύτερου, από μαγνήσιο, ξεκίνησε στα χέρια του Scaglione και την ολοκλήρωσε την επόμενη χρονιά η Carrozzeria Marazzi.
Η διάταξη με τα μονά φανάρια σχεδιάστηκε επίσης από τον Scaglione και αφορούσε τα υπόλοιπα έξι αυτοκίνητα. Οι κανονισμοί για την έγκριση τύπου επέβαλλαν ελάχιστη απόσταση που θα πρέπει να είχαν τα φανάρια από το έδαφος.
1968-alfa-romeo-tipo-33-stradale-wallpapers-1600x1000.jpg
Συνολικά από το 1967 έως το 1969 εικάζεται ότι φτιάχτηκαν 18 κομμάτια, αν και μόνο οκτώ είναι επιβεβαιωμένα με την καροσερί του Scaglione. Πάντως τα 18 σασί που λέει ότι ετοίμασε η Carrozzeria Marazzi δεν συμφωνούν απόλυτα με τους αριθμούς πλαισίου. Εκτός από τα παραπάνω οκτώ, πέντε χρησιμοποιήθηκαν για άλλα πρωτότυπα και άλλα πέντε παρέμειναν είτε πειραματικά είτε οτιδήποτε άλλο, αλλά πάντως αδιευκρίνιστα. Σήμερα, στην αγορά του κλασικού αυτοκινήτου μια Tipo 33 Stradale στοιχίζει κατά μέσο όρο 14,5 εκατ. ευρώ.
5798_4-auto_downl.jpgcarpixel.net-1967-alfa-romeo-tipo-33-stradale-prototype-61301-hd.jpg
Η Tipo 33 Stradale με μια ματιά|
Κινητήρας
8κύλινδρος σε V
Χωρητικότητα 1.995 cc
Ισχύς 230 PS/8.800 rpm
Ροπή 206 Nm/7.000 rpm
0-100 km/h Λιγότερο από 6”
Τελική ταχύτητα 260 km/h
Παραγωγή 18 σασί μεταξύ 1967 και 1969, οκτώ επιβεβαιωμένα by Scaglione
Τιμή σήμερα 14,5 εκατ. ευρώ

Πηγη www.drive.gr
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Παραληλλισμος....φαντασου να ψηνεις αρνι, με μοτερ απο πλυντηριο ρουχων
και να μπει στο στυψιμο!! Tooth Tooth


Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Top Bottom