Aλλα Μοτερια.....

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μπαααα ,μια χαρά θα ναι και μαμά.

Για το audi πόσα ήθελαν για να στο δωσουν ,αν επιτρέπεται;
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Δωρεάν ήταν απλά ήταν 3 κληρονόμοι που έπρεπε να κάνουν αποδοχή κληρονομιάς και τα έξοδα ήταν καμιά 500αρια ευρώ με το συμβολαιογράφο μαζί στη μεταβίβαση μετά από αυτούς 170, δεν συνέφερε το εγχείρημα. Θα το βγάλω στο car 500 ευρώ για ανταλλακτικά.

Sent from my X19 using Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτό ήταν το μοναδικό ιαπωνικό αυτοκίνητο στην ιστορία με V12 κινητήρα​

Ένα και μοναδικό made in Japan αυτοκίνητο με V12 κινητήρα



Θέλετε ιαπωνικό μοντέλο αλλά V12 κινητήρα; Μην αγχώνεστε καθώς υπάρχει μία και μόνο μία επιλογή, καθώς το Toyota Century, ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο παραγωγής από την Ιαπωνία με κινητήρα V12 και κίνηση στους πίσω τροχούς.

Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποιείται συχνά από τον Πρωθυπουργό της Ιαπωνίας, ανώτερους Ιάπωνες κυβερνητικούς ηγέτες και υψηλόβαθμους επιχειρηματίες.

Η πρώτη γενιά του Century ήταν διαθέσιμη μόνο με κινητήρα V8, κατά την παρουσίασή του το 1967 μέχρι τον πλήρη επανασχεδιασμό της πλατφόρμας το 1997. Η δεύτερη γενιά ήταν εφοδιασμένη με V12 μοτέρ που σχεδίασε και κατασκεύασε η Toyota, μέχρι το 2018, όταν το σύστημα κίνησης επέστρεψε σε V8 με την προσθήκη της υβριδικής τεχνολογίας της Toyota.



Η εξωτερική σχεδίαση του Century παρέμεινε, με ορισμένες τροποποιήσεις, αμετάβλητη από την εισαγωγή του, κυρίως λόγω της αντίληψής του ότι υποδηλώνει συντηρητική επιτυχία. Η εμφάνισή του είναι εμβληματική στις ασιατικές χώρες και είναι συνήθως βαμμένο μαύρο.

Η έκδοση με τον V12 κινητήρα
Τον Απρίλιο του 1997 παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά του, η οποία εξοπλιζόταν με τον V12 κινητήρα 5λτ. απόδοσης 280 ίππων για την ιαπωνική αγορά και 299 άλογα για τις αγορές του εξωτερικού. Η ροπή ήταν στα 460 Nm και εξοπλιζόταν με ένα αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων μέχρι που αργότερα αναβαθμίστηκε με ένα 6άρι αυτόματο το 2005.

Διαθέτει εξαιρετικό εξοπλισμό με όλες τις ανέσεις, μέχρι και αερανάρτηση. Το Century παραμένει το πρώτο και μοναδικό ιαπωνικό αυτοκίνητο παραγωγής με μπροστινό κινητήρα και κίνηση στους πίσω τροχούς που εξοπλίζεται με V12.
Η δεύτερη γενιά Century διακόπηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2017, μετά από σχεδόν 20 χρόνια παραγωγής. 9.573 οχήματα κατασκευάστηκαν από το 1996 (το έτος κυκλοφορίας ήταν το 1997) μέχρι τον τελικό αριθμό των 100 αυτοκινήτων το 2016.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Επιμονη ομως με τους καθρεπτες επανω στα μπροστινα φτερα .... καταλοιπο απο τα αμερικανικα καρα ισως ...! cdefghigi
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Επιμονη ομως με τους καθρεπτες επανω στα μπροστινα φτερα .... καταλοιπο απο τα αμερικανικα καρα ισως ...! cdefghigi
Μπααα ,για αγροτικό πήγαινε ,νεκροφόρα τους βγηκε abcdefghgk
 

tedvj23

member
Δημοσιεύσεις
859
Περιοχή
Patra City
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Η Spyros Panopoulos Automotive (SP Automotive) έχει ανακοινώσει πως το Chaos θα παρουσιαστεί επίσημα την 1η Νοεμβρίου και αυτές οι 3D φωτογραφίες ευρεσιτεχνίας από το γραφείο διανοητικής ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης μας αποκαλύπτουν πλήρως τον σχεδιασμού του ελληνικού ultracar.



Το εμπρός μέρος του Chaos είναι -προφανώς- εμπνευσμένο από την μύτη των μονοθέσιων της Formula 1, καθώς διαθέτει αεροτομή με διάφορα οριζόντια πάνελ και κάθετους αεροδυναμικούς διαχωριστές (splitters). Το σύνολο μπορεί να μην αξίζει αμέσως τον χαρακτηρισμό όμορφο, αλλά σίγουρα φαίνεται επιθετικό, και όλα δείχνουν να είναι εκεί για κάποιο λόγο.

Το πίσω μέρος του “Χάους” είναι λιγότερο υπερβολικό, αλλά εξίσου επιβλητικό, καθώς κυριαρχούν τέσσερις κεντρικές απολήξεις της εξάτμισης, με LED φωτιστικά σώματα να υπάρχουν και στις δύο πλευρές. Στη μέση, διακρίνεται ο μεγάλος διαχύτης, με το κάτω μέρος του να που μοιάζει με αυτόν της Ferrari Enzo. Παρεμπιπτόντως, το παρμπρίζ φαίνεται να αποτελεί ένα σύνολο με τα δύο πλευρικά παράθυρα.

Η εταιρία ήθελε να παρουσιάσει το πρώτο της δημιούργημα στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2022, αλλά μετά την ακύρωση της, πήρε την απόφαση η παρουσίασή του να γίνει σε λιγότερο από έναν μήνα από σήμερα. Η SP Automotive θα ξεκινήσει να δέχεται από την 1η Νοεμβρίου παραγγελίες για το Chaos, με την τιμή του αυτοκινήτου να ξεκινά από τα 5,5 εκατ. ευρώ και να φτάνει έως τα 12,4 εκατ. ευρώ.

Έχοντας δημιουργήσει τις δικές του εγκαταστάσεις κάπου στην Αττική, ιδρύοντας την εταιρία Spyros Panopoulos Automotive, ο Πανόπουλος και η ομάδα του τονίζουν πως τα πάντα πάνω στο αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένα και κατασκευασμένα από την εταιρία του, στην Ελλάδα.


Έτσι κάθε τι πάνω στο αυτοκίνητο, από την παραμικρή βίδα, μέχρι το monocoque πλαίσιο που είναι κατασκευασμένο από το εξωτικό υλικό zylon και τον V10 4,0-λιτρο κινητήρα, είναι σχεδιασμένα και κατασκευασμένα από τον ίδιο στην Ελλάδα.

Το περισσότερα μέρη του Chaos (από εξωτικά μέταλλα, carbon και κεραμικά) είναι κατασκευασμένα από 3D εκτυπωτές, οι οποίοι τυπώνουν τα μέρη στα οποία αφαιρείται κάθε τι περιττό στη δομή τους, έτσι ώστε να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται πιο χαμηλά. Έχει πλάτος 2,08 μέτρα, κέντρο βάρους 1,04 μέτρα και το βάρος του ultracan να κυμαίνεται μεταξύ 1.000 και 1.150 κιλών, έχοντας αναλογία 2,3 ίππων ανά 1 κιλό βάρους.
Στο αυτοκίνητο γίνεται εκτενή χρήση carbon, με τα φτερά, τον ουρανό και το καπό να είναι κατασκευασμένα από carbon prepreg, με τα υποπλαίσια να είναι κατασκευασμένα από αλουμινίου υπερυψηλής αντοχής.

Το Chaos θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, μια με 2.000 και μια με 3.000 άλογα. Ο V10 twin-turbo κινητήρας 4,0-λίτρων (3.988 κ.εκ) διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ, 2 carbon turbo 68 mm, 20 μπεκ ψεκασμού (10 άμεσου και 10 έμμεσου), κυλινδροκεφαλές, στρόφαλο και εκκεντροφόρους από τιτάνιο, με τις μπιέλες και τα πιστόνια να είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο. Ο κινητήρας έχει σχέση συμπίεσης 12,3:1 και 40 βαλβίδες τιτανίου.
Στην έκδοση με τα 2.000 άλογα ο κινητήρας κάνει χρήση βενζίνης πρατηρίου και έχει όριο περιστροφής τις 11.000 σ.α.λ, ενώ στην έκδοση των 3.000 ίππων απαιτείται καύσιμο E85, με το όριο περιστροφής να ανεβαίνει στις 12.000 σ.α.λ, ενώ τα πιστόνια θα είναι κατασκευασμένα από κεραμικό υλικό, οι μπιέλες από carbon, με τα carbon turbo να είναι μεγαλύτερα, 78 mm. Το αυτοκίνητο θα μπορεί να παράγει ρυθμούς επιτάχυνσης έως και 3G σε συγκεκριμένες αποστάσεις και συνθήκες.

Η έκδοση με τα 2.000 άλογα θα έχει τελική ταχύτητα περίπου 420 χλμ/ώρα, με το κιβώτιο να έχει πιο κοντή κλιμάκωση, έτσι ώστε να μπορεί να επιταχύνει γρήγορα εντός και εκτός πίστας. Η συγκεκριμένη έκδοση θα δοκιμαστεί και στο Nurburgring.


Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και ενός Torsen διαφορικού, σε ποσοστό 65% πίσω και 35% μπροστά. Τα φρένα του αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους διαμέτρου 428 mm μπροστά και 416 mm πίσω, με τις δαγκάνες να είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο, μέσω 3D εκτυπωτή.

Φέρει ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδα και οι ζάντες, τυπωμένες και αυτές από τιτάνιο ή carbon, είναι 21″ ή 22″, με την εταιρία να έχει έρθει σε επαφή με γνωστή εταιρία ελαστικών προκειμένου να δημιουργήσει ένα ειδικό ελαστικό για το Chaos.
Σύμφωνα με την εταιρία, το Chaos είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 1,8 δευτερόλεπτα, τα 100-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2,6 δευτερόλεπτα, τα 160-241 χλμ/ώρα (100-150 μίλια/ώρα) σε λιγότερο από 2,2 δευτερόλεπτα, με το μοντέλο να έχει τέτοια αεροδυναμική, ικανή για τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 500 χλμ/ώρα, ενώ μπορεί να παράγει έως 1.740 κιλά κάθετης αεροδυναμικής παραγόμενης πίεσης.

Το εσωτερικό κάνει χρήση επαυξημένης πραγματικότητας, ενώ είναι μονίμως συνδεδεμένο μέσω 5G, προσφέροντας επικοινωνία μεταξύ αυτοκινήτων (V2V, vehicle to vehicle communication) και μεταξύ αυτοκινήτων και υποδομών (V2I, vehicle to infrastructure communication). Τα δύο καθίσματα είναι ενσωματωμένα στη δομή του αμαξώματος, και είναι κατασκευασμένα από Zylon.
Δεν διαθέτει πίνακα οργάνων, αλλά ένα διαδραστικό περιβάλλον, με τον οδηγό να βλέπει όλες τις ενδείξεις στο παρμπρίζ και να επιλέγει ότι θέλει μέσω gestures (κινήσεις των χεριών), αφού δεν υπάρχουν κουμπιά. Επίσης ο οδηγός μπορεί να οδηγεί φορώντας γυαλιά εικονικής πραγματικότητας.

Η παραγωγή του ultra-car, όπως χαρακτηρίζει ο Πανόπουλος το Chaos, θα είναι περιορισμένη, περίπου 5 οχήματα τον χρόνο, με το κάθε μοντέλο να είναι κατασκευασμένο από τα καλύτερα και πιο εξελιγμένα υλικά, που σήμερα συναντάμε στην Formula 1, στις αεροναυπηγικές και στις διαστημικές τεχνολογίες.

Πηγη www.autoblog.gr
Chaos: Χιλιάδες Έλληνες έστειλαν αίτηση να δουλέψουν στον Πανόπουλο | gMotion by gazzetta
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Αυτή η παλιά σκουριασμένη Alfa Romeo GTV 2000 του 1974 εγκαταλείφθηκε κάτω από ένα δέντρο. Το έβγαλα και το ξαναέφτιαξα από γυμνό μέταλλο με κινητήρα Ferrari 360 V8, υδραυλικό τιμόνι και κλιματισμό.


Μπραβο στα παλικαρια ζωγραφιζουν Giving
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ανατριχιασα .... ενταξει ειπαμε μεχρι ενος βαθμου η νεκρολαγνεια στα πληρως σαπακια ....! abcde
 

Crazy Horse

new member
Δημοσιεύσεις
162
Ηλικία
59
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Μοτοσυκλέτα
Moto guzzi stelvio 1200 4v ntx
Όνομα
Αντώνης
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Αυτή η παλιά σκουριασμένη Alfa Romeo GTV 2000 του 1974 εγκαταλείφθηκε κάτω από ένα δέντρο. Το έβγαλα και το ξαναέφτιαξα από γυμνό μέταλλο με κινητήρα Ferrari 360 V8, υδραυλικό τιμόνι και κλιματισμό.


Μπραβο στα παλικαρια ζωγραφιζουν Giving



Το είδα και εγώ και χάζεψα με τον τύπο.

Έφτιαξε τα πάντα μόνος του από την καλωδίωση, καινούρια από την αρχή, το πλαίσιο, τον κινητήρα τοποθέτηση, ρύθμιση..μέχρι και τα καθίσματα τα έραψε μόνος του .!!.
Φοβερός.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτό το Hillman Imp έχει 6κύλινδρο boxer από Honda Goldwing!​

435606592_7863077103722974_6790372916729481292_n.jpg

Ένα θεαματικό project από έναν Νεοζηλανδό DIYer, ο οποίος ήθελε κάτι κοντά σε... Porsche 911 χωρίς την φορολογία!

Ο 6κύλινδρος Boxer κινητήρας της Honda Goldwing, ακόμη και προ 33ετίας (1991) ήταν και είναι ένας από τους μεγαλύτερους κινητήρες που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε μοτοσυκλέτα, ξεκάθαρα σε επίπεδο αντίστοιχων μοτέρ αυτοκινήτου. Μιλάμε άλλωστε για 1.500 κυβικά και απόδοση περίπου 100 ίππων, που τότε ήταν ένα αξιοσέβαστο νούμερο για κάποια μικρότερα αυτοκίνητα.

Να λοιπόν που ένας Νεοζηλανδός ονόματι Alex Davidson αποφάσισε να αυτοσχεδιάσει και να δημιουργήσει ένα dream car, με τους δικούς του όρους – όπως λέει και ο ίδιος, κάτι σαν... Porsche 911 χωρίς την ανάλογη φορολογία!

Ο Davidson απέκτησε έναν κινητήρα από Goldwing 1500 και, όπως αναφέρει και ο ίδιος, τον τροποποίησε σε πολύ μεγάλο βαθμό, ώστε να τον χωρέσει στο κορμί ενός... Hillman Imp! Φυσικά δεν χρειάζεται να πούμε ότι και το ίδιο το αυτοκίνητο δέχθηκε μεγάλες επεμβάσεις, ώστε η μετατροπή να είναι επιτυχημένη. Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι και το ίδιο το Imp αποτέλεσε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον αυτοκίνητο, των δεκαετιών του 60 και του 70 σημειώνοντας και επιτυχίες σε αγώνες.

Ο Davidson δημοσίευσε φωτογραφίες από το έργο του σε μια μεγάλη ομάδα στο Facebook, που ασχολείται με μοτέρ και εν γένει μηχανολογία, ενώ έχει και ένα thread σε forum στο οποίο παρουσιάζει όλη την εργασία του, η οποία φαίνεται ότι φτάνει πίσω μέχρι και το 2018! Και για όσους θέλουν περισσότερη... αισθητηριακή διέγερση, παρακάτω σας βάζουμε ένα βίντεο στο οποίο ο Davidson βάζει για πρώτη φορά εμπρός το «πράγμα» του. Φανταστείτε τώρα αυτό το δημιούργημα, που είναι πισωμήχανο-πισωκίνητο, σε μία ονειρική διαδρομή με στροφές να σας γαργαλάει τα αυτιά και τα χέρια...



Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom