Aλλαγη εξάτμισης σε περίοδο στρωσίματος???

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.479
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
αυτο κατανοητο κ σεβαστο... αλλα δε νομιζω να χανεις την εγγυηση αν αλλαξεις ενα τελικο η ακομα κ ολόσωμη ,ετσι δεν ειναι?
καλα ,ας ερθει εκεινη η ωρα κ θα το ψαξω κ αυτο εννοειται.
Παντως κ γω ειμαι της αποψης να μην αλλαξω εξατμιση πριν το στρωσιμο
Ειπα "Αν επεμβεις στον εγκεφαλο η κανεις οποιαδηποτε ρυθμιση περαν της εργοστασιακης υπαρχει περιπτωση να σε βγαλουν εκτος εγγυησης"
 

mallllias

new member
Δημοσιεύσεις
151
Ηλικία
40
Όνομα
kostas
Ειπα "Αν επεμβεις στον εγκεφαλο η κανεις οποιαδηποτε ρυθμιση περαν της εργοστασιακης υπαρχει περιπτωση να σε βγαλουν εκτος εγγυησης"
Ειπα "Αν επεμβεις στον εγκεφαλο η κανεις οποιαδηποτε ρυθμιση περαν της εργοστασιακης υπαρχει περιπτωση να σε βγαλουν εκτος εγγυησης"
Ναι βρε! σε καταλαβα !
Οποτε καταλήγουμε κ οταν ερθει με το καλο ο καιρος να την παρω,
κουστουμακι , γραβατα και κυριος για τα πρωτα 1600χμ...!!!
μη σταξει κ μη βρέξει που λενε !!!
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.696
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Κανονικα οταν αλλαζουμε τυπο εξατμισης ρυθμιζουμε διαφορετικα τον τροπο λειτουργιας του κινητηρα,Αν επεμβεις στον εγκεφαλο η κανεις οποιαδηποτε ρυθμιση περαν της εργοστασιακης υπαρχει περιπτωση να σε βγαλουν εκτος εγγυηση αν κρινουν οτι αυτο ηταν η αιτια για καποια βλαβη.
Άμα αλλάξουμε μόνο το τελικό τις εξάτμισης δεν χρειάζεται κάποια ρύθμιση . Θα ρυθμιστεί μόνο του το μίγμα
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.479
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Άμα αλλάξουμε μόνο το τελικό τις εξάτμισης δεν χρειάζεται κάποια ρύθμιση . Θα ρυθμιστεί μόνο του το μίγμα

Θανο ο Κωστας ανεφερει οχι μονο τελικο αλλα ολοκληρη και φιλτρο.
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.696
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Θανο ο Κωστας ανεφερει οχι μονο τελικο αλλα ολοκληρη και φιλτρο.
Σωστά … για να πάει εκεί ψηλά το τελικό εξάλλου θέλει και τους λαιμούς
 

chris

new member
Δημοσιεύσεις
55
Ηλικία
51
Περιοχή
VERIA
Όνομα
CHRISTOS
Χρηστο αυτο γινεται ουσιαστικα για να "πλυθει" ο κινητηρας.Το λαδι ξεπλενει τα ρινισματα που ισως να εχουν μεινει στον κινητηρα.Δεν ζοριζουμε την μηχανη γιατι αν υπαρχουν αυτα θα την καταστρεψουμε.

Στην συνεχεια η ομαλη λειτουργια για καποια χλμ βοηθα το ψησιμο του μεταλλου.Εκει τα μεταλλα παιρνουν τις πραγματικες τους διαστασεις για να το πω καπως απλοικα.Απο αυτο εξαρταται συνηθως η μακροβιοτητα του κινητηρα.
..ακουστε και καποιον που ξερει περισσοτερα παο εμας ... πανε στο 26 λεπτο ..αν και πιστευω ολο το βιντεο εχει ενδιαφερων
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.162
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
..ακουστε και καποιον που ξερει περισσοτερα παο εμας ... πανε στο 26 λεπτο ..αν και πιστευω ολο το βιντεο εχει ενδιαφερων
Την μέτρηση deflection την έχει υπόψη του; Δημοκρατία έχουμε όποιον θέλει τον ακούει δεν στρώνει, ο κατασκευαστής τα λέει για να φυλάει τον κόλο του, άραγε αν δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί να φυλάξει τον κόλο του;
 

chris

new member
Δημοσιεύσεις
55
Ηλικία
51
Περιοχή
VERIA
Όνομα
CHRISTOS
Την μέτρηση deflection την έχει υπόψη του; Δημοκρατία έχουμε όποιον θέλει τον ακούει δεν στρώνει, ο κατασκευαστής τα λέει για να φυλάει τον κόλο του, άραγε αν δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί να φυλάξει τον κόλο του;
απο αστοχια υλικου ανταλακτικου
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Γιατι να την χασει Αλεξανδρε?Αν δεν επεμβει στο μιγμα καυσιμου δεν νομιζω οτι θα εχει θεμα.
Είναι θέμα πίεσης καυσαερίων. Χαμηλότερη πίεση, μεγαλύτερη ταχύτητα από όσο πρέπει στις χαμηλές στροφές, ταχύτερη σαρρωση του θαλαμου καύσης απ' όσο πρέπει, κλπ. Δεν είναι σίγουρο ότι θα χάσει στις μεσαίες (στις χαμηλές χάνει σίγουρα). Άσε που γενικα ο μάμα εγκέφαλος δε διορθώνει πολύ και έτσι αλλαγή εξάτμισης θέλει και άλλη χαρτογράφηση, κλπ. Αυτή τη στιγμή έχει χαρτογραφηθεί για τη συγκεκριμένη εξάτμιση της μάνας του που είναι ήσυχη και μελετημένη από το εργοστάσιο. Ας ρωτήσει πρώτα το παιδί αν χάνει την εγγύηση και ας κάνει ότι θέλει. Θα σου πω ένα παράδειγμα. Το μηχανάκι που πούλησα στο φίλο (duke 200), κάπου το είχε πάει να βάλουν φλαντζοκολα σε σε ένα μαστό νερού που δεν είχε μάλλον βάλει καλά ο προηγούμενος μάστορας (ή το έβαλε μπροστά πριν στεγνώσει καλά η κόλα) και δεν είχαν βάλει καλά την εξάτμιση και έχανε από κάποιο σύνδεσμο μετά το λαιμο (ακουγόταν πολύ). Μόλις το έφτιαξα και δεν έχανε, ο φίλος μου τρελάθηκε "πως πάει έτσι. Κλπ". Έχανε τόσο πολύ στις χαμηλο-μεσαιες που το ελάχιστο κέρδος στις ψηλές δεν φαίνονταν. Και έχω και άπειρα άλλα παραδείγματα, Θέλω να πω ότι με το κόστος που έχουν οι εκάστοτε εξατμίσεις arapovic, κλπ που υποτίθεται είναι μελετημένες και το κόστος της επαναχαρτογραφησης δεν αξίζει και αν βάλεις ότι εξάτμιση σου έρθει, υπάρχει κίνδυνος να την ξαναβγάλει γιατί το μηχανάκι θα ναι "κούφιο" όπως λένε (διορθώνεται αυτό με τάπα, αλλά άλλο αυτό). Συν ο θόρυβος που αρκετά θορυβώδεις είναι ήδη οι πόλεις μας γιατί να τις επιβαρύνουμε και άλλο; Όσο για το βάρος που είπε το παιδί, αυτό παίζει ρόλο σε πολύ ειδικές περιπτώσεις αγώνων σε πίστα ή χωμα δε νομίζω με αυτό το μηχανάκι να πηγαίνει σε τίποτα αγώνες το παιδί. Γενικά λοιπόν ας ξεφύγουμε από τη καγκουρικη νοοτροπία της εξάτμισης/tdm,κλπ , που είχαμε όταν ήμασταν πιτσιρικάδες. Τα έγραψα όλα

Στάλθηκε από το A90 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mallllias

new member
Δημοσιεύσεις
151
Ηλικία
40
Όνομα
kostas
Είναι θέμα πίεσης καυσαερίων. Χαμηλότερη πίεση, μεγαλύτερη ταχύτητα από όσο πρέπει στις χαμηλές στροφές, ταχύτερη σαρρωση του θαλαμου καύσης απ' όσο πρέπει, κλπ. Δεν είναι σίγουρο ότι θα χάσει στις μεσαίες (στις χαμηλές χάνει σίγουρα). Άσε που γενικα ο μάμα εγκέφαλος δε διορθώνει πολύ και έτσι αλλαγή εξάτμισης θέλει και άλλη χαρτογράφηση, κλπ. Αυτή τη στιγμή έχει χαρτογραφηθεί για τη συγκεκριμένη εξάτμιση της μάνας του που είναι ήσυχη και μελετημένη από το εργοστάσιο. Ας ρωτήσει πρώτα το παιδί αν χάνει την εγγύηση και ας κάνει ότι θέλει. Θα σου πω ένα παράδειγμα. Το μηχανάκι που πούλησα στο φίλο (duke 200), κάπου το είχε πάει να βάλουν φλαντζοκολα σε σε ένα μαστό νερού που δεν είχε μάλλον βάλει καλά ο προηγούμενος μάστορας (ή το έβαλε μπροστά πριν στεγνώσει καλά η κόλα) και δεν είχαν βάλει καλά την εξάτμιση και έχανε από κάποιο σύνδεσμο μετά το λαιμο (ακουγόταν πολύ). Μόλις το έφτιαξα και δεν έχανε, ο φίλος μου τρελάθηκε "πως πάει έτσι. Κλπ". Έχανε τόσο πολύ στις χαμηλο-μεσαιες που το ελάχιστο κέρδος στις ψηλές δεν φαίνονταν. Και έχω και άπειρα άλλα παραδείγματα, Θέλω να πω ότι με το κόστος που έχουν οι εκάστοτε εξατμίσεις arapovic, κλπ που υποτίθεται είναι μελετημένες και το κόστος της επαναχαρτογραφησης δεν αξίζει και αν βάλεις ότι εξάτμιση σου έρθει, υπάρχει κίνδυνος να την ξαναβγάλει γιατί το μηχανάκι θα ναι "κούφιο" όπως λένε (διορθώνεται αυτό με τάπα, αλλά άλλο αυτό). Συν ο θόρυβος που αρκετά θορυβώδεις είναι ήδη οι πόλεις μας γιατί να τις επιβαρύνουμε και άλλο; Όσο για το βάρος που είπε το παιδί, αυτό παίζει ρόλο σε πολύ ειδικές περιπτώσεις αγώνων σε πίστα ή χωμα δε νομίζω με αυτό το μηχανάκι να πηγαίνει σε τίποτα αγώνες το παιδί. Γενικά λοιπόν ας ξεφύγουμε από τη καγκουρικη νοοτροπία της εξάτμισης/tdm,κλπ , που είχαμε όταν ήμασταν πιτσιρικάδες. Τα έγραψα όλα

Στάλθηκε από το A90 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κ γω μαζι σου ειμαι... το τενερε που εχω τωρα ,ενα xt660z δε το εχω αλλαξει εξατμιση.. με τη μαμα ειμαι..
Δεν ειμαι απαυτους δλδ που λενε ΄΄θα του βαλω κ μια εξατμιση'' σα 1η σκεψη..
Σα 1η σκεψη για το τενερε 700 εχω τα καγκελα κ το προστατευτικο φαναριου μπροστα.
Οπως ειπα κ ποιο πριν, ο σημαντικοτερος λογος μακραν για μενα,
για να την αλλαξω σε περιπτωση που αποκτήσω το συγκεκριμενο μηχανακι ειναι,
οτι βρισκεται σε επικίνδυνο σημειο η μανισια.
Αν ηταν αλλου δλδ, καπου ψιλοτερα ,ισως να μην εμπαινα ποτε στον κοπο.
Δλδ εχω αποκλεισει ηδη απο το μυαλο μου ολες τις εξατμισεις που μπαινουν στη θεση της μανισιας
ακομα κ αν αυτες δινουν 5 αλογα η ακουγονται σαν formula1.
 
Top Bottom