8 Ώρες της Σουζούκα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η Kawasaki Racing κερδίζει στον 8ωρο της Suzuka και η Kawasaki France κατακτά το 1ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Endurance – VIDEO
Από τον BikerSpirit

Οι Jonathan Rea, Leon Haslam και Toprak Razgatlioglu χάρισαν στην Kawasaki την πρώτη νίκη στον 8ωρο της Suzuka από το 1993, σε ένα άκρως δραματικό φινάλε!


Η Kawasaki Racing Team κέρδισε τον αγώνα που διακόπηκε με κόκκινη σημαία στα τελευταία 5 λεπτά. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι ομάδες της Yamaha Factory Racing Team και της Red Bull Honda, ενώ μετά και αυτόν τον τελευταίο αγώνα της σεζόν , η ομάδα SRC Kawasaki France κέρδισε τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο της.

Μετά από μια 5ωρη μάχη για το βάθρο μεταξύ των 3 εργοστασιακών ομάδων, οι οποίες ήταν μόλις 6 δευτερόλεπτα μακριά η μία από την άλλη στο τελευταίο 6ωρο, ένας σπασμένος κινητήρας και μια πτώση έκαναν τα τελευταία 5 λεπτά του αγώνα εντελώς δραματικά για τις πρώτες ομάδες, αλλά και για τον τίτλο!


Ο Jonathan Rea της Kawasaki Racing Team έπεσε πάνω στα λάδια του σπασμένου κινητήρα ενώ ήταν πρώτος ενώ μόλις είχε βγει κόκκινη σημαία λίγα λεπτά πριν από το τέλος. Παρά τη πτώση και παρόλο που ο Jonathan Rea δεν έφτασε στη γραμμή τερματισμού, η Kawasaki Racing Team ανακηρύχθηκε νικητής σύμφωνα με τον κανόνα που ορίζει ότι σε περίπτωση διακοπής του αγώνα, με κόκκινη σημαία, η μετρά η κατάταξη του προηγούμενου γύρου.

Έτσι οι Jonathan Rea, Leon Haslam και Toprak Razgatlioglu ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου , ενώ στο δεύτερο σκαλί ανέβηκε, μετά από τέσσερις νίκες, η Yamaha Factory Racing Team με τους Katsuyuki Nakasuga, Alex Lowes και Michael van der Mark, οδηγοί που ήταν οι νικητές των τελευταίων δύο αγώνων της Suzuka, ενώ στο τρίτο σκαλί ανέβηκε η Red Bull Honda με τους Takumi Takahashi, Stefan Bradl και Ryuichi Kiyonari.


Η FCC TSR Honda France υπερασπίστηκε σθεναρά την 4η θέση και την κέρδισε από την ομάδα της Yoshimura Suzuki Motul Racing.

Η πρώτη ευρωπαϊκή ομάδα που πέρασε τη γραμμή τερματισμού, ήταν η YART Yamaha, που ήταν 6η!

Τέσσερις Ιαπωνικές ομάδες έκλεισαν την κορυφαία δεκάδα του αγώνα, στην 7η θέση η Musashi RT Harc-Pro Honda, στην 8η θέση η S-Pulse Dream Racing (Suzuki), στην 9η , η KYB Moriwaki Racing (Honda), και στην 10η η Honda Dream RT Sakurai .

Το καυτό γεγονός ήταν ότι ο σπασμένος κινητήρας που προκάλεσε όλη την αναστάτωση ήταν της ομάδας που πάλευε για το παγκόσμιο πρωτάθλημα και βρισκόταν στην 9η και πήγαινε για τον 16ο παγκόσμιο τίτλο Endurance, όταν το σπάσιμο του κινητήρα μετά από σχεδόν 8 ώρες σκληρού αγώνα άφησε τους οδηγούς Vincent Philippe, Etienne Masson και Gregg Black, εκτός του τίτλου!


Με τον 8ωρο της Suzuka να κλείνει το πρωτάθλημα, η ομάδα SRC Kawasaki France, που τερμάτισε στην 11η θέση, με αναβάτες τους Jérémy Guarnoni, Erwan Nigon και David Checa, ήταν αρκετή για να επιτρέψει στη γαλλική ομάδα να κατακτήσει τον πρώτο τίτλο παγκόσμιου πρωταθλήματος Endurance και να πανηγυρίσει ανάλογα!


Η 42η έκδοση του 8ωρου της Suzuka συγκέντρωσε 109.000 θεατές, παρά την προειδοποίηση τυφώνα το Σάββατο.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οι 8 ώρες της Suzuka είναι πολλά περισσότερα από ένας αγώνας για τους Big Four​

Αφιέρωμα σε έναν από τους σημαντικότερους αγώνες μοτοσυκλέτας​


Οι 8 Ώρες της Suzuka επιστρέφουν για πρώτη φορά μετά το 2019. Πρόκειται για τον σημαντικότερο αγώνα μοτοσυκλετών στην Ιαπωνία και η νίκη σε αυτόν είναι θέμα τιμής για τα τέσσερα μεγάλα εργοστάσια

Ούτε το MotoGP στο Motegi δεν συγκεντρώνει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον. Χιλιάδες κόσμου συρρέουν στην πίστα, ενώ ολόκληρες στρατιές εργαζομένων μεταφέρονται από την Honda, την Kawasaki, την Suzuki και την Yamaha για να παρακολουθήσουν και να χειροκροτήσουν τις προσπάθειες της ομάδας. Η επικράτηση στη Suzuka είναι πολλά περισσότερα από μια νίκη σε έναν αγώνα.
SUZUKA 8HOURS 2022 preview 7

Ο οχτάωρος αντοχής μοτοσυκλετών στη Suzuka της Ιαπωνίας φέτος πραματοποιείται για 43η φορά, ενώ παράλληλα θα είναι και ο προτελευταίος του φετινού Πρωταθλήματος αντοχής (Endurance World Championship). Από τις 5 και μέχρι τις 7 Αυγούστου διεξάγεται ένα μοτοσυκλετιστικό event που πρέπει να βιώσει έστω μία φορά στην ζωή του ο λάτρεις των αγώνων μοτοσυκλέτας.
SUZUKA 8HOURS 2022 preview 13

H ομάδα της Yoshimura κέρδισε τον πρώτο οχτάωρο της Suzuka που έγινε το 1978 και από τότε οι Ιάπωνες έχουν συμμετάσχει και στους 40 αγώνες που έχουν διεξαχθεί. Δεν θα ήταν υπερβολή αν γράφαμε πως η Yoshimura αμφισβήτησε την κυριαρχία των εργοστασιακών ομάδων και αποτέλεσε την αρχή μιας παράδοσης που θέλει τις ιδιωτικές να κερδίζουν τον αγώνα.
SUZUKA 8HOURS 2022 preview 12

Τα τέσσερα μεγάλα ιαπωνικά εργοστάσια είναι αυτά που συμμετέχουν, μια και η πρώτη θέση σε αυτόν σηματοδοτεί πολλά περισσότερα από μία νίκη. Όμως ο ανταγωνισμός που έχουν από τις ιδιωτικές ομάδες είναι τόσο μεγάλος που πολλές φορές δίνεται η δυνατότητα σε ιδιωτικές πρωτοβουλίες να κερδίσουν τα μεγάλα εργοστάσια.
1978 suzuki l

Wes Cooley Yoshimura Suzuki 1978
Τον πρώτο αγώνα αντοχής στη Suzukα κέρδισαν οι Wes Cooley και Mike Baldwin. Ο Graeme Crosby κέρδισε το 1980, ο Herve Moineau το 1983 και ο Wayne Gardner έχει τέσσερις νίκες (1985-1986-1991-1992). Τον Αυστραλό μιμούνται κορυφαίοι αναβάτες που πρωταγωνιστούν στο παγκόσμιο μοτοσυκλετιστικό αγωνιστικό στερέωμα. Ο Kenny Roberts, o Eddie Lawson (1990), o Wayne Rainey (1988), o Kevin Schwantz, o Mick Doohan (1991) ο Valentino Rossi (2001) o Daryl Beattie (1992), o Scott Russell (1993), o Tadayuki Okada (1995), o Noriyuki Haga (1996), ενώ το 2000 και το 2002 κέρδισε ο αδικοχαμένος Daijiro Kato, ο οποίος λίγους μήνες αργότερα από την τελευταία επικράτηση του σκοτώθηκε στην ίδια πίστα. Πάντα η νίκη σε αυτόν τον αγώνα προσέφερε και μεγάλο πρεστίζ στον νικητή.
2003 honda l

Daijiro Kato 2003 Honda
Με τη συμμετοχή όλων αυτών τον κορυφαίων αναβατών ο οχτάωρος αγώνας της Suzuka ονομάστηκε spint αντοχής γιατί για να κερδίσει μια ομάδα χρειάζεται απαραίτητα ταχύτητα και σταθερότητα, ενώ όλοι οι άλλοι αγώνες απαιτούν γρήγορη οδήγηση με καλό μέσο όρο χρόνων.
2015 yamaha l

Pol Espargaro Yamaha 2015
Το 2015 ύστερα από 10 ολόκληρα χρόνια αναβάτες των MotoGP κατακτούν τη νίκη και ταυτόχρονα η Yamaha ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου 19 ολόκληρα χρόνια μετά με τους Pol Espargaro που έκανε και ρεκόρ ταχύτερου γύρου στις χρονομετρημένες δοκιμές, Bradley Smith και Katsuyuki Nakasuga.
2019 kawasaki I

Jonathan Rea Kawasaki 2019

Ημερομηνίες ορόσημα για την πίστα της Suzuka​

Σεπτέμβριος 1962: Εγκαίνια της πίστας.
30 Ιουλίου 1978: ο πρώτος οχτάωρος αγώνας αντοχής τον οποίο κερδίζουν οι Αμερικανοί Wes Cooley και Mike Baldwin με την ομάδα της Suzuki Yoshimura
1 Αυγούστου 1982: 1η νίκη Ιαπώνων στον αγώνα με τους Shigeo Iijima και Shinji Hagiwara (Honda). Ο αγώνας είχε εξάωρη διάρκεια εξαιτίας τυφώνα που έπληξε την περιοχή.

Ρεκόρ γύρου​

Αγώνα: 2'06.805 – Kawasaki Team Green (Kawasaki ZX-10RR) - Jonathan Rea 2019
Κατατακτήριες δοκιμές: 2'05.168 - Kawasaki Team Green (Kawasaki ZX-10RR) - Jonathan Rea 2018

Νίκες κατασκευαστών​

Honda 27
Yamaha 8
Suzuki 5
Kawasaki 2
Περισσότερα για τις 8 ώρες της Suzuka μπορείτε να δείτε εδώ


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

8ωρος Suzuka 2022: Η νίκη στην Honda​

Δεύτερη η Kawasaki, τρίτη η Suzuki που παρέμεινε στην κορυφή της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Αντοχής​



H Honda επέστρεψε στις νίκες στον 8ωρο της Suzuka μετά από οχτώ χρόνια, με την ομάδα του HRC να ανεβαίνει στην κορυφή του βάθρου για πρώτη φορά από το 2008
Κόντρα σε όλα τα προγνωστικά η εργοστασιακή ομάδα της Big H κέρδισε τον αγώνα με έναν γύρο διαφορά από το φαβορί, που δεν ήταν άλλο από την ομάδα της Kawasaki, που είχε στις τάξεις της ένα τρίο αναβατών με συνολικά 8 νίκες στην πίστα στη Suzuka.
Δύο υπερδυνάμεις στον χώρο της μοτοσυκλέτας αναμετρήθηκαν στα ίσια στον πιο σημαντικό αγώνα για τους τέσσερις μεγάλους της Ιαπωνίας. Η Honda πανηγύρισε εντός έδρας, αφού η πίστα της Suzuka της ανήκει, έχοντας στην σύνθεσή της δύο ταλαντούχους αναβάτες, τον Tetsuta Nagashima και τον Iker Lecuona ο οποίος φέτος αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Superbike με την ομάδα του HRC, πλαισιωμένους από τον πολύπειρο Takumi Takahashi.
SUZUKA 8HOURS 2022 3

«Πάνοπλη» η ομάδα της Kawasaki ήθελε την δεύτερη σερί νίκη της στον φημισμένο αγώνα. Με το δίδυμο Jonathan Rea και Alex Lowes από το Παγκόσμιο Superbike και τον «μπαρουτοκαπνισμένιο» Leon Haslam, τερμάτισε στην δεύτερη θέση. Η «ζημιά» για την ομάδα της KRT έγινε όταν βγήκε στην πίστα το safety car αλλά και όταν ο Rea στην προσπάθειά του να «μαζέψει» την διαφορά από την ομάδα της Honda είχε πτώση. Αν και μπήκε γρήγορα ξανά στον αγώνα έπρεπε να επισκεφθεί στα pits για να ελεγχθεί η ZX-10RR. Η διαφορά από την ομάδα του HRC είχε ξεπεράσει τον έναν γύρο όταν ξαναμπήκε και έμεινε στα ίδια επίπεδα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.
Μέσα στην ατυχία της η ομάδα της Kawasaki στάθηκε και τυχερή, αφού η ομάδα της Yamaha Austria Racing Team (YART), αντιμετώπισε πολλά προβλήματα την τελευταία ώρα του αγώνα, που την ανάγκασαν από την δεύτερη που βρισκόταν να τερματίσει τελικά στην έβδομη θέση.
SUZUKA 8HOURS 2022 5

Η ομάδα της Suzuki SERT κατέλαβε την τρίτη θέση στο βάθρο, αν και αντιμετώπισε και αυτή σοβαρά και πολλά προβλήματα από την διαδικασία των δοκιμών μέχρι και την ημέρα του αγώνα. Οι δύο βασικοί της αναβάτες, Xavier Simeon και Sylvain Guintoli, αποσύρθηκαν από τον αγώνα, λόγω τραυματισμών. Έτσι με «σύνθεση ανάγκης» αποτελούμενη από τους Gregg Black και Kazuki Watanabe, η εργοστασιακή ομάδα του Hamamatsu κατάφερε κάτι πολύ σπουδαίο στον τελευταίο της αγώνα στη Suzuka. Η Suzuki έχει ανακοινώσει πως αποσύρεται από τα πρωταθλήματα MotoGP και EWC στα τέλη του 2022.
Η ομάδα FCC TSR Honda - η οποία συνέχισε με μόλις δύο αναβάτες μετά το ατύχημα που οδήγησε τον Gino Rea στο νοσοκομείο με σοβαρούς τραυματισμούς - ήρθε δέκατη μετά από έναν αγώνα που επηρεάστηκε από πολλά τεχνικά προβλήματα.
Η πρώτη εργοστασιακή προσπάθεια της BMW στον 8ωρο της Suzuka, εν τω μεταξύ, απέτυχε καθώς η M 1000 RR με ελαστικά της Dunlop δεν βρήκε ρυθμό πριν την εγκατάλειψη από τεχνικό πρόβλημα ενώ βρισκόταν στην ένατη θέση μέχρι τα μέσα του αγώνα.
SUZUKA 8HOURS 2022 14

Στην βαθμολογία του Πρωταθλήματος προηγείται η Yoshimura Suzuki SERT Motul και ακολουθούν η FCC TSR Honda France και η YART – Yamaha Official Team EWC.
Το πρωτάθλημα του 2022 ολοκληρώνεται με τον 24ωρο του Bol D’ Or από τις 15 έως τις 18 Σεπτεμβρίου που φέτος θα διεξαχθεί για 100η φορά.
Αποτελέσματα
Βαθμολογία


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
πεσμενη η suzuki φετος,
αν αρχισιε να παιρνει πρωτια η honda σε 8ωρο/24ωρο κτλ ειμαστε χαμενοι οι suzukakides tonguetongue
Κουραγιο ΒαγγεληTooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Κουραγιο ΒαγγεληTooth

Ελα μωρε! μοιρασμενα τα΄χουν .... το 24ωρο μια ζωη η Suzuki , τα Supebike η Κawasaki με ολιγον απο Υamaha και στο ΜotoGp .... ο καλυτερος κερδιζει ....! Tooth
 

noodles

new member
Δημοσιεύσεις
82
Ηλικία
34
Περιοχή
εξοριστος στην 8η λεωφορο
Μοτοσυκλέτα
Gsxr 1000 L9
Όνομα
Βαγγελης
Ελα μωρε! μοιρασμενα τα΄χουν .... το 24ωρο μια ζωη η Suzuki , τα Supebike η Κawasaki με ολιγον απο Υamaha και στο ΜotoGp .... ο καλυτερος κερδιζει ....! Tooth
η Suzuki τα παραταει ολα, χορτασε κυπελα, να παρει και τπτ η Honda δε μας χαλαει, μονο πρωτια στα λαδια ειχανε μεχρι τωραRolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

8ωρος Suzuka: Το σκέφτονται στην Ducati​

Θα ήταν ωραίο να προκαλέσουμε τους Ιάπωνες εντός έδρας λέει ο Dall’Igna​




Τόσο ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP, Pecco Bagnaia, όσο και ο Gigi Dall’Igna θέλουν να «προκαλέσουν τους Ιάπωνες μέσα στο σπίτι τους». Τι λέει όμως το «μεγάλο αφεντικό;»
Ο γενικός διευθυντής της αγωνιστικού τμήματος της Ducati θέλει να προσθέσει στο παλμαρέ των επιτυχιών του και μια νίκη στον 8ωρο αντοχής της Suzuka. Το πιο φημισμένο αγώνα αντοχής που έχουν κερδίσει μόνο Ιαπωνικές εταιρείες. 28 φορές η Honda, 8 η Yamaha, 5 η Suzuki και 2 η Kawasaki.
Κανένας κατασκευαστής από την Ευρώπη δεν έχει «κατεβάσει» εργοστασιακή ομάδα στον εν λόγω αγώνα. Ωστόσο στην Ducati δείχνουν να το σκέφτονται.
Μετά την επιθυμία που εξέφρασαν ο Bagnaia και ο Dall’Igna, οι δημοσιογράφοι που βρέθηκαν στα εγκαίνια νέα εγκαταστάσεων στο εργοστάσιο της Μπολόνια, ρώτησαν για το θέμα τον CEO της Ducati, Claudio Domanicali «Πρέπει να το κάνουμε. Σκεφτείτε τι ωραία θα ήταν να πάμε στη Suzuka με το Panigale V4R» ήταν η απάντηση του. Όσο για τους τρεις αναβάτες που θα στελεχώσουν την ομάδα… «ο Alvaro Bautista, o Pecco και ίσως ο Pirro ή ο Jorge Martin»
Ο Domenicali έσπευσε να διευκρινίσει πως η προτεραιότητα της εταιρείας είναι το MotoGP και το WorldSBK, αλλά δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να ασχοληθούν στο μέλλον και με το πρωτάθλημα αντοχής.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Και η Kawasaki αποσύρεται από το 8ωρο αντοχής της Suzuka​

c521ee790d7de1b91cda1d6db36f8cb7_XL.jpg

Οι «πράσινοι» δεν θα συμμετάσχουν φέτος, αφήνοντας αιχμές για το περσινό αποτέλεσμα…

Με επίσημη ανακοίνωση του, το εργοστάσιο της Kawasaki δήλωσε ότι δεν θα συμμετάσχει στον 8ωρο αγώνα αντοχής της Suzuka φέτος, που θα λάβει χώρα στις 4-6 Αυγούστου, στην ιστορική ιαπωνική πίστα. Πρόκειται για μία ακόμη αποχώρηση Ιαπωνικού εργοστασίου από τους αγώνες που κάνει το απογοητευτικό 3 στα 4, αφού η μόνη πλήρως εργοστασιακή προσπάθεια στον φετινό αγώνα, θα είναι αυτή της Honda και της ομάδας του HRC –η οποία κέρδισε και τον περσινό αγώνα.

Από τις επίσημες δηλώσεις του Guim Roda, επικεφαλής της ομάδας KRT, είναι εύκολο να διακρίνεις μια πικρία και αιχμές για το περσινό αποτέλεσμα του αγώνα, ενώ ο Roda εξηγεί ταυτόχρονα όλους τους λόγους που η Kawasaki πήρε αυτή την απόφαση. O Roda είπε μεταξύ άλλων: «Το να διαγωνίζεσαι στο 8ωρο της Suzuka απαιτεί χρόνο και αφοσίωση από έναν τεράστιο αριθμό ανθρώπων.

Μπορεί να φαίνεται παρόμοιο με τα Superbikes, αλλά αυτός ο αγώνας δεν είναι όπως κανένας άλλος και απαιτεί τις δικές του δοκιμές και προετοιμασία, επιπρόσθετα και με ότι κάνουμε στα WSBK»

«(…)Το να αγωνίζεσαι στο υψηλότερο επίπεδο και να σου αρπάζουν την επιτυχία από τα χέρια σου, δεν είναι εύκολο να το αποδεχθείς, οπότε δεν θα είμαστε στον αγώνα φέτος. Ευχόμαστε σε όλους τους διαγωνιζόμενους και στις ομάδες που θα πάρουν μέρους, ένα συναρπαστικό και ασφαλές event».

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom