4ου αγώνα MotoGP Circuito de Jerez

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
jerez.jpg

Jerez : Οι μεταδόσεις στην Cosmote TV

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα όλων των ημερών σε ώρες Ελλάδος:

Παρασκευή 30 Απριλίου

10:00 – 10:40 Moto3FP1
10:55 – 11:40 MotoGP ™ FP1
11:55 – 12:35 Moto2 ™ FP1
12:50 – 13:20 MotoE ™ FP1

14:15 – 14:55 Moto3 ™ FP2
15:10 – 15:55 MotoGP ™ FP2
16:10 – 16:50 Moto2 ™ FP2
17:50 – 18:20 MotoE ™ FP2

Σάββατο 1 Μαΐου
10:00 – 10:40 Moto3 ™ FP3
10:55 – 11:40 MotoGP ™ FP3
11:55 – 12:35 Moto2 ™ FP3
12:50 – 13:20 MotoE ™ FP3

13:35 – 13:50 Moto3 ™ Q1
14:00 – 14:15 Moto3 ™ Q2

14:30 – 15:00 MotoGP ™ FP4
15:10 – 15:25 MotoGP ™ Q1
15:35 – 15:50 MotoGP ™ Q2

16:10 – 16:35 Moto2 ™ Q1
16:35 – 16:50 Moto2 ™ Q2

17:05 MotoE ™ E-Pole

18:00 – 18:45 MotoGP Qualifying Press Conference

19:00 – 19:30 MotoE E Pole Press Conference

Κυριακή 2 Μαΐου
09:20 – 09:40 Moto3 ™ WARM UP
09:50 – 10:10 Moto2 ™ WARM UP
10:20 – 10:40 MotoGP ™ WARM UP

11:05 MotoE ™ RACE (8 γύροι)
12:00 Moto3 ™ RACE (22 γύροι)
13:20 Moto2 ™ RACE (23 γύροι)
15:00 MotoGP ™ RACE (25 γύροι

Πηγη www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Στιγμιότυπο οθόνης (381).png

Jerez Moto2 : ΚΑΤ
Pole position και νέο ρεκόρ για τον Remy Gardner!


Με νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου προχώρησαν οι ΚΑΤ της Moto2. Ο Remy Gardner έσπασε το δικό του πρωϊνό ρεκόρ, ολοκληρώνοντας ενα γύρο σε 1:40.667. Την πρώτη σειρά της εκκίνησης συμπληρώνουν ο Fabio Di Giannantonio και ο Marco Bezzechi.
Μεγάλος άτυχος των ΚΑΤ ήταν ο πρώτος στο πρωτάθλημα, Sam Lowes, ο οποίος σε έναν πολύ δυνατό προτελευταίο γύρο θα έπαιρνε την pole position (και συνεπακόλουθα θα έκανε νέο ρεκόρ), αλλά είχε γλιστρήματα στην τελευταία στροφή και αμέσως μετά, στην δεύτερη στροφή του τελευταίου του γύρου έπεσε, μένοντας έτσι στην πέμπτη θέση.
Ο Joe Roberts είχε πτώση στην 6η στροφή (στροφή Dani Pedrosa) και πέτυχε τον 8ο καλύτερο χρόνο. Πτώσεις είχαν επίσης οι Aron Canet, και Albert Arenas ενώ στις ΚΑΤ1 πτώση είχε ο Yari Montella.
Από τις ΚΑΤ1 πέρασαν οι Cameron Beaubier, Marcos Ramirez, Bo Bendsneyder και Nicolo Bulega, όπου στις ΚΑΤ2 κατέλαβαν τις θέσεις 16, 14, 15 και 13 αντίστοιχα.













Στιγμιότυπο οθόνης (320).png
Jerez Moto3 : ΚΑΤ
Pole position για τον Tatsuki Suzuki


Από τις ΚΑΤ1 πέρασαν οι Pedro Acosta,Izan Guevara, Carlos Tatay και Jeremy Alcoba, με τον τελευταίο να κάνει χρόνο 1:46.503. Ο Dennis Fogia δεν κατάφερε να περάσει αυτούς τους χρόνους και θα ξεκινήσει αύριο από την 23η θέση.

Οι ΚΑΤ2 ξεκϊνησαν δυναμικά με τον Tatsuki Suzuki να παίρνει από την αρχή το προβάδισμα και να κατακτά τελικά την pole position με χρόνο 1:45.807. Την πρώτη σειρά του grid ολοκληρώνουν ο Jeremy Alcoba, o οποίος πέρασε από τις KAT1 και με έναν εκπληκτικό τελευταίο γύρο "εκτόξευσε" τον εαυτό του στην δεύτερη θέση με χρόνο 1:45.932, και ο Andrea Migno (o οποίος έκανε νέο ρεκόρ γύρου το πρωί κατά τις ΕΔ3) με χρόνο 1:46.007.
Άτυχος ήταν ο Darynn Binder που, ενώ βρισκόταν 4ος, είχε μια highsiding πτώση στην 7η στροφή (στην ίδια που έπεσε ο Marc Marquez το πρωί) και τελικά θα εκκινήσει από την 7η θέση.


Πηγη https://mgp.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
fabio kat.jpg

Jerez MotoGP : ΚΑΤ
Pole position για τον Fabio Quartararo!


Την 4η συνεχόμενη Pole position στην Jerez πέτυχε σήμερα ο Fabio Quartararo με χρόνο 1:36.755.
Δεύτερος θα ξεκινήσει αύριο ο Morbidelli, ο οποίος αφού πέρασε από τις ΚΑΤ1 με μεσαίο πίσω ελαστικό(!) και χρόνο 1:36.916 κατάφερε να ακολουθήσει από πολύ κοντά τον Quartararo (1:36.812)
Την πρώτη σειρά του grid θα συμπληρώσει ο Jack Miller που κατάφερε ακολουθώντας τον Francesco Bagnaia να πετύχει τον χρόνο που του επέτρεψε να βρεθεί στην τρίτη θέση. Ένα καλό αποτέλεσμα για τον Αυστραλό αναβάτη που δείχνει να δυσκολεύεται αρκετά φέτος. Ακριβώς πίσω του θα ξεκινήσει ο Bagnaia.
Ο Brad Binder, πέρασε από τις ΚΑΤ1 με χρόνο 1:37.358 αλλά στις ΚΑΤ2 έμεινε πίσω και θα ξεκινήσει αύριο από την 11η θέση.
Οι Valentino Rossi και Marc Marquez δεν κατάφεραν να περάσουν στις ΚΑΤ2 και θα ξεκινήσουν 17ος και 14ος αντίστοιχα.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Joan Mir βρέθηκε στην 10η θέση και ο ομόσταυλός του Alex Rins στην 9η, μέτρια αποτελέσματα για την Suzuki που όμως είναι πιο δυνατή στον αγώνα απ'οτι στα δοκιμαστικά.
Ο Takaaki Nakagami, κορυφαίος από τουςοδηγούς της Honda, θα ξεκινήσει από την 5η θέση και ο Aleix spargaro με την Aprilia θα ξεκινήσει από την 8η θέση.

Πηγη https://mgp.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ducati 1-2.jpg

Ducati 1-2 με Miller και Bagnaia!
Jerez MotoGP : Αγώνας


Μια από τις καλύτερες μέρες της ζωής του έχει σήμερα ο Jack Miller, που πήρε την δεύτερή νίκη στην καριέρα του στα MotoGP, μετά από 4 ολόκληρα χρόνια. Ο Αυστραλός αναβάτης είχε βρει από χθες έναν καλό ρυθμό κατά τις ΕΔ4, έστριψε πρώτος στην πρώτη στροφή, ήταν δεύτερος στο μισό αγώνα και εν τέλει όταν ο Quartararo αντιμετώπισε πρόβλημα (θα αναφερθούμε παρακάτω), βγήκε μπροστά και πέρασε πρώτος την καρό σημαία με διαφορά 1.9 δευτερόλεπτα από τον ομόσταυλό του Francesco Bagnaia που πήρε την δεύτερη θέση, κάνοντας το πρώτο 1-2 της Ducati από το 2018.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Franco Morbidelli, η σκληρή δουλειά του οποίου έχει αρχίσει να αποδίδει και φαίνεται να ξεπερνά τα προβλήματα από την αρχή της σεζόν. Πίσω τους, στην τέταρτη θέση ο Takaaki Nakagami κατά τους τελευταίους γύρους έκανε χρόνους κατά μισό δευτερόλεπτο ταχύτερους από τον Jack Miller, ενώ την πεντάδα έκλεισε ο παγκόσμιος πρωταθλητής Joan Mir. Στην 6η θέση ο Aleix Espargaro ισοβάθμισε το καλύτερο αποτέλεσμα του ίδιου και της Aprilia και πίσω του τερμάτισε στην 7η θέση η πρώτη Yamaha του αγώνα με αναβάτη τον Maverick Vinales.

O Johann Zarco βρέθηκε στην 8η θέση, μπροστά από τις δύο εργοστασιακές Honda του Marc Marquez και του Pol Espargaro που έκλεισαν την δεκάδα με αυτή τη σειρά.
Το μεγάλο φαβορί για σήμερα, Fabio Quartararo, ξεκίνησε από την pole position, είχε πέσει στην τέταρτη θέση στον πρώτο γύρο, αλλά από εκεί και πέρα πέρασε μπροστά και έχτισε διαφορά 2 δευτερολέπτων από τον Jack Miller πετυχαίνοντας μάλιστα νέο ρεκόρ χρόνου αγώνα με 1:37.770. Με 11 γύρους να απομένουν η νίκη του θεωρούταν δεδομένη, όμως ξαφνικά μέσα σε ένα γύρο το προβάδισμα που είχε εξανεμίστηκε. ο Miller τον προσπέρασε στην πρώτη στροφή με 10 γύρους να απομένουν και από εκεί και πέρα ο Quartararo συνέχισε να χάνει θέσεις για να τερματίσει τελικά 13ος, χάνοντας έτσι και την πρώτη θέση στη βαθμολογία του πρωταθλήματος από τον Bagnaia. Ακούστηκε ότι η ξαφνική του αλλαγή στην απόδοση σχετίζεται με προβλήματα arm pump αλλά ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Ο Alex Rins βρισκόταν μέσα στην δεκάδα αλλά είχε πτώση στον δεύτερο γύρο και τελικά τερμάτισε 20ος ενώ ο Brad Binder έπεσε στην δεύτερη στροφή του δεύτερου γύρου, επανήλθε στον αγώνα και εν τέλει ξαναέπεσε 13 γύρους πριν το τέλος και εγκατέλειψε. Επίσης εγκατέλειψε μετά από πτώση ο Alex Marquez που έπεσε στον πρώτο γύρο και ο Enea Bastianini, ο οποίος έπεσε 16 γύρους πριν το τέλος, επανήλθε στον αγώνα αλλά αργότερα εγκατέλειψε.

Πηγη https://mgp.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
di_giannantonio.jpg

Jerez Moto2 : Αγώνας
Άνετη επικράτηση για τον Fabio Di Giannantonio!


Μετά από μια καλή εκκίνηση από την δεύτερη θέση του grid, ο Fabio Di Giannantonio έστριψε πρώτος και οδήγησε τον αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος, φτάνοντας την διαφορά σχεδόν στα 3 δευτερόλεπτα και τερματίζοντας τελικά με διαφορά 1,7 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Marco Bezzechi, ο οποίος προσπέρασε τον Raul Fernandez στην τελευταία στροφή με 6 γύρους να απομένουν και από εκεί και πέρα απομακρύνθηκε με διαφορά πάνω από 2 δευτερόλεπτα. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη στην κατηγορία Moto2 για τον Fabio Di Giannantonio που με αυτό το αποτέλεσμα ανέβηκε στην 5η θέση της βαθμολογίας, βάζοντας τον εαυτό του στην μάχη για τον τίτλο.
Την τρίτη θέση πήρε τελικά ο Sam Lowes ενώ την πεντάδα συμπλήρωσαν οι Remy Gardner που ξεκίνησε από την pole position αλλά μετά την μέση του αγώνα άρχισε να μένει πιο πίσω και ο rookie Raul Fernandez, .
Ο Augusto Fernandez ενώ είχε καλή εκκίνηση και ήταν στην μάχη για τις πρώτες θέσεις έπεσε στην στροφή 6 στον δεύτερο γύρο και ελάχιστα δευτερόλεπτα μετά τον ακολούθησε και ο Nico Bulega, ομόσταυλος του νικητή Di Giannantonio.
Την δεκάδα συμπλήρωσαν με αυτή τη σειρά οι Xavi Vierge, Ai Ogura, Joe Roberts, Aron Canet και Marcel Schrotter ενώ ο Cameron Beaubier έπεσε στην τελευταίσ στροφή του αγώνα παλεύοντας για την δεκάδα.












Στιγμιότυπο οθόνης (617).png

Jerez Moto3 : Αγώνας
Νικητής ο Acosta - Πτώσεις στην τελευταία στροφή


Η μέρα των αγώνων στη Jerez άρχισε με έναν εκπληκτικό αγώνα με μεγάλες στιγμές στην Moto3. Την νίκη πήρε ο rookie Pedro Acosta που με αυτό το αποτέλεσμα συνεχίζει να είναι πρώτος στο πρωτάθλημα με 95 βαθμούς σε μόλις 4 αγώνες!!
Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Tatsuki Suzuki να στρίβει πρώτος από την pole position. Σύντομα ο Rodrigo προσπέρασε τον Suzuki και οι πρώτοι γύροι είχαν μάχες μεταξύ Rodrigo, Binder, Suzuki και Migno. Στην αρχή ο Acosta ήταν πιο πίσω (στην 7η θέση). Με 18 γύρους να απομένουν ο Rodrigo έπεσε όντας πρώτος στον αγώνα στην 7η στροφή, κάτι που άφησε πρώτο στον αγώνα τον Deniz Öncü, ο οποίος είχε μέχρι τότε ανέβει θέσεις.
Από εκεί και πέρα και μέχρι το τέλος του αγώνα υπήρχαν συνεχόμενες μάχες και εναλλαγές μεταξύ Acosta, Öncü, Masia και Fenati ενώ από πολύ κοντά ακολουθούσαν οι Binder, Migno και αργότερα ο Jeremy Alcoba, ο οποίος παρά την διπλή ποινή μεγάλου γύρου, είχε επανέλθει στην μάχη.

Η τελευταία στροφή του αγώνα έμελε να είναι η πιο δραματική. Ενώ όλοι οι αναβάτες προσπαθούσαν να αποκτήσουν όσο καλύτερες θέσεις γινόταν εν όψει της τελικής ευθείας, ο Deniz Öncü έχασε τον έλεγχο του μπροστινού τροχού παρασύροντας μαζί του τους Jaume Masia και Darynn Binder που πάλευαν για το βάθρο. Αυτό επέτρεψε στους Romano Fenati και Jeremy Alcoba να τερματίσουν 2ος και 3ος αντίστοιχα, ενώ κλείδωσε και την νίκη για τον Pedro Acosta.
Μεγάλοι άτυχοι της ημέρας (πέρα από τους Binder, Masia και Öncü ήταν ο John McPhee και ο κάτοχος της pole position Tatsuki Suzuki. Ο Σκωτζέζος αναβάτης είχε πτώση highsiding στον 1ο γύρο συνεχίζοντας μια εφιαλτική χρονιά καθώς δεν έχει τερματίσει σε κανέναν από τους 4 αγώνες. Ο Tatsuki Suzuki, από πρώτος στην πρώτη στροφή, είχε βρεθεί πίσω στην 7η θέση και έπεσε με 10 γύρους να απομένουν. Με αυτή την πτώση και την εγκατάλειψη του αγώνα ο Tatsuki Suzuki έφτασε τα 6 DNF σε 8 αγώνες!


Πηγη https://mgp.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
"Μην μου τον χωνετε πολυ βαθεια" ...... (φωναζε μια χηρα στην κηδεια του μακαριτη και γελαγανε οι γυρω που ξερανε το ποιόν της) ......! Happy

Desmosedici-GP-pilotirio.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Quartararo: «Είχα πρόβλημα arm pump στο χέρι μου, πάλευα με τον πόνο για έξι γύρους»​

Από τον BikerSpirit

Ο Quartararo ξεκίνησε από την pole position στη Jerez, και παρότι έστριψε 4ος βρέθηκε μετα από λίγους γύρους στην κορυφή του αγώνα .


Παρά την μάχη του με τον Miller οδήγησε τον αγώνα για το μεγαλύτερο μέρος του, σημειώνοντας και τον ταχύτερο γυρο, όπου είναι και νέο ρεκόρ!

Στους τελευταίους γύρους όμως άρχισε να δείχνει ότι αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα και υποχώρησε σιγά σιγά χάνοντας θέσεις , και τελικά τερμάτισε 13ος, λόγω ενός προβλήματος στο δεξί χέρι όπως εξήγησε ο ίδιος:


«Η απάντηση είναι απλή, είχα πρόβλημα στο χέρι μου. Ήταν ξεκάθαρα
πρόβλημα του arm pump
Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ λυπημένος γιατί αισθάνθηκα καλά με το μπροστινό μου , ήμουν στην 4η θέση και μπορούσα να περάσω για να αρχίσω να επιβάλλω το ρυθμό μου, αλλά άρχισα να χάνω δύναμη στο χέρι μου.»

«Είμαι πολύ απογοητευμένος για αυτό, αλλά είμαι χαρούμενος γιατί είχαμε πολύ καλό ρυθμό, ήμασταν γρήγοροι και μπορούσα να παλέψω μέχρι το τέλος, ακόμη και αν ήταν για 3 βαθμούς.»


Ο Quartararo είχε ήδη υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στο χέρι του παλιότερα για arm pumpκαι τώρα ίσως θα πρέπει να το ξανακάνει για να ξαναπεράσει τα προβλήματα του. «Δεν έχω ιδέα. Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό επειδή το μυαλό μου τώρα δεν μπορεί να συγκεντρωθεί, γι ‘αυτό προτιμώ να μην πω τίποτα. Υπάρχουν άνθρωποι που το μελετούν, ο διευθυντής μου, ο καλύτερος φίλος μου… για να δούμε ποια είναι η καλύτερη επιλογή, αλλά δεν ξέρω τώρα »

«Κάθε χρόνο στη Jerez πήγαινε καλά. Όταν ήμουν δεύτερος ένιωσα λιγότερη δύναμη στο χέρι μου, πάλευα με τον πόνο για έξι γύρους και ήταν αδύνατο για μένα. Δεν είχα δύναμη και ήταν επικίνδυνο να οδηγώ. Δεν ήθελα να σταματήσω γιατί ήξερα ότι λίγοι βαθμοί θα μπορούσαν να είναι σημαντικοί για το Πρωτάθλημα. Δυστυχώς, είχα αυτό το πρόβλημα »


«Ήμουν σε εξαιρετική θέση να κερδίσω εδώ. Θα αφιερώσω το χρόνο μου σήμερα για να σκεφτώ την κατάσταση και να προσπαθήσω να λάβω την καλύτερη απόφαση για το πώς να χειριστώ το arm pump το συντομότερο δυνατό. Το Grand Prix στο σπίτι μου έρχεται στη συνέχεια, και θέλω να είμαι καλά εκεί, αυτό είναι σημαντικό για μένα. Ξέρω ότι η μοτοσυκλέτα λειτουργεί καλά εκεί και ότι θα αποδώσω καλά. Θέλω να λύσω αυτό το πρόβλημα όσο το δυνατόν γρηγορότερα, αλλά με τον καλύτερο τρόπο.»


Πηγη www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τι είναι το arm pump​

Από τον BikerSpirit

Το arm pump είναι ένας όρος που ακούμε πολύ συχνά, κυρίως στην γλώσσα των αγώνων μοτοσυκλέτας, και πολλοί είναι αυτοί που ρωτούν τι ακριβώς είναι αυτή η πάθηση που χτυπά τόσους και τόσους οδηγούς αγώνων.

arm-pump-426
ARM PUMP
: To χρόνιο σύνδρομο διαμερίσματος του βραχίονα είναι μια κλινική κατάσταση κατά την οποία ένα άτομο αναπτύσσει διαλείπων (που δεν είναι συνεχής ) έντονο πόνο στους πήχεις, μετά από μια περίοδο άσκησης ή κόπωσης. Ο πόνος θεωρείται ότι προκύπτει λόγω οιδήματος των μυών του αντιβραχίου που επηρεάζει τη ροή του αίματος και προκαλεί την ελάττωση στα επίπεδα του οξυγόνου.

Το arm pump συνήθως εμφανίζεται σε νεότερους ενήλικες, κυρίως άνδρες. Συχνά συνδέεται με το μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπως το motocross και οι αγώνες δρόμου, αλλά και σε άλλες δραστηριότητες, όπως η κωπηλασία, η άρση βαρών και η ορειβασία.

Θεωρείται ότι οι αναβάτες που συμμετέχουν στο motocross και σε αγώνες δρόμου το παθαίνουν περισσότερο και αυτό οφείλεται στο συνδυασμό της δόνησης, και τις επαναλαμβανόμενες κινήσεις του καρπού για τον έλεγχο του γκαζιού. Τα συμπτώματα συνήθως ξεκινούν περίπου 7 λεπτά από την έναρξη του αγώνα, τα οποία εμφανίζονται πλήρως μετά τη διακοπή, σε διάστημα από 12 λεπτά έως και 24 ώρες.

Το αντιβράχιο συνήθως το αισθάνονται σκληρό και σφιχτό, με πόνο. Επίσης μπορεί να υπάρχει μούδιασμα στο χέρι, ή κράμπες των μυών του αντιβραχίου, αδυναμία ή αδεξιότητα.

Για να γίνει η διάγνωση ο γιατρός σας θα σας κάνει ερωτήσεις και θα εκτελέσει ειδικές εξετάσεις. Συχνά, η κλινική εξέταση θα είναι φυσιολογική. Ο γιατρός σας θα σας παραπέμψει συνήθως σε έναν ειδικό χειρουργό για τις εξετάσεις, όταν υπάρχουν υπόνοιες. Οι εξετάσεις που μπορούν να γίνουν είναι πολλές, από μαγνητική τομογραφία, μέτρηση της μέτρηση της πίεσης στη πάσχουσα περιοχή πριν και κατά τη διάρκεια της άσκησης και διάφορες άλλες εξετάσεις που θα κρίνει ο γιατρός.

Για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση, αρχικά είναι συντηρητική με διακοπή της καταπόνησης και ανάπαυση, που δεν είναι πάντα επιτυχής.

dani-pedrosa-arm-pump-surgery
Το arm pump μπορεί να θεραπευτεί με χειρουργική επέμβαση για να απελευθερώσει η περιτονία (κάλυμμα συνδετικού ιστού) του μυός. Αυτό γίνεται συνήθως υπό γενική αναισθησία και ο ιστός μπορεί είτε να χωριστεί ή να αφαιρεθεί. Τα αποτελέσματα αυτών των δύο διαδικασιών πιστεύεται ότι είναι το ίδιο. Όταν η διάγνωση είναι σωστή, η έκβαση είναι επιτυχής στην πλειονότητα των ασθενών (80-90%). Η ικανοποίηση των ασθενών έχει αναφερθεί ότι είναι πολύ υψηλή μετά την διαδικασία αυτή.

arm-pump-remedies
Μετά από χειρουργική επέμβαση ο ασθενής πρέπει να ξεκουράσει το βραχίονα, αλλά δεν απαιτείται νάρθηκας. Η πληγή πρέπει να διατηρείται στεγνή για 10 ημέρες. Τα περισσότερα άτομα μπορούν να επιστρέψουν στον αθλητισμό ή στο επάγγελμά τους σε τέσσερις έως έξι εβδομάδες μετά τη χειρουργική επέμβαση.

goerkearmpump

Πηγη www.bikerspirit.net
 
Top Bottom