16ου αγώνα MotoGP 2021στο Misano

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πρόγραμμα και ώρες του αγώνα MotoGP στο Misano 2 – Ώρες των δοκιμαστικών και των Αγώνων στις 22-23-24/10/2021​

MotoGP-Misano-2021-Bagnaia-emp3.jpg

Από τον BikerSpirit

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP μετά από το Austin στην Αμερική, συνεχίζει με τον 16ο αγώνα της σεζόν στο Misano 2 επιστρέφοντας στην πίστα Misano Marco Simoncelli για δεύτερη φορά αυτή την σεζόν αυτό το Σαββατοκύριακο


Το MotoGP θα ξεκινήσει την τελευταία ευθεία στον αγώνα για να στεφθεί ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής το 2021. Τρεις γύροι σε διάστημα ενός μήνα ξεκινούν αυτό το Σαββατοκύριακο στην Ιταλία.
Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο 22 έως 24 Οκτωβρίου στην πίστα του Misano Marco Simoncelli στον Άγιο Μαρίνο.

Δείτε παρακάτω το αναλυτικό πρόγραμμα και τις ώρες Ελλάδος:

Παρασκευή
22/10/2021
10:00 – 10:40 Moto3 Free Practice 1
10:55 – 11:40 MotoGP Free Practice 1
11:55 – 12:35 Moto2 Free Practice 1
14:15 – 14:55 Moto3 Free Practice 2
15:10 – 15:55 MotoGP Free Practice 2
16:10 – 16:50 Moto2 Free Practice 2
Σάββατο 23/10/2021
10:00 – 10:40 Moto3 Free Practice 3
10:55 – 11:40 MotoGP Free Practice 3
11:55 – 12:35 Moto2 Free Practice 3
13:35 – 13:50 Moto3 Qualifying 1
14:00 – 14:15 Moto3 Qualifying 2


14:30 – 15:00 MotoGP Free Practice 4

15:10 – 15:25 MotoGP Qualifying 1
15:35 – 15:50 MotoGP Qualifying 2

16:10 – 16:25 Moto2 Qualifying 1
16:35 – 16:50 Moto2 Qualifying 2

18:00 MotoGP Qualifying Press Conference
Κυριακή 24/10/2021
09:40 – 10:00 Moto3 Warm Up
10:10 – 10:30 Moto2 Warm Up
10:40 – 11:00 MotoGP Warm Up
12:00 Moto3 Race (23 laps)
13:20 Moto2 Race (25 laps)
15:00 MotoGP Race (27 laps)

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Fabio Quartararo θα γίνει Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2021 στο Misano αν…​

Από τον BikerSpirit

Το Grand Prix του Misano 2 είναι ο 16ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2021, και για τον Fabio Quartararo θα είναι ο πρώτος αγώνας που θα μπορέσει να στεφτεί παγκόσμιος πρωταθλητής.


Ο Γάλλος, είναι μπροστά με +52 βάθους από τον 2ο Francesco Bagnaia και χρειάζεται απλά να κρατήσει αυτήν την διαφορά και στον αγώνα του Misano 2 για να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής.

Οι βαθμοί που υπάρχουν ακόμα είναι 75 μεταξύ του Misano, του GP της Πορτογαλίας στο Algarve και της Valencia όπου θα κλείσει και η σεζόν!

Υπάρχουν πολλοί συνδυασμοί που θα επιτρέψουν στο “Diablo” να γίνει Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Πάνω απ ‘όλα στο Quartararo θα είναι αρκετό να κερδίσει τον αγώνα ανεξάρτητα από τη θέση του Bagnaia, για να μπορέσει να πανηγυρίσει τον τίτλο.


Εάν τερματίσει δεύτερος ή ποιο πίσω, υπάρχουν αρκετοί συνδυασμοί που θα τον έκαναν Παγκόσμιο Πρωταθλητή, που αναφέρονται παρακάτω:

Αν ο Quartararo τερματίσει ….

2ος και ο Bagnaia τερματίσει από την 3η θέση κάτω

3ος και ο Bagnaia τερματίσει από την 4η θέση κάτω

4ος και ο Bagnaia τερματίσει από την 5η θέση κάτω

5ος και ο Bagnaia τερματίσει από την 4η θέση κάτω

6ος και ο Bagnaia τερματίσει από την 5η θέση κάτω

7ος και ο Bagnaia τερματίσει από την 5η θέση κάτω

8ος και ο Bagnaia τερματίσει από την 6η θέση κάτω

9ος και ο Bagnaia τερματίσει από την 7η θέση κάτω

10ος και ο Bagnaia τερματίσει από την 8η θέση κάτω

11ος και ο Bagnaia τερματίσει από την 9η θέση κάτω

12ος και ο Bagnaia τερματίσει από τη 10η θέση κάτω

13ος και ο Bagnaia τερματίσει από την 11η θέση κάτω

14ος και ο Bagnaia τερματίσει από τη 12η θέση κάτω

15ος και ο Bagnaia τερματίσει από την 13η θέση κάτω

0 βαθμούς και ο Bagnaia τερματίσει από τη 14η θέση κάτω

Πηγη https://bikerspirit.net
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... αν ομως συμβει το αντιστροφο μεχρι το τελος της λιστας , τι μελλει ? ......! ooops

Καλη επιτυχια σε ολους. Bcdefghg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Zarco_FP1.png

Misano: MotoGP ΕΔ1
Άνετα ο Johann Zarco με 1,4 δευτερόλεπτα διαφορά!


Με την βροχή να συνεχίζει και μάλιστα να δυναμώνει, οι αναβάτες των MotoGP βγήκαν στην πίστα του Misano για τις ΕΔ1. Η βροχή δυσκόλεψε αρκετά την δουλειά των αναβατών, με δύο από αυτούς να βρίσκονται νωρίς στις αμμοπαγίδες της ιταλικής πίστας. Συγκεκριμένα, ο Αlex Marquez είχε πτώση σττην 2η στροφή μόλις πέντε λεπτά μετά την έναρξη, ενώ ένα λεπτό αργότερα τον ακολούθησε ο Brad Binder στην 8η στροφή.
Οι Ducati έδειξαν από την αρχή ότι είναι πολύ δυνατές με τους Jack Miller και Francesco Bagnaia να βρίσκονται στην κορυφή για το μεγαλύτερο μέρος του session. O Johann Zarco κατάφερε να βρεθεί ανάμεσά τους 8 λεπτά πριν το τέλος, ενώ στον επόμενο γύρο του πέρασε μπροστά με χρόνο 1:43.836 και δεν σταμάτησε να βελτιώνεται μέχρι το τέλος, κατακτώντας την πρώτη θέση με χρόνο 1:42.374, 1,4 δευτερόλεπτα ταχύτερος από όλους τους υπόλοιπους!
Δεύτερος ήταν ο Marc Marquez, ο οποίος κινούταν μέσα στην δεκάδα για το μεγαλύτερο μέρτος του session και κατάφερε στον τελευταίο του γύρο να σκαρφαλώσει στην δεύτερη θέση, με χρόνο 1:43.791. O Jack Miller πήρε τελικά την τρίτη θέση, με χρόνο 1:43.999, έναν χρόνο που πέτυχε στα πρώρα στάδια των ΕΔ1.
Ο Jorge Martin με μια τελική επίθεση, πήρε την τέταρτη θέση, βάζοντας 3 Ducati στην πρώτη τετράδα. Ο Franco Morbidelli ήταν η κορυφαία Yamaha στην πέμπτη θέση, την οποία κατέλαβε στον τελευταίο του γύρο, μπροστά από τον Francesco Bagnaia, που είχε πτώση 3 λεπτά πριν το τέλος στην 8η στροφή και περιορίστηκε στην 8η θέση. Πτώση είχε επίσης ένα λεπτό μετά ο Lorenzo Savadori, που είναι συμμετοχή wild card της Aprilia, στην 10η στροφή.
Ο Miguel Oliveira έκανε τον έβδομο καλύτερο χρόνο, ενώ πίσω του ήταν το δίδυμο της Tech3, Danilo Petrucci και Iker Lecuona, που είναι πάντα δυνατοί στο βρεγμένο. Την δεκάδα έκλεισε ο Joan Mir.
O Valentino Rossi βρέθηκε για λίγο στην δεκάδα και τελικά πήρε την δωδέκατη θέση, πίσω από τον αδερφό του, Luca Marini, ενώ ήταν ένα πολύ κακό session για τον πρώτο στο πρωτάθλημα, Fabio Quartararo, ο οποίος πήρε την 18η θέση, 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Zarco.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Quartararo_Champion.jpg

O Fabio Quartararo είναι παγκόσμιος πρωταθλητής! - Μετά την πτώση του Bagnaia
Τρομερή νίκη για τον Marc Marquez!

Υπάρχουν περιπτώσεις που ο τίτλος ενός άρθρου είναι πολύ μικρός για να καταφέρει να χωρέσει τα πιο σημαντικά γεγονότα ενός αγώνα. Αυτό ακριβώς συνέβη σήμερα στον αγώνα των MotoGP στο Misano. Με το τέλος του αγώνα οι κάμερες δεν μπορούσαν να αποφασίσουν που να εστιάσουν. Ο Fabio Quartararo είναι πλέον παγκόσμιος πρωταθλητής μετά την πτώση του Francesco Bagnaia από την πρώτη θέση, ο Valentino Rossi αποχαιρέτησε τους Ιταλούς οπαδούς του με τερματισμό μέσα στην δεκάδα, ο Enea Bastianini κατάφερε να ανέβει για δεύτερη φορά στ βάθρο και είχαμε το πρώτο 1-2 για την Repsol Honda μετά τον αγώνα της Aragon το 2017!
Το δράμα ξεκίνησε πριν καν σβήσουν τα φώτα, με τον Brad Binder να έχει πτώση στον γύρο εξόδου και να αναγκάζεται να ξεκινήσει τον αγώνα από τα pits. Πρώτος έστριψε ο Francesco Bagnaia κάνοντας την τέλεια εκκίνηση που χρειαζόταν, με τους Jack Miller, Miguel Oliveira, Marc Marquez και Pol Espargaro να ακολουθούν. Ο Luca Marini από τρίτος βρέθηκε 7ος στις πρώτες στροφές, ενώ ο Marc Marquez κατάφερε γρήγορα να περάσει τον Miguel Oliveira για την τρίτη θέση. Στον επόμενο γύρο ο Pol Espargaro πέρασε επίσης τον Oliveira. Ο Joan Mir έκανε πρόωρη εκκίνηση, λαμβάνοντας ποινή διπλού long lap, μια ποινή που δεν πρόλαβε να εκτίσει, καθώς στον δεύτερο γύρο χτύπησε με τον Danilo Petrucci με αποτέλεσμα και οι δύο αναβάτες να πέσουν και να τερματίσει άδοξα ο αγώνας τους.
Στον τρίτο γύρο οι δύο εργοστασιακοί αναβάτες της Ducati και ο Marc Marquez είχαν ήδη κάνει διαφορά 1,7 δευτερολέπτων από τους υπόλοιπους. Όμως στον επόμενο γύρο, στην 15η στροφή, ο Jack Miller έχασε το μπροστινό και έπεσε, αφήνοντας τον Marc Marquez δεύτερο. Πιο πίσω, ο Fabio Quartararo είχε καταφέρει να φτάσει στην όγδοη θέση από την 15η θέση εκκίνησης.
Καταστροφικός ήταν ο ένατος γύρος για την δορυφορική ομάδα της Honda, καθώς ο Takaaki Nakagami έπεσε και ο Alex Marquez αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα, με αποτέλεσμα αμφότεροι να εγκαταλείψουν τον αγώνα.
Μπροστά, ο Bagnaia δεν μπορούσε να ξεφύγει από τον Marquez, ο οποίος τον ακολουθούσε κατά πόδας, χωρίς όμως να κάνει προσπάθειες να τον προσπεράσει. Ταυτόχρονα, ο Fabio Quartararo ανέβαινε θέσεις και, προσπερνώντας τον Alex Rins και τον Αleix Espargaro βρέθηκε πέμπτος. Μετά την πτώση του Miller, ο Pol Espargaro και ο Miguel Oliveira έκαναν έναν μοναχικό αγώνα στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα.
Ο Francesco Bagnaia μόλις είχε αρχίσει να ανοίγει την διαφορά στους τελευταίους γύρους, κάνοντας μάλιστα νέο ρεκόρ γύρου αγώνα (1:32.171), όταν στον 24ο γύρο όλα τελείωσαν. Ο Bagnaia έχασε το μπροστινό και βρέθηκε στις αμμοπαγίδες του Misano από την πρώτη θέση, χάνοντας πλέον και μαθηματικά κάθε ελπίδα για το πρωτάθλημα. Η πτώση του Bagnaia άφησε τον Marc Marque πρώτο με ένα προβάδισμα πάνω από 8 δευτερόλεπτα σε σχέση με τον δεύτερο, Pol Espargaro. Οι δύο αναβάτες της Repsol Honda αρκούσε να φτάσουν στον τερματισμό για να κάνουν το πρώτο 1-2 της Repsol Honda από το 2017, κάτι το οποίο κατάφεραν. Ο Marc Marquez πήρε την τρίτη του νίκη φέτος, με τον Pol Espargaro να τερματίζει δεύτερος.

Μια πτώση του Miguel Oliveira στο τέλος, άνοιξε την τρίτη θέση του βάθρου στον Fabio Quartararo, ο οποίος θα λάτρευε να πανηγυρίσει την κατάκτηση του πρωταθλήματος με μια θέση στο βάθρο. Όμως ένας μαινόμενος Enea Bastianini, ο οποίος έχει πάντα πολύ καλό ρυθμό στο τέλος του αγώνα, κατάφερε να τον περάσει στον τελευταίο γύρο (από την 16η θέση της εκκίνησης) και να πάρει το δεύτερο βάθρο στην rookie χρονιά του.
Ο Fabio Quartararo αρκέστηκε στην τέταρτη θέση, κάτι το οποίο δεν τον ενόχλησε καθόλου, καθώς έγινε ο πρώτος Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής στην μεγάλη κατηγορία! Με τις δραματικές πτώσεις των τελευταίων γύρων, ο Johann Zarco κατάφερε να τερματίσει πέμπτος, μπροστά από τον Alex Rins. Οι δύο εργοστασιακές Aprilia κατάφεραν να μπουν μέσα στην δεκάδα, με τον Aleix Espargaro 7ο και τον Maverick Viñales 8ο. Ο Luca Marini κρατήθηκε μέσα στην δεκάδα, παίρνοντας την ένατη θέση, ενώ ο αδερφός του, Valentino Rossi, αποχαιρέτησε τους Ιταλούς οπαδούς του, στο τελευταίο Grand Prix σε ιταλικό έδαφος της καριέρας του, παίρνοντας την δέκατη θέση.

Η στιγμή που κλείδωσε το πρωτάθλημα. Ο Francesco Bagnaia πέφτει από την πρώτη θέση.
Ο Brad Binder παρά την εκκίνησή του από τα pits (και μια ποινή long lap που δέχτηκε γιατί παραβίασε τα όρια της πίστας) κατάφερε να πάρει την 11η θέση, μπροστά από τον δοκιμαστή αναβάτη της Ducati, Michele Pirro. O Andrea Dovizioso (που επίσης είχε ποινή long lap) πήρε την 13η θέση, ενώ ο Franco Morbidelli ξεκίνησε καλά τον αγώνα, βρισκόταν μέσα στην δεκάδα, όμως από την μέση του αγώνα και μετά άρχισε να μην μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό (το δεξί του γόνατο ακόμα αναρρώνει από την εγχείρηση) και μια ποινή long lap αποτελείωσε τον αγώνα του, τερματίζοντας στην 14η θέση. 15ος ήταν ο Takaaki Nakagami, ο οποίος είχε πτώση, αλλά ανέβηκε πάλι στην μοτοσυκλέτα και κατάφερε να πάρει έναν βαθμό.

O Marc Marquez συγχαίρει τον παγκόσμιο πρωταθλητή.

Ο Francesco Bagnaia συγχαίρει τον Fabio Quartararo (η φωτογραφία είναι θολή λόγω των δεκάδων καπνογόνων που έχουν ανάψει οι οπαδοί στο Misano).

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Lowes_win_main.jpg

Μoto2
Νίκη για τον Sam Lowes σε έναν δραματικό αγώνα!

Πτώση του Raul Fernandez με τον Gardner να αυξάνει την διαφορά

Γεμάτος δράμα ήταν ο αγώνας της Μoto2 στο Μisano και δεν μας επέτρεπε να πάρουμε τα μάτια μας από την οθόνη ούτε για ένα δευτερόλεπτο.
Πρώτος έστριψε ο κάτοχος της pole position, Sam Lowes, ενώ πίσω του ακολουθούσαν οι Aron Canet, Jorge Navarro και Augusto Fernandez. Σύντομα ο Canet πέρασε μπροστά ενώ ο Augusto Fernandez εξέτισε την ποινή long lap που του είχε επιβληθεί χθες στα δοκιμαστικά, ξαναμπαίνοντας στον αγώνα στην 14η θέση. Ο Navarro κατάφερε και αυτός να περάσει τον Lowes, βάζοντας δύο μοτοσυκλέτες της Boscoscuro στις πρώτες θέσεις. Εκείνη στην στιγμή, οι βασικοί αντίπαλοι στο πρωτάθλημα, Raul Fernandez και Remy Gardner βρίσκονταν στην 4η και 10η θέση αντίστοιχα.
Μπροστά, ο Navarro πέρασε τον Canet για την πρώτη θέση, όμως οι μάχες τους επέτρεψαν στον Lowes με μια εκπληκτική κίνηση να περάσει και τους δύο και να οδηγήσει τον αγώνα στον τέταρτο γύρο, με τον Raul Fernandez να περνάει τρίτος και σύντομα δεύτερος, μόλις στον 6ο γύρο. Πιο πίσω ο Gardner είχε ανέβει στην 8η θέση και στην προσπάθειά του να περάσει τον Somkiat Chantra ήρθε σε επαφή μαζί του, με αποτέλεσμα την πτώση του Chantra.
Στον 11ο γύρο, οι τρεις πρώτοι είχαν δημιουργήσει διαφορά και ο Navarro προσπέρασε τον Celestino Vietti (που στο μεταξύ είχε ανέβει) για την τέταρτη θέση, ενώ ο Raul Fernandez πέρασε τον Lowes για να οδηγήσει τον αγώνα για πρώτη φορά. Σε εκείνο το σημείο είχαμε τα 30 πιο δραματικά δευτερόλεπτα του αγώνα που ίσως κρίνουν το πρωτάθλημα. Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι η προσπέραση του Gardner στον Chantra ήταν αντικανονική και επέβαλαν ποινή long lap στον Αυστραλό αναβάτη. Σχεδόν αμέσως μετά την ανακοίνωση, ο Raul Fernandez έπεσε στην είσοδο της 8ης στροφής του 15ου γύρου από την πρώτη θέση και ενώ είχε διασφαλίσει την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα!
Αυτό επέτρεψε στον Lowes να πάρει την πρώτη θέση και πάλι, αλλά σύντομα ο Canet τον προσπέρασε. Πιο πίσω, ο Marco Bezzechi προσπέρασε τον Gardner, ο οποίος πλέον είχε λάβει την πληροφορία για την πτώση του ομόσταυλού του και βασικού του αντιπάλου. O Αugusto Fernandez μετά την ποινή του είχε εκπληκτικό ρυθμό και είχε αρχίσει να ανεβαίνει θέσεις Στον 21ο γύρο κατάφερε να περάσει τόσο τον Jorge Navarro (που έκανε λάθος), όσο και τον Celestino Vietti, παίρνοντας την τρίτη θέση και κάνοντας νέο ρεκόρ γύρου αγώνα (1:36.182). Ο ομόσταυλός του, Sam Lowes, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπιζε με την πρόσφυση, κατάφερε στον 22ο γύρο να περάσει τον Canet ανάμεσα στην 1η και στην 2η στροφή για να οδηγήσει από εκεί και πέρα τον αγώνα μέχρι το τέλος, παίρνοντας την πρώτη του νίκη μετά τον δεύτερο αγώνα του Qatar. Πιο πίσω, ο Bezzechi έπεσε από την 7η θέση στην 15η στροφή, επιτρέποντας στον Gardner να πάρει άλλη μια θέση.

Κάθε βαθμός μετράει. Η πτώση του Bezzechi επέτρεψε στον Gardner να πάρει άλλον έναν βαθμό που μπορεί να κάνει την διαφορά στοπρωτάθλημα.
Στον τελευταίο γύρο, ο Augusto Fernandez είχε πλησιάσει τον Canet πάρα πολύ και κατάφερε στην έξοδο της ττελευταίας στροφής να προσπεράσει τον Canet παίρνοντας μια εκπληκτική δεύτερη θέση μετά την ποινή του και κάνοντας το 1-2 για την Mark VDS Elf Racing Team. O Canet αρκέστηκε στην τρίτη θέση, με την μοτοσυκλέτα του να μένει από καύσιμα με το τέλος του αγώνα.

Ο Celestino Vietti κατάφερε να κρατηθεί στην τέταρτη θέση, μπροστά από τον Stefano Manzi. O Remy Gardner αύξησε την διαφορά του στο πρωτάθλημα από τον Raul Fernandez στους 18 βαθμούς καταλαμβάνοντας την έβδομη θέση, ενώ ο Fabio Di Giannantonio βρήκε ρυθμό από την μέση του αγώνα και μετά και τερμάτισε όγδοος. Ο Ai Ogura είχε άλλον έναν τερματισμό μέσα στην δεκάδα στην 9η θέση, ενώ πίσω του ήταν ο Marcos Ramirez.

Η προσπέραση που έκρινε τον αγώνα. Ο Sam Lowes περνά τον Aron Canet.










Foggia_win1.jpg

Moto3
Εκπληκτικός ο Dennis Foggia πήρε την νίκη από την 14η θέση!
Τρίτος ο Pedro Acosta


Εκπληκτικός ήταν ο αγώνας της Moto3 στο Misano, βάζοντας φωτιά το πρωτάθληα με την διαφορά των Pedro Acosta και Dennis Foggia να μειώνεται στους 21 βαθμούς με 2 αγώνες να απομένουν!
Πρώτος έστριψε ο κάτοχος της pole position, Niccolo Antonelli, με τους Ricardo Rossi, Stefano Nepa, Izan Guevara και Filip Salac να κολουθούν. Ο Foggia και ο Acosta δεν έκαναν καλή εκκίνηση, χάνοντας 2 και 1 θέσεις αντίστοιχα. Στον δεύτερο γύρο ο Nepa κατάφερε να περάσει τον Antonelli, με τον Ιταλό να απαντάει 2 γύρους μετά και τον Jaume Masia να καταφέρνει να ανέβει στην δεύτερη θέση,
Ο Rossi είχε αρχίσει να μένει πίσω και έπεσε στον 6ο γύρο μετά από επαφή με τον John McPhee. O Foggia είχε αρχίσει να ανεβαίνει θέσεις και στον 6ο γύρο πέρασε τον Adrian Fernandez και βρέθηκε στην κορυφή του δεύτερου γκρουπ, έχοντας διαφορά 1,7 δευτερόλεπτα από τους 9 πρώτους. Μαζί του ανέβαινε και ο Andrea Migno, ο οποίος είχε ξεκινήσει από την 22η θέση του grid.
Μόλις 3 γύρους μετά, οι Foggia και Migno είχαν εκμηδενίσει την διαφορά, ενώ στο ενδιάμεσο ο McPhee είχε πτώση στην πρώτη στροφή του 9ου γύρου. Μπροστά, οι Guevara και Nepa πάλευαν για την δεύτερη θέση, ενώ είχε φτάσει κοντά τους και ο Darryn Binder.
Στον 11ο γύρο ο Acosta πέρασε τον Guevara, ενώ στον επόμενο γύρο, ένα λάθος του Antonelli τον έκανε να χάσει την πρώτη θέση από τον Acosta και να βρεθεί στην τέταρτη θέση. Σύντομα όμως, ο Acosta θα έκανε με την σειρά του λάθος και θα βρισκόταν ο ίδιος στην τέταρτη θέση, με τον Guevara να προηγείται.
Στον 13ο γύρο ο Foggia, ο οποίος είχε εκπληκτικό ρυθμό και ανέβαινε ταχύτατα θέσεις, κατάφερε να περάσει τον Acosta, με τον Migno να πέφτει στον ίδιο γύρο. Μπροστά, ο Masia πέρασε τον Guevara για την πρώτη θέση και αμέσως ακολούθησε ο Foggia, ο οποίος έναν γύρο μετά πέρασε και τον Masia για να οδηγήσει τον αγώνα για πρώτη φορά.
Πλέον οι 4 πρώτοι (Foggia, Masia, Guevara, Binder) είχαν δημιουργήσει μια διαφορά ενός δευτερολέπτου από τον Acosta, ο οποίος βρισκόταν υπό πίεση από τον Stefano Nepa, ο οποίος κατάφερε να τον προσπεράσει. Όμως έναν γύρο μετά (18ος γύρος) ο Guevara έπεσε από την τρίτη θέση, δίνοντας στον Binder μαι ευκαιρία για βάθρο. Στον ίδιο γύρο, ο Acosta κατάφερε να περάσει τον Nepa με τον Nepa να απαντάει δύο γύρους μετά.
Στους τρεις τελευταίους γύρους, οι Foggia και Masia είχαν ξεφύγει μπροστά, με τον Binder να χάνει χρόνο σε κάθε γύρο. Ο Masia δεν κατάφερε να προσπεράσει τον Foggia και να κάνει μια απίστευτη χάρη για το πρωτάθλημα στον ομόσταυλό του. Acosta. O Foggia πήρε μια εκπληκτική νίκη ξεκινώντας από την 14η θέση του grid με τον Masia δεύτερο. Στον τελευταίο γύρο, οι Acosta και Nepa κατάφεραν να περάσουν τον Binder, με τον Acosta να καταφέρνει να πάρει την τρίτη θέση του βάθρου, ενώ ο Binder κατάφερε στο τέλος να κρατήσει την τέταρτη θέση, μπροστά από τον Nepa.

Παρά την τρίτη θέση, ο Acosta δεν φαίνεται ευχαριστημένος καθώς η διαφορά στο πρωτάθλημα μειώνεται.
O Niccolo Antonelli πήρε την 6η θέση, ενώ πίσω του βρέθηκε ο Romano Fenati. O Ayumu Sasaki τερμάτισε στην όγδοη θέση, ενώ την δεκάδα έκλεισαν οι Xavier Artigas και Filip Salac.

Πηγη www.motograndprix.gr
 
Top Bottom