10 από τις πιο αγαπημένες μοτοσυκλέτες των Ελλήνων

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.496
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δεν ξεχάσαμε τις υπόλοιπες, απλά αυτές μάς ήρθαν πρώτες στο μυαλό


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 18.07.2017

Μοτοσυκλέτες που γούσταραν οι Έλληνες. Για διαφορετικούς λόγους. Κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Θεωρούνται best seller. Ξεχωρίσαμε δέκα από αυτές, αλλά σίγουρα υπάρχουν και άλλες πολλές. Δεν ξεχάσαμε τις υπόλοιπες, απλά αυτές μάς ήρθαν πρώτες στο μυαλό

Suzuki V-Strom 650 (2004-2011)


Το πρώτο V-Strom 650 που παρουσιάστηκε το 2004 έγινε αμέσως best seller λόγω της πολυχρηστικότητας που το διέκρινε. Στον κινητήρα και το πλαίσιό του βασίζεται και το νέο V-Strom, γεγονός που δείχνει πόσο μπροστά από την εποχή του ήταν τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε. Εύστροφος, φιλικός, ελαστικός με ιπποδύναμη που έφτανε τους 65 ίππους, έδενε άριστα με το πλαίσιο. Εμφανισιακά ήταν ίδιο με το 1000, μόνο που αντί για δύο είχε ένα τελικό εξάτμισης. Ήταν μια ιδιαίτερα άνετη μοτοσυκλέτα που μπορούσε να ταξιδέψει με δύο άτομα στα οποία πρόσφερε άριστη προστασία από τον αέρα.

Yamaha XT600 (1990-2004)


Ίσως η πιο εμπορική μοτοσυκλέτα της ελληνικής αγοράς. Το μονοκύλινδρο αερόψυκτο και ψηλόφτερο ψευδοεντούρο της Yamaha κυριαρχούσε στην ελληνική αγορά για πάνω από μια δεκαετία. Τι κι αν έβγαιναν κατά καιρούς πιο ισχυρά και πιο ελαφριά μοντέλα από άλλους κατασκευαστές; Το κοινό «ψήφιζε» ΧΤ. Κι αυτό γιατί το 600 τα έκανε όλα. Καθημερινά κυκλοφορούσε, έμπαινε σε χωματόδρομο, ταξίδευε και αποτελούσε βάση για κάθε είδους βελτίωση. Αντικαταστάθηκε από το 660 που ποτέ δεν έφτασε σε δημοτικότητα τον προκάτοχό του.

Yamaha TDM900 (2002-2011)


Η μοτοσυκλέτα που αποτέλεσε τον γενάρχη μιας ολόκληρης κατηγορίας. Ήταν ένα sport adventure με τροχούς 17 ιντσών και μετά από αυτό είδαμε το Ducati Multistrada, το ΚΤΜ SMT, το Triumph Tiger Sport και άλλα. Τα χρόνια πέρασαν, όμως ποτέ το κοινό δεν γύρισε την πλάτη στο TDM. Δεν εντυπωσίαζε με την οδική συμπεριφορά, αλλά με την ελαστικότητα του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα του. Μπορούσε άνετα να κινηθεί καθημερινά, όπως και να φέρει εις πέρας μακρινά ταξίδια. Υπάρχουν χιλιάδες που κυκλοφορούν ανάμεσά μας, ενδεικτικό της αξιοπιστίας τους, η πλειονότητά τους με αλλαγμένα τελικά που εκπέμπουν έναν μπάσο τραχύ ήχο.

BMW R1200GS (2004-2012)


Ο λόγος για το best seller της BMW σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα. Πέρα από μια μοτοσυκλέτα που ταξιδεύει με την άνεση ενός αμιγώς τουριστικού δίτροχου, αποτελεί επιβεβαίωση του κοινωνικού status. Ένα adventure bike κύρους με τον χαρακτηριστικό δικύλινδρο boxer κινητήρα και τις «ιδιαίτερες» αναρτήσεις telelever και paralever που μόνο σε BMW συναντάς. Στον δρόμο παρέδιδε μαθήματα σταθερότητας. Ήταν αρκετά ελαφρύ, άνετο και διέθετε ιδανική θέση οδήγησης. Αισθητικά, όπως όλα τα BMW, είτε θα το λάτρευες είτε θα το μισούσες, όμως ήταν κοινά αποδεκτό πως το αυτό το GS ήταν το ομορφότερο και το καλύτερο όλων όσων είχαμε δει ως το 2004 που παρουσιάστηκε και αντικατέστησε το R1150GS.

Honda Africa Twin 750 (1990-2003)


Μία από τις αγαπημένες των Ελλήνων και όχι άδικα. Η Africa ήταν ένα καθαρόαιμο on- off με εμφάνιση που παρέπεμπε σε μοτοσυκλέτα του Rally Dakar. Στην πραγματικότητα προερχόταν από την NXR750 που πρωταγωνίστησε στον θρυλικό αγώνα. Ο τροχός ων 21 ιντσών μπροστά, οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων ενίσχυαν τα χαρακτηριστικά off road που διέθετε. Ταυτόχρονα όμως ήταν και αυτή μια πολυχρηστική μοτοσυκλέτα που μπορούσε να ταξιδέψει και να κινηθεί καθημερινά εντός πόλης. Ο κινητήρας ήταν δικύλινδρος σε διάταξη V και απέδιδε πάνω από 60 ίππους. Ακόμη και σήμερα αποτελεί διακαή πόθο πολλών εκ των σημερινών σαραντάρηδων που δεν μπόρεσαν να την αποκτήσουν τότε.

Ducati Monster (1993 - )


Η οικογένεια των πιο δημοφιλών «τεράτων» στην ιστορία της μοτοσυκλέτας έχει αγαπηθεί επίσης από το ελληνικό κοινό. Η σχεδόν «πρωτόγονη» εμφάνισή του παραμένει σχεδόν ίδια για πάνω από είκοσι χρόνια. Το ίδιο και το πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα και ο δικύλινδρος κινητήρας σε διάταξη L με το δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων. Το 600 και μετέπειτα το 620 ήταν τα δημοφιλέστερα στη χώρα μας, ενώ δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε την έκδοση S4 που βγήκε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και έφερε τον κινητήρα της θρυλικής 916 που έπαιρνε τα πρωταθλήματα SBK στα χέρια του Carl Fogarty. Και όλα αυτά χωρίς traction control και ο νοών νοείτω!

Kawasaki Z750 (2004-2012)


Street fighter με τα όλα του. Με εξωγήινη εμφάνιση και τετρακύλινδρο κινητήρα αποτέλεσε το best seller της Kawasaki στη χώρα μας για πολλά χρόνια. Με βάση την εμφάνιση του πρώτου Ζ750 το «πράσινο» εργοστάσιο συνεχίζει να παρουσιάζει μοντέλα που γίνονται ανάρπαστα. Το πρωτοείδαμε το 2004 και πέρασαν οκτώ ολόκληρα χρόνια μέχρι να εμφανιστεί το νέο Z με 800 κ.εκ. Στο διάστημα που μεσολάβησε, με τις λίγες επεμβάσεις που δέχθηκε, παρέμενε πάντα στην πρώτη γραμμή και ένα από τα καλύτερα μεσαία roadster χάρη και στον πανίσχυρο κινητήρα του που απέδιδε πάνω από 100 ίππους.

Aprilia Pegaso 650 (1997-2004)


Ο όμορφος «Πήγασος» της Aprilia είναι η πιο εμπορική μοτοσυκλέτα της εταιρείας από το Noale στη χώρα μας. Το Pegaso 650 ήταν γνήσιο τέκνο της εταιρείας προτού εξαγοραστεί από την Piaggio. Ο κινητήρας του ήταν μονοκύλινδρος, προερχόταν από την αυστριακή Rotax και απέδιδε σχεδόν 50 ίππους. Η λεπτή σιλουέτα, ο τροχός των 19 ιντσών και το σχετικά μικρό βάρος και οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεών του αποτελούσαν σύμμαχο τόσο στην off road κίνηση, όσο και στην καθημερινότητα. Κάποια προβλήματα παρουσιάστηκαν στα ηλεκτρικά, ωστόσο σε γενικές γραμμές εκτός από όμορφη ήταν και αξιόπιστη μοτοσυκλέτα.

Honda Varadero (1998-2013)


Μετά το Africa Twin η Honda βρήκε άξιο συνεχιστή στη Varadero 1000. Μια μοτοσυκλέτα όνειρο για πολλούς με μεγάλες δυνατότητες ταξιδιού. Η Varadero είχε δικύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα 1000 κ.εκ. με ιπποδύναμη 98 ίππους. Ο όγκος της έκλεβε την παράσταση, όμως δεν είχε σχεδιαστεί τυχαία έτσι. Προστάτευε με τα πολλά πλαστικά της τον αναβάτη στο ταξίδι και προσέφερε ανέσεις τουριστικών μοτοσυκλετών. Το αυξημένο βάρος (280 κιλά πλήρης υγρών) και η μικρή απόσταση από το έδαφος έκαναν την off road κίνησή της σχεδόν απαγορευτική. Το 2004 τοποθετήθηκε ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός, ενώ τα πλαστικά της απέκτησαν πιο «κοφτερή» σχεδίαση.

ΚΤΜ Duke II (1999-2007)


Μία από τις πιο συναρπαστικές μοτοσυκλέτες που έχουν κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους. Με 55 ίππους- τους περισσότερους που απέδιδε τότε μονοκύλινδρος κινητήρας- 145 κιλά, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP και σχεδίαση από άλλο πλανήτη, το Duke II απευθυνόταν σε νέους κάθε ηλικίας που ήθελαν μια μοτοσυκλέτα έτοιμη να μπει και σε πίστα. Όταν ανέβαινες στη σκληρή σέλα και αισθανόσουν τους κραδασμούς του μοτέρ, συνειδητοποιούσες πως δεν επρόκειτο να ταξιδέψεις μαζί της, παρ’ όλα αυτά μπορούσες να κάνεις όλα τα υπόλοιπα και μάλιστα διασκεδαστικά.


πηγη:https://2wo.gr/afieromata/351-10


YΓ .Το αρθρο ξεκιναει με την φραση "Δεν ξεχάσαμε τις υπόλοιπες, απλά αυτές μάς ήρθαν πρώτες στο μυαλό".

Ποιες "δεν τους ηρθαν στο μυαλο"?
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Βάζω το πρώτο.Με ταμπούρι πίσω,ένα δισκόφρενο μπροστά και μαύρο μοτέρ.

HONDA XL600V



Εγγύηση.
Όργωσε την Ελλάδα σε ασφαλτο και μη όσο λίγα.
Αποτέλεσε για πολλούς την πρώτη "μεγάλη" μοτοσυκλέτα.

Θεωρώ τυχερό τον εαυτό μου μιας και πέρασαν 3 από τα χέρια μου.Δυο made in Japan (94' & 96') κι ένα Ιταλικό (98').

Αγόραζα ευχαρίστως και 4ο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Όχι κ δεν στρίβει. Με στεναχωρείς θείε.
Ανιψε χαριτολογοντας το ειπα το ξερω καλα αν στριβει η δε στριβει ;);)
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Ανιψε χαριτολογοντας το ειπα το ξερω καλα αν στριβει η δε στριβει ;);)
Να έλεγες δεν φρενάρει θα ηταν δεκτό και δεν θα αντιδρούσα καθόλου. Αν το κρατήσω θα το βελτιώσω και αυτό όμως.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Είχα τρελό έρωτα με τη mostro αλλά λόγω budget επικράτησε αυτό το διαμαντάκι (αν εξαιρέσω τα φρένα)!

8524673_0_z.jpg
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Kawasaki KLE 500 (1991-2007)




Εργαλειο περασα 3 χρονακια μαζι του δε στριβει abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk

Όχι κ δεν στρίβει. Με στεναχωρείς θείε.

Ανιψε χαριτολογοντας το ειπα το ξερω καλα αν στριβει η δε στριβει ;);)

Να έλεγες δεν φρενάρει θα ηταν δεκτό και δεν θα αντιδρούσα καθόλου. Αν το κρατήσω θα το βελτιώσω και αυτό όμως.

Τελικά στρίβει ή βγήκε στα χωράφια;abcd
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Καλύτερα απο πολλά street της εποχής. Το θέμα είναι ότι δεν φρενάρει
Ναι ρε, το ξέρω. Πλάκα κάνω. Παραξενευτηκα που ειπε ο Μαικ πως δεν στρίβει και ήμουν έτοιμος να ρωτήσω τι εννοεί, επειδή έχω άλλη άποψη.
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Το Klr 650 ποτε δεν καταλαβα γιατι δεν πουλησε στην Ελλάδα...
Στην Αμερικη κ σε ολο το κοσμο το θεωρουν ( κ πιστευω οτι ειναι οντως) το καλυτερο true adventure bike!
Αντι αυτου το xt εκανε θραύση εδω..
Μήπως λοιπον ειναι κ λιγο θεμα marketing - αντιπροσωπειών - περιοδικων κτλ ?
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.414
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
To XT είχε βαθειές ρίζες εδώ,ήταν εδραιωμένο από παλιότερα.Επίσης πιστεύω ότι το ΧΤ πούλαγε γιατί 1) ήταν απλούστερο στη συντήρηση (κοκοράκια αντί δύσκολα καπελότα), 2)ήταν αερόψυκτο 3) και κυριότερο: έδινε τη ροπή του από χαμηλά (η ευλογία του κάγκουρα) εν σχέσει με το ΚΛΡ που έπρεπε να κοκκινίσεις το στροφόμετρο για μια σούζα της προκοπής!
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
459
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Είχα τρελό έρωτα με τη mostro αλλά λόγω budget επικράτησε αυτό το διαμαντάκι (αν εξαιρέσω τα φρένα)!

View attachment 12874

Είναι μεγάλος ερωτας και για μένα. Είχα το pgm με τις χρυσές ζάντες. Έστριβε άντε γεια, αυτό το κουκλί . Πανέμορφη μοτοσυκλέτα που στέκεται ακόμα και τώρα, τόσα χρόνια μετά.

Μόνο παράπονο η απαράδεκτη σέλα.
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
459
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Το Klr 650 ποτε δεν καταλαβα γιατι δεν πουλησε στην Ελλάδα...
Στην Αμερικη κ σε ολο το κοσμο το θεωρουν ( κ πιστευω οτι ειναι οντως) το καλυτερο true adventure bike!
Αντι αυτου το xt εκανε θραύση εδω..
Μήπως λοιπον ειναι κ λιγο θεμα marketing - αντιπροσωπειών - περιοδικων κτλ ?

Είχα το τελευταίο μαύρο ασημί 650. Ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΟΝ ΟΦ, έστριβε φοβερά, έμπαινε χώμα, είχε πολυ ροπάτο μοτέρ, το φόρτωνα σα γαϊδούρι και ο βλάκας το πούλησα για κάτι πιο χωματερο.

Πραγματικά το έχω μετανιώσει πολύ γιατί το είχα πάρει καινούργιο.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Ο λόγος που δεν πούλησε το XT στις Η.Π.Α είναι πολύ απλά γιατί δεν εισάχθηκε ποτέ εκεί. Δεν ξέρω πόσο διαφορετικά θα ήταν τα αποτελέσματα βέβαια.
 

User S-T

well know member
Δημοσιεύσεις
3.640
Ο λόγος που δεν πούλησε το XT στις Η.Π.Α είναι πολύ απλά γιατί δεν εισάχθηκε ποτέ εκεί. Δεν ξέρω πόσο διαφορετικά θα ήταν τα αποτελέσματα βέβαια.
μετα τα 500 του 75, που προτοεμφανηστηκαν στην Αμερικη, εκλεισαν σαν μοτοσυκλετιστες. δεν χρειαστικαν τιποτα αλλο. στην 2ρη φωτο σχεδων μια πληρη γκαμα του μοντελου.

 
Top Bottom