ποιοτητα καινουριων μοτο κ καταναλωσεις

N

notakos600

Guest
Εξηγήστε μου (όσοι δεν είστε υπάλληλοι και γνωρίζετε λίγο πιο μέσα τα πράγματα περι εμπορίου και εγγυήσεων)
Έρχεται ένας στο μαγαζί σας για ένα προϊόν που έληξε η εγγύηση του και το ανταλλακτικό κοστίζει περίπου το 1/7 της αξίας όλου του προϊόντος. Αν το προϊόν κάνει 100 ευρώ το ανταλλακτικό κάνει 15 ευρώ. Αν το προϊόν κάνει 1000 ευρώ το ανταλλακτικό κάνει 150 ευρώ κλπ

Επίσης το συνολικό κέρδος απο το προιόν είναι περίπου 5% με 7%. Δηλαδή στα 1000 ευρώ που πήρατε προ ΦΠΑ το κέρδος σας είναι 70 ευρω.
(καθαρές τιμές όλα τα παραπάνω, μην μπλέξουμε ΦΠΑδες)

Μέχρι ποια αξία θα ήσασταν διατεθειμένοι να καλύψετε απο την τσέπη σας εκτός εγγύησης;
Τι ενέργειες θα κάνατε για να καλύψει η μητρική εταιρία τις ζημιές;
Τι θα κάνατε σαν εθνικός αντιπρόσωπος της φίρμας αν δεν κάλυπτε η μαμά εταιρία ;
Τι θα κάνατε σαν τοπικός καταστηματάρχης αν δεν κάλυπτε ο εθνικός αντιπρόσωπος και η μαμά εταιρία κεντρικά;
Κύριε είστε εγκάθετος.
Άλλωστε είστε κάτοχος ιταλικού θαμνοκοπτικού.
Next pleaseeee.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Κύριε είστε εγκάθετος.
Άλλωστε είστε κάτοχος ιταλικού θαμνοκοπτικού.
Next pleaseeee.
Παρόλα αυτά, θέλω να απαντήσουν όσοι έχουν γνώμη και γνώση επι του θέματος...


.



.








.







.




έχω πολλά ποπ κορν ακόμη abcd abcd abcd
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Εξηγήστε μου (όσοι δεν είστε υπάλληλοι και γνωρίζετε λίγο πιο μέσα τα πράγματα περι εμπορίου και εγγυήσεων)
Έρχεται ένας στο μαγαζί σας για ένα προϊόν που έληξε η εγγύηση του και το ανταλλακτικό κοστίζει περίπου το 1/7 της αξίας όλου του προϊόντος. Αν το προϊόν κάνει 100 ευρώ το ανταλλακτικό κάνει 15 ευρώ. Αν το προϊόν κάνει 1000 ευρώ το ανταλλακτικό κάνει 150 ευρώ κλπ

Επίσης το συνολικό κέρδος απο το προιόν είναι περίπου 5% με 7%. Δηλαδή στα 1000 ευρώ που πήρατε προ ΦΠΑ το κέρδος σας είναι 70 ευρω.
(καθαρές τιμές όλα τα παραπάνω, μην μπλέξουμε ΦΠΑδες)

Μέχρι ποια αξία θα ήσασταν διατεθειμένοι να καλύψετε απο την τσέπη σας εκτός εγγύησης;
Τι ενέργειες θα κάνατε για να καλύψει η μητρική εταιρία τις ζημιές;
Τι θα κάνατε σαν εθνικός αντιπρόσωπος της φίρμας αν δεν κάλυπτε η μαμά εταιρία ;
Τι θα κάνατε σαν τοπικός καταστηματάρχης αν δεν κάλυπτε ο εθνικός αντιπρόσωπος και η μαμά εταιρία κεντρικά;

Θα διαφωνησω λιγακι στα ποσοστα που λες οτι βγαζουν οι επισημοι αντιπροσωποι.Απ οτι γνωριζω απο πρωτο χερι,και αν με κοροιδευε σας κοροιδευω,στα περισσοτερα βγαζουν το ενα αλλο ενα.

Απο εκει και περα ολοι γνωριζουμε οτι απο την στιγμη που ληγει η εγγυηση ενος προιοντος αν χαλασει θα βαλουμε το χερι στην τσεπη.Πριν αγορασουμε λοιπον οφειλουμε να γνωριζουμε απο πριν που κυμαινονται οι τιμες των ανταλλακτικων.Δεν θα παρω μια μηχανη που γνωριζω οτι ο καινουργιος αξονας κανει πχ 1500 ευρω και μετα θα κλαιγομαι γιατι με ξουρισαν κοντρα.

Ετσι και ο φιλος μας του οποιο το βιντεακι δεν το εχω δει,αν γκρινιαζει για την τιμη των ανταλλακτικων κακως το κανει.Αν ομως γκρινιαζει γιατι εδωσε ενα σκασμο λεφτα και δεν του φερνουν τα ανταλλακτικα καλως το κανει και ειμαι μαζι του.

Δεν μπορει να δινεις μια περιουσια για μια μηχανη και να την εχεις ακινητοποιημενη τοσο καιρο επειδη φταιει ο ενας η ο αλλος.Αγοραζοντας ενα επωνυμο προιον αγοραζεις μαζι και την υποστηριξη γι αυτο το προιον.

Μπορει να λεμε πολλα και διαφορα για τους γνωστους Βαυαρικους καναπεδες αλλα οι τιμες των ανταλλακτικων συμβαδιζουν με τις τιμες των μηχανων τους και απ οτι γνωριζω τα εχεις την επομενη στην πορτα σου.

Σαν αντιπροσωπος γενικος και τοπικος,πανω απο ολα πρεπει να εισαι ειλικρινης με τον πελατη.Απο εκει και περα αν θα βαλεις λιγο νερο στο κρασι σου,αν και δεν εισαι υποχρεωμενος,μονο σαν διαφημιση μπορει να λειτουργησει.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Θα διαφωνησω λιγακι στα ποσοστα που λες οτι βγαζουν οι επισημοι αντιπροσωποι.Απ οτι γνωριζω απο πρωτο χερι,και αν με κοροιδευε σας κοροιδευω,στα περισσοτερα βγαζουν το ενα αλλο ενα.

Όσο πιο "μεγάλη" η μάρκα (honda. BMW,KTM,Yamaha, Ducati κλπ) τόσο πιο μικρά τα ποσοστά. Όσο πιο "μικρή" η μάρκα (Voge, CF Moto, Benelli κλπ) τόσο μεγαλύτερα τα ποσοστά. (Απο αντιπρόσωπο που δουλεύει 3-4 διαφορετικές μάρκες)

Τώρα το αν το 6% είναι 9% ή 12% δεν το ξέρω. Πάντως, -το ένα άλλο ένα- δεν είναι. Αλλιώς δεν θα έσπρωχνε ο γνωστός μου Ταιβαν και Κινέζικα σκούτερ έναντι της μεγάλης μάρκας που επίσης έχει (και τον βάζει και χέρι που δεν τα προωθεί όσο πρέπει). Θα έσπρωχνε τα αξιόπιστα της μεγάλης.

Anyway, δεν ήταν αυτό το θέμα του ποστ μου. Το θέμα είναι πως για τον συγκεκριμένο και το βίντεο του διακρίνω και εδώ και αλλού μια κατακραυγή για την "κακιά εταιρία" που δεν του το φτιάχνει και έχω πάθει με το πως βλέπει ο κόσμος τα πράγματα.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.636
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Εξηγήστε μου (όσοι δεν είστε υπάλληλοι και γνωρίζετε λίγο πιο μέσα τα πράγματα περι εμπορίου και εγγυήσεων)
Έρχεται ένας στο μαγαζί σας για ένα προϊόν που έληξε η εγγύηση του και το ανταλλακτικό κοστίζει περίπου το 1/7 της αξίας όλου του προϊόντος. Αν το προϊόν κάνει 100 ευρώ το ανταλλακτικό κάνει 15 ευρώ. Αν το προϊόν κάνει 1000 ευρώ το ανταλλακτικό κάνει 150 ευρώ κλπ

Επίσης το συνολικό κέρδος απο το προιόν είναι περίπου 5% με 7%. Δηλαδή στα 1000 ευρώ που πήρατε προ ΦΠΑ το κέρδος σας είναι 70 ευρω.
(καθαρές τιμές όλα τα παραπάνω, μην μπλέξουμε ΦΠΑδες)

Μέχρι ποια αξία θα ήσασταν διατεθειμένοι να καλύψετε απο την τσέπη σας εκτός εγγύησης;
Τι ενέργειες θα κάνατε για να καλύψει η μητρική εταιρία τις ζημιές;
Τι θα κάνατε σαν εθνικός αντιπρόσωπος της φίρμας αν δεν κάλυπτε η μαμά εταιρία ;
Τι θα κάνατε σαν τοπικός καταστηματάρχης αν δεν κάλυπτε ο εθνικός αντιπρόσωπος και η μαμά εταιρία κεντρικά;
Xοντα Σαρακάκης:
Τηλ προέδρου Κου Σαρακάκη:
123456@@@.
Ώρες επικοινωνίας 3 έως 5 το πρωϊ.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μπορει να λεμε πολλα και διαφορα για τους γνωστους Βαυαρικους καναπεδες αλλα οι τιμες των ανταλλακτικων συμβαδιζουν με τις τιμες των μηχανων τους και απ οτι γνωριζω τα εχεις την επομενη στην πορτα σου.
Στο θεμα ανταλακτικα δεν παιζεται η bmw..
Εχεις μηχανακι απ τα 80ς ..40ετιας?
Νο προμπλεμ, υπαρχουν τα παντα..

Για παμε σε αντιπροσωπεια japan με μηχανακι 80ς να δουμε τι θα βρουμε..αχαχαχα
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Που ακριβώς συνάντησες πρόβλημα στο stelvio?
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να μας πεις πραγματικά.

Θυμάσαι το ποστ μου με το μπλε Hayabusa; Ε όλα αντίθετα.

Το Stelvio ήρθε στο μαγαζί πριν ένα μήνα περίπου, από πελάτη μας, που είχε αποφασίσει να το πουλήσει, και ήθελε ένα μικρό σέρβις και ένα συμμάζεμα σε ότι έδειχνε φθαρμένο, κυρίως βίδες, δισκόφρενα και εμφανή άβαφα μεταλικά όπως τα σώματα του ψεκασμού, τα μαρσπιέ, τα δισκόφρενα κ.ο.κ. , που έδειχναν βρώμικα και φθαρμένα.

Επίσης είχε μια διαρροή λαδιού από την φλάντζα της δεξιάς κεφαλής, οπότε λύθηκε κεφαλή να αλλαχθεί η φλάντζα.

Το φίλτρο λαδιού είναι χωμένο μέσα στην ελαιολεκάνη, και κρύβεται από προστατευτική ποδιά. Πρέπει να βγει η ποδιά για να έχεις πρόσβαση στο φίλτρο. Για να βγει η ποδιά, με την σειρά της, πρέπει να λυθούν οι κάτω βάσεις στα προστατευτικά κάγκελα. Πρώτο σημάδι, το μέταλο της κάσας του κινητήρα στο οποίο βιδώνουν οι βίδες από τα κάγκελα, είναι τόσο κακής ποιότητας που οι μισές βίδες ήταν ΗΔΗ κλωτσημένες και οι άλλες μισές κλώτσησαν κατά την επανατοποθέτηση. Τέτοιο μέταλο βούτυρο, δεν έχω ξαναδει. Κάτσαμε και ξαναφτιάξαμε τα σπειρώματα.

Το ίδιο συνέβη και στην τάπα που αδειάζουμε τα λάδια.

Στις εργασίες αυτές, σχεδόν τίποτα δεν ήταν εύκολο, λόγω κακής σχεδίασης. Η μοτοσυκλέτα είναι έτσι σχεδιασμένη, που ότι να πας να κάνεις, κάτι άλλο σε εμποδίζει να το κάνεις. Π.χ. πας να βάλεις εργαλείο να φτιάξεις σπείρωμα και σε εμποδίζει η εξάτμιση, το κεντρικό σταντ, γενικά μας πήρε δυο μέρες να λύνουμε και να δένουμε πράγματα για δουλειά 5 λεπτών.

Υποτίθεται οι κεφαλές στο πλάι, κάνουν εύκολη την εργασία π.χ. την αλλαγή φλάντζας κεφαλής, αμ δε... Εννοείται ότι έπρεπε να βγει ντεπόζιτο, γιατί υπάρχει ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ βίδα, από κάτω, που δένει την κεφαλή. Τόσο ήταν η ''ευκολη εργασία''.

Ακόμα και η πλήρωση με λάδια είναι δύσκολη. Η τάπα είναι στο αριστερό μέρος της κάσας, κάτω από τον κύλινδρο, με γωνία που δεν μπαίνει στάνταρ χωνί και η ίδια η τάπα, ήταν ένα πλαστικό με τάπα μέσα στην τάπα, όπου η πλαστική δεν έλυνε και βάλαμε το λάδι με πολύ υπομονή από την μικρή τρύπα που έφηνε η εσωτερική τάπα.

Παντού ΚΑΚΑ υλικά, παντού κακά πλαστικά, παντού κακά αλουμίνια.

Οι βίδες που δένουν τους δίσκους στον τροχό, μια ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ, ούτε σε παιχνίδια jumbo τοσο κακό μέταλο. Τις ζεστάναμε να λύσουν, παρόλο που είχαν ξαναλυθεί και γενικά τις λύσαμε με πολύ προσοχή και συνειδητοποίηση ότι μπορεί κάτι να στραβώσει. Παρόλαυτά, τελικά, δύο έφαγαν το σπείρωμα στον τροχό, και μια τρίτη κόπηκε μέσα στο σπείρωμα. Τα φτιάξαμε και αυτά.

Εχω δει μοτοσυκλέτες παρατημένες χρόνια στα στοιχεία της φύσης, τέτοιο χάλι από διάβρωση δεν έχω ξαναδει. Οτι άβαφο αλουμίνιο ήταν σαν...σάπια μυζήθρα. Σε μοτοσυκλέτα που παρκάρει σε εσωτερικό χώρο τώρα ε; Πήγε το λύσιμο-τρίψιμο να ξαναγίνουν σαν μέταλο και όχι σαν σάπια μυζήθρα, αεροπορία.

Κάθε μερικές μέρες ερχόταν ο ιδιοκτήτης, και μας έλεγε να κάνουμε κάτι ακόμα, και πραγματικά ευχόμουν από μέσα μου, ''πάρτο το μπουρδέλο και φύγε και μην το ξαναδούμε''. Τοση ταλαιπωρεία να ασχολείσαι μαζί του, ότι να φτιάχναμε, χάλαγε κάτι άλλο και προέκυπτε καινούριος μπελάς.

Πήγαινα το πρωι στο μαγαζί, το ξαναέβλεπα εκεί, και ρώταγα ''γιατί είναι ακόμα αυτό εδώ, δεν ήταν να φύγει χθες;'' Δεν ήθελα να το βλέπω.

Κιάλλα έβγαλε, αλλά τα έχω ξεχάσει, δεν θέλω να τα θυμάμαι. Τις σπασμένες βίδες στον τροχό ας πούμε τις είχα ξεχάσει ξεκινώντας να γράφω, και τις ξαναθυμήθηκα γράφοντας το κείμενο.

Μια κακής ποιότητας κατασκευή σε κάθε μέρος της. Κι εννοείται βαρύ, κέντρο βάρους στο ντεπόζιτο, λύκος στο χειρισμό που περιμένει την στιγμή να σε φάει. Κι είναι και για τουρισμό αυτό το πράγμα, αναρωτιέμαι, αυτοί που τα παίρνουνε, ΚΑΛΕΣ μοτοσυκλέτες, έχουν ζήσει ποτέ να έχουν μέτρο σύγκρισης;
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Θυμάσαι το ποστ μου με το μπλε Hayabusa; Ε όλα αντίθετα.

Το Stelvio ήρθε στο μαγαζί πριν ένα μήνα περίπου, από πελάτη μας, που είχε αποφασίσει να το πουλήσει, και ήθελε ένα μικρό σέρβις και ένα συμμάζεμα σε ότι έδειχνε φθαρμένο, κυρίως βίδες, δισκόφρενα και εμφανή άβαφα μεταλικά όπως τα σώματα του ψεκασμού, τα μαρσπιέ, τα δισκόφρενα κ.ο.κ. , που έδειχναν βρώμικα και φθαρμένα.

Επίσης είχε μια διαρροή λαδιού από την φλάντζα της δεξιάς κεφαλής, οπότε λύθηκε κεφαλή να αλλαχθεί η φλάντζα.

Το φίλτρο λαδιού είναι χωμένο μέσα στην ελαιολεκάνη, και κρύβεται από προστατευτική ποδιά. Πρέπει να βγει η ποδιά για να έχεις πρόσβαση στο φίλτρο. Για να βγει η ποδιά, με την σειρά της, πρέπει να λυθούν οι κάτω βάσεις στα προστατευτικά κάγκελα. Πρώτο σημάδι, το μέταλο της κάσας του κινητήρα στο οποίο βιδώνουν οι βίδες από τα κάγκελα, είναι τόσο κακής ποιότητας που οι μισές βίδες ήταν ΗΔΗ κλωτσημένες και οι άλλες μισές κλώτσησαν κατά την επανατοποθέτηση. Τέτοιο μέταλο βούτυρο, δεν έχω ξαναδει. Κάτσαμε και ξαναφτιάξαμε τα σπειρώματα.

Το ίδιο συνέβη και στην τάπα που αδειάζουμε τα λάδια.

Στις εργασίες αυτές, σχεδόν τίποτα δεν ήταν εύκολο, λόγω κακής σχεδίασης. Η μοτοσυκλέτα είναι έτσι σχεδιασμένη, που ότι να πας να κάνεις, κάτι άλλο σε εμποδίζει να το κάνεις. Π.χ. πας να βάλεις εργαλείο να φτιάξεις σπείρωμα και σε εμποδίζει η εξάτμιση, το κεντρικό σταντ, γενικά μας πήρε δυο μέρες να λύνουμε και να δένουμε πράγματα για δουλειά 5 λεπτών.

Υποτίθεται οι κεφαλές στο πλάι, κάνουν εύκολη την εργασία π.χ. την αλλαγή φλάντζας κεφαλής, αμ δε... Εννοείται ότι έπρεπε να βγει ντεπόζιτο, γιατί υπάρχει ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ βίδα, από κάτω, που δένει την κεφαλή. Τόσο ήταν η ''ευκολη εργασία''.

Ακόμα και η πλήρωση με λάδια είναι δύσκολη. Η τάπα είναι στο αριστερό μέρος της κάσας, κάτω από τον κύλινδρο, με γωνία που δεν μπαίνει στάνταρ χωνί και η ίδια η τάπα, ήταν ένα πλαστικό με τάπα μέσα στην τάπα, όπου η πλαστική δεν έλυνε και βάλαμε το λάδι με πολύ υπομονή από την μικρή τρύπα που έφηνε η εσωτερική τάπα.

Παντού ΚΑΚΑ υλικά, παντού κακά πλαστικά, παντού κακά αλουμίνια.

Οι βίδες που δένουν τους δίσκους στον τροχό, μια ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ, ούτε σε παιχνίδια jumbo τοσο κακό μέταλο. Τις ζεστάναμε να λύσουν, παρόλο που είχαν ξαναλυθεί και γενικά τις λύσαμε με πολύ προσοχή και συνειδητοποίηση ότι μπορεί κάτι να στραβώσει. Παρόλαυτά, τελικά, δύο έφαγαν το σπείρωμα στον τροχό, και μια τρίτη κόπηκε μέσα στο σπείρωμα. Τα φτιάξαμε και αυτά.

Εχω δει μοτοσυκλέτες παρατημένες χρόνια στα στοιχεία της φύσης, τέτοιο χάλι από διάβρωση δεν έχω ξαναδει. Οτι άβαφο αλουμίνιο ήταν σαν...σάπια μυζήθρα. Σε μοτοσυκλέτα που παρκάρει σε εσωτερικό χώρο τώρα ε; Πήγε το λύσιμο-τρίψιμο να ξαναγίνουν σαν μέταλο και όχι σαν σάπια μυζήθρα, αεροπορία.

Κάθε μερικές μέρες ερχόταν ο ιδιοκτήτης, και μας έλεγε να κάνουμε κάτι ακόμα, και πραγματικά ευχόμουν από μέσα μου, ''πάρτο το μπουρδέλο και φύγε και μην το ξαναδούμε''. Τοση ταλαιπωρεία να ασχολείσαι μαζί του, ότι να φτιάχναμε, χάλαγε κάτι άλλο και προέκυπτε καινούριος μπελάς.

Πήγαινα το πρωι στο μαγαζί, το ξαναέβλεπα εκεί, και ρώταγα ''γιατί είναι ακόμα αυτό εδώ, δεν ήταν να φύγει χθες;'' Δεν ήθελα να το βλέπω.

Κιάλλα έβγαλε, αλλά τα έχω ξεχάσει, δεν θέλω να τα θυμάμαι. Τις σπασμένες βίδες στον τροχό ας πούμε τις είχα ξεχάσει ξεκινώντας να γράφω, και τις ξαναθυμήθηκα γράφοντας το κείμενο.

Μια κακής ποιότητας κατασκευή σε κάθε μέρος της. Κι εννοείται βαρύ, κέντρο βάρους στο ντεπόζιτο, λύκος στο χειρισμό που περιμένει την στιγμή να σε φάει. Κι είναι και για τουρισμό αυτό το πράγμα, αναρωτιέμαι, αυτοί που τα παίρνουνε, ΚΑΛΕΣ μοτοσυκλέτες, έχουν ζήσει ποτέ να έχουν μέτρο σύγκρισης;
σαν την alfasud ?
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
σαν την alfasud ?
Τα ηρωικά, τα κάνω συχνά στην ζωή μου, αλλά ΤΟΣΟ ήρωας, δεν είμαι.

Σε οποιαδήποτε συνάντηση, συζήτηση, δραστηριότητα που εμπλέκεται παλιό ιταλικό αυτοκίνητο, απλά θυμάμαι ότι έχω αφήσει τον θερμοσιφΟΥνα ανοικτό.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Στο θεμα ανταλακτικα δεν παιζεται η bmw..
Εχεις μηχανακι απ τα 80ς ..40ετιας?
Νο προμπλεμ, υπαρχουν τα παντα..

Για παμε σε αντιπροσωπεια japan με μηχανακι 80ς να δουμε τι θα βρουμε..αχαχαχα
Συμφωνώ σε όλα Μπάμπη μου αλλά ο λόγος που δεν έχουν ανταλλακτικά είναι γιατί δεν χαλάνε!!!! Rolling abcdefghgk Rolling
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.282
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Συμφωνώ σε όλα Μπάμπη μου αλλά ο λόγος που δεν έχουν ανταλλακτικά είναι γιατί δεν χαλάνε!!!! Rolling abcdefghgk Rolling
Πως τον πετσοκοψες έτσι παλικάρι μ;;
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Θυμάσαι το ποστ μου με το μπλε Hayabusa; Ε όλα αντίθετα.

Το Stelvio ήρθε στο μαγαζί πριν ένα μήνα περίπου, από πελάτη μας, που είχε αποφασίσει να το πουλήσει, και ήθελε ένα μικρό σέρβις και ένα συμμάζεμα σε ότι έδειχνε φθαρμένο, κυρίως βίδες, δισκόφρενα και εμφανή άβαφα μεταλικά όπως τα σώματα του ψεκασμού, τα μαρσπιέ, τα δισκόφρενα κ.ο.κ. , που έδειχναν βρώμικα και φθαρμένα.

Επίσης είχε μια διαρροή λαδιού από την φλάντζα της δεξιάς κεφαλής, οπότε λύθηκε κεφαλή να αλλαχθεί η φλάντζα.

Το φίλτρο λαδιού είναι χωμένο μέσα στην ελαιολεκάνη, και κρύβεται από προστατευτική ποδιά. Πρέπει να βγει η ποδιά για να έχεις πρόσβαση στο φίλτρο. Για να βγει η ποδιά, με την σειρά της, πρέπει να λυθούν οι κάτω βάσεις στα προστατευτικά κάγκελα. Πρώτο σημάδι, το μέταλο της κάσας του κινητήρα στο οποίο βιδώνουν οι βίδες από τα κάγκελα, είναι τόσο κακής ποιότητας που οι μισές βίδες ήταν ΗΔΗ κλωτσημένες και οι άλλες μισές κλώτσησαν κατά την επανατοποθέτηση. Τέτοιο μέταλο βούτυρο, δεν έχω ξαναδει. Κάτσαμε και ξαναφτιάξαμε τα σπειρώματα.

Το ίδιο συνέβη και στην τάπα που αδειάζουμε τα λάδια.

Στις εργασίες αυτές, σχεδόν τίποτα δεν ήταν εύκολο, λόγω κακής σχεδίασης. Η μοτοσυκλέτα είναι έτσι σχεδιασμένη, που ότι να πας να κάνεις, κάτι άλλο σε εμποδίζει να το κάνεις. Π.χ. πας να βάλεις εργαλείο να φτιάξεις σπείρωμα και σε εμποδίζει η εξάτμιση, το κεντρικό σταντ, γενικά μας πήρε δυο μέρες να λύνουμε και να δένουμε πράγματα για δουλειά 5 λεπτών.

Υποτίθεται οι κεφαλές στο πλάι, κάνουν εύκολη την εργασία π.χ. την αλλαγή φλάντζας κεφαλής, αμ δε... Εννοείται ότι έπρεπε να βγει ντεπόζιτο, γιατί υπάρχει ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ βίδα, από κάτω, που δένει την κεφαλή. Τόσο ήταν η ''ευκολη εργασία''.

Ακόμα και η πλήρωση με λάδια είναι δύσκολη. Η τάπα είναι στο αριστερό μέρος της κάσας, κάτω από τον κύλινδρο, με γωνία που δεν μπαίνει στάνταρ χωνί και η ίδια η τάπα, ήταν ένα πλαστικό με τάπα μέσα στην τάπα, όπου η πλαστική δεν έλυνε και βάλαμε το λάδι με πολύ υπομονή από την μικρή τρύπα που έφηνε η εσωτερική τάπα.

Παντού ΚΑΚΑ υλικά, παντού κακά πλαστικά, παντού κακά αλουμίνια.

Οι βίδες που δένουν τους δίσκους στον τροχό, μια ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ, ούτε σε παιχνίδια jumbo τοσο κακό μέταλο. Τις ζεστάναμε να λύσουν, παρόλο που είχαν ξαναλυθεί και γενικά τις λύσαμε με πολύ προσοχή και συνειδητοποίηση ότι μπορεί κάτι να στραβώσει. Παρόλαυτά, τελικά, δύο έφαγαν το σπείρωμα στον τροχό, και μια τρίτη κόπηκε μέσα στο σπείρωμα. Τα φτιάξαμε και αυτά.

Εχω δει μοτοσυκλέτες παρατημένες χρόνια στα στοιχεία της φύσης, τέτοιο χάλι από διάβρωση δεν έχω ξαναδει. Οτι άβαφο αλουμίνιο ήταν σαν...σάπια μυζήθρα. Σε μοτοσυκλέτα που παρκάρει σε εσωτερικό χώρο τώρα ε; Πήγε το λύσιμο-τρίψιμο να ξαναγίνουν σαν μέταλο και όχι σαν σάπια μυζήθρα, αεροπορία.

Κάθε μερικές μέρες ερχόταν ο ιδιοκτήτης, και μας έλεγε να κάνουμε κάτι ακόμα, και πραγματικά ευχόμουν από μέσα μου, ''πάρτο το μπουρδέλο και φύγε και μην το ξαναδούμε''. Τοση ταλαιπωρεία να ασχολείσαι μαζί του, ότι να φτιάχναμε, χάλαγε κάτι άλλο και προέκυπτε καινούριος μπελάς.

Πήγαινα το πρωι στο μαγαζί, το ξαναέβλεπα εκεί, και ρώταγα ''γιατί είναι ακόμα αυτό εδώ, δεν ήταν να φύγει χθες;'' Δεν ήθελα να το βλέπω.

Κιάλλα έβγαλε, αλλά τα έχω ξεχάσει, δεν θέλω να τα θυμάμαι. Τις σπασμένες βίδες στον τροχό ας πούμε τις είχα ξεχάσει ξεκινώντας να γράφω, και τις ξαναθυμήθηκα γράφοντας το κείμενο.

Μια κακής ποιότητας κατασκευή σε κάθε μέρος της. Κι εννοείται βαρύ, κέντρο βάρους στο ντεπόζιτο, λύκος στο χειρισμό που περιμένει την στιγμή να σε φάει. Κι είναι και για τουρισμό αυτό το πράγμα, αναρωτιέμαι, αυτοί που τα παίρνουνε, ΚΑΛΕΣ μοτοσυκλέτες, έχουν ζήσει ποτέ να έχουν μέτρο σύγκρισης;
Απ'οτι βλέπω λόγω εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου χρειαζόταν ροποκλειδο και κατέβασμα το μανιουαλ με τις ροπές στρέψης όλων των βιδων.
Αν δεν πας μπαϊ δε μπουκ σε αυτά τα μηχανάκια την έκατσες την βάρκα να ξες.
Δεν έχουν καμία σχέση με τα τζαπανια (τα παλιά εννοώ ,γιατί τα καινούρια και αυτά θέλουν την ακριβή δύναμη στο σφίξιμο).

*Και πες αυτού του παπ@ρα ιδιοκτήτη ότι η βίδα του Κάρτερ αλλάζεται ανά 50χ.χιλιομετρα γιατί κουράζεται

Φιλικά πάντα και με αγάπη στο λέω ,μην το βλέπεις σαν ειρωνικό το σχόλιο αυτό.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Απ'οτι βλέπω λόγω εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου χρειαζόταν ροποκλειδο και κατέβασμα το μανιουαλ με τις ροπές στρέψης όλων των βιδων.
Αν δεν πας μπαϊ δε μπουκ σε αυτά τα μηχανάκια την έκατσες την βάρκα να ξες.
Δεν έχουν καμία σχέση με τα τζαπανια (τα παλιά εννοώ ,γιατί τα καινούρια και αυτά θέλουν την ακριβή δύναμη στο σφίξιμο).

*Και πες αυτού του παπ@ρα ιδιοκτήτη ότι η βίδα του Κάρτερ αλλάζεται ανά 50χ.χιλιομετρα γιατί κουράζεται

Φιλικά πάντα και με αγάπη στο λέω ,μην το βλέπεις σαν ειρωνικό το σχόλιο αυτό.
Παράδειγμα στο f800gs :
5 N/m παραπάνω στο ροποκλειδο και :

200euria ζημια
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
MONO TRANSALP REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Γιατί στο 650 δεν κόβονταν εκεί;
Έσπαζε το πλακάκι για πλακα
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Έκανε όμως το πλακάκι 200 ευρώ Γιάννο'μ;

Δεν έκανε! Tooth
Κάνα 100σταρι ταβάνι Σαρακάκης .
Εδώ η μαρζοκι(στα μέχρι του 11μοντελα και η wp στα επόμενα ~'18) δίνουν όλη την μπουκάλα ,βέβαια μιλάμε για usd μπροστινό ,τα συμβατικά μας τελείωσαν ,είπαμε τα αγόρασε όλα η Χονδα abcdefghgk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Να παει να ξαπλωσει Rolling
Είδες τι γράφει παραπάνω ο Νέος.
Επειδή ξάπλωσε τράβηξαν νέες βόλτες στο σπειρωμα Tooth
 
Top Bottom