μαθηματα riding school...

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Με κριτική ματιά, παιδιά.
Δεν υπάρχουν απόλυτες απαντήσεις του τύπου αν κάνεις το τάδε θα συμβεί το δείνα.

Πχ αν ανοίξεις γκάζι στη στροφή θα κλείσει η τροχιά. Όχι ακριβώς, εξαρτάται. Από τον συνδυασμό ακτίνας στροφής/ταχύτητας σου for starters. Όλα είναι σχετικά .
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.142
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Αν έχω μηχανάκι μέχρι τότε.
Μέσα


εσενα θα σε περιμενω ....δεν μπορω να σευπολογισω ακομη ετσι οπως τα λες......
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.142
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Αν οι μετοχές είναι τελικά πάνω από 30 τι θα γίνει;


γραφω για 30 αλλά το επιθυμητο θα ειναι 36 .......................3 γκρουπ των 12
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.142
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μιλάμε για level 1 ή θα έχει και 2?

ΥΓ Στέλιο μετάφερε το ποστ #34 στην αρχική καθώς και ότι άλλο σημαντικό γράψεις ώστε να τα έχουμε μαζεμένα στο πρώτο.


για αρχή σου λεω level 1 an omvw mazeytoyn 10-12 ατομα που εχουν κανει το 1 και θελουν το 2 δεν νομιζω να μην γινεται κι αυτό.....

....η προταση σου υλοποιηθηκε.......
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.142
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Αν και δεν εχουν να με μαθουν κατι :D λεω να ειμαι εκει για την εμπειρια και γιατι πιστεω οτι πρεπει να στηριζονται τετοιες κινησεις.

Τα μαθηματα θα ειναι μια η δυο μερες?

Κυριακή πρωι ξεκινανε και κυριακή τελειωνουν .....
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.142
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
οι δηλωσεις ενδιαφεροντος . συμμετοχων (αρχικες) εχουν ενημερωθει μεχρι και το ποστ 65
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.142
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
www.motorcycleridingacademy.gr



ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ





Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στο «χειρίζομαι τη μοτοσυκλέτα» και στο «οδηγώ τη μοτοσυκλέτα»



Μόλις κάποιος αποκτήσει δίπλωμα οδήγησης για τη μοτοσυκλέτα του, γνωρίζει τους χειρισμούς της, όχι όμως και να την οδηγά πραγματικά.


Η διαφορά χειρισμού και οδήγησης, έγκειται στη γνώση του τρόπου με τον οποίο κινείται η μοτοσυκλέτα.


Η μοτοσυκλέτα αλλάζει κλίση, τα γεωμετρικά της χαρακτηριστικά διαφοροποιούνται διαρκώς όσο κινείται, ο οδηγός συμμετέχει ενεργά στην οδήγηση…


Είναι εξαιρετικά κρίσιμο και σημαντικό, ο οδηγός:

· Να γνωρίζει τον τρόπο με τον οποίο κινείται η μοτοσυκλέτα

· Με ποιον τρόπο το σώμα του επηρεάζει την κίνησή της,

· Πώς αντιδρά η μοτοσυκλέτα σε κάθε περίπτωση και, κυρίως

· Γιατί αντιδρά με αυτό τον συγκεκριμένο τρόπο


Έχοντας την κατάλληλη εκπαίδευση και τις απαντήσεις στα καίρια αυτά ζητήματα, ο πραγματικός οδηγός γνωρίζει:

· Τι πρόκειται να συμβεί την επόμενη στιγμή,

· Τον τρόπο για να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την οδήγηση


Ο Απλός Χειριστής αντίθετα, καλείται ανά πάσα στιγμή να ελέγξει τις απρόβλεπτες αντιδράσεις της μοτοσικλέτας του, για τις οποίες δεν γνωρίζει ούτε από τι προκλήθηκαν, ούτε πώς να τις αντιμετωπίσει.


Η σειρά μαθημάτων του Riding School,

εφοδιάζει τους μοτοσυκλετιστές με την απαραίτητη γνώση, ώστε να οδηγούν με ασφάλεια και αυτοπεποίθηση,

να απολαμβάνουν την οδήγηση και κυρίως



Να γίνουν ικανότεροι οδηγοί !







Τα μαθήματα απευθύνονται σε όλους τους μοτοσυκλετιστές, με ή χωρίς εμπειρία, ανεξάρτητα από την ικανότητά τους στην οδήγηση, τη σωματική τους διάπλαση ή την ηλικία.



Οι Ημερίδες Riding 1 / 2 / 3 πραγματοποιούνται στις εγκαταστάσεις της σχολής, στο 32ο χλμ. Αθηνών Λαμίας, στο Πολυδένδρι






RIDING SCHOOL 1 . 2 . 3



To Riding School αναπτύσσεται σε 3 Ημερίδες, τις Riding 1, Riding 2 και Riding 3.

Πρόκειται για μαθήματα οδήγησης σε πίστα ή σε κλειστό ελεγχόμενο χώρο.

Το Riding School είναι η σχολή, η οποία εισάγει τους αναβάτες στον κόσμο της ασφαλούς οδήγησης. Μετά το πέρας του μαθήματος ο αναβάτης έχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κατά την οδήγηση, η οποία γεννιέται μέσω της γνώσης τεχνικών αντιμετώπισης καθημερινών καταστάσεων στους δρόμους.

Σκοπός του είναι η γενικότερη βελτίωση των οδηγικών ικανοτήτων.



Τι διδάσκεται

Κάθε Ημερίδα περιλαμβάνει πέντε ενότητες θεωρίας με άμεση πρακτική εξάσκηση υπό το βλέμμα των εκπαιδευτών.



Riding 1 - Στόχος είναι η σταθεροποίηση και ο απόλυτος έλεγχος της μοτοσυκλέτας και κατ επέκταση ο αποκλεισμός της πτώσης. Το Riding 1 αποτελεί τον θεμέλιο λίθο της οδήγησης και όλοι, ανεξαρτήτως εμπειρίας ξεκινούν την εκπαίδευση από αυτό.


  • Γυροσκοπικό φαινόμενο
    Πως στέκεται σε δύο τροχούς η μοτοσυκλέτα; Πως στρίβει, πότε το εφαρμόζουμε; Τι πρέπει να κάνουμε και τι όχι για να στρίψει σωστά.
  • Θέση οδήγησης
    Ποια είναι η σωστή στάση πάνω στη μοτοσυκλέτα; Τι επίδραση έχει;
    Πως στηριζόμαστε καλύτερα; Πώς να μείνετε ξεκούραστοι οδηγώντας γρήγορα.
  • Roatation Περιστροφή της μοτοσυκλέτας
    Η επίδραση που έχει η σωστή χρήση του γκαζιού στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Τι είναι μύθος και τι αλήθεια. Πως ανοίγουμε σωστά το γκάζι κατά τη διάρκεια της στροφής.
  • Φρενάρισμα.
    Πως φρενάρουμε σωστά; Σωστή χρήση και των δύο φρένων.
    Που βρίσκεται το κατάλληλο σημείο για ένα σωστό φρενάρισμα. Μέγιστο φρενάρισμα με ABS και χωρίς.
  • Αλληλουχία κινήσεων κατά την οδήγηση
    Πότε πρέπει να κάνουμε μία ενέργεια και πότε όχι. Ποια είναι η σωστή σειρά ενεργειών πριν και κατά τη διάρκεια της στροφής. Τι επίδραση έχει το λάθος




Riding 2 - Στόχος Riding 2 είναι ο έλεγχος των πληροφοριών που δέχεται ο εγκέφαλος του οδηγού και η ροή τους κατά την οδήγηση. Γίνεται αποκωδικοποίηση των ενδείξεων του δρόμου με σκοπό την σωστή επιλογή της πορείας και τη βεβαιότητα ότι ο οδηγός θα παραμένει πάντα στη λωρίδα του στις στροφές, ώστε να κινείται με απόλυτη άνεση και ασφάλεια, ακόμη και σε εντελώς άγνωστη διαδρομή. Τέλος δίνονται τεχνικές αποφυγής εμποδίων μέσα στη στροφή / υπό κλίση.

· Apex – η σημασία του για κάθε στροφή Ποιο είναι το σημείο εκείνο της στροφής μέσω του οποίου διακρίνουμε αν έχουμε σωστή γραμμή ή όχι- πόσο σημαντικό είναι για την ασφάλειά μας.

· Επισκόπηση Riding 1 Επανάληψη της αλληλουχίας του Riding 1, τοποθέτηση της αλληλουχίας στις νέες γραμμές που προέκυψαν από την πρώτη άσκηση.

· Εναλλαγή κλίσης σώματος και μοτοσυκλέτας Πως μπορούμε να αλλάξουμε την η κλίση της μοτοσυκλέτας σε σχέση με το δρόμο χρησιμοποιώντας το σώμα μας.

· Αναγνωρίστε το σημείο όπου θα ξεκινήστε τη στροφή σε άγνωστη διαδρομή Πως θα μπορέστε με σαφήνεια να εντοπίζετε το Apex σε κάθε στροφή μιας άγνωστης διαδρομής και κατ' επέκταση τη χάραξη της πορείας σας. Εξασφαλίζετε ότι θα έχετε πάντα διαθέσιμο χώρο στην έξοδο της στροφής.

· Κλίσεις του οδοστρώματος – πως διαφοροποιείται η οδήγησή μας. Η σημασία των κλίσεων του οδοστρώματος (ρήσεις, κλίσεις, ανηφόρα, κατηφόρα), ποιες είναι οι ενέργειες που πρέπει να κάνουμε.

· Εμπόδιο μέσα στη στροφή – τεχνικές για να αποφύγετε και να παραμείνετε στο δρόμο Ένα εμπόδιο ή νερά μέσα στη στροφή μπορεί να έχουν απρόβλεπτες συνέπειες Πως τα αντιμετωπίζουμε, πως παραμένουμε ψύχραιμοι και τί χρειάζεται να κάνουμε για να παραμείνουμε στο δρόμο.



Riding 3 - Έχει σκοπό να αυξήσει στο έπακρο τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας σε συνεργασία με τον οδηγό της και αυτά πάντα με την ασφάλεια που έχει αποκομίσει ο οδηγός μετά το Riding 1 και Riding 2.
Όταν "πιέζουμε" τη μοτοσυκλέτα στη στροφή, στο φρενάρισμα ή στην επιτάχυνση αναδύεται η απορία για το "όριο". Στο Riding3 γίνεται σαφές που είναι το Όριο, τόσο της μοτοσυκλέτας όσο και του οδηγού και δίνεται ο τρόπος για τη διαχείρισή του.

  • Επισκόπηση Riding 1 & 2
  • Χαλάρωση χεριών σε έντονες κλίσεις, διατήρηση τροχιάς, ουδέτερη στάση σώματος και η σημασία της
  • Έντονο - Αγωνιστικό Φρενάρισμα βαθειά μέσα στη στροφή. Εντοπισμός του κρίσιμου σημείου για το τέλος των φρένων
  • Πρόωρο Άνοιγμα του Γκαζιού , τι κερδίζουμε
  • Περιορισμός διαδικασίας στροφής στην ελάχιστη δυνατή
  • Μετακίνηση λεκάνης, πώς, σε ποια φάση της στροφής, επιστροφή




ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ

Για ένα άτομο: 160,00 ΕΥΡΩ

Για δύο άτομα στην ίδια ημερομηνία: € 140,00 έκαστος

Νέοι οδηγοί έως 21 ετών: € 120,00

Για 10 + άτομα: € 120,00 έκαστος

Για κατόχους μοτοσυκλέτας Ducati: € 120,00





PRIVATE TRAINING

Μια ημέρα με τον Θανάση Χούντρα και τους εκπαιδευτές της σχολής. Εξατομικευμένη εκπαίδευση στα στοιχεία του Riding School.

Συμμετέχουν έως τέσσερα άτομα ανά ημέρα.

Κόστος Συμμετοχής

Ελάχιστο κόστος συμμετοχής, το ισόποσο των 4 ατόμων. 1-4 άτομα: € 560






ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟ RIDING SCHOOL


Η διδακτική ημέρα στο Riding School είναι πραγματικά γεμάτη.

Τα μαθήματα ξεκινούν στις 8.00 το πρωί με την εγγραφή σας και τελειώνουν στις 17.00, οπότε και γίνεται η τελική αξιολόγηση της ημέρας και των μαθητών από τους εκπαιδευτές. Αυτή είναι και η τελευταία ευκαιρία για να συζητήσετε με τον εκπαιδευτή σας τυχόν προβλήματα ή διορθώσεις.


Τα ημερήσια μαθήματα παρακολουθούν μέχρι 32 μαθητές, χωρισμένοι σε δύο ή τρία γκρουπ. Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας ο κάθε μαθητής έχει τον δικό του εκπαιδευτή, τον οποίον "μοιράζεται" με έως τρεις ακόμα μαθητές.


Το ημερήσιο πρόγραμμα περιλαμβάνει 5 θεωρητικά μαθήματα σε τάξη και πέντε πρακτικά μαθήματα σε πίστα. Μετά από κάθε πρακτική εκπαίδευση στην πίστα, ο εκπαιδευτής μιλάει ξεχωριστά με τον κάθε μαθητή του, αναλύοντας την πρόοδό του.


Το ημερήσιο πρόγραμμα περιλαμβάνει:

- Πέντε εικοσάλεπτα πρακτικά μαθήματα σε πίστα

- Πέντε θεωρητικά μαθήματα σε τάξη

- Αποκλειστικό εκπαιδευτή για κάθε μαθητή

- Εμπειρία και εξέλιξη 35 ετών στην οδήγηση μοτοσυκλέτας

- Ενδιάμεσα σνακ

- Ασύγκριτη αίσθηση ελέγχου και ασφάλειας στην οδήγηση μετά το πέρας των

μαθημάτων


Στο τέλος της ημέρας όλοι οι μαθητές παραλαμβάνουν αναμνηστικό δίπλωμα του επιπέδου που παρακολούθησαν




ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ για τη συμμετοχή κάποιου οδηγού στα μαθήματα





–Δίπλωμα οδήγησης

–Μοτοσυκλέτα σε καλή λειτουργική κατάσταση, με καλά ελαστικά

–Εξοπλισμός: Κράνος κλειστό ή ανοιγόμενο (full face), μπότες μοτοσυκλέτας ή μποτάκια, γάντια, παντελόνι και μπουφάν με προστατευτικά (δερμάτινα ή cordura).

  • Εάν κάτι λείπει από τον εξοπλισμό, το συμπληρώνει η σχολή, χωρίς επιβάρυνση, απλά ενημερώστε μας.

Τι κερδίζουμε με τα Μαθήματα Οδήγησης;
Η εμπειρία έχει δείξει ότι οι συμμετέχοντες εντυπωσιάζονται από την σημαντική βελτίωση των οδηγικών τους ικανοτήτων, όσο και από το αίσθημα ασφάλειας που πλέον διαθέτουν.


Στο τέλος της ημέρας αισθάνονται ότι μόλις τώρα άρχισαν να οδηγούν πραγματικά”, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιούν τη μοτοσυκλέτα τους πέντε, δέκα ή ακόμη και 20 χρόνια…


Το Riding School λειτουργεί στην Ελλάδα από το 1998. Μέχρι σήμερα έχει εκπαιδεύσει πολλά άτομα από την Πολεμική Αεροπορία, το ΕΚΑΒ, την ομάδα ΔΙΑΣ, την Interamerican, καθώς επίσης και περισσότερα από 10.000 άτομα από όλη την Ελλάδα.


Για πληροφορίες και συμμετοχές:

Ιωάννα Αρβανιτάκη

2108070776, 6941633040, info@motrac.gr

Ημερομηνίες 2020: www.motrac.gr
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πανω απ'ολα με αποθαρρυνει το κρυο που θα'χει τοτε.Δεν ξεκινας ευκολα απο Κοζανη χειμωνιατικα.Παντως το κατοσταρικο ακουγεται δελεαστικο...

Αφου έχεις εξοπλισμό ρε συ. Με ένα ισοθερμικό πάνω κάτω και τα μοτοσυκλτιστικά ρούχα, θα την παλέψουμε. Ειδικά αν πέσει πάνω σε Αλκυονίδες μέρες
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Θα σας κάνω μάθημα εγώ μπας και μάθετε 5 πράγματα....
Θα μας δώσεις και την λελαπα να κανουμε μαθημα και που ξερεις αν μας αρέσει μπορεί να γινουμε φαν λελαπας ooopsooops
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Πολύ ενδιαφέρον, αν ήταν αργότερα μέσα στη χρονιά σίγουρα θα ερχόμουν,
αλλά για τους δικούς μου λόγους (πόδι και καιρός) μάλλον θα είναι πολύ δύσκολο να συμμετέχω τον Ιανουάριο...
 

thimiospoul

member
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
46
Περιοχή
ΚΟΖΑΝΗ
Μοτοσυκλέτα
fz6 s2 2007
Όνομα
ΘΥΜΙΟΣ
Αφου έχεις εξοπλισμό ρε συ. Με ένα ισοθερμικό πάνω κάτω και τα μοτοσυκλτιστικά ρούχα, θα την παλέψουμε. Ειδικά αν πέσει πάνω σε Αλκυονίδες μέρες
Ας κοντεψει ο καιρος και το μελεταμε.Για αρχη,μεσα ειμαι παντως.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.361
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Νεος στην παρεα αν ολα πανε καλα με covid ειμαι οκ για συμετοχη
Καλωσηρθες Σωτήρη ,μακάρι να πάνε όλα καλα
 

Face

member
Δημοσιεύσεις
669
Ηλικία
55
Περιοχή
ATHENS
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI V-strom 650 XT
Όνομα
NIKOS
Δεσποτα ωραια κινηση!!! Praising.Δεν με χαλαει μια βολτουλα με μαθημα μαζι!!!! Εκτος απροοπτου μεσα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

6 ερωτήσεις στον Keith Code του California Superbike School​

no-caption3.jpg

Για πολλούς μοτοσυκλετιστές η οδήγηση μαθαίνεται στο δρόμο μέσα από δοκιμές και λάθη. Δυστυχώς κάποια από τα μαθήματα είναι σκληρά, με ατυχήματα και αξιώσεις ασφαλιστικών εταιρειών κι έχουν ως αποτέλεσμα την απογοήτευση και πολλές φορές την εγκατάλειψη.
Σε κάποιες χώρες για να πάρεις δίπλωμα μοτοσυκλέτας είναι υποχρεωτική η εκπαίδευση.
Με την εκπαίδευση όμως εξασφαλίζεις ένα βασικό επίπεδο. Από κει και πέρα για να οδηγήσεις μια μοτοσυκλέτα πολλών ίππων και κυβικών σωστά και με ασφάλεια χρειάζεται την ανάλογη ικανότητα.
Τα μαθήματα σε μία σχολή αγωνιστικής οδήγησης είναι ο απευθείας τρόπος για να αποκτήσεις επάρκεια στην οδήγηση και εμπιστοσύνη στην μοτοσυκλέτα σου. Η πίστα είναι ένας ελεγχόμενος και ασφαλής -σε σχέση με τον δρόμο- χώρος.
Στις ΗΠΑ μία από τις καλύτερες σχολές αγωνιστικής οδήγησης μοτοσυκλέτας είναι το California Superbike School.
Ο Keith Code ιδιοκτήτης και εκπαιδευτής από το 1976, απαντά στις ερωτήσεις μας:

1. Όσον αφορά στην οδήγηση μίας μοτοσυκλέτας στο δρόμο ποιες είναι οι πέντε κορυφαίες δεξιότητες που πρέπει να έχει ένας οδηγός;

“Κάποια χρόνια πριν, θα έδινα μία απάντηση “κονσέρβα” σε μία τέτοια ερώτηση αλλά όσο περνούν τα χρόνια και εκπαιδεύοντας ολοένα και περισσότερους οδηγούς παρατηρώ ότι αυτές οι οδηγίες δεν είναι τόσο αποτελεσματικές ως προς την βελτίωσή τους.
Θα ήθελα να κάνω ένα τεστ για να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση. Πάρτε μερικούς οδηγούς και εκπαιδεύστε τους αποκλειστικά εκτός δρόμου. Μην τους αναφέρετε καν τις λέξεις “οδήγηση στο δρόμο”. Δώστε τους όμως ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με αυτά που εμείς εδώ στη σχολή θεωρούμε ως βασικά.
Θα στοιχημάτιζα ότι η οδήγησή τους θα είναι πολύ ασφαλέστερη από κάποιου που έχει μόνο τη βασική εκπαίδευση, ακόμη και αν αυτός είχε οδηγήσει στην πράξη χιλιάδες μίλια στο δρόμο. Η λογική μου είναι ότι η γνώση είναι πάντα γνώση. Άσχετα με τις συνθήκες ο οδηγός που έχει κατανοήσει τις βασικές αρχές αγωνιστικής οδήγησης θα γίνει όσο καλύτερος μπορεί να γίνει
.”

2. Από την πολύχρονη διδακτική και οδηγική εμπειρία σας μπορείτε να διακρίνετε ένα χαρακτηριστικό ή μία ικανότητα που είναι πιο δύσκολο να κατανοηθεί από τους εκπαιδευόμενους οδηγούς ή τους αγωνιζόμενους;

Σε αυτό μπορώ να απαντήσω εύκολα: Η κρίση τους στο τι ταχύτητα εισόδου στροφής πρέπει να έχουν. Ένας οδηγός έχει τεράστια δυσκολία στο να συντονίσει όλες τις δεξιότητες και τις γνώσεις του μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα ώστε να βελτιώσει την ταχύτητα εισόδου. Συμβαίνουν τόσα πολλά πράγματα στην είσοδο μιας στροφής και ο αναβάτης έχει τόσο λίγο χρόνο να σκεφτεί τι πρέπει να κάνει.
Κάποιοι πιστεύουν ότι οι διάφορες τεχνικές φρεναρίσματος είναι το κλειδί αλλά η δική μου εμπειρία λέει ότι η υποκειμενική αντίληψη που έχει ο καθένας για την ταχύτητα είναι αυτή που διέπει τη δυνατότητα ελέγχου της εισόδου σε μία στροφή.
Αυτός είναι και ο λόγος που ξεκινούμε κάθε μάθημα βάζοντας τους οδηγούς να χρησιμοποιούν μόνο μία ταχύτητα και καθόλου φρένα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο οδηγός να σκέφτεται πώς θα μπει στη στροφή και όχι πώς θα φρενάρει πριν από αυτήν
. “

3. Το να αξιοποιείς τις δυνατότητες και την εμπιστοσύνη στην μοτοσυκλέτα σου (τουλάχιστον για τους αρχάριους οδηγούς) φαίνεται πολύ πιο εύκολο με μια πιο μικρή μοτοσυκλέτα. Τι είχατε στο μυαλό σας όταν χρησιμοποιούσατε την S1000RR στην σχολή σας;

Πέρα από το γεγονός ότι η BMW S1000RR είναι μια πολύ άνετη και εύκολα διαχειρίσιμη μοτοσυκλέτα, σκέφτηκα ότι η ηλεκτρονική “βοήθεια” που προσφέρει η μοτοσυκλέτα δεν θα δημιουργούσε πανικό σε κάποιο λάθος χειρισμού του οδηγού. Δεν είναι τα λάθη του οδηγού που προκαλούν το ατύχημα αλλά οι σπασμωδικές προσπάθειες διόρθωσης που κάνει ο οδηγός. Τελικά είχα δίκιο. Τα ατυχήματα των μαθητών μειώθηκαν κατά 40% σε σχέση με αυτά που είχαν με τα 600”.

4. Έχετε υπάρξει εκπαιδευτής οδηγών παγκοσμίας κλάσης αλλά και αρχαρίων οδηγών δρόμου. Τι πιστεύετε ότι είναι αυτό που έχει εξελιχθεί κατά τη διάρκεια όλων αυτών των χρόνων σε σχέση με την ασφάλεια και την ικανότητα οδήγησης;

Δεν θα είμαι μετριόφρων σε αυτή την απάντηση. Η εξάσκηση και η τεχνική κατανόηση που έχουμε αναπτύξει στη σχολή μας είναι αυτά που οι οδηγοί σήμερα θεωρούν δεδομένα. Η περισσότερη γνώση είναι πλέον κοινή αντίληψη λες και υπήρχε ανέκαθεν.
Όμως, όταν ξεκίνησα να εκπαιδεύω οδηγούς το 1976, δεν υπήρχαν καθόλου στοιχεία και τεχνικές για την αγωνιστική οδήγηση
”.

5. Για έναν τελείως άπειρο οδηγό η επιλογή της μοτοσυκλέτας μπορεί να είναι ένα δύσκολο έργο. Τι συμβουλή θα δίνατε σε έναν ενθουσιώδη που θέλει να ξεκινήσει την περιπέτεια πάνω σε δύο τροχούς; Ποια είναι η πιο κατάλληλη μοτοσυκλέτα για να ξεκινήσει;


Η συμβατική άποψη είναι να ξεκινήσεις με μία μικρή μοτοσυκλέτα και να συνεχίσεις προοδευτικά. Η δική μου άποψη είναι να ξεκινήσεις με την μοτοσυκλέτα που κάνει την καρδιά σου να χτυπά. Δεν πιστεύω ότι το μέγεθος και η δύναμη της μοτοσυκλέτας ευθύνονται για την ασφάλεια του αναβάτη. Εκεί θα φτάσει με την σωστή εκπαίδευση”.

6. Έχετε την φήμη ειδικού πάνω σε πολύπλοκα θέματα που αφορούν την μοτοσυκλέτα. Ποιο πιστεύετε ότι θα είναι το επόμενο μεγάλο τεχνολογικό επίτευγμα που θα αλλάξει τους κανόνες;

Θα επαναλάβω ότι οι βασικές αρχές οδήγησης είναι οι ίδιες και δεν πρόκειται να αλλάξουν όσο οι μοτοσυκλέτες έχουν δύο ρόδες.
Είναι η εποχή που πρέπει να ερευνήσουμε και να μελετήσουμε τι κρύβεται πίσω από τα λάθη των οδηγών και πώς οι εκπαιδευτές μας θα τα κατανοήσουν πιο βαθιά και τελικά θα τα λύσουν. Οι περισσότεροι αναβάτες δεν έχουν επίγνωση του πόσο καλοί οδηγοί είναι. Γνωρίζουν ότι μπορούν να βελτιωθούν αλλά μέχρι να βάλουν σε μια σειρά τα βασικά, δεν έχουν ιδέα πόσο. Η δουλειά μας είναι να τους δείξουμε πώς θα το κάνουν
”.

Πηγη https://motoria.gr
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Συμφωνώ σε ολα (ειδικά η σπασμωδική διόρθωση είναι κάτι που έχω διαπιστώσει και εξ ιδιων), εκτός από το ότι ο αρχάριος πρέπει να πάρει οποία μηχανή του αρέσει, ιδιαίτερα εδώ στην Ελλαδα. Κατα τη γνώμη μου ο αρχάριος πρέπει να ξεκινήσει από πιο αργή μηχανή. Αυτό γιατί ελάχιστοι αρχάριοι, ιδιαίτερα οι νέοι μπορούν να νιώσουν τι οδηγούν και που. Όταν πιάνεις με μια 3η 200 θα το κάνεις όλο και πιο συχνά μέχρι να γίνει το δυστύχημα. Και οι συνέπειες του δυστυχήματος με 150 είναι πολύ πιο σοβαρές από ότι με 100, ενώ μπορεί να πάρεις κι άλλους στο λαιμό σου.

Το έχω παρατηρήσει και εγώ με το 390. Αρκετές φορές ξεχνιέμαι και συλλαμβάνω τον εαυτό μου να κινείται με αρκετά παραπάνω χιλιόμετρα από όσα πρέπει για τις συνθήκες του δρόμου. Μια γριά που μου έκοψε το δρόμο με το ΙΧ της (ευτυχώς εκτίμησα το abs), μου θύμισε ότι στους κατοικημένους τόπους δεν πρέπει να κινούμαστε με πάνω από 60, όσο και αν αυτό ακούγεται υπερβολή για πολλούς.

ξεχνιέμαι με τα 45 άλογα του 390 adventure. Που να είχα και πολλά παραπάνω άλογα, όπως τα περισσότερα μηχανάκια που κυκλοφορούν εκεί έξω και μου αναφέρει συνεχώς στα επείγοντα κάθε φορά που εφημερεύει η σύζυγος. Αφού η καημένη κάθε φορά που πάει να πάρει εισαγωγή και ακούει ότι είναι μηχανάκι, προσεύχεται να μην είμαι εγώ. Και πιστέψτε με σε κάθε ανοιχτή εφημερία φέρνουν μοτοσυκλετιστες για ακρωτηριασμούς άκρων μερικές φορές και παραπάνω από 3. Φαντάζομαι τι θα γίνεται στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη.



Sent from my A80Pro using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Εγω δεν συμφωνω με τον κυριο code, εχω και 2 του βιβλια
Εαν κανεις μαθηματα, τεχνικες οδηγησης κλπ...ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να μην προσπαθησεις να μπεις στη στροφη λιγο σβελτα.
Ο δημοσιος δρομος ειναι γεματος παγιδες, ο πιο ασφαλης τροπος να γυρισεις σπιτι σου δεν ειναι τα μαθηματα, αλλα να πηγαινεις αργα...πολυ αργα θα ελεγα

Δεν γινεται να τα εχουμε ολα σε αυτη τη ζωη

Συμφωνω οτι θα μαθεις να χειριζεσαι τη μοτο καλυτερα, θα γινεις πιο ικανος αναβατης, αλλα σε απλα ελληνικα ....οποιος ανακατευεται με τα πιτουρα τον τρων οι κοτες.

Το βλεπω απο μενα που παω κουλομαρια κ δεν ειχα ποτε ατυχημα, ουτε καν εφτασα κοντα... καποιες φορες που κινδυνεψα και τη γλυτωσα στο τσακ ηταν με πιο στριφτερες μοτο που πηγαινα πιο γρηγορα
 
Τελευταία επεξεργασία:

EvangeloSKG

member
Δημοσιεύσεις
1.693
Ηλικία
48
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS
Όνομα
Βαγγέλης
Περιοχή
Μαρούσι
Θα συμφωνήσω εν μέρει με τον @Babis flou: οι απαντήσεις αφορούν σχεδόν αποκλειστικά αγωνιστική οδήγηση και το να προσπαθήσεις να εφαρμόσεις αυτή την αντίληψη σε δημόσιο δρόμο μπορεί να αποβεί καταστροφικό.

Προτιμώ την προσέγγιση του Kevin από το κανάλι MCrider, που χωρίζει την οδήγηση σε ικανότητα και στρατηγική και τα αναπτύσσει παράλληλα.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Θα συμφωνήσω εν μέρει με τον @Babis flou: οι απαντήσεις αφορούν σχεδόν αποκλειστικά αγωνιστική οδήγηση και το να προσπαθήσεις να εφαρμόσεις αυτή την αντίληψη σε δημόσιο δρόμο μπορεί να αποβεί καταστροφικό.

Προτιμώ την προσέγγιση του Kevin από το κανάλι MCrider, που χωρίζει την οδήγηση σε ικανότητα και στρατηγική και τα αναπτύσσει παράλληλα.
Βαγγελη εχεις καποιο link?
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Top Bottom