Έχοντας βάλει πρόσφατα τα Mitas E-07+ (τα απλά, γιατί υπάρχει και η έκδοση Dakar, με πιο σκληρή γόμα), τα πρώτα μη αμιγώς ασφάλτινα που φοράω ποτέ, και με ελάχιστη εμπειρία στο χώμα έχω να πω τα εξής:
1. Εμφανισιακά το μηχανάκι δείχνει τεθωρακισμένο. Το ανεβάζουν πάρα πολύ (οκ, αυτό δευτερο-τριτεύον).
2. Στο χώμα τα πήγα ελαχιστότατα σε βατούς χωματόδρομους, οπότε δε θα μπορούσα να εκφέρω άποψη. Μια σταθερότητα στο πάτημα μπορεί και να την ένιωσα, προερχόμενος όμως από τα ασφάλτινα Tourance.
3. Σε ταξίδι σε επαρχιακούς δρόμους (περίπου 1.200χλμ), με το μηχανάκι φορτωμένο δε δημιούργησαν το παραμικρό πρόβλημα. Ίσως μια μικρή αστάθεια την ένιωσα όταν υπήρχε χαλίκι και σκόνη στο οδόστρωμα, αλλά αυτό θα ίσχυε με οποιοδήποτε ελαστικό.
Επίσης, δεν τα οδήγησα σε βρεγμένο οδόστρωμα ή βροχή για να ξέρω συμπεριφορά.
Θόρυβο, που λένε πολλοί, δεν κατάλαβα. Οδηγώ πάντα με ωτοασπίδες, αλλά και όταν τις έβγαλα δεν κατάλαβα μεγάλη διαφορά από πριν.
Στις γρήγορες στροφές αφήνει μια βαριά αίσθηση στην επαναφορά, ενώ στα σφιχτά κομμάτια είναι αρκούντως ευέλικτο.
Αν δε σ’ενδιαφέρει να κινείσαι με 160+ ακατέβατα, νομίζω είναι ένα καλό λάστιχο που ζητά λίγους συμβιβασμούς γι’αυτά που προσφέρει.
Χωρίς να έχω ακόμα κατά νου travel enduro, παρά κίνηση σε δασικούς δρόμους, δε βλέπω την ώρα να ανακαλύψω τις εκτός ασφάλτινου δρόμου χάρες τους.
- Θα το ξανάβαζα;
- Ναι, σίγουρα.