διτροχο ειναι κι αυτο...

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Ενδιαφέρουσα διαδρομή είναι από την πλατεία Πεντέλης ως τον Σταυρό Αγίας Παρασκευής.
Υπάρχει θέα συνέχεια, ενώ η κίνηση είναι ελάχιστη.

 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Ενδιαφέρουσα διαδρομή είναι από την πλατεία Πεντέλης ως τον Σταυρό Αγίας Παρασκευής.
Υπάρχει θέα συνέχεια, ενώ η κίνηση είναι ελάχιστη.

Ρε συ Πανό τι το ενδιαφέρον έχει Δλδ;
Την κατηφόρα;
Θα το διαβάσει κ κανενας νέος στο πεταλι κ θα νομίζει δεν ξέρω κ γω τι..
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Ρε συ Πανό τι το ενδιαφέρον έχει Δλδ;
Την κατηφόρα;
Θα το διαβάσει κ κανενας νέος στο πεταλι κ θα νομίζει δεν ξέρω κ γω τι..
Έχει ωραία θέα, τουλάχιστον ως την διασταύρωση με την Αναπαύσεως.
Εννοείται πως τραβάω μόνο κατηφόρες, για οικονομία χρόνου.
Το κομμάτι που , ας πούμε είναι συνηθισμένο κ αδιάφορο είναι η Κλεισθένους ως τον Σταυρό.
Κ πάλι όμως είναι ξεκούραστο κ χωρίς πολλά αυτοκίνητα.
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Ποδηλατικό 2ημερο με τον πιτσιρίκο απέναντι στην Εύβοια..


Στάλθηκε από το HRY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Απογευματινή ανάβαση στην Πεντέλη με κόντρα αέρα να μας δυσκολεύει.
Μετά την πλατεία της Νέας Πεντέλης αρχίζουν οι ανηφόρες.
Η πρώτη είναι σύντομη κ φτάνει στο 11-13%.
Η δεύτερη δυσκολεύει ακόμη κ αμάξια κ φτάνει ως το 18% στο τέλος της.
Κατόπιν, συνεχόμενη ανηφόρα 8% κ στο τελευταίο μέρος λίγο πριν την διασταύρωση για τον Αγ. Παντελεήμονα έχει σταθερή ανηφόρα 12-14%.
Η κατάβαση είναι απολαυστική, σε ωραίο τοπίο, ακόμη κ μέσα στον οικισμό.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Giant Stormguard E+ - Full-Suspension E-Bike​

2701cec7c489dfd3895ddd665828ebf2_XL.jpg

Σχεδιασμένο για να οδηγείται οπουδήποτε, το Stormguard Ε+ διαθέτει ενισχυμένη μπαταρία και κινητήρα μεσαίας κίνησης Yamaha. Όσον αφορά τα ποδήλατα —τόσο ηλεκτρικά όσο και τα κλασικά άνευ ηλεκτρισμού— λίγες μάρκες έχουν τόσο ισχυρή φήμη όσο τα ποδήλατα Giant. Ένας κολοσσός του κλάδου εδώ και αρκετές δεκαετίες, η Giant διαθέτει τόσο οικονομίες κλίμακας όσο και εντυπωσιακή ποιότητα που της επιτρέπουν να αναπτύσσεται συνεχώς και να καινοτομεί στον κλάδο. Έχουμε δει πολλά νέα ηλεκτρικά ποδήλατα από τη Giant τελευταία, ωστόσο, κανένα από αυτά δεν μοιάζει με το νέο Stormguard E+.

Με μια ματιά, το Stormguard E+ φαίνεται επιβλητικό και ακριβό. Είναι το πρώτο ηλεκτρικό ποδήλατο πλήρους ανάρτησης της Giant με εστίαση στη χρησιμότητα. Από άποψη στυλ, είναι σαφές ότι χρησιμοποιεί τη δοκιμασμένη γεωμετρία Giant.
_DSC1240.jpg

Διαθέτει τεράστιες πίσω σχάρες που μοιάζουν να μπορούν να πάρουν τα πάντα. Η εταιρεία δίνει δυνατότητα μεταφοράς 20 κιλά. Από πλαϊνά κομψά σακίδια, μέχρι άλλο ένα ποδήλατο αν ξέρεις να δένεις. Τα μεγάλα φτερά στους τροχούς είναι ένα ακόμη δείγμα ότι πρόκειται για ποδήλατο – σύντροφο στην καθημερινότητα και όχι για άλλη μία marketing εφεύρεση.
Από άποψη απόδοσης, το Stormguard E + έχει έναν κινητήρα μεσαίας κίνησης Yamaha που συνδυάζεται με σύστημα κίνησης με ιμάντα για αθόρυβη λειτουργία και που μπορεί να λειτουργεί για 10.000km χωρίς αλλαγή. Διαθέτει εσωτερικά γραναζωτό κέντρο Enviolo για πρόσθετη απόδοση και αντλεί ενέργεια από μια μεγάλη μπαταρία EnergyPak Smart 800Wh. Παρεμπιπτόντως, αυτή είναι η πρώτη φορά που η Giant χρησιμοποιεί τον μεγαλύτερο τύπο στοιχείων μπαταρίας. Θεωρητικά, αυτή η μπαταρία θα πρέπει να παρέχει μεγαλύτερη εμβέλεια, αλλά το πιο σημαντικό, ανθεκτικότητα σε περισσότερους κύκλους φόρτισης.
20220511_giant_mosel13512.jpg

Διαθέτει μια ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη με μπάρα που ονομάζεται RideDash Evo. Αυτό το gadget σάς επιτρέπει να συνδέσετε το smartphone σας με το ποδήλατο, επιτρέποντάς σας να έχετε πρόσβαση σε λειτουργίες όπως η πλοήγηση και τα στατιστικά διαδρομής. Θα προσφέρεται σε premium έκδοση E+1 και έκδοση E+2 πιο προσιτή.
Τa Stomguard E+ αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το 2023 και θα πωλούνται στα 7.999 ευρώ το E+1 και 6.499 ευρώ το E+2.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Clutch Kickin' - Στο νέο του ποδηλατικό βίντεο ο Phil Atwill ζαλίζει τον Υμηττό​


Θες να μάθεις τι κάνει ο Phil Atwill όταν δεν βρίσκεται στη σέλα της Beta του; Δες το νέο του video, Clutch Kickin’, και θα μείνεις με το στόμα ανοιχτό.
Ο Άγγλος ποδηλάτης, μοτοσυκλετιστής και εν γένει χαρισματικός αναβάτης σε ο,τιδήποτε έχει δύο ρόδες, έχει πλέον εγκατασταθεί μόνιμα στην Ελλάδα, όπου απολαμβάνει το κλίμα και τις αμέτρητες διαδρομές για ποδηλατική προπόνηση – και επί τη ευκαιρία συνεργάζεται με την ελληνική αντιπροσωπεία της Beta συμμετέχοντες σποραδικά σε αγώνες enduro.
Στις 13 Δεκεμβρίου κυκλοφόρησε το νέο του βίντεο στο κανάλι YouTube, Propain Positive, όπου μας παίρνει μαζί του στον Υμηττό για ένα πεντάλεπτο υπερθέαμα σε μονοπάτια και επιδείξεις ακροβατικών.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Πρωινή βόλτα στο δάσος του Κουβαρά, στην ανατολική Αττική.
Στο 5':42" ο φίλος που είχαμε πάει μαζί είχε μια πτώση, η οποία κόπηκε στο μοντάζ!

 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Βόλτα στον λόφο του προφήτη Ηλία στην Παιανία.
Αρκετοί ανεβαίνουν ως εκεί για να θαυμάσουν την καλύτερη θέα στα μεσόγεια.

 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Εδώ κ έναν χρόνο έχουν ρίξει καινούργια άσφαλτο στην διαδρομάρα από Νταού Πεντέλης ως Ντράφι.
Δεν είχα προλάβει να πάω βόλτα ως εκεί, με μηχανάκι κ είπα να το κάνω λίγο πιο δύσκολο.
Ξεκίνησα από Παιανία, έφτασα Πικέρμι, ανηφόρισα Καλλιτεχνούπολη, έκανα παράκαμψη ως το Νταού κ από εκεί συνέχισα Διώνη, Ντράφι κ τερματισμός στην Πεντέλη.
Έντονες ανηφόρες κ κατηφόρες, αλλά η θέα καταπληκτική.
Εδώ, ένα μικρό απόσπασμα.

 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.807
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης

Thanos_98

new member
Δημοσιεύσεις
32
Ηλικία
25
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Thanos
Εδώ κ έναν χρόνο έχουν ρίξει καινούργια άσφαλτο στην διαδρομάρα από Νταού Πεντέλης ως Ντράφι.
Δεν είχα προλάβει να πάω βόλτα ως εκεί, με μηχανάκι κ είπα να το κάνω λίγο πιο δύσκολο.
Ξεκίνησα από Παιανία, έφτασα Πικέρμι, ανηφόρισα Καλλιτεχνούπολη, έκανα παράκαμψη ως το Νταού κ από εκεί συνέχισα Διώνη, Ντράφι κ τερματισμός στην Πεντέλη.
Έντονες ανηφόρες κ κατηφόρες, αλλά η θέα καταπληκτική.
Εδώ, ένα μικρό απόσπασμα.

Φοβερή διαδρομή! Ευχαριστούμε για το share φίλε
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Η παρέα θα συνέχιζε ως Νέα Μάκρη, στα πιο ψηλά δηλαδή.
Εγώ όμως, επειδή δεν είχα χρόνο, αλλά κυρίως επειδή τα είχα φτύσει, τους είπα πως θα ανέβω ως το ΠΙΚΠΑ όπου θα τερματίσω.
Πραγματικά, έφτασα εκεί, ήπια λίγο νερό κ άρχισα να κατεβαίνω την γνωστή διαδρομή ως την Αναπαύσεως.
Στην πύλη του Παίδων με περίμενε κ ένα χαριτωμένο σκυλάκι.
ΧΑ ΧΑ....!

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το Λονδίνο τα κατάφερε: Ποιοι κυκλοφορούν στον δρόμο στις ώρες αιχμής​

Μια συντονισμένη προσπάθεια μπορεί να αποδώσει καρπούς​

Το Λονδίνο τα κατάφερε: Ποιοι κυκλοφορούν στον δρόμο στις ώρες αιχμής


Εδώ και χρόνια, στο Λονδίνο γίνεται μια πολύ συνειδητοποιημένη προσπάθεια ώστε να μειωθεί η κίνηση των αυτοκινήτων τις ώρες αιχμής και να αυξηθεί η κίνηση των ποδηλάτων. Και όπως φαίνεται σύμφωνα με τα στοιχεία μιας νέας έκθεσης, το Λονδίνο τα κατάφερε.​

Τα τελευταία στοιχεία της κίνησης στο City του Λονδίνου δείχνουν πως στις ώρες αιχμής τα ποδήλατα εκπροσωπούν το 40% της κίνησης στους δρόμους, ενώ τα αυτοκίνητα μόλις το 27%.

Φυσικά, το περπάτημα παραμένει ο κύριος τρόπος των ανθρώπων για να επισκέπτονται τα συγκεκριμένα μέρη, ωστόσο ο αριθμός των πεζών είναι πλέον κάτω από τα νούμερα πριν την πανδημία. Το ίδιο ισχύει όμως και για τα μηχανοκίνητα οχήματα, που φτάνουν μόλις το 80% από όσα κυκλοφορούσαν το 2019.

Η αληθινή πρόοδος που έχει γίνει, είναι στους ποδηλάτες, που φτάνουν στο 102% σε σχέση με εκείνους πριν την πανδημία. Το ποσοστό όσο κινούνται με μηχανοκίνητα οχήματα έπεσε κατά 64% από το 1999, ενώ εκείνο των ποδηλατών, αυξήθηκε κατά 386%.

Έτσι η κίνηση στους δρόμους έχει γίνει ευκολότερη σε μια από τις πιο πολυσύχναστες περιοχές της πρωτεύουσας της Αγγλίας, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε το κέρδος για το περιβάλλον. Μια συντονισμένη προσπάθεια λοιπόν μπορεί να δώσει καρπούς, χωρίς ημίμετρα και πρόχειρες ιδέες. Το παράδειγμα θα πρέπει να ακολουθήσουν και άλλες πόλεις, ώστε τα κέρδη να είναι πολλαπλά.

Πηγη www.e-radio.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το πρώτο eBike World Ride του Nick Sanders με το Yamaha Wabash RT​

Θα περάσει και από την Αθήνα​


Στις 15 Σεπτεμβρίου 2023, ο θρυλικός εξερευνητής του πλανήτη Nick Sanders MBE ξεκίνησε ένα ακόμη 2-τροχο επικό ταξίδι σε όλο τον κόσμο
Ήδη διάσημος για τις πολυάριθμες περιπέτειές του με μοτοσυκλέτες Yamaha που έχουν καταρρίψει όλα τα ρεκόρ, καθώς και για τα πολλά ταξίδια του με ποδήλατο, ο Nick ξεκινά τον πρώτο γύρο του κόσμου με ηλεκτρικό ποδήλατο.

Ξεκινώντας στις 15 Σεπτεμβρίου 2023 από τα κεντρικά γραφεία της Yamaha Motor Europe στο Άμστερνταμ, ο Nick θα οδηγήσει το Yamaha Wabash RT του στην Αθήνα, πραγματοποιώντας το πρώτο σκέλος αυτής της εκπληκτικής πρόκλησης που θα διαρκέσει 229 ημέρες.
Μετά από ένα ταξίδι με πλοίο στο Ισραήλ, το παγκόσμιο ταξίδι συνεχίζεται με ένα ταξίδι 35 ημερών προς το Ντουμπάι μέσω της Μέσης Ανατολής, με την απόσταση να είναι περίπου 5000 χλμ.

Επόμενος σταθμός θα είναι η Ινδία, όπου ο Nick θα οδηγήσει το Yamaha Wabash RT από τη Βομβάη, βόρεια στο Νέο Δελχί και μετά στο Νεπάλ. Μετά από 40 ημέρες και σχεδόν 6.000 χλμ., αυτό το σκέλος του World Ride θα ολοκληρωθεί στην Καλκούτα στα τέλη Δεκεμβρίου.
2023 YAM NICKSANDERS WABASH EU 004 03 1 preview

Το τέταρτο σκέλος θα πραγματοποιηθεί στη Νοτιοανατολική Ασία τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο, περιλαμβάνοντας την Ταϊλάνδη, το Λάος, το Βιετνάμ, την Καμπότζη και στη συνέχεια τη Μαλαισία, κατά τη διάρκεια ενός κύκλου 31 ημερών/4.400 χλμ. Στη συνέχεια, στο πέμπτο σκέλος ο Nick, θα διασχίσει με το Yamaha Wabash RT τη Σιγκαπούρη, την Τζακάρτα και τέλος το Μπαλί, από όπου θα αναχωρήσει για την Αυστραλία στις 11 Φεβρουαρίου.

Η Αυστραλία είναι γνώριμη στον Nick, αφού έχει οδηγήσει σε αυτή την τεράστια χώρα, με ποδήλατα και μοτοσυκλέτες σε πολλές περιπτώσεις. Ξεκινώντας από το Ντάργουιν, το έκτο σκέλος θα κατευθυνθεί στο κέντρο της κόκκινης ερήμου, μετά νότια στην Αδελαΐδα και τη Μελβούρνη και θα ολοκληρωθεί στο Σίδνεϊ στις 8 Μαρτίου.

Θα είναι ένα εξαντλητικό ταξίδι 25 ημερών/4.600 χλμ. που συγκαταλέγεται στις πιο δύσκολες δοκιμασίες για τον αναβάτη και το ποδήλατο. Το έβδομο σκέλος στις αρχές Μαρτίου είναι μια διαδρομή 6 ημερών/1.050 χλμ. από το Christchurch στο Auckland της Νέας Ζηλανδίας. Στη συνέχεια, ο Nick θα κατευθυνθεί στις ΗΠΑ για να τις διασχίσει από τη Δύση μέχρι την Ανατολή. Το ταξίδι του θα ξεκινήσει στο Λος Άντζελες και θα ολοκληρωθεί στη Νέα Υόρκη στις 5 Απριλίου.

Το τελικό σκέλος ξεκινά στις 7 Απριλίου στη Μαδρίτη, διασχίζει τα Πυρηναία από την πλευρά της Γαλλίας και επιστρέφει στα κεντρικά γραφεία της Yamaha Motor Europe στο Άμστερνταμ στις 17 Απριλίου 2024.
2023 YAM NICKSANDERS WABASH EU 005 03 1 preview

Έχοντας διανύσει 33.076 χλμ. σε 229 ημέρες με το Yamaha Wabash RT του, ο Nick Sanders ελπίζει να είναι ο πρώτος άνθρωπος που θα κάνει τον γύρο του κόσμου με ποδήλατο, σημειώνοντας άλλο ένα ρεκόρ για τους δύο τροχούς. Έχοντας μαζί του μόνο μια μπλούζα ποδηλασίας και σορτς, εφεδρικό t-shirt και σορτς, καθώς και μια κάμερα και drone, ο Nick έχει ως στόχο την κάλυψη περισσοτέρων από 160 χλμ. την ημέρα με το Yamaha Wabash RT.

“Δουλεύω με τη Yamaha εδώ και πολλά χρόνια και ξέρω ότι η ποιότητα και η αξιοπιστία της είναι απαράμιλλες. Το νέο Yamaha Wabash RT Gravel eBike είναι η τέλεια επιλογή για αυτή τη νέα απόπειρα κατάρριψης ενός ρεκόρ. Έκανα σκληρή προπόνηση και μείωσα το σωματικό μου βάρος στα 70 κιλά, για να είμαι 100% έτοιμος για αυτό το ταξίδι. Πραγματικά, ανυπομονώ για αυτό το πρωτοποριακό παγκόσμιο ταξίδι με eBike, το οποίο γίνεται δυνατό με την υποστήριξη της Yamaha. Συμπεριλαμβάνονται οι 8 αλλαγές μπαταρίας που θα γίνουν σε στρατηγικά σημεία του ταξιδιού. Θα τα πούμε στο Άμστερνταμ σε 229 ημέρες!”

Ακολουθήστε τον Nick στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής μας, αλλά και στον ιστότοπο του συνεργάτη μας για τα μέσα ενημέρωσης www.cyclingelectric.com
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Τον περασμένο χειμώνα είχα βγει μια βόλτα με το ποδήλατο με έναν φίλο.
Δυνατός ποδηλάτης, πολύ καλύτερος από εμένα.
Μόλις είχε αλλάξει λάστιχα κ χαιρόταν ιδιαίτερα που έπαιρνε γρήγορα τις στροφές.
Πρωινό Δεκεμβρίου, κρύο, υγρασία κ κατηφόρα, στο δάσος Κουβαρά.
Έχοντας σχετική εμπειρία με μοτοσυκλέτες, οδηγούσα το ποδήλατο με ήπιες κλίσεις, προς το μέσο του δρόμου.
Εκείνος, άσχετος με μηχανές, έκανε ότι χειρότερο.
Πλάγιαζε στην άκρη του δρόμου.
Ιδού το αποτέλεσμα.
Πτώση, σκισμένα ρούχα κ ράμματα στους αγκώνες.
Παραδόξως, το πανάκριβο ποδήλατο δεν έπαθε τίποτε, εκτός από μερικές γρατζουνιές στην ταινία του τιμονιού.
Προσέξτε πως χτυπάει το κεφάλι του στην άσφαλτο κ σέρνεται κιόλας.
Αν δεν φορούσε κράνος;

 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.356
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Κλαφτα Χαράλαμπε άμα δε φορούσε κράνος .
Στην τελευταία πτώση μου θυμάμαι ότι το πρώτο που χτύπησε στην άσφαλτο ηταν το κέφαλι .
Αν δεν φορούσα κράνος δεν θα μιλούσαμε (γράφαμε) τωρα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μία ανεπανάληπτη κατάβαση σε πίστα σκι με… ένα mountain bike – Red Bull​

Ο Αυστριακός άσος Fabio Wibmer κατακτά την πίστα σκι Streif με κόλπα, που κόβουν την ανάσα και με τελική ταχύτητες που ξεπέρασαν τα 100 km/h.

Πριν ακόμα ξεκινήσει την Παρασκευή η 87η διοργάνωση των αγώνων Hahnenkamm της Αυστρίας, η πίστα Streif έχει ήδη ζήσει την πρώτη κατάβαση του Fabio. Και αυτό γιατί ο Αυστριακός σταρ του mountain bike, Fabio Wibmer, γνωστός για τα εξαιρετικά του projects και τα κόλπα που κόβουν την ανάσα, κατέκτησε τις παγωμένες πλαγιές της θρυλικής αυτής πίστας με το ποδήλατό του.
Με ταχύτητες που έφταναν έως και τα 107χλμ. ανά ώρα, άλματα έως 14μ. ύψος και μέγιστη απόσταση άλματος 36μ., πίεσε τον εαυτό του στα όρια προκειμένου να φέρει σε πέρας αυτό το φιλόδοξο project.

Ο Wibmer για το project του Streif

Γεια σου Fabio, πώς σου ήρθε η τρελή ιδέα να κατακτήσεις το Streif με το ποδήλατό σου;
Το Kitzbühel και το Streif ήταν πάντα κάτι το ιδιαίτερο. Μεγάλωσα σε απόσταση μόλις μιας ώρας από εδώ και όταν ήμουν παιδί ερχόμουν και χειροκροτούσα τους αθλητές του σκι καθώς κατέβαιναν. Ήταν πάντα ο μεγαλύτερος αγώνας σκι που υπήρχε. Κάποια στιγμή, συνειδητοποίησα ότι ήθελα κι εγώ να κατέβω το Streif – αλλά όχι με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή με σκι, αλλά με το ποδήλατό μου αυξάνοντας τον βαθμό δυσκολίας.
Από το παρελθόν πίσω στο παρόν, πότε αρχίσατε σαν ομάδα να προετοιμάζεστε για αυτό το μοναδικό εγχείρημα;
Η ομάδα μου και εγώ δουλεύουμε εδώ και περίπου δύο χρόνια για να κάνουμε αυτό το όνειρο πραγματικότητα. Νιώθουμε υπέροχα μετά την κατάκτηση του Streif, κάθε άλμα βγήκε πολύ καλά και έχει γίνει ένα πολύ ωραίο βίντεο.

Γίνεται να προετοιμαστεί κανείς επαρκώς για μια τέτοια εξαιρετική πρόκληση;
Φυσικά! Είναι δύσκολο ωστόσο να προσομοιώσεις όλες τις λεπτομέρειες εκ των προτέρων. Πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι υπάρχουν ειδικές συνθήκες στο Streif, καθώς λόγω του χιονιού που μοιάζει περισσότερο με πάγο, έχει μία ιδιαίτερη σκληρότητα. Δεν υπάρχουν πίστες – σχεδόν καμία – στις οποίες μπορείς να το δοκιμάσεις αυτό, γιατί καμία δεν πλησιάζει την πίστα Streif. Αλλά προπονήθηκα πολύ στο χιόνι και καταφέραμε να δοκιμάσουμε μερικά από τα άλματα.

Οι ειδικές προκλήσεις απαιτούν ειδικό εξοπλισμό. Πώς προετοίμασες το Canyon ποδήλατό σου για αυτό το project;
Αυτό το project σίγουρα έφτασε το ποδήλατο αλλά και εμένα στα όριά μας! Για να ρυθμιστεί το ποδήλατο για αυτές τις ασυνήθιστες συνθήκες με χιόνι, πάγο και χαμηλές θερμοκρασίες έπρεπε να κοιτάξω πολλές λεπτομέρειες, όπως η ανάρτηση και η σωστή πίεση των ελαστικών. Στη συνέχεια, υπήρχε η πρόσφυση, την οποία κατάφερα να επιτύχω με ειδικά καρφιά. Όλα αυτά τα έφτιαξα το καλοκαίρι μαζί με τον Franky Zorn, ένα είδωλο του ice speedway, για να καταφέρω να επιβιώσω σε αυτή την ασυνήθιστη επιφάνεια. Οι θερμοκρασίες έως και -10 βαθμούς αποτέλεσαν επίσης μια ειδική πρόκληση για το ποδήλατο. Γι’ αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό να μπορείς να βασίζεσαι στο ποδήλατό σου – και έχω ευτυχώς έναν κορυφαίο συνεργάτη στην Canyon.

Κάνεις τα άλματα, τις καταβάσεις και όλα τα projects σου να φαίνονται τόσο εύκολα, αλλά χρειάζεται πολλή δουλειά. Πώς καταφέρνεις να παραμένεις τόσο χαλαρός;

Με μία πρώτη ματιά, δεν αντιλαμβάνεσαι πόση δουλειά χρειάζεται για να γίνει πραγματικότητα ένα τέτοιο project. Υπήρξαν τόσες πολλές ώρες προετοιμασίας, που δεν μπορώ καν να τις μετρήσω πια. Μαζί με την ομάδα μου, δουλέψαμε πάνω σε αυτό το project σχεδόν δύο χρόνια και οι δύο τελευταίοι μήνες ήταν εξαιρετικά εντατικοί. Αλλά κάθε λεπτό αποδίδει και είναι απαραίτητο, επειδή είχαμε μόνο ένα μικρό χρονικό περιθώριο για να το κάνουμε. Η καλή προετοιμασία είναι το θεμέλιο, αλλιώς δεν θα μπορούσε να βγει.

Ποιο κόλπο αποτέλεσε ιδιαίτερη πρόκληση για εσένα;
Για να είμαι ειλικρινής, κάθε δευτερόλεπτο της κατάβασης, από την αρχή μέχρι το τέλος της πίστας Streif ήταν μια πρόκληση. Αλλά το άλμα στο Mausefall ήταν αρκετά δύσκολο. Στην πραγματικότητα ήθελα να το κάνω την πρώτη ημέρα των γυρισμάτων, αλλά δεν ένιωθα αρκετά έτοιμος για αυτό το εξαιρετικά ψηλό άλμα. Όταν ξεκινήσαμε να κάνουμε διάφορα άλλα άλματα μπόρεσα να αποκτήσω ακόμα περισσότερη αυτοπεποίθηση. Το γεγονός ότι δούλεψε και τα καταφέραμε ήταν πολύ ωραίο συναίσθημα για όλους μας!
“ Μια από τις πιο αξιομνημόνευτες στιγμές για μένα όταν σκέφτομαι τους αγώνες Hahnenkamm ήταν το λεγόμενο “wall ride” του Bode Miller ”

Υπάρχουν στιγμές από τους αγώνες Hahnenkamm που θυμάσαι πολύ καλά;

Μια από τις πιο αξιομνημόνευτες στιγμές για μένα όταν σκέφτομαι τους αγώνες Hahnenkamm ήταν το λεγόμενο “wall ride” του Bode Miller. Ήταν μια έμπνευση για μένα – η χαλαρή συμπεριφορά του, αλλά και το ταλέντο του να έχει κορυφαίες επιδόσεις όταν πραγματικά είχε σημασία. Ήταν ακριβώς αυτές οι μοναδικές στιγμές που με ενέπνευσαν να δημιουργήσω το project μου. Γι’ αυτό ήθελα πολύ να τις ενσωματώσω στο βίντεο – και φυσικά, το προσωπικό μου “wall ride” με το ποδήλατο στην πίστα Streif ήταν απαραίτητο.

Έλεγχος του ποδηλάτου Streif Canyon Torque CF του Wibmer

Ο Wibmer προετοιμάστηκε εντατικά για αυτό το project. Εκτός από τη σωματική και ψυχική δύναμη που απαιτείται για ένα τέτοιο project, η ρύθμιση του ποδηλάτου έπρεπε να είναι τέλεια για τις συνθήκες στις οποίες θα οδηγούσε. Όπως ανέφερε στην παραπάνω συνέντευξή του, χρειάστηκαν ειδικά καρφιά στα ελαστικά του για να μπορεί να οδηγεί στην πίστα Streif και να παραμένει όρθιος. Συνολικά, 288 καρφιά ανά ελαστικό, σε διαφορετικά μήκη, τοποθετήθηκαν στα ελαστικά Pirelli.
Τα καρφιά, τα οποία προεξέχουν έως και 8 χιλιοστά από το ελαστικό, αλλάζουν φυσικά τον χειρισμό του ποδηλάτου και την αίσθηση που έχει ένας ποδηλάτης όταν πηδάει στον αέρα για ένα άλμα. Κάνουν επίσης το ποδήλατο πιο βαρύ, οπότε ο Wibmer έπρεπε να προσαρμοστεί σε όλες αυτές τις μεταβολές κατά την κατάβασή του στο Streif.

«Μπόρεσα να προσαρμοστώ σε αυτό εντάξει, αλλά φυσικά πρέπει να έχεις μεγάλο σεβασμό σε όλα, επειδή τα καρφιά φυσικά περιορίζουν ακόμη περισσότερο τα περιθώρια λάθους, επειδή δεν πρέπει να τα πλησιάζεις και πολύ…».
Ένα ειδικό προστατευτικό λάσπης τοποθετήθηκε στο ποδήλατο για να μειωθεί ο κίνδυνος τραυματισμού από τα καρφιά όταν ο Wibmer προσγειωνόταν με το ποδήλατο.

Σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν τα πάντα στο ποδήλατο γίνονται πιο σκληρά και το κατάλαβε αυτό ο Wibmer στην ανάβαση Öhlins, ενώ τον ανησυχούσε και η απόδοση των φρένων.
«Κατάφερα να το αντιμετωπίσω καλά, επειδή το ποδήλατο μου έδωσε πολλά πίσω μετά τα άλματα», εξηγεί ο Wibmer. «Αν τα φρένα παγώσουν, η απόδοση της πέδησης μειώνεται, οπότε έπρεπε να είμαστε προσεκτικοί και να τα φέρουμε σε σωστή θερμοκρασία πριν από τα κόλπα».
“Για να ρυθμιστεί το ποδήλατο για αυτές τις ασυνήθιστες συνθήκες με χιόνι, πάγο και χαμηλές θερμοκρασίες έπρεπε να κοιτάξω πολλές λεπτομέρειες, όπως η ανάρτηση και η σωστή πίεση των ελαστικών”
Δες παρακάτω το στήσιμο της μοτοσικλέτας και των εξαρτημάτων του για την αποστολή του στο Streif:
  • Ποδήλατο/πλαίσιο: (27,5 εμπρός/πίσω)
  • Ανάρτηση: Öhlins Suspension
  • Τροχοί: Swiss
  • Φρένα: MT7 Raceline
  • Κιβώτιο μετάδοσης κίνησης: SRAM
  • Ελαστικά: Pirelli Scorpion
  • Καρφιά: Zorn
  • Τιμόνι: G5 (Canyon)
  • Στέλεχος: G5 (Canyon)
  • Grips: Canyon (Canyon) G5 (Canyon)
  • Πετάλια: Canyon (Canyon) Stamp 7
 
Top Bottom