διτροχο ειναι κι αυτο...

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Κ επειδή είχα χρόνο πήγα απέναντι, προς Βραυρώνα.
Το πράγμα ζόρισε στην ανηφόρα μετά τον κόμβο.
Σταθερή κλίση 10% κ στα τελευταία 2 km 14%.
Λίγο πριν φτάσω πήγε 17%!
Τουλάχιστον με αποζημίωσε η θέα...

 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Κιτ μετατροπης ποδηλατου σε ηλεκτρικο.

Υπαρχει καποιο καλο και οικονομικο κιτ για ποδηλατο που να εχει παραλληλα και μια καλη αυτονομια?

Αν γνωριζει καποιος ποιο ειναι το ιδανικο κιτ και τι πρεπει να προσεξει καποιος ειμαι ολος αυτια.Θα παρακαλεσω για συγκεκριμενες απαντησεις και κατα προτιμηση απο οσους το εχουν ψαξει λιγακι παραπανω.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Διεθνής Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας επιστρέφει 10 χρόνια μετά!​

b860082b1f9b059ae19fcf23d7a71ef8_XL.jpg

Το 2022 η Ελλάδα θα βρεθεί ξανά στο επίκεντρο της διεθνούς αγωνιστικής ποδηλασίας, με την αναβίωση του Διεθνούς Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας. Αξίζει να σημειωθεί πως η διοργάνωση αναβιώνει έπειτα από 10 χρόνια απραξίας!
Ο αγώνας θα ενταχθεί αναβαθμισμένος στο καλεντάρι της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας για το 2022, με τη συμμετοχή 170 αστέρων του αθλήματος από 20 επαγγελματικές και εθνικές ομάδες. Πρόκειται για μία παγκόσμιας εμβέλειας διοργάνωση που επιστρέφει στην Ελλάδα, με στόχο να αναδείξει το απαιτητικό άθλημα της ποδηλασίας και φυσικά να προβάλει τις ομορφιές της χώρας.

Η Ελλάδα έπειτα από 10 και πλέον χρόνια, ετοιμάζεται να υποδεχτεί την «αφρόκρεμα» της αγωνιστικής ποδηλασίας, σε μια μεγάλη γιορτ, από τις 26 Απριλίου έως και την 1η Μαΐου. Η αρχή θα γίνει στην Κρήτη, συνεχίζοντας στην ηπειρωτική Ελλάδα και καταλήγοντας στα Ιωάννινα.
Στο πλαίσιο του Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας, θα διοργανωθούν σειρά παράλληλων δράσεων και εκδηλώσεων, πριν αλλά και κατά τη διάρκεια του αγώνα. Απώτερος στόχος αυτών, είναι να επιτευχθεί η μεγαλύτερη τριβή των πολιτών με το ποδήλατο, καθώς και η σταδιακή εξοικείωσή τους με την ορθή και ασφαλή χρήση του.

Η διάρκεια του αγώνα είναι πέντε ετάπ. Το Ηράκλειο, τα Χανιά, η Αθήνα, τα Τρίκαλα και τα Ιωάννινα θα βρεθούν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, διότι θα φιλοξενήσουν το λαμπερό peloton και τα μέλη των ομάδων. Στις εν λόγω πόλεις θα διεξαχθούν και οι παράλληλες δράσεις.
Μάλιστα, οι ανωτέρω ενέργειες είναι αφιερωμένες στη μνήμη της αδικοχαμένης πρωταθλήτριας μας και σπουδαίας μαραθωνοδρόμου, Δήμητρας Ιορδανίδου. Θυμίζουμε ότι η Δήμητρα παρασύρθηκε από φορτηγό στη Θεσσαλονίκη τον Νοέμβριο, οδηγώντας το ποδήλατό της.
Η διαδρομή και οι παράλληλες εκδηλώσεις

Το πελοτόν θα ξεκινήσει από την Κρήτη, θα περάσει στην Στερεά Ελλάδα, την Θεσσαλία και θα καταλήξει στην Ήπειρο.
Σε όλες τις πόλεις, θα διεξαχθούν παράλληλες δράσεις, με στόχο τη διάδοση της ποδηλατικής κουλτούρας σε μικρούς και μεγάλους, την ανάπτυξη κατάλληλης οδηγικής συμπεριφοράς, αλλά και την ψυχαγωγία των πολιτών.
Στόχος είναι όλοι να γίνουν μέρος αυτής της μεγάλης ποδηλατικής γιορτής. Οι διαδρομές βρίσκονται στο τελικό στάδιο της χαρτογράφησης, καθώς τα μέλη της Τεχνικής Επιτροπής δουλεύουν τις λεπτομέρειές τους.

Η διοργάνωση, που φιλοδοξεί να δώσει νέα ώθηση στο ποδήλατο και να προβάλλει σε όλον τον κόσμο τις ομορφιές και τα μνημεία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας, έχει πλέον και τον δικό της ιστότοπο, ΕΔΩ.
Εδώ οι ενδιαφερόμενοι (αθλητές, πολίτες, εκπρόσωποι ΜΜΕ κ.ά) μπορούν να αντλήσουν κάθε χρηστική πληροφορία αγωνιστική ή μη, να ενημερωθούν για τις παράλληλες δράσεις, ενώ όσο περνάει ο καιρός ο επίσημος ιστότοπος του Διεθνούς Ποδηλατικού Γύρου θα ενσωματώνει ό,τι νεότερο αφορά στη διοργάνωση.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Εντυπωσιάζει το μοναδικό, Ελληνικό, χειροποίητο, Carbon, διπλό, ποδήλατο από τα ελάχιστα στον κόσμο​

Είναι κατασκευασμένο ειδικά για τους Έλληνες πρωταθλητές πίστας​

Στις 3 Δεκεμβρίου του 2021, στο Ολυμπιακό ποδηλατοδρόμιο ΟΑΚΑ, παραδόθηκε στους πρωταθλητές Χρήστο Σανδαλάκη και Σωτήρη Μπρέτα, το πρώτο διπλό Ελληνικό ποδήλατο (tandem). Κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, στα μέτρα των πρωταθλητών

Η μελέτη ο σχεδιασμός και η κατασκευή του σκελετού έγινε στις εγκαταστάσεις της εταιρίας FIDUSA, στην Ρόδο.

Οι αθλητές και οι προπονητές τους ήρθαν σε επικοινωνία με τον κο Γιώργο Βογιατζή από τις αρχές του περασμένου Μαρτίου και του ζήτησαν να τους κατασκευάσει ένα ειδικό ποδήλατο πίστας για τις αγωνιστικές υποχρεώσεις των αθλητών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ο πρωταθλητής μας Χρήστος Σανδαλάκης και ο οδηγός του Σωτήρης Μπρέτας αγωνίζονται στην πίστα στην κατηγορία Ταντεμ ανδρών Β’ ΑΜΕΑ.

fidusa tandem 8


Οι υψηλοί στόχοι που έχουν βάλει και οι μέχρι σήμερα διακρίσεις τους, δεν ήταν ανάλογοι του εξοπλισμού που χρησιμοποιούσαν μέχρι εδώ που έφτασαν. Οι σωματομετρικές διαφορές των 2 αθλητών απαιτούν ειδικές και εξατομικευμένες κατασκευές για την μέγιστη απόδοση τους που βασίζεται στην σκληρότητα και το χαμηλό βάρος του σκελετού.

Η κατασκευή του “DIPLO” (αυτό είναι το όνομα του) ξεκίνησε από την μελέτη των δυνάμεων που ασκεί ο κάθε ένας από τους αθλητές έτσι ώστε τόσο στην επιτάχυνση αλλά και κατά την διάρκεια του αγωνίσματος οι αθλητές και το ποδήλατο να έχουν την απόλυτη συνοχή.

fidusa tandem 10


Η κατασκευή τόσο ειδικευμένων σκελετών ποδηλάτου από ανθρακονήματα απαιτεί:
1. Γνώσεις και χρήση ειδικών 3D σχεδιαστικών προγραμμάτων.
2. Εξοπλισμό CNC για την κατασκευή των καλουπιών όπου κατασκευάζονται οι σωλήνες.
3. Εξειδικευμένο προσωπικό
4. με γνώσεις και πείρα
5. στην εφαρμογή της διαστρωμάτωσης των ανθρακονημάτων.
6. Ειδικό jig για την απόλυτη εφαρμογή των σωματομετρικών αναλογιών του κάθε αναβάτη ώστε οι σωλήνες να κοπούν και να τοποθετηθούν με ακρίβεια χιλιοστού στις προκαθορισμένες γωνίες.

Το τελευταίο στάδιο της κατασκευής ολοκληρώνεται στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του βαφείου με το βάψιμο του σκελετού και του πιρουνιού με ποιοτικά χρώματα και βερνίκια.

fidusa tandem 6


Η εταιρεία Fidusa έχει ξεκινήσει την κατασκευή ατσάλινων σκελετών από το 1985. Στο πέρασμα αυτών των 36 χρονών δεν σταμάτησε να παρακολουθεί και να αναζητά την αιχμή της τεχνολογίας στην κατασκευή σκελετών ποδηλάτου. Δημιουργεί εξαιρετικά ποδήλατα παγκοσμίου φήμης από ατσάλι, αλουμίνιο και ανθρακονήματα, για Έλληνες και ξένους πρωταθλητές και χομπίστες. Τα δύο τελευταία χρόνια η εταιρεία έκανε ένα μεγάλο βήμα στον σχεδιασμό αλλά και στη δημιουργία ανταλλακτικών ποδηλάτου από αλουμίνιο και καλουπιών για σωλήνες από ανθρακονήματα και μέρη σκελετού. Αυτή η τόσο σπουδαία επένδυση έφερε και πάλι την εταιρεία μπροστά στην τεχνολογία δίνοντας της μεγάλη ελευθερία στο να σχεδιάζει και να παράγει μοναδικά προϊόντα που λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών δεν είναι εύκολο να τα προμηθευτούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις από την Ασία όπου εκεί βρίσκεται και το 99 τοις 100 της παγκόσμιας βιομηχανίας. Ήδη έχει ξεκινήσει την εξαγωγή σωλήνων από ανθρακονήματα και ανταλλακτικών από αλουμίνιο στο εξωτερικό.

Στόχος της είναι όλο και περισσότεροι αθλητές να αγωνίζονται με ελληνικά, χειροποίητα ποδήλατα κατασκευασμένα ακριβώς στα μέτρα και τις ανάγκες τους.

Πηγη https://2wo.gr
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Βόλτα στα ορεινά του Κορωπίου.
Λόφος Κόντρα Γκλιάτε.
Κλίση αρχικά 8-9% κ στα τελευταία φτάνει 14%.
Τερματισμός στο εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου με την ωραία θέα.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Ducati πατάει άσφαλτο με το νέο e-bike Futa​

ab84bdd8247ab6bd8f4d76626684a402_XL.jpg
Μετά τα ποδήλατα βουνού με ηλεκτρική υποβοήθηση, η Ducati περνά και στο κομμάτι e-road παρουσιάζοντας ένα νέο μοντέλο σε δύο εκδόσεις.
Το νέο Ducati Futa είναι ένα ηλεκτρικό ποδήλατο δρόμου υψηλών προδιαγραφών, σχεδιασμένο για όσους θέλουν να προπονηθούν, να διασκεδάσουν ή απλά να βολτάρουν μόνοι ή με παρέα.

Το νέο Futa κατασκευάζεται με τη βοήθεια της συνεργάτιδας της Ducati, Thok, και βασίζεται σε ένα ανθρακονημάτινο πλαίσιο με γεωμετρία sport endurance και τεχνικές επιλογές που στοχεύουν στην ταχύτητα και την καλή αεροδυναμική συμπεριφορά.
MY22 Ducati Futa 004 UC368252 Mid

Η γεωμετρία πλαισίου του ποδηλάτου έχει μελετηθεί έτσι ώστε να προσφέρει άνεση σε συνδυασμό με χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή, αλλά και πλευρική ακαμψία σχεδιασμένη για να περνά αποδοτικότερα η δύναμη στο πίσω λάστιχο, αλλά και να προσφέρει ακριβέστερες αντιδράσεις στις εντολές του αναβάτη.
Ο ηλεκτροκινητήρας του βρίσκεται στο κέντρο του πίσω τροχού και είναι ο FSA System HM 1.0 με απόδοση ισχύος 250W και ροπής 4.3 kgm, όντας ένας από τους ελαφρύτερους της κατηγορίας του στα 3.98 kg.
Διαθέτει πέντε επίπεδα υποβοήθησης, τα οποία επιλέγονται μέσω του χειριστηρίου Garmin στο τιμόνι. Η εφαρμογή FSA app, διαθέσιμη για iOS και Android συσκευές, επιτρέπει στον αναβάτη να βλέπει στο τηλέφωνο ή το τάμπλετ του στατιστικά στοιχεία, την κατάσταση του κινητήρα, την υπολειπόμενη ενέργεια της μπαταρίας και την πορεία της φόρτισης. Επίσης η εφαρμογή περιλαμβάνει τη δυνατότητα ενημερώσεων (updates) και επικοινωνίας με κέντρα σέρβις της FSA σε όλον τον κόσμο.

Το μοτέρ αυτό τροφοδοτείται από μια μπαταρία της FSA με χωρητικότητα 250 Wh η οποία ενσωματώνεται στην κάθετο δοκό του πλαισίου. Μπορεί να ενισχυθεί δε προαιρετικά με επέκταση (range extender) άλλων 250 Wh για διπλάσια αυτονομία.
Το Ducati Futa διατηρεί το βάρος του χαμηλά, στα 12.4 kg.
Εξοπλίζεται με γραναζιέρα 2x12 ταχυτήτων και ηλεκτρονικό μηχανισμό επιλογής FSA K-Force WE 12 S, ενώ φρενάρει με δίσκους 160 mm και δαγκάνες της σειράς FSA K-Force WE με ρυθμιζόμενες μανέτες από ανθρακόνημα.

Οι ζάντες του είναι επίσης ανθρακονημάτινες Vision AGX30 και φορούν λάστιχα 35 mm Pirelli Cinturato Velo TLR.
MY22 Ducati Futa LimitedEdition 006 UC368300 Mid

Εκτός τώρα του Futa, η Ducati παρουσίασε μια έκδοση Futa Limited Edition που θα διατεθεί μόνο σε 50 αριθμημένα κομμάτια σε όλον τον κόσμο, διακοσμημένη με γραφικά εμπνευσμένα από τον κόσμο της Ducati Corse.
Τα βασικά μέρη του Futa – πλαίσιο, κινητήρας, μπαταρίες - παραμένουν απαράλλαχτα στη βάση της Limited Edition, η οποία επενδύεται με μερικά ακόμη πιο εκλεκτά περιφερειακά.
Πρώτο και καλύτερο είναι το πακέτο μεσαίας τριβής, ταχυτήτων και φρένων με την υπογραφή της Campagnolo και τη σειρά Super Record με το ηλεκτρομαγνητικό κιβώτιο EPS 12. Η σειρά αυτή κατασκευάζεται με τα υψηλότερα στάνταρ και πολλά “ευγενή” υλικά, όπως ανθρακόνημα, τιτάνιο και κεραμικά ρουλεμάν.
Το τιμόνι της συλλεκτικής αυτής σειράς είναι το ανθρακονημάτινο Vision Metron Carbon 5D ACR, ενώ από το ίδιο πανάλαφρο υλικό και επίσης με την υπογραφή της Vision είναι οι τροχοί Metron 40 SL.
Τέλος, το Ducati Futa Limited Edition πωλείται με την επέκταση μπαταρίας 250 Wh στον βασικό του εξοπλισμό, όπως συμβαίνει και με το σύστημα πλοήγησης Garmin Edge Explorer με βάση τιμονιού ειδικά σχεδιασμένη για αυτό το ποδήλατο.

Με τον εξοπλισμό αυτόν που διαχωρίζει το Futa από τη Limited Edition του, το βάρος του συλλεκτικού ποδήλατο μειώνεται λίγο ακόμη, στα 12.2 κιλά.

Πηγη www.bikeit.gr
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την τρέλα με τα ebikes.
Υποτίθεται πως καβαλάμε ποδήλατα για άσκηση κ μόνο με την δική μας προσπάθεια κινούμαστε.
Πριν κάνα δίμηνο ανέβηκα στην κορυφή της Πεντέλης, στις κεραίες.
12 km συνεχόμενη ανηφόρα με κλίσεις άνω 10-11%.
Κάποια στιγμή πού πήγαινα με την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 6-8 km/h βλέπω να με πλησιάζουν κ τελικά να με προσπερνούν δύο ευτραφεις κύριοι με ηλεκτρικά mountains, πολύ χαλαρά κ συζητώντας μεταξύ τους.
Πρέπει να είχαν κ πολύ δυνατό κινητήρα γιατί ακούγονταν σαν τρόλευ.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Αγαπημένη διαδρομή ως τον οικισμό του Υμηττού που λέγεται Βυλιζα.
Ωραία θέα στον κάμπο των Μεσογείων κ πολύ πράσινο.
Ερχόμενοι από Κορωπί, η απόσταση είναι γύρω στα 6-7 km με σταθερή κλίση 2% που φτάνει 4% στην μπάρα της πολιτικής προστασίας.
Για το τέρμα του οικισμού έχει ζορικη ανηφόρα 11-13%.

 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.131
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μιας που αρχίζει πλεον σιγούλια σιγούλια του σκοτωμού να γινεται must και στην Ελλάδα η ηλεκτροκίνηση και αφου τα ηλεκτροκίνητα ποδήλατα ειναι τα πιο εύκολα προσβάσιμα (απο οικονομικής πλευράς) απ όλα τα αλλα ηλεκτροκίνητα οχήματα σιγα σιγα θα πρεπει να μαθαινουμε τι να προσέχουμε σε μια τετοια αγορά.

Ποιά είναι λοιπόν τα σημεία προσοχής σε ενα e-bike ?

προφανέστατα το πιο βασικό είναι ο κινητήρας και που είναι τοποθετημένος. Έχουμε λοιπόν 2 τύπους.
Στον ένα ο κινητήρας βρίσκεται ενσωματωμένος στην πίσω ρόδα. Τα γρανάζια που είναι απαραίτητα για να εναρμονιστούν οι στροφές του με τις στροφές της ρόδας βρίσκονται κι αυτά κλεισμένα στο εσωτερικό του ενώ έξω απ αυτά βρίσκονται οι δίσκοι με τα γρανάζια για τις αλλαγές στις ταχύτητες.
Στον άλλο τύπο κινητήρα αυτός βρίσκεται στην μέση ακριβώς εκει που γυρίζουν τα πετάλια και η κίνηση γίνεται με αλυσίδα που φτάνει στην πίσω ρόδα και η αλλαγή ταχυτήτων γίνεται όπως σε όλα τα συμβατικά ποδήλατα.
Με τον κινητήρα πίσω είναι συνήθως οι φτηνότερες κατασκευές γιατί θεωρείται μικρότερο το εύρος στην αλλαγή ταχύτητας. Αυτό άλλωστε γίνεται φανερό και απο το οτι τα ηλεκτρικά ποδήλατα βουνού έχουν τους κινητήρες τους στο μέσον. Για να γίνει και πιο κατανοητό σε τυχόν σκάσιμο ελαστικού στην έκδοση με τον κινητήρα πίσω είναι αρκετά πιο δύσκολο να βγούν ρόδα και κινητήρας μαζί. Απαιτείται επαγγελματικός εξειδικευμένος εξοπλισμός. Αντίθετα όταν ο κινητήρας είναι στο μέσον η αλλαγή ελαστικού γίνεται όπως ακριβώς και σε ένα συμβατικό ποδήλατο..
Ένα άλλο θέμα άξιο προσοχής είναι η ένδειξη για το πόσα χλμ μπορεί να διανύσει ένα ηλεκτρικό ποδήλατο. Συνηθέστερα αυτή η ένδειξη είναι συνήθως πλασματική. Κι αυτό γιατί εξαρτάται από πιά ταχύτητα χρησιμοποιείται, από την κλίση του εδάφουςκαι φυσικά και απο την βοήθεια του ποδηλάτη. Αυτό που πρέπει να κοιτάμε και να ψάχνουμε είναι η ισχύς και τα αμπερώρια της; μπαταρίας. Από κει και πέρα με έναν πολλαπλασιασμό ή με μία διαίρεση μπορούν να βγούν αρκετά συμπεράσματα.
Παράδειγμα: Αν η σχετική πινακίδα λέει π.χ 48V και 14Αh τότε αν πολλαπλασιάσουμε αυτά τα δυό θα έχουμε 672wh. Για να διανυθεί ένα μίλι (1,61χλμ) σε καραομαλές συνθήκες απαιτείται ενέργεια 20wh πράγμα που σημαίνει πως με την παραπάνω μπαταρία και τον κινητήρα αυτό θα κάνουμε 34 μίλια ή 54,74χλμ.
Βέβαια σήμερις ένα αξιοπρεπές ηλεκτρικό ποδήλατο ξεπερνάει τα 100χλμ. Επίσης σήμερις μια λογική ισχύς για την συστοιχία των μπαταριών είναι από 500 έως 750 watt.
οπότε τον νου σας ΡΕΜΑΛΙΑ......


Απο τον φιλο Αρη Γαλδαδά
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Καλές αγορές και κουράγιο σε όσους βγαίνουν σε κεντρικους δρομους ώρες αιχμής ... κάποτε θα δικαιωθούν ...!cdefghi
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Καλές αγορές και κουράγιο σε όσους βγαίνουν σε κεντρικους δρομους ώρες αιχμής ... κάποτε θα δικαιωθούν ...!cdefghi
Προσωπικά δεν νομίζω πως υπάρχει κανένας λόγος να δώσει κάποιος 3 χιλιάρικα για ένα καλό ηλεκτρικό ποδήλατο, να κινείται μέσα σε κεντρικούς δρόμους το πολύ με 40 km/h κ τελικά να μην έχει που να το παρκάρει, γιατί θα του το κλέψουν μέχρι να απομακρυνθεί.
Τι ακριβώς προσφέρει παραπάνω το ηλεκτρικό σε σχέση με το συμβατικό;
Ίδια ταχύτητα έχουν κ δίνει λίγη περισσότερη υποβοήθηση στις ανηφόρες.
 
N

notakos600

Guest
Προσωπικά δεν νομίζω πως υπάρχει κανένας λόγος να δώσει κάποιος 3 χιλιάρικα για ένα καλό ηλεκτρικό ποδήλατο, να κινείται μέσα σε κεντρικούς δρόμους το πολύ με 40 km/h κ τελικά να μην έχει που να το παρκάρει, γιατί θα του το κλέψουν μέχρι να απομακρυνθεί.
Τι ακριβώς προσφέρει παραπάνω το ηλεκτρικό σε σχέση με το συμβατικό;
Ίδια ταχύτητα έχουν κ δίνει λίγη περισσότερη υποβοήθηση στις ανηφόρες.
Με 500-600 ευρώ αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο παπάκι και κάνεις τη καθημερινότητα σου οικονομικότερη, ομορφότερη και ασφαλέστερη.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Με 500-600 ευρώ αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο παπάκι και κάνεις τη καθημερινότητα σου οικονομικότερη, ομορφότερη και ασφαλέστερη.
Το πιστεύεις πως αυτό ήθελα να γράψω;
Αλλά λέω, άσε μην μαμήσω το θέμα κ χαλάσω το όνειρο για τα ηλεκτρικά ποδήλατα.
Το crypton μου, καίει 17-18€ μηνιαίως για 400 km περίπου.
Βάλε τέλη 22€ ετησίως κ 60€ ασφάλεια τον χρόνο...
Τι να λέμε..
Κ με μηδέν βλάβες
 
N

notakos600

Guest
Το πιστεύεις πως αυτό ήθελα να γράψω;
Αλλά λέω, άσε μην μαμήσω το θέμα κ χαλάσω το όνειρο για τα ηλεκτρικά ποδήλατα.
Το crypton μου, καίει 17-18€ μηνιαίως για 400 km περίπου.
Βάλε τέλη 22€ ετησίως κ 60€ ασφάλεια τον χρόνο...
Τι να λέμε..
Κ με μηδέν βλάβες
Ακριβώς όπως το έγραψες...μην χαλάσεις το όνειρο.
Και τι όνειρο... Rolling

Έχω 2 στρογγυλοφάναρα Πάνο.
Ένα μαμά 49 κυβικά κι ένα με μοτέρ λιφαν 110.
Δεν φαντάζεσαι πόσο αλλού είναι και τα δυο για δουλίτσα, βολτίτσα και βενζίνη όταν κι όποτε.
Λαδάκια, μπουζάκια, ασφάλεια και ανανέωση άδειας δε...άντε γειά.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Όταν δεν έχω πολύ χρόνο για ποδήλατο, ανεβαίνω ως τον λόφο Μπούρα στα Σπάτα, στον οικισμό Αργιθέα.
Αρχίζει με ήπιες κλίσεις 4-5% κ αυξάνει συνεχώς.
Προς το τέλος φτάνει το 15% κ είναι μια καλή προπόνηση.
Μέχρι εκεί, έχει ένα ωραίο τοπίο, ανάμεσα στα αμπέλια κ τον Υμηττό πιάτο.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

27ος Ποδηλατικός Γύρος Αθήνας – Ανοίγουν οι εγγραφές​



Το κορυφαίο αθλητικό γεγονός της Αθήνας για το ποδήλατο, ο 27ος Ποδηλατικός Γύρος της Αθήνας, που διοργανώνει ο Δήμος Αθηναίων μέσω του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νεολαίας Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ), επιστρέφει στην πλατεία Συντάγματος την Κυριακή 29 Μαΐου, προκαλώντας τους τολμηρούς - και όχι μόνο - φίλους του αθλήματος να διασχίσουν, εκτός από την κλασική διαδρομή των 5χλμ, τη διαδρομή των 15χλμ.
Οι εγγραφές θα γίνονται μόνο ηλεκτρονικά από τις 12 Μαΐου 2022 στο podilatikos.opanda.gr και www.opanda.gr και θα παραμείνουν ανοικτές έως την Παρασκευή 27 Μαΐου 2022 στις 23:59

Η εκκίνηση και των δύο διαδρομών θα δοθεί από την πλατεία Συντάγματος, στις 10:00 των 15χλμ. και στις 11:15 των 5χλμ. Ο τερματισμός όλων των διαδρομών θα γίνει στην πλατεία Συντάγματος.
Στη μεγάλη διαδρομή των 15 χλμ μπορούν να συμμετέχουν άτομα τα οποία έχουν συμπληρώσει το 15ο έτος της ηλικίας τους, ενώ στη μικρή διαδρομή των 5 χλμ όσοι έχουν συμπληρώσει το 6ο έτος της ηλικίας τους.

Διαδρομές:
ΔΙΑΔΡΟΜΗ 15 χλμ
Εκκίνηση στις 10:00 από την Πλατεία Συντάγματος (ύψος Ερμού) - Φιλελλήνων - Λ. Βασ. Αμαλίας (δεξιά) - Δ. Αρεοπαγίτου (δεξιά) - Κόμβος Ακροπόλεως - Ροβέρτου Γκάλι (αριστερά) - Γαριβάλδη (δεξιά) - Περιφερειακός Φιλοπάππου - Ακάμαντος - Απ. Παύλου - Πουλόπουλου (αριστερά) - Δημοφώντος (αριστερά) - Ηρακλειδών (δεξιά) - Γέφυρα Πουλόπουλου - Περσεφόνης (δεξιά) - Πειραιώς (δεξιά) - Αρσάκη (αριστερά) - Χαρ. Τρικούπη - Ακαδημίας (δεξιά) – Λ. Βασ. Σοφίας (αριστερά) - πίσω από τον Δρομέα - Λ. Βασ. Σοφίας (ρεύμα καθόδου) - Κερασούντος (αναστροφή) - Λ. Β. Σοφίας (ρεύμα ανόδου) - Κόμβος Hilton - Λ. Β. Κων/νου (ρεύμα καθόδου) - Λ. Βασ . Όλγας (δεξιά) - Πανεπιστήμιου - Πεσμαζόγλου (αριστερά) – Σταδίου (αριστερά) - Τερματισμός στην Πλ. Συντάγματος (ύψος Ερμού).

ΔΙΑΔΡΟΜΗ 5 χλμ
Εκκίνηση στις 11:15 από την Πλατεία Συντάγματος, μπροστά από τον Άγνωστο Στρατιώτη (εκκίνηση, αντίθετα στη ροή των αυτοκινήτων) - Λ. Βασ. Όλγας (αριστερά) - Λ. Βασ. Κων/νου (ρεύμα καθόδου) - κόμβος Hilton (αριστερά) - Λ. Βασ. Σοφίας (αριστερά) - Πανεπιστήμιου (δεξιά) - Πεσμαζόγλου (αριστερά) - Σταδίου (αριστερά) - Τερματισμός (Πλ. Συντάγματος, ύψος Ερμού).
Η παραλαβή των αριθμών συμμετοχής θα γίνεται από 24 έως 28 Μαΐου, μόνο στα Κεντρικά Γραφεία του ΟΠΑΝΔΑ (Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων, Ακαδημίας 50, Ισόγειο-αίθουσα Κόντογλου, Τμήμα Προγραμματισμού - Ανάπτυξης και Μαζικού Αθλητισμού), Τρίτη - Παρασκευή 09:00 - 15:00 και το Σάββατο 28/5, 09:00 - 20:00

Πληροφορίες: τ. 210-5284873 – 4
Την ημέρα διεξαγωγής του 27ου Ποδηλατικού Γύρου της Αθήνας δε θα πραγματοποιούνται εγγραφές.

Ο Ποδηλατικός Γύρος της Αθήνας αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός για την πόλη, καθώς αναδεικνύει την ιστορικότητά της μέσω της διαδρομής του. Από το 1987 είναι ο πλέον μαζικός αθλητικός θεσμός της Αθήνας για το ποδήλατο, με συμμετοχές που ξεπερνούν τους 15.000 ποδηλάτες, οι οποίοι πλημμυρίζουν τους δρόμους της πρωτεύουσας ποδηλατώντας με ασφάλεια, κέφι και ζωντάνια, δίνοντας μια διαφορετική εικόνα στην πόλη.

Πηγή: City of Athens
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ποδηλατικός Γύρος Αθήνας - Τελευταίες πληροφορίες πριν την Κυριακή 29



Στην τελική ευθεία ο 27ος Ποδηλατικός Γύρος της Αθήνας . Λόγω της μεγάλης συμμετοχής θα γίνονται εγγραφές δια ζώσης το Σάββατο 28 Μαΐου στην Πλατεία Συντάγματος και στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων στις 28 & 29 Μαΐου.
Το καθιερωμένο ραντεβού των φίλων του ποδηλάτου στην πλατεία Συντάγματος, ο 27ος Ποδηλατικός Γύρος της Αθήνας, που διοργανώνει ο Δήμος Αθηναίων μέσω του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νεολαίας Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ) πραγματοποιείται την Κυριακή 29 Μαΐου. Προσκεκλημένοι οι τολμηροί - και όχι μόνο - λάτρεις της ποδηλασίας, καλούνται να διασχίσουν ή την κλασική διαδρομή των 5χλμ, ή τη διαδρομή των 15χλμ. Μεγάλος χορηγός του 27ου Ποδηλατικού Γύρου της Αθήνας είναι η ΔΕΗ.

Χιλιάδες ποδηλάτες, μικροί και μεγάλοι, που θα συμμετέχουν στις δύο διαδρομές, θα στείλουν το μήνυμα ότι η ποδηλασία δεν είναι μόνο αθλητισμός, αλλά ψυχαγωγία και τρόπος ζωής. Ο Ποδηλατικός Γύρος της Αθήνας αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός για την πόλη, καθώς αναδεικνύει την ιστορικότητά της μέσω της διαδρομής του. Από το 1987 είναι ο πλέον μαζικός αθλητικός θεσμός της Αθήνας για το ποδήλατο, με συμμετοχές που τα προηγούμενα χρόνια ξεπερνούσαν τους 15.000 ποδηλάτες, οι οποίοι πλημμυρίζουν τους δρόμους της πρωτεύουσας ποδηλατώντας με ασφάλεια, κέφι και ζωντάνια, δίνοντας μια διαφορετική εικόνα στην πόλη.
«Ο Ποδηλατικός Γύρος της Αθήνας συνεχίζει να αποτελεί σταθερή αξία στα αθλητικά δρώμενα της πόλης και μια πρόσκληση γνωριμίας και εξοικείωσης με ένα οικολογικό τρόπο μετακίνησης. Η ποδηλασία συνδέεται με έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, με την άθληση, τη χαρά, την ευεξία και την περιβαλλοντική συνείδηση. Για το λόγο αυτό στον ΟΠΑΝΔΑ ενθαρρύνουμε τους πολίτες να χρησιμοποιούν το ποδήλατο στις καθημερινές τους μετακινήσεις, ακολουθώντας το πρότυπο άλλων Ευρωπαϊκών πόλεων», αναφέρει η Πρόεδρος του ΟΠΑΝΔΑ, Νίκη Αραμπατζή

Εγγραφές & Παραλαβή αριθμού

Οι εγγραφές συνεχίζονται ηλεκτρονικά στο podilatikos.opanda.gr και www.opanda.gr έως την Παρασκευή 27 Μαΐου 2022 στις 23:59


Λόγω μεγάλης συμμετοχής θα γίνονται εγγραφές δια ζώσης και το Σάββατο 28 Μαΐου στην Πλατεία Συντάγματος στο περίπτερο του ΟΠΑΝΔΑ από τις 10:00 έως τις 20:00 και στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, Ακαδημίας 50, από τις 09:00 έως 20:00

Η παραλαβή των αριθμών συμμετοχής θα γίνεται έως 28 Μαΐου, μόνο στα Κεντρικά Γραφεία του ΟΠΑΝΔΑ (Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων, Ακαδημίας 50, Ισόγειο-αίθουσα Κόντογλου, Τμήμα Προγραμματισμού - Ανάπτυξης και Μαζικού Αθλητισμού), Τρίτη - Παρασκευή 09:00 - 15:00 και το Σάββατο 28/5, 09:00 - 20:00
Πληροφορίες: τ. 210-5284873 – 4

Πηγη www.bikeit.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Την Κυριακή έχει έναν ποδηλατικό γύρο εδώ πέρα.
Και όπως ετοίμαζα το σαπακι μου, διαπίστωσα ότι ένα πλαστικό που έχει στο κάτω μέρος (οδηγός για τις ντιζες των ταχυτήτων)έχει σπάσει και έχει εξαφανιστεί.
Ε σιγά τώρα,θα πάω να πάρω άλλο
Είπα...
Αν δε
Δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό αυτό το τσουτσουνι.
Πηγα σε5 ποδήλαταδικαεδω πέρα.
Το πρόβλημα ήταν πως όταν χαλάρωνε η ντιζα ήταν εύκολο να μπει στο εμπρός γρανάζι των πηδαλιων.
Το γυρίζω τουμπα
Το κοιτάω από εδώ
Το κοιτάω από εκεί
Έκανα δύο χαρακιές με ψιλή λίμα,έβαλα και το ανάλογο γράσο,το έκανα δοκιμή και είναι οκ.
Οπότε
1) κάνετε ότι έκανα εγώ.
2) από κάποιον παλιατζη βγάζετε από ένα σαπακι.
3)φτιάχνετε σε 3d εκτυπωτή ( μου το είπε γείτονας αφού έκανα την πατέντα)
 
Top Bottom