Τα σέβη μου για το άρθρο ...μιας και έφτασε η εποχή να καθαρίσω ψυγεία νερού και λαδιού μεσα εξω ..με πιο τροπο και υγρα μπορει να καθαριστούν χωρις οξειδώσεις και να είμαι σίγουρος οτι καθαρίστηκαν ....
Νά καθαρίσει από μυγακια και άλλα σκουπίδιαΕπίσης
Όταν λες εξωτερικά να καθαρίσεις?
Τό ψυγείο λαδιού απ'έξω καθάρισμα και βάψιμο.. τό ψυγείο νερού θά έχει γλίτσα ίσως και σκουπίδια..100χιλ έχει... απ'τά χτυπήματα έχει ξεβαψει νά τού ρίξω και χρώμαΑπό αυτά που διάβασα στο θέμα και από αυτά που ξέρω να ρωτήσω πρώτα.
Γιατί θέλεις να καθαρίσεις τα ψυγεία?
Τα μοτέρ ας πούμε για να τα καθαρίσουμε από λάδια και άλλα γίνεται με βενζίνη.
Αν σκέφτεσαι δηλαδή να αλλάξεις ιξώδες λαδιού και να μην μείνει απειροελάχιστη ποσότητα του παλιου λαδιού,κάντο με βενζίνη.
Και αφού στραγγίσει καλά τότε το τοποθετείς εκ νέου.
Για το ψυγείο νερού.
Αφού το αδειάσεις από τα παλιά ψυκτικά υγρά,βάλε λίγο απιονισμένο νερό.
Εννοείται ότι το έχεις στα χέρια.
Αφού το κουνήσεις αρκετά το αδειάζεις.
Μετά σφηνώνεις ένα πανί στην τάπα και με την βοήθεια πιστολιού αέρα και όχι τέρμα πίεση ,θα βγει και η τελευταία σταγόνα απιονισμένου νερού.
Αυτές οι μέθοδοι γίνονται σε περίπτωση που έχουμε σκουπίδια η γλίτσα από πρόσμιξη στο ψ λαδιού,και σκουριές θα αλλα ξένα σώματα στο ψ νερού.
Για απλη Αντικατάσταση το βρίσκω υπερβολικό
Τό ψυγείο λαδιού απ'έξω καθάρισμα και βάψιμο.. τό ψυγείο νερού θά έχει γλίτσα ίσως και σκουπίδια..100χιλ έχει... απ'τά χτυπήματα έχει ξεβαψει νά τού ρίξω και χρώμα
Πιο είναι τό παραφλου τό μανουαλ λέει πράσινο.. τίποτα άλλο.. 8ευρω τό τετρακιλοΔεν ξέρω αν έχει γραφεί εδώ, εγώ συστήνω να αλλάζετε κάθε 4 χρόνια παραφλου της προκοπής και δε θα θέλει καθάρισμα εσωτερικό ποτέ. Για ταλαιπωρημένα μοτέρ υπάρχουν ειδικά καθαριστικά που τα βάζεις στο ψυγείο δουλεύεις κανένα τέταρτο το μοτέρ, πλένεις με το λάστιχο να μπαίνει απ' τη μια να βγαίνει από την άλλη, αδειάζεις και τέλος γεμίζεις παραφλου. Έτσι καθαρίζουν τα λουκια και το ψυγείο εσωτερικά.
Sent from my A80Pro using Tapatalk
Είχα προβλήματα με την αντλία νερού.. αλλάζοντας τό αντιψυκτικό για καλύτερο πάει ή αντλία τα παίξε...2η.. και είχα νερό στα λάδια..Αν δεν έχεις κάψει ποτέ φλάντζα κεφαλής η να έπαθες ποτέ βλάβη με αντλία νερού ,και να μπέρδεψε νερά με λάδια,το βρίσκω υπερβολικό να καθαρίσεις εσωτερικά το ψυγείο νερού.
Αν πάλι το θέλεις βενζινουλα μόνο και καλό στέγνωμα.
Το νερού αν λες ότι έχει σκουπίδια στουπωσε ένα λάστιχο νερού και σφράγισε το με πανί να μη γυρνάνε νερά πίσω,μέχρι να βγει καθαρό νερό από την άλλη.
Μετά στγνβσε το με πιστόλι αέρα.
Για το βάψιμο
Από απόσταση να πιάσει άχνα και όχι από κοντά ώστε να γεμίσουν όλοι οι πόροι και οι κυψέλες.
Στο νερού αν έχεις Στραβες κυψέλες ισιαζουν με υπομονή,τσιμπιδακι και ένα ψιλό μυτοτσιμπιδο
Είχα προβλήματα με την αντλία νερού.. αλλάζοντας τό αντιψυκτικό για καλύτερο πάει ή αντλία τα παίξε...2η.. και είχα νερό στα λάδια..
4 χρονια δεν είναι λίγαΡε παίδες.
Όταν πήρα στα χέρια μου το hornet της δουλειάς άλλαξα τα πάντα από υγρά κλπ.
Ψυκτικά έβαλα παραφλου της agip που τα πρότεινε η ίδια η honda.
Σήμερα λοιπόν που την έκανα ένα τσεκ ( μετά από 4 χρόνια)πέρα από το ότι έχασαν το χρώμα τους ( έγιναν κίτρινα σαν κατουρο)στην υφή δεν ήταν κολλώδες .
Η θερμοκρασία όμως ήταν καλή.
Μήπως θέλουν πέταμα?
Καλά είναι να αλλαχθούν σιγά σιγά.Ρε παίδες.
Όταν πήρα στα χέρια μου το hornet της δουλειάς άλλαξα τα πάντα από υγρά κλπ.
Ψυκτικά έβαλα παραφλου της agip που τα πρότεινε η ίδια η honda.
Σήμερα λοιπόν που την έκανα ένα τσεκ ( μετά από 4 χρόνια)πέρα από το ότι έχασαν το χρώμα τους ( έγιναν κίτρινα σαν κατουρο)στην υφή δεν ήταν κολλώδες .
Η θερμοκρασία όμως ήταν καλή.
Μήπως θέλουν πέταμα?
Καλά είναι να αλλαχθούν σιγά σιγά.
Δεν χρειάστηκε συμπλήρωμα;
ΣΤΟΚΑΛΎΤΕΡΟΜΗΧΑΝΆΚΙΤΟΥΚΌΣΜΟΥ έβαζα τα prohonda.Ποτέ
Στο επικαθημενο τα άλλαξα όλα όταν τονοηρα στα χέρια μου, αλλά και η στάθμη είναι σταθερή και το χρώμα και η υφή
Στο Subaru κάθε δύο χρόνια ψυκτικά,κάθε 4 υγρά φρένων
Με την πρώτη ευκαιρία θα τα αλλάξω στο hornet
ΣΤΟΚΑΛΎΤΕΡΟΜΗΧΑΝΆΚΙΤΟΥΚΌΣΜΟΥ έβαζα τα prohonda.
Καταπληκτικά ,αν και τριπλάσια τιμή.
Δεν παθαινανε τίποτα ,ούτε το χρώμα ούτε και η στάθμη
Βέβαια τα βεντιλατερια δεν ανάβανε ποτέ εν κινήσει
Πολλές φορές στην αρχή που το είχα νόμιζα ότι χαλάσανε και το άφηνα κάνα τέταρτο να δουλεύει για να πάρουν μπροστα.
Και μετά βγαλαν το 700.
Δεν περιγραφω αλλο![]()
Κανονικά κάθε 4 έτη θέλουν αλλαγή. Το χρώμα δε λέει κάτι έχουν μια κίτρινη χρωστική μέσα που με τη ζέστη και τον καιρό εξαφανίζονται. Τα κίτρινα χάνουν το χρώμα τους, το χω ξαναδει.Ρε παίδες.
Όταν πήρα στα χέρια μου το hornet της δουλειάς άλλαξα τα πάντα από υγρά κλπ.
Ψυκτικά έβαλα παραφλου της agip που τα πρότεινε η ίδια η honda.
Σήμερα λοιπόν που την έκανα ένα τσεκ ( μετά από 4 χρόνια)πέρα από το ότι έχασαν το χρώμα τους ( έγιναν κίτρινα σαν κατουρο)στην υφή δεν ήταν κολλώδες .
Η θερμοκρασία όμως ήταν καλή.
Μήπως θέλουν πέταμα?