Χαμηλωμα Tiger 955i

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.472
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Εδω και καιρο ψανω μια λυση για να χαμηλωσω το tiger κανα δυο ποντους πισω.Τα περιθωρια της σελας τα εχω εξαντλησει και εχω κατεβασει τα μπροστα πηρουνια 1cm.Απ οτι εχω δει, περα απο ενα κιτ που κοστιζει 400 ευρω και τα οποια δεν εχω σκοπο να δωσω,δεν υπαρχει κατι αλλο στην αγορα.Προσφατα βρηκα ενα σχετικο θεμα στο advrider.com αλλα δεν εχει φωτογραφιες και δεν ειμαι σιγουρος αν εχω καταλαβει καλα την διαδικασια.

Lowering a Triumph 955i - help please
  1. loosen both left and right 8mm Hex pinch bolts (you do not need to remove)
  2. Remove both left and right axle retainer clips with needle nose pliers if you will use a 19mm hex socket on the axles. You don't need to loosen the axle nut.
  3. Rotate the eccentrics forward (chain becomes loose) with 10mm hex or 19mm sockets, and upward to a position above the swingarm.
  4. Adjust chain slack (45mm-60mm) at the 'weld on swingarm just behind lower shock bolt covers'. Do NOT have less than 25mm slack (even if stated in Triumph manual) - the looser the better on a 1999-2004 Tiger 955i
  5. Check for interference on chain guard. Shim chain guard mounting bolt with washers if necessary to clear chain. Install axle retainer clips.
  6. Tighten pinch bolts: 25 ft-lb
Tip: Do all of the above while on the centerstand. Drop forks through the triple trees/clamps while on center stand.

The modification drops your rear ride height over 2 inches. If you remove most of the preload and set the seat at the lowest of the 3 positions (under seat there is a left and right bracket which can be adjusted to the 'lowest' holes)

You should drop your front forks through the triple clamps to compensate for the lowered rear. The front forks can be dropped 30mm+ before the fork caps interfere with the handlebars.

Caveat: Handling is slower. Lowering the rear will make it very difficult to use the center-stand, and the bike will be relatively upright on the sidestand - prone to a tip over if not careful.

https://advrider.com/f/threads/lowering-a-triumph-955i-help-please.761870/

και μεταφρασμενο απο τον Γκουγκλι:
  1. χαλαρώστε τους αριστερούς και δεξιούς κοχλίες πείρου Hex 8mm (δεν χρειάζεται να αφαιρέσετε)
  2. Αφαιρέστε τα κλιπ συγκράτησης του αριστερού και του δεξιού άξονα με τις πένσες βελόνας αν χρησιμοποιείτε μια εξάγωνη υποδοχή 19 mm στους άξονες. Δεν χρειάζεται να χαλαρώσετε το παξιμάδι άξονα .
  3. Περιστρέψτε τα εκκεντρικά προς τα εμπρός (η αλυσίδα χαλαρώνει) με πρίζες 10mm hex ή 19mm και προς τα πάνω σε μια θέση πάνω από το swingarm.
  4. Ρυθμίστε την χαλαρή αλυσίδα (45mm-60mm) στην 'συγκόλληση του ταλαντευόμενου βραχίονα ακριβώς πίσω από τα κάτω καλύμματα μπουλονιών κρούσης' . ΜΗΝ έχετε λιγότερο από 25mm χαλάρωση (ακόμη και αν αναφέρεται στο εγχειρίδιο Triumph ) - το πιο χαλαρότερο το καλύτερο σε ένα 1999-2004 Tiger 955i
  5. Ελέγξτε για παρεμβολές στο προστατευτικό της αλυσίδας . Shim αλυσίδα φρουρά μπουλόνι στερέωσης με ροδέλες αν χρειαστεί να σαφές αλυσίδα . Τοποθετήστε κλιπ συγκράτησης άξονα.
  6. Σφίξτε τους κοχλίες: 25 ft-lb
Συμβουλή: Κάντε όλα τα παραπάνω, ενώ βρίσκεστε στο κεντρικό περίπτερο . Βάλτε πιρούνια μέσω των τριπλών δέντρων / σφιγκτήρων ενώ βρίσκεστε στο κεντρικό περίπτερο.

Η τροποποίηση μειώνει το ύψος του οπίσθιου βήματος σας πάνω από 2 ίντσες. Εάν αφαιρέσετε το μεγαλύτερο μέρος της προφόρτισης και ρυθμίσετε το κάθισμα στη χαμηλότερη θέση από τις 3 θέσεις (κάτω από το κάθισμα υπάρχει αριστερό και δεξί βραχίονα που μπορεί να ρυθμιστεί στις "χαμηλότερες" οπές)

Θα πρέπει να ρίξετε τις μπροστινές σας πιρούνες μέσω των τριπλών σφιγκτήρων αντισταθμίστε το χαμηλωμένο πίσω. Οι μπροστινές πιρούνες μπορούν να πέσουν 30mm + πριν το πώμα των πιρουνιών παρεμβάλλεται στο τιμόνι.

Ανακοπή:Το χειρισμό είναι πιο αργό. Η μείωση του πίσω μέρους θα κάνει πολύ δύσκολη τη χρήση της κεντρικής βάσης και η μοτοσυκλέτα θα είναι σχετικά όρθια στο πλάι και θα είναι επιρρεπής σε μια άκρη εάν δεν είναι προσεκτική.


Eρωτηση πρωτη.Εχει ασχοληθει καποιος με το χαμηλωμα της συγκεκριμενης μηχανης,η μπορει με σιγουρια να μου πει τι πρεπει να κανω?

Ερωτηση δευτερη.Ποσο θα επηρεασει το χαμηλωμα των 2cm την συμπεριφορα της μηχανης?Θα εχει θεμα η αναρτηση η καποιο αλλο εξαρτημα?
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Πανό για να μη γράψω πάλι τιμωρία 100 φορες ότι το 955i δεν έχει λαμάκια :p θα σου απαντήσω στο δεύτερο ερώτημα μιας και είχα χαμηλώσει παλιότερα και το δικό μου!!
Στα συν ότι πατάς κάτω καλύτερα και γίνεται λίγο πιο σταθερό το μηχανάκι στα πολλά όταν ταξιδεύεις στην ευθεία του!
Στα μείον χάνεις σε ευελιξία, δεν πέφτει τόσο εύκολα το μηχανάκι στις στροφες, το τιμόνι γίνεται λίγο πιο βαρύ, φορτίζεις περισσότερο τον εμπρός τροχό με βάρος και η πίσω αναρτηση, εφόσον αλλάζει μοχλό το ψαλίδι, γίνεται σωβρακο όσο και αν τη σφίξεις!!
Το επανέφερα στο νορμάλ ύψος για την ιστορία!!
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.361
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ας μεινουμε στο '' ψαχτουμε '' :D
Ψαξου για κανα καλο 1200αρι.
Έχω την εντύπωση ότι αυτό το μηχανάκι έκανε τον κύκλο του
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Αν έχεις σκοπό να το κρατήσεις και τα 400€ έχουν σίγουρο αποτέλεσμα σε αυτό που ζητάς,προσωπικά θα προχωραγα.

Εσύ ξέρεις τι θες από τη μοτοσυκλέτα..
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
αυτο ειναι το επανω ματι απο το αμορτισερ ... αλλαζεις το δαχτυλιδι με ενα εκκεντρο



upload_2020-2-15_22-38-36.png

το ψαλιδι εχει ενα μηκος το οποιο δεν αλλαζει ... ουτε το μηκος του αμορτισερ του ..ουτε η θεση που πιανει επανω στι ψαλιδι
αν αλλαξει η γωνια του ψαλιδιου ως προς τον δρομο ....ωστε το μηχανακι να κατεβει 2 cm πχ αυτο που αλλαζει εναι που πιανει η επανω βαση του αμορτισερupload_2020-2-15_22-48-31.png




upload_2020-2-15_22-43-35.png
 

Attachments

  • upload_2020-2-15_22-38-18.png
    upload_2020-2-15_22-38-18.png
    26,3 KB · Προβολές: 6

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.361
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Συγνώμη, πόσο ασφαλή είναι όλα αυτά;
Ε ναι,μιλάμε για ένα πείραμα που μεταβάλει τη γεωμετρία της μοτο.
Ο Παν όμως το πάει πολύ σωστά το μηχανάκι στο δρόμο ,οπότε νομίζω πως δεν θα έχει πρόβλημα.
Το θέμα είναι μην το χρειαστεί εκεί που έστω μια φορά θα πρέπει ......
Ε εκεί ,ας αποφασίσει μόνος τ
 
N

notakos600

Guest
Ε ναι,μιλάμε για ένα πείραμα που μεταβάλει τη γεωμετρία της μοτο.
Ο Παν όμως το πάει πολύ σωστά το μηχανάκι στο δρόμο ,οπότε νομίζω πως δεν θα έχει πρόβλημα.
Το θέμα είναι μην το χρειαστεί εκεί που έστω μια φορά θα πρέπει ......
Ε εκεί ,ας αποφασίσει μόνος τ
Και πάλι μιλάμε για γεωμετρία όμως...
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
Συγνώμη, πόσο ασφαλή είναι όλα αυτά;

Αν το παρεις εσυ και εγω που δεν το ξερουμε το μηχανακι ( αν ειναι σωστα ρυθμισμενο ) δεν θα καταλαβουμε τιποτα
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.361
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Και άντε εμείς όταν θα το πάρουμε ,ναι θα το πάμε όπως πάει μετά την εγχείρηση.
Το θέμα είναι αυτουνου που το έχει ,ο εγκέφαλος απομνημονεύει μυστήρια πράγματα ,αν ξεχαστεί κάποια φορά τι γίνεται μετά;
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.472
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αν έχεις σκοπό να το κρατήσεις και τα 400€ έχουν σίγουρο αποτέλεσμα σε αυτό που ζητάς,προσωπικά θα προχωραγα.

Εσύ ξέρεις τι θες από τη μοτοσυκλέτα..

400 ευρωπουλα δια του 30 που φουλαρω,ποσα τεποζιτα γεμιζω;
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.361
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
400 ευρωπουλα δια του 30 που φουλαρω,ποσα τεποζιτα γεμιζω;
Ρε πας μια Ρουμανία με κάνα 100αρι ακομα
 
Top Bottom