Φρενα πισω FJR GEN 1.

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Σε συνολο κατοχης 4 χρονια το ανω μηχανακι 2 φορες με προδωσαν τα πισω φρενα .Και τις δυο φορες σε
κλειστο και ορεινο στροφιλικι και συγκεκριμενα την πρωτη φορα απο Αγρινιο προς θερμο ..ευηνολιμνη και
πριν φτασω Δομνιστα πριν το Καρπενησι δλδ πισω φρενο τελος. (στα 10 λεπτα περιπου επανηλθε)
Την δευτερη φορα προχθες Κυριακη ανεβαινοντας απο Αγρινιο για γεφυρα Μπανια και λιγο πριν την Ναυπακτο παλι τα ιδια και στα 5 με 10 λεπτα περιπου επανηλθε.
Αλλαγη υγρων φρενων γινεται καθε χρονο.
Καμμια προταση για βελτιωση υπαρχει ??
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.387
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μήπως να δοκίμαζες dot 4 με προδιαγραφή LV;
Τα υγρά αυτά τα συνισταει η πεμφε στα brembo που φοράνε τα μηχανάκια της
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.666
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Χαζό το σχόλιο που ακολουθεί, αλλά πρέπει να το κάνω λόγω προσωπικής εμπειρίας.

Χρόνια πριν σε διαδρομές στην Ήπειρο κοντά στο Συρράκο με ένα F650 mono
σε δύο φάσεις είχα χάσει το πίσω φρένο.
Και στις δύο περιπτώσεις επανήλθε στο δεκάλεπτο ηρεμίας.
Το όλο θέμα τελικά το διέγνωσα ως λάθος τοποθέτηση του ποδιού μου (έτσι ώστε ασκούσε λίγο πίεση στο λεβιέ)
σε συνδυασμό με ολίγον λάθος ρύθμιση του λεβιέ, ο συνδυασμός των οποίων οδηγούσε σε υπερθέρμανση υγρών.
Το αποτέλεσμα της παραπάνω διαδικασίας με τη συχνή χρήση φρένου στο σφιχτό ορεινό στροφιλίκι
και τον σβέλτο ρυθμό της παρέας οδήγησε σε βράσιμο των υγρών και πλήρη απώλεια πέδησης πίσω.

Υποθετικά εντελώς μήπως συμβαίνει κάτι ανάλογο και στην περίπτωσή σου ?
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ένας ο δίσκος πίσω...
Πιο μικρός από τους δύο μπροστινούς...
Λαστιχένια μαρκούτσια...
Συνήθως μικρότερες δαγκάνες με λιγότερα έμβολα...
Σε κάποια μηχανάκια δε,με άσχημη αίσθηση(πχ CBF600S). Σχεδόν διακοσμητικό.
ΔΕΝ είναι για υπερωρίες μιας και μιλάμε για πολλαπλάσια δύναμη στο πόδι από του χεριού..


Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο από σωληνάκια υψηλής,πιο ανθεκτικά υγρά,καθώς και *****ά τακάκια από *υλικό που δεν θα μεταφέρει εύκολα θερμοκρασία η πάστα στο εξωτερικό κομμάτι και κατ'επέκταση στα έμβολα τις δαγκάνας.

Για το *τρίτο μάλλον θα χρειαστείς "γνώστη" στο αντικείμενο Χρήστο.
Μου έδωσαν για καλά μια φορά τακάκια πίσω σε transalp που λόγω σκληρότητας ανέβαζαν θερμοκρασία τόσο που μέχρι και τον δίσκο μου ράγισαν μέσα σε 15 μέρες..
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Mεχρι να με βοηθησετε οι απο πανω μπηκα στο Mybike και ανακαλυψα οτι το προβλημα
ΥΠΑΡΧΕΙ ...επρεπε να μου το κανει δευτερη φορα για να ψαχτω!
Καποιος συντροχος με το ιδιο προβλημα προτεινει MOTUL RACING υγρα... αλλος τρομπα απο πιο φρεσκο
μοντελο.cdefghigi
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.387
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Mεχρι να με βοηθησετε οι απο πανω μπηκα στο Mybike και ανακαλυψα οτι το προβλημα
ΥΠΑΡΧΕΙ ...επρεπε να μου το κανει δευτερη φορα για να ψαχτω!
Καποιος συντροχος με το ιδιο προβλημα προτεινει MOTUL RACING υγρα... αλλος τρομπα απο πιο φρεσκο
μοντελο.cdefghigi
Ναι ,κάπου στο 35αρι το μισοκιλο.
Το είχα κατά νου ,αλλά δε στο προτεινα λόγω κόστους.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Ένας ο δίσκος πίσω...
Πιο μικρός από τους δύο μπροστινούς...
Λαστιχένια μαρκούτσια...
Συνήθως μικρότερες δαγκάνες με λιγότερα έμβολα...
Σε κάποια μηχανάκια δε,με άσχημη αίσθηση(πχ CBF600S). Σχεδόν διακοσμητικό.
ΔΕΝ είναι για υπερωρίες μιας και μιλάμε για πολλαπλάσια δύναμη στο πόδι από του χεριού..


Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο από σωληνάκια υψηλής,πιο ανθεκτικά υγρά,καθώς και *****ά τακάκια από *υλικό που δεν θα μεταφέρει εύκολα θερμοκρασία η πάστα στο εξωτερικό κομμάτι και κατ'επέκταση στα έμβολα τις δαγκάνας.

Για το *τρίτο μάλλον θα χρειαστείς "γνώστη" στο αντικείμενο Χρήστο.
Μου έδωσαν για καλά μια φορά τακάκια πίσω σε transalp που λόγω σκληρότητας ανέβαζαν θερμοκρασία τόσο που μέχρι και τον δίσκο μου ράγισαν μέσα σε 15 μέρες..
Εχει βαλει υψηλης ο προηγουμενος Τρικαλινος κατοχος Δημητρη!
 

EvangeloSKG

member
Δημοσιεύσεις
1.693
Ηλικία
48
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS
Όνομα
Βαγγέλης
Περιοχή
Μαρούσι
Χαζό το σχόλιο που ακολουθεί, αλλά πρέπει να το κάνω λόγω προσωπικής εμπειρίας.

Χρόνια πριν σε διαδρομές στην Ήπειρο κοντά στο Συρράκο με ένα F650 mono
σε δύο φάσεις είχα χάσει το πίσω φρένο.
Και στις δύο περιπτώσεις επανήλθε στο δεκάλεπτο ηρεμίας.
Το όλο θέμα τελικά το διέγνωσα ως λάθος τοποθέτηση του ποδιού μου (έτσι ώστε ασκούσε λίγο πίεση στο λεβιέ)
σε συνδυασμό με ολίγον λάθος ρύθμιση του λεβιέ, ο συνδυασμός των οποίων οδηγούσε σε υπερθέρμανση υγρών.
Το αποτέλεσμα της παραπάνω διαδικασίας με τη συχνή χρήση φρένου στο σφιχτό ορεινό στροφιλίκι
και τον σβέλτο ρυθμό της παρέας οδήγησε σε βράσιμο των υγρών και πλήρη απώλεια πέδησης πίσω.

Υποθετικά εντελώς μήπως συμβαίνει κάτι ανάλογο και στην περίπτωσή σου ?

Ακριβώς το ίδιο με το GS: ευτυχώς δεν έφτασαν να βράσουν τα υγρά γιατί το πήρα χαμπάρι νωρίς, αλλά ρύθμισα λεβιέ και πρόσεχα θέση ποδιού.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Άρα κάνε ένα έξοδο και δοκίμασε με καλύτερα υγρά.
Παίζει ρόλο και το βάρος της μοτο να υποθέσω;
Προχθες Κυριακη ημουνα διπλος ...αν κανω την προσθεση 450 KG ανετα (100 εγω)
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Τετρακαβαλο πηγες;
265+100 εγω+ 60 συνοδηγος +λαδια ξυδια κρανη εξοπλισμος ...βγαινει η εξισωση Παναγιωτη!!RollingRollingRollingRolling
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Βαριά μηχανάκια με απλά λαστιχένια σωληνάκια και μονά δισκοφρενάκια, με μικρά δοχεία υγρών για πίσω.
Όλα αυτά μαζί και αν προσθέσεις και κανα δικάβαλο απο πάνω ή καμια σφιχτή κατηφορική ορεινή με μεγάλη ταχύτητα, ψήνουν τα υγρά.
Μια απο τα ίδια στο πρώτο Caponord που είχα

Οποιον απο τους παραπάνω παράγοντες αλλάξεις, θα δεις διαφορά.
Με σωληνάκια υψηλής δεν θα τρομπάρουν τα ζεστά υγρά
με μεγαλύτερο δοχείο υγρών ή κάποιο με καλύτερη απαγωγή θερμότητας δεν θα βράζουν
Με μεγαλύτερο δισκόφρενο ή καλύτερα τακάκια δεν θα ανάβουν να μεταφέρουν την θερμότητα
Με πιο ανθεκτικά υγρά φρένων θα κερδίσεις χρόνο και στο ζέσταμα και θα έχεις πιο γρήγορο κρύωμα.


Πληροφοριακά , στο νέο Capo που έχω που έχει braking δίσκο πίσω, και πιθανόν κάποια καλά τακάκια (δεν ξέρω ποια) δεν το έχω χάσει και σε αρκετά δύσκολες συνθήκες κατάβασης.

Βέβαια η αλήθεια είναι έχω αλλάξει και τρόπο οδήγησης. Πάω περισσότερο με ροή παρά με φρένο-επιτάχυνση. Επίσης είμαι 20+ κιλά μείον.:)
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Ναι ,κάπου στο 35αρι το μισοκιλο.
Το είχα κατά νου ,αλλά δε στο προτεινα λόγω κόστους.
Ψαχτηκα καμμια ωρα και το βρηκα. RBF 600 MOTUL 13 γιουρο τα 500 ml...αυριο
θα γινει η μεταγγιση.BikeThank
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.387
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ψαχτηκα καμμια ωρα και το βρηκα. RBF 600 MOTUL 13 γιουρο τα 500 ml...αυριο
θα γινει η μεταγγιση.BikeThank
Ναι ,απ'οτι είδα κι εγώ δεν παίζει 35αρι.
Φθηνηναν .
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.387
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Βαριά μηχανάκια με απλά λαστιχένια σωληνάκια και μονά δισκοφρενάκια, με μικρά δοχεία υγρών για πίσω.
Όλα αυτά μαζί και αν προσθέσεις και κανα δικάβαλο απο πάνω ή καμια σφιχτή κατηφορική ορεινή με μεγάλη ταχύτητα, ψήνουν τα υγρά.
Μια απο τα ίδια στο πρώτο Caponord που είχα

Οποιον απο τους παραπάνω παράγοντες αλλάξεις, θα δεις διαφορά.
Με σωληνάκια υψηλής δεν θα τρομπάρουν τα ζεστά υγρά
με μεγαλύτερο δοχείο υγρών ή κάποιο με καλύτερη απαγωγή θερμότητας δεν θα βράζουν
Με μεγαλύτερο δισκόφρενο ή καλύτερα τακάκια δεν θα ανάβουν να μεταφέρουν την θερμότητα
Με πιο ανθεκτικά υγρά φρένων θα κερδίσεις χρόνο και στο ζέσταμα και θα έχεις πιο γρήγορο κρύωμα.


Πληροφοριακά , στο νέο Capo που έχω που έχει braking δίσκο πίσω, και πιθανόν κάποια καλά τακάκια (δεν ξέρω ποια) δεν το έχω χάσει και σε αρκετά δύσκολες συνθήκες κατάβασης.

Βέβαια η αλήθεια είναι έχω αλλάξει και τρόπο οδήγησης. Πάω περισσότερο με ροή παρά με φρένο-επιτάχυνση. Επίσης είμαι 20+ κιλά μείον.:)
Τόλη δεν φοράει brembo ;

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Τόλη δεν φοράει brembo ;

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

To Capo μου φοράει δίσκους braking μπροστά πίσω. Τα αναβάθμισε ο προηγούμενος όταν είδε πως τα μαμά δεν κάνουν για πολλά πολλά.
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Μια επίσης λυση ειναι να μην πατάς τοσο πολυ το πισω φρενο..
Εχω οδηγησει σχεδόν καθε κατηγοριας μηχανή σε συνθηκες πόλης ταξιδι στροφιλικια κτλ.. και το πισω φρενο πρέπει να το εχω πατήσει μετρημένες στα δάχτυλα φορες..
Σε πολυ ειδικες περιπτώσεις χρειαζεται.. Πχ κατηφόρα με βροχη χωρις abs ή πολλα χλμ αποτομο φρεναρισμα πατας κ το πισω λιγο για να "ισιωσεις"...
Δε λεω να μην το πατας καθολου, αλλα αρχικα δοκιμασε να το πατας μια στις 10 κ σιγα σιγα θα δεις οτι δεν χρειαζεται σχεδον καθολου..
Ειδικά το fjr εχει φρεναρες μπροστά..
Αν εισαι τέρμα φορτωμένος σε στροφιλικια με φουρκετες , μην φοβασαι να χρησιμοποιείς το σασμαν..
Επισης πολυ καλη παρατήρηση το ειπαν κ πιο πανω τα παιδια..καμια φορα ξεχνάμε ασυναίσθητα το ποδι πανω στο πεταλ...
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Μια επίσης λυση ειναι να μην πατάς τοσο πολυ το πισω φρενο..
Εχω οδηγησει σχεδόν καθε κατηγοριας μηχανή σε συνθηκες πόλης ταξιδι στροφιλικια κτλ.. και το πισω φρενο πρέπει να το εχω πατήσει μετρημένες στα δάχτυλα φορες..
Σε πολυ ειδικες περιπτώσεις χρειαζεται.. Πχ κατηφόρα με βροχη χωρις abs ή πολλα χλμ αποτομο φρεναρισμα πατας κ το πισω λιγο για να "ισιωσεις"...
Δε λεω να μην το πατας καθολου, αλλα αρχικα δοκιμασε να το πατας μια στις 10 κ σιγα σιγα θα δεις οτι δεν χρειαζεται σχεδον καθολου..
Ειδικά το fjr εχει φρεναρες μπροστά..
Αν εισαι τέρμα φορτωμένος σε στροφιλικια με φουρκετες , μην φοβασαι να χρησιμοποιείς το σασμαν..
Επισης πολυ καλη παρατήρηση το ειπαν κ πιο πανω τα παιδια..καμια φορα ξεχνάμε ασυναίσθητα το ποδι πανω στο πεταλ...
Το διαπιστωσα προχθες που στα τελευταια χιλ δουλεψα μονο μπροστινο.
Ολα θεμα συνηθειας ειναι! Ευχαριστω. Ωραια η τροπαιοθηκη με τα μοτο σου!!
Καπου σε 4 συμφωνουμε ..τα ειχα και εγω.
 
Top Bottom