- Δημοσιεύσεις
- 26.120
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
Αναβάτες: Παιδιά ενός κατώτερου Θεού;
Είναι δυνατόν εν έτη 2023, οι αναβάτες να ψάχνουν να βρουν τη «θέση» τους στο οδόστρωμα; Κι όμως είναι!
Δυστυχώς στη χώρα μας, αν κι έχουν γίνει μεγάλα βήματα προς την αντίθετη κατεύθυνση, ακόμα πολύς κόσμος θεωρεί τους αναβάτες, πολίτες 2ης κατηγορίας τόσο για το ποιόν τους, όσο και για τη θέση τους στο οδόστρωμα. Οι περισσότεροι κάτοχοι αυτοκινήτων θεωρούν ότι ο δρόμος τους ανήκει και οι μοτοσυκλέτες δεν «επιτρέπεται» να τους προσπερνάνε ή να έχουν τα ίδια δικαιώματα με αυτούς.
Η συγκεκριμένη νοοτροπία είναι κατάλοιπο περασμένων δεκαετιών, όπου δίκυκλο είχαν άτομα χαμηλότερης οικονομικής δύναμης και άτομα που συνήθως είχαν παραβατικές συμπεριφορές.
Δεν βοηθάει οι νέοι που οδηγούν χωρίς δίπλωμα
Σήμερα αν και οι καιροί έχουν αλλάξει, ειδικά οι πιο νεαρές ηλικίες που καβαλάνε πειραγμένα παπιά, κάνουν κόντρες ακόμα και σε πυκνοκατοικημένες περιοχές και κυκλοφορούν χωρίς κράνος, με εξάτμιση-πολυβόλο και συνήθως χωρίς δίπλωμα, συνεχίζουν να ενισχύουν την παραπάνω νοοτροπία, ενώ η σχεδόν μηδενική οδηγική παιδεία του κάνει στα μάτια του μέσο οδηγού αυτοκινήτου τις μοτοσυκλέτες αόρατες.Τα αυτοκίνητα δεν νοιάζονται για τις μοτοσυκλέτες
Πόσες φορές έπεσες στα φρένα επειδή ο άλλος βαρέθηκε να βγάλει φλας και άλλαξε λωρίδα με το έτσι θέλω; Είμαι σίγουρος αρκετές και αυτό φανερώνει ότι οι οδηγοί των άλλων οχημάτων συνήθως αδιαφορούν για τους αναβάτες.Ακόμα και σε συνθήκες βαριάς κίνησης, όπου οι μοτοσυκλέτες εκμεταλλεύονται την δυνατότητα τους να περνάνε ανάμεσα από το αυτοκίνητα, έχουν παρατηρηθεί σκηνικά διαμάχης, με τους κατόχους των αυτοκίνητων να παρεξηγούνται που τα δίκυκλα κάνουν διήθηση και πηγαίνουν πιο γρήγορα στο τελικό τους προορισμό.
Μπορεί εν μέρη να έχουν δίκιο, αφού δεν είναι νόμιμο, αλλά αν οι μοτοσυκλέτες αρχίσουν να πιάνουν κανονική θέση στις λωρίδες, τότε η κίνηση θα πολλαπλασιαστεί. Συγκεκριμένα έρευνες έχουν δείξει ότι για κάθε 8 μηχανές που «κινούνται νόμιμα» ένα αυτοκίνητο χάνει ένα φωτεινό σηματοδότη.
Οι οδηγοί των αυτοκινήτων πολλές φορές δεν ξέρουν τι θέλουν
Κάπου εδώ έρχεται και το θέατρο του παραλόγου, αφού έχουμε γίνει μάρτυρες όπου κάτοχοι αυτοκινήτων να «την λένε» σε αναβάτες που περιμένουν κανονικά στη λωρίδα γιατί ξέρουν ότι θα καθυστερήσουν να περάσουν το φανάρι. Οπότε τελικά ούτε εμείς δεν ξέρουμε τι να κάνουμε;Γίνονται κακοί χωρίς λόγο απέναντι στους αναβάτες
Ακόμα χειρότερα μπορούν να εξελιχθούν οι καταστάσεις σε περίπτωση έντονων καιρικών φαινομένων, όπου ο αναβάτης είναι έρμαιο των ορέξεων τους. Σίγουρα είναι επιλογή μας (αν και μερικές φορές αναγκαστική) να φοράμε τα αδιάβροχα και να βγαίνουμε στην βροχή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέλουν να φτάσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται στο προορισμό μας, ώστε να προφυλαχτούμε.Οπότε φίλοι οδηγοί αυτοκινήτων που κάθεστε στην άνεση του καλοριφέρ και της μουσικής, το να κάνετε λίγο άκρη στο φανάρι για να περάσουμε μπροστά, αντί να μας κλείνετε επιδεικτικά το δρόμο, μόνο σε καλό θα σας βγει, αφού θα σας δώσουμε και ένα ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μας.
Σίγουρα όλοι οι αναβάτες δεν είναι άγιοι και πολλοί που πέρασαν από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα χωρίς όμως να αλλάξουν φιλοσοφία οδήγησης δεν επιτρέπουν να «καθαρίσει» το όνομα μας και να μας δουν σαν ισότιμους χρήστες του δρόμου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το 2023 πρέπει ακόμα να ζητάμε τα αυτονόητα. Τελικά είμαστε παιδιά ενός κατώτερου Θεού ή η ιδιοσυγκρασία των περισσότερων αναβατών και η ελευθερία που μπορεί να νιώθουν χαλάει κάποιους;
Οι άλλοι οδηγοί θεωρούν ότι ο δρόμος τους ανήκει!
Δεν δίνουν σημασία στους αναβάτες!
Τους ενοχλεί που ξεφεύγουν από τη κίνηση
Τελικά είμαστε παιδιά ενός κατώτερου Θεού ή η ιδιοσυγκρασία των περισσότερων αναβατών και η ελευθερία που μπορεί να νιώθουν χαλάει κάποιους;
Πηγη www.mototriti.gr