Υδρογόνο: Έφτασε το καύσιμο του μέλλοντος;

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Υδρογόνο – Έρχονται νέες δεξαμενές που «σπάνε» τη φυσική​



Πρόκειται για μία πρόταση λύσης του προβλήματος αποθήκευσης μεγάλων ποσοτήτων υδρογόνου, ιδίως για χρήση σε οχήματα.

Η μελέτη του υδρογόνου ως το «καύσιμο του μέλλοντος» έχει φανατικούς φίλους ως ιδέα αλλά και μεγάλο κοινό επιστημόνων που το μελετά, καθώς το υδρογόνο τοποθετείται ως ένα καθαρό καύσιμο και μάλιστα, με την μεγαλύτερη αποθηκευμένη ενέργεια για δεδομένη μάζα, από όλα τα καύσιμα που χρησιμοποιούμε.

Ωστόσο, οι δυσκολίες αποθήκευσης του δεν είναι άγνωστες, καθώς απαιτεί πολύ μεγάλη πίεση σε μορφή αερίου ή δυνατότητα... κρυογονικών θερμοκρασιών, σε υγρή μορφή. Και τα δύο αποτελούν προκλήσεις για την τεχνολογία οχημάτων.

Κορεάτες ερευνητές του Εθνικού Ινστιτούτου για την Επιστήμη και την Τεχνολογία της Ulsan (UNIST) δηλώνουν ότι δημιούργησαν ένα νέο υλικό, το οποίο μπορεί να αποθηεύσει έως και την διπλάσια ποσότητα υδρογόνου σε σχέση με τις αποθηκευτικές δυνατότητες που έχουμε μέχρι τώρα.

Το νέο υλικό, ονόματο βορο-υδρίδιο του μαγνησίου (Mg(BH4)2) και έχει πορώδη μορφή, ενώ μετρήθηκε ότι μπορεί να αποθηκεύσει έως και 144 γραμμάρια υδρογόνου, ανά λίτρο όγκου -μεγαλύτερη ποσότητα από τα 70 γραμμάρια ανά λίτρο, που παίρνεις αποθηκεύοντας υγρό υδρογόνο, την στιγμή που μάλιστα χρειάζεσαι και κρυογονικό σύστημα για την ψύξη του.

Σύμφωνα με τα ίδια δεδομένα, η δυνατότητα αποθήκευσης ενέργειας με αυτό τον νέο τρόπο, μπορεί να φτάσει την διπλάσια, σε σχέση με τις εφαρμογές πεπιεσμένου αερίου σε "απλές" δεξαμενές -που κάθε άλλο παρά απλές είναι, εν τέλει, μιας και απαιτείται να αντέχουν μέχρι και τα 700 bar πίεσης.

Η νέα εφαρμογή παρουσιάζει πλεονεκτήματα όσον αφορά την αποθήκευση υδρογόνου σε εφαρμογές που ο ελάχιστος όγκος είναι προαπαιτούμενο, όπως π.χ. τα μεγάλα φορτηγά, αλλά -προφανώς- και τις μοτοσυκλέτες, λόγω μορφολογίας. Θα μπορέσει ποτέ το υδρογόνο να γίνει το Mainstream καύσιμο; Για να δούμε.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Προηγείται η 2α παρουσία και μετά όλα τ'αλλα εναλλακτικά είδη καυσίμων και ενέργειας ... κατά τας γραφας των χρηματιστηρίων ...!:cool:
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Προηγείται η 2α παρουσία και μετά όλα τ'αλλα εναλλακτικά είδη καυσίμων και ενέργειας ... κατά τας γραφας των χρηματιστηρίων ...!:cool:
Αν δεν βγάλουν αυτά που έχουν προγραμματίσει....δεν θα αλλάξει το ποίημα της ηλεκτροκινησης.......
Παντού και πάντα είναι δύο, τρεις τάσεις...οποία καταφέρει και έχει τον πάνω λόγο χτυπάει και το ταμπούρλο για μας τους "αδαείς"

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom