Υγρά φρένων;

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πότε πρέπει να αλλάζουμε τα υγρά φρένων;​

Προσέχουμε για να έχουμε...​



Οι μοτοσυκλετιστές συνήθως ασχολούνται με αναβάθμιση της απόδοσης και της αισθητικής και λιγότερα για τα φρένα
Με εκπλήσσει το γεγονός ότι στα 30 σχεδόν χρόνια που οδηγώ μοτοσυκλέτα, ελάχιστοι με έχουν ρωτήσει, “Πόσο συχνά πρέπει να αντικαθιστώ τα υγρό φρένων;”
Οι περισσότερες ερωτήσεις αφορούσαν εξατμίσεις και ελαστικά. Δεν είναι λάθος, αλλά είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε τη σημασία της κατάσταση των υγρών φρένων για την προσωπική μας ασφάλεια. Όσο εξελιγμένα κι αν είναι τα σημερινά , δεν μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα των δυνατοτήτων τους, αν δεν αφιερώσουμε σ' αυτά και λίγο χρόνο.
Ωστόσο, καταλαβαίνω γιατί σχεδόν κανείς δεν ασχολείται με τα φρένα. Τα σύγχρονα συστήματα είναι πολύ αξιόπιστα και αρκεί για τους περισσότερους να αντικαταστήσουν τα τακάκια.
Σε ένα σύστημα φρένων που λειτουργεί κανονικά, η απόδοση επιδεινώνεται αργά και αθόρυβα. Κατά συνέπεια, δεν θα αισθανθείτε μεγάλη διαφορά από την τελευταία φορά που οδηγήσατε. Αυτό θα συνεχιστεί μέχρι να αντιμετωπίσετε σοβαρά προβλήματα.
igra frenon 2

Τι γίνεται όμως με το υγρά; Δυστυχώς, κανείς δεν φαίνεται να ασχολείται, γιατί τα φρένα συνεχίζουν να λειτουργούν, ακόμη και όταν τα υγρά χρήζουν αντικατάστασης, αλλά οι ακαθαρσίες έχουν αρχίσει να συσσωρεύονται. Εάν είστε άτυχοι, μπορεί κάποια στιγμή να εμποδίσουν τη ροή του υγρού στο σύστημα. Στη χειρότερη περίπτωση, οι ακαθαρσίες συσσωρεύονται ή μπαίνουν στην αντλία ABS και την αχρηστεύουν.
Εκτός αυτού, το υγρό φρένων είναι υδροσκοπικό, δηλαδή προσελκύει υγρασία. Το σύστημα μπορεί να είναι σφραγισμένο, αλλά η υγρασία εισχωρεί και η παρουσία της θα προκαλέσει διάβρωση και θα μειώσει το σημείο βρασμού του υγρού. Όταν συμβεί αυτό, τα φρένα χρειάζονται περισσότερη προσπάθεια για να λειτουργήσουν. Στην καλύτερη των περιπτώσεων η αίσθηση της μανέτας ή του λεβιέ θα γίνει σπογγώδης. Στη χειρότερη, όσο και αν πιέζεται το χειριστήριο , η μοτοσυκλέτα δεν θα επιβραδύνει.
Πόσο συχνά πρέπει να αλλάζετε τα υγρά φρένων; Κάθε δύο χρόνια , ανεξάρτητα από το αν «φαίνεται ακόμα καλό». Η δουλειά είναι αρκετά εύκολη που θα μπορούσατε να την κάνετε και μόνοι σας. Αν δεν έχετε τα κατάλληλα εργαλεία και την απαιτούμενη εμπειρία καλύτερα να απευθυνθείτε σε συνεργείο.
igra frenon 3

Τι DOT πρέπει να χρησιμοποιήσω; Απλώς ακολουθήστε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Προτιμήστε ένα επώνυμο προϊόν. Μην χρησιμοποιείται υγρά με διαφορετικό ή καθόλου DOT και προϊόντα για αγωνιστική χρήση. Τα αγωνιστικά υγρά φρένων είναι συνήθως ακόμη πιο υδροσκοπικά!

Πηγη www.2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Παρουσίαση υγρό φρένων: Spectro Golden Supreme DOT 4 Brake Fluid​



Εξελιγμένο και κατασκευασμένο στην Αμερική, το υγρό φρένων Golden Supreme DOT 4 της Spectro ξεπερνά τις DOT 5.1 προδιαγραφές και προσφέρει σταθερά υψηλή απόδοση και αποτελεσματικότητα, ακόμα και μετά από 3 χρόνια σκληρής χρήσης.

Spectro - Πάνω από 60 χρόνια εμπειρίας​

Η μακρά ιστορία της Spectro ξεκίνησε τη δεκαετία του 1960 στις ΗΠΑ, με την παραγωγή λιπαντικών για δίχρονους κινητήρες αυτοκινήτων. Η τεχνογνωσία από τον χώρο του αυτοκινήτου πέρασε τελικά και στους 2 τροχούς με λιπαντικά που μεγιστοποιούσαν την απόδοση των δίχρονων κινητήρων των μοτοσυκλετών εκείνης της εποχής και παρέχοντας την απαραίτητη αξιοπιστία στους αγώνες. Ταυτόχρονα, ξεκίνησε και η ανάπτυξη λιπαντικών για 4χρονους κινητήρες και το βάρος έπεσε στο Golden 4 που συνδύαζε πετρέλαιο εξαιρετικής ποιότητας με συνθετικά λιπαντικά και μπορούσε να εγγυηθεί σταθερή απόδοση σε μεγάλο εύρος εφαρμογών. Σήμερα, η γκάμα της περιλαμβάνει λιπαντικά για 4χρονους και 2χρονους κινητήρες, λάδια αναρτήσεων, προϊόντα καθαρισμού και περιποίησης, αντιψυκτικά υγρά και υγρά φρένων.



Spectro Golden Supreme DOT 4 Brake Fluid

Spectro Golden Supreme DOT 4 Brake Fluid

Ένα κορυφαίας τεχνολογίας υγρό φρένων​

Το Spectro Golden Supreme Brake Fluid είναι ένα τελευταίας τεχνολογίας υγρό φρένων σχεδιασμένο να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες ενός σύγχρονου συστήματος πέδησης. ξεπερνά τις προδιαγραφές DOT 4 και πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές του ευρωπαϊκού DOT 5.1. Το συγκεκριμένο συνθετικό υγρό αποδίδει παρόμοια με ένα DOT 5 υγρό σιλικόνης χωρίς όμως να εμφανίζει το πρόβλημα απορρόφησης αέρα και με σημαντικά μειωμένο κόστος. Το σημείο βρασμού του (ERBP) φτάνει τους 271 βαθμούς που σημαίνει ότι ξεπερνά τις DOT 5.1 προδιαγραφές και υπερέχει σε σχέση με άλλα υγρά φρένων. Σε αντίθεση με τα υγρά σιλικόνης DOT 5, μπορεί να αναμιχθεί με όλα τα υγρά φρένων σύμφωνα με τα FMVSS DOT 3, DOT 4 και 5.1, ενώ είναι πλήρως συμβατό με συστήματα ABS. Το Golden Supreme Brake Fluid της Spectro κατασκευάζεται στην Αμερική και έχει διάρκεια ζωής 3 χρόνια, χωρίς να εμφανίζει πτώση στην απόδοσή του, ακόμα και σε ιδιαίτερα σκληρή χρήση. Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε ότι στη γκάμα της Spectro υπάρχει και το DOT 4 Racing Brake Fluid «600», ένα υγρό φρένων που προορίζεται για αγωνιστική χρήση, το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο, ώστε να αντιστέκεται στον βρασμό και την μείωση της απόδοσης στις απαιτητικές συνθήκες ενός αγώνα.


Κατάλληλο και για αγωνιστική χρήση.
Διαρκεί έως και 3 χρόνια
Μπορεί υπό προϋποθέσεις να αναμειχθεί με DOT 3, DOT 4 και DOT 5.1 υγρά φρένων.


Πηγη www.mototriti.gr
 
Top Bottom