Τουρκία Αύγουστος 2019

Mανώλης
Κορυδαλλός
Ποταμός Ευφράτης!!
Κατ'αρχάς καλώς ήρθες στην παρέα Βασίλη, καλό είναι να μας κάνεις και μια μικρή περιγραφή από τις εικόνες που ανεβάζεις, έτσι για να γίνεται και μία κουβεντούλα προς ανταλλαγή πληροφοριών...

Vasilisxiliamilia
Καλώς σας βρήκα να έχουμε υγεία κ να ταξιδεύουμε....στην επόμενη φωτογραφία θα το κάνω

Vasilisxiliamilia
Τουρκία είσαι ή πιο χαμηλά ;
Έφτασα με Νεμρουτ....μετά ανέβηκα Μαλάτεια κ από εκεί λίμνη Κεμπαν ...Κεμαλιε και Dark canyon τα υπόλοιπα θα κάνω ένα μικρό ταξιδιωτικό.... υπομονή λίγο παιδιά!!
Γεια σου Βασίλη.. περιμένουμε κι άλλες όμορφες φωτό και πες και καμιά κουβέντα βρε αδερφέ... να μας ταξιδέψεις λιγάκι στα μέρη που πήγες...

esel

17.143
BMW GS1200 ADV LC
Στελιος Τζιανετοπουλος

Τότε λίγο υπομονή κ θα γράψω ένα μικρό ταξιδιωτικό με ότι πληροφορίες έχω

ειδικα kemalie και dark canyon με ενδιαφερουν τρελλά.........

StepaS

well know member
3.187
KTM 1290 Super Adventure S
Vagelis

abcdabcdabcd

Vasilisxiliamilia
Έχουμε μπει στον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού ο μήνας έχει 7/8/2019 ημέρα Τετάρτη στης 9 /8/2019 κλείνουν κ η τελευταίες εταιρίες στην Αθήνα για της διακοπές του Αυγούστου.
Για πρώτη φορά στα 35 χρόνια του επαγγελματικού μου βίου έχουμε μαζέψει όλες της δουλειές και μένουμε ελεύθερη μέχρι το τέλος του τρέχοντος μηνός.... ουσιαστικά εμείς θα κλείναμε για μια εβδομάδα...από την 9 κ μέχρι της 17 ....λέω στους συνεταίρους κ αδέρφια μου να επιστρέψω στην δουλειά στης 26 του μήνα.... κανένα πρόβλημα ούτος η άλλος τέλος του μήνα θα παραλάβουμε εμπορεύματα για να ξεκινήσουμε δουλειά.
Που θα πάτε μου λέει ένας εκ των δύο αδερφών..... Τουρκία του απαντώ..... κόκκαλο... Τουρκίααααα.....καλά να προσέχεις κ να περάσετε καλά...ο άλλος αδερφός και μεγαλύτερος βγαίνει βουβός μετά από λίγα λεπτά από το γραφείο με ένα χαρτάκι στο χέρι....μου το δίνει... γράφει ένα αριθμό τηλεφώνου...τι είναι αυτό του λέω....το τηλέφωνο της ελληνικής πρεσβείας στην Κωνσταντινούπολη....αν γίνει κάτι κ χρειαστείτε βοήθεια.....μόνο τα κλάματα δεν έβαλε..... χωρίς να χάσω χρόνο παίρνω τηλ τον μηχανικό μου στην Πάτρα... Νικόλα μπορούμε το πρωί του Σαββάτου να κάνουμε σέρβις στη μηχανή....θα ταξιδέψω στην Τουρκία....Ναι μπορούμε να είσαι νωρίς το πρωί να προλάβει να κρυώσει κάνει ζέστη αυτές της μερες....πάει το πρώτο τακτοποιήθηκε....το δεύτερο τηλεφώνημα στην γυναίκα.... πάρε τηλέφωνο κ κλείσε εισιτήρια για Χίο με το πλοίο της γραμμής το Σάββατο το βράδυ..... γιατί που πάς.....φεύγουμε για Τουρκία (νομίζω της έπεσε το τηλέφωνο)... επόμενο τηλεφώνημα στον ασφαλιστή..... Ηλία βγάλε μου πράσινη κάρτα για την μοτοσικλέτα.....για ποια χώρα ;..... Τουρκία.... ρε πλάκα μου κάνεις στην Τουρκία θα πας;;.....ναι ρε περπάτα.
Τα εισιτήρια για την Χίο τα κλείσαμε την πράσινη κάρτα την πήραμε τα πράγματα έχουν μαζευτεί κ η μηχανή είναι φορτωμένη.
Βάζω το ξυπνητήρι στο τηλ να χτυπήσει στης πέντε τα ξημερώματα της 10/08/2019 να πιούμε έναν καφε χαλαρά να ανοίξει το μάτι μας κ να ξεκινήσουμε για Πάτρα κατά της 05:45 .....αμ δε....ξέχασα να ενεργοποιήσω την αφύπνιση και ξύπνησα στης 06:30.....δεν τρελάθηκα κιόλας χαλαρός ότι έγινε έγινε....στην μηχανή δεν πρέπει να ανεβαίνεις κάτω από πίεση... κάνουμε τα καφεδάκια μας κ 07:20 έχουμε ξεκινήσει για αυτό το ταξίδι που το είχα στο μυαλό μου για χρόνια αλλά κ γραμμένο συλλέγοντας διάφορες πληροφορίες κ από άλλους ταξιδιώτες μοτοσυκλετιστες αλλά κ από το ίντερνετ γενικότερα.
10:00 έχει πάει η ώρα κ φτάνω στο συνεργείο του Νικόλα....άργησες μου λέει...το ξυπνητήρι δεν.....πάρε την μηχανή (ένα gs1200) και πηγαίνετε όπου θέλετε ...όταν είμαι έτοιμος θα σε πάρω τηλ.

Η ώρα πέρασε δύσκολα κ το ρολόι έχει πάει 18:00 κ ο Νίκος δεν έχει πάρει τηλέφωνο ακόμη...το καράβι φεύγει στης 22:00 .....το ρολόι έχει πάει 19: 00 κ δεν .... ανεβαίνουμε στην μηχανή να πάμε στο συνεργείο κ εκείνη την ώρα χτυπάει το τηλέφωνο μου.... Έλα είσαι έτοιμος.... σφαίρα φτάνω.....τι ώρα φεύγει το καράβι μου λέει... στης δέκα του λέω....είχα ξεχάσει να του πω του ανθρώπου τι ώρα φεύγει το καράβι κ κάπου το πήγε λίγο χαλαρά..... πληρώνω τον Μάστορα... μου εύχεται καλό ταξίδι κ ξεκινάμε για την Ταξιδαρα όπως αποδείχθηκε στην πορεία....η ώρα έχει πάει 19:30 κ πρέπει να τρέξουμε...... γράφω τα πρώτα χιλιόμετρα έχοντας της αίσθησης μου στο άκουσμα του κινητήρα....όλα ρολόι ...λάδια βαλβολινες μπουζί φίλτρα βενζίνης-αέρα ρεγουλα βαλβίδες ... σταθερά όχι κάτω από 150 (αναγκαστικά) κ μπαίνω στο λιμάνι στης 21:30....ο κακος
χαμός από κόσμο που περιμένει να επιβιβαστεί....πάμε παίρνουμε τα εισιτήρια κ εκεί μας λεν ότι το πλοίο έχει καθυστερήσει 1 ώρα και θα φύγει στης 23:00....για αυτό είχε τόσο κόσμο δεν είχε ξεκινήσει η επιβίβαση.
Καθόμαστε στο αναψυκτήριο έχουμε πάρει δύο καφεδάκια κ κάτι μπισκότα κ προσπαθώ να ρίξω την ένταση που για δύο ώρες ήμουν από 150 κ μέχρι 180 .......δεν ήθελα να γίνει έτσι κ ποτέ δεν επιδιώκω μεγάλες αποστάσεις με τόσα χιλιόμετρα στο κοντέρ.... αλλά αυτά έχουν τα απρόβλεπτα.... φτάσαμε στο λιμάνι ασφαλείς κ αυτό έχει σημασία.
Συνεχίζεται!!

Τελευταία επεξεργασία:

esel

17.143
BMW GS1200 ADV LC
Στελιος Τζιανετοπουλος
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Καιγομαι να δω στο kemaliye (αν το γραψα και σωστά) που πηγες.....