Το klr 250 του 84 που είχα κάποτε, είχε διακόπτη στο σταντ, όπως και το klx που είναι του 99 (αλλά είναι ξηλωμενο από το προηγούμενο) !
Νομίζω είναι στάνταρ χρόνια τώρα το διακοπτακι!!
Το tiger πάντως και νέκρα να έχεις είτε ανοικτό είτε κλειστό θέλει και πάτημα ο συμπλέκτη για να πάρει μπρος..... όταν πάρει
Εδώ είχε τέτοια *****ία το XR μου.
Και σε αγώνα έφαγα τούμπα και έχασα το ελατήριο.
Ανεβαίνω πανω
Δεν παίρνει μπροστά με την καμία ...
Βλέπω την μαλ@κια ανοιχτή.
Κόβω κορδέλα σήμανσης της διαδρομής, το δενω στο πλαίσιο και άντε γειά.
Εβγαλα κανονικά τον αγώνα.
Στην επιστροφή την επόμενη μέρα ο διακόπτης καταργήθηκε...
Με το 750ο το Τενερέ
Πλησιαζω στα διόδια και ξαφνικά σβήνει
Wtf !!!!
Ακούω κάτι κλανκ κλανκ....
Βλέπω ( again) την *****ία να χτυπάει στην άσφαλτο.
Περναω διόδια
Κάνω δεξιά ,δεν υπήρχε τίποτα.
Μετα απο ψάξιμο βρήκα ενα κομμάτι σύρμα το επιασα πρόχειρα και συνέχισα.
Κάπου στην Αμφίκλεια που σταμάτησα για καφέ, επιασα κουβέντα με ενα μπάρμπα που είχε dkw .
Με ρωτάει τι επαθα και είχε χόρτα το μηχανάκι ( είχα παει να δω το acropollis ,και περνώντας απο χόρτα σκαλωσαν στο σύρμα)
Του λέω τι έγινε
Και πήγε σπίτι μου έφερε δυο ελατήρια ,ενα απο κρεβάτι ( εκείνα με τις σούστες) και ενα απο το dkw.
Τελικά μου έκανε του dkw και πήρα το άλλο καβατζα.
Το μηχανάκι πουλήθηκε έτσι δεν χρειάστηκε να το αλλάξω.