Τεστ ελαστικών μοτοσυκλέτας

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
BEST OF 2019: Mega Τεστ ελαστικών μοτοσυκλέτας
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα! Συγκρίνουμε 6 Best Seller ελαστικά: Ποιο φρενάρει καλύτερα στο στεγνό και ποιο στο βρεγμένο; Ποιο έχει το υψηλότερο όριο πρόσφυσης; Όλες οι απα...

mototriti.gr
Mega Τεστ ελαστικών μοτοσυκλέτας: Ποιο είναι το καλύτερο;

Bridgestone Battlax T31


Continental Conti Road attack 3



Dunlop Roadsmart III



Metzeler Roadtec 01



Michelin Road 5



Pirelli Angel GT II

 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΣΙΠΑΚΙ: ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ “ΚΑΡΦΩΝΟΥΝ” ΤΟΥΣ ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΤΟΥΣ;​



Τσιπάκια στα ελαστικά: Θα παρακολουθούνται τα πάντα και διαρκώς;

Η εισαγωγή των μικροτσίπ RFID στα ελαστικά μοτοσυκλετών δεν είναι ακριβώς νέα τεχνολογία, αλλά εδώ και μερικούς μήνες διατίθεται πλέον για εμπορική χρήση και στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα οι γνωστοί και άγνωστοι συνωμοσιολόγοι να έχουν ξεκινήσει… το βιολί τους. Τι ακριβώς είναι όμως όλη αυτή η ιστορία με τα τσιπάκια στα ελαστικά και ποιες μπορεί να είναι δυνητικά οι εφαρμογές της;
Η λέξη RFID προέρχεται από το Radio Frequency IDentification και έτσι ονομάζονται τα μικροκυκλώματα τα οποία προσφέρουν ταυτοποίηση και πληροφορίες ασύρματα, όταν ένας ειδικός δέκτης πλησιάσει σε κοντινή απόσταση από αυτά, συνήθως 15 εκατοστά με ενάμιση μέτρο.

Ουσιαστικά είναι κάτι σαν την barcode κωδικοποίηση, μόνο που η ανάγνωση της πληροφορίας γίνεται ασύρματα, με τον τρόπο που περιγράφηκε πιο πάνω. Δεν πρόκειται για νέα τεχνολογία, υπάρχει εδώ και δεκαετίες, τα τελευταία χρόνια όμως, χρησιμοποιείται ευρύτατα σε πολλές εφαρμογές.

Tα τσιπάκια RFID είναι πολύ μικρά σε μέγεθος, μικρότερα από το 0,5 χιλιοστά και για αυτό τον λόγο μπορούν να τοποθετηθούν πρακτικά παντού, ακόμα και σε έμβιους οργανισμούς. Το περίφημο «τσιπάρισμα» των ζώων συντροφιάς, δεν είναι τίποτα άλλο από ένα RFID chip με τα στοιχεία του εκάστοτε σκυλιού ή γατιού, το οποίο και τοποθετείται υποδόρια, στην ράχη του ζώου, μέσα σε κάψουλα.
Oι ανέπαφες κάρτες, πιστωτικές ή χρεωστικές χρησιμοποιούν επίσης ένα RFID κύκλωμα με πιο ισχυρή βέβαια κωδικοποίηση, για ευνόητους λόγους.

Όπως αντιλαμβάνεται κανείς, το εύρος χρήσης είναι τεράστιο και κάπως έτσι ξεκίνησαν να τοποθετούνται RFID chip στα ελαστικά. Αρχικά, αυτό έγινε στους αγώνες, καθότι σε ένα paddock με τεράστιες ντάνες από ελαστικά, ήταν πολύ πιο εύκολο να βρίσκει κανείς με ένα δέκτη χειρός ποιο ελαστικό είχε μαλακή γόμα και ποιο μεσαία, αλλά και να μετρά τις φθορές αυτών μετά από τη χρήση στην πίστα. To σύστημα αυτό ακολουθεί η Michelin από το 2017 στα λάστιχα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας MotoGP.

Τα τελευταία χρόνια όμως το RFID chip ξεκίνησαν να τοποθετούνται και σε ελαστικά που προορίζονται για πολιτική χρήση. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα λάστιχα που βάλατε στη μοτοσυκλέτα ή το σκούτερ σας έχουν εγκατεστημένο μικροκύκλωμα ταυτοποίησης. Δεν έχουν… τουλάχιστον όχι ακόμα.

Τα ελαστικά με RFID τοποθετούνται εδώ και λίγο καιρό σε οχήματα που απαρτίζουν τους στόλους μεταφορικών και όχι μόνο εταιριών. Ο λόγος είναι απλούστατος και έχει να κάνει με τη διαχείριση της αλλαγής των ελαστικών. Είναι πολύ πιο εύκολο με ένα απλό σκανάρισμα να αναγνωρίζεται το έτος κατασκευής και η ημερομηνία τοποθέτησης των ελαστικών σε ένα όχημα, ώστε να αποφασίζεται αν αυτά θέλουν αλλαγή, παρά να ανατρέχει κάποιος σε χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά «κιτάπια» τα οποία μπορεί να έχουν ξεχαστεί να ενημερωθούν.
Αυτό μπορεί να ακούγεται αστείο αν μιλάμε για ΙΧ οχήματα ιδιωτών, αλλά αναλογιστείτε τι γίνεται σε μια εταιρία που διαθέτει έναν στόλο 100 φορτηγών για παράδειγμα, με εκατοντάδες ελαστικά να διαχειριστεί.
Στο άμεσο μέλλον, είναι πολύ πιθανόν να τοποθετούνται RFID κυκλώματα και στα ελαστικά των δικών μας δίτροχων και τετράτροχων και αυτό πέραν της διαχείρισης της πληροφορίας από το εκάστοτε μαγαζί που εμπορεύεται ελαστικά, μπορεί φυσικά να χρησιμοποιηθεί ελεγκτικά και από τις αρχές.

Καθόλου δεν αποκλείεται στο μέλλον, κατά τους ελέγχους ΚΤΕΟ ή στα μπλόκα της τροχαίας να σκανάρονται και τα ελαστικά μας για να διαπιστωθεί αν αυτά έχουν υπερβεί την προβλεπόμενη διάρκεια ζωής τους.
Για να είμαστε ειλικρινείς και δεδομένου του πόσο νευραλγικός τομέας είναι αυτός των ελαστικών σε ό,τι αφορά την ασφάλεια μας (και την ασφάλεια των άλλων) δεν βρίσκουμε κάτι κακό σε αυτό. Σε μια βροχερή μέρα, κανείς μας δεν θα ήθελε να φρενάρει πίσω του μια φορτωμένη νταλίκα ή ένα αυτοκίνητο με φθαρμένα ελαστικά, ε;
Δυστυχώς όμως, έχει ξεκινήσει και η σχετική συνωμοσιολογική παραφιλολογία γύρω από τα RFID και την τοποθέτησή τους στα ελαστικά, με το “ψεκασμένο” σενάριο να θέλει σκοτεινούς κύκλους να χρησιμοποιούν ως πρόσχημα όλα αυτά που αναφέρθηκαν πιο πάνω, με απώτερο σκοπό να μας παρακολουθούν.

Πρώτα απ΄ όλα να ξεκαθαρίσουμε ότι κανείς από εμάς δεν είναι τόσο σημαντικός ώστε να χρήζει παρακολούθησης και ακόμα και αν αυτό ισχύει, ότι ντε και καλά θέλουν “κάποιοι” να γνωρίζουν τις κινήσεις μας, υπάρχουν δεκάδες άλλοι τρόποι να το πράξουν, δεν θα περίμεναν τα RFID chip στα ελαστικά.
Κατά δεύτερον, κανένα RFID δεν έχει τόσο ισχυρό σήμα ώστε να εντοπίζεται από μεγάλες αποστάσεις, ενώ δεν συλλέγει επίσης πρόσθετες πληροφορίες, πέραν όσων έχουν εγγραφεί σε αυτό κατά την αρχική τοποθέτησή του.
Υπάρχουν βέβαια read only και rewritable RFID, αλλά τα δεύτερα δεν θα αποτελούσαν σοφή επιλογή να τοποθετηθούν σε ελαστικά, για τον απλούστατο λόγο ότι θα μπορούσε κάποιος να αλλάξει τις πληροφορίες τους και να περάσει ως “φρέσκα και απάτητα”, λάστιχα που είναι… με τα λινά τους σε κοινή θέα.

Σε κάθε περίπτωση προς το παρόν τα RFID δεν συλλέγουν ούτε αναμεταδίδουν πληροφορίες, να είστε σίγουροι για αυτό.
Αν παρ΄όλα αυτά επιμένετε ότι βρίσκεστε υπό παρακολούθηση και ότι αυτά είναι του διαβόλου πράματα, απλά ξεφορτωθείτε το κινητό σας και τις κάρτες σας, διακόψτε την σύνδεσή σας στο διαδίκτυο και μετά ασχοληθείτε με τα λάστιχα της μοτοσυκλέτας σας.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Bridgestone Techsyn: Νέα τεχνολογία για ελαστικά με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής​

Και μειωμένο ανθρακικό αποτύπωμα​



Μια νέα τεχνολογία ελαστικού που υπόσχεται μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και παράλληλα μικρότερο ανθρακικό αποτύπωμα αναπτύσσει η Bridgestone σε συνεργασία με τις εταιρείες Arlanxeo (κορυφαίος παραγωγός συνθετικής γόμας) και η Solvay (παγκόσμιος ηγέτης στο υψηλά βιοδιασπώμενο πυρίτιο)

Η εν λόγω τεχνολογία ονομάζεται Techsyn και συνδυάζει τη χημικά βελτιστοποιημένη συνθετική γόμα με εξειδικευμένο πυρίτιο, που αλληλεπιδρά σε μοριακό επίπεδο. Όπως ισχυρίζεται η εταιρεία, η συγκεκριμένη γόμα είναι 30% πιο ανθεκτική στη φθορά σε σχέση με τα συμβατικά ελαστικά και προσφέρει κατά 6% μικρότερη αντίσταση κύλισης απ' ότι ένα συμβατικό ελαστικό. Έτσι, η συγκεκριμένη τεχνολογία αυξάνει τη βιώσιμη απόδοση των ελαστικών, μειώνοντας την συνολική κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2, ενώ βελτιώνει τη χιλιομετρική απόδοση του πέλματος.
Bridgestone Techsyn

Στις δοκιμές που πραγματοποίησε η Bridgestone εφαρμόζοντας τη νέα αυτή γόμα στα καλοκαιρινά της ελαστικά αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας, αποδείχθηκε πως η νέα γόμα Techsyn δεν επηρεάζει αρνητικά την πρόσφυση τόσο σε υγρό όσο και σε στεγνό οδόστρωμα.
«Στην Bridgestone είμαστε πεπεισμένοι ότι οι καινοτομίες και το μέλλον της κινητικότητας απαιτούν συνέργειες», τονίζει ο πρόεδρος και CEO της Bridgestone EMIA, Laurent Dartoux. «Η συνεργασία από την οποία προέκυψε το Techsyn εξελίσσεται σε μια από τις πιο πρωτότυπες πρωτοβουλίες που έχουμε συμμετάσχει μέχρι σήμερα. Η καινοτομία και η βιωσιμότητα βρίσκονται στον πυρήνα όλων όσων κάνουμε ως εταιρεία. Αναπτύσσοντας λύσεις που βασίζονται στο σεβασμό προς το περιβάλλον, όπως συμβαίνει με την περίπτωση του Techsyn, πραγματοποιούμε τεράστια βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση και συνάμα παραμένουμε πιστοί στις φιλοδοξίες μας», πρόσθεσε.
Η νέα αυτή τεχνολογία αναμένεται να περάσει στα νέα προϊόντα που θα βγάλει στην παραγωγή η Bridgestone για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες.

Πηγη https://2wo.gr
 

Ωmega

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
9.694
Περιοχή
.
Όνομα
.
Περιοχή
.
Ωραίος Μιχάλη.

Δεν θα πω ψέματα.
Λόγω παλιότερης γνώσης από απασχόληση σε βουλκανιζατέρ(προ στρατού 92'-93'),έχω κατάλοιπα αποφυγής Bridgestone ελαστικών σε αυτοκίνητο.Τότε η πρώτη γόμα τους ήταν βεντούζα και στα τεστ έσκιζαν.Όσο έγραφες χιλιόμετρα έπεφτε η απόδοσή τους.

Bridgestone φόρεσα δύο φορές στο Yamaha FZS600 03' που είχα.. Ευχαριστημένος με τα τότε δεδομένα.

Με το καλό η όποια τεχνολογία βοηθήσει για καλύτερα ελαστικά.
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

METZELER ROADTEC 01 SE: ΝΟ1 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ MOTORRAD​



Κορυφαίες διακρίσεις στην Ευρώπη

Είτε πρόκειται για επαρχιακούς δρόμους, είτε για βρεγμένο οδόστρωμα, είτε για δρόμο με μικρή πρόσφυση, το Metzeler Roadtec 01 SE πέτυχε άριστη απόδοση σε όλες τις περιπτώσεις στα πλαίσια δοκιμής αφιερωμένης στα σπορ ελαστικά, που πραγματοποίησε το γνωστό, καταξιωμένο γερμανικό περιοδικό Motorrad.
Εκτός από την απόδοση και τη μικρή φθορά στη χρήση, οι συντάκτες του γερμανικού περιοδικού εντυπωσιάστηκαν ιδιαίτερα από την “εξαιρετική σπορ συμπεριφορά”, όπως ανέφεραν για το Metzeler Roadtec 01 SE , ανακηρύσσοντάς το νικητή και αποδίδοντάς του τον τίτλο “Test Winner” στο τέλος της δοκιμής.

Το συγκριτικό τεστ είχε διάρκεια πέντε ημερών και πραγματοποιήθηκε πάνω σε μια μοτοσυκλέτα BMW F 900 XR σε δρόμους της περιοχής της Προβηγκίας, καθώς και σε πρόσθετες δοκιμές μέσα σε πίστα: οι έξι υποψήφιοι στη σύγκριση ελαστικών touring sport αξιολογήθηκαν μέσα από δοκιμασίες με μεγάλη ποικιλία συνθηκών.

Μετά από 2.000 χιλιόμετρα, το Metzeler Roadtec 01 SE όχι μόνο κέρδισε το βραβείο “Test Winner“, αλλά και ανακηρύχθηκε “Best Buy“ (η καλύτερη αγορά) από τη συντακτική ομάδα του Motorrad στις κατηγορίες “επαρχιακοί δρόμοι/καθημερινή ζωή” και “φθορά πέλματος”.
Οδική συμπεριφορά, πρόσφυση, ακρίβεια στην κίνηση, σταθερότητα: αυτά ήταν μερικά από τα κριτήρια της αξιολόγησης στα οποία το Roadtec 01 SE αναδείχθηκε νικητής.

Τα πλεονεκτήματα των Metzeler Roadtec 01 SE σε βρεγμένη άσφαλτο επιβεβαίωσαν ότι “παρά τα έντονα σπορ χαρακτηριστικά τους, η πρόσφυση στη βροχή ήταν εκπληκτική”, όπως επίσης και ότι “ένα παραπάνω πλεονέκτημα είναι η καλή ισορροπία μεταξύ μπροστινού και πίσω ελαστικού”.
Σε καθημερινούς επαρχιακούς δρόμους, τα Roadtec 01 SE – συντομογραφία του “Sports Edition” – έδειξαν ότι ανταποκρίνονται πλήρως στο όνομά τους.
Σύμφωνα με τους δοκιμαστές, η σχεδίαση του πέλματος, μαζί με την αναθεωρημένη σύσταση της γόμας προσφέρουν ένα εξαιρετικό σπορ ελαστικό.

Στην καθημερινή χρήση το Metzeler Roadtec 01 SE δίνει ουδέτερη κατευθυντικότητα και καλές αντιδράσεις. Τέλος, έχοντας επιδείξει τη λιγότερη φθορά σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, οι δοκιμαστές ανακήρυξαν επίσης το Roadtec 01 SE σε “βασιλιά των χιλιομέτρων”, όσον αφορά την αντοχή του πέλματος στη φθορά κατά τη χρήση.
Το Metzeler Roadtec 01 SE έπεισε τους συντάκτες του Motorrad οι οποίοι του χάρισαν μια ακόμα σημαντική αναγνώριση μετά τις νίκες που είχε αποκομίσει, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε στην αγορά, και πιο συγκεκριμένα στις συγκριτικές δοκιμές που διοργάνωσαν τα βρετανικά περιοδικά RiDE και MCN.

Το Metzeler Roadtec 01 SE δημιουργήθηκε ενσωματώνοντας τα δυνατά σημεία του Roadtec 01 – την εξαιρετική του απόδοση στο βρεγμένο και τις υψηλές συνολικές επιδόσεις του – για να ενισχύσει τα σπορ χαρακτηριστικά όσον αφορά την πρόσφυση και την ευελιξία που απαιτούνται από μοτοσυκλέτες supersport, naked και sport touring.
Το Metzeler Roadtec 01 SE είναι η ιδανική επιλογή για μοτοσυκλετιστές με naked και sport touring μοτοσυκλέτες που τις χρησιμοποιούν κυρίως για σύντομες ή μεσαίας απόστασης διαδρομές έξω από την πόλη και που αναζητούν μια καλή συμβιβαστική λύση μεταξύ της σπορ οδήγησης και της μικρής φθοράς του ελαστικού σε βάθος χρόνου και διάνυσης χιλιομέτρων.
Περισσότερες Πληρoφορίες: Intramoto SA, Σοφίας Βέμπο & Ιάσωνος 1, Γλυφάδα 16561, www.intramoto.gr

Πηγη https://motorbike.gr
 

caesarsk

member
Δημοσιεύσεις
1.155
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Σοφιανος
Αυτά όλα είναι παπαριές...σύμφωνα με το Εγκριτο Περιοδικό ActiveMan τα λάστιχα κρατουν 40000χλμ

https://activeman.gr/hot-slides/αυτοί-είναι-οι-μεγάλοι-μύθοι-για-τα-λάσ/?fbclid=IwAR36NcWK2EGqovpU_MXHzBNC6gPLAQBEoYMryfNuzfOLnrO33bAR8TzzVbg
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οδηγούμε τα νέα ελαστικά Bridgestone T32/GT​

Άμεση "σύνδεση" με το δρόμο!

Τα Bridgestone Τ31 είναι από τα πιο επιτυχημένα και πιο ολοκληρωμένα sport touring ελαστικά της αγοράς, γι' αυτό και το επόμενο βήμα της εξέλιξής τους ήταν ένα πολύ δύσκολο και απαιτητικό καθήκον. Έχουμε ξαναπεί ότι το να ανεβάσεις επίπεδο σε κάτι που ήδη έχει τον πήχυ ψηλά, είναι πολύ πιο δύσκολο από το να εξελίξεις μια μετριότητα σε κάτι εξαιρετικό. Με τα Τ31 είχαμε γράψει χιλιάδες χιλιόμετρα και γνωρίζαμε από πρώτο χέρι ότι αποτελούν ένα σημείο αναφοράς για την συγκεκριμένη κατηγορία. Αυτομάτως, λοιπόν, οι προσδοκίες για την διάδοχη κατάσταση, τα ολοκαίνουργια Τ32 και T32 GT, έβαλαν με το "καλημέρα" δύσκολα στους ανθρώπους της Bridgestone.
Η αποδοχή αυτής της πρόκλησης όμως, έγινε με τον πιο πειστικό τρόπο. Ο μοναδικός τρόπος για να επιβεβαιωθεί στην πράξη το αν πέτυχαν τον υψηλό στόχο που οι ίδιοι είχαν θέσει, ήταν η απόδειξη στην πράξη, στο πεδίο των πραγματικών συνθηκών. Γι' αυτό και η παρουσίαση των νέων Τ32 ήταν ένα εντελώς ιδιαίτερο και ξεχωριστό event που μετά από… 3.000 χιλιόμετρα, δύο εβδομάδες και την διάσχιση μιας ολόκληρης χώρας, δεν άφησε κανένα ερώτημα ή απορία αναπάντητη.

Πιο συγκεκριμένα, η Bridgestone οργάνωσε ένα κανονικό road trip με την μορφή… σκυταλοδρομίας, με το κάθε γκρουπ των δημοσιογράφων να οδηγεί διαδοχικά τις μοτοσυκλέτες από εκεί που σταμάτησε το προηγούμενο. Το όλο ταξίδι ξεκίνησε από την Κατάνια της Σικελίας και τερμάτισε λίγο έξω από την Φλωρεντία, με το δικό μας γκρουπ να είναι αυτό που θα οδηγούσε τις μοτοσυκλέτες στον τερματισμό, έχοντας οδηγήσει πάνω από 800 χιλιόμετρα από την Ρώμη που παραλάβαμε τις μοτοσυκλέτες, μέχρι την Τοσκάνη, όπως θα διαβάσετε αναλυτικά στην παρουσίαση που θα φιλοξενηθεί στο τεύχος Ιουλίου του ΜΟΤΟ.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με το τι καινούργιο ή διαφορετικό φέρνει το Τ32 σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η πρώτη διαφορά είναι κάτι που φαίνεται με το μάτι και αφορά φυσικά τη νέα χάραξη στο πέλμα που οι άνθρωποι της Bridgestone ονομάζουν "Pulse Groove" η οποία έχει ως στόχο τον κύριο άξονα της εξέλιξης: την βελτίωση της συμπεριφορά στο βρεγμένο. Επιπλέον, έχει αλλάξει το σχήμα του πίσω ελαστικού, ενώ έχει αυξηθεί η επιφάνεια επαφής με την άσφαλτο και έχει γίνει ξεχωριστή μελέτη για την τοποθέτηση των αυλακώσεων έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις δυνάμεις που ασκούνται στο ελαστικό. Το "Pulse Groove" αποτυπώνει λεκτικά το κυματοειδές σχήμα των αυλακώσεων, το οποίο εκμεταλλεύεται τους φυσικούς νόμους για την ροή των υγρών, έτσι ώστε να επιταχύνει την απομάκρυνση του νερού.

Επιπλέον μέσα στις αυλακώσεις υπάρχει μικρά εξογκώματα που λειτουργούν επίσης υπέρ της αύξησης της ταχύτητας της ροής, ενώ χάρη σ' αυτή την χάραξη έχει αυξηθεί κατά 3% μπροστά και κατά 6% πίσω η επιφάνεια των αυλακώσεων. Βάσει των εργαστηριακών μετρήσεων και των δοκιμών του εργοστασίου επιτυγχάνεται τοπ εντυπωσιακό νούμερο της μείωσης κατά 7% της απόστασης φρεναρίσματος στο βρεγμένο οδόστρωμα, σε σχέση με το Τ31, ενώ ταυτόχρονα το πίσω ελαστικό αρχίζει να γλιστράει πιο αργά και σε μικρότερη αναλογία. Το ιδιαίτερο όμως όλης αυτής της κατασκευής που έρχεται και σε αντίθεση με αυτό που προδιαθέτουν τα δεδομένα, είναι ότι αυξήθηκε η επιφάνεια επαφής κατά 13% στο πίσω ελαστικό παρά την μεγαλύτερη αναλογία των αυλακώσεων.




Φυσικά, τα Τ32 διαθέτουν την τεχνολογία 3LC για την γόμα του πίσω ελαστικού, με διαφορετική σύνθεση για τα πλαϊνά τμήματα που επεκτείνεται και στο κάτω τμήμα των πλαϊνών τμημάτων και διαφορετική για το πάνω μέρος στο κέντρο του πέλματος, ενώ στο μπροστινό η σύνθεση της γόμας είναι ενιαία. Ο σκελετός τόσο μπροστά όσο και πίσω είναι κατασκευασμένος με τεχνολογία MS-Belt, είναι δηλαδή μονοσπιράλ με το ατσάλινο "κορδόνι" να διαθέτει ανεξάρτητη ελαστική γέμιση, έτσι ώστε να μεταφέρεται ομοιόμορφα η θερμοκρασία που αναπτύσσεται σε όλη την επιφάνεια του ελαστικού, ενώ αποτρέπεται και το φαινόμενο της οξείδωσης. Ταυτόχρονα όμως επιτρέπει την ελεγχόμενη παραμόρφωση του ελαστικού, έτσι ώστε να μεταφέρεται με ακρίβεια η πληροφορία στον αναβάτη για το επίπεδο πρόσφυσης. Η σύνθεση της γόμας είναι πλούσια σε πυρίτιο χάρη στην τεχνολογία "Silica Rich Ex" και "Silica Rich", επιτυγχάνοντας έτσι καλύτερη απόδοση στο βρεγμένο. Αντίστοιχα είναι και τα χαρακτηριστικά για την έκδοση GT των Τ32 η οποία προορίζεται για μοτοσυκλέτες με μεγαλύτερο βάρος, με μικρότερη όμως αναλογία στις αυλακώσεις της χάραξης και κατά συνέπεια μικρότερη απόκλιση σε όλα τα επίπεδα απόδοσης από το αντίστοιχο Τ31 GT.

Κι αν όλα αυτά στα χαρτιά και την θεωρία δείχνουν πολλά υποσχόμενα, τα 800 χιλιόμετρα που διανύσαμε με πολλές και διαφορετικές μοτοσυκλέτες, σε όλα τα είδη των δρόμων, από autostrada και γρήγορους επαρχιακούς, μέχρι φιδωτά στενά ορεινά δρομάκια, αλλά και σε όλες τις συνθήκες (καθώς η δεύτερη μέρα οδήγησης ήταν σχεδόν εξ ολοκλήρου υπό βροχή) επιβεβαίωσαν πως η απόσταση από την θεωρία στην πράξη είναι… μισή γκαζιά δρόμος!

Για να μην σας κουράσουμε με αναλύσεις και πιο εξειδικευμένη κριτική πάνω σε κάθε συνθήκη ξεχωριστά, όπως θα μπορέσετε να διαβάσετε στο άρθρο της παρουσίασης στο τεύχος Ιουλίου, θα σας πούμε αυτό που έχει ίσως την μεγαλύτερη βαρύτητα επί του πρακτέου. Με τα Bridgestone Τ32 μαθαίνεις να οδηγείς με εμπιστοσύνη, που ως γνωστόν αυτό είναι κάτι που αποκτάται πάρα πολύ δύσκολα και εξανεμίζεται πάρα πολύ εύκολα. Ειδικά στην βρεγμένη άσφαλτο, η συμπεριφορά του ελαστικού ήταν πραγματικά μια ανεκτίμητη εμπειρία, ενώ αυτό που επίσης μας εντυπωσίασε από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα στο στεγνό, ήταν –πέρα από το πόσο γρήγορα έρχεται σε θερμοκρασία λειτουργίας για τα δεδομένα της Bridgestone- και το πόσο μεγάλο ποσοστό πληροφόρησης παρέχεται στον αναβάτη από το μπροστινό. Είναι ένα λάστιχο που "μιλάς" μαζί του και –το κυριότερο- μπορείς να βασιστείς σε αυτά που σου "λέει". Με τα συγκεκριμένα ελαστικά, το σίγουρο είναι ότι μένεις πάντα… "διασυνδεδεμένος" με το δρόμο!


Πηγη www.motomag.gr
 

KostasT

well know member
Δημοσιεύσεις
3.438
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Όνομα
Δες nickname
Εκτος απο τα Road 5, θα αργησω παααρα πολυ να ξανα βαλω σειρα Τ στη μηχανη.
Μεχρι και τα Τ31evo δεν εμεινα ευχαριστημενος!
 
Top Bottom