Τεστ ελαστικών μοτοσυκλέτας και γενικα περι ελαστικων

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δοκιμή ελαστικών Dunlop Meridian: Εξειδικευμένα για Ελλάδα​

Ξεκλειδώνουν τον σπορ χαρακτήρα των On-Off

Όπως ξέρουμε, το πυρίτιο προφέρει πολύ καλό και άμεσο κράτημα στο κρύο και τη βροχή, ενώ το black-carbon προφέρει σταθερό επίπεδο κρατήματος όταν η θερμοκρασία του ελαστικού ανέβει. Η αναλογία στη μείξη των δύο συστατικών και το επίπεδο ακαμψίας του σκελετού, καθορίζουν την ταχύτητα και το φάσμα της θερμοκρασίας λειτουργίας του ελαστικού. Τα slick και τα ελαστικά για track day δεν έχουν καθόλου πυρίτιο, αλλά θέλουν κουβέρτες και καλό ζέσταμα για να φτάσουν στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, ενώ τα ελαστικά πόλης και τα τουριστικά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα πυριτίου για να δουλεύουν κρύα και να μην τρώγονται στα μακρινά ταξίδια, αλλά πέφτει απότομα η απόδοσή τους αν υπερθερμανθούν οδηγώντας μέσα σε πίστα με χαμηλές πιέσεις. Άρα η αναλογία που αναμειγνύονται αυτά τα δύο βασικά συστατικά της γόμμας, επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό το εύρος λειτουργίας του ελαστικού, αλλά δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας καθώς οι κατασκευαστές έχουν βρει και άλλες λύσεις για να διευρύνουν το φάσμα των δυνατοτήτων ενός ελαστικού. Όπως για παράδειγμα το πίσω ελαστικό του Meridian, όπου η Dunlop χρησιμοποιεί δύο διαφορετικής σύνθεσης γόμες, με την κεντρική να εκτείνεται κάτω από την “*****ότερη” πλαϊνή, έχοντας στόχο την ομοιόμορφη κατανομή των δυνάμεων που δέχεται ο σκελετός, αλλά και την αντίστοιχα ομοιόμορφη μεταφορά της θερμοκρασίας.

Ευελιξία και σπορ γονίδια
Εκείνο που αντιλαμβάνεσαι αμέσως κάνοντας τα πρώτα μέτρα, είναι η ελαφριά αίσθηση στο τιμόνι στους επιτόπιους ελιγμούς και στις χαμηλές ταχύτητες. Το V-Strom 1050 XT είναι ήδη ένα από τα πιο ελαφριά και εύκολα στους χειρισμούς mega on-off μέσα στην πόλη, οπότε ήταν ευχάριστη έκπληξη που τα Meridian βελτίωσαν ακόμα περισσότερο αυτόν τον τομέα. Η “σπορ” γεωμετρία του σκελετού και κυρίως η στιβαρότητά του, είναι η βασική αιτία. Το πέλμα δεν παραμορφώνεται υπερβολικά και το αποτύπωμά του πάνω στην άσφαλτο παραμένει σταθερό, οπότε σταθερή είναι και η αντίσταση από την στατική τριβή του πάνω στην άσφαλτο ή όταν η μοτοσυκλέτα κάνει ελιγμούς με πολύ χαμηλές ταχύτητες. Το τιμόνι του V-Strom 1050 ήθελε ελάχιστη δύναμη από τα χέρια και ήταν πρόθυμο να αλλάξει αμέσως κατεύθυνση, δίνοντάς σου την αίσθηση πως έφυγαν 10 κιλά πάνω από τη μοτοσυκλέτα. Παρά την εμφανώς στιβαρή κατασκευή του σκελετού, η άνεση δεν επηρεάστηκε αρνητικά – τουλάχιστον όχι σε σημείο που να γίνεται ενοχλητική. Αναμενόμενα μεταφέρει περισσότερους κραδασμούς στα χέρια σε σύγκριση με τα κοινά on-off ελαστικά όταν περνάς με μικρές ταχύτητες πάνω από κοφτές ανωμαλίες και μπαλώματα. Όμως αυτό είναι ένα λογικό αντίτιμο που δίνεις για να πάρεις πίσω ως αντάλλαγμα περισσότερη αίσθηση και πληροφόρηση στα χέρια σου στη γρήγορη οδήγηση.
Πιέζοντας τη μοτοσυκλέτα στις εισόδους των στροφών, είτε μπαίνοντας με φόρα, είτε με trail-braking, έχεις καθαρή εικόνα για το επίπεδο πρόσφυσης και την κατάσταση του οδοστρώματος. Ο σκελετός δεν παρουσιάζει παραμορφώσεις, οπότε δεν “θολώνει” τις πληροφορίες που φτάνουν στα χέρια σου. Η αυξημένη ακαμψία του σκελετού έχει θετικό αντίκτυπο και στην αμεσότητα μεταφοράς των εντολών σου στο τιμόνι. Το V-Strom 1050 XT πλάγιαζε χωρίς αντίσταση και άλλαζε εμφανώς ταχύτερα πορεία από την μια μεριά στην άλλη στα στροφιλίκια. Η ακαμψία του σκελετού έδωσε το πλεονέκτημα στην Dunlop να επιτύχει πολύ καλή ευελιξία χωρίς να καταφύγει σε έναν ακραίο σχεδιασμό της γεωμετρίας της κορώνας του ελαστικού. Μετά την αρχική προθυμία να πλαγιάσει η μοτοσυκλέτα, ακολουθεί μια προοδευτική συμπεριφορά, όσο περισσότερο πλαγιάζεις προσεγγίζοντας την κορυφή της στροφής και δεν εμφανίζει “σκαλοπάτια”.
Άλλο ένα πλεονέκτημα του στιβαρού σκελετού των Meridian φαίνεται στα δυνατά φρεναρίσματα, όπου η μοτοσυκλέτα μένει στην πορεία της και δεν τραβάει το τιμόνι δεξιά-αριστερά. Εδώ όμως θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας πως το cornering ABS του V-Strom 1050 XT επεμβαίνει αρκετά νωρίς και αφήνει τα φρένα να πιέσουν στο όριο το εμπρός ελαστικό όταν γραπώνεις απότομα και με όλη σου τη δύναμη τη μανέτα του φρένου. Φυσικά δεν μπορείς να τα έχεις όλα δικά σου σε αυτή τη ζωή. Αναμενόμενα η επιπλέον ευελιξία και αμεσότητα στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες (120-150km/h) που έδωσαν τα Meridian στο V-Strom 1050 XT, έκαναν πιο ελαφρύ το τιμόνι στις υψηλές ταχύτητες (πάνω από 160km/h). Οι κινήσεις των χεριών σου έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στις ευθείες της εθνικής και θέλει να αντιμετωπίζεις με πιο ήρεμο τρόπο τις σφαλιάρες από τους πλάγιους ανέμους ή τις διαμήκεις ανωμαλίες του δρόμου.

Σημαντικός τομέας άνεσης στα ταξίδια είναι θόρυβος. Η κουβέντα περιορίζεται στους αεροδυναμικούς θορύβους από τη ζελατίνα και το κράνος ή τον κινητήρα και την εξάτμιση. Όμως αντίστοιχα σημαντική πηγή θορύβου είναι τα ίδια τα ελαστικά, ιδιαίτερα στην κατηγορία των on-off όπου συνηθίζεται η αραιή και βαθιά χάραξη του πέλματος. Στην περίπτωση του Meridian ο θόρυβος κύλισης σε όλες τις ταχύτητες ήταν ιδιαίτερα χαμηλός και η χροιά του δεν σου σπάει τα νεύρα. Βέβαια όλα τα ελαστικά είναι πιο ήσυχα όταν είναι φρέσκα και αφράτα, αυξάνοντας τα επίπεδα θορύβου που παράγουν μετά τα 2.000-3.000 χιλιόμετρα, όταν η γόμμα αρχίζει να σκληραίνει σιγά-σιγά από τους θερμικούς κύκλους και να “τετραγωνίζει” ο σκελετός και η γόμμα στο κέντρο από το βάρος της μοτοσυκλέτας και την φθορά, αυξάνοντας το εμβαδόν του αποτυπώματος πάνω στην άσφαλτο.


ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΕΜΠΡΟΣ
100/90-19 57V
110/80-19 59V
120/70-17 60W
90/90-21 54W

ΠΙΣΩ

150/70-17 69V
170/60-17 72W
150/70-18 70W

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Pirelli DIABLO Supercorsa V4: Από τις πίστες στους δρόμους

1diablo-supercorsa-sp-v4-action.jpg

Η Pirelli παρουσίασε τα νέα τέταρτης γενιάς σπορ ελαστικά της, με 15 χρόνια ιστορίας πίσω τους και το αγωνιστικό DNA της Ιταλικής εταιρίας ως υπόβαθρο. Θα πει βέβαια κανείς, πως γίνεται και κάθε νέα γενιά ελαστικών να είναι καλύτερη από την προηγούμενη, με λίγα χρόνια διαφοράς η μια από την άλλη; Είναι θέμα μάρκετινγκ και δεν μας δίνουν κατευθείαν ένα λάστιχο που να έχει γρήγορο ζέσταμα, τέλειο κράτημα και να βγάζει πολλά χιλιόμετρα;
Η απάντηση σε αυτό είναι η εξέλιξη που γίνεται και οι τεχνολογικές καινοτομίες σε σχέση με νεώτερα υλικά, οι οποίες δοκιμάζονται μέσα στους αγώνες.
Έτσι τώρα 3.5 εκατομμύρια λάστιχα μετά το πρώτο DIABLO Supercorsa του 2007, έρχονται οι δύο εκδόσεις: η SC, σε διαφορετικές γόμες για την πίστα και η SP, μια έκδοση διπλής γόμας με στόχο να καλύψει τις ανάγκες για κίνηση στο δρόμο, πρωτίστως.
Supercorsa SC

Supercorsa SC
Η Pirelli χρησιμοποιεί στο όνομα το V4 για να δείξει ότι πρόκειται για την 4η έκδοση, που αντικαθιστά ταDIABLO Supercorsa V3, στους τομείς του σχεδιασμού των αυλακώσεων, στις γόμες, στη δομή και στο προφίλ.
Το 2007 η ιδέα της Pirelli ήταν να κατασκευάσει ένα λάστιχο που θα εκπροσωπούσε τη βασική φιλοσοφία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike, σε ένα ελαστικό παραγωγής που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και από τους επαγγελματίες αλλά και τους νορμάλ μοτοσυκλετιστές. Και αυτό όχι μόνο για λόγους εντυπωσιασμού και αναγνωρισιμότητας της μάρκας, αλλά για να χρησιμοποιήσει τους καλύτερους οδηγούς και τις μοτοσυκλέτες των κατασκευαστών που συμμετέχουν στους αγώνες, με τις προχωρημένες τεχνολογικές λύσεις τους, ώστε να φτιαχτούν ελαστικά καθημερινής χρήσης.

Έτσι με τη σειρά DIABLO Supercorsa δημιουργήθηκε και το σλόγκαν: “Πουλάμε αυτό με το οποίο αγωνιζόμαστε και αγωνιζόμαστε με αυτό που πουλάμε”, δείχνοντας πόσο παρόμοια είναι αυτά τα λάστιχα για τους επαγγελματίες οδηγούς, με αυτά που μπορεί ο καθένας να αγοράσει.
Μετά λοιπόν τα τελευταία τέσσερα χρόνια εξέλιξης από το V3, το DIABLO Supercorsa SC V4 έχει να προσφέρει: Α. Τελευταίας γενιάς γόμες, Β. Αγωνιστική κατασκευή σκελετού για καλύτερη υποστήριξη στις εξόδους των στροφών, Γ. Αγωνιστικά προφίλ που βοηθούν και στην οδηγησιμότητα και στις σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, Δ. Αυλακώσεις με την τελευταία εξέλιξη της “φλασιάς” για ομαλότερη δύναμη στα πλαγιάσματα και βελτιωμένη σταθερότητα της απόδοσης.
Από την πλευρά του το DIABLO Supercorsa SP V4 έχει να προσφέρει: Α. Διπλή γόμα και στο μπροστινό και το πίσω ελαστικό, για μέγιστο κράτημα στο πλάγιασμα και τρομερή ικανότητα προώθησης στις εξόδους των στροφών, αλλά και με μεγάλη χιλιομετρική απόδοση, Β. Τελευταία γενιά σκελετού που συνεργάζεται με τις γόμες για ανώτερη απόδοση και στο δρόμο και στην πίστα, απλά αλλάζοντας τις πιέσεις, Γ. Προφίλ όμοια με αυτά των SC, Δ. Αυλακώσεις παρόμοιες με των SC με νέα “φλασιά”.
Οι γόμες των SC

Οι γόμες των SC
Έτσι τα Diablo Supercorsa αποτελούν μια πετυχημένη ιστορία και όχι μόνο από τεχνολογική άποψη, αλλά και από την εμπορική τους επιτυχία, αφού από το 2007 τα 3.5 εκατομμύρια λάστιχα που έχουν πουληθεί τα κάνουν ένα από τα πιο πετυχημένα ελαστικά στην ιστορία της Pirelli, παρά το ότι είναι και τα πιο ακριβά της εταιρίας.
Ανυπομονούμε να τα οδηγήσουμε σε πίστα και στο δρόμο, για να δούμε και σε πραγματικές συνθήκες αυτά που είδαν οι δοκιμαστές της Pirelli στις φωτογραφίες που μας έστειλαν.
Supercorsa SP

Supercorsa SP


Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Παρουσίαση Mitas Terra Force-R: Μεικτής χρήσης για να κατακτήσεις κάθε δρόμο​

Δοκιμάζουμε το νέο Mitas Terra Force-R σε ασφαλτο και χώμα​




Η Mitas δεν είναι χθεσινή στον χώρο των ελαστικών καθώς ιδρύθηκε τη δεκαετία του `30 στην Τσεχία και αρχικά τα προϊόντα της σχεδιάζονταν και προορίζονταν για την Ευρωπαϊκή αγορά. Η υψηλή ποιότητα και η αξιοπιστία των ελαστικών της οδήγησαν σε μια συνεχή εξέλιξη και σήμερα έχει παρουσία παγκοσμίως μέσα από ένα εκτενές δίκτυο διανομής. Η γκάμα της περιλαμβάνει ελαστικά για μοτοσυκλέτες, scooter, αυτοκίνητα, αγροτικά και επαγγελματικά οχήματα και μηχανήματα, αεροσκάφη και καρτ. Στη χώρα μας εισάγονται από την Πατμανίδης Α.Ε. η οποία μας προμήθευσε ένα σετ καινούργιων Mitas Terra Force-R.

Μεικτής χρήσης με ασφάλτινο προσανατολισμό​

Το συγκεκριμένο ελαστικό μπήκε πρόσφατα στον κατάλογο της Mitas και ανήκει στην κατηγορία των ελαστικών μεικτής χρήσης έχοντας όμως πιο ασφάλτινο προσανατολισμό, αφού προτείνεται για χρήση 90%-10% σε άσφαλτο και χώμα αντίστοιχα. Απευθύνεται στον αναβάτη που θέλει εξαιρετική απόδοση στην άσφαλτο ανεξαρτήτως συνθηκών, αλλά απολαμβάνει και τη διάσχιση βατών χωμάτινων διαδρομών. Δεν είναι βέβαια τυχαίο ότι η KTM έχει επιλέξει το Mitas Terra Force-R, ως ελαστικό πρώτης τοποθέτησης για τη ναυαρχίδα της, το 1290 Super Adventure S. Εμείς, για τις ανάγκες τις δοκιμής τοποθετήσαμε το συγκεκριμένο ελαστικό σε ένα Suzuki V-Strom 800DE, καθώς η συγκεκριμένη on-off μοτοσυκλέτα ταιριάζει ιδανικά στο φάσμα χρήσης του Terra Force-R.



Διαθέσιμο σε 11 διαστάσεις​

Υιοθετεί την τεχνολογία ΜCTT (Multi Compound Tread Technology) προκειμένου να προσφέρει μεγάλη χιλιομετρική απόδοση και υψηλά επίπεδα πρόσφυσης ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες. Είναι ένα πολυδιάστατο ελαστικό που θα επιτρέψει στον αναβάτη να κινηθεί με υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και να εξερευνήσει επαρχιακούς χωματόδρομους με ασφάλεια. Η χάραξη του πέλματος προσθέτει πόντους στην εμφάνιση του ελαστικού, αλλά δεν μένει μόνο εκεί αφού έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης σε στεγνό ή βρεγμένο δρόμο. Είναι διαθέσιμο σε 11 συνολικά διαστάσεις (5 για το εμπρός και 6 για το πίσω ελαστικό) για ζάντα διαμέτρου 17 ή 18 ιντσών πίσω και 19 ή 21 ιντσών εμπρός.



Στο δρόμο​

Αυτό που εισπράττεις από τα πρώτα κιόλας μέτρα είναι η ευκολία και ταχύτητα με την οποία αλλάζει κατεύθυνση η μοτοσυκλέτα, παρά τον εμπρός τροχό των 21 ιντσών του V-Strom. Στην ευθεία παραμένει σταθερό, χωρίς να απαιτεί συνεχόμενες διορθώσεις με το τιμόνι, ενώ στο επαρχιακό δίκτυο επιτρέπει μεγάλες κλίσεις προσφέροντας πολύ καλή πληροφόρηση και εμπνέοντας εμπιστοσύνη. Στο χώμα βρίσκει την απαραίτητη πρόσφυση, που θα σου επιτρέψει να διασχίσεις κάποιο βατό χωματόδρομο χωρίς δεύτερη σκέψη και σε αυτό το περιβάλλον μας άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις παρά τον ασφάλτινο προσανατολισμό τους. Αποτελεσματικά παραμένουν και κατά το φρενάρισμα με την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα να πραγματοποιείται σε 43,5 μέτρα. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι κατά τον σχεδιασμό του Terra Force-R έχει υπολογιστεί και το γεγονός ότι μια adventure μοτοσυκλέτα καλείται συχνά να ταξιδέψει φορτωμένη με δεύτερο άτομο και αποσκευές, οπότε το συγκεκριμένο ελαστικό μπορεί να διαχειριστεί το αυξημένο βάρος χωρίς να δέχεται καταπονήσεις που θα επηρέαζαν τη διάρκεια ζωής του.


Συμπέρασμα​

Με τιμή για το ζευγάρι κοντά στα 210 ευρώ τα Mitas Terra Force-R αποτελούν μια ιδιαίτερα προσιτή πρόταση καθώς αντίστοιχα μεικτής χρήσης ελαστικά άλλων κατασκευαστών μπορούν να ξεπεράσουν τα 350 ευρώ. Προσφέρουν σταθερότητα στην ευθεία, έχουν πολύ καλή πρόσφυση σε στεγνό και βρεγμένο επιτρέποντας μεγάλα περιθώρια κλίσης, ενώ θα σε ακολουθήσουν σε ήπιες εκτός δρόμου εξορμήσεις.

Ευχαριστούμε θερμά τη Suzuki Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε που μας παραχώρησε το V-Strom 800DE για τις ανάγκες της δοκιμής και το κατάστημα Wheel City για την τοποθέτηση των ελαστικών.

Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Παρουσίαση Mitas Enduro Trail: Ένα ελαστικό, τέσσερις εκδόσεις, άπειρες δυνατότητες​

Mitas2_231023.jpg

Αν αναζητάς ένα ελαστικό που να μπορεί να ανταπεξέλθει με ευκολία σε δύσβατους χωματόδρομους, χωρίς να θυσιάζεται η άνεση και η ουδέτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο, το Mitas Enduro Trail είναι για εσένα.

Γνήσιο ελαστικό μεικτής χρήσης​

Με τις adventure μοτοσυκλέτες να γίνονται όλο και πιο ικανές τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, οι εταιρείες ελαστικών καλούνται να κατασκευάσουν προϊόντα που να μπορούν να ανταπεξέλθουν σε ένα ευρύ φάσμα χρήσης. Αυτό φυσικά δεν είναι καθόλου εύκολο, καθώς το ίδιο ελαστικό πρέπει να είναι σε θέση να ζεσταίνεται γρήγορα και να μπορεί να παρέχει πρόσφυση στους ολισθηρούς δρόμους μιας πόλης και ταυτόχρονα να μπορεί να πατήσει χώμα προσφέροντας πληροφόρηση και ασφάλεια. Αν σε όλα αυτά συνυπολογίσουμε ότι μια on – off μοτοσυκλέτα θα χρειαστεί να ταξιδέψει και να αντιμετωπίσει συνεχόμενες εναλλαγές θερμοκρασιών, στεγνού – βρεγμένου οδοστρώματος και εδάφους, γίνεται ξεκάθαρο το πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν τα ελαστικά. Στη Mitas το γνωρίζουν πολύ καλά και έρχονται να καλύψουν τις ανάγκες των adventure μοτοσυκλετών με το Enduro Trail (E-07), ένα γνήσιο ελαστικό μεικτής χρήσης.


Έκδοση Dakar με 20% μεγαλύτερη διάρκεια ζωής​

Προτείνεται για χρήση 50% - 50% σε άσφαλτο και χώμα καθώς υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις όχι μόνο σε ασφάλτινες διαδρομές, αλλά και σε δύσβατους χωμάτινους δρόμους, διατηρώντας ταυτόχρονα ουδέτερη συμπεριφορά σε ταχύτητες κοντά στα 120 – 130 χλμ. / ώρα. Τα μεσαίου μεγέθους τακούνια με την επίπεδη επιφάνεια έχουν βάθος 13 χιλ. στο πίσω και 6 χιλ. στο εμπρός ελαστικό, ενώ η σύσταση της γόμας έχει μελετηθεί προσεκτικά ώστε να προσφέρει πολύ καλή πρόσφυση σε κάθε είδους δρόμο ασχέτως αν είναι στεγνός ή βρεγμένος χωρίς να θυσιάζεται η άνεση και η σταθερότητα, ενώ σύμφωνα με τη Mitas η διάρκεια ζωής και η αντοχή του στη σκληρή χρήση είναι από τις κορυφαίες της κατηγορίας. Για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει η έκδοση Enduro Trail Dakar, με πιο σκληρή γόμα για 20% μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, ενώ ο ενισχυμένος σκελετός πρακτικά εξαλείφει την πιθανότητα τρυπήματος του ελαστικού.

Mitas Enduro Trail+: Ελαστικό πρώτης τοποθέτησης στο KTM 890 Adventure R του 2023​




Για όσους κινούνται περισσότερο στην άσφαλτο, αλλά όταν χρειαστεί να πατήσουν χώμα θέλουν υψηλή απόδοση, η Mitas προτείνει το Enduro Trail+ (E-07+). Σχεδιασμένο για χρήση 60% σε άσφαλτο και 40% σε χώμα μπορεί να ανταπεξέλθει σε διαφορετικές συνθήκες με την ίδια αποτελεσματικότητα. Το συγκεκριμένο ελαστικό έχει εξελιχθεί και δοκιμαστεί σε συνεργασία με τον εκπαιδευτή εκτός δρόμου οδήγησης Chris Birch και δεν είναι τυχαίο ότι η KTM το έχει επιλέξει ως πρώτης τοποθέτησης στο 890 Adventure R του 2023. Τα τακούνια του E-07+ είναι πιο μεγάλα και έχουν διαφορετικό σχήμα σε σχέση με το E-07, ενώ το μέσω βάθος τους είναι 11 χιλ. για το πίσω και 8,5 χιλ. για το εμπρός. Έκδοση Dakar έχουμε και για το Enduro Trail+, με ενισχυμένο σκελετό και 20% μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Καλύπτει όλα τα adventure της αγοράς​




Το Enduro Trail, μαζί με τη Dakar έκδοση είναι διαθέσιμο σε 11 διαστάσεις στις 17 και 18 ίντσες για τον πίσω τροχό και 5 διαστάσεις για εμπρός τροχό 19 και 21 ιντσών. 12 συνολικά διαστάσεις πίσω ελαστικού στις 17 και 18 ίντσες και 8 στις 19 και 21 ίντσες για το εμπρός έχουμε για το Enduro Trail+ μαζί με τις Dakar εκδόσεις. Αυτό σημαίνει ότι πρακτικά καλύπτουν όλα τα adventure της αγοράς και θα τα βρείτε στο δίκτυο συνεργατών της Πατμανίδης Α.Ε.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex

Παρουσίαση Mitas Enduro Trail: Ένα ελαστικό, τέσσερις εκδόσεις, άπειρες δυνατότητες​

View attachment 54043

Αν αναζητάς ένα ελαστικό που να μπορεί να ανταπεξέλθει με ευκολία σε δύσβατους χωματόδρομους, χωρίς να θυσιάζεται η άνεση και η ουδέτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο, το Mitas Enduro Trail είναι για εσένα.

Γνήσιο ελαστικό μεικτής χρήσης​

Με τις adventure μοτοσυκλέτες να γίνονται όλο και πιο ικανές τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, οι εταιρείες ελαστικών καλούνται να κατασκευάσουν προϊόντα που να μπορούν να ανταπεξέλθουν σε ένα ευρύ φάσμα χρήσης. Αυτό φυσικά δεν είναι καθόλου εύκολο, καθώς το ίδιο ελαστικό πρέπει να είναι σε θέση να ζεσταίνεται γρήγορα και να μπορεί να παρέχει πρόσφυση στους ολισθηρούς δρόμους μιας πόλης και ταυτόχρονα να μπορεί να πατήσει χώμα προσφέροντας πληροφόρηση και ασφάλεια. Αν σε όλα αυτά συνυπολογίσουμε ότι μια on – off μοτοσυκλέτα θα χρειαστεί να ταξιδέψει και να αντιμετωπίσει συνεχόμενες εναλλαγές θερμοκρασιών, στεγνού – βρεγμένου οδοστρώματος και εδάφους, γίνεται ξεκάθαρο το πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν τα ελαστικά. Στη Mitas το γνωρίζουν πολύ καλά και έρχονται να καλύψουν τις ανάγκες των adventure μοτοσυκλετών με το Enduro Trail (E-07), ένα γνήσιο ελαστικό μεικτής χρήσης.


Έκδοση Dakar με 20% μεγαλύτερη διάρκεια ζωής​

Προτείνεται για χρήση 50% - 50% σε άσφαλτο και χώμα καθώς υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις όχι μόνο σε ασφάλτινες διαδρομές, αλλά και σε δύσβατους χωμάτινους δρόμους, διατηρώντας ταυτόχρονα ουδέτερη συμπεριφορά σε ταχύτητες κοντά στα 120 – 130 χλμ. / ώρα. Τα μεσαίου μεγέθους τακούνια με την επίπεδη επιφάνεια έχουν βάθος 13 χιλ. στο πίσω και 6 χιλ. στο εμπρός ελαστικό, ενώ η σύσταση της γόμας έχει μελετηθεί προσεκτικά ώστε να προσφέρει πολύ καλή πρόσφυση σε κάθε είδους δρόμο ασχέτως αν είναι στεγνός ή βρεγμένος χωρίς να θυσιάζεται η άνεση και η σταθερότητα, ενώ σύμφωνα με τη Mitas η διάρκεια ζωής και η αντοχή του στη σκληρή χρήση είναι από τις κορυφαίες της κατηγορίας. Για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει η έκδοση Enduro Trail Dakar, με πιο σκληρή γόμα για 20% μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, ενώ ο ενισχυμένος σκελετός πρακτικά εξαλείφει την πιθανότητα τρυπήματος του ελαστικού.

Mitas Enduro Trail+: Ελαστικό πρώτης τοποθέτησης στο KTM 890 Adventure R του 2023​




Για όσους κινούνται περισσότερο στην άσφαλτο, αλλά όταν χρειαστεί να πατήσουν χώμα θέλουν υψηλή απόδοση, η Mitas προτείνει το Enduro Trail+ (E-07+). Σχεδιασμένο για χρήση 60% σε άσφαλτο και 40% σε χώμα μπορεί να ανταπεξέλθει σε διαφορετικές συνθήκες με την ίδια αποτελεσματικότητα. Το συγκεκριμένο ελαστικό έχει εξελιχθεί και δοκιμαστεί σε συνεργασία με τον εκπαιδευτή εκτός δρόμου οδήγησης Chris Birch και δεν είναι τυχαίο ότι η KTM το έχει επιλέξει ως πρώτης τοποθέτησης στο 890 Adventure R του 2023. Τα τακούνια του E-07+ είναι πιο μεγάλα και έχουν διαφορετικό σχήμα σε σχέση με το E-07, ενώ το μέσω βάθος τους είναι 11 χιλ. για το πίσω και 8,5 χιλ. για το εμπρός. Έκδοση Dakar έχουμε και για το Enduro Trail+, με ενισχυμένο σκελετό και 20% μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Καλύπτει όλα τα adventure της αγοράς​




Το Enduro Trail, μαζί με τη Dakar έκδοση είναι διαθέσιμο σε 11 διαστάσεις στις 17 και 18 ίντσες για τον πίσω τροχό και 5 διαστάσεις για εμπρός τροχό 19 και 21 ιντσών. 12 συνολικά διαστάσεις πίσω ελαστικού στις 17 και 18 ίντσες και 8 στις 19 και 21 ίντσες για το εμπρός έχουμε για το Enduro Trail+ μαζί με τις Dakar εκδόσεις. Αυτό σημαίνει ότι πρακτικά καλύπτουν όλα τα adventure της αγοράς και θα τα βρείτε στο δίκτυο συνεργατών της Πατμανίδης Α.Ε.
Θέλω το Ε07+ dakar τώρα!!!!

Δε λέω, καλά, χρυσά τα metzler tourance, αλλά άμα βρεις παχιά λάσπη ή αμμο πρέπει να περάσεις σπρωχτος....

Sent from my X19 using Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Dunlop - Ανάκληση για το εμπρός ελαστικό Sportmax Roadsmart III καθώς υπάρχει κίνδυνος αποκόλλησης του πέλματος​

Αφορά τις ημερομηνίες παραγωγής 13/11/2023 έως 26/11/2023 και 21/08/2023 έως 10/09/2023
Dunlop ανάκληση


Η Dunlop με την Υπ. Αρ. A12/03125/23 ειδοποίηση της RAPEX ανακαλεί τις παρτίδες του εμπρός ελαστικoύ Sportmax Roadsmart III στη διάσταση 120/70ZR17 M/C που κατασκευάστηκαν στις 13/11/2023 έως 26/11/2023 και 21/08/2023 έως 10/09/2023 λόγω κατασκευαστικού σφάλματος που μπορεί να οδηγήσει σε αποκόλληση του πέλματος.

Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία ελαστικών Dunlop ελέω του συγκεκριμένου σφάλματος μπορεί να υπάρξει απώλεια του ελέγχου της μοτοσυκλέτας με αποτέλεσμα να αυξηθεί ο κίνδυνος ενός ατυχήματος.
Dunlop – Ανάκληση για το εμπρός ελαστικό Sportmax Roadsmart III καθώς υπάρχει κίνδυνος αποκόλλησης του πέλματος
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Βάση της δικής μου εμπειρίας Tooth το ελαστικό της κάτωθι φωτογραφίας κρατάει άλλα 15k cdefghigi Σύμφωνα με την δική σας έμπειρη γνώση, ποια είναι η γνώμη σας.
received_375225478248137.jpeg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Metzeler ROADTEC 02: 2 ελαστικά σε 1 με πέλμα που προσαρμόζεται στο στυλ οδήγησης​

Το νέο προϊόν "Super-Sport Touring" της Metzeler διαθέτει τεχνολογία Adaptive Tread Pattern που προσαρμόζει τη συμπεριφορά του ελαστικού από Sport-Touring σε Supersport!



Το νέο προϊόν “Super-Sport Touring” της Metzeler διαθέτει τεχνολογία Adaptive Tread Pattern που προσαρμόζει τη συμπεριφορά του ελαστικού από Sport-Touring σε Supersport!
Με πίσω ελαστικό διπλής σύνθεσης και 100% γόμα με βάση το πυρίτιο, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει υψηλές επιδόσεις και οδηγική απόλαυση σε ένα πλήρες φάσμα συνθηκών λειτουργίας.

Το ROADTEC 02 θα είναι μεταξύ των πρωταγωνιστών του εκθεσιακού χώρου της Metzeler που έχει στηθεί στο περίπτερο 19 της MBE Motor Bike Expo, που έχει προγραμματιστεί από τις 19 έως τις 21 Ιανουαρίου στη Βερόνα.



To μπροστινό ελαστικό

Το πίσω ελαστικό
Το νέο ελαστικό Metzeler ROADTEC 02, τώρα διαθέσιμο στο κοινό, εισάγει μια νέα τεχνολογία που επιτρέπει τη συμπεριφορά δύο διαφορετικών ελαστικών σε ένα μόνο ελαστικό. Το Adaptive Tread Design προσαρμόζει τη γεωμετρία των αυλακώσεων με βάση το στυλ οδήγησης του μοτοσικλετιστή, μεταβάλλοντας έτσι την επιφάνεια σε επαφή με την άσφαλτο και κατά συνέπεια τη συμπεριφορά του ελαστικού, από Sport-Touring έως Supersport.

Σχεδόν μια νέα κατηγορία ελαστικών, το «Super-Sport Touring», επιτρέπει πολύ μεγαλύτερο εύρος επιδόσεων ανάλογα με το στυλ οδήγησης. Όταν ο μοτοσυκλετιστής έχει στυλ οδήγησης τουρισμού ή σε βρεγμένες συνθήκες, οι μακριές αυλακώσεις του σχεδίου του πέλματος ευνοούν την εκκένωση του νερού και τη σωστή κινητικότητα του πέλματος, βοηθώντας στην γρήγορη προθέρμανση, στην άνεση και το κράτημα. Με άλλα λόγια, οι ιδιότητες και η συμπεριφορά που χαρακτηρίζει ένα ελαστικό Sport-Touring.

Ωστόσο, όταν προτιμάται ένα πιο σπορ στυλ οδήγησης – σε ξηρές συνθήκες, οι μεγαλύτερες μεταφορές φορτίου και οι πλευρικές δυνάμεις προκαλούν το κλείσιμο μέρους των αυλακώσεων, αυξάνοντας έτσι τη συμπαγή και σταθερή επιφάνεια του πέλματος. Αυτό επιτρέπει να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι ιδιότητες πρόσφυσης της σύνθεσης της γόμας, βελτιώνοντας την ακρίβεια οδήγησης και τροποποιώντας τη συμπεριφορά του, ώστε να πλησιάζει σε αυτήν ενός ελαστικού supersport.

Το μπροστινό και το πίσω ελαστικό έχει σχεδιαστεί με το ίδιο σχέδιο πέλματος για να εξασφαλίζει το κάθε ένα την ίδια προσαρμοστική συμπεριφορά και στους δύο άξονες.

Το σχέδιο πέλματος του νέου ελαστικού ROADTEC 02, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του ROADTEC 01 SE, αυξάνει την απόδοσή του σε αναλογία μεγάλου ή μικρού φορτίου, στεγνό ή βρεγμένο οδόστρωμα, αυξάνοντας έτσι την επιφάνεια επαφής και την καθιστά πιο ομοιόμορφη καθώς ποικίλλει η γωνία κλίσης, ώστε να εξασφαλίζεται μια πιο ομαλή και πιο ακριβής οδήγηση.Επιπλέον, μια μικρότερη παρουσία αυλακώσεων οδηγεί σε λιγότερες διακοπές στην συνολική επιφάνεια του πέλματος, προς όφελος της ακουστικής άνεσης (λιγότερος θόρυβος από το δρόμο).
Το πίσω ελαστικό είναι διπλής σύνθεσης για να συνδυάζει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες με το κράτημα όταν πλαγιάζει ακόμα και σε βρεγμένες επιφάνειες, ενώ το τελευταίο επιτυγχάνεται επίσης χάρη στη νέα γενιά γομών με βάση το διοξείδιο του πυριτίου, τόσο για το εμπρός όσο και για το πίσω ελαστικό, που βελτιστοποιούν τη χημική πρόσφυση σε βρεγμένους δρόμους.
Το ROADTEC 02 θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στη MBE Motor Bike Expo, που έχει προγραμματιστεί από τις 19 έως τις 21 Ιανουαρίου στη Βερόνα, όπου το νέο ελαστικό θα είναι μεταξύ των πρωταγωνιστών του εκθεσιακού χώρου της Metzeler.

Πηγη www.zougla.gr
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Βάση της δικής μου εμπειρίας Tooth το ελαστικό της κάτωθι φωτογραφίας κρατάει άλλα 15k cdefghigi Σύμφωνα με την δική σας έμπειρη γνώση, ποια είναι η γνώμη σας.
View attachment 55163
Ανετα

Sent from my X19 using Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Continental ContiAttack SM 2– Παρουσιάστηκε η τρίτη γενιά του supermoto ελαστικού​

Η νέα γενιά υπόσχεται μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και βελτιωμένη απόδοση, τόσο στον δρόμο όσο και στην πίστα
Continental Contiattack SM 2


Η Continental παρουσίασε το νέο ελαστικό ContiAttack SM 2 για την supermoto κατηγορία, το οποίο πληροί τις προδιαγραφές για κυκλοφορία στον δρόμο, ενώ αξιοποιώντας την νέα τεχνολογία γόμας Continental BlackChili, υπόσχεται εντυπωσιακή απόδοση στην πίστα με ταυτόχρονη υψηλότερη χιλιομετρική αντοχή κατά 28%, σε σχέση με τον προκάτοχό του, ContiAttack SM EVO.

Το ContiAttack SM 2 σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε με γνώμονα του να είναι ένα ελαστικό για τη supermoto κατηγορία, το οποίο μπορεί να σε πάει μέχρι την πίστα, να οδηγήσεις εκεί γράφοντας χρόνους και μετά να επιστρέψεις σπίτι σου. Αυτό συνεπάγεται ότι οι απαιτήσεις είναι εντελώς διαφορετικές από ένα τουριστικό ή σπορ ελαστικό. Η οδήγηση ενός supermoto στην πίστα συνεπάγεται διαρκή και απότομη μεταφορά βάρους, λόγω της απότομης επιτάχυνσης και του σκληρού φρεναρίσματος, ενώ ταυτόχρονα το ελαστικό πρέπει να μπορεί να βρει πρόσφυση σε μεγάλες γωνίες κλίσης.

Σε όλα αυτά έρχονται να προστεθούν δύο ακόμη παράγοντες, το να ζεσταίνεται γρήγορα προσφέροντας άμεσα σωστή πληροφόρηση στον αναβάτη και να είναι λειτουργικό και σε βρεγμένο οδόστρωμα, καθώς μιλάμε για ένα ελαστικό με το οποίο μπορείς να κυκλοφορήσεις νόμιμα στον δρόμο. Όπως μας λέει ο Υπεύθυνος Προϊόντος για τον τομέα των ελαστικών μοτοσυκλέτας της Continental, Raphael Michels, το ContiAttack SM 2 έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αριστεύει σε όλους τους παραπάνω παράγοντες.

Το νέο ελαστικό βασίζεται στον σκελετό που χρησιμοποιεί η Continental για την κατασκευή του σλικ ContiTrack, το οποίο προορίζεται για αγωνιστική χρήση και οδήγηση σε πίστα. Η χαμηλή αναλογία του προφίλ που έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο, εγγυάται βελτιωμένη απόδοση και πρόσφυση υπό κλίση. Σύμφωνα με τις δοκιμές της Continental στην πίστα, το νέο supermoto ελαστικό είναι καλύτερο σε κάθε τομέα από τον προκάτοχό του. Στο στεγνό γυρίζει 2% πιο γρήγορα, ενώ στο βρεγμένο τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα καθώς το ContiAttack SM 2 είναι 3% ταχύτερο από το ContiAttack SM EVO.
Continental ContiAttack SM 2– Παρουσιάστηκε η τρίτη γενιά του supermoto ελαστικού

Η βελτίωση αυτή έρχεται καθώς η Continental χρησιμοποιεί 2 νέες τεχνολογίες, που δεν υπήρχαν πριν. Η καινοτόμος τεχνολογία GripLimitFeedback, όπως την ονομάζει η εταιρεία, αυξάνει την ασφάλεια σε μεγάλες κλίσεις, προσφέροντας βελτιωμένη πληροφόρηση στον αναβάτη για το τι ακριβώς συμβαίνει με την πρόσφυση του οδοστρώματος. Αυτό με την σειρά του, αυξάνει τον έλεγχο και την εμπιστοσύνη του, όταν οδηγεί στο όριο.

Το RainGrip είναι μία ακόμα νέα τεχνολογία της γερμανικής εταιρείας, η οποία αφορά στη δημιουργία ενός ειδικού μείγματος πυριτίου, το οποίο σύμφωνα με την Continental παρέχει εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης στο βρεγμένο. Το πυρίτιο είναι ένα υλικό που χρησιμοποιείται στα περισσότερα ελαστικά δρόμου, καθώς ανεβάζει γρήγορα τη θερμοκρασία, ακόμα και σε κρύες συνθήκες, διατηρώντας την ψηλά όσο οδηγείς.

Το αντάλλαγμα είναι η μείωση που επιφέρει στην διάρκεια ζωής του ελαστικού, καθώς όσο οδηγείς τόσο αυξάνεται και η θερμοκρασία, μεγαλώνοντας τη διάρκεια του θερμικού κύκλου. Η Continental υπόσχεται ότι χάρη στην νέα τεχνολογία, το μείγμα πυριτίου που έχει χρησιμοποιηθεί στο μπροστινό ελαστικό βελτιώνει την πρόσφυση στο βρεγμένο, ακόμα και σε κρύες και ολισθηρές συνθήκες, χωρίς ωστόσο να επηρεάζει αρνητικά την διάρκεια ζωής του ελαστικού.

Το ContiAttack SM 2 επωφελείται από τα χρόνια εμπειρίας και τα δεδομένα που έχει συλλέξει η Continental. Το πρώτο supermoto ελαστικό παρουσιάστηκε το 2011, με την ονομασία ContiAttack SM, ενώ το 2018 ήρθε η δεύτερη γενιά με το ContiAttack SM EVO. Για την κατασκευή της τρίτης και πιο πρόσφατης έκδοσης, ο σκελετός δημιουργήθηκε από ένα ενιαίο τμήμα, χωρίς ραφές, προσφέροντας μεγαλύτερο τμήμα επαφής με την άσφαλτο. Αυτό, αυξάνει την πρόσφυση, ειδικά κατά το φρενάρισμα σε μεγάλες γωνίες κλίσης.
Continental ContiAttack SM 2– Παρουσιάστηκε η τρίτη γενιά του supermoto ελαστικού

Για πρώτη φορά η Continental χρησιμοποιεί σε supermoto ελαστικό την αποκλειστική της τεχνολογία BlackChili Compound για την κατασκευή του πέλματος, η οποία διαρκώς εξελίσσεται χάρη στη διαρκή έρευνα της εταιρείας πάνω στα πολυμερή και τις πρώτες ύλες. Οι μηχανικοί της Continental κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν ένα νέο συνθετικό ελαστικό, δημιουργώντας ένα υψηλής απόδοσης υλικό που συνδυάζεται με νανοσωματίδια αιθάλης.

Το συγκεκριμένο μείγμα πέλματος χαρίζει προσαρμοστικότητα στις ιδιότητες της επιφάνειας και του σχήματος της γόμας, ανάλογα τις συνθήκες χρήσης. Ως αποτέλεσμα το BlackChili Compound επιτρέπει την καλύτερη πρόσφυση σε συνδυασμό με αυξημένο χρόνο ζωής, ενώ τα ελαστικά που χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη τεχνολογία φτάνουν πιο γρήγορα την θερμοκρασία λειτουργίας, σε σχέση με τα υπόλοιπα της Continental.

Όπως συμβαίνει και με τους προκατόχους του, το ContiAttack SM 2 ενσωματώνει την τεχνολογία MultiGrip για ομοιογενή φθορά, με τη χρήση μόνο μίας γόμας. Η τεχνολογία Traction Skin εξαλείφει την ανάγκη για “στρώσιμο” του ελαστικού, προσφέροντας τον ίδιο χαρακτήρα από το πρώτο μέτρο. Τέλος, η τεχνολογία ZeroDegree 0° για την κατασκευή του ατσάλινου σκελετού, ο οποίος ακολουθεί την κατεύθυνση κύλισης του ελαστικού μπροστά και πίσω, εξασφαλίζει σταθερότητα στις υψηλές ταχήτητες.

Τα ContiAttack SM 2 αναμένεται να έρθει σε δύο διαστάσεις για μπροστά και τρεις για πίσω. Το πρώτο τετράμηνο του 2024, αναμένονται οι 120/70 R 17 για μπροστά και 160/60 R 17 για πίσω. Από το δεύτερο μισό του 2024, θα προστεθούν οι διαστάσεις 110/70 R 17 για μπροστά και οι 140/70 R 17 και 150/60 R 17, για πίσω, ολοκληρώνοντας την γκάμα.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pirelli Scorpion Trail III – Η τρίτη γενιά​

Με στοιχεία από την σειρά Diablo​



Παρουσιάστηκε η ανανεωμένη έκδοση του ελαστικού για μοτοσυκλέτες adventure και crossover

Τα νέα Pirelli Scorpion Trail III αντιπροσωπεύουν την τελευταία γενιά ελαστικών adventure-touring. Αποτελούν την πιο σπορ εκδοχή, για οδήγηση στην άσφαλτο, της οικογένειας Scorpion.

Το Scorpion Trail III προορίζεται κυρίως για χρήση σε άσφαλτο αλλά σας επιτρέπει να κινείστε σε ήπιες χωμάτινες διαδρομές. Στην άσφαλτο, προσφέρουν σπορ συμπεριφορά , χάρη στα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, την εξαιρετική σταθερότητα ακόμη και με πλήρες φορτίο και την απόδοση σε βρεγμένο οδόστρωμα παρόμοια με αυτή ενός ελαστικού Sport Touring.
Pirelli SCORPION Trail III 2

Επιπλέον, εκπέμπει χαμηλά επίπεδα θορύβου ενισχύοντας την οδηγική απόλαυση.
Το σχέδιο πέλματος του Scorpion Trail III αποτελεί την εξέλιξη του προκατόχου του Trail II με στόχο τη βελτίωση της σταθερότητας και της ακρίβειας κατά την οδήγηση.

Για την επίτευξη του στόχου, ενσωματώθηκε η σχεδίαση της σπορ σειράς Diablo σε ένα ελαστικό που μπορεί να πατήσει χώμα. Οι κεντρικές αυλακώσεις, είναι εμπνευσμένες από αυτές του Diablo, αυξάνοντας τις δυνατότητες αποστράγγισης και την πλευρική σταθερότητα κατά την οδήγηση σε πιο *****ό έδαφος, ενώ ταυτόχρονα αφήνουν τα ελαστικά να φθαρούν ομοιόμορφα.
Pirelli SCORPION Trail III 4

Επιπλέον, η ενσωμάτωση μεγάλων αυλακώσεων έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση σε χωματόδρομους.
Η νέα σχεδίαση του Scorpion Trail III βάζει μεγαλύτερη ποσότητα ελαστικού σε επαφή με την άσφαλτο και, κατά συνέπεια, καλύτερη απόδοση στο δρόμο.

Το Scorpion Trail III θα είναι διαθέσιμα το πρώτο εξάμηνο του 2024, με εξαίρεση τα μπροστινά ελαστικά με μέγεθος 120/70-19 και τα πίσω 170/60-17 που θα φτάσουν στην αγορά το δεύτερο εξάμηνο.
Pirelli SCORPION Trail III 3


Πηγη https://2wo.gr
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.410
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.250
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Βάση της δικής μου εμπειρίας Tooth το ελαστικό της κάτωθι φωτογραφίας κρατάει άλλα 15k cdefghigi Σύμφωνα με την δική σας έμπειρη γνώση, ποια είναι η γνώμη σας.
View attachment 55163
Κωστα εχω το ιδιο με 17500 χιλιόμετρα και θελει αλλαγη μετα τα 14000 χλμ αν και βασταει Στο οδοστρομα που ειναι γυαλι γινεται επικυνδυνο ειδικα σε μοτο που εχουν αβς
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Κωστα εχω το ιδιο με 17500 χιλιόμετρα και θελει αλλαγη μετα τα 14000 χλμ αν και βασταει Στο οδοστρομα που ειναι γυαλι γινεται επικυνδυνο ειδικα σε μοτο που εχουν αβς
Δημητρη τα συγκεκριμενα ΗΤΑΝ τα Michelin Road 6. Σκετη απογοητευση κατα την γνωμη μου. Στα 14000χλμ γλυστρουσανε λες και ηταν σπορ ελαστικο που ειχε φαγωθει. Ενω τα Road 5 οσες φορες τα αλλαζα τα χιλιομετρα ηταν γυρω στα 18-20000χλμ
Τωρα μπηκαν S22 και ας τα αλλαξω νωρις!
 
Τελευταία επεξεργασία:

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μισελίν Road 5 με 17000 km.
Η αλήθεια είναι τώρα που χειμωνιασε και κρύωσε η (γυαλισμενη) άσφαλτος εντός της πολεως θέλει προσοχή. Εκτός δεν έχει δώσει δικαιώματα , να τ'αλλαξω ή να περιμένω .... τον επόμενο χειμώνα? .....! Tooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.377
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μισελίν Road 5 με 17000 km.
Η αλήθεια είναι τώρα που χειμωνιασε και κρύωσε η (γυαλισμενη) άσφαλτος εντός της πολεως θέλει προσοχή. Εκτός δεν έχει δώσει δικαιώματα , να τ'αλλαξω ή να περιμένω .... τον επόμενο χειμώνα? .....! Tooth
Έχω πάει αρκετές φορές με μισλεν και παραπάνω χιλιόμετρα από τα 17.
Πρωταθλητής για εμένα πάντα τα μπριτζστοουν α41 ,μέχρι τα 24μισο.
Βέβαια χωρίς εξάρσεις και καγκουριες καβαλημα .
Γενικά θα άλλαζα ,αλλάζω ελαστικά όταν παύουν να εμπνέουν εμπιστοσύνη
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Μισελίν Road 5 με 17000 km.
Η αλήθεια είναι τώρα που χειμωνιασε και κρύωσε η (γυαλισμενη) άσφαλτος εντός της πολεως θέλει προσοχή. Εκτός δεν έχει δώσει δικαιώματα , να τ'αλλαξω ή να περιμένω .... τον επόμενο χειμώνα? .....! Tooth
Προσωπική άποψη κράτησε τα μέχρι και τον Απρίλιο. Και τι λες να φορέσεις πολι μοοοο;;;
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Γενικά θα άλλαζα ,αλλάζω ελαστικά όταν παύουν να εμπνέουν εμπιστοσύνη
Δεν έχεις άδικο Ιωάννη. Αλλά είναι και ψυχολογικό το θέμα: "πολλά χιλιόμετρα έχει το λάστιχο cdefghigi "
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Προσωπική άποψη κράτησε τα μέχρι και τον Απρίλιο. Και τι λες να φορέσεις πολι μοοοο;;;

.... μισελίν Road 6 ....! ooops
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
.... μισελίν Road 6 ....! ooops
Γιατι μιλας ψιθυριστα ωρε; Και καλα θα κανεις.Φορεσε το μεχρι να το βαρεθεις. GivingΕγω το φοροεσα 6 συνεχομενες φορες
 
Top Bottom