Τα 6 Φ που πρέπει να προσέχουμε.

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τα 6 Φ που πρέπει να προσέχουμε.

51895302_10157163360533675_6051945804413796352_n.jpg

Οι κίνδυνοι στην άσφαλτο είναι πολλοί, με τις λακκούβες, τα νερά, τους πεζούς, τα ζώα, τα στοιχεία της φύσης, τα άλλα οχήματα, να έρχονται κόντρα στην εστίαση του αναβάτη σε αυτό που πρέπει να κάνει: Να οδηγεί. Να είναι προσηλωμένος σε αυτό που κάνει. Χωρίς να του αποσπά κάτι την προσοχή. Σε αυτό, έρχονται και προστίθενται και τα δεκάδες προβλήματα του καθενός, οικονομικά, συναισθηματικά, επαγγελματικά, κλπ, και ένα κινητό που χτυπάει κάθε στιγμή, λες και δεν μπορείς να σταματήσεις για να απαντήσεις λίγο πιο κάτω.

Ας σταθούμε στα 6 Φ, που είναι από τα πλέον σημαντικά που συναντάμε καθημερινά στην οδήγηση μας.

Φανάρια
Περνάμε ποτέ με… πράσινο μόλις αυτό ανοίγει; Όχι αμέσως, γιατί – ειδικά στην Ελλάδα, μπορεί να περάσει κάποιος από την άλλη πλευρά με το γνωστό ”βαθύ πορτοκαλί”.

Φλας
Δίνουμε βάση στα αναμμένα φλας; Ναι, αλλά πάντα έχουμε στο μυαλό μας ότι μπορεί ο οδηγός να το έχει ξεχάσει, και να κινηθεί τελικά αντίθετα από εκεί που περιμέναμε.

Φώτα
Ανοίγουμε τα φώτα μας και το πρωί, σε περίπτωση που η μοτοσυκλέτα μας δεν είναι νέο μοντέλο ώστε να λειτουργούν έτσι από μόνα τους. Περισσότερο φως θα βοηθήσει στην διάκριση της μοτοσυκλέτας μας από μακριά – τα προβολάκια, συμβάλλουν σε αυτό και μας ξεχωρίζουν από τα αυτοκίνητα.

Φρένα
Ίσως είναι αργά να ξεκινήσουμε την διαδικασία φρεναρίσματος, όταν χρειαστεί – τα δάκτυλα μας πρέπει να βρίσκονται κοντά / πάνω στην μανέτα, το πόδι κοντά στο ποδόφρενο. Ένα δευτερόλεπτο είναι ο χρόνος που απαιτείται ώστε η εντολή από τον εγκέφαλο μας να μεταφέρει το δάκτυλο μας από το γκριπ, στην μανέτα. Με 100χ.α.ω., το 1”, μεταφράζεται σε 27,7 μέτρα απόστασης….

Φορτηγά
Είναι μεγαλύτερα από εμάς, δεν συμφέρει να τα βάλουμε μαζί τους. Έχουν κιόλας μεγάλο νεκρό πεδίο όρασης, και δεν μπορούν να μας δουν. Αν βλέπουμε τον οδηγό από τον καθρέπτη του, τότε πιθανότατα μπορεί να μας δει και αυτός. Ισχύει για όλα τα οχήματα. Προσπερνάμε από απόσταση, κινούμαστε σε απόσταση ασφαλείας, δεν κλεινόμαστε δίπλα τους όταν πηγαίνουν σε στροφή.

Φαντασία
Θεωρούμε ότι κάθε στιγμή κινδυνεύουμε, και σκεφτόμαστε το χειρότερο σενάριο. Ότι ο ταξιτζής θα σταματήσει για να πάρει πελάτη, ακόμη και στην μέση του δρόμου με τις τρεις λωρίδες, ότι πίσω από κάθε λεωφορείο ή φορτηγό κρύβεται ένας πεζός που θα πεταχτεί, ότι κάποιος θα στρίψει χωρίς φλας, ότι κάποιος θα περάσει με κόκκινο φανάρι, ή ότι ένας πεζός θα κατεβεί απότομα από το πεζοδρόμιο, εκτός διάβασης, για να περάσει τρέχοντας. Έτσι, έχουμε περισσότερες πιθανότητες να είμαστε προετοιμασμένοι όταν συμβεί κάτι άσχημο και να το προλάβουμε.

Παλιο αλλα παντα διαχρονικο ;););)
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
........ ταξιτζής θα σταματήσει για να πάρει πελάτη, ακόμη και στην μέση του δρόμου με τις τρεις λωρίδες ..........


Ακομη και στην αριστερη λωριδα , εαν υπαρχει διαζωμα στην μεση, χωρις κινηση ή μποτιλιαρισμα ........( λεωφ. Θησεως προς Αθηνα) ....! abcdefghg
Αυτο ομως δεν σημαινει οτι οποιος τρακαρει με ταξι ....... θα φταιει ο οδηγος του ...... διαχωριζω την θεση μου , ειλικρινως ομιλω.
Παντα φταιμε εμεις κατα 99,99% και ΄γω αργησα να το ..... κατανοησω και να το παραδεχθω. Angry old man
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Τα 6 Φ που πρέπει να προσέχουμε.

View attachment 16091

Οι κίνδυνοι στην άσφαλτο είναι πολλοί, με τις λακκούβες, τα νερά, τους πεζούς, τα ζώα, τα στοιχεία της φύσης, τα άλλα οχήματα, να έρχονται κόντρα στην εστίαση του αναβάτη σε αυτό που πρέπει να κάνει: Να οδηγεί. Να είναι προσηλωμένος σε αυτό που κάνει. Χωρίς να του αποσπά κάτι την προσοχή. Σε αυτό, έρχονται και προστίθενται και τα δεκάδες προβλήματα του καθενός, οικονομικά, συναισθηματικά, επαγγελματικά, κλπ, και ένα κινητό που χτυπάει κάθε στιγμή, λες και δεν μπορείς να σταματήσεις για να απαντήσεις λίγο πιο κάτω.

Ας σταθούμε στα 6 Φ, που είναι από τα πλέον σημαντικά που συναντάμε καθημερινά στην οδήγηση μας.

Φανάρια
Περνάμε ποτέ με… πράσινο μόλις αυτό ανοίγει; Όχι αμέσως, γιατί – ειδικά στην Ελλάδα, μπορεί να περάσει κάποιος από την άλλη πλευρά με το γνωστό ”βαθύ πορτοκαλί”.

Φλας
Δίνουμε βάση στα αναμμένα φλας; Ναι, αλλά πάντα έχουμε στο μυαλό μας ότι μπορεί ο οδηγός να το έχει ξεχάσει, και να κινηθεί τελικά αντίθετα από εκεί που περιμέναμε.

Φώτα
Ανοίγουμε τα φώτα μας και το πρωί, σε περίπτωση που η μοτοσυκλέτα μας δεν είναι νέο μοντέλο ώστε να λειτουργούν έτσι από μόνα τους. Περισσότερο φως θα βοηθήσει στην διάκριση της μοτοσυκλέτας μας από μακριά – τα προβολάκια, συμβάλλουν σε αυτό και μας ξεχωρίζουν από τα αυτοκίνητα.

Φρένα
Ίσως είναι αργά να ξεκινήσουμε την διαδικασία φρεναρίσματος, όταν χρειαστεί – τα δάκτυλα μας πρέπει να βρίσκονται κοντά / πάνω στην μανέτα, το πόδι κοντά στο ποδόφρενο. Ένα δευτερόλεπτο είναι ο χρόνος που απαιτείται ώστε η εντολή από τον εγκέφαλο μας να μεταφέρει το δάκτυλο μας από το γκριπ, στην μανέτα. Με 100χ.α.ω., το 1”, μεταφράζεται σε 27,7 μέτρα απόστασης….

Φορτηγά
Είναι μεγαλύτερα από εμάς, δεν συμφέρει να τα βάλουμε μαζί τους. Έχουν κιόλας μεγάλο νεκρό πεδίο όρασης, και δεν μπορούν να μας δουν. Αν βλέπουμε τον οδηγό από τον καθρέπτη του, τότε πιθανότατα μπορεί να μας δει και αυτός. Ισχύει για όλα τα οχήματα. Προσπερνάμε από απόσταση, κινούμαστε σε απόσταση ασφαλείας, δεν κλεινόμαστε δίπλα τους όταν πηγαίνουν σε στροφή.

Φαντασία
Θεωρούμε ότι κάθε στιγμή κινδυνεύουμε, και σκεφτόμαστε το χειρότερο σενάριο. Ότι ο ταξιτζής θα σταματήσει για να πάρει πελάτη, ακόμη και στην μέση του δρόμου με τις τρεις λωρίδες, ότι πίσω από κάθε λεωφορείο ή φορτηγό κρύβεται ένας πεζός που θα πεταχτεί, ότι κάποιος θα στρίψει χωρίς φλας, ότι κάποιος θα περάσει με κόκκινο φανάρι, ή ότι ένας πεζός θα κατεβεί απότομα από το πεζοδρόμιο, εκτός διάβασης, για να περάσει τρέχοντας. Έτσι, έχουμε περισσότερες πιθανότητες να είμαστε προετοιμασμένοι όταν συμβεί κάτι άσχημο και να το προλάβουμε.

Παλιο αλλα παντα διαχρονικο ;););)
Και ως έβδομο Φ,τα φουμαρα ιδιοκτητών κατσαρολικών και μπρικιών γενικότερα. Σαν τους κυνηγούς ένα πράγμα,πολύ πιο ενοχλητικό όμως...

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.511
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Τα 6 Φ που πρέπει να προσέχουμε.

View attachment 16091

Οι κίνδυνοι στην άσφαλτο είναι πολλοί, με τις λακκούβες, τα νερά, τους πεζούς, τα ζώα, τα στοιχεία της φύσης, τα άλλα οχήματα, να έρχονται κόντρα στην εστίαση του αναβάτη σε αυτό που πρέπει να κάνει: Να οδηγεί. Να είναι προσηλωμένος σε αυτό που κάνει. Χωρίς να του αποσπά κάτι την προσοχή. Σε αυτό, έρχονται και προστίθενται και τα δεκάδες προβλήματα του καθενός, οικονομικά, συναισθηματικά, επαγγελματικά, κλπ, και ένα κινητό που χτυπάει κάθε στιγμή, λες και δεν μπορείς να σταματήσεις για να απαντήσεις λίγο πιο κάτω.

Ας σταθούμε στα 6 Φ, που είναι από τα πλέον σημαντικά που συναντάμε καθημερινά στην οδήγηση μας.

Φανάρια
Περνάμε ποτέ με… πράσινο μόλις αυτό ανοίγει; Όχι αμέσως, γιατί – ειδικά στην Ελλάδα, μπορεί να περάσει κάποιος από την άλλη πλευρά με το γνωστό ”βαθύ πορτοκαλί”.

Φλας
Δίνουμε βάση στα αναμμένα φλας; Ναι, αλλά πάντα έχουμε στο μυαλό μας ότι μπορεί ο οδηγός να το έχει ξεχάσει, και να κινηθεί τελικά αντίθετα από εκεί που περιμέναμε.

Φώτα
Ανοίγουμε τα φώτα μας και το πρωί, σε περίπτωση που η μοτοσυκλέτα μας δεν είναι νέο μοντέλο ώστε να λειτουργούν έτσι από μόνα τους. Περισσότερο φως θα βοηθήσει στην διάκριση της μοτοσυκλέτας μας από μακριά – τα προβολάκια, συμβάλλουν σε αυτό και μας ξεχωρίζουν από τα αυτοκίνητα.

Φρένα
Ίσως είναι αργά να ξεκινήσουμε την διαδικασία φρεναρίσματος, όταν χρειαστεί – τα δάκτυλα μας πρέπει να βρίσκονται κοντά / πάνω στην μανέτα, το πόδι κοντά στο ποδόφρενο. Ένα δευτερόλεπτο είναι ο χρόνος που απαιτείται ώστε η εντολή από τον εγκέφαλο μας να μεταφέρει το δάκτυλο μας από το γκριπ, στην μανέτα. Με 100χ.α.ω., το 1”, μεταφράζεται σε 27,7 μέτρα απόστασης….

Φορτηγά
Είναι μεγαλύτερα από εμάς, δεν συμφέρει να τα βάλουμε μαζί τους. Έχουν κιόλας μεγάλο νεκρό πεδίο όρασης, και δεν μπορούν να μας δουν. Αν βλέπουμε τον οδηγό από τον καθρέπτη του, τότε πιθανότατα μπορεί να μας δει και αυτός. Ισχύει για όλα τα οχήματα. Προσπερνάμε από απόσταση, κινούμαστε σε απόσταση ασφαλείας, δεν κλεινόμαστε δίπλα τους όταν πηγαίνουν σε στροφή.

Φαντασία
Θεωρούμε ότι κάθε στιγμή κινδυνεύουμε, και σκεφτόμαστε το χειρότερο σενάριο. Ότι ο ταξιτζής θα σταματήσει για να πάρει πελάτη, ακόμη και στην μέση του δρόμου με τις τρεις λωρίδες, ότι πίσω από κάθε λεωφορείο ή φορτηγό κρύβεται ένας πεζός που θα πεταχτεί, ότι κάποιος θα στρίψει χωρίς φλας, ότι κάποιος θα περάσει με κόκκινο φανάρι, ή ότι ένας πεζός θα κατεβεί απότομα από το πεζοδρόμιο, εκτός διάβασης, για να περάσει τρέχοντας. Έτσι, έχουμε περισσότερες πιθανότητες να είμαστε προετοιμασμένοι όταν συμβεί κάτι άσχημο και να το προλάβουμε.

Παλιο αλλα παντα διαχρονικο ;););)
Bcdefghg
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.511
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Δυστυχώς στους Ελληνικούς δρόμους, αυτά και άλλα τόσα Φ και όχι μόνο.. θα πρέπει να προσέχουμε!! - Κυρίως και πάνω από όλα φταίει η νοοτροπία μας... Αρκετών δυστυχώς!!
 

KosmasKLE

new member
Δημοσιεύσεις
79
Ηλικία
51
Περιοχή
Metamorfosi
Μοτοσυκλέτα
Kawasaki KLE-500
Όνομα
Kosmas
Φλας
Δίνουμε βάση στα αναμμένα φλας; Ναι, αλλά πάντα έχουμε στο μυαλό μας ότι μπορεί ο οδηγός να το έχει ξεχάσει, και να κινηθεί τελικά αντίθετα από εκεί που περιμέναμε.

Εύχομαι να έχει τύχει και σε εσάς χωρίς άσχημη κατάληξη:
Προπορευόμενο αυτοκινητο ανάβει φλάς αριστερό και στρίβει τελικά ...δεξιά!

Έχω σταματήσει λίγο πιο κάτω οδηγό αυτοκίνητου μετά από κάτι τέτοιο να τον ρωτήσω γιατί το έκανε.
Η απάντηση του: σε ειδοποίησα να προσπεράσεις από αριστερά γιατί εγώ θα στρίψω δεξιά!!abcdefgh
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... το εμαθε απο νταλικα σε καμμια ορεινη κλειστη στροφη ή ητανε νταλικιερης .......abcdefghg..... που και παλι εγω ΠΟΤΕ δεν εμπιστευομαι αμα δεν εχω ορατοτητα ....!
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Η απάντηση του: σε ειδοποίησα να προσπεράσεις από αριστερά γιατί εγώ θα στρίψω δεξιά!!abcdefgh

Ε ναι,τί δεν κατάλαβες? Happy
 

Net

new member
Δημοσιεύσεις
34
Ηλικία
43
Περιοχή
Περαμα
Μοτοσυκλέτα
YAMAHA TDM 900
BMW F850GS ADVENTURE
Όνομα
Λαμπρος
Περιοχή
Περαμα
Φαντασία
Θεωρούμε ότι κάθε στιγμή κινδυνεύουμε, και σκεφτόμαστε το χειρότερο σενάριο. Ότι ο ταξιτζής θα σταματήσει για να πάρει πελάτη, ακόμη και στην μέση του δρόμου με τις τρεις λωρίδες, ότι πίσω από κάθε λεωφορείο ή φορτηγό κρύβεται ένας πεζός που θα πεταχτεί, ότι κάποιος θα στρίψει χωρίς φλας, ότι κάποιος θα περάσει με κόκκινο φανάρι, ή ότι ένας πεζός θα κατεβεί απότομα από το πεζοδρόμιο, εκτός διάβασης, για να περάσει τρέχοντας. Έτσι, έχουμε περισσότερες πιθανότητες να είμαστε προετοιμασμένοι όταν συμβεί κάτι άσχημο και να το προλάβουμε.

φαντασία γιατί αν δεν έχεις σκεφτεί το σενάριο που θα σου παρουσιαστεί,ο εγκέφαλος ψάχνοντας στο υποσυνείδητο να βρει λύσει στο πρόβλημα που του παρουσιάζεται δεν θα βρει κατι και δεν θα αντιδράσει…

sorry για το digging…

από σεμινάριο του Χούντρα…
Σου μιλάει για πράγματα που δεν έχεις φανταστεί…
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Αααα το γνωστο σπονδυλωτό ταινιάκι για την οδική ασφάλεια, του ''ειμαι ο νεος ελληνικος πολιτισμος'' Κε.Κε. 4Τ-2Τ-Πτήση-Σκάφος-ΑνθήΦύτα-ΟτιΦαμεΟτιΠιούμεΚιοτιΑρπαξει κ.ο.κ.

Αυτουνού που σαν υπέρσοφος και ''δασκαλος'' που ήταν-είναι προέβλεπε το μέλλον σε διάφορα σημαντικά θέματα όπως του πότε θα μας επιτεθεί η Τουρκία, πότε θα πέσει εξω το ευρώ και διάφορα άλλα τεράστια ζητήματα, αλλά παρόλο που ήταν τόσο σοφός, δεν μπόρεσε να προβλέψει ότι το φίδι υπαρχηγός του, θα του έτρωγε το περιοδικό.

Εμένα μάρεσε η ιστορία με την μιλφ κομμώτρια πάντως, δείχνει και λίγο από Μέγαρα.
Και γενικά η ταινία είναι καλή. Δείτε την.
 
Top Bottom