Τα μεγαλα γυμνά

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Hesketh Valiant SC

Το Valiant SC τροφοδοτείται από έναν κινητήρα S&S X-Wedge 2.097 cc (128 ci), σε συνδυασμό με έναν υπερσυμπιεστή Rotrex που συντονίζεται σκόπιμα από την TTS Performance. Το τελικό αποτέλεσμα είναι αρκετά εντυπωσιακό, με μέτρηση 210 hp (156,6 kW) στις 5.500 σ.α.λ. και 295 Nm (217.6 lb-ft) σε μόλις 3.000 σ.α.λ.

αρχείο λήψης (1).jpg αρχείο λήψης.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ARCH MOTORCYCLE 1S: ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ, ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΙ V-2​

Με την υπογραφή του Κeanu Reeves

Με μια νότα από Χόλυγουντ πλασάρονται τα μοντέλα της “βιοτεχνίας” Arch Motorcycle, στην οποία συνιδιοκτήτης είναι ο διάσημος Καναδός ηθοποιός Κιάνου Ρίβς. Η Arch άργησε λιγάκι αλλά μετά από πέντε χρόνια παρουσίασε το δεύτερό της μοντέλο παραγωγής, το Arch 1s.
Η εταιρία έχει γίνει γνωστή κυρίως για τρία πράγματα: πρώτον λόγω Κιάνου, δεύτερον για τους μεγάλους V-2 κινητήρες που χρησιμοποιεί και τρίτον για τις εξωφρενικές τιμές της.

Η ιστορία ξεκινάει το 2017 όταν η Arch, με έδρα την Καλιφόρνια, παρουσιάζει το πρώτο μοντέλο παραγωγής το KRGT-1, μετά εμφανίζει ένα αρκετά ενδιαφέρον πρωτότυπο και τώρα τη δεύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής, με το όνομα… 1s! Δηλαδή τι λέμε; Ότι η δεύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής της εταιρίας ονομάζεται “Ένα”…

Μετά από πέντε χρόνια εξέλιξης η Arch είναι έτοιμη να ξεκινήσει να παράγει ένα νέο σπορ cruiser. Το νέο μοντέλο εκτός από εμφανώς μακρύ, με μια τεράστια πρωτεύουσα μετάδοση στη δεξιά πλευρά του -επίσης τεράστιου κυβισμού- κινητήρα των 2.032 cc έχει μονόσελο και μονόμπρατσο ψαλίδι… στην λάθος πλευρά.

Λέμε “λάθος”, γιατί είναι ελάχιστες πλέον, για να μην πούμε καμία, οι μοτοσυκλέτες των οποίων οι κινητήρες δίνουν κίνηση από τη δεξιά τους πλευρά.

Δεξιά επίσης και μάλιστα ψηλά, με περίεργο αν μη τι άλλο σχήμα, βγαίνει και η εξάτμιση “δύο σε μία”.
Η Arch χρησιμοποιεί κινητήρες της εταιρίας S&S Cycle, που είναι V-2, 45 μοιρών, με μόνο τη ροπή να ανακοινώνεται (Αμερικάνοι είναι αυτοί…) στα 16,6 kgm. Εμείς όμως ψάξαμε και βρήκαμε ότι ο κινητήρας βγάζει 120 ίππους και μάλιστα σε πολύ χαμηλές στροφές.

Η δύναμη και η ροπή της Arch 1s δαμάζονται από διπλές εξαπίστονες, ακτινικά τοποθετημένες, μονομπλόκ δαγκάνες ISR που συνδυάζονται με δύο μεγάλα δισκόφρενα μπροστά (320 mm). Στον πίσω τροχό υπάρχει μια τετραέμβολη δαγκάνα πάλι της ISR που δουλεύει πάνω σε έναν πλευστό δίσκο.
Η μονάδα ABS της Bosch είναι δικάναλη, διασφαλίζοντας ότι τα πανίσχυρα φρένα δεν θα κάνουν τα ελαστικά Michelin Power RS 120/70-17 και 240/45-17 μπροστά και πίσω αντίστοιχα να χάσουν την πρόσφυσή τους στο φρενάρισμα.
Η χειροποίητη Arch 1s, όμως, θέλει και να στρίβει εκτός από το να πηγαίνει γρήγορα στην ευθεία, και γι’ αυτό είναι εξοπλισμένη με ελαφρύ και άκαμπτο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο με υποπλαίσιο, που έχει φτιαχτεί από αλουμίνιο κατεργασμένο με CNC, ενώ διαθέτει επίσης αλουμινένιο ψαλίδι.

Η μπροστινή ανάρτηση είναι ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Öhlins, ενώ και το πίσω μέρος εφοδιάζεται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Öhlins με ρεζερβουάρ λαδιού και υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης.
Μιας και η μοτοσυκλέτα είναι “σπορ” σύμφωνα με τις φιλοδοξίες του κατασκευαστή της, οι ζάντες είναι φτιαγμένες από ανθρακονήματα και έχουν διάμετρο 19 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω.

Το βάρος έχει κρατηθεί “χαμηλά” στα 245 κιλά και το ρεζερβουάρ των 18 λίτρων λογικά θα προσφέρει κάποια αξιοπρεπή αυτονομία στον “πολύ διψασμένο”, μεγάλου κυβισμού κινητήρα. Αλλά τι συζητάμε τώρα; Ποιος ιδιοκτήτης Arch θα ασχοληθεί με την κατανάλωσή της, όταν θα έχει δώσει για να την αποκτήσει κοντά στις 110.000 ευρώ!

Πηγη https://motorbike.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Έμπλεξα και μου μπαίνουν ιδέες..

Υπάρχει 1200.. οκ
Υπήρξε1150.. οκ
Υπήρξε 1100.. οκ

Εμένα μου έχει κάτσει και θέλω να οδηγήσω το BMW R850R.
Το παλιό καλούπι.

Μαύρο,άσπρο,κόκκινο,μπλε... Μου αρέσει πολύ και πρέπει να είναι πολύ άνετο.



 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.501
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Έμπλεξα και μου μπαίνουν ιδέες..

Υπάρχει 1200.. οκ
Υπήρξε1150.. οκ
Υπήρξε 1100.. οκ

Εμένα μου έχει κάτσει και θέλω να οδηγήσω το BMW R850R.
Το παλιό καλούπι.

Μαύρο,άσπρο,κόκκινο,μπλε... Μου αρέσει πολύ και πρέπει να είναι πολύ άνετο.



Δύσκολο στις επιτοπιες μανούβρες λόγω μικρού τιμονιού. Και θέλει χέρια για να το οδηγήσεις σβέλτα κάλυψη αέρα μηδέν.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Δύσκολο στις επιτοπιες μανούβρες λόγω μικρού τιμονιού. Και θέλει χέρια για να το οδηγήσεις σβέλτα κάλυψη αέρα μηδέν.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πώς με επανέφερες στην πραγματικότητα έτσι Γρήγορη μου;;; Bcdefghg

Θεώρησα ότι θα έχει κορυφαίο πάτημα λόγω ΒΜW καθώς κι άνεση βλέποντας τη σέλα.
Δεν σκέφτηκα το ποσό κόβει αλλά το ότι θα πατάω άνετα κάτω για την οποία επιτόπια μανούβρα,ακόμα και σε κλίση..
Με το GS δίνω αγώνα κάποιες φορές.

Τωρα για την κάλυψη... Σε λίγο με τα γαϊδουράκια θα ψάχνουμε για σανό... Tooth
Η μέση ωριαία σε ανοιχτό έχει πέσει πολύ πριν την άνοδο των τιμών.

Σκέψεις που γυρνάνε αλλά ξεχνιούνται μόλις βγω βόλτα χαλαρή με το θεριό. Bcdefgh
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο ισχυρότερος κινητήρας “πολιτικής” μοτοσυκλέτας ever!

Η Millyard Viper V10 είναι από τις πιο αγαπημένες custom μοτοσυκλέτες που έχουν φτιαχτεί ποτέ, με κινητήρα … εντελώς ακατάλληλο για δύο τροχούς! Με κυβισμό 8.000 cc και ιπποδύναμη 500 ίππων. Η Viper V10 κυκλοφορεί ήδη από το 2009 από τον δημιουργό της, Allen Millyard κι έχει κάνει σχεδόν 15.000 χιλιόμετρα στους δρόμους της Αγγλίας.

Πρόσφατα ο εμβληματικός, ευφυής Βρετανός μηχανικός Allen Millyard ανέβασε ένα βίντεο με λεπτομέρειες σχετικά με τη συντήρηση του “τέρατος” πριν το κάνει δοκιμαστική βόλτα.


Ο Millyard είναι ο άνθρωπος που κατασκευάζει τις μοτοσυκλέτες των ονείρων του και τις δυο τελευταίες δύο δεκαετίες δεν έχει κάτσει στιγμή.

Είναι ίσως περισσότερο γνωστός για το 12κύλινδρο V Kawasaki (2.300 cc), που βασίζεται πάνω σε ένα Ζ1300, αλλά και για το Flying Millyard, ένα “ρετρό” boardtracker που χρησιμοποιεί δύο κυλίνδρους από ακτινικό κινητήρα αεροσκάφους Pratt και Whitney 1340. Μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα V-2, κυβισμού 5 λίτρων που ακούγεται σαν vintage αεροπλάνο.


Ο Millyard είναι επίσης γνωστός για το εξακύλινδρο δίχρονο σε σειρά Kawasaki KH500 Millyard Special 883.

Τώρα όσον αφορά το Millyard Viper V10, ο κινητήρας προέρχεται από αμερικάνικο αυτοκίνητο Dodge, ενώ τα ικανά χέρια του Άλεν Μίλιαρντ έχουν φτιάξει πάλι ένα αριστούργημα, κι όλα αυτά μέσα στο μικροσκοπικό γκαράζ του, με ένα σιδεροπρίονο χειρός (το αγαπημένο του εργαλείο!), εξοπλισμό συγκόλλησης, πολλές λίμες, έναν τόρνο, μια φρέζα και ένα τρυπάνι!


Ένας δημοσιογράφος της βρετανικής MCN έχει οδηγήσει το “τέρας” και φυσικά δήλωσε εντυπωσιασμένος… το λιγότερο
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη αμερικάνικη Boss Hoss, που χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα, η μοναδική Viper V10 (ναι, μόνο μία έχει φτιαχτεί) μπορεί να οδηγηθεί πολύ καλύτερα, αφού είναι μια πιο “σωστή” μοτοσυκλέτα.

Α, ναι η τελική της είναι πάνω από 330 km/h…


Πηγη https://motorbike.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Ο ισχυρότερος κινητήρας “πολιτικής” μοτοσυκλέτας ever!

Η Millyard Viper V10 είναι από τις πιο αγαπημένες custom μοτοσυκλέτες που έχουν φτιαχτεί ποτέ, με κινητήρα … εντελώς ακατάλληλο για δύο τροχούς! Με κυβισμό 8.000 cc και ιπποδύναμη 500 ίππων. Η Viper V10 κυκλοφορεί ήδη από το 2009 από τον δημιουργό της, Allen Millyard κι έχει κάνει σχεδόν 15.000 χιλιόμετρα στους δρόμους της Αγγλίας.

Πρόσφατα ο εμβληματικός, ευφυής Βρετανός μηχανικός Allen Millyard ανέβασε ένα βίντεο με λεπτομέρειες σχετικά με τη συντήρηση του “τέρατος” πριν το κάνει δοκιμαστική βόλτα.


Ο Millyard είναι ο άνθρωπος που κατασκευάζει τις μοτοσυκλέτες των ονείρων του και τις δυο τελευταίες δύο δεκαετίες δεν έχει κάτσει στιγμή.

Είναι ίσως περισσότερο γνωστός για το 12κύλινδρο V Kawasaki (2.300 cc), που βασίζεται πάνω σε ένα Ζ1300, αλλά και για το Flying Millyard, ένα “ρετρό” boardtracker που χρησιμοποιεί δύο κυλίνδρους από ακτινικό κινητήρα αεροσκάφους Pratt και Whitney 1340. Μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα V-2, κυβισμού 5 λίτρων που ακούγεται σαν vintage αεροπλάνο.


Ο Millyard είναι επίσης γνωστός για το εξακύλινδρο δίχρονο σε σειρά Kawasaki KH500 Millyard Special 883.

Τώρα όσον αφορά το Millyard Viper V10, ο κινητήρας προέρχεται από αμερικάνικο αυτοκίνητο Dodge, ενώ τα ικανά χέρια του Άλεν Μίλιαρντ έχουν φτιάξει πάλι ένα αριστούργημα, κι όλα αυτά μέσα στο μικροσκοπικό γκαράζ του, με ένα σιδεροπρίονο χειρός (το αγαπημένο του εργαλείο!), εξοπλισμό συγκόλλησης, πολλές λίμες, έναν τόρνο, μια φρέζα και ένα τρυπάνι!


Ένας δημοσιογράφος της βρετανικής MCN έχει οδηγήσει το “τέρας” και φυσικά δήλωσε εντυπωσιασμένος… το λιγότερο
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη αμερικάνικη Boss Hoss, που χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα, η μοναδική Viper V10 (ναι, μόνο μία έχει φτιαχτεί) μπορεί να οδηγηθεί πολύ καλύτερα, αφού είναι μια πιο “σωστή” μοτοσυκλέτα.

Α, ναι η τελική της είναι πάνω από 330 km/h…


Πηγη https://motorbike.gr
Σαν το 43ο ένα πράμα...
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Νταξ η υπερβολή σε όλο της το μεγαλείο. Ένα busa turbo με 400 άλογα είναι και πιο γρήγορο και πιο καλό για commuter

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.356
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Οι ρετρό μοτοσυκλέτες που έχουμε ξεχάσει​

  • Το κλασσικό είναι πάντα στη μόδα. Θυμηθείτε πως και στο παρελθόν πολλές εταιρείες επένδυαν στην ιστορία τους με όμορφες μοτοσυκλέτες

    Μοτοσυκλέτες με διαχρονικό στυλ. Ειδικά στις μέρες μας παραμένουν στην μόδα και έχουν πάρει αξία σε σχέση με το παρελθόν. Όλες έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, εκτός από το αυθεντικό στυλ. Δεν αποτέλεσαν εμπορική επιτυχία γι αυτό υπάρχουν ελάχιστες μεταχειρισμένες στην χώρα μας
  • Triumph Thunderbird 900 Sport (1998-2004)​

    TRIUMPHThunderbirdSport


    Από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 η Triumph προσπαθούσε να εδραιωθεί στην συνείδηση των νεότερων μοτοσυκλετών που δεν γνώριζαν το ένδοξο παρελθόν της. Επένδυσε λοιπόν στην ιστορία της παρουσιάζοντας ένα κλασσικής εμφάνισης roadster με το όνομα Thunderbird. Η έκδοση Sport παρουσιάστηκε το 1998 και ο τρικύλινδρος κινητήρας του απέδιδε 13 ίππους περισσότερους από την βασική έκδοση του T-Bird. Επιπλέον είχε τροχούς 17 ιντσών (αντί για 16-18), καλύτερες και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Τότε οι ρετρο μοτοσυκλέτς δεν ήταν τόσο δημοφιλής γι αυτό θα βρείτε λίγες μεταχειρισμένες να πωλούνται στην χώρα μας, ευτυχώς σε original κατάσταση, περίπου στις 5.500€. Πάνω στην ίδια βάση με τα T-Bird είχε κατασκευαστεί και το Adventurer 900

Kawasaki Zephyr 750 (1992-1998)​

Kawasaki Zephyr 750


Φόρος τιμής στο Z1, το Zephyr που κυκλοφόρησε σε 400, 550, 750 και 1100 κ.εκ. είναι μια πολύ όμορφη μοτοσυκλέτα και πολύ σπάνια στην χώρα μας. Το 750 βασιζόταν στον τετρακύλινδρο κινητήρα του GPz 750 της δεκαετίας του ’80, με οχτώ βαλβίδες και 738 κ.εκ. που απέδιδε 75 ίππους. Καλά φρένα, πολύ *****ές αναρτήσεις, αλλά με εκπληκτική εμφάνιση, ειδικά στις δίχρωμες εκδόσεις που κάποιες κυκλοφόρησαν και με ακτινωτές ζάντες. Υπολογίστε γύρω στις 5.000€ αν θέλετε να αποκτήσετε μία Zephyr 750.

Honda CB Seven-Fifty (1992-2001)​

  • Honda CB750 Seven fity


    Έχοντας απέναντί της τα Zephyr της Kawasaki, το αερόψυκτο τετρακύλινδρο roadster της Honda ήλθε να μας θυμίσει πως ήταν τα superbike των τελών της δεκαετίας του ’70, από την άποψη των τεχνικών χαρακτηριστικών και του στυλ. Με 73 ίππους, ουδέτερη οδική συμπεριφορά, “ήπια” εμφάνιση και το όνομα Seven-Fifty που δεν άρεσε η μοτοσυκλέτα πέρασε σχεδόν απαρατήρητη. Σήμερα όμως δείχνει πιο όμορφη. Υπάρχουν ελάχιστες μεταχειρισμένες σε τιμή από 3.500 έως 4.000€

Ducati GT1000 (2005-2009)​

Ducati GT1000


Τότε είχαμε όλοι απορήσει με την παρουσίαση της ρετρό GT από την Ducati, που μεσουρανούσε στον κόσμο των supersport με τα 999 και 1098, των naked Monster, των supermoto Hypermotard και των πρώτων Multistrada. Το GT1000 ήταν όμορφο, “φορούσε” δικύλινδρο κινητήρα αλλά εκείνα τα χρόνια δεν βρήκε κοινό. Αποσύρθηκε από την παραγωγή μετά από 4 χρόνια. Και από αυτό θα βρείτε ελάχιστα μεταχειρισμένα τα οποία “κρατάνε” τιμή (6.500-9.000€).

Yamaha XJR 1200 (1994-1998​


Yamaha XJR1200
Οι περισσότεροι έχουμε ξεχάσει πως το γυμνό roadster της Yamaha έκανε το ντεμπούτο του το 1994 με 1200 κ.εκ., ενώ το 1300 βγήκε το 1998. Στην ουσία δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των δύο. Ο κινητήρας του προερχόταν από το FJ1100 και απέδιδε 97 ίππους. Πολύ ευχάριστη μοτοσυκλέτα να την οδηγείς και να ταξιδεύεις μαζί της. Θα βρείτε μεταχειρισμένες από 3.500 έως 5.000€

Suzuki GSX750 Inazuma (1997-2000)​

SUZUKI GSX 750 INAZUM

Αν νομίζατε πως η ονομασία Inazuma χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά στο “ασχημούτσικο” 250 κάνετε λάθος. Ήταν το αντίπαλο δέος του Zephyr 750 και ο κινητήρας προερχόταν από το GSX-R 750. Ήταν αεροελαιόψυκτος και απέδιδε 85 ίππους. Είναι εξαιρετικά σπάνια στην χώρα μας, στην οποία έκανε καριέρα ως μοτοσυκλέτα της αστυνομίας.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Να προσθέσω κ ένα ακόμη αξιόλογο μηχανάκι που μου είχε κάνει εντύπωση όταν ήμουν μικρός.
Ήταν το Yamaha Vmax με τα 1200 κυβικά κ τότε 145 ίππους, πίσω στο 1993.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Να προσθέσω κ ένα ακόμη αξιόλογο μηχανάκι που μου είχε κάνει εντύπωση όταν ήμουν μικρός.
Ήταν το Yamaha Vmax με τα 1200 κυβικά κ τότε 145 ίππους, πίσω στο 1993.
Κτηνώδης ροπή αλλά δεν μπορούσε να την υποστηρίξει ο σκελετός, έφυγε πολύ φίλος μου με δαύτο.....
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom