Δοκιμες Μεταχειρισμενων

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.269
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Υδρόψυξη,νερά ,αναβει όλο το μηχανάκι στους 90.
Πλαίσιο κι όχι όλο το μηχανάκι δεμένο γύρω από το μοτέρ.
Ανορθωτές,δισκάκια στο μοτέρ μέσα ο συμπλέκτης ,πηνία κλπ.
Συν η απουσία του τραβήγματος λόγω βολάν.

Έχει κι αλλού πορτοκαλιές.

Προσωπικά το ότι τα κοιτάω και ίσως μείνω στα gs ,είναι το τελελεβερ.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.269
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αυτό λέω
Αν βγάλουν και το τελελεβερ ,πάει τελείωσε.
Καμία διαφορά με τα τζαπαν.
Μόνο σήμα θα έχεις ,χωρίς καμία ταυτότητα -χαρακτηρα.
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Η ποιότητα στην οδήγηση που σου δίνει αυτή η μηχανή, τα νέα GS δλδ, δεν στην δίνει όλη η Ιαπωνία μαζί.
IMG_3594.JPG
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.389
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Καλύτερο και από το καινούριο που έχεις,Νίκο?
Θάνο δεν υφίσταται η έννοια καλύτερο ή χειρότερο,είναι διαφορετικά σαν αίσθηση.
Άλλωστε μπαίνει και ο ψυχολογικός παράγοντας,είχα ζήσει ωραίες στιγμές με το παλιό κι αυτό επηρρεάζει κατά μεγάλο ποσοστό τη γνώμη μου.
Υδρόψυξη,νερά ,αναβει όλο το μηχανάκι στους 90.
Πλαίσιο κι όχι όλο το μηχανάκι δεμένο γύρω από το μοτέρ.
Ανορθωτές,δισκάκια στο μοτέρ μέσα ο συμπλέκτης ,πηνία κλπ.
Συν η απουσία του τραβήγματος λόγω βολάν.

Έχει κι αλλού πορτοκαλιές.

Προσωπικά το ότι τα κοιτάω και ίσως μείνω στα gs ,είναι το τελελεβερ.
Γιάννη έχει άλλα καλά το lc,ο ανορθωτής,ο υγρός πολύδισκος συμπλέκτης και τα υπόλοιπα άλλα είναι σημάδια εξέλιξης,θετικής.
Όμως το lc έχει κρατήσει τον ίδιο χαρακτήρα με τα παλιότερα στα περισσότερα σημεία.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Εγώ πάντως ακόμα ψάχνω τα μηχανάκια του τίτλου ,γιατί αλήθεια δεν βλέπω κανένα γνήσιο "κουρέλι" εδώ μέσα...

Μπα! μην συγχυζεσαι ... παιδια ειναι και παιζουν ...! Tooth
Εξαλλου το κριτηριο της αισθησης τους σε οποιοδηποτε θεμα διαμορφωνεται κυριως μεσα απο το ιντερνετ σημερα ......!ooops

DSC08647.JPG
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.474
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Αυτό λέω
Αν βγάλουν και το τελελεβερ ,πάει τελείωσε.
Καμία διαφορά με τα τζαπαν.
Μόνο σήμα θα έχεις ,χωρίς καμία ταυτότητα -χαρακτηρα.
Μα δεν είναι μονο το τελελεβερ που κάμει την διαφορά. Είναι όλα το πως είναι στημένα πάνω στη μηχανή.
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Άλλο η αξιοπιστία (δεν στη δίνει 100% καμμία μοτοσικλετα) και άλλο το τζαπανιζουν τα bmw.

Πίστεψε με αν ήταν το τελελε η διαφορά θα το είχαν βάλει και οι Γιαπωνες. Είναι βαριά η συνταγή στους boxer που είναι τοποθετημένοι πάνω στα bmw.
Την διαφορά δεν την κάνει η ταμπελα(το σήμα στο ντεπόζιτο) αλλά όλα τα υπόλοιπα. Δυστυχώς πολλοί μένουν στις ταμπέλες και χάνουν την ουσία(δεν αναφέρομαι σε εσένα Τζον) αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί τα μισούν εξάλλου βγάζοντας κάθε λίγο και έναν κακό λόγο, ας μην έχουν ανεβεί καν στην σέλα.

Δλδ τόσα εκατομμύρια fun που ταξιδεύουν και πολλοί από αυτούς τα επιλέγουν για να γυρνούν όλη την γη είναι επειδή είναι fashion victim?
Μπα δεν παίζει ούτε σε ανέκδοτο αυτό το σενάριο.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Μπα! μην συγχυζεσαι ... παιδια ειναι και παιζουν ...! Tooth
Εξαλλου το κριτηριο της αισθησης τους σε οποιοδηποτε θεμα διαμορφωνεται κυριως μεσα απο το ιντερνετ σημερα ......!ooops

View attachment 36519
Τα καθρεφτάκια τα πέρασα για κινητά με τη πρώτη ματιά..... Tooth Tooth
 

Buckley

member
Δημοσιεύσεις
860
Ηλικία
58
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Husky wr 390
Όνομα
Παναγιώτης
Μπα! μην συγχυζεσαι ... παιδια ειναι και παιζουν ...! Tooth
Εξαλλου το κριτηριο της αισθησης τους σε οποιοδηποτε θεμα διαμορφωνεται κυριως μεσα απο το ιντερνετ σημερα ......!ooops

View attachment 36519
Το περίεργο είναι ότι έγραψαν στο θρεντ και μεγάλα παιδάκια cdefghigi
ΥΓ το εικονιζόμενο φραπέ ρέησερ είναι ? eye
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.269
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μα δεν είναι μονο το τελελεβερ που κάμει την διαφορά. Είναι όλα το πως είναι στημένα πάνω στη μηχανή.
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Άλλο η αξιοπιστία (δεν στη δίνει 100% καμμία μοτοσικλετα) και άλλο το τζαπανιζουν τα bmw.

Πίστεψε με αν ήταν το τελελε η διαφορά θα το είχαν βάλει και οι Γιαπωνες. Είναι βαριά η συνταγή στους boxer που είναι τοποθετημένοι πάνω στα bmw.
Την διαφορά δεν την κάνει η ταμπελα(το σήμα στο ντεπόζιτο) αλλά όλα τα υπόλοιπα. Δυστυχώς πολλοί μένουν στις ταμπέλες και χάνουν την ουσία(δεν αναφέρομαι σε εσένα Τζον) αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί τα μισούν εξάλλου βγάζοντας κάθε λίγο και έναν κακό λόγο, ας μην έχουν ανεβεί καν στην σέλα.

Δλδ τόσα εκατομμύρια fun που ταξιδεύουν και πολλοί από αυτούς τα επιλέγουν για να γυρνούν όλη την γη είναι επειδή είναι fashion victim?
Μπα δεν παίζει ούτε σε ανέκδοτο αυτό το σενάριο.
Το ότι τζαπανιζουν ,τζαπανιζουν .
Πως να το κάνουμε δλδ .
Ότι φορούσαν τα τζαπανια ,το ενστερνίστηκαν μια χαρά εν έτη 2013.
Ακόμα και οι διακόπτες που άλλαξαν για εμένα είναι φεηλ.
Θα πεις ,πιο πρακτικοί οι Γιαπωνέζοι σε πολλά γιατί να μην τους έχουμε κι εμείς (παράδειγμα οι διακόπτες ) ,αλλά επαναλαμβάνω ,ακόμα και το ότι μπερδεύες την κόρνα με το φλας είναι χαρακτήρας,έχει την πλάκα του.
Εκ-τζαπανιστηκαν και ότι και να λέμε είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Δεν απορρίπτω κανένα μηχανάκι ,όπως και στο συγκεκριμένο που έχω ,εκτιμησα κάποια ιδιαίτερα πράγματα που είχε σε σχέση με τον ανταγωνισμό .

Τα lc πλέον ειναι άλλου παπά ευαγγέλιο .
Και πραγματικά θα το σκεφτώ πολύ αν θα πάω σε ένα τέτοιο .
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.474
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Το ότι τζαπανιζουν ,τζαπανιζουν .
Πως να το κάνουμε δλδ .
Ότι φορούσαν τα τζαπανια ,το ενστερνίστηκαν μια χαρά εν έτη 2013.
Ακόμα και οι διακόπτες που άλλαξαν για εμένα είναι φεηλ.
Θα πεις ,πιο πρακτικοί οι Γιαπωνέζοι σε πολλά γιατί να μην τους έχουμε κι εμείς (παράδειγμα οι διακόπτες ) ,αλλά επαναλαμβάνω ,ακόμα και το ότι μπερδεύες την κόρνα με το φλας είναι χαρακτήρας,έχει την πλάκα του.
Εκ-τζαπανιστηκαν και ότι και να λέμε είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Δεν απορρίπτω κανένα μηχανάκι ,όπως και στο συγκεκριμένο που έχω ,εκτιμησα κάποια ιδιαίτερα πράγματα που είχε σε σχέση με τον ανταγωνισμό .

Τα lc πλέον ειναι άλλου παπά ευαγγέλιο .
Και πραγματικά θα το σκεφτώ πολύ αν θα πάω σε ένα τέτοιο .
Η μηχανή είναι σαν την γυναίκα, την βλέπεις και πέφτεις με γκάζια ή στρίβεις στη γωνία.
Αν το σκεφτείς το θέμα, πάει χάθηκε το κορμί, χαχαχαχα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi V7 (2008 - 2012)​


Κοιτώντας την ιστορία

Η Moto Guzzi κοίταξε πίσω στη μεγάλη ιστορία της και άντλησε από εκεί την έμπνευση που οδήγησε στην παρουσίαση του V7 το 2008, αναβιώνοντας ένα από τα θρυλικά ονόματα μοτοσυκλετών που έχει φτιάξει από το 1921
Μια πρόσφατη καμπή στη μεγάλη ιστορία της Moto Guzzi έγινε στο τέλος του 2004, όπου το εργοστάσιο του Mandello Del Lario πέρασε στην ιδιοκτησία της Piaggio. Το γεγονός αυτό έβαλε τέλος στην αστάθεια που είχε βρεθεί μετά την περίοδο 2000 - 2004 όπου ήταν στην ιδιοκτησία της Aprilia. Για την επιβίωση και την ανάπτυξη της εταιρείας παρουσιάστηκαν νέα και ενδιαφέροντα μοντέλα, όπως το Griso το 2007 και το Stelvio το 2008. Στην έκθεση του Μιλάνο όμως το φθινόπωρο του 2007 παρουσιάστηκε η V7 ή για την ακρίβεια η αναβίωση του V7, ενός μοντέλου που παρουσιάστηκε το 1967. Η καριέρα του ήταν μεγάλη και επιτυχημένη κάνοντας πωλήσεις και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, αφού είχε καταφέρει να κερδίσει την προτίμηση της αστυνομίας της Καλιφόρνια χάρη και στο μικρό κόστος συντήρησής της. Ακολούθησε η έκδοση Special και το 1971 η V7 Sport με τα κλιπόν, η οποία εξελίχθηκε αργότερα στη διάσημη Le Mans με τα 850 κυβικά. Την αντίστοιχη σειρά άρχισε να αναβιώνει η Guzzi βάζοντας δίπλα στην V7 Classic την έκδοση Café το 2008 και το 2009 την Racer με το κόκκινο πλαίσιο, όπως ακριβώς είχαν οι πρώτες διακόσιες V7 Racer του 1971.Στην αναβίωση επιλέχθηκε και τοποθετήθηκε ο small block κινητήρας των 750 κυβικών, γνωστός από τη χρήση του στις Nevada και Breva 750. Ένας κινητήρας με δυο βαλβίδες και θαλάμους καύσης Heron, αξιόπιστος, με απλή συντήρηση, αλλά και φτωχές επιδόσεις. H μοτοσυκλέτα αυτή έγινε το best seller της Guzzi θυμίζοντας στους παλιότερους αναβάτες την αρχική του έκδοση και τους νεώτερους να υποκύπτουν στη γοητεία της και το στυλ της.Η V7 έχει μια πολύ απλή φόρμα με το πανέμορφο ρεζερβουάρ να συμπληρώνεται από τον στρογγυλό προβολέα, τα δυο φτερά βαμμένα στο χρώμα της μοτοσυκλέτας πάνω από τους τροχούς με τις ακτίνες και την ίσια σέλα του. Εκτός από τον κινητήρα είναι και το πλαίσιο που έρχεται από το παρελθόν και είναι η συνέχεια του εμπνευσμένου πλαισίου που είχε σχεδιάσει ο Lino Tonti. Από ατσάλινους σωλήνες φτιαγμένο, σαν ανοικτό χωροδικτύωμα με το συγκρότημα του κινητήρα να βιδώνεται άκαμπτα κάτω από αυτό. Και λέμε συγκρότημα γιατί πίσω από τον αερόψυκτο V90o βρίσκεται το ξεχωριστό πεντατάχυτο κιβώτιο και στη συνέχεια το αλουμινένιο ψαλίδι με τον άξονα της τελικής μετάδοσης να περνά μέσα από το δεξιό του πλευρό. Πιο πίσω συνεχίζει η κλασική σχεδίαση, με τα δυο τοποθετημένα με κλίση αμορτισέρ να αναρτούν το ψαλίδι.Ουσιαστικό συστατικό στη συνταγή δημιουργίας της νέας V7 είναι η υψηλή ποιότητα στο φινίρισμα και τη βαφή και η προσοχή στις λεπτομέρειες. Είναι μια καλοφτιαγμένη μοτοσυκλέτα και έχει δείξει ότι παραμένει σε πολύ καλή κατάσταση μετρώντας τα χρόνια να περνούν. Είναι χαμηλή και στενή, εύκολη στην οδήγηση και με τη μοναδικότητα που της δίνει η διάταξη του κινητήρα της. Ο διαμήκης στρόφαλος την κάνει να γέρνει δεξιά στις “ξερογκαζιές”, αλλά καθορίζει και την ανάλαφρη συμπεριφορά της με την ευκολία της αλλαγής κλίσεων να είναι πιο εύκολη ακόμη και από τους διάσημους για αυτό το χαρακτηριστικό boxer. Η μεγάλη γωνία κάστερ και η διάμετρος του εμπρός τροχού δίνουν τη “βαριά” αίσθηση από το μπροστινό, ενώ το ιδιαίτερα στιβαρό πλαίσιο είναι αρωγός όταν ο αναβάτης της θέλει να διασκεδάσει. Θέλει προσπάθεια για να διαλέξει τη γραμμή της, δυσκολεύεται να την αλλάξει όταν έχει πάρει κλίση και οι αντιδράσεις από τον άξονα επιβάλλουν να διαγράφεις τις καμπύλες με το γκάζι σταθερό ή καλύτερα να ανοίγει προοδευτικά.O κινητήρας έχει ευχάριστη και ομαλή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές κάνοντας την V7 μια πολύ ευχάριστη μοτοσυκλέτα για την καθημερινή μετακίνηση και τις βόλτες.

Μπορεί η V7 να είναι το best seller της Moto Guzzi, αλλά γενικά οι αριθμοί των πωλήσεων είναι μικροί κάνοντάς την σχετικά σπάνια σαν μεταχειρισμένη. Από την άλλη αγοράζεται από “κατασταλαγμένους” που θέλουν να την κρατήσουν πολύ καιρό. Έτσι η αναζήτησή της χρειάζεται χρόνο. Το ότι η εμφάνισή της ακόμη και σαν μεταχειρισμένη πρέπει να είναι αψεγάδιαστη είναι το πρώτο βήμα για την επιλογή της, ενώ η ύπαρξη αξεσουάρ με προτίμηση σε πλαϊνές βαλίτσες, ζελατίνα, σχάρα και κεντρικό σταντ, αυξάνουν την χρηστικότητά της.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος: Tετράχρονος, V90o διαμήκης, αερόψυκτος ένας εκκεντροφόρος στο κάρτερ, 2 βαλβίδες/κύλινδρο
Διάμετρος επί διαδρομή (mm): -
Κυβικά (cc): 744
Σχέση συμπίεσης: 9,6:1
Ανάφλεξη: Ψηφιακή
Τροφοδοσία: Ψεκασμός Marelli
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Σύστημα εξαγωγής: 2 σε 2
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος συμπλέκτη: Ξερός, μονόδισκος με ντίζα
Σχέσεις ταχυτήτων: Πέντε
Τελική μετάδοση: Άξονας, γρανάζια

ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος: Ατσάλινο, κλειστό, βιδωτό τμήμα για την αφαίρεση του κινητήρα
Γωνία κάστερ (o): 27,5
Ίχνος (mm): 109
Μεταξόνιο (mm): 1.449
Ύψος σέλας (mm): 805
Βάρος κατασκευαστή κενή (kg): 182/198
Πραγματικό βάρος γεμάτη, ζυγισμένη (Kg): 199,5
Ρεζερβουάρ/ρεζέρβα (l): 17/2,5

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ​

Εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι Marzocchi
Διάμετρος (mm): 40
Διαδρομή (mm): 135
Ρυθμίσεις: Καμία
Πίσω: Δυο αμορτισέρ Sachs
Διαδρομή (mm): 118
Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατηρίων

ΦΡΕΝΑ
Εμπρός: Δίσκος 320mm, δαγκάνα Brembo με τέσσερα έμβολα
Πίσω: Δίσκος 260mm, δαγκάνα Brembo με ένα έμβολο

ΤΡΟΧΟΙ
Εμπρός
Ελαστικό: 100/90 -18


Ζάντα: 2,50 x 18in
Πίσω
Ελαστικό: 130/80 -17
Ζάντα: 3,50 x17in

ΟΡΓΑΝΑ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Αναλογικό στροφόμετρο και ταχύμετρο, δύο οθόνες LCD με ψηφιακές ενδείξεις για ολικό και μερικό χιλιομετρητή, ρολόι, θερμοκρασία περιβάλλοντος, ενδεικτικές λυχνίες για πίεση λαδιού, λειτουργία ψεκασμού, φλας, νεκρά, μεγάλη σκάλα φώτων

Στρογγυλά και κλασικά τα δυο όργανα με τις αναλογικές και υπερβολικά αισιόδοξες ενδείξεις τους. Η προσοχή στις λεπτομέρειες και το καλό φινίρισμα ήταν πρωτόγνωρο για Moto Guzzi

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Ισχύς κατασκευαστή (HP/rpm): 48/6.800
Ροπή κατασκευαστή (Kg.m/rpm): 5,4/3.600
Επιτάχυνση 0 - 400m (sec): 14,48

Ισχύς στον τροχό (ΗΡ/rpm): 39,2/6.200
Ροπή στον τροχό (kg.m/rpm): 5,1/2.700
Η απόδοση του κινητήρα όσον αφορά την ισχύ του είναι χαμηλή και στην μέγιστη τιμή της αγγίζει -χωρίς να ξεπερνά- τους σαράντα ίππους στον τροχό. Έχοντας όμως αρκετά κυβικά η ροπή του κινείται γύρω από τα πέντε χιλιογραμμόμετρα από τις 2.500 έως τις 6.000 στροφές.Η καλή του απόκριση τον κάνει πολύ ευχάριστο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Χρειάζεται αλλαγή λαδιού και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 7.500 χιλιόμετρα.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km)
Μέση:
5,6
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (km)
Μέση:
303


Και το σχήμα της σέλας έρχεται από το παρελθόν, έχοντας ουσιαστικά ένα επίπεδο. Είναι όμορφη σχετικά κοντή για τον συνεπιβάτη, ενώ και το ύψος του αφρώδους υλικού της είναι μικρό, θυσία για την άνεση, κέρδος για την απόσταση από το έδαφος



Μεγάλης διαμέτρου ο μπροστινός τροχός με τις ακτίνες. Το φρένο χρειάζεται αρκετή δύναμη, αλλά το πιρούνι είναι σχετικά στιβαρό και ο μοναδικός δίσκος δεν το επηρεάζει



Περισσότερο από τρεις δεκαετίες η Moto Guzzi έχει ταυτιστεί με τον διαμήκη αερόψυκτο δικύλινδρο V90o και την μετάδοση με άξονα. Αυτήν μετέφερε στην αναβίωση της V7 αφήνοντας όλες τις πολύπλοκες διατάξεις του παρελθόντος της να παραμένουν στο μουσείο της


Πηγη www.motomag.gr
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Υδρόψυξη,νερά ,αναβει όλο το μηχανάκι στους 90.
Για ασε στο ρελαντι καλοκαιρι το αεροελαιοψυκτο......
Πλαίσιο κι όχι όλο το μηχανάκι δεμένο γύρω από το μοτέρ.
Πιο ακαμπτο θαναι το καινουριο παω και στοιχημα
Ανορθωτές,δισκάκια στο μοτέρ μέσα ο συμπλέκτης ,πηνία κλπ.
Δεν χρειαζεται να κοπει στη μεση για αλλαγη συμπλεκτη, ουτε μια χαζοδιαρροη απο τσιμουχα θα λαδωσει το δισκο.
Απουσια δυναμο σημαινει εξοικονομηση ιππων κ βαρους
Συν η απουσία του τραβήγματος λόγω βολάν.
ευστροφια λογω απουσιας βολαν, βαλε και το μεταβλητο χρονισμο....πιστολι

Έχει κι αλλού πορτοκαλιές.

Προσωπικά το ότι τα κοιτάω και ίσως μείνω στα gs ,είναι το τελελεβερ.

Μποξερ κ τελελεβερ-παραλεβερ δεν εχει πουθενα..
Τζαπανεζοποιηθηκε στα σημεια, σιγουρα εχασε χαρακτηρα,, αλλα αν θες ΒΜW οριτζιναλε παρε μποξερ 2βαλβιδο με καρμπ κ ωστηρια..
Και γω αεροελαιοψυκτο θαπαιρνα, αλλα μη λεμε οτι ειναι και καλυτερο μηχανακι..
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.269
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μπαμπινο εγώ με το αερόψυκτο κόλλησα.
Δεν είπα πουθενά ότι το καινούριο είναι χειρότερο μηχανάκι .
Τουναντίον,είναι ανώτερο παντού ,εκτός του χαρακτήρα .
Αυτού δλδ που εμένα με εκανε κλικ .
Τι να κάνουμε ,το καινούριο έχει τζαπανιποιηθει ,κλάην αν δεν βγάζει αυτό ή εκείνο ή το άλλο από βλάβες (για το καινούριο λέω).
Δεν με ενδιαφέρει καθόλου ,αν ξαναπάρω πέμφε θα είναι rt και πάλι αερόψυκτο ,αλλά όχι παλιοτερο από αυτό που έχω .
 
Τελευταία επεξεργασία:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Για ασε στο ρελαντι καλοκαιρι το αεροελαιοψυκτο......

Πιο ακαμπτο θαναι το καινουριο παω και στοιχημα

Δεν χρειαζεται να κοπει στη μεση για αλλαγη συμπλεκτη, ουτε μια χαζοδιαρροη απο τσιμουχα θα λαδωσει το δισκο.
Απουσια δυναμο σημαινει εξοικονομηση ιππων κ βαρους

ευστροφια λογω απουσιας βολαν, βαλε και το μεταβλητο χρονισμο....πιστολι



Μποξερ κ τελελεβερ-παραλεβερ δεν εχει πουθενα..
Τζαπανεζοποιηθηκε στα σημεια, σιγουρα εχασε χαρακτηρα,, αλλα αν θες ΒΜW οριτζιναλε παρε μποξερ 2βαλβιδο με καρμπ κ ωστηρια..
Και γω αεροελαιοψυκτο θαπαιρνα, αλλα μη λεμε οτι ειναι και καλυτερο μηχανακι..
Τι ωραία που τα λές, δηλαδή εμείς που πήραμε είμαστε μαλ@κες ε; Τάδε εφη ο Μπάμπης...
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.269
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Τι ωραία που τα λές, δηλαδή εμείς που πήραμε είμαστε μαλ@κες ε; Τάδε εφη ο Μπάμπης...
Δεν νομίζω να εννοεί αυτό
Απλά δεν κατάλαβε το δικό μου σκεπτικό και "θελω"
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δεν νομίζω να εννοεί αυτό
Απλά δεν κατάλαβε το δικό μου σκεπτικό και "θελω"
Άσε με να τον τσιγκλίσω.... abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk
 
Top Bottom