Τέλη κυκλοφορίας

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Δεν γνωρίζω αν είσαι ενημερωμένος σχετικά με τα τελευταία δεδομένα της πλατφόμας MyCar (δεν φαίνεται κάτι τέτοιο), αλλά τα σχόλιά σου είναι ολίγον άστοχα ...
Δεν ξέρω τι είναι τα σχόλια, εγώ μια χαρά ακινησία έκανα πάντως, χωρίς προβλήματα που έχεις εσύ που είσαι εύστοχος.
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Ο δικος του προγραμματισμος μια χαρα ηταν, το συστημα δεν δουλευει σωστα....... και τι εγινε που ειναι αργια.
Οταν εχουμε αργια σταματαει ο κοσμος???? Ολα γινονται ηλεκτρονικα και θα επρεπε να ενημερωνονται αμεσα!!!!!Smileys drinking beer Emoticon.
Χριστος Ανεστη!!!
Οι τράπεζες δεν καταχωρούν όλες τις τραπεζικές κινήσεις στις αργίες, ουτε καν στις ώρες εκτός εργασίας. Για αυτό και όταν πληρώνουμε κάτι με προθεσμία, φροντίζουμε να το κάνουμε ΕΝΤΟΣ των εργάσιμων ωρών της προθεσμίας.

Αν για παράδειγμα μπούμε στο web να πληρώσουμε κάτι Παρασκευή βράδυ, κατά πάσα πιθανότητα, αυτό θα καταγραφεί με ημερομηνία της Δευτέρας. Αν η προθεσμια έληγε π.χ. Κυριακή, ενδέχεται να την έχουμε χάσει με αυτόν τον τρόπο.

Το σύστημα της ΑΑΔΕ μπορεί να λειτουργεί 24-επτά, αλλά οι τράπεζες, από τις οποίες πρέπει να πάρει πληροφορία ότι πληρώθηκε κάτι, όχι.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.656
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Δεν ξέρω τι είναι τα σχόλια, εγώ μια χαρά ακινησία έκανα πάντως, χωρίς προβλήματα που έχεις εσύ που είσαι εύστοχος.
Την ορεξούλα για παρεξήγα με ψιλοκαυστικές ατάκες (και εξακολουθητικά άστοχες, καθώς το θέμα ήταν η άρση ακινησίας και όχι η επίτευξή της), την έχεις στην ημερήσια διάταξη κατά τα φαινόμενα.
 

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
321
Ηλικία
56
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos
Οι τράπεζες δεν καταχωρούν όλες τις τραπεζικές κινήσεις στις αργίες, ουτε καν στις ώρες εκτός εργασίας. Για αυτό και όταν πληρώνουμε κάτι με προθεσμία, φροντίζουμε να το κάνουμε ΕΝΤΟΣ των εργάσιμων ωρών της προθεσμίας.

Αν για παράδειγμα μπούμε στο web να πληρώσουμε κάτι Παρασκευή βράδυ, κατά πάσα πιθανότητα, αυτό θα καταγραφεί με ημερομηνία της Δευτέρας. Αν η προθεσμια έληγε π.χ. Κυριακή, ενδέχεται να την έχουμε χάσει με αυτόν τον τρόπο.

Το σύστημα της ΑΑΔΕ μπορεί να λειτουργεί 24-επτά, αλλά οι τράπεζες, από τις οποίες πρέπει να πάρει πληροφορία ότι πληρώθηκε κάτι, όχι.
Το σύστημα στις τραπεζες λειτουργει κανονικά, δηλαδή εγγράφεται η πραγματική ημερομηνία κατάθεσης. Απλά εμείς το βλέπουμε στην επόμενη εργάσιμη γιατί τότε επικαιροποιείται και εγκρίνεται.

Οτιδήποτε στο web λειτουργεί 24/7 και όλες οι κινήσεις εγγράφονται σ ενα σύστημα. Όμως οι συναλλαγές μεταξύ τραπεζών έχουν μια διαδικασία επαλήθευσης/μεταφοράς που πρέπει να ακολουθηθεί και δεν μπορεί να γίνει στην αργία. Αν μια προθεσμία λήγει Κυριακή βράδυ και εσύ την πληρώσεις Κυριακή πρωί, η εγγραφή σου και η εγκρισή της θα φανούν την επόμενη εργάσιμη (εφόσον όλα έχουν γίνει σωστά) αλλά η προθεσμία θα έχει τηρηθεί κανονικά.
 

Face

member
Δημοσιεύσεις
669
Ηλικία
55
Περιοχή
ATHENS
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI V-strom 650 XT
Όνομα
NIKOS
Την ορεξούλα για παρεξήγα με ψιλοκαυστικές ατάκες (και εξακολουθητικά άστοχες, καθώς το θέμα ήταν η άρση ακινησίας και όχι η επίτευξή της), την έχεις στην ημερήσια διάταξη κατά τα φαινόμενα.
Φιλε μην ασχολεισαι, χαμενος χρονος............. Smileys drinking beer Emoticon
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Την ορεξούλα για παρεξήγα με ψιλοκαυστικές ατάκες (και εξακολουθητικά άστοχες, καθώς το θέμα ήταν η άρση ακινησίας και όχι η επίτευξή της), την έχεις στην ημερήσια διάταξη κατά τα φαινόμενα.

Ψυχραιμία , επίπεδο. Smileys drinking beer Emoticon
Εξαλλου το'πε και ο μεγάλος θεωρητικος με σιγουριά .... προς το παρών μόνον μία "μη πεπερασμενη" ποσοτητα υπάρχει ...! ooops
 
Τελευταία επεξεργασία:

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Καλησπερα στη παρεα!

σχετικα με τις ανανεωσεις αδειας μοτοποδηλατων τωρα που εγιναν ηλεκτρονικα δοκιμασα να το κανω και λεει οτι δεν βρεθηκαν μοτοποδηλατα στο ονομα μου. Εχω να ανανεωσω απο το 2020.

Εκανα και την αιτηση για το επιδομα βενζινης και απορριφθηκε με αιτιολογια "Δεν υπαρχει ο αριθμος κυκλοφοριας στα δεδομενα της ΑΑΔΕ"

Εχει αλλαξει κατι και εχω χασει επεισοδια? Επρεπε να το δηλωσω καπου γι αυτο δε φαινεται στο συστημα?
Ηξερα οτι θα εφευγαν απο την τροχαια τα μοτοποδηλατα αλλα θα το εκαναν αυτοι.


Κλείσε ένα ραντεβού στη.ν τροχαία της περιοχής σου .
Και πήγαινε από εκεί
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Παράταση στην πληρωμή των τελών κυκλοφορίας 2023​

Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου​




Ο υπουργός οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας ανακοίνωσε την παράταση πληρωμής των τελών κυκλοφορίας μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2023

Μιλώντας σε εκπομπή της ΕΡΤ αποκάλυψε πως η παράταση θα ανακοινωθεί επίσημα μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε.
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το έτος 2000ΚατηγορίαΚυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.)Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)
Α’Έως 30022
Β’301-78555
Γ’786-1.071120
Δ’1.072-1.357135
Ε’1.358-1.548225
ΣΤ’1.549-1.738250
Ζ’1.739-1.928280
Η’1.929-2.357615
Θ’2.358-3.000820
Γ3.001-4.0001.025
Κ’4.001 και άνω1.230

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2001 έως το 2005ΚατηγορίαΚυλινδρισμός κινητήραΕτήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)
Α’Έως 30022
Β’301-78555
Γ’786-1.071120
Δ’1.072-1.357135
Ε’1.358-1.548240
ΣΤ’1.549-1.738265
Ζ’1.739-1.928300
Η’1.929-2.357630
Θ’2.358-3.000840
I’3.001-4.0001.050
Κ’4.001 και άνω1.260
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2006 και μετάΚατηγορίαΚυλινδρισμός κινητήραΕτήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)
Α’Έως 30022
Β’301-78555
Γ’786-1.071120
Δ’1.072-1.357135
Ε’1.358-1.548255
ΣΤ’1.549-1.738280
Ζ’1.739-1.928320
Η’1.929-2.357690
Θ’2.358-3.000920
I’3.001-4.0001.150
Κ’4.001 και άνω1.380

Πηγη https://2wo.gr
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Υπόψιν, ένα πρακτικό υπο-αποτέλεσμα της παράτασης της πληρωμής των τελών, είναι ότι μπορείτε να κάνετε ακινησία μέχρι 28 Φεβρουαρίου, και να μην χρειάζεται να πληρώσετε τέλος 2023. Δύο μήνες δλδ τζάμπα, δώρο, από τέλους άποψη. Μην ξεχαστείτε όμως και δεν κάνετε ακινησία Ή δεν πληρώσετε μέχρι 28 Φεβρ, γιατί μετά πιάνεστε εκπρόθεσμοι.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μέχρι πότε θα πληρώνουμε τέλη με βάση τα κυβικά;​

8bf1cbbc031d4ebab56b3e8a2c23c125_XL.jpg

Αν τα βάλουμε κάτω και πάμε με τους ρύπους, όπως τα αυτοκίνητα, ίσως και παραπάνω από τα μισά δίκυκλα που κυκλοφορούν δεν θα πληρώνουν τίποτα. Καλά διαβάσατε: ΤΙΠΟΤΑ. Και εφόσον η μοτοσυκλέτα συμμετέχει αποδεδειγμένα στην αποσυμφόρηση των πόλεων, μήπως πρέπει να επιβραβεύσουμε επιτέλους, το ότι δεν μολύνει κιόλας;

Το αν θα έπρεπε να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας γενικότερα, σηκώνει συζήτηση. Ακόμα περισσότερη συζήτηση, σηκώνει το πόσα τέλη κυκλοφορίας θα έπρεπε να πληρώνουμε. Από το 2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα καθορίζονται βάσει των εκπομπών ρύπων τους, σε CO2. Μάλιστα, από το 2021 τα όρια ξανάλλαξαν: Όσα αυτοκίνητα εκπέμπουν λιγότερα ή ίσα με 122 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, δεν πληρώνουν τέλη.

Πάμε τώρα και στα δίκυκλα λοιπόν. Χωρίς καμία αλλαγή τα τελευταία χρόνια, τα δίκυκλα χρεώνονται ακόμα με βάση τα κυβικά τους. Ίσως πολύ άδικα.

Αυξάνονται τα κυβικά, αλλά μειώνονται οι ρύποι
Η επέλαση των προδιαγραφών Euro 5 έφερε αύξηση κυβισμού σε πάρα πολλά μοντέλα της αγοράς, έτσι ώστε οι κινητήρες να ρυπαίνουν λιγότερο αλλά χωρίς να χάσουν σε ισχύ. Και έτσι λοιπόν, προέκυψε το μεγάλο πρόβλημα για την ελληνική αγορά: Όσο τα κυβικά αυξάνονται, αυξάνονται και τα τέλη κυκλοφορίας.

Η αλλαγή είναι μάλιστα πασιφανής, ακριβώς στον… best seller κυβισμό: Αυτόν των 300 κυβικών. Και αυτό διότι, μόλις τα κυβικά ανέβουν πάνω από τα 300, τα τέλη ξαφνικά από 22 ευρώ, γίνονται… 55. Δηλαδή αυξάνονται κατά 150%!
Σκεφτείτε λοιπόν όσα μοντέλα ανέβηκαν «σκαλοπάτι», από τα 300 στα 350 κυβικά, που δεν είναι και λίγα! Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το Honda Forza 350, που ήταν μάλιστα το 3ο σε πωλήσεις scooter στην Ελληνική αγορά το 2022. Πριν από λίγα χρόνια, ήταν 279 κ.εκ. και τώρα είναι 330. Και τα τέλη του έχουν αύξηση 150%!

Αν τα τέλη πάνε με τους ρύπους, όλα τα best sellers δεν πληρώνουν τίποτα
Πάμε τώρα και στην πληροφορία – boom της ημέρας. Ανοίξαμε ξανά τους πίνακες με τις ταξινομήσεις και αναζητήσαμε τα best sellers, στις κατηγορίες των scooters και των μοτοσυκλετών, για τα οποία δημοσιεύονται οι εκπομπές ρύπων από τις εταιρείες τους. Το συμπέρασμα είναι ότι: Αν τα τέλη ορίζονταν με βάση τους ρύπους και όχι τα κυβικά, ΚΑΝΕΝΑ από τα 10 μοντέλα του πίνακα δεν θα πλήρωνε τέλη!
ΜΟΝΤΕΛΟΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc)ΤΕΛΗ ΜΕ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 (gr/km)ΤΕΛΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ (>2021)
Yamaha Tracer 98901201160
Honda CB500X47155820
Yamaha Tenere 700689551000
Piaggio Beverly 30027822770
Piaggio Beverly 40039955900
Honda Forza 35033055790
Honda ADV 35033055790
Vespa GTS 30027822750
BMW R 1250 GS1.2541351100
Suzuki V-Strom 65064555940

Ναι, τόσο καθαρές είναι οι μοτοσυκλέτες πια. Μάλιστα, με απλές αναζητήσεις στον παγκόσμιο ιστό, βρίσκεις ότι πολλές μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού, δεν θα πλήρωναν καν τέλη, αφού δεν ξεπερνούν τα 122 γρ. CO2/χλμ. Δεν είναι μόνο τα παραδείγματα που αναφέραμε εδώ. Που να πάμε μάλιστα, και στα… ακραία κυβικά, πολλών μοτοσυκλετών όπως η Triumph Rocket 3. Με τον μεγαλύτερο κυβισμό σε μοτοσυκλέτα παραγωγής, ο ιδιοκτήτης της Rocket 3 καλείται να πληρώσει το απίστευτο ποσό των… 920 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας.

Αν χρεωνόταν με βάση τους εκπεμπόμενους του ρύπους, θα πλήρωνε μόλις 111 ευρώ τέλη! Τρομερό, δεν είναι;
Προτού βέβαια προχωρήσουμε παρακάτω, αξίζει να σημειώσουμε ότι κατά περιπτώσεις, η εξαγωγή των τελών κυκλοφορίας με βάση τους δηλωθέντες ρύπους, οδηγεί σε παρόμοια ή ίδια ποσά τελών. Όμως, όσα είδαμε μέχρι τώρα, δεν μπορούν να αγνοηθούν.

Ακόμα μία αδικία απέναντι στα δίκυκλα;

Τα νούμερα είναι ψυχρά και λένε την αλήθεια. Τα δίκυκλα του σήμερα όχι απλά δεν ρυπαίνουν όσο κάποιοι… καλοθελητές πιστεύουν, όχι απλά είναι αποδεδειγμένα μια λύση στην κόλαση των πόλεων, αλλά αντιμετωπίζονται και άδικα από τους νομοθέτες. Ήτοι, θα μπορούσε να υπάρχει ένα ακόμα κίνητρο από την πολιτεία, προς την μετακίνηση στο δίκυκλο. Η αναθεώρηση των κλιμάκων καθορισμού των τελών κυκλοφορίας.

Ήδη, ένα βήμα έχει γίνει: Η ισοδυναμία των διπλωμάτων Α1 και Β-αυτοκινήτου. Αλλά δεν είναι το μόνο και δεν πρέπει να σταματήσουν οι προτάσεις για τα επόμενα. Όπως πηγαίνει η κατάσταση, τα κυβικά των δικύκλων δεν θα σημειώσουν πτωτική τάση και οι κατηγορίες έχουν ήδη ανέβει «σκαλιά» προς τα επάνω. Όμως, όσον αφορά τους ρύπους, η συζήτηση είναι τελείως διαφορετική και τείνει προς την διαρκή βελτίωση. Μήπως είναι η ώρα για μεγάλες αλλαγές;

Πηγη www.bikeit.gr
 

thenos

member
Δημοσιεύσεις
1.332
Ηλικία
48
Όνομα
Θανάσης

Μέχρι πότε θα πληρώνουμε τέλη με βάση τα κυβικά;​

View attachment 49653

Αν τα βάλουμε κάτω και πάμε με τους ρύπους, όπως τα αυτοκίνητα, ίσως και παραπάνω από τα μισά δίκυκλα που κυκλοφορούν δεν θα πληρώνουν τίποτα. Καλά διαβάσατε: ΤΙΠΟΤΑ. Και εφόσον η μοτοσυκλέτα συμμετέχει αποδεδειγμένα στην αποσυμφόρηση των πόλεων, μήπως πρέπει να επιβραβεύσουμε επιτέλους, το ότι δεν μολύνει κιόλας;

Το αν θα έπρεπε να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας γενικότερα, σηκώνει συζήτηση. Ακόμα περισσότερη συζήτηση, σηκώνει το πόσα τέλη κυκλοφορίας θα έπρεπε να πληρώνουμε. Από το 2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα καθορίζονται βάσει των εκπομπών ρύπων τους, σε CO2. Μάλιστα, από το 2021 τα όρια ξανάλλαξαν: Όσα αυτοκίνητα εκπέμπουν λιγότερα ή ίσα με 122 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, δεν πληρώνουν τέλη.

Πάμε τώρα και στα δίκυκλα λοιπόν. Χωρίς καμία αλλαγή τα τελευταία χρόνια, τα δίκυκλα χρεώνονται ακόμα με βάση τα κυβικά τους. Ίσως πολύ άδικα.

Αυξάνονται τα κυβικά, αλλά μειώνονται οι ρύποι
Η επέλαση των προδιαγραφών Euro 5 έφερε αύξηση κυβισμού σε πάρα πολλά μοντέλα της αγοράς, έτσι ώστε οι κινητήρες να ρυπαίνουν λιγότερο αλλά χωρίς να χάσουν σε ισχύ. Και έτσι λοιπόν, προέκυψε το μεγάλο πρόβλημα για την ελληνική αγορά: Όσο τα κυβικά αυξάνονται, αυξάνονται και τα τέλη κυκλοφορίας.

Η αλλαγή είναι μάλιστα πασιφανής, ακριβώς στον… best seller κυβισμό: Αυτόν των 300 κυβικών. Και αυτό διότι, μόλις τα κυβικά ανέβουν πάνω από τα 300, τα τέλη ξαφνικά από 22 ευρώ, γίνονται… 55. Δηλαδή αυξάνονται κατά 150%!
Σκεφτείτε λοιπόν όσα μοντέλα ανέβηκαν «σκαλοπάτι», από τα 300 στα 350 κυβικά, που δεν είναι και λίγα! Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το Honda Forza 350, που ήταν μάλιστα το 3ο σε πωλήσεις scooter στην Ελληνική αγορά το 2022. Πριν από λίγα χρόνια, ήταν 279 κ.εκ. και τώρα είναι 330. Και τα τέλη του έχουν αύξηση 150%!

Αν τα τέλη πάνε με τους ρύπους, όλα τα best sellers δεν πληρώνουν τίποτα
Πάμε τώρα και στην πληροφορία – boom της ημέρας. Ανοίξαμε ξανά τους πίνακες με τις ταξινομήσεις και αναζητήσαμε τα best sellers, στις κατηγορίες των scooters και των μοτοσυκλετών, για τα οποία δημοσιεύονται οι εκπομπές ρύπων από τις εταιρείες τους. Το συμπέρασμα είναι ότι: Αν τα τέλη ορίζονταν με βάση τους ρύπους και όχι τα κυβικά, ΚΑΝΕΝΑ από τα 10 μοντέλα του πίνακα δεν θα πλήρωνε τέλη!
ΜΟΝΤΕΛΟΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc)ΤΕΛΗ ΜΕ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 (gr/km)ΤΕΛΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ (>2021)
Yamaha Tracer 98901201160
Honda CB500X47155820
Yamaha Tenere 700689551000
Piaggio Beverly 30027822770
Piaggio Beverly 40039955900
Honda Forza 35033055790
Honda ADV 35033055790
Vespa GTS 30027822750
BMW R 1250 GS1.2541351100
Suzuki V-Strom 65064555940

Ναι, τόσο καθαρές είναι οι μοτοσυκλέτες πια. Μάλιστα, με απλές αναζητήσεις στον παγκόσμιο ιστό, βρίσκεις ότι πολλές μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού, δεν θα πλήρωναν καν τέλη, αφού δεν ξεπερνούν τα 122 γρ. CO2/χλμ. Δεν είναι μόνο τα παραδείγματα που αναφέραμε εδώ. Που να πάμε μάλιστα, και στα… ακραία κυβικά, πολλών μοτοσυκλετών όπως η Triumph Rocket 3. Με τον μεγαλύτερο κυβισμό σε μοτοσυκλέτα παραγωγής, ο ιδιοκτήτης της Rocket 3 καλείται να πληρώσει το απίστευτο ποσό των… 920 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας.

Αν χρεωνόταν με βάση τους εκπεμπόμενους του ρύπους, θα πλήρωνε μόλις 111 ευρώ τέλη! Τρομερό, δεν είναι;
Προτού βέβαια προχωρήσουμε παρακάτω, αξίζει να σημειώσουμε ότι κατά περιπτώσεις, η εξαγωγή των τελών κυκλοφορίας με βάση τους δηλωθέντες ρύπους, οδηγεί σε παρόμοια ή ίδια ποσά τελών. Όμως, όσα είδαμε μέχρι τώρα, δεν μπορούν να αγνοηθούν.

Ακόμα μία αδικία απέναντι στα δίκυκλα;

Τα νούμερα είναι ψυχρά και λένε την αλήθεια. Τα δίκυκλα του σήμερα όχι απλά δεν ρυπαίνουν όσο κάποιοι… καλοθελητές πιστεύουν, όχι απλά είναι αποδεδειγμένα μια λύση στην κόλαση των πόλεων, αλλά αντιμετωπίζονται και άδικα από τους νομοθέτες. Ήτοι, θα μπορούσε να υπάρχει ένα ακόμα κίνητρο από την πολιτεία, προς την μετακίνηση στο δίκυκλο. Η αναθεώρηση των κλιμάκων καθορισμού των τελών κυκλοφορίας.

Ήδη, ένα βήμα έχει γίνει: Η ισοδυναμία των διπλωμάτων Α1 και Β-αυτοκινήτου. Αλλά δεν είναι το μόνο και δεν πρέπει να σταματήσουν οι προτάσεις για τα επόμενα. Όπως πηγαίνει η κατάσταση, τα κυβικά των δικύκλων δεν θα σημειώσουν πτωτική τάση και οι κατηγορίες έχουν ήδη ανέβει «σκαλιά» προς τα επάνω. Όμως, όσον αφορά τους ρύπους, η συζήτηση είναι τελείως διαφορετική και τείνει προς την διαρκή βελτίωση. Μήπως είναι η ώρα για μεγάλες αλλαγές;

Πηγη www.bikeit.gr
120€ το 950 και τα μισά ετήσια χιλιόμετρα είναι σε χώμα... mountza 2 Shot
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.656
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Μακάρι να αλλάξει κάτι ....
Ένα ακόμα 'ενδιαφέρον ' σκαλοπατάκι στα τέλη βάσει κυβικών είναι για τις μοτό που φλερτάρουν τα 800cc. Σε ορισμένες περιπτώσεις βρίσκεται κανείς για 5-6-7-8 κυβικά περισσότερα να πληρώνει σήμα 120 Ευρώ αντί για 55 !!!!
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Μακάρι να αλλάξει κάτι ....
Ένα ακόμα 'ενδιαφέρον ' σκαλοπατάκι στα τέλη βάσει κυβικών είναι για τις μοτό που φλερτάρουν τα 800cc. Σε ορισμένες περιπτώσεις βρίσκεται κανείς για 5-6-7-8 κυβικά περισσότερα να πληρώνει σήμα 120 Ευρώ αντί για 55 !!!!
Στα 785 αλλάζει η κατηγορία.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.656
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Στα 785 αλλάζει η κατηγορία.
Δυστυχώς το γνωρίζω καλά. Ένα από τα νυν πραπρα μου είναι στα 798 κυβικά ….
Σε αντίθεση η μαμά Χόνδα φρόντισε το VFR800 που είχα παλαιότερα να πέφτει στα πιο *****ά με 782 κυβικά ….

BcdefBcdefBcdef
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.276
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εγώ με το crypton των 135 κυβικών πληρώνω περισσότερα από κάποια διλιτρα υβριδικά SUV.
Νταξ ,όχι πολλά Cool
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Εγώ με το crypton των 135 κυβικών πληρώνω περισσότερα από κάποια διλιτρα υβριδικά SUV.
Ολες οι νομοθεσίες που είναι με fuzzy logic φτιαγμένες και όχι με ακριβείς λύσεις, δημιουργούν διάφορα τέτοια παράδοξα, στα όρια.

Ενα άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι ότι κάποιος που πήρε αυτοκίνητο 30 Οκτωβρίου του 2010 πληρώνει με κυβικά. Αυτός που πήρε το ΙΔΙΟ μοντέλο αυτοκινήτου λίγες μέρες μετά τον Νοέμβρη, πληρώνει με CO2/km. Πράγμα παράδοξο διότι είναι το ΙΔΙΟ αυτοκίνητο.

(αν ήταν ο Νοέμβριος του 2010 η εποχή αλλαγής δεν το θυμάμαι με σιγουριά, αλλά καταλάβατε το νόημα)
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τέλη κυκλοφορίας ανά μήνα - άνοιξε η πλατφόρμα​

c32dcf3acb10ef336883dc404f8cc7e9_XL.jpg

Εν ενεργεία είναι η πλατφόρμα άρσης ακινησίας οχημάτων για το 2023 και πληρωμής τελών ανά μήνα – Διαβάστε όσα θέλετε να ξέρετε.
Από εχθές Δευτέρα 3 Απριλίου, όσοι ιδιοκτήτες οχημάτων επιθυμούν, μπορούν να κάνουν άρση ακινησίας των οχημάτων τους και να τα χρησιμοποιήσουν με καταβολή τελών κυκλοφορίας ανά μήνα, υπολογισμένα αναλογικά ως προς την χρήση που θα γίνει στο όχημα.
Πως κάνω άρση ακινησίας του οχήματος μου;

Τα βήματα της διαδικασίας έχουν ως εξής
  1. Εισέρχεστε στην υπηρεσία myCAR της ΑΑΔΕ με τους κωδικούς σας TAXISnet και επιλέγετε «Ψηφιακή Ακινησία/Κυκλοφορία».
  2. Κάνετε κλικ στην επιλογή «Δήλωση Άρσης Ακινησίας Οχημάτων».
  3. Επιλέγετε «Ειδοποιητήριο Τελών Κυκλοφορίας» και, στη συνέχεια, αναλογικά τέλη. Εκεί πρέπει να συμπληρώσετε για πόσους μήνες θα κυκλοφορήσετε το όχημα και κατόπιν, εκδίδεται ειδοποιητήριο με κωδικό πληρωμής.
  4. Μόνο εφόσον καταβληθούν τα ανάλογα τέλη και υπάρχει ασφάλεια εν ισχύ για το όχημα σας, οριστικοποιείται η αίτηση.
Τι πρόστιμα προβλέπονται – Οι απαραίτητες διευκρινίσεις
Διάστημα άρσης ακινησίας μικρότερο του μηνός λογίζεται για τους σκοπούς του παρόντος, ως ολόκληρος μήνας και καταβάλλεται για αυτό ποσό ίσο με ένα δωδεκατημόριο των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.

Τα τέλη κυκλοφορίας στις παραπάνω περιπτώσεις καταβάλλονται πριν την άρση της ακινησίας.

Ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος του οχήματος υποχρεούται να θέσει εκ νέου το όχημά του σε ακινησία έως την τελευταία ημέρα της περιόδου κυκλοφορίας του, για την οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας και εάν αυτή είναι μη εργάσιμη ή συμπίπτει με επίσημη αργία, κατά την επόμενη εργάσιμη για τη φορολογική διοίκηση, ημέρα.

Κατά τη θέση του οχήματος σε ακινησία και εφόσον έχει επέλθει μεταφορά του οχήματος σε νέο σημείο, διάφορο του αρχικά δηλωθέντος, δηλώνεται εκ νέου το σημείο ακινητοποίησης.

Σε περίπτωση εκπρόθεσμης θέσης σε ακινησία ή μη θέσης σε ακινησία, επιβάλλεται αυτοτελές πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο των ετήσιων τελών κυκλοφορίας, αφαιρουμένου του διπλάσιου ποσού των ήδη καταβληθέντων δωδεκατημορίων των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.

Σε περίπτωση άρσης αναγκαστικής ακινησίας εντός του έτους 2023, καταβάλλονται κατ’ εξαίρεση αναλογικά τα τέλη κυκλοφορίας για τους μήνες που υπολείπονται μέχρι το τέλος του έτους.

Τα τέλη κυκλοφορίας στην περίπτωση αυτή καταβάλλονται εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία έλαβε χώρα το γεγονός εξαιτίας του οποίου ήρθη η αναγκαστική ακινησία, ενώ σε περίπτωση εκπρόθεσμης καταβολής, επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.

Για τον υπολογισμό του ποσού των τελών κυκλοφορίας, ο μήνας εντός του οποίου γίνεται η άρση της αναγκαστικής ακινησίας λογίζεται ως ολόκληρος μήνας ανεξάρτητα από τη χρονική στιγμή της άρσης αυτής.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Xαράτσı σε παλıά και νέα ΙΧ: Κανείς οδηγός δεν θα την «γλuτώσεı»​



Διπλό «χαράτσι» σχεδιάζει η κυβέρνηση για τα ΙΧ: Τέλη κυκλοφορίας για τα υβριδικά, ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για όσους έχουν παλαιά αυτοκίνητα.​

Νέες αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας φέρνει το υπουργείο Οικονομίας από το 2025, στέλνοντας στο ταμείο και ιδιοκτήτες νέων οχημάτων, την ώρα που το υπουργείο Μεταφορών «μαγειρεύει» αλλαγές και για τα παλαιά ΙΧ, στέλνοντάς στα ετησίως στα ΚΤΕΟ για έλεγχο.
Σε ό,τι αφορά τα τέλη κυκλοφορίας, προκειται για ρύθμιση που έχει ήδη τεθεί σε ισχύ σε άλλα κρατη μέλη της ΕΕ.

Τα μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας αποτέλεσαν ένα ισχυρό κίνητρο για τους υποψήφιους αγοραστές καινούριων αυτοκινήτων ώστε να επιλέγουν μοντέλα με μικρούς σε κυβισμό κινητήρες οι οποίοι εκπέμπουν εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2. Ωστόσο τα αυτοκίνητα που μέχρι πρότινος είχαν μηδενικά τέλη φαίνεται ότι… έχουν παλιώσει μετά από 15 χρόνια!

Σημειώνεται πως η εφαρμογή μηδενικών τελών οδήγησε εκατομμύρια καταναλωτές να αποκτήσουν κάποιο μοντέλο με χαμηλές εκπομπές CO2, αλλά πλέον το ένα μετά το άλλο τα κράτη μέλη της ΕΕ δίνουν μηδενικά τέλη μόνο για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα! Με λίγα λόγια πιθανότατα θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και τα υβριδικά ΙΧ.

Σενάρια για ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα παλιά ΙΧ​

Από την πλευρά του, το υπουργείο Μεταφορών αναζητά τρόπους για αυξημένη εποπτεία και των παλαιών αυτοκινήτων. Για τον λόγο αυτό βάζει ξανά στο τραπέζι τον ετήσιο έλεγχο των παλαιών οχημάτων στα ΚΤΕΟ.

Έτσι πέρα από τη διασύνδεση των ΚΤΕΟ με το ηλεκτρονικό σύστημα του υπουργείου, που με τη σειρά του συνδέεται με την ΑΑΔΕ, εξετάζεται ένα ακόμα μέτρο. Το μέτρο αυτό θα είναι η υποχρέωση ετήσιου ελέγχου για μια κατηγορία οχημάτων.
Σύμφωνα με τα σενάρια που εξετάζει το ΥΜΕ, τα οχήματα αυτά θα είναι όσα έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά για περισσότερα από 10 ή 15 χρόνια.

Το συγκεκριμένο μέτρο δεν είναι νέο, καθώς στην πλειοψηφία των κρατών – μελών της ΕΕ ισχύει εδώ και πολλά χρόνια για τα οχήματα που έχουν συμπληρώσει 8 έτη κυκλοφορίας, ενώ σε κάποιες χώρες αυτό ισχύει ακόμα και για τα οχήματα 5ετίας.
 
Top Bottom